Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Irisbus Citelis
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2006 23:57:46    Titlul subiectului: 68471

OAB a scris:
Ceea ce se vede în poză constituie un aspect mai puțin plăcut întâlnit atât la Citelis, cât și la Agora. Este vorba de acea "treaptă", inestetică, situată sub scaunele din spate stânga. Motivul acestei trepte este următorul:
-caroseria, la fel cu cea a autobuzului, a fost gândită cu un compartiment pentru un motor cu cilindri în linie așezat pertical și transversal
-motorul de tracțiune este așezat longitudinal, lungimea motorului fiind mai mare decât lățimea compartimentului, motiv pentru care o parte a motorului "intră" în salonul pasagerilor, făcând necesară "treapta" de sub scaunele din plastic. Dacă motorul ar fi fost așezat transversal, probabil că ar fi încăput în compartiment, dar și transmisia ar fi necesitat un angrenaj conic (mai complicat de realizat, dar nu imposibil; autobuzul din care derivă troleibuzul din imagine are așa ceva)
Daca motorul era asezat transversal, il montau pe punte si aveai transmisie principala cu angrenaj cu axe paralele. 2 angrenaje conice=randament de genul 2x0.9 (cam mic). Nu vad pe cine deranjeaza treapta, ca nu pui papornita sub scaun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2006 13:37:35    Titlul subiectului: 42177

Azi a venit al doilea Irisbus, #5303. Urmatorul cel mai sigur vine zilele astea. In probe vor apare dupa 3 Ianuarie, probele vor tine cel mult o saptamana. Traseul pe care ies este linia 69.
Trapa este MANUALA. Nu merita un sistem automat deoarece trapa nu este utilizata prea mult. Troleibuzul 7460 are trapa automata care s-a stricat dupa cateva zile de circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2006 16:09:45    Titlul subiectului: 42199

Vad ca tahografele sunt din cele care vor fi obligatorii in viitor pe toate vehiculele de transport.Digitale cu cartele pt cei doi soferi.


dsc03218_196.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.17 kb
 Vizualizat:  de 20114 ori

dsc03218_196.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2006 16:28:08    Titlul subiectului: 42201

Cu ajutorul bateriilor pot circula pe distanțe scurte și cu viteză mică (sistemul e folosit mai ales la spălătorie).
Nu au sistem de decuplare pneumatică a captatorilor, au doar trăgătoare.
Să mai vedem câteva poze...
La spălătorie, apoi în hală:



5301-Buj-047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.53 kb
 Vizualizat:  de 20099 ori

5301-Buj-047.jpg



5301-Buj-048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.93 kb
 Vizualizat:  de 20099 ori

5301-Buj-048.jpg



5301_buj_050_565.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.11 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

5301_buj_050_565.jpg



5301_buj_053_118.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.99 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

5301_buj_053_118.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2006 16:29:56    Titlul subiectului: 42203

Motorul, compresorul, contactorii și sursa(?) (în această ordine):


5301-Buj-054.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.6 kb
 Vizualizat:  de 20044 ori

5301-Buj-054.jpg



5301-Buj-055.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.36 kb
 Vizualizat:  de 20044 ori

5301-Buj-055.jpg



5301-Buj-056.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.32 kb
 Vizualizat:  de 20044 ori

5301-Buj-056.jpg



5301-Buj-057.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.18 kb
 Vizualizat:  de 20044 ori

5301-Buj-057.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2006 16:31:00    Titlul subiectului: 42204

Trapa (este manuală) și iluminatul salonului:


5301-Buj-058.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.57 kb
 Vizualizat:  de 19596 ori

5301-Buj-058.jpg



5301-Buj-059.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.52 kb
 Vizualizat:  de 19596 ori

5301-Buj-059.jpg



5301-Buj-060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.29 kb
 Vizualizat:  de 19596 ori

5301-Buj-060.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2006 16:31:43    Titlul subiectului: 42205

Noul #5303:


5303-Buj-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.59 kb
 Vizualizat:  de 19434 ori

5303-Buj-001.jpg



5303-Buj-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.45 kb
 Vizualizat:  de 19434 ori

5303-Buj-002.jpg



5303-Buj-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.41 kb
 Vizualizat:  de 19434 ori

5303-Buj-003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2006 13:18:39    Titlul subiectului: 42255

Mare dezamagire!
Dupa ce ca arunci un purcoi de bani pe ele, te trezesti doar cu vehicule cu o caroserie noua, chopper, ce-i drept si....

