Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente, incidente, avarii ...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 41, 42, 43  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Vin 09 Mar 2007 21:58:00    Titlul subiectului: 77356

La autobuzele noi exista un sistem care nu permite plecarea vehiculului din statie cu usile deschise. In momentul de fata cred ca acest sistem functioneaza la Citaro (inegral) si doar razlet pe DAF si Rocar.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2007 10:56:44    Titlul subiectului: Incidente si accidente 77438

Dupa ce astazi am evitat inspirat aglomeratia de pe Podul Grant, am ajuns la gara si de acolo pe Calea Grivitei, unde am vazut o multime de metroaie usoare pe podul Grant. La 8:40 am ajuns la intersectia Turda cu Mihalache, unde erau o multime de tramvaie, iar masinile de interventie lucrau.
Era si un politist care dirija circulatia.
Pe sensul dinspre Mihalache spre Domenii, reteaua era rupta, in dreptul separatorului din statia de tramvai. In statie se afla un cuplu de Tatre, ultimul cu numarul 3327.
In jurul orei 8:55, cuplul de Tatre a fost remorcat de o masina de interventii dincolo de intersectie, dupa care alta masina de interventii a realizat alimentarea provizorie a retelei, iar la 8:57 intersectia a fost deblocata. Tramvaiele venind dinspre piata 1 Mai au trecut de zona afectata coborand pantograful.
La 9:25, in piata Victoriei se vedea un tramvai venind dinspre piata Matache.


Ultima modificare efectuată de către Trix la Mar 13 Mar 2007 20:49:13, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2007 16:16:58    Titlul subiectului: 77440

La TV spuneam cei de la interventie ca al doilea pantograf cand a trecut peste separator ar fi rupt reteaua de curent...Asa o fi...

Am un vecin care lucreaza la autobaza Militari. Cei de acolo i-au propus sa il puna pe Citaro dar el nu a acceptat deoarece cei de acolo au spus ca daca strica masina in 2 ani (atat au garantie Citaro) si e din vina lui plateste stricaciunile. Spunea ca o oglinda e 3000 lei noi=30.000.000 lei vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 13 Mar 2007 18:50:35    Titlul subiectului: 77444

Normal ca oglinda de Mercedes costa mult, dela limuzina la autobuz si chiar la camion. Evident ca RATB nu va lua o oglinda noua din targ, ci dela Mercedes.
Iar daca e din vina soferului, e normal sa plateasca el. Oricum, ii retine din salariu, nu-l pune sa scoata toata suma odata. Si oricum, in general nu cred ca mai mult de 10-20% ii poate retine din salariu, exceptand situatii mai grave.

Nu m-au interesat problemele salariale si nici cum se retine din ele. Dar de exemplu la Iasi, unui vatman i s'a retinut 10% din salariu cateva luni (2 sau 3) pentru ca a comandat un macaz inainte ca tramvaiul din fata sa treaca de el si remorca de la primul tramvai a luat-o in alta directie. Nu cred ca au fost avarii mari, dar asa a fost.
La salariul actual al soferilor RATB, cred ca o oglinda de Mercedes o plateste in 3 ani, daca i se retine 10% din salariu. Asa ca poate ii retine mai mult.

Dela RATB am fost informat ca o piesa (separatorul sau ceva legat de acesta), s'a topit dela o suprasarcina. Este posibil ca al 2'lea tramvai sa fi agatat reteaua dupa deformarea piesei respective. Deobicei insa si pantografele sunt afectate in asemenea caz, ceea ce acolo nu am observat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2007 09:18:05    Titlul subiectului: 77462

După ce Trix mi-a dat vestea despre incident, am ezitat să mă duc până acolo, însă în cele din urmă am făcut-o. Deja se dăduse drumul la tramvaie, nu mai era acea coadă întinsă de la Mihalache până pe Podul Grant, pe careo văzusem și eu de dimineață, când mă îndreptam spre servici. Când am ajuns, încă mai erau 3 mașini de intervenție care lucrau la înlocuirea separatorului buclucaș și la reconectarea rețelei la tensiune.
Foloseau un dispozitiv simplu dar ingenios, care apropia cele două capete ale cablului secționat și le menținea apropiate cât timp se monta separatorul, apoi acel dispozitiv era scos.



