Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de metrou
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Pasagerul



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 06/Iul/2006
Mesaje: 44

MesajTrimis: Mar 23 Mai 2006 14:15:32    Titlul subiectului: *Discutii generale despre metroul bucurestean 23420

Am o nelamurire legata de magistralele de metrou. M1 e pina la gara si brusc de acolo e M3, numai din cauza unui sistem imbecil de numerotare cronologica? Numerotarea s-a schimbat de fapt de mult, de cind Militariul nu mai are legatura directa cu Republica, si pesemne se va schimba din nou dupa darea in folosinta a bucatii Grigorescu - Policolor. Dar s-a afisat numai in unele statii (Eroilor de exemplu). Astazi (de citiva ani de fapt) M1 e Republica - Dristor 1 - Eroilor - Dristor 2, iar M3 e Eroilor - Industriilor. Foarte logic! Sunt 2 ramuri distincte, cu circulatia separata, iar ramura de Militari nu are fata de M1, mai ales ca nici istoric nu e valabil, M1 fiind initial Timpuri Noi - Semanatoarea.

La Eroilor in statie M3 apare cea de Militari. Pe site la fel. In metrou am mai vazut harti gresite. In plus, luati-va dupa Bombardier, ca acolo sunt harti la zi, nu dupa Astra, unde apare inca pe harti probabil circulatie directa Republica - Industriilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 06 Oct 2006 15:37:28    Titlul subiectului: 64997

Romania Libera,

Construit la inceputul anilor '80 Metroul "Prezidential" Joi 05 Octombrie 2006

In maruntaiele pamantului de sub Bucuresti, printre alte tuneluri, buncare sau cine mai stie ce vagauni secrete, exista doua metrouri. Unul este cel pe care-l stie toata lumea, destinat transportului in comun din Bucuresti. Aproape nimeni nu stie insa de cel de-al doilea metrou, denumit "Prezidential" pe vremea lui Ceausescu, si care are cu totul alte trasee decat cel folosit de publicul larg. Metroul prezidential a fost construit in secret de armata pe vremea lui Ceausescu, a fost tinut in secret si a fost folosit tot in secret.
Investitia facuta in perioada regimului comunist in anii '80 a fost mascata de alte proiecte megalomane: etapa a doua a metroului bucurestean, magistrala IMGB-Pipera, Casa Poporului si intregul ansamblu de locuinte de pe bulevardul "Victoria Socialismului", sediul MApN, Casa Radio etc. In paralel cu lucrarile celei de-a doua magistrale, cand subteranul Bucurestiului era sfredelit de la nord la sud, pe ici, pe colo existau alte santiere care nu dadeau de banuit ochiului bucuresteanului de rand, obisnuit cu exploatarile "subterane" peste tot in Capitala. Undeva langa Ecran Club, peste drum de Cotroceni, se mai poate vedea si acum o platforma rotunda, acoperita in mare parte cu buruieni si parca abandonata in mod special pentru a nu da de banuit. Acolo, la o adancime destul de mare, o galerie de metrou face jonctiunea cu o sosea subterana. Galeria are o particularitate. Metroul destinat transportului in comun circula pe o cale de rulare cu ecartamentul egal cu cel al cailor ferate ale SNCFR - 1.435 mm, printr-un tunel cu diametrul de sase metri. Metroul prezidential circula pe o cale de rulare mai mica, printr-un tunel de patru metri diametru. Asta inseamna ca niciodata "lucrurile" nu s-au incurcat, mai precis n-au circulat unul pe galeria altuia. La vremea respectiva, la inceputul anilor '80, proiectul metroului lui Ceausescu, pentru ca de fapt de asta vorbim, era de anvergura: el trebuia sa lege principalele locatii ale dictatorului - Cotroceni, sediul CC, Sala Palatului, Consiliul de Ministri (Piata Victoriei), Casa Scanteii, lacul Floreasca sau Herastrau si Aeoroportul Otopeni. Se pare ca investitia s-a oprit undeva in perimetrul Pietei Victoria, Casa Scanteii si lacul Herastrau. Ceausescu visa sa ajunga cu metroul personal la toate intalnirile cu tovarasii sai ori la Otopeni sau la Herastrau. De aici voia sa se imbarce pe iaht si sa plece pe ruta Herastrau, "portul maritim" 30 Decembrie, canalul Bucuresti-Dunare si de acolo mai departe spre "Magistrala albastra". El n-a mai apucat, insa micutul metrou prezidential a ramas presedintilor postdecembristi ai Romaniei.

