Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri (realiste si realizabile) privind R.A.T. Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andyske



Data înscrierii: 12/Feb/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2018
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2007 17:25:23    Titlul subiectului: *Propuneri25 75817

Propun urmatoarele modificari la liniile existente:
a. Linia 5 sa fie prelungita, in Bartolomeu, astfel incat sa aiba statii si la Eliana Mall, Real, Brintex. Intrucat pe 5 sunt folosite preponderent autobuze articulate, cel mai bine ar fi sa se mute capatul de linie de la Stadionul Municipal (unde deocamdata deserveste doar campul) in acelasi loc unde se afla si captul la linia 16.
Motivul: Legatura directa cu complexele comericale din zona si pentru locutorii din perimetrul Calea Bucuresti - Carpatilor (si pentru restul zonelor deservite de traseul 5 care nu au legatura directa).
b. Liniile 7 si 33 sa fie deservite permanent de autobuze si sa fie prelungite traseele in zona Astra astfel incat sa aiba statie la Practiker si Carrefour. Acest lucru se poate realiza astfel, 7 si 33 sa urmeze traseul 17b pana in Spate la Practiker, de acolo traverseaza perpendicular Calea Bucresti si intra in strada de acces de la Carrefour, vireaza la stanga (adica inapoi spre Astra), se amenajaza o statie in zona (intrarea Carrefour e spre stanga, practic tronsonul dintre semafor si iesirea spre dreapta de la Carrefour nu e folosit pe acest sens, se poate amenaja o statie), apoi se reintra in Calea Bucuresti inainte de semaforul de la intersectia cu Carpatilor si Saturn.
Motivul: acces direct catre centrele comerciale din zona, dar mai ales dinspre ele spre oras. In prezent exista doar statie spre Carrefour dinspre oras (17, 35 si ce autobuze mai circula pe acolo) insa nu exista statie dinspre Carrefour spre oras decat la vreo 500m (capetele de linie de la Astra).
Obs. Asi vrea la fel si pentru 5, insa ma indoiesc ca pot strecura articulate asa usor prin spate pe la Practiker.
c. Toate liniile care au trasee dinspre Noua spre oras sa fie modificate astfel incat sa utilizeze statia noua creata de la Carrefour.
d. prelungirea liniilor de autobuze care au capat pe B-dul Saturn astfel incat sa ajunga pana la Carrefour. Acest lucru se poate realiza astfel: autobuzele care ajung la capatul de la saturn, nu mai intra in spatiul amenajat pentru captul de linie, ci merg spre Carrefour pe strada care trece prin benzinaria din spatele capatului de linie, apoi pe strada din spatele Romstal, Flanco si ajug in dreptul iesirii de la Carrefour, vireaza la dreapta, ajung in zona spatiului viran de langa Flanco, unde se poate amenaja statie, vireaza apoi la dreapta prin fata magazinului Flanco, intra in Calea Bucuresti inainte de semaforul intersectiei cu B-dul Saturn, la intersectie vireaza dreapta pe bretea si ajung in zona amenajata pentru capatul de linie actual.
e. reinfintarea liniei 3, care sa porneasca din Astra, sa mearga pana la Carrefour (vezi modificarile de mai sus) apoi se intoarce spre oras, merge pe Calea Bucuresti, apoi pe Toamnei, apoi pe la Mesota, apoi 13 Decembrie, Castanilor si inapoi spre Astra, cu traseu de la Spitalul Judetean pe Carpatilor. (In mare fostul traseu al liniei 3b)
Motivul: Acces direct catre zona comeriale Carreforur pentru persoanele din zona strazii Carpatilor (de la Spitalul Judetean spre Temelia) si a celor din zona Toamnei. Acces mai facil pentru persoanele din zona Toamnei catre masinile care merg spre centru (35 merge la gara si nu ajunge sa faca jonctiunea cu 4 sau 1 - statiile de 1 pe de o parte sau 6, 22, 34 in partea cealata sunt destul de departe) - astfel cei de pe Toamnei o sa aiba transbordare la Mesota si Onix cu restul masinilor spre centru.
f. Infintarea de statie si in dreptul complexului Selgros (pe directia oras-Noua), mai ales ca amenajarea este facuta.
g. Amenajare si infintare de statie in dreptul Metro (pe directia Noua-oras)
astfel incat Metro si Selgros sa fie deservite de statii separate (cand pleci spre casa cu sacosele pline si 100m conteaza...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2007 17:40:27    Titlul subiectului: 75821