P1020816.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.34 kb
 Vizualizat:  de 10107 ori

P1020816.jpg



P1020820.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.48 kb
 Vizualizat:  de 10107 ori

P1020820.jpg



P1020819.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.96 kb
 Vizualizat:  de 10107 ori

P1020819.jpg



P1020823.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82 kb
 Vizualizat:  de 10107 ori

P1020823.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2007 15:56:15    Titlul subiectului: 77472

Legat de blocajul de pe 41 de ieri, raspunsul RATB a fost mai mult formal. Linia 641 a aparut, la ora 8:45 a trecut un Ikarus la Tricodava spre Crangasi, apoi timp de 20 de minute n-a mai aparut alt autobuz. Apoi au mai trecut doua Rocar de Simon la doua minute unul de altul si in spatele lor deja trecea tramvaiul gol care urma sa faca prima statie la Crangasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 16 Mar 2007 21:43:33    Titlul subiectului: 77528

Ieri am vazut ca separatorul a disparut de acolo. Asta e reparatia, sau reparatia finala n'a avut loc noaptea trecuta ?

Autobuzul scandalagiilor
In seara aceasta, in jurul orei 19:30, intr'un autobuz de pe linia 178 a avut loc o altercatie intre sofer si un calator. In statia dinainte de piata Crangasi, autobuzul 108 de pe aceeasi linie a avut un accident, probabil o tamponare, pentru ca nu am vazut urme de alt fel si nici politie. Autobuzul 108 era oprit pe dreapta, iar autobuzul 109 a trecut pe langa el, oprind in coloana dela semafor. Mai multi calatori coborati din autobuzul 108 au cerut soferului sa deschida, dar acesta nu a vrut. In statie, autobuzul a fost ajuns din urma de calatori, dintre care unul i-a reprosat soferului ca n'a vrut sa deschida.
Aflandu-ma in autobuzul 109, am vazut cum unul dintre calatori i-a reprosat soferului ca nu a deschis usile in dreptul autobuzului oprit pe dreapta. Desi nu am vazut calatorul facand un gest in acest sens, s'a auzit o lovitura ca si cum cineva ar fi lovit geamul despartitor dela cabina soferului. Eram insa prea departe sa vad ce s'a intamplat. Soferul se pare ca i-a raspuns calatorului cu un limbaj urat, iar calatorul dupa ce l-a injurat si el, a coborat la piata Crangasi amenintandu-l pe sofer ca il ajunge el la Apusului. Autobuzul a plecat din statie, dar a oprit din nou, iar soferul a coborat si s'a repezit la calator. Nu stiu ce s'a intamplat, pentru ca nu eram pe partea aceea. Calatorul parea ca bause, insa nu prea mult, in niciun caz cat alti calatori care s'au urcat pe undeva la gara si au coborat inainte de podul Grant, dupa ce s'au plimbat prin tot autobuzul de par'ca se fugareau unul pe celalalt.
Am coborat la Lujerului, dar in continuare unde aveam treaba am preferat un mijloc de transport cu 9xxx, mai sigur si mai confortabil.
Interesant este insa ca acest sofer, dupa ce si-a umflat muschii in fata unui betiv trecut de 50 ani, nu a facut-o insa fata de unul mai apropiat de varsta si de dimensiunile lui. Inainte de Orhideea, s'a certat cu un individ cu fata de bandit, care vroia sa coboare cu gagica intre statii. Dupa o scurta cearta in care individul a amenintat ca rupe usa, i-a deschis. Probabil ca si celalalt calator daca se dadea cu putina vopsea pe fata, avea alt succes.
Dupa ce l-am ratat pe 108 in statie si am prins un autobuz mai liber, pana la urma am ajuns la concluzia ca decat cu asemenea calatori si soferi, mai bine ma urc frumos in masina. Iar daca n'am filmat aceste scene memorabile, ca si pe altele cu ascultatul muzicii la telefon in autobuz, probabil ca nu sunt convingator cand va prezint o pledoarie a masinii personale sau macar a unui transport in comun alternativ, un fel de Business-Class al RATB sau al cui or fi, fara betivi, manelo-telefonisti si banditi de cartier.
Cu tot regretul, ma indoiesc ca voi mai folosi RATB sau cel putin linia 178. Iar daca soferii RATB inteleg sa-i dea drumul lui "prietene, deschide usa, ca o rup eu altfel", iar mai incolo se iau de unul care le cere acelasi lucru, ma intreb pentru ce se mai investesc bani in Citaro si Irisbus intr'un oras pe care probabil ca il va scutura bine Dumnezeu si tot nu va reusi sa-l curete de nespalati si nesimtiti.
Interesanta reactia calatorilor, ca si aceea cand acum cateva zile l-am rugat frumos pe unul sa-si inchida telefonul transformat in combina muzicala, intai frumos, pe urma ceva mai frumos. Ca si la faptul ca un sofer se ia de unul beat, dar nu de "prietene". Dupa ce am vazut ca primii "e tineri, asculta si ei muzica", nu mai am cuvinte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Sâm 17 Mar 2007 11:12:31    Titlul subiectului: 77534

