Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tudor Vizitator
|
Trimis: Sâm 31 Dec 2005 12:03:35 Titlul subiectului: 1000 |
57271 |
|
Magistrala 1 iese la Unirii, apoi Dristor1, iar in patrea cealalta Victoriei, Obor, Muncii, Dristor2. Chiar nu ar merita sa bage Bombardier pe acest tronson . Eu zic ca pe M4 si M1 (Militari) nu s-ar justifica, dar pe magistrala pe care e Crangasiul, la orele diminetii, nu te poti urca in tren si abia ai loc in statie.
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Sâm 31 Dec 2005 12:14:11 Titlul subiectului: |
57272 |
|
Ramele Bombardier au fost puse pe M2 pentru ca linia respectiva avea o infrastructura mult mai buna (fiind mai noua) si mai usor de adaptat pentru circulatia noilor trenuri.
Din vara se vor baga Bombardier si pe la Crangasi (si deci si prin Titan), pe Republica-Dristor 2.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 08 Ian 2007 15:25:19 Titlul subiectului: *Ramele Bombardier |
42995 |
|
Datorită condițiilor improprii de fotografiere de la metrou, nu am decât o imagine de proastă calitate și încă una de la Depoul IMGB, "netremurată".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.49 kb |
Vizualizat: |
de 45617 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.76 kb |
Vizualizat: |
de 45617 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 15:54:23 Titlul subiectului: |
43236 |
|
In trenul Europa erau montate niste manere diferite fata de cele clasice din metrou, realizate de Lemondesign. Mie mi s-au parut ca arata ca niste brelocuri mai mari, si scopul lor evident este reclama...
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Mie 10 Ian 2007 21:26:35 Titlul subiectului: htrhrh |
43286 |
|
Consider aceste rame niște rebuturi din punct de vedere al confortului și, începând de azi, și din punct de vedere al comportării în trafic.
Nu am auzit de incidente cu ramele vechi. Bine, nici nu prea era timp să se întâmple așa ceva în doar 25 de ani de funcționare. Dar iată că aceste super metrouri pot. În doar câteva zile de exploatare.
Încă ceva: vara se moare de cald în ele, iar acum merge aerul condiționat tot timpul. mai rar atâta bătaie de joc.
Ramele din prima serie aveau puține bare. Celor noi văd că le-au fost adăugate bare în dreptul ușilor. Pentru cei care stau pe scaun, chiar lângă ușă, e o plăcere să stai cu spatele în bară. Țineți-o tot așa.
_________________ http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mie 24 Ian 2007 17:48:46 Titlul subiectului: 5y5y5y |
44570 |
|
METROREX CUMPĂRĂ ALTE 6 TRENURI BOMBARDIER
Metrorex va cumpăra încă șase trenuri de metrou de la Bombardier Transportation, informează agenția Mediafax. Finanțarea va fi asigurată din fonduri bugetare și dintr-un împrumut contractat la Banca Europeană de Investiții. Primul contract încheiat de Metrorex cu Bombardier Transportation a vizat înlocuirea ramelor de metrou de pe Magistrala 2. Ulterior, Metrorex a încheiat un nou contract, pentru achiziționarea a încă 20 de rame.
Dintre acestea, primele patru au fost deja livrate, la sfârșitul anului trecut. Între timp, Metrorex a decis să comande încă șase trenuri, ca urmare a creșterii traficului de călători. Acestea vor fi livrate în cursul anului 2007.
Marian Damian, Antena3.ro
Adăugat: 24 ianuarie 2007
www.antena3.ro
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Lun 29 Ian 2007 22:07:02 Titlul subiectului: |
44989 |
|
Nu este pentru prima dată când remarc acest lucru (adică s-a întâmplat de mai multe ori). Însă azi am mers cu un tren Bombardier care mergea ciudat la fiecare oprire și plecare din stație (de la P-ța Sudului până la Pipera). Nu era sigur din cele noi.
Frânarea nu se făcea lin, ci apărea impresia că pur și simplu nu-i ținea frâna. La plecare osiile păreau că încă mai erau blocate de sistemul de frânare. Oricum, pe total senzația era că se mergea pe niște osii pătrate.
Poate cineva explica motivul acestui comportament?
_________________ http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 02 Feb 2007 23:12:25 Titlul subiectului: |
75210 |
|
Pe M1, eu unul am văzut doar două in circulatie: #1103 și #1104. Au circulat experimental în perioada 3-5 ianuarie, au reapărut după 1 februarie.
O poză cu #1104, luată în seara zilei de 4 ianuarie în stația Dristor 2.