Ce vrei tu de fapt, este: sa se faca un capat mare de tot de linie in spatele/curtea unuia din marile centre comerciale. Ar fi o idee buna, tot ce misca la stadionul municipal sa intoarca la acest capat de linie. Am mai spus si eu cu alte ocazii ca ar trebui ca masinile sa opreasca pe la centrele comerciale.
Acel 3b nu se prea justifica, sau ma rog doar ca linie temporara de we.
Acelasi gen de capat de linie se poate face si dincolo la brintex... Da. Pe de alta parte gandestete, ca de la stadionul municipal ai 17, 21, 35 care te duc pe la centrele comerciale, nu? O schimbare se poate face pe drum, ca nu e nici o problema...
Inca ceva: daca si 7 si 33 se fac autobuze...ramineti cu 4 liniute de troleu...cam putin nu?

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2007 20:01:00    Titlul subiectului: 75829

Ionescu a scris:
de la stadionul municipal ai 17, 21, 35 care te duc pe la centrele comerciale, nu?
17. Noua - Livada Poștei
21. Noua - Triaj
35. Noua - Gară
În afară de 17 și, eventual 35 (care ar putea fi unificat cu 23b), 21 nici în vis nu ar avea cum să fie prelungite la Stafionul Municipal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2007 20:41:48    Titlul subiectului: 75843

Legat de ce a spus andyske:
a. Sunt si eu de acord cu desfiintarea capatului de linie de la Stad. Municipal (nu imi pare ca deserveste vreo locatie-cheie) si prelungirea lui 5 si a lui 9 pana la bariera (la Brintex deja e cam aglomerat).
Totusi, de ceva vreme la Stad. Municipal este un santier pe o suprafata foarte mare, iar pe acea placa informativa care se afiseaza de obicei la oricare santier scrie "Amenajare cap linie RAT". Ce se face acolo pana la urma pe ditai palma de teren Question Question Question
b. Si pe astea sa le facem autobuze? Ar fi pacat...
c. Ar fi buna o statie la Carrefour pentru autobuzele care vin din Noua.
d. N-am nici o parere.
e. Eu propun in primul rand reinfiintarea liniei 3 pe fostul traseu, eventual cu prelungire pana in Pe Tocile. Mi se pare o miscare esentiala. Din pacate, in starea actuala a lucrurilor, nu se poate decat cu autobuze. Dar, repet, acel traseu este vital. Legat de traseul lui 3 barat, nu cred ca ar fi foarte multi din cei care locuiesc pe Toamnei si Verii care sa plateasca o calatorie in plus doar ca sa nu mearga pe jos pana la Harmanului sau Hidromecanica. Sincer, nu prea vad utilitatea unui astfel de traseu.
f. Corect.
g. Corect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 13 Feb 2007 22:06:20    Titlul subiectului: 75854

35 unificat cu 23b, nu e viabil... se face cursa prea lunga... Traseul 3 da, cu interval de 30 minute, si da pana Pe Tocile.
21 e bun cum e...
La Gara: ar trebui un terminal mai mare si frumos. S-ar putea taximetristii in spatiul liber din dreapta, iar in locul acela se mai pot face inca 2, 3 peroane, in care 8 si 23 sa intre in ambele directii.
Ce ziceti de un 5 pe la Gara...adica de la Hidro sa faca drepata pe Kogalniceanu si Victoriei cu intorcere tot pe aici apoi la Grivitei dreapta si stanga la 13 Decembrie si iar deeapta apoi la I. Maniu. Sau 5b sa fie asa, nu? Da, 5b, ca ar fi mai util decat este.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andyske