Trix, din pacate ai dreptate partial. Sa o luam pe rand:
1. In mod sigur lovitura pe care ai auzit-o tu era a geamului despartitor de la cabina soferului. Soferul, pe buna dreptate a ripostat (cel putin verbal), intrucat i s-au adresat injurii. Nu stiu cat de mult circuli cu RATB si nici daca cunosti regulamentul (HCLMB 156/2003- Hotararea Consiliului Local al Municipiului Bucuresti), dar soferul respectiv de pe #109 a procedat corect. ESTE INTERZISA DESCHIDEREA USILOR INTRE STATII SAU LA SEMAFOR (fie pentru urcarea calatorilor-cum a fost cazul aici- , fie pentru coborare-ca cei doi tineri de pe soseaua Orhideelor). O sa spui ca era altceva acolo, fiind vorba de un autobuz (#108) avariat si tras pe dreapta. Nu este asa, deoarece calatorii se duceau frumos in statie si asteptau alt autobuz. Nu era nimeni obligat sa ii "pescuiasca" din mijlocul drumului.
2. Nu este posibil ca intr-o tara civilizata, cum ne place sa zicem, sa ameninti soferul ca il ajungi la cap de linie (aici Complex Comercial Apusului) si .... o sa vada el. Sa stii ca soferii RATB sunt foarte stresati din acest motiv si din cauza traficului din Bucuresti. Un sofer sta in jur de 9 ore la volan pe zi si la fiecare cursa da peste tot felul de ciudati, betivi, nespalati, etc.... Daca mai avea probleme cu acel individ la cap de linie, soferul ar fi fost sprijinit de ceilalti colegi care ar fi fost acolo (pe liniie 178 si 336, ambele apartinand de aceeasi autobaza).
3. Evident ca daca a fost amenintat de tipul ala care vroia sa coboare a deschis usa. Tu nu ai fi procedat la fel? Sau poate preferai sa iti rupa usa sau sa te si ia la bataie.....
4. Nu trebuie sa generalizezi acest incident ca si cum ar fi asa pe toate liniile. De exemplu si in Citaro sunt scandaluri, la fel de bine cum poate fi liniste si pace. Nu toate liniile sunt asa. Procentajul liniilor rau famate in Bucuresti este mic. Linia 178 o consider o linie mediocra. Nu este rau famata dar nici centrala 100% si "de lux". Eu o stiu foarte bine, in ultimii 2 ani circuland foarte mult cu aceasta.
Ca o concluzie, NU renunta la transportul in comun. Este o mare greseala. Nu vezi ca orasul si asa este fff aglomerat? Este practic sufocat de atatea masini. Pentru a-ti face economie de carburant si de nervi in trafic mai bine folosesti mijloacele de transport in comun de suprafata sau metroul.
Sper ca nu te-a deranjat acest punct de vedere al meu, fiecare este liber sa spuna ce gandeste (ca de aceea ne-am castigat in 1989 libertatea).
Scuze daca am intrat in off-topic dar mi s-a parut firesc sa raspund.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 17 Mar 2007 12:49:41    Titlul subiectului: 77538

