Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2007 17:23:27 Titlul subiectului: |
76135 |
|
26 de grade? Înseamnă o diferență de 23 de grade față de temperatura de afară... nu este periculos pentru sănătate?
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Feb 2007 17:11:07 Titlul subiectului: |
76202 |
|
Eu sunt cam dezamagit de ele. Pe langa fereastra din spate care te lasa sa vezi doar cerul, zgomotul de fond este mai puternic (in comparatie cu 415T-urile), au un tiuit enervant cand se inchid usile, cularul de trecere de la usa 3 la usa 2 este foarte stramt (mai stramt decat la Citaro), toate statiile (intre Facultatea de Medicina si Orizont) au fost anuntate cu sughituri (se mai intampla si la Citaro dar mult mai rar).
Cea mai pregnanta impresie este de inghesuit...
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Feb 2007 17:48:00 Titlul subiectului: |
76209 |
|
Mie mie se par mai mult decat ok. Singurul lucru care ma supara este fragmentarea anuntului de statii (la rodaj era MULT mai nasol decat in traseu, nu se auzeau decat vreo 3 silabe).
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Dum 18 Feb 2007 19:25:03 Titlul subiectului: |
76215 |
|
metrou.usor a scris: | Sper ca urmatoarele 10 tot la Bujoreni sa vina | Toti bucurestenii platesc impozite, iar pretul unei calatorii in Drumul Taberei nu este mai mare decat in Berceni, Titan sau Bucurestii Noi. Normal ar fi sa se dea majoritatea la Bujoreni si Vatra (cate 35), iar cate 15 sa mearga si in Berceni si in Bucurestii Noi.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Feb 2007 11:53:59 Titlul subiectului: |
76241 |
|
Normal ar fi fost sa le dea pe toate la Vatra, pentru ca alea de la Bujoreni sunt mult mai noi, cu multe imbunatatiri si nu era cazul sa se schimbe.
iar Nitu Vasile si Bucurestii Noi le-ar fi facut 50-50 pe alea ramase de la Vatra.
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Feb 2007 14:49:24 Titlul subiectului: |
76257 |
|
Se pare ca s-a luat in considerare si cine intretine mai bine troleibuzele si trebuie sa-i dau dreptate lui Metrou.Usor cand spune ca cele de la Vatra arata jalnic.
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Feb 2007 14:57:52 Titlul subiectului: |
76259 |
|
LArSON a scris: | Se pare ca s-a luat in considerare si cine intretine mai bine troleibuzele si trebuie sa-i dau dreptate lui Metrou.Usor cand spune ca cele de la Vatra arata jalnic. | Asta cu intretinerea mi se pare de fapt ca arata mai degraba haosul din RATB, pentru ca altfel nu vad cum nu se pot impune niste standarde minime in toate depourile RATB, doar e o singura societate si exista o ierarhie acolo, sau ar trebui sa existe, chiar daca este de stat.
Altfel, desi calitativ par mai slabe decit Ikarus 415T, sper sa fie totusi fiabile.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 20 Feb 2007 23:37:39 Titlul subiectului: ssssss |
76364 |
|
Tocmai duminica trecuta am fost cu un Irisbus Citelis (linia 61). Pe mine m-a cam dezamagit acest troleibuz. Vazut din afara arata foarte bine, dar in interior mi se pare prea putin spatiu. Cred ca ar fi trebuit sa fie mai putine scaune. M-am asezat pe scaunul sub care era una din aeroterme si nu am putut sa stau pe scaun, asa de cald era.
Cu toate astea are si parti bune. Mi s-a parut mai silentios decat Ikarus 415 T, aerotermele mult mai silentioase (la Ikarus cand merg aerotermele parca ai fi intr-o uzina, asa de tare se aud), si mai ales mi-au placut camerele de luat vederi. Poate asa vor fi descurajati hotii de buzunare.
Interiorul acestui troleibuz seamana cu un interior de... autocar, mai ales intre usile 2 si 3. Dupa parerea mea aceste troleibuze nu sunt facute pentru persoanele supraponderale
Cum se descurca Irisbusurile de pe liniile 69 si 91 in orele de varf? Face fata la aglomeratiei?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Feb 2007 09:42:45 Titlul subiectului: ththt |
76782 |
|
De ieri sunt 8, 3-61, 2-91 si 3-69.
Ultimele 2 urmeaza sa iasa pana saptamana viitoare.
Tot saptamana viitoare este asteptat 5311.
Din lotul urmator de 10 troleibuze, primul trebuie sa vina saptamana viitoare.
Nu cred ca o sa le scoata pe 66, 79, 86.