_________________ 133 circular: Puișor - Chirigiu - Parcul Carol - Nerva Traian - Foișor - Romană - Gara de Nord - M. Vulcănescu - Izvor |
|
Sus |
|
|
Burner
Data înscrierii: 25/Noi/2006 Ultima vizita: 28/Aug/2007 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)
|
Trimis: Dum 25 Feb 2007 00:31:10 Titlul subiectului: |
76607 |
|
Pentru mine transportul public (subteran sau suprateran) trebuie sa fie in primul rand sigur, apoi eficient si modern. Indiferent ce se zice pe aici, Movia sunt mai sigure decat IVA. Asa cum prefer ca zborul sa-mi fie anulat din cauza unei defectiuni minuscule care probabil ca nici nu l-ar afecta, asa prefer si sa raman intre statii ca i se pare calculatorului ceva in neregula decat sa sar de pe sine direct in vreun stalp de sustinere . Mai moderne e clar ca sunt, iar la eficienta, in special pe infrastructura partial depasita a Metrorex nu ma bag sa comentez.
Bombardier (Movia)
+ design
+ computer de bord
+ siguranta sporita
+ silentioase
+ atunci cand nu sunt aglomerate > comfortabile
+ se poate trece dintr-un vagon in altul
+ sistem de afisare al statiilor (la ultimele sosite)
- bare de sustinere putine
- nu se deschid geamurile (in Paris de ex. nu as avea o problema, dar la noi... )
In 2005 stiu ca o rama era cam 5,5 milioane euro. Ma refer la Movia, astea care circula la noi.
Sa recapitulam un pic:
1101-2101 "Europa" (M2)
1102-2102 "Bucuresti" (M2 + M1)
1103-2103 "Stockolm" (M1)
1104-2104 "Berlin" (M1) - asta e cel care are doar bare, e lipsit de orice tip de curele sau manere.
1105-2105 "Londra" (in probe pe M2)
1106-2106 "Paris" (in probe pe M1) O mica mentiune: din cate stiu eu, Metrorex considera magistrala Republica - Dristor 2 ca fiind M1. M3 este Industriilor - Eroilor. O foarte buna perioada si eu am fost indus in eroare de dubla inregistrare, adica in statiile de pe M1 erau indicatoare de M3 pe cand daca te uitai pe harta vedeai clar ca esti pe M1. Banuiesc ca au ramas asa de pe vremea cand pe M1 si M3 era trafic comun. Poate ma lamuriti si pe mine de ce, insa cert este ca hartile actuale indica magistralele asa cum am aratat mai sus.
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Feb 2007 09:14:40 Titlul subiectului: |
76610 |
|
Da, era o vreme cand M1 si M3 aveau trafic comun si se numeau " Linia 1" . Se vede ca si acum, pe aceste magistrale se exploateaza cam acealeasi metrouri.
Londra nu avea nici el curele sau manere...din punctul meu de vedere, e mai bine. Era sa ma tranteasca pe jos un maner din ala la o frana brusca, aveam mana intr-un unghi ciudat. Mai bine te tii direct de bara.
|
|
Sus |
|
|
Burner
Data înscrierii: 25/Noi/2006 Ultima vizita: 28/Aug/2007 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)
|
Trimis: Sâm 28 Apr 2007 18:33:32 Titlul subiectului: |
78603 |
|
Barele la Movia sunt pozitionate prea sus. Ma rog, eu, desi nu sunt foarte inalt ajung fara probleme, da' ma gandesc ce fac persoanele cu cativa cm mai scunde, in aglomeratie? Manerele alea erau mai accesibile si parca asa folosesti mai bine aceeasi bara. E o problema de geometrie ca sa zic asa. In orice caz, imi plac manerele alea (ca pe Europa parca), nu curelele alea care-ti intra-n mana.
Ieri m-am "plimbat" cu Madrid (1108-2108). Stie cineva care urmeaza? Adica, ce nume o sa primeasca?
Apropo, de ce naiba nu mai exista curele sau manere pe noile rame de pe M1? Mi se pare o idee proasta sa fie numai bare.
_________________
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Mai 2007 12:53:49 Titlul subiectului: |
78673 |
|
Curelele se pare ca vor fi inlocuite cu unele care vor avea spatiu de reclama.
1109-2109 se pare ca este Luxembourg. Nu l-am vazut personal inca, dar este in teste pe M1.
|
|
Sus |
|
|
Burner
Data înscrierii: 25/Noi/2006 Ultima vizita: 28/Aug/2007 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)
|
Trimis: Lun 07 Mai 2007 14:52:28 Titlul subiectului: 00000 |
78742 |
|
Va aduc in atentie un articol, dubios - zic eu, din Ziua.
http://www.ziua.net/display.php?data=2007-05-07&id=220158
Este vorba despre ramele Movia, modul in care acestea uzeaza sinele, pericolul producerii unui incendiu si mai multe lucruri dubioase care se intampla la Metrorex (conform Ziua). Ce parere aveti?
