Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
victors
Data înscrierii: 15/Dec/2005 Ultima vizita: 22/Ian/2006 Mesaje: 4
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 14:26:19 Titlul subiectului: Austria, Viena și împrejurimi |
12591 |
|
Toate informatiile oficiale sunt pe www.wienerlinien.at. Site-ul este foarte bine facut, cuprinde reteaua, planuri, bilete si abonamente etc. Foarte multe informatii despre reteaua de metrou si nu numai (istoric, planuri, proiecte, dezbateri etc.) exista pe site-ul http://mailbox.univie.ac.at/%7Eprillih3/metro/ Nu am considerat ca e cazul sa dau alte informatii, fiindca totul se poate citi acolo. Voi veni doar cu cateva completari si observatii personale aici.
Inprimul rand, sistemul este foarte bine pus la punct, frecventa de dirculatie este mare, si in general vehiculele nu circula goale, dar nici suprapline. Orientarea in statiile de metrou se face extrem de simplu. Statiile sunt anuntate in TOATE mijloacele de ttransport, precum si posibilitatile de transbordare, ceva de genul "Urmeaza statua X. Transbordare la liniile...". In toate statiile mai este de asemenea un tabel cu orele de trecere si un plan destul de mare al zonei (pe o raza de cca. 500m). In toate statiile de metrou sunt automate de bilete. Alte informatii sunt pe site-urile http://www.schnellbahn-wien.at/, http://progs.wiennet.at/ottowagner/index.htm si http://www.vienna-tramway.de/, care par a fi destul de bine facute si complete. Per totat, reteaua este bine pusa la punci, dupa cum am mai spus si mai sus.
Troleibuze nu exista in Viena, a fost o tentativa de introducere candva in anii 50, dar nu au avut npopularitate si s-a renuntat la ele. Sunt cca. 40 de linii de tramvai, cca. 70 de autobuz, 5 de metrou si preorasenesti. Numerotarea liniilor de autobuz si trmavai se face in paralel, autobuzele avand o litera dupa numar, de regula A, de ex. 2 este tramvai, dar 2A este autobuz. Cu numere de la 1 la 19 sunt numerotate liniile care merg in jurul centrului, aproximativ ca cerc sau arc de cerc. Cu numere de la 20 la 99 liniile care merg din centru in cartiere sau cele "de cartier". Dupa prima cifra se poate identifica zona unde circula, dupa cum urmeaza:
2: Kagran, Floridsdorf
3: Floridsdorf, Leopoldau, Heiligenstadt
4: Wahring, Hernals, Ottakring
5: Huteldorf, Lainz
6: Liesing, SIebenhirten, Inzersdorf, Favoriten
7: Simmering, Prater
8: Prater, Stadlau
9: STadlau, Aspern, malul Dunarii catre S-E.
Tramvaiele D,J,N,O merg dintr-un cartier prin centru in altul, ca si alte linii de tramvai (acum desfiintate) "numerotate" cu litere.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 02 Feb 2007 11:31:39 Titlul subiectului: |
75141 |
|
Astă toamnă, în scurta mea excursie prin Europa, am trecut și prin Viena. Între două trenuri, am ieșit o fugă până în fața gării, unde am tras câteva poze... Cu scuzele de rigoare pentru calitatea lor (de, condiții improprii de poze...), vă voi prezenta câteva dintre ele.
Am văzut mai multe tipuri de tramvaie, pe care eu le-am încadrat în trei categorii distincte.
O primă categorie include niște tramvaie mai vechi, pe sistem "Vagon motor+vagon remorcă", este vorba de vagoanele #1201, 1219 și 1250; 1514 pare a fi varianta modernizată a celor de mai înainte.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.9 kb |
Vizualizat: |
de 30971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.68 kb |
Vizualizat: |
de 30971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.89 kb |
Vizualizat: |
de 30971 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.53 kb |
Vizualizat: |
de 30971 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 02 Feb 2007 11:37:14 Titlul subiectului: |
75143 |
|
O a doua categorie include niște vagoane articulate din două segmente, e vorba de 4314, 4732, și 4852. 4093 pare a fi varianta modernizată a celor de mai înainte...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.08 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.11 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.89 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.85 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.91 kb |
Vizualizat: |
de 30967 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 02 Feb 2007 11:39:56 Titlul subiectului: |
75144 |
|
O ultimă categorie include niște tramvaie de generație mai nouă, precum cel din poză.