Citat:
Soferul, pe buna dreptate a ripostat (cel putin verbal), intrucat i s-au adresat injurii.
Nu am intentionat sa iau apararea unui individ beat si nici nu pot afirma ca am vazut cine si din ce parte a geamului despartitor a lovit in acesta. Cu siguranta ca a ripostat (cel putin verbal) pentru ca nu i s'a adresat cu "prietene, deschide usa ca altfel o rup eu."
Citat:
HCLMB 156/2003- Hotararea Consiliului Local al Municipiului Bucuresti)... ESTE INTERZISA DESCHIDEREA USILOR INTRE STATII SAU LA SEMAFOR
. OK, atunci fie nu deschide la nimeni, nici pentru urcare nici pentru coborare, fie ne apucam si ne vopsim pe fata ca sa ne deschida la toti.
Citat:
Daca mai avea probleme cu acel individ la cap de linie, soferul ar fi fost sprijinit de ceilalti colegi care ar fi fost acolo.
...
Evident ca daca a fost amenintat de tipul ala care vroia sa coboare a deschis usa. Tu nu ai fi procedat la fel? Sau poate preferai sa iti rupa usa sau sa te si ia la bataie.....
Uite ca daca se lua la bataie cu nespalatul ala, l-as fi sprijinit eu, dar daca n'a facut-o cu un nespalat cu mutra de bandit pe motivul de mai sus, hai sa merg la Apusului ca acolo n'are ala beat ce-mi face, nu ? Cum ti se pare sa se strice un autobuz in care ai platit bilet si sa mergi ceva distanta pana in statie, in conditiile in care acolo nu era doar unul cam ametit, ci mai multi oameni in varsta, iar in alta parte un nespalat urcat cu o statie sau doua inainte se trezeste sa coboare la 100m dela plecarea din statie si de acolo s'o ia inapoi, pe motiv ca e el smecher ? Daca individul beat ii spunea si el: "deschide ca altfel iti rup usa si te iau la bataie", ce facea atunci ? Atunci cand am fugit dupa 1041 in statie si mi-a inchis usa in nas, ce trebuia sa fac ? Sa ma duc dupa el la semafor si sa-i spun "prietene, deschide ca-ti rup usa" ? Atunci cand femeia aceea s'a taiat pe fata intr'un autobuz pe linia 381 si soferul nu a oprit sa vada ce s'a intamplat, cum este ? Trebuia probabil ca vreunul din autobuz sa strige: "deschide, manca-ti-as, ca-ti sparg eu toate geamurile ?" Trebuia femeia aceea sa se bronzeze mai mult ca soferul sa-si schimbe atitudinea ?
Citat:
Sa stii ca soferii RATB sunt foarte stresati din acest motiv si din cauza traficului din Bucuresti. Un sofer sta in jur de 9 ore la volan pe zi si la fiecare cursa da peste tot felul de ciudati, betivi, nespalati, etc....
Nu am contestat asta, cunosc situatia foarte bine. Nici nu am intentionat sa-l acuz pe sofer si sa iau apararea betivului impotriva soferului, ci doar a calatorului obisnuit in fata calatorului care iese mai mult in evidenta. Mi se pare penibil sa-ti arati muschii la o categorie de persoane care stii sigur ca nu riposteaza sau nu suficient, iar altora sa le faci poftele pe motiv ca-ti sparg usa si te iau la bataie. Cand ala a dat un pumn in geam, a ripostat si bine i-a facut. Daca celalalt rupea usa, ce facea ? Uite ca daca riposta, il sprijineam si eu, pentru ca n'aveam chef sa astept 3 autobuze pana ma pot urca intr'unul pentru ca un dobitoc a rupt usa. Dar cand am facut-o in numele unor calatori deranjati de muzica pe telefon al unui maimutoi, altii au spus ca "e tineri si asculta muzica", dar poate ca atunci eu aratam mai a "prietene" fata de ei.
Am vazut ca mai multa lume a comentat in autobuz si nu stiu ce au facut la Apusului sau nu stiu pe unde. Eu am coborat unde aveam treaba, cu deplina convingere ca in tara asta nu trebuie decat sa te aperi pe tine si sa nu-ti pese de cei din jurul tau, pentru ca nimanui nu-i pasa de tine.
Tot ce am vrut sa spun este ca unii calatori sunt tratati cu dispret, in timp ce altii sunt tratati altfel, pe motiv ca "dusmanii mor ca ne descurcam mai bine".
La urma urmei ce-mi pasa mie daca unii n'au centura, triunghi reflectorizant si vesta sau daca altii nu pot cobora intre statii cand altii pot ? La fel exista si unii care spun: "da, ba, n'am centura, dar nici tu n'ai masina ca a mea." sau "prietene, deschide usa". Vorba unui cantec: "how bizarre". Ce lux urias imi pot permite sa-mi pese de altii !! In cele din urma va trebui sa aleg totusi daca sunt in tabara unora sau altora, sau poate in tabara celor care citesc despre asta pe internet la mare distanta. Poate si videnii si altii au fost asa, le-a pasat pana cand si-au dat seama ca sunt si ei oameni si au si ei problemele lor.