Data înscrierii: 12/Feb/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2018
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 13:38:12    Titlul subiectului: 75914

Referitor la santierul de la Stadionul Municipal - cei de la RAT banuiesc ca inteleg prin capat de linie mai putin locul unde de unde se face efectiv cursa inversa cat locul in care exista amenajate un dispecerat, locuri de parcare, garare, facilitati pentru soferi (toaleta, un loc unde sa poate sta 5-10 min la o cafea si o tigara, etc). Eu cand am spus capat de linie m-am referit strict la locul de unde 5-ul ar face o intoarcere la 180 grade si o ia inapoi pe traseul de retur. Din acest pdv, capatul de linie poata sa ramana amenajat la Stadionul Municipal, insa cursa 5-ului la dus (adica Astra - Bartolomeu) sa fie prelungita pana unde intoarce 16-le.
Nu doresc in mod deoseit ca liniile de troleu sa fie inlocuite cu cele de autobuz, de fapt chair mi-asi dori ca toate linile de transport din Brasov (sau cat mai multe) sa fie deservite de troleibuze. Situatia fiind asa cum e, mi se pare mai probabil sa se prelungeasca o linie de autobuz cu cateva statii, decat una de troleu.
Eu locuiesc in Astra si lucrez langa maternitate. Asi fi primul care sa sustina reinfintarea liniei 3, insa ma tem ca acest lucru nu se va mai intmpla, mai ales ca din Astra spre centru sunt liniile 5 si 17 care sunt destul de bine acoperite, iar din Centru se preia cu 50, 50b, eventual 51. In aceste conditii, mai degraba asi lupta pentru ca abonamentele de pe TOATE masinile care ajung in Centru (1,2,4,5,6,12,14,15,16,17,31,34,36,37,38,40,41 - sper sa nu le fi incurcat) sa fie valabile si pe 50, 50b, nu ca acum.
In orice caz, ca raspuns la masurie luate de RAT, prin care 3 nu mai exista si este mschinaria cu 5SP, daca pana acum, in ultimii 12 ani am circulat doar cu abonament pe toate liniile, din ianuarie mi-am facut abonament doar pe 5SP. Din partea mea, masura luata ("de imbunatatire a managementului") le-a adus o pierdere de 45 lei/luna.
Alte propuneri:
h. Reinfintarea transportului de noapte. Timp de vreo 3 ani le-am folosit, avand abonament pe toate liniile - poate si asta e un motiv pentru care nu prea vezi oameni facand bilet. Se poate face cu trei linii astfel:
Linia A: Se pleaca din noua pe traseul 17, se ajunge la Saturn se merge pe traseul 6 pana la Zizin, se merge pe traseul 34 peste pod pana in cartier, se intoarce pe acelasi traseu pana la Zizin, se merge pe traseul 8 pana la Harmanului, se merge pe trasul 1 spre Craiter-Triaj, se intoarce pe acelasi traseu pana la Harmanului, se merge pe traseul 8 pana la Gara (cu intrare in Gara - transbordare linia B). Apoi se intoarce pe traseul 32 pana in Racadau, apoi pe traseul 33 pana in Astra si traseul 17b pana in Noua. Intr-o ora ar putea fi parcurs complet, un MAZ cu cabina inchisa ar putea face fata. Ar asigura nu doar legatura cu Gara ci si intre cartiere.
Linia B: Se pleaca din Gara pe traseul 8 pana in Tractorul la Satdion, de acolo pe traseul 36 in cartier, apoi inapoi pe acelasi traseu pana la Onix, de unde se intra pe traseul 16 si se merge catre Bartolomeu, se intoarce pe traseul 38 pana in Livada Postei (transbordare traseu C), de acolo traseu 4 spre Gara. La fel un MAZ poate acoperi tot traseul intr-o ora.
Linia C: un micorbuz care sa mearga pe linia 50.
In mare ar fi o comasare a fostelor trasee de noapte, cu folosirea a doar doua autobuze medii si un microbuz (eventual ar genera pierderi mai mici decat 4 autobuze medii) iar orasul ar fi acoperit mult mai bine. Eventual cursele sa fie in functie de orele la care ajung trenuri in Gara Brasov.
i. Intrucat tronsonul Livada Postei - Dioda este foarte bine acoperit, linia 1 sa nu mai mearga pe Castanilor, Grivitei, Mesota, Harmanului, ci pe la Hidromecanica, Toamnei, Harmanului (doar pe directia Livada Postei - Triaj).
Insist pe modificarea unor trasee care sa intre pe Toamnei, deoarece e zona pe care o cunosc si foarte slab acoperita, in conditile in care traseele vechi acopera aceleasi strazi. Inainte erau troleibuze si logic, era mai greu sa modifice trasee, trebuiau facute cheltuieli de infrastructura. Acum sunt autobuze, pai atunci hai sa acoperim cat mai bine zonele orasului, ca nu mai suntem legati de fire (si musai de trasee vechi). Acest lucru sa fie valabil si pe alte tronsoane, acolo unde se poate (de aici propunerea cu un nou 3 care sa mareaga pe Carpatilor de la Judetean - daca nu 3, atunci 7)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 13:59:06    Titlul subiectului: 75915