Am postat și o imagine cu peronul și indicatorul de stație. Sincer vorbind, mie unul nu-mi prea place conservatorismul în ceea ce privește sistemul de indicatoare, atât cele din stații, cât și cel de pe tramvaiele vechi. Eu aș vedea așa ceva numai într-un muzeu...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.16 kb |
Vizualizat: |
de 30965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.8 kb |
Vizualizat: |
de 30965 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
shinkansen
Data înscrierii: 05/Apr/2006 Ultima vizita: 21/Feb/2007 Mesaje: 2 Locație: (Austria)
|
Trimis: Mar 20 Feb 2007 10:40:53 Titlul subiectului: |
76325 |
|
Citat: | Numerotarea liniilor de autobuz si trmavai se face in paralel, autobuzele avand o litera dupa numar, de regula A, de ex. 2 este tramvai, dar 2A este autobuz. | Liniile de autobuz cu litera A inseamna, ca sunt liniile de oras (WL - Wiener Linien).
Liniile cu litera B inseamna, ca sunt liniile private. de ex. "Dr.Richard", "Posta", "ÖBB" si asa mai departe.
Dar sunt liniile cu litera A care sunt de WL, dar autobuse sunt private. Asta inseamna ca WL are concesiune linii dar a intrebat o firma privata sa fac trafic.
Despre tipe de tramvai in Viena care sunt acum in trafic:
E 4401-4459 SGP de 1959 (numai cateva vagoane)
E 4601-4630 Lohner de 1959 (numai in trafic)
E1 4461-4560 SGP de 1966 (mai puternic decat E)
E1 4631-4868 Lohner de 1966 (mai puternic decat E)
c3 1101-1290 de 1959 pentru E1
c4 1301-1373 de 1974 pentru E1
E2 4001-4098 SGP de 1978 (typ Mannheim)
E2 4301-4324 Lohner de 1978 (typ Mannheim)
c5 1401-1519 de 1978 (numai pentru E2)
Multe vagoane de typ E, E1 si c3 sunt vendut in Miskolc (HU), Kraków (PL) si Rotterdam (NL). Alte tipe au fost vendut la Sarajevo (BA).
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 20 Feb 2007 14:28:40 Titlul subiectului: |
76333 |
|
Catalin Ghita a scris: | O a doua categorie include niște vagoane articulate din două segmente, e vorba de 4314, 4732, și 4852. 4093 pare a fi varianta modernizată a celor de mai înainte... | #4732 este SGP E1 (găsești și mult mai aproape de casă... la Craiova). Celelalte 3 sunt variante modernizate ale SGP-ului. shinkansen a scris: | Multe vagoane de typ [...]E1 sunt vendut in [...] Rotterdam (NL). | Care apoi au ajuns la Craiova (RO).... 10 bucăți:
http://craiova.pluto.ro/Tramvaie/Tw_DuewagE.htm
http://craiova.stfp.net/?ttx=T1&la=D
[ http://craiova.pluto.ro/Tramvaie/Parc_tw.htm ]
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Mar 2007 15:30:27 Titlul subiectului: |
77680 |
|
din ce am obervat la Viena, pe unele linii de tramvai se asigura o treime din parc cu tramvaie low floor Siemens (dar nu pe toate liniile, unele au doar tramvaie vechi)
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Apr 2007 13:01:38 Titlul subiectului: |
78341 |
|
Tramvaiele de generatie mai noua sunt alcatuite din 3 si din 5 segmente
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.19 kb |
Vizualizat: |
de 30733 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.84 kb |
Vizualizat: |
de 30732 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Apr 2007 13:03:27 Titlul subiectului: |
78342 |
|
Minibusuri si autobuze
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.02 kb |
Vizualizat: |
de 30731 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.38 kb |
Vizualizat: |
de 30607 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 02 Iul 2007 16:17:14 Titlul subiectului: |
79988 |
|
1. Un mijloc de transport deosebit de eficient îl constituie trenul urban. Postez niște fotografii din data de 17.06.2007 făcute la capătul sudic al pasajului aferent gării Rennweg.