In timp ce se instaleaza camere de supraveghere care te urmaresc cand te scobesti in nas pe strada (un exemplu Smile), iar masinile de politie arata acum de spui ca domnul politist si-a scos prietena la plimbare (daca pasagera din dreapta n'avea uniforma asa as fi spus cu siguranta), in toate zonele "mediocre" (de fapt le-as spune "rau-famate") politia lipseste cu desavarsire. Unde sunt celebrii politisti in civil din mijloacele de transport, care pe betiv sa-l duca frumos vis-a-vis la sectie, iar celuilalt sa-i spuna: "prietene, ia prezinta niste documente de identitate" ? Asa cum s'a spus mai sus, asemenea incidente nu sunt izolate. Daca erau, era altceva, puteam spune ca n'a fost ziua mea norocoasa, adica nu a mea, a altora, la urma urmei. Eu am vazut in direct "Reality Show".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 29 Mar 2007 21:35:26    Titlul subiectului: 77967

Acum o jumatate de ora am vazut un cuplu de Tatre - 3332+3385 - blocat la Pasajul Lujerului pe sensul spre Ghencea. Erau prezente si masinile de interventii pe langa tramvai. Remorca avea pantograful jos, putin cam sifonat.
Motivul pentru care era pe linia lui 41 sa fie vreo mutare de la Bucurestii Noi catre Militari? (prin 13 Septembria, sos. Progresului, Bd. Timisoara, cam complicat ce-i drept, acum cu lucrarile de la Basarab)

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2007 21:25:02    Titlul subiectului: 7k76k76 77988

In intersectia de la Piata Galati unul din factorii care duc la blocarea intersectiei sunt V3A-urile de pe linia lui 16 si 51. Vatmanii au partea lor de vina dupa parerea mea, fiindca desi vad ca este coada de masini pe Vasile Lascar, totusi intra cu tramvaiul in intersectie si acolo raman.


Captured 2007-3-28 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.67 kb
 Vizualizat:  de 9200 ori

Captured 2007-3-28 00007.JPG



Captured 2007-3-28 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.74 kb
 Vizualizat:  de 9200 ori

Captured 2007-3-28 00008.JPG



Captured 2007-3-28 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.87 kb
 Vizualizat:  de 9200 ori

Captured 2007-3-28 00009.JPG



Captured 2007-3-28 00010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.75 kb
 Vizualizat:  de 9200 ori

Captured 2007-3-28 00010.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2007 22:27:30    Titlul subiectului: 77989

Am vazut si eu tramvaiele blocate la bvd Uverturii... am si facut niste poze cu tel mobil dar nu cred se vad prea bine, mai era o Tatra + o gramada de V3A ramase fara curent, in spate...


DSC00016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  348.98 kb
 Vizualizat:  de 10990 ori

DSC00016.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2007 18:34:42    Titlul subiectului: 78010

Dacă nu ar intra, nimeni nu i-ar lăsa.
De exemplu, ieri la intersecția Armenească cu Bd. CarolI, un tramvai a stat de 3 ori la semafor, cu botul pe banda 1 și nimeni nu l-a lăsat să treacă, pentru că cei care făceau stânga rămâneau mereu pe linie. Până la urmă, un Logan albastru era să primească o gaură de tampon în ușă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2007 20:01:50    Titlul subiectului: 78012

Unul dintre motivele pentru care soferii evita sa lase sa treaca vehicule mari este ca acestea trec dar nu deblocheaza intersectia, fiind prea lungi si neincapand. Un alt motiv pentru care soferii de masini mici nu prea lasa autobuze si masini mari este ca acestea merg incet si pe strazi mici nu prea pot fi depasite. Dar nici unii soferi de autobuz nu prea sunt politicosi.
Legat de tramvaiele din zona aceea din poze, eram odata in zona si "admiram" flama facuta de pantograf la intersectia cu troleibuzul. Cineva care sta pe acolo mi-a spus ca daca ar fi dupa el, ar scoate tramvaiele de acolo maine. Partea proasta e ca unele voci se pot face mai auzite decat altele, iar dupa o astfel de opinie pusa unde trebuie si asortata cu un incident ce se poate intampla acolo din cauza aglomeratiei, neatentiei &c, am putea vedea Mazuri in loc de tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2007 22:08:54    Titlul subiectului: 78018

Asa este, face flama destul de mare cand trece pantograful peste separatoarele de retea. Nu stiu din ce cauza. Eu as propune exact pe invers, sa se interzica masinile pe Viitorului/Vasile Lascar, Tunari, Lizeanu, Traian, Calea Mosilor (partea veche) si pe toate strazile inguste unde este linie de tramvai. Pentru asta insa trebuie facute ceva resistematizari. Oricum pe strazile enumerate nu prea mai fac "casa buna" si tramvaiele si masinile. Mai ales in orele de varf !!!
Ce se intampla cand se strica semaforul de la Aeroportul Baneasa ???
Va spun eu. Coada de masini de la Aeroportul Baneasa pana la Arcul de Triumf, via Piata Presei Libere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2007 18:49:32    Titlul subiectului: u6j6j 78512