Ma refer la ceea ce ar trebui sa insemne un troleibuz, duo-buz, nepunind in discutie dotarile ce le gasesti si la autobuze.
Motor auxiliar, decuplare-recuplare pneumatica a captatorilor, s.a. Uitati-va la troleibuzele livrate de Skoda (aceeasi caroserie) si vedeti ce dotari au vehiculele respective.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2006 14:08:11    Titlul subiectului: 42258

Uitandu-ma pe fotografiile de mai sus, am observat si butonul prin care troleibuzul se lasa intr-o parte, pentru a facilita accesul persoanelor care folosesc trapa


detaliu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.35 kb
 Vizualizat:  de 19294 ori

detaliu.jpg



_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Feb/2018
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Dum 31 Dec 2006 11:50:18    Titlul subiectului: 42338

Bordul de autobuz are prevazut turometru... Iar informatia prelucrata este una singura, cea de turatie motor, plus ceva setari in soft (similar auto cu 1 singura treapta de cutie de viteze).. Deci, merge si turometrul, in paralel cu vitezometrul. Utilitate? Vom vedea. Cel putin, daca ma gandesc la cum ararta bordul de Dacia Europa care nu avea turometru.... mai bine ca este si ca functioneaza, decat sa fie un loc gol.
Sistemul de afisare cerut de RATB nu a incaput in bord, si e amplasat in stanga sus. Este similar celor de la Mercedes, pentru a uniformiza...

În dreptul fiecărei uși este câte un cablu care are rolul de a permite descărcarea energiei electrostatice cu care se încarcă troelibuzul în timpul funcționării. Ele inlocuiesc cele doua șufe amplasate sub șofer la Astra/Ikarus.
În particular, se detecteaza orice posibilă "curentare" și se oprește alimentarea cu tensiune de la linie.

Poate ma lamureste cineva la ce este necesar tahograful... Ca are troleibuzul memorii mult mai sofisticate si mai detaliate decat taho...

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Dum 31 Dec 2006 13:58:44    Titlul subiectului: 42341

Orice vehicul de transport marfa sau persoane trebuie sa fie dotat cu tahograf.Iar din luna iunie toate vehiculele noi trebuie sa fie dotate obligatoriu cu tahograf digital.Momentan controlul se va face pe baza printurilor pe care le face aparatul.Dupa ce vor fi emise cardurile pentru soferi si pentru control(de catre UTI care a castigat si licitatia pt emiterea cardurilor),acest lucru se va face prin introducerea cardului de control in aparat.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Ian 2007 15:53:54    Titlul subiectului: 42705

Azi a sosit si al 4 lea troleibuz Irisbus. Pana acum avem seria de la 5301>5304.
sisintea a scris:
Mare dezamagire!
Dupa ce ca arunci un purcoi de bani pe ele, te trezesti doar cu vehicule cu o caroserie noua, chopper, ce-i drept, si....
- AC in cabina
- troleibuz 100% LF
- are GPS
- sistem de anuntare a statiilor comandat prin GPS
- supraveghere video cu 4 camere (2 int , 2 ext)
- un sistem mult mai bun de incalzire
- geamuri culisante mult mai mari fata de restul troleibuzelor
- comfort sporit pentru sofer , lucru care creste atentia si usurinta in timpul condusului
- un troleibuz modern si sigur care face fata cerintelor actuale din toate punctele de vedere

La inceput eram destul de nemultumit de designul spatelui, dar acum dupa ce l-am studiat mai in detaliu mi se pare reusit, ceva care rupe monotonia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Ian 2007 13:21:37    Titlul subiectului: 44395

Ieri m-am interesat in legatura cu probele care se fac. Acestea s-au facut luni 8 ianuarie. Pana pe data de 15 ianuarie nu s-a mai iesit in probe deoarece troleibuzele au asteptat inmatricularea care nu se poate face mai devreme.

De maine ies la traseu : cate 2 pe liniile 61,69,91.
Ritmul de sosire este de 2 vehicule pe saptamana, urmeaza ca acesta sa creasca.

La aceste troleibuze sistemul de inchidere al usilor este mai complex. Exista cate 3 senzori care detecteaza daca sta cineva in spatiul de inchidere al usii si daca este cineva pus acolo usa nu se va inchide. Daca spatiul este liber si incepe inchiderea usii dar apare persoana in dreptul senzorului usa se va deschide la loc.
La cererea RATBului camera video din partea din spate a fost mutata intr-un spatiu mai izolat, fixata mai bine.

Numerele provizorii vin astazi, inmatricularea se face in pasi pentru ca altfel le vedem in traseu in martie cand sunt gata numerele finale...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Joi 25 Ian 2007 12:00:17    Titlul subiectului: 44634

Irisbus was established in January 1999 with the union of two great industrial and market names, the Fiat-Iveco Group and the Renault Group, which decided to join their activities in the field of public transport by merging their coach and bus divisions.
Citat de pe situl lor.
Concluzie: Irisbus e divizia pt autobuze si autocare a grupului Iveco-Renault si de aceea apare sigla Iveco.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 77
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Joi 25 Ian 2007 15:03:22    Titlul subiectului: 44650

Irisbus a fost creeat ca "uniune" a departamentelor de autobuze/autocare din Iveco si Renault VI, absorbind apoi si Skoda/Karosa si Ikarus...