2. Imagine a liniei respective către sud, adică înspre Gara de Sud
3. Imagine a liniei respective către nord; se vede capătul sudic al pasajului subteran; când am făcut poza, mă aflam puțin mai la sud de capătul sudic al pasajului
4. Ramă OBB, seria: 4020 (vagon motor) + 7020 (vagon remorcă) + 6020 (vagon remorcă cu post de conducere); circulă totdeauna două asemenea rame cuplate după următoarea formulă:
-4020+7020+6020+6020+7020+4020
-6020+7020+4020+4020+7020+6020
Dacă bine am observat, se mai practică formula: 6020+7020+4020+6020+7020+4020
Poza a surprins o mare parte a vagonului seria 7020 și o mică parte a vagonului motor 4020
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
301.06 kb |
Vizualizat: |
de 30604 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.97 kb |
Vizualizat: |
de 30611 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.03 kb |
Vizualizat: |
de 30611 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
210.23 kb |
Vizualizat: |
de 30611 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 02 Iul 2007 16:55:22 Titlul subiectului: |
79989 |
|
Următoarele fotografii sunt făcute tot în zona gării Rennweg, dar nu departe de capătul nordic al pasajului. Pasarela pe care mă aflam se găsește puțin mai la nord de capătul nordic al pasajului. Ordinea pozelor:
Linia Rennweg-Gara Centrală, către gara Centrală (către nord)
-Linia Rennweg-Gara Centrală, către Gara Rennweg (către sud); se vede capătul nordic al pasajului Rennweg
-Vagoane seria 26-33
-Locomotiva seria 1116, cunoscută multora dintre noi cu numele de Taurus
-Detaliu al uneiasemenea locomotive
Taurus-ul poate trage sau împinge trenul; deseori amvăzut trenuri urane cu Taurus care împinge garnitura, aceasta fiind condusă de la capătul trenului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
271.95 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.31 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.79 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.78 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.94 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 19 Aug 2007 18:16:02 Titlul subiectului: Viena (Austria) |
81668 |
|
Iata si Viena, cred ca stiti cate poate oferi...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.31 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
351.93 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.26 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
319.25 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.64 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.16 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.32 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.6 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.37 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.54 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.66 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
372.33 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.93 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
323.85 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.78 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.92 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.89 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
345.62 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
314.45 kb |
Vizualizat: |
de 30697 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Dec 2007 00:15:31 Titlul subiectului: |
85244 |
|
Dupa ce vagoanele ULF de tip A si B au scris un capitol important in istoria tramvaiului vienez, a venit randul generatiei a doua sa se prezinte publicului. Astfel, dupa o perioada de probe, de luni intra pe trasee noile vagoane ULF tip A1. Pana la sfarsitul anului vor fi in circulatie 16 astfel de garnituri, iar pana la sfarsitul anului 2014 parcul Wiener Linien va numara 300 de vagoane ULF de tip A, B, A1 si B1. Numerele de parc ale vagoanelor ULF A1 incep de la 52, continuand numerotarea vagoanelor scurte (A) din prima generatie.
Detalii pe pagina Wiener Linien.
Foto1: Wiener Linien
Foto2: Cristina Albu si Radu Czech
Foto3: O fotografie superba de pe Ring: vagonul 60 (din generatia noua, ULF A1) pe linia J, intrand pe Kaertner Ring (in apropiere de Wien Oper).