Sincer, valabilitatea abonamentelor si pe 50/50b mi se pare masura normala si corecta. O fi frumos de mers pe jos prin centrul orasului (am terminat Saguna si 4 ani de zile am mers pe jos la scoala), dar nimeni nu este obligat ca, dintr-o data, sa plateasca dublu pentru drumul pe care il faceau in mod obisnuit dintr-o singura validare.

Legat de transportul de noapte, nu prea am date si nici cu l-am folosit niciodata. De obicei mergeam cu taxiul la ora aia daca aveam nevoie si s-ar putea sa fie destui cei care fac la fel, asa ca exista posibilitatea sa nu fie rentabil.

Legat de 1 pe Toamnei sunt de acord, dar de ce nu si pe sensul Triaj-Livada?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 14:17:06    Titlul subiectului: 75917

Transport de noapte da:
O linie circulara cu numere diferite pe sensurile de parcurgere: cu intalnire la gara 1N(2N): Sa plece de la S Municipal - Stadionului - A. Vlaicu - 13 Dec - Indep - 13 Dec- Gara - Victoriei - Kogalniceanu - Centru - P Unirii - Poarta Schei - Balcescu - Agriselor - Lunga - S Municipal. Sensul celalalt, desigur cu modificari in funtioe de sensurile unice.
Apoi o alta linie 3N: un fel de U: de la Steagu SA - Carpatilor - VC - Muncii - C Buc. - Gara- Vlahuta- Saturn - C Buc- Noua. Si totusi si aceasta poate fi prelungita... de exemplu de la gemenii, sa faca un 6 ca e doar 15 minute in plus. Pentru aceste linii se poat cumpara cateva microbuze cu turela si usa cu buton, unde se poate monta un gardian public, cu bilete pentru noapte, de ex: 1.5 lei/calatorie. Evident daca e nevoie de capacitate mai mare se pot folosi midibuze. Cred ca pierderile nu ar fi asa de mari cum se tot spune, iar cu gardian, se aigura si ordine publica.