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Feb 2007 17:31:34 Titlul subiectului: |
76958 |
|
Am si eu o intrebare:De ce scartie scaunul din plastic cand te pui pe el?
|
|
Sus |
|
|
Dan Jiga
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Iul/2013 Mesaje: 32 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 28 Feb 2007 18:13:42 Titlul subiectului: |
76967 |
|
Daf686 a scris: | Am si eu o intrebare:De ce scartie scaunul din plastic cand te pui pe el? | Probabil fiindca e facut cam pe la limita rezistentei lui structurale, ca sa fie mai usor si mai ieftin.
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mie 28 Feb 2007 22:56:48 Titlul subiectului: tb |
76989 |
|
Big Brother în troleibuz
Miercuri 28 Februarie 2007
Bucureștenii vor circula de astăzi cu troleibuze monitorizate prin satelit. Vehiculele sunt dotate cu camere video, protejate de carcase antivandalism și pot stoca imaginile timp de 72 de ore.
Troleibuzele au fost deja puse în circulație încă de săptămâna trecută, dar camere de monitorizare sunt funcționale abia de azi.
Primele 10 troleibuze au fost puse deja în circulație pe liniile 61,69 și 91. Următoarele 50 vor fi aduse până la sfârșitul anului,iar alte 50 vor circula pe străzile Capitalei de anul viitor. Bucureștenii susțin că se simt mult mai în siguranță în noile troleibuze.
Fiecare troleibuz poate transporta 104 călători. Ele sunt dotate și cu rampe de acces pentru persoanele cu dizabilități, dar și cu sisteme automate de taxare. Un asemenea vehicul costă 92.000 de lei, iar durata de viață este de 15 ani. Investiția totală se ridică la peste nouă milioane de lei.
Sursa: Realitatea TV
www.realitatea.net
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Feb 2007 23:30:02 Titlul subiectului: |
76991 |
|
RATB SCOATE PE STRADĂ TROLEIBUZELE CU GPS
Dacă aveam impresia că dispozitivele monitorizate prin satelit sunt deținute numai de NASA sau cine știe ce alte organizații ascunse, se pare că ne-am înșelat! Primăria Capitalei a achiziționat zece troleibuze. Nimic spectaculos până acum. Numai că, troleibuzele sunt monitorizate prin satelit (autovehiculele dețin un sistem GPS)! Iar miraculosul nu se oprește aici... Noile troleibuze sunt dotate cu camere video. De asemenea, acestea au fost concepute pentru a oferi un confort sporit pasagerilor. Sună bine! Însă, rămâne de vazut cât timp va trece până ce noile troleibuze vor fi vandalizate.
De altfel, doritorii de noi senzații pot să încerce troleibuzele chiar din această săptămână. RATB a scos pe stradă zece astfel de autobuze. Acestea circulă pe liniile 61, 69 și 91. Dar nu vă speriați, până la sfârșitul anului, RATB va primi încă 50 de astfel de troleibuze, iar anul viitor vor mai sosi încă 50. Prin urmare, nu avem de ce să ne facem griji. Oricum, să nu uitați să compostați biletele sau să validați cardul!
Adina Bumbeș
Adăugat: 28 februarie 2007
ANTENA 3.
Si comentariul meu - Circula 10 , mai vin 50 anul asta si inca 50 la anu. Deci 110 dupa mintea doamnei care a scris articolul.
Dupa articolul pus de mine si cel pus de power322 rezulta ca:
- cel care a scris al doilea articol (iRealitatea) a copiat ce era deja publicat de Antena3 si odata cu copierea a fost imprastiata si prostia cu 10+50+50
|
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 01:16:26 Titlul subiectului: |
76994 |
|
[i]Primele 10 troleibuze noi din cele 100 comandate de municipalitate au intrat deja in circulatie pe strazile Bucurestiului. Primaria Capitalei a lansat anul trecut licitatia pentru achizitionarea a 100 de troleibuze, o componenta a programului municipalitatii de innoire a parcului auto al RATB.
Licitatia a fost castigata de societatea Astra Bus Arad care a livrat deja primele 10 troleibuze care au fost introduse pe liniile 61, 69 si 91, urmand ca inca 50 sa fie aduse pana la sfarsitul acestui an, iar alte 40 in 2008.
Cristina Boiangiu
Romania Libera 1-03-2007[/i]
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 14:26:43 Titlul subiectului: |
77036 |
|
Pe siteul PMB: www.pmb.ro
a aparut urmatorul comunicat:
COMUNICAT
- primele 10 troleibuze noi au intrat in circulatie -
Primaria Municipiului Bucuresti a lansat anul trecut licitatia pentru achizitionarea a 100 de troleibuze - componenta a programului municipalitatii de innoire a parcului auto al RATB.
Licitatia a fost atribuita in iulie 2006 societatii ASTRA BUS ARAD.
Primele 10 troleibuze IRIS BUS au intrat in circulatie pe traseele RATB (liniile 61, 69 si 91), urmand ca inca 50 sa fie livrate pana la sfarsitul acestui an, iar alte 50 in 2008.