Stiu ca noile rame uzeaza sinele, da' a cui e vina? Nu cumva a Metrorexului, ca are infrastructura veche? Mai sa fie, la noi nici Bombardier nu e bun, ca deh... Toata chestia asta cu "rapoarte secrete", "experti redusi la tacere" s.a.m.d. mi se pare extrem de dubioasa. Movia imi pare un tren bun. In afara de pozitionarea un pic aiurea a barelor nu prea am de ce sa ma plang. Nu cumva e mentalitatea autohtona la mijloc?
Caldura este evidenta, insa nu am fost atent daca vine de deasupra (AC) sau de jos (roti). Parca vine de sus. Si oricum, mi se pare normal sa se simta caldura de la roti, dat fiind sistemul de franare de la Movia, care e mai performant decat la IVA si daca nu ma insel disiparea caldurii e o chestie normala. Da' ma rog, nici eu nu sunt expert, doar ca toata treaba imi pute a infrastructura proasta si ceva cazuri de "experti" inadaptati la noile trenuri (si la noile cerinte), care e adevarat, nu le mai repari cu ciocanul, dar sunt mai bune decat IVA.
Am postat pe blog reactia Metrorex la care am adaugat si ceva informatii aditionale. Materialele originale provin de la Cotidianul si Pro TV.
http://blog.paginibucurestene.ro/2007/05/07/trenurile-bombardier-sunt-sigure-sustine-metrorex/
Astept si concluzia anchetei oficiale.
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Mai 2007 20:37:43 Titlul subiectului: |
78745 |
|
Chestia cu caldura rotilor am observat-o si eu. Uneori cand cobor din tren in dreptul usii, dinspre roti vine un "val de caldura".
Dar eu nu sunt specialist in domeniu. Totusi am impresia ca si exagereaza cei de la ZIUA de dragul de a-si vinde ziarul.
Problema cu uzatul sinelor se stie de mult si s-a dezbatut si pe forum.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
|
Sus |
|
|
Burner
Data înscrierii: 25/Noi/2006 Ultima vizita: 28/Aug/2007 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)
|
Trimis: Mar 08 Mai 2007 11:46:46 Titlul subiectului: |
78751 |
|
Nu am fost foarte atent de unde vine. Data viitoare. Insa nu s-a intamplat sa simt ca ma sufoc sau ceva de genul asta. Vara este cald cand e foarte aglomerat, iar caldura aia de la intrare o percep ca pe o "perdea". Odata ce am trecut de ea si intru in vagon nu se mai simte. Si asta spun sigur. Nu mi s-a intamplat sa o simt si dupa intrare. Intru, se inchid usile si se racoreste.
Dar AC e una, caldura de la intrare a alta. Aici e vorba de disconfortul calatorilor, ori in articol se pune accentul pe pericolul reprezentat de rame in sine. Eu la asta zic ca mi se pare exagerat.
Inca ceva, una e sa vina caldura de la roti si alta e sa vina de la frane. E o mare diferenta
As face comparatia cu un domeniu la care ma pricep mult mai mult decat la cel feroviar, si anume cel aeronautic. Pai cate articole exagerate n-am citit in ziarele de la noi pe domeniul asta. De la conditiile din aeroporturi, pana la siguranta aeronavelor si serviciile companiilor. La noi se ia o intamplare, se umfla bine-bine, se condimenteaza cu minciuni si se serveste in ziare gen Ziua, Libertatea si altele. Sincer, publicatiile serioase de la noi le numeri pe degetele de la o mana si multe sunt in general publicatii economice, unde nu merge la fel sa scrii articole "funny" din astea.
Faptul ca e nu-stiu-ce "raport secret" scris de nu-stiu-ce "experti" mi se pare dubios. Oare Bombardier produce sicrie pe roti? Daca e o problema adevarata (si cred ca e) nu cred ca o atitudine ostila noilor trenuri e benefica. Sa umble la infrastructura.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 08 Mai 2007 16:03:50 Titlul subiectului: |
78760 |
|
Burner a scris: | Dar AC e una, caldura de la intrare a alta. | Care AC? Ca Bombardier nu au asa ceva. Acele ,,găurele" din tavan nu sunt decât un sistem de recirculare a aerului... practic... aerul din tunel este băgat în salon. Un sistem asemănător găsești și în cabinele Dac-urilor, deci nu e o realizare tehnică deosebită!
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mar 08 Mai 2007 21:13:56 Titlul subiectului: |
78765 |
|
Caldura se simte in dreptul usii 2 pe partea dreapta (si analog usa 3 pe partea stanga) la vagoanele motoare... in dreptul acelor usi sunt sub vagon niste cutii cu grilaje, ceea ce ma face sa cred ca valul de caldura vine de la ventilatia electronicii de putere...
e prea puternic valul de caldura ca sa vina doar de la niste roti/frane...