Ca o completare: deja 2 masini mici au: Neoplanurile, care acum someaza...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 15:51:36    Titlul subiectului: 75920

Un traseu 3 Astra -Pe Tocile este sustinut de mine cu tarie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 17:02:12    Titlul subiectului: 75922

Sunt absolut de acord. Insa, la cum stau lucrurile acum, eu constat cu amar ca ar trebui sa ne bucuram si ca avem traseu direct Piata Unirii - Gara. Nici nu indraznesc sa ma gandesc la linii directe Schei - Bartolomeu, Schei - Triaj, Schei - Rulmentul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andyske



Data înscrierii: 12/Feb/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2018
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 17:02:29    Titlul subiectului: 75923

sensul Triaj-Livada al liniei 1 sa ramana pe actualul traseu, deoarece Toamnei este foarte alglomerata pe directia Harmanului-Calea Bucuresti, in timp ce invers este mult mai libera. Mutarea lui 1 pe Toamnei in directia Livada - Triaj ar asigura o mai buna acoperire fara probleme de trafic, invers ar genera probabil intarzieri semnificative, mai ales la ore de varf. Asta ar fi singurul motiv. In orele de varf si 15 Noiembrie este foarte aglomerata de la Hidromecanica spre Astra, insa alglomeratia e in principal pe benzile care merg la dreapta spre calea Bucuresti, in timp ce banda 3, spre Toamnei, este mai mereu nefolosita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 20:04:26    Titlul subiectului: 75930

E simplu, nu se mai merge pe politica liniilor directe. Nu putem spune ca Bv nu are linii multe de transport. Se vor introduce probabil biletele cu interval definit. Nu e o idee nou ci, o idee foarte mult folosita in afara. Probabil ca asta o fi politica.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 20:53:11    Titlul subiectului: 75931

O idee bună ar fi și iefitinirea abonamentelor pe toate liniile și ccorelarea orelor de plecare de la capete de linie... de exemplu, la Livadă să știi că atunci când a ajuns 5-ul, găsești imediat un 50 în stație care nu stă mai mult de 2-3 minute la capăt și viceversa.
În felul ăsta, îi încurajezi pe oameni să facă abonament. Totodată, ar mai trebui redusă birocrația la capitolul ăsta (eu chiar nu înțeleg de ce îți trebuie și ,,legitimație de abonament" pe lângă abonament?).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 20:54:51    Titlul subiectului: 75932

In principiu cam asa ar trebui sa fie cu 50 de acum...ca ei cam asta au facut...50 sa vina la 3 minute.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 23:05:04    Titlul subiectului: 75944

Pai nu cred ca e nevoie sa stii cand sa ajungi in Livada ca sa prinzi 50-ul. 50-ul e cam permanent in Livada, aici nu e o problema.

Legat de linii directe sau mai multe linii corelate cu abonament cu durata de valabilitate, deocamdata avem putine linii corelate si bilet valabil pana te dai jos... Deci, care-i spilu'? Ar fi foarte corecta ideea enuntata de Ionescu, dar cred ca va mai trece catva timp pana vom vedea astfel de bilete.

Apropo de bilete; propunere: sa fie tiparite pe o hartie sau un carton un pic mai gros. Nu de alta, dar hartia actuala nu este suficient de rigida si de multe ori se intampla sa nu actioneze senzorul din interiorul validatoarelor. Si se chinuie oamenii uneori cate doua statii pana sa mearga. Se stie ca validatoarele sunt second-hand si ceva imi spune ca acolo unde erau folosite erau folosite cu bilete o idee mai groase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 15 Feb 2007 02:02:46    Titlul subiectului: 75968

Sincer, nu mai vad rostul lui 4... poate ar trebui transformat in linie rapida si temporara, la anumite ore...
Deasemenea, ar trebui o linie care sa circule si pe centura, dar asta intr-un viitor departat... Trseul ar putea fi: Gara - Harmanului - Centura - CET - Centura - Calea Bucuresti - Gara... Sa o cheme 11...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andyske



Data înscrierii: 12/Feb/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2018
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 15 Feb 2007 16:38:30    Titlul subiectului: 75993

Ma gandesc ca momentan rostul lui 4 ar fi de a face o legatura directa intre Gara si capatul liniei 20, astfel incat turistii care vin in Brasov sa ajunga in Poiana schimband doar 2 autobuze. Daca actualul 4 s-ar desfinta, s-ar reveni la situatia de dinainte, cand de la Gara luai 4 pana la Parc, de acolo luai ce prindeai pana in Livada si de acolo 20-ul, deci faceai 3 schimbari, din care una doar pentru o statie. In plus toti cei de pe strada Lunga ajung in Gara tot cu maxim doua schimbari (38,14,15,15b pana in Livada si 4 de acolo, pe de o parte sau 5,38,15 pana la Bartolomeu Gara si 21,23,23b de acolo, pe de alta parte).