Foto: Habakuk, DSO
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.16 kb |
Vizualizat: |
de 30650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.1 kb |
Vizualizat: |
de 30650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.99 kb |
Vizualizat: |
de 30577 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Ian 2008 22:54:38 Titlul subiectului: |
86869 |
|
In luna mai a acestui an va fi data in folosinta prelungirea liniei de metrou U2 pana la stadionul Prater. Din pacate, victima va cadea linia de tramvai 21, care va fi desfiintata. Linia va fi scoasa intre Praterstern si Praterkai. Intre Schwedenplatz si Heinestraße/Taborstraße linia 21 este comuna cu linia N, deci infrastructura ramane. De asemenea, va fi pastrata infrastructura intre Taborstraße si intersectia Mühlfeldgasse/Nordbahnstraße, portiune pe care acum circula doar tramvaiul 21.
Portiunea dintre noul capat al lui U2 si Praterkai (capatul liniei 21) va fi acoperita de linia scurta de autobuz 77A, ce urmeaza a fi modificata.
Exista speranta ca aceasta va fi ultima desfiintare de linie de tramvai in favoarea metroului, dupa ce in septembrie 2006 disparea o linie istorica (linia 25, infiintata in 1907) pentru a face loc prelungirii liniei de metrou U1 intre Kagran si Leopoldau.
Cu parere de rau pentru despartirea iminenta, iata cateva imagini de la capetele Scwedenplatz si Praterkai ale liniei 21:
- traseul liniei 21 (sursa: Wiener Linien, www.wienerlinien.at)
- sosirea la Scwedenplatz, E1 4730 + c4 1310, Marienbrücke
- E1 4770 + c4 1332, Scwedenplatz si pe Schwedenbrücke, pornirea catre Praterkai
- E1 4828 + c3 1275, Scwedenplatz (punct de intalnire cu linia N si cu liniile de Ring - 1 si 2)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.92 kb |
Vizualizat: |
de 31009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.93 kb |
Vizualizat: |
de 31009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.23 kb |
Vizualizat: |
de 31009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.46 kb |
Vizualizat: |
de 31009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.34 kb |
Vizualizat: |
de 31009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.05 kb |
Vizualizat: |
de 31009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.59 kb |
Vizualizat: |
de 31009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.01 kb |
Vizualizat: |
de 31009 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Ian 2008 23:13:02 Titlul subiectului: |
86871 |
|
Capatul de la Praterkai al liniei 21 (infrastructura de tramvai din aceasta zona va disparea):
- E1 4828 + c3 1275 plecand de la Praterkai catre Schwedenplatz
- E1 4730 + c4 1310 pe bucla de la Praterkai
- calea de rulare catre Praterbrücke (intre Praterkai si Elderschplatz linia 21 merge paralel cu Dunarea, intre bucla de la Praterkai si bucla de la stadionul Prater distanta pana la Dunare fiind de cca. 50 de metri)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.69 kb |
Vizualizat: |
de 31007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.35 kb |
Vizualizat: |
de 31007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.65 kb |
Vizualizat: |
de 31007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.33 kb |
Vizualizat: |
de 31007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.63 kb |
Vizualizat: |
de 31007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.2 kb |
Vizualizat: |
de 31007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.16 kb |
Vizualizat: |
de 31007 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 02 Feb 2008 22:47:40 Titlul subiectului: |
88123 |
|
Wiener Linien doreste sa inlocuiasca garniturile E6+c6 de pe linia de metrou U6 cu vagoane T1 (desi E6+c6 nu au ajuns inca la varsta pensionarii, insa din cauza faptului ca pe U6 se circula cu un T intre doua E6+c6, atunci cand garnitura nu e formata exclusiv din T-uri, si exista incompatibilitati tehnice intre cele doua tipuri de trenuri, care genereaza probleme, inlocuirea e necesara). Garniturile E6+c6 sunt scoase la vanzare, orasul Utrecht din Olanda fiind deja interesat. Vor fi facute probe cu un astfel de tren, iar daca vor iesi bine, vor fi achizitionate mai multe.