Astazi, in jurul orei 19, conducatorul troleibuzului 5259 a trecut de pe linia 91 pe linia 69 fara a anunta calatorii aflati in vehicul. Trecerea s-a facut la capatul de la Teatrul National, fara a anunta cei circa 6-7 pasageri aflati in vehicul. Conducatorul vehiculului a justificat ulterior acest incident prin faptul ca pasagerii trebuie sa se urce numai de la TNB, astfel fiind scutit de culpa de a nu-i duce la destinatia mentionata initial.

Cu alte cuvinte, calatorii sunt obligati sa coboare la cap de linie tip bucla (cum e la TNB) si pusi sa traverseze strada pentru a urca in acelasi vehicul. In felul acesta, domnul "troleibuzist" poate dormi linistit, slujba la RATB nu ii este amenintata. Confused

S-a schimbat afisajul din salon, ce-i drept.
Dar cand stii ca te-ai urcat in vehiculul de pe linia X, si ai incredere ca acel vehicul chiar va merge pe linia anuntata, te apuci sa-l verifici pe sofer sa nu faca vreo nazbatie?
Daca eram singur in vehicul mai ziceam. Daca acolo era cap de linie cu stationare si nu bucla, iar mai ziceam. Dar cand in troleibuz suntem o mana de prosti, platitori de abonament, iar pe neica troleibuzistu il doare undeva de noi, cum sa nu te apuce pandaliile?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2007 22:05:06    Titlul subiectului: 78515

P-.ta. Rosetti este cap de linie. Cu statia de urcare la TNB, deci soferul nu a gresit decat dpdv moral. In plus, fiind cap de linie, cardurile trebuiesc re-validate dupa intoarcere, iar cei ce calatoreau legal ar fi observat pe ecranul dispozitivelor SAT ca este afisata alta ruta.
ionut80_mail a scris:
Daca acolo era cap de linie cu stationare si nu bucla, iar mai ziceam. Dar cand in troleibuz suntem o mana de prosti, platitori de abonament, iar pe neica troleibuzistu il doare undeva de noi, cum sa nu te apuce pandaliile?
De obicei un capat de linie e format dintr-o bucla... ca e sau nu cu stationare, asta nu mai conteaza, calatorii NU au voie sa fie in vehicul cand acesta intoarce in bucla. Faptul ca soferul nu zice nimic nu inseamna ca e perfect in ordine sa te urci de la statia de coborare si sa razi de fraierii care urca de la urcare si merg in picioare.
Cand ajunge la cap de linie, nu scrie nicaieri ca vehiculul trebuie sa plece pe acleasi traseu. Iar tu, ca si calator, erai obligat sa validezi cardul odata cu schimbarea semicursei si ai fi observat pe validator ca era scris alt traseu. Cand te urci de undeva de unde nu ai voie sa te urci, iti asumi niste riscuri, inclusiv cel ca vehiculul sa plece pe alt traseu Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 08:54:00    Titlul subiectului: 78530

Fals. Calatorul are dreptul sa-si continue calatoria odata cu schimbarea traseului. Daca erau in troleibuz persoane care vroiau sa mearga inainte cu troleibuzul 69 ? De ce trebuiau sa coboare, daca troleibuzul in care se aflau schimba traseul ? E tare simplu sa te joci cu datul jos al calatorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 10:34:29    Titlul subiectului: 78543

Mai este situatia cu deschiderea usilor intre statii... dimineata in curba de la autobaza nordului se intampla des ca soferul sa lase vre-un coleg cules de pe traseu in poarta autobazei sau sa-l ia in cabina sau in salon din poarta autobazei. Iar tie, ca calator Twisted Evil , ti se arunca in fata replica cu regulamentul care nu-i permite sa deschida usa intre statii sau la semafor, daca ii soliciti acest lucru.
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2007 11:25:56    Titlul subiectului: 78557