5b pe la Gara... ar fi frumos, insa mai mult ca sa zici ca poti merge cu troleul la Gara, caci din Astra spre Gara exista 35 si de la Judetean 32. 5b este util spre Stad. Tineretului mai ales ca perspectiva, daca Steagu promoveaza in A, va duce toti suporterii din Astra direct la stadion, inainte se mergea cu schimb (ce prindeai pana la Sanitas si apoi 22, sau 5 pana la Bartolomeu Gara si de acolo pe jos sau 10b). Mult timp mi-am dorit o cursa directa din cartier catre stadion, deci consider 5b mult mai util pe unde e acum decat pe la Gara.

Tot legat de 5b - eventual modificat traseul pe Toamnei - Mesota nu pe la Hidromecanica, asa liceeni din Astra care invata la Mesota ar avea statii direct in fata liceului, nu mai e nevoie sa mearga pe jos de la liceu la Hidro (sau invers). Zona Judetean - Hidromecanica e foarte bine acoperita (5,7,17,30,31) se poate lipsi de 5b care sa mearga pe Toamnei. La intors (dinspre Grivitei spre Astra) de la Onix spre Hidro sunt 7 si 30 care acopera tronsonul, iar se pot lipsi de 5b. Infrastructura exista (pe Toamnei mai sunt firele de la 32) deci n-ar presupune investitii de insfrastructura modificarea propusa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 15 Feb 2007 22:39:49    Titlul subiectului: 76018

andyske a scris:
(38,14,15,15b pana in Livada si 4 de acolo, pe de o parte sau 5,38,15 pana la Bartolomeu Gara si 21,23,23b de acolo, pe de alta parte).
21 nu merge prin Bartolomeu.
In rest, si eu sunt de acord ca 4 are rolul lui, la fel cum sunt de acord cu 5 barat pe Toamnei si, eventual, de la Judetean pe Carpatilor.
Propun ca unele din tablitele din statiile pe unde treceau liniile de noapte sa fie revopsite complet, si anume acelea unde aranjamentul "in pagina" Very Happy este cam disproprtionat acum (dupa stergerea traseelor de noapte), iar la unele s-au trecut linii si in jumatatea superioara. Sunt cam inestetice asa... Ma refer aici in primul rand la cele de pe Victoriei (pe aici treceau 3 linii nocturne), dar mai exista si altele. De asemenea propun sa se revina si la capatul de linie Livada Postei la tablitele clasice; mini-banner-ele care sunt acum in Livada sunt urate; in plus, mie unul mi se par foarte elegante semnele cu care ne-am obisnuit si ma bucur ca este un sistem unitar de semnalizare in tot orasul. Apropo, stie cineva de cand exista modelul acesta de tablite si ce alte modele au mai existat? Multumesc anticipat...
O alta propunere ar fi ca, in eventualitatea infiintarii de noi linii acestea sa primeasca denumirile 11, 13, 25, 26. Asta ca sa umplem golurile existente; 29 si 30 au fost un prim pas. De asemenea, condsider ca ar trebui sa mai treaca ceva timp pana sa fie atribuite numerele 3, 10, 19 ca sa nu se creeze confuzie. Bineinteles, asta doar in cazul in care se atribuie altor trasee decat celor recent desfiintate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 23 Feb 2007 23:08:55    Titlul subiectului: 76566

Propun infiintarea unei statii in Piata Sfatului. E o zona destul de mare departata de orice statie (Piata Sfatului, Republicii, Michael Weiss).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 24 Feb 2007 00:35:26    Titlul subiectului: 76568

Nu prea are de ce. statia de la maternitate e la 3 minute de mers pe jos de centru...mers agale...
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci


Ultima modificare efectuată de către Ionescu la Sâm 24 Feb 2007 18:57:02, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 19:41:51    Titlul subiectului: 77728

Atunci nu ar fi mai bine sa fie in Piata Sfatului? Exista o statie la Brancoveanu.