Foto:
1,2 - Spittelau
3,4 - Burggasse / Stadthalle
5 - Siebenhirten
6 - Westbahnhof
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.8 kb |
Vizualizat: |
de 30958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.75 kb |
Vizualizat: |
de 30958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.15 kb |
Vizualizat: |
de 30958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.75 kb |
Vizualizat: |
de 30958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.31 kb |
Vizualizat: |
de 30958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.62 kb |
Vizualizat: |
de 30958 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 02 Feb 2008 23:10:51 Titlul subiectului: |
88124 |
|
La ce tensiune lucrează aceste vehicule? Mie mi se par mi mult tramvaie... și chiar le-aș vedea folosite ca tramvaie de cine le va cumpăra.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 02 Feb 2008 23:37:54 Titlul subiectului: |
88126 |
|
750Vcc. Evident, vehiculele pot circula pe liniile de tramvai si chiar o fac atunci cand sunt trimise la Hauptwerkstätte, pentru reparatii.
Linia U6 este aparte, atat datorita infrastructurii, cat si a vehiculelor folosite, totusi, este linie de metrou. Are o istorie fascinanta, merita documentarea.
Foto: Vagon T, apartinand liniei U6, adus la Hauptwerkstätte pentru reparatii. Linia pe care se afla face legatura intre Hauptwerkstätte si linia 71 de tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.3 kb |
Vizualizat: |
de 30954 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 03 Feb 2008 00:24:28 Titlul subiectului: |
88127 |
|
radub a scris: | 750Vcc. Evident, vehiculele pot circula pe liniile de tramvai si chiar o fac atunci cand sunt trimise la Hauptwerkstätte, pentru reparatii. | Stai așa... rețeaua de tramvai din Viena nu are 600 V cc?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Feb 2008 01:28:45 Titlul subiectului: |
88128 |
|
Ba da, dar s-a mai discutat problema intervalelor in care se poate incadra tensiunea de functionare.
O problema similara gasesti si la WLB, existand 3 tronsoane cu tensiune de alimentare diferita.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 03 Feb 2008 12:33:28 Titlul subiectului: |
88137 |
|
Deci... să înțeleg că vagonul iese de pe rețeaua de metrou, trece pe sub un separator și ajunge în rețeaua de tramvai, unde tensiunea e mai mică dar intensitatea e un pic mai mare astfel încât să nu apară o scădere seminificativă a puterii?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Feb 2008 15:19:11 Titlul subiectului: |
88141 |
|
In cazul vagoanelor de pe U6, care intra in reteaua de tramvai doar pentru a ajunge la Atelierele Centrale, nu reprezinta o problema scaderea puterii motoarelor.
In cazul WLB, din informatiile pe care le am, se circula tot cu putere diminuata, insa nu am vazut sa fie probleme de tractiune, chiar daca se merge si pe portiuni in panta.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 10 Mar 2008 00:47:12 Titlul subiectului: Tramvaie E |
89844 |
|
Toate tramvaiele de tip E din Viena au fost retrase? Ce au făcut cu ele? Fier vechi sau alte orașe?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 10 Mar 2008 22:05:08 Titlul subiectului: |
89885 |
|
Evident, au ramas in circulatie vagoanele de tip E1 si E2.
Ultima zi de circulatie a vagoanelor de tip E a fost 29 octombrie 2007. Cele ramase sunt in curs de casare. Dezmembrarile se fac la Hauptwerkstätte Simmering.
Cam asta am mai gasit in noiembrie 2007:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.02 kb |
Vizualizat: |
de 30888 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.53 kb |
Vizualizat: |
de 30888 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.22 kb |
Vizualizat: |
de 30888 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.41 kb |
Vizualizat: |
de 30888 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.02 kb |
Vizualizat: |
de 30888 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.55 kb |
Vizualizat: |
de 30888 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
|