Acum sa nu exageram prea mult: si eu cobor sau urc in/din fata autobazei sau depoului ca calator Twisted Evil , pentru a merge acolo sau plecand de acolo, e adevarat ca nu la Bucuresti, pentru ca aici fie sunt statii (majoritatea depourilor si unele autobaze) fie ca oricum aici nu prea am pentru ce. Dar faptul ca treaba asta o fac ei si in alte locuri decat sectii ale regiei de transport, asta e altceva. Iar faptul ca il lasi pe colegul de serviciu acolo e una si alta e ca opresti pentru rude, prieteni &c.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Mai 2007 20:16:46    Titlul subiectului: 78680

Dr2006 a scris:
calatorii NU au voie sa fie in vehicul cand acesta intoarce in bucla
Unde scrie? Unde e afisat PUBLIC acest lucru? In 2004 am fortat RATB-ul sa afiseze in vehicule si drepturile calatorilor, nu doar obligatiile, cum parsiveste faceau. Nu scrie nicaieri in HCGMB de ceea ce spui tu!
Citat:
ca si calator, erai obligat sa validezi cardul odata cu schimbarea semicursei si ai fi observat pe validator ca era scris alt traseu
Nu, la abonamente nu esti obligat sa validezi cardul!!! Si nici daca as fi obligat n-as face-o, cata vreme trebuie sa dai batalia de la Posada ca sa ajungi in aglomeratie pana la un validator.
Am avut jucarii cand eram mic... Nu sunt atat de fascinat de joaca la validatoare.
Mesajul meu reclama faptul ca soferul nu anuntase calatorii din troleibuz de schimbarea liniei. Daca intradevar, la aceste capete de linie calatorii trebuie debarcati, soferul nu a respectat nici acest lucru.
Mi se pare absurda concluzia pe care au tras-o unii din aceasta, si singura chestie care-mi vine acum in minte sunt vremurile cand "inteligentii" de la RATB aveau statia de coborare si cea de urcare la 2 metri una de alta.
Patania am reclamat-o si la RATB, astept raspunsul.
Si sa fim seriosi: cine mai e atat de naiv incat sa creada ca astia de la RATB nu stiu care sunt liniile aglomerate, cand de ani de zile situatia stagneaza?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 03 Mai 2007 20:57:58    Titlul subiectului: 78683

ionut80_mail a scris:
Unde scrie? Unde e afisat PUBLIC acest lucru? In 2004 am fortat RATB-ul sa afiseze in vehicule si drepturile calatorilor, nu doar obligatiile, cum parsiveste faceau. Nu scrie nicaieri in HCGMB de ceea ce spui tu!
Păi... pe undeva prin hotărârea aia se mai specifica faptul că pot exista stații destinate exclusiv urcării sau exclusiv coborârii (plasate la capete de linii). Pe afisajele din salon Ik415T-urilor (unde mai merg), stațiile de capăt sunt clar marcate cu indicația ,,COBORÂRE".
ionut80_mail a scris:
Nu, la abonamente nu esti obligat sa validezi cardul! Si nici daca as fi obligat n-as face-o, cata vreme trebuie sa dai batalia de la Posada ca sa ajungi in aglomeratie pana la un validator.
Nu ești încă obligat... atunci când vor dispărea complet vechile bilete și abonamente, vei fi obligat să o faci (deh...trebuie scos planul de amenzi). În plus, nu văd alt motiv pentru care RATB ar irosi atâția bani să împânzească tot parcul de vehicule (inclusiv DAC) cu inscripții de genul ,,Validarea cardului este obligatorie" și această frază să se regăsească și pe card. Iar dacă e să ne luăm după scopul ,,oficial" al SAT, vei contribui in mod direct la desfiintarea unor trasee pe care le folosesti, dat fiind ca vehiculele vor fi alocate in functie de nr. de calatori care validează cardul, nu de numărul celor care-l șin în buzunar/portofel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 04 Mai 2007 09:20:10    Titlul subiectului: 78688