Sau si, si. Exista statii la fel de apropiate in oras. Cateva exemple: Roman parcare - Roman cap linie, RAT - Baza MTTC, Rapid - Gara, cinema Astra - Livada, etc.

Dupa parerea mea, strada Lunga (si indeosebi segmentul ei central) este destul de saraca in legaturi directe cu diverse zone (ma gandesc in primul rand la gara, care este o destinatie uzuala indiferent de cartier); doar cu cartierul Astra, Livada si cartierul Bartolomeu. Ma gandeam la unele variante:
1) Modificarea traseului liniei 23B. Nu cred ca este nevoie de linia 23B ca varianta scurtata a lui 23, pentru ca 23 are oricum frecventa buna. Nu ca troleibuzul 10 de pe vremuri, care avea nevoie de 10B pe acelasi traseu (limitat la gara) pentru ca circula indecent de rar. Asa ca propun un traseu care sa adune si oamenii de pe strada Lunga si sa ii duca la gara: Sos. Cristianului - str. Lunga - Bd. Eroilor - Bd. 15 Noiembrie - str. 13 Decembrie - Faget - Bd. Garii - Gara. Returul pe acelasi traseu, cu exceptia zonelor cu sensuri unice.
2) Prelungirea lui 37 pana la:
2.1) ILF
2.2) Stad. Municipal
2.3) Biserica Bartolomeu. Aici simt nevoia sa ma explic. Ma gandeam sa faca sensul giratoriu de la strada Lunga complet si sa aiba cap de linie in statia din fata bisericii. Nu cred ca ar fi un inconvenient stationarea prelungita (cap de linie) a autobuzelor acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 19:44:39    Titlul subiectului: 77729

Cred ca 23b, ar putea fi adus foarte bine la Livada Postei, nu?
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 19:48:29    Titlul subiectului: 77730

Cum adica? Adica sa includa si Livada Postei pe traseul spre gara? Nu stiu daca ar avea vreo utilitate, avand in vedere ca din Livada spre gara merg 4 si 37, iar din Bartolomeu catre Livada il avem pe 15. In schimb, 5-ul chiar ar fi util daca ar face statie in Livada. Pentru ca deocamdata nu poti merge din Livada direct in zona Berzei - Metrom.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SEBY



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 07/Noi/2011
Mesaje: 38
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 11 Apr 2007 20:04:35    Titlul subiectului: Linia 16 pe Str MV 78206

tubus a scris:
16 a circulat acum citi va ani pe Mihai Viteazu. Intorcea la stadion mergea pe Grivitei intra pe Plevnei si atunci pe Mihai Viteazu. Dar tebuie sa va gindit ca pe Mihai Viteazu nu e atita luma ca pe Grivitei. Toate blocurile.
Cred ca pana prin '83-84.

Din 1985 16 era deja troleibuz. Am ghidul orasului pe 85 si apare deja linia 16 ca troleibuz pe traseul POARTA SCHEI - GARA BARTOLOMEU
Poarta Schei-Nicolae Balcescu-Bdul Lenin-Castanilor-13 Decembrie-Grivitei-Sportul Popular-Soseaua Cristianului-Gara Bartolomeu.
In 1984-85 eram in a I a la Scoala Generala nr. 15 de pe Str Plevnei colt cu Mihai Viteazul si nu imi aduc aminte sa mai fi trecut 16 pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 12 Apr 2007 00:13:30    Titlul subiectului: 78211

As zice ca 1986 sau 1987 a fost anul cand s-a tras retea pe Grivitei si linia 16 a devenit troleibuz. In 1983/4 sigur era inca autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 2 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community