Intre caracteristicile tehnice de baza ale vehiculului amintim:
• podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului
• rampa de acces pentru persoanele cu dizabilitati
• computer de bord ce prelucreaza si stocheaza in timp real datele referitoare la functionarea, exploatarea si monitorizarea vehiculului;
• troleibuzul este dotat cu trei sisteme de franare independente
• instalatie de supraveghere video: sistem cu patru camere digitale cu carcasa antivandalism, ce dispune de o memorie de inregistrare a evenimentelor pe o perioada de 72 de ore
• sistem GPS cu posibilitatea vizualizarii rutei si comanda anunturilor de statie pentru pasageri
• sistem automat de taxare
• confort sporit pentru pasageri: zgomot redus, tinuta de drum corespunzatoare, suprafata vitrata mare, instalatie de informare vizuala si acustica a calatorilor.
Capacitatea de transport este de 104 pasageri, din care 29 pe scaune si 75 in picioare; durata de viata este de 15 ani, iar durata de revizie generala este de 8 ani.
Troleibuzul este garantat pe o perioada de 3 ani.
Tot in cadrul programului municipalitatii de modernizare a transportului public, anul trecut au fost achizitionate 500 de autobuze (dintre care 400 livrate in 2006) si a fost demarata licitatia pentru achizitia a 100 de tramvaie (pentru care au fost depuse 3 oferte, aflate in prezent in evaluarea comisiei de analiza).
De asemenea, in bugetul pe 2007 au fost prevazute sumele necesare pentru achizitia a inca 500 de autobuze noi.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
BOGDABUS
Data înscrierii: 22/Sep/2006 Ultima vizita: 12/Apr/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 18:50:00 Titlul subiectului: |
77049 |
|
Stie cineva care e viteza maxima a lui Irisbus?
|
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 01 Mar 2007 21:44:46 Titlul subiectului: |
77056 |
|
Vitezometrul lor indica un maxim de 125 km/h , dar mai mult de 60 nu or sa prinda niciodata in Bucuresti .
|
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Sâm 03 Mar 2007 23:02:36 Titlul subiectului: |
77153 |
|
Astazi "m-am dat" si eu cu un Irisbus pe linia 61. Spunea cineva mai devreme ca scaunele din plastic scartaie. Nu am remarcat asta, insa sunt extrem de fragile; se pot rupa usor cu o persoana mai supraponderala, daca se mai si lasa pe spate Altfel, de la Autogara Militari pana la Fac. de Electronica, unde am coborat, nu cred a fost macar un anunt vocal al urmatoarei statii la care sa nu fi fost erori Parca anuntul ar fi fost inregistrat pe un CD super zgariat sau pe o caseta magnetica pusa in prealabil in vecinatatea unei boxe.
Per ansamblu, noile troleibuze mi-au lasat impresia ca sunt mai slabe decat Ikarus 415, la capitolele design si finisaj interior
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Mar 2007 13:01:26 Titlul subiectului: |
77168 |
|
Am vazut ieri pe #5311 la dep Bujoreni, alaturi de #5309. O pleaca el la dep Vatra Luminoasa? Sau ramane aici?
|
|
Sus |
|
|
TsE
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 02/Oct/2019 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Dum 04 Mar 2007 13:52:43 Titlul subiectului: |
77172 |
|
Daf686 a scris: | Am vazut ieri pe #5311 la dep Bujoreni, alaturi de #5309. O pleaca el la dep Vatra Luminoasa? Sau ramane aici? | Toate merg la Bujoreni intii, unde se descarca pe o rampa speciala. Apoi merg tractate la Berceni sa le faca verificarea franelor pe stand.
La final o sa ajunga la Vatra Luminoasa.
_________________ TsE |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Mie 07 Mar 2007 21:50:14 Titlul subiectului: |
77302 |
|
Au sosit Citelis-urile pana la 5313. Sunt la Bujoreni cu destinatia V.Luminoasa.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Dum 11 Mar 2007 00:27:27 Titlul subiectului: |
77380 |
|
La schimbul 2 au fost pe traseu 5303, pe linia 61, si 5302 pe 69
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Mar 2007 10:03:03 Titlul subiectului: |
77386 |
|
Eu am circulat vineri dupa masa cu #5306 pe linia lui 61. Soferul l-a "forjat" destul de tare. O chestie am remarcat la troleibuzul asta. Cand mergea mai repede se auzea un sunet dinspre captatoari ca si cum ar fi trecut tot timpul peste un macaz.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 15 Mar 2007 18:12:15 Titlul subiectului: |
77505 |
|
Au sosit pana la#5315. Sunt asteptate si #5316 si #5317 saptamana asta.
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Mar 2007 19:30:28 Titlul subiectului: |
77912 |
|
Primul Irisbus pe Linia 92. O poza de la capatul din Brajul Dunarii, astazi pe la ora 6 PM.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.64 kb |
Vizualizat: |
de 27676 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|