Ceausescu se pregatea pentru atac nuclear

Aceasta nu este singura investitie secreta a lui Ceausescu. Pentru a face loc cladirii Ministerului Apararii si a Casei Poporului, comunistii au demolat intregul cartier Uranus, unde existau blocuri de locuinte cu patru etaje, construite de americani pana in 1938. Au tras cu buldozerele militare de acele constructii pentru ca altfel nu se putea misca nici macar o caramida din zidurile de peste 50 de centimetri grosime la nivelurile superioare. In unul dintre acei ani intunecati, in '83, o data cu Uranus a mai fost demolata si fabrica de paine "Grivita", contruita tot de americani, in 1933. "Acolo trebuie sa folosim dinamita, pentru ca altfel n-o putem darama. Are utilaje la ambele etaje, lungi cat toata cladirea. Acum (in '83 - n.n.) nu mai putem construi o cladire care sa tina acele utilaje. Pacat, asigura painea pentru un milion de oameni zilnic", spunea un comandant militar insarcinat cu demolarea zonei "Uranus". Ca sa poata fi construit si garajul Casei Poporului, a fost demolat primul stadion cu nocturna din Europa: "Republicii", construit in timpul Regelui Carol al II-lea. Chiar si tragedia de acolo, a caror dimensiuni nu pot fi redate in cuvinte, a fost tinuta in secret de comunistii lui Ceausescu. Si tot tinut in secret, sub Casa Poporului, este un adapost antiatomic, pe patru niveluri. Primul, cel de sus, era destinat celor din primele esaloane ale PCR. Al doilea - nomenclaturii, al treilea - Securitatii, iar ultimul era rezervat strict membrilor familiei Ceausescu. Cu totii puteau locui acolo mult timp, Ceausescu avand posibilitatea s-o puna si de cate o plenara. Din pacate, nici acum, dupa aproape 17 ani, alesii poporului nu sufla o vorba despre toate acestea. Cateva franturi de imagini, cu o piscina de la subsolul cladirii Parlamentului, acum un an, si atat.

Drumuri doar pentru Ceausescu

Zeci de palate, case de odihna si cabane de vanatoare erau, pana la sfarsitul anului 1989, in folosinta exclusiva a lui Nicolae Ceausescu si a familiei acestuia. "In fiecare judet, Ceausescu avea cel putin o casa de odihna si una-doua cabane de vanatoare. Cel mai mult ii placea lui Ceausescu sa stea la Snagov, unde avea trei imobile. De obicei, drumurile de acces spre cabane sau palate erau blocate si utilizate exclusiv de acesta. Pentru intretinerea acestora existau fonduri speciale si echipe de muncitori care interveneau ori de cate ori era nevoie", povesteste arhitectul Camil Roguski, fost angajat la unitatea de intretinere si decorare a palatelor prezidentiale.

Sosele pe sub Bucuresti

De langa Cotroceni, din statia de sub Ecran Club, pleaca o cale de acces pentru autovehicule. Aceast tunel are doi metri inaltime si patru latime si este intins ca-n palma. Respectiva sosea iese de sub pamant langa intrarea in statia metroului popular "Politehnica", spre fosta scoala de partid "Stefan Gheorghiu". La acea statie de metrou exista singura iesire la nivel din tot Bucurestiul. Cand vii pe alee, inainte de a intra in statia Politehnica, se face o bifurcatie la stanga care duce catre doua usi metalice pe care nu le-a vazut aproape nimeni deschise. Acolo este de fapt capatul soselei subterane care pleaca de la Ecran Club, de langa Cotroceni. Desigur ca, la intreaga retea a metroului presedintilor, acela nu este singurul tronson de sosea subterana.