S-a creeat in 1999, pentru a supravietui concurentei facute pe de o parte de EvoBus (Mercedes Benz/Setra) si MAN (devenita mai tarziun NeoMan prin inghitirea lui Neoplan)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 09:54:35    Titlul subiectului: 45011

Nu se poate face ceva in privinta adaugirii unor linii colorate, peste culoarea alba, la troleibuzele care vor sosi in perioada imediat urmatoare in Bucuresti?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 30 Ian 2007 17:01:54    Titlul subiectului: 55029

virgilius a scris:
Nu se poate face ceva in privinta adaugirii unor linii colorate, peste culoarea alba, la troleibuzele care vor sosi in perioada imediat urmatoare in Bucuresti?
Ce sa se mai poata face?
Schema de culori se stabileste prin contract. Costa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Ian 2007 18:11:10    Titlul subiectului: 55124

Ce informatii exista privind sistemul de supraveghere din aceste troleibuze? Care sunt posibilitatile sale? Cum se face transmiterea imaginilor - doar pentru vizualizare la sofer sau se inregistreaza pentru studierea ulterioara a incidentelor? Daca se inregistreaza, fiecare vehicul e doatat cu cate un DVR sau exista streaming wireless de date?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Ian 2007 18:12:45    Titlul subiectului: 55125

ratbmetrou a scris:
Ce informatii exista privind sistemul de supraveghere din aceste troleibuze? Care sunt posibilitatile sale? Cum se face transmiterea imaginilor - doar pentru vizualizare la sofer sau se inregistreaza pentru studierea ulterioara a incidentelor? Daca se inregistreaza, fiecare vehicul e doatat cu cate un DVR sau exista streaming wireless de date?
Se inregistreaza pe un hard disk si stau memorate 48 ore. Sunt studiate doar in cazul unui incident.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 23:54:08    Titlul subiectului: 75214

A sosti și al 8lea Irisbus, #5308. Azi ne-am plimbat cu el, dar cu tracțiune... Diesel, între Dep. Berceni și Dep. Bujoreni.
În timpul călătoriei am observat că turometrul de pe bord mergea(!). Mă întreb ce turație indica? A Rabei care ne tracta (puțin probabil, că nu cred că avea dopar 500 rot/min)?



5308-xxx-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.22 kb
 Vizualizat:  de 18976 ori

5308-xxx-001.jpg



5308-xxx-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.09 kb
 Vizualizat:  de 18976 ori

5308-xxx-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 13:36:09    Titlul subiectului: 000000 75477

Azi 5 Irisbus au iesit in probe pe liniile 61, 91 si 69. Am facut vreo 3 ture pe 61 cu 5303, se descurca bine. Daca totul e ok, pana la sfarsitul saptamanii toate 10 Irisbus de Bujoreni sunt la traseu.
Probele s-au mutat doar pe liniile din Militari la ora asta.
Urmatoarele 10 merg la Vatra. Dar dupa aceasta exista dorinta ca urmatoarele 40 sa vina doar la Bujoreni, iar Vatra sa mai primeasca abia la sfarsitul anului, in afara de cele 10. Pana la sfarsitul lui aprilie cele 10 pentru Vatra sunt sosite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Sâm 17 Feb 2007 14:56:37    Titlul subiectului: 76123

Si totusi cred ca au fost 3 pe 69. Venind intr-un 85 de la Nord l-am intalnit pe 5308 la Cismigiu spre Drumul Taberei. Apoi l-am ajuns din urma pe 5304 in care am si urcat. La intoarcere, la Avrig, venea si 5301.


5304_17-02-07.jpg
 Descriere:
5304 intorcand la Baicului
 Mărime fișier:  189.93 kb
 Vizualizat:  de 19219 ori

5304_17-02-07.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Feb 2007 15:01:02    Titlul subiectului: 76124

Teoretic azi ar trebui sa fie 8 la traseu, pentru ca 8 sunt inmatriculate. Dar fiind weekend ma bucur si cu cele 5 pe care le-am prins.
Unele au avut probleme cu chopperul si ce ai vazut mai putea fi si in rodaj fara sa circule prea mult (tur mic).
Asa se poate explica si faptul ca pe 61 mi s-a spus ca sunt 2, dar eu am vazut doar 1.
Sper ca urmatoarele 10 tot la Bujoreni sa vina. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 17 Feb 2007 16:50:46    Titlul subiectului: 76131

#5305 are probleme cu încălzirea (cred). Tocmai am venit cu el... am înghețat în salon. Interesant că în restul era foarte cald, numai #5305 avea căldura oprită.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Feb 2007 17:20:44    Titlul subiectului: 76134

Dr2006 a scris:
#5305 are probleme cu încălzirea (cred). Tocmai am venit cu el... am înghețat în salon. Interesant că în restul era foarte cald, numai #5305 avea căldura oprită.
Irisbusurile au climatizarea controlata de calculator. Senzorul de temperatura din salon (pe care ti l-am aratat ieri) semnaleaza temperatura cate trebuie mentinuta la 26 grade.
Probabil are o problema la senzor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community