Citat:
Nu ești încă obligat... atunci când vor dispărea complet vechile bilete și abonamente, vei fi obligat să o faci (deh...trebuie scos planul de amenzi).
Nu esti obligat sa validezi ceva valid prin definitie. Controlorul poate verifica validitatea cu aparatul de control pe care il detine. Obligativitatea validarii abonamentelor mareste aglomeratia din dreptul aparatului.
Citat:
În plus, nu văd alt motiv pentru care RATB ar irosi atâția bani să împânzească tot parcul de vehicule (inclusiv DAC) cu inscripții de genul ,,Validarea cardului este obligatorie" și această frază să se regăsească și pe card.
Explicatia am primit-o dela RATB: cardurile au fost comandate mai demult, cand aveau alta viziune privind validarea. Nu s'a dat nicio amenda pentru asta si nici nu se va da. Daca nu credeti, intrebati RATB. Oricum de validat vor valida si multi cu abonamente, macar pentru a vedea cat mai sunt valabile.
Citat:
Iar dacă e să ne luăm după scopul ,,oficial" al SAT, vei contribui in mod direct la desfiintarea unor trasee pe care le folosesti, dat fiind ca vehiculele vor fi alocate in functie de nr. de calatori care validează cardul, nu de numărul celor care-l șin în buzunar/portofel.
Scopul "oficial" al SAT este un nou sistem de validare. Pe mine ca platitor de abonament sau bilet ma doare in plasticul cardului ce statistici se fac cu acest card si intr'o mica masura si cat ii intereseaza pe ei de unde ma plimb eu. Cand mi-am facut abonament la o revista m-a interesat sa-mi vina revista, nu ca pe langa ea mai trimit ei si cateva maculaturi publicitare care ajung direct in tomberon.
Iar putin off-topic: astazi am facut 35 minute cu masina pe un traseu pe care ieri am facut dublu cu RATB. Paradoxal, am ajuns la aceeasi ora la care as fi ajuns probabil daca plecam cu 20 minute mai devreme. Nu intentionam sa merg cu masina, dar din cauza vremii frumoase de afara am racit. Si mai off-topic: vad ca politistii sunt tot mai prezenti pe strazi, dar tot nu inteleg cine trecea astazi cu sirene si SPP dupa el, daca marinelul a fost aruncat peste bord.
Si mai extra-off-topic: ieri, in timp ce ma duceam spre autobuz, doi indivizi care lipeau afise au traversat pe rosu. S'a auzit o sirena si a trecut o motocicleta de politie, iar politaiul le-a strigat in microfon: "moldovenilor !".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 12 Iun 2007 08:19:03    Titlul subiectului: 79447

Aseara, in zona statiei de metrou Grivita se stricase 7400. Destul de obisnuit. Daca m-ar fi intrebat cineva ce se va intampla cu troleibuzul, as fi raspuns ca troeibuzul va pleca tractat daca defectiunea nu-i mai permitea sa plece prin propriile puteri. Dar daca m-ar fi intrebat cineva cum se va proceda, n-as fi stiut, nu-mi pusesem problema cum se procedeaza cand troleibuzul trebuie "intors". A venit un camion de remorcare, a legat troleibuzul, si s-a intors pe loc, in mijlocul Caii Grivitei, la o ora la care traficul prin zona este extrem de dens. Cu toate ca strada are 6 benzi in acel loc, convoiul (camion + troleibuz) n-a reusit sa intoarca din prima, troleibuzul fiind gata-gata sa "agate" copertina care acopera intrarea in statia de metrou. Manevrele pentru a reusi sa intoarca, totusi, au blocat minute bune strada . . .


7400-00d-P1070577.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.59 kb
 Vizualizat:  de 9895 ori

7400-00d-P1070577.jpg



7400-00d-P1070578.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.78 kb
 Vizualizat:  de 9895 ori

7400-00d-P1070578.jpg



7400-00d-P1070579.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.36 kb
 Vizualizat:  de 9895 ori

7400-00d-P1070579.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 14 Iun 2007 20:58:53    Titlul subiectului: 79582

Astazi incepand cam cu ora 19 a plouat rau, rau de tot prin oras; cel putin o ora de ploaie torentiala. Printre altele asta a condus la incetarea functionarii semafoarelor la intersectia Iuliu Maniu cu Lujerului cu consecinta ca in acea intersectie s-a format un blocaj circular.

Pentru non-bucuresteni: Aici se intersecteaza un bulevard cu o strada secundara. Ambele artere au scuar pe mijloc si asta creeaza premisele pentru blocaj circular: daca cei ce vin de pe strada cu cedeaza trecerea nu sunt cuminti si merg pana la jumatatea intersectiei se opresc pentru a ii lasa pe cei ce vin pe axa prioritara care la randul lor sunt blocati de cei care au intrat din dreapta, cu rezultatul ca nimeni nu mai poate face nimic: nici inapoi nu se poate (sunt cei din spate), nici vreunul din cele 4 sensuri nu poate inainte (e blocat de cei ce au intrat in intersectie din dreapta). Tot circul asta se intampla pe ploaie torentiala si toata lumea pur si simplu statea. Nu stiu cum s-a rezolvat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 41, 42, 43  Următoare
Pagina 8 din 43

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community