Deci am aflat ce e si cu a doua intrare de la aleea ce duce spre Politehnica
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
minimal



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 30/Ian/2010
Mesaje: 20
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Oct 2006 19:13:49    Titlul subiectului: 65008

bercenicity a scris:
Respectiva sosea iese de sub pamant langa intrarea in statia metroului popular "Politehnica", spre fosta scoala de partid "Stefan Gheorghiu". La acea statie de metrou exista singura iesire la nivel din tot Bucurestiul. Cand vii pe alee, inainte de a intra in statia Politehnica, se face o bifurcatie la stanga care duce catre doua usi metalice pe care nu le-a vazut aproape nimeni deschise. Acolo este de fapt capatul soselei subterane care pleaca de la Ecran Club, de langa Cotroceni.
Si cam cum exact ar ajunge masinile acolo, ca trebuie ori sa cobori niste trepte, ori sa vii tocmai din fata rectoratului...

Personal cred ca e o mare tampenie articolul asta. Ce sa mai inventam azi sa scriem in ziar... or fi niste tuneluri in zona Casei Poporului, dar in nici un caz in tot orasul si de asemenea anvergura cum sunt descrise acolo. Ma mir ca n-au spus ca Ceausescu vroia sa construiasca un batmobil cu care sa zboare printre turnurile Casei Scanteii... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 06 Oct 2006 20:14:00    Titlul subiectului: 65011

Interesant articol n-am ce zice Confused Cred ca cativa oameni si-au pierdut vreo 5 puncte de IQ dupa ce au citit ce s-a scris in articolul respectiv.
Nimic nu are sens. In primul rand ar insemna ca Ceausescu sa fi fost un dobitoc mai mult decat mi-am imaginat vreodata... Apoi ar insemna ca da ca articolul e adevarat, Metrorex sufera de prostie daca nu foloseste infrastructura existenta pentru a extinde metroul. As avea mai multe perle pe care as vrea sa le spun, dar se vad si cu ochiul liber.
Oricum, sa ne bucuram ca Ceausescu nu a apucat Maglev-urile, sa fi vrut sa contruiasca si cateva d-alea cu care sa ajunga in Herastrau si Otopeni Rolling Eyes Twisted Evil

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 06 Oct 2006 22:11:10    Titlul subiectului: 65014

minimal a scris:
Personal cred ca e o mare tampenie articolul asta. Ce sa mai inventam azi sa scriem in ziar... or fi niste tuneluri in zona Casei Poporului, dar in nici un caz in tot orasul si de asemenea anvergura cum sunt descrise acolo. Ma mir ca n-au spus ca Ceausescu vroia sa construiasca un batmobil cu care sa zboare printre turnurile Casei Scanteii... Rolling Eyes
Poate ca era, de fapt, o dubita TV cu baterii. Un Ceauso-mobil. Sau doar o legenda....

Si oricum, in articol descrie un tunel auto, nu unul pentru metrou.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Oct 2006 07:43:16    Titlul subiectului: 65015