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 09 Mai 2007 01:15:02 Titlul subiectului: |
78768 |
|
Subscriu la ce spune Burner...
In plus, sa nu uitam ca sinele parca au fost schimbate pentru noile rame... Articolul este o gogorita a acestei ciume a societatii romanesti de azi si anume Media... care ar trebui restructurata din temelia temeliilor...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Mie 09 Mai 2007 22:25:57 Titlul subiectului: |
78786 |
|
Nu vreau sa fac politica pe forum, dar ziarul ZIUA este anti-Basescu si in articolul publicat se referea la niste asa-zise... Citat: | note de constatare neluate in seama de sefii Metrorex datorita intereselor politico-financiare ale tuturor celor care s-au perindat la conducerea metroului bucurestean: de la Gheorghe Udriste, omul de incredere al lui Basescu, pana la Liviu Soava. | Mi se pare o prostie.... Aceste rame Bombardier sunt foarte bune si moderne! In schimb, calea de rulare si in general infrastructura METROREX este una invechita care necesita investitii majore pentru a fi la standarde europene. Sa nu uitam de statiile de metrou in care apa inca se infiltreaza pe pereti sau zone in care trenurile au restrictie de viteza in tuneluri.
De asemenea, trebuie retinut faptul ca METROREX-UL este o companie de incredere pentru bucuresteni, fiind un mijloc de transport foarte utilizat, datorita rapiditatii si fiabilitatii sale.
In plus de asta, am vazut acum la revista presei ca maine acelasi ziar publica un articol despre fondurile lui Traian Basescu din aceasta campanie pentru referendum...cica ar fi de la "oligarhii buni.. "
Ziarul asta nu stie ce minciuni sa mai scoata
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 10 Mai 2007 09:03:54 Titlul subiectului: |
78794 |
|
In Romania orice adevar este umflat sau dezumflat in functie de interese. Pentru ca nu exista interesul, nu se critica nu neaparat lucrarile din Bucuresti, dar nici modul haotic si dezorganizarea cu care se lucreaza la ele.
Daca ramele Bombardier sunt bune, dar nu au fost comandate conform specificatiilor tehnice ale Metrorex, asta este greseala celor care le-au comandat.
Iar faptul ca un ziar minte doar pentru ca spune de Basescu, mi se pare partizanat politic al unora de pe forum. La fel de bine ceilalti fac ce vrea muschii lor in orasele pe care au pus mana...
|
|
Sus |
|
|
Burner
Data înscrierii: 25/Noi/2006 Ultima vizita: 28/Aug/2007 Mesaje: 27 Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)
|
Trimis: Joi 10 Mai 2007 10:37:48 Titlul subiectului: |
78797 |
|
Vina e a Bombardier in cazul in care le-au proiectat cu anumite defecte si acum pun viata calatorilor in pericol. Personal, mi-e greu sa cred din cel putin doua motive:
1) Bombardier Transportation este no. 1 mondial in domeniul feroviar, deci mi-e greu sa cred ca sunt, dupa atatia ani de experienta, sa proiecteze sicrie.
2) Movia sunt folosite si in alte metrouri din lume, din cate stiu, fara probleme. Cu ce sunt diferite la noi de duc la asemnea probleme?
Faptul ca n-au bare suficiente e vina celor care le-au proiectat si vina celor care le-au comandat, ca se pot face multe modificari. Dar faptul ca infrastructura nu e pe masura, nu e vina Bombardier.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 10 Mai 2007 14:27:12 Titlul subiectului: |
78800 |
|
Daca infrastructura, asa cum e, este incompatibila cu Bombardier, degeaba e nr.1 in lume, pentru ca aici e nr. n'spe. Ori schimbam infrastructura, ori schimbam trenurile, ori schimbam/suspendam pe vinovati.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 24 Mai 2007 10:27:40 Titlul subiectului: |
79182 |
|
Cu sprijinul domnului Horia Dănescu de la Metrorex am reușit să aflu corespondența dintre numerele de parc ale ramelor Bombardier și numele care le sunt alocate.
Trebuie făcută precizarea că trenurile Bombardier sunt de 2 tipuri, BM2, respectiv BM21.
Trenurile tip BM2 sunt cele folosite (în general) pe magistrala M2 și au numerele de forma 10xx+20xx, de la 1001+2001 până la 1018+2018. Aceste trenuri au primit nume de flori. Sunt 18 bucăți.
Trenurile tip BM2 sunt cele folosite (în general) pe magistrala M1 și au numerele de forma 11xx+21xx, de la 1101+2101 până la 1120+2120, în prezent, deci 20 de bucăți. Sunt în curs de sosire încă 6 trenuri, de la 1121+2121 până 1126+2126. Aceste trenuri au primit nume de capitale europene.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.26 kb |
Vizualizat: |
de 43467 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|