Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Letonia, Riga

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Fosta URSS
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2007 17:52:01    Titlul subiectului: Letonia, Riga 77139

Cine poate să îmi spună cum funcționează combinația?


riga9tr-double.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.72 kb
 Vizualizat:  de 11622 ori

riga9tr-double.jpg



_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2007 20:59:42    Titlul subiectului: 77141

Este o combinatie folosita foarte des in spatiul ex-sovietic, in general cu troleibuze vechi (nu aparusera articulate pe atunci ??), dar si cu unele mai noi, de exemplu ZIU-9.
Se pare ca Skoda si Tatra au reusit sa faca ceea ce Rocar n'a reusit cu troleibuzul DAC 318.
Despre cum functioneaza, nu pot spune nimic, doar ca in mod sigur la troleibuzul din spate trebuie blocata directia si nu stiu daca este foarte simplu de facut.
N'am inteles insa de ce se foloseau captatorii celui din spate, asta introducand probleme suplimentare, dela cablurile care duceau curentul la primul pana la comanda macazurilor. Si inca odata: cum se facea blocarea directiel la troleibuzul din spate? Presupun ca trebuia asa fie perfect drept, ca sa nu traga intr'o anumita directie.
Revenind la Riga, se pare ca orasele baltice inca mai pastreaza troleibuze vechi, de pe vremea TV'urilor sau Romanurilor si ca acestea inca merg foarte bine. Interesant este ca, in stilul sovietic, unele din aceste vehicule au doar doua usi. N'am inteles deloc preferinta aceasta la sovietici. Probabil, pentru ca atunci cand KGB'ul vroia sa-l prinda pe cineva, sa nu se imprastie la prea multe usi Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2007 21:39:28    Titlul subiectului: 77144

Asemanator cu sistemul troleibuzelor din Lausanne implementate pt scurta vreme si la Sibiu, insa aici s a folosit un troleibuz mai vechi pe post de remorca. Acestuia din urma i s a luat doar curentul din captatori si transmis asupra motorului celui din fata, deoarece protectia dintre cele 2 vehicule nu permitea soferului sa acceseze captatorii, doar daca este folosit in mod simplu. Cu siguranta osiei din fata a troleibuzului remorca i a fost conceput un sistem de prindere care sa confere siguranta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2007 21:46:08    Titlul subiectului: 77146

Pe site-ul de unde a fost luata imaginea (The Railfaneurope.net Picture Gallery) este oferita si o scurta explicatie. Motoarele ambelor troleibuze sunt folosite pentru tractiune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2007 22:05:21    Titlul subiectului: 77149

Până la urmă cel mai mare mister rămâne cum făceau al doilea troleibuz să meargă după celălalt, nu ar fi fost mai bine pt macazuri ca primul troleibuz să aibă captatoarele sus și nu al doilea?
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 03 Mar 2007 22:53:01    Titlul subiectului: 77152

Cred ca ar fi fost mai rau ca primul troleibuz sa aiba captatoarele sus, din motive de directie. Imaginati-va o curba la dreapta: in cazul in care primul troleibuz ar fi conectat la retea, ar trebui sa ia curba mai strans iar remorca ar ajunge foarte aproape de bordura. In cazul in care cel de-al doilea troleibuz e conectat la retea, virajul poate fi abordat mai larg.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Fosta URSS Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community