bogdan_buc a scris:
Metrorex sufera de prostie daca nu foloseste infrastructura existenta pentru a extinde metroul.
In tara asta nimic din ceea ce tine de "siguranta nationala" nu se face fara acordul Armatei. MApN inca detine harti ale retelei de tunele din zona Razoare pe care nu le-a trimis PMB, asa cum s-au mai plans reprezentantii Municipalitatii prin presa. Ca sa nu mai vorbim de alte documentatii si planuri ale Bucurestiului (mrM/nokia ar fi in al 9-lea cer daca ar da peste unele din ele Laughing ). Plus ca atunci cand forezi pt metrou mai vine un nene "cu ochi albastri" si te trage de maneca: "Nu pe aici, ca va intersectati cu niste chestii". Mai tineti minte tunele gasite din greseala de muncitori prin anii '90?
Apoi sa nu uitam cate cartiere de locuinte nu s-ar putea construi in locul unitatilor militare din oras. In cadrul unitatilor militare, majoritatea construite in paranoicii ani '50-'60, doar o mica parte din ele este folosita efectiv in activitate. Restul sunt terenuri pline de buruieni, anexe din chirpici sau caramida roasa de timp. Practic, activitatea multor unitati militare poate fi concentrata intr-o cladire de birouri pe mai multe nivele. Dar deh...cine ar mai face bisnita cu terenurile si schimburi dubioase cu "dom' Jiji", daca nu generalii si coloneii lu' peste-prajit? Pe mine ma doare inima sa vad ce scoruri astronomice sunt la locuinte din cauza cererii mari si a ofertei scazute, in timp ce in unitatile militienilor verzi-albastri gandacii o duc asa de bine incat ajung de dimensiunea unui sobolan bine altoit (cum am gasit noi la Giurgiu) sau toar'sii militieni cresc porci si oratanii ca sa-si care ei acasa cu traistile (la Comandamentul de Jandarmi din Baneasa ferma agrozootehnica, asa numita GAZ, e destul de mare, ca sa nu mai pun la socoteala toate fermele administrate in Saftica, Izvorani, Peris, Snagov - anexez imaginea CNJ de pe Google Earth pt exemplificare).
S-ar putea face multe, dar nu e vointa. Mad



RF_Comandament Baneasa1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.17 kb
 Vizualizat:  de 36962 ori

RF_Comandament Baneasa1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Dum 08 Oct 2006 08:49:46    Titlul subiectului: 65023

Oare cu ce circulau pe sinele alea? Mai exista vagoanele alea sau nu au existat niciodata?
Se stie ca Gheorghiu-Dej avea o masina, evident blindata, care se adapta usor la deplasare pe CF. Am mai citit ca mania asta cu tunelurile dateaza din vremea turcilor, cand boierii locali isi sapau cai de iesire daca navaleau aia.
Stie cineva ce se intampla cu calea ferata care intra in pasajul Lujerului pe langa Cora?
La antena aia mare e statia STS-ului, fosta in Uranus, parca....

_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Oct 2006 10:05:02    Titlul subiectului: 65025

Mania cu tunelurile e peste tot in lume.
Pentru exemplificare si edificare:
http://bldgblog.blogspot.com/2005/11/subterranean-bunker-cities.html
http://www.subbrit.org.uk/
Filmul lui Kusturica - "Underground" nu e chiar atat de departe de realitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shoppy



Data înscrierii: 03/Oct/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2010
Mesaje: 20

MesajTrimis: Dum 08 Oct 2006 14:18:41    Titlul subiectului: 65042

Calea ferata care intra in pasajul Lujerului pe langa Cora iese pe partea cealalta mai spre dreapta, pe langa strada ce duce spre Semanatoarea. Dupa ce iese din pasaj urmeaza un macaz. La dreapta se intra in Semanatoarea. La stanga se ajunge la tunelul de metrou care iese din statia Semanatoarea undeva langa acea antena mare, de asemenea se putea ajunge prin rebrusere la linia care trecea prin curtea Politehnicii si ajungea in curtile fabricilor dintre Politehnica si Apaca.
Nu prea are legatura cu antena. Metrorex inca mai foloseste acea intrare in subteran, de cateva ori pe saptamana un LDH plimba un vagon platforma prin statii pentru strangerea gunoiului. Pe vagon este o pubela Rebu care e preluata de camion direct din vagon. Vagonul se paote vedea in zona. Din nefericire, odata cu demontarea liniei ce mergea spre Apaca, acest racord a fost parasit. Linia, fizic, mai exista, insa in zona tunelului undeva s-a surpat malul peste ea.
Cat despre linia spre Semanatoarea, acum 2-3 ani s-au facut niste reparatii, s-au inlocuit cateva traverse, a fost un pic de trafic, dar apoi cred ca a incetat. Din cate stiu eu acesta este singurul tunel de cale ferata din Bucuresti (exceptand reteaua metroului). Ar fi pacat sa fie abandonat. Oricum, in zona Semanatoarea se construeste un mare cartier rezidential asa ca viitorul tunelului pare sumbru. O sa mai dau zilele astea o tura sa vad starea actuala a lucrurilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 08 Oct 2006 15:05:48    Titlul subiectului: 65044

Arhimede a scris:
Stie cineva ce se intampla cu calea ferata care intra in pasajul Lujerului pe langa Cora?
Iese pe partea cealaltă, în spatele blocurilor de pe Virtuții. Imediat după ieșirea din tunel se bifurcă: 1 linie o ia în dreapta cum vii din pasaj, am înțeles că duce spre Pumac (după Politehnica, în spate la blocul Vodafone). Nu am mers niciodată pe ea până la capăt (e dezafectată de vreo 5-6 ani) și 1 linie merge înainte.
Linia care merge înainte se bifurcă și ea la rândul ei, după vre-o sută de metri. Se formeauză o linie care duce la Semănătoarea, trecând pe un pod peste curtea STS-ului (!), linie care mai este încă folosită (până s-o demola Semănătoarea) și pe care am văzut LDH-uri roșii. Cealaltă linie la rândul ei se bifurcă: 1 linie formează mai târziu un mic triaj, care acum a fost împrejmuit cu gard, dobermani și incripții de ,,Proprietate privată", liniile dispărând). Cealaltă linie ocolește terenul împrejmuit și se bifurcă și ea, formând o linie moartă la stânga. Linia principală tece printr-un mic punct de descărcare a vagoanelor de marfă (macarale & co), loc unde este blocată de 2 ori cu saboti de deraiere, acele chestii care se pun pe șine și se încuie ca să nu treacă trenul, apoi continuă înainte prin fața STS și intră într-un tunel sigilat care zică-se că ar duce la metrou.
shoopy a scris:
Oricum, in zona Semanatoarea se construeste un mare cartier rezidential asa ca viitorul tunelului pare sumbru. O sa mai dau zilele astea o tura sa vad starea actuala a lucrurilor.
Tunelul s-ar putea să rămână, va dispărea linia care intră în Semănătoarea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 10:02:32    Titlul subiectului: 68283

Adevarul de azi a scris:
Gară și stație de metrou lângă Palatul Cotroceni
Intersecția de la Răzoare va fi de nerecunoscut în următorii ani. Consilierii municipali au hotărât în ședința de săptămâna trecută ca traficul în nodul de circulație care leagă cartierul Drumul Taberei de restul orașului să fie total reconfigurat.
Potrivit proiectului de hotărâre, între Palatul Cotroceni și celebrul restaurant Golden Blitz va apărea o gară de călători. Aceasta va avea legătură și cu stația de metrou care va fi construită pe tronsonul ce ar urma să lege zona Drumul Taberei de centrul Capitalei.
Tunel auto spre Golden Blitz
Ca să rezolve problemele traficului din zonă, autoritățile se gândesc și la un pasaj subteran auto. "Nodul intermodal de transport e generat de un tunel auto, la care se adaugă liniile de metrou și, probabil, gara Cotroceni sau Panduri. Metroul va trece la o adâncime de 20 de metri, iar peste el va fi canalul rutier", susține șeful Direcției Transporturi a municipalității, Gheorghe Udriște.
Potrivit indicilor tehnico-economici, aprobați în ședința de consiliu de săptămâna trecută, proiectul de reconfigurare a intersecției de la Răzoare va costa aproximativ 106 milioane de euro. Din această sumă, peste 31,5 milioane de euro vor fi destinate despăgubirilor pentru cei care au terenuri în zonă, mai exact pentru spațiile virane din perimetrul cuprins între Palatul Cotroceni (zona Leu) și intersecția Răzoare (Golden Blitz). Pasajul subteran auto ar urma să fluidizeze traficul între bulevardul Geniului și bulevardul Eroilor, începând de la intersecția Geniului cu Vasile Milea, până în dreptul Pieței Cotroceni. El va avea o lungime de 1,2 kilometri și o înălțime de 4 metri. Reconfigurarea intersecției va dura doi ani de la începerea lucrărilor. (Florel Manu)
Ref: Aici
Eu ma intreb unde se intersecteaza Geniului cu Vasile Milea, poate in visele lui Videanu - ca amaratele alea de strazi sunt cel mult paralele. Iar faza cu gara de calatori - hmmm... Shocked

_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 00:11:41    Titlul subiectului: 68329

Probabil se refera la intersectia dintre Geniului si Timisoara...ca altfel nu vad cum o sa se modifice iesirea din cartierul Drumul Taberei decat daca incep un pasaj subteran acolo care sa preia traficul de pe Drumul Sarii/ Drumul Taberei fara sa mai treaca prin intersectia cu Progresului si Razoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 09:37:28    Titlul subiectului: 68332

In sfarsit reapare, dupa vreo 5 ani, proiectul garii subterane Razoare.
Pasajul Drumul Taberei/ Drumul Sarii - Academia Militara a fost deja stabilit, insa asteapta pentru constructie finalizarea proiectului metroului in zona.
Sus
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Ian 2007 22:42:38    Titlul subiectului: *Infrastructura de metrou 44065

Ceva se va instala pe sina la Titan! Pozele sunt de azi. Sa fie ceva echipament de automatizare pentru ramele Bombardier?


17-01-07_1718.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45 kb
 Vizualizat:  de 36162 ori

17-01-07_1718.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Melkcool



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Mar/2012
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2007 11:41:10    Titlul subiectului: 44090

Da, se vor monta chestiile alea galbene denumite de catre angajatii Metrorex "plicuri". Sunt parte importanta din sistemul de siguranta circulatiei pentru ramele Bombardier. Deci, cat de curand vom vedea aceste rame si pe magistrala Republica - Dristor 2 (in sensul ca vor dispare totalmente ramele IVA). Stiu ca se fac de prin vara teste cu Bombardierul pe aceasta magistrala.
Din cate am inteles eu, din putinele lucruri ce ni s-au spus la practica, acele "plicuri" vor da informatii mecanicului de pe rama despre tot ceea ce "misca" in fata si in spatele trenului, iar calculatorul de bord, dupa ce le analizeaza, comanda viteza de circulatie.
Astfel, mecanicului i se vor reduce atributiile, el avand mai mult un rol de "superviser".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2007 19:05:56    Titlul subiectului: 77782

Marti, in jurul orei 10:00 o rama Bombardier a ridicat pantografele si a plecat (mult mai incet decat de obicei) in sensul opus depoului IMGB. Exista vreun mic depou la Pipera?
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2007 23:40:51    Titlul subiectului: 77797

Da, pe langa cele doua linii de intoarcere mai sunt inca doua, unde sunt garate trenuri (ceva in genul "parcarii" de la Gara de Nord)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2007 22:26:04    Titlul subiectului: 78020

Ultima statie de pe M2 "Depou IMGB" este la suprafata; liniile care se continua afara din statie ajung pana la linia de centura, portiunea respectiva fiind folosita pentru transport tehnologic
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 17 Iun 2007 15:10:44    Titlul subiectului: 79640

Am parcurs cu Google Earth continuarea liniei de metrou de dupa IMGB si am ajuns la . . . niste vagoane de tren, mai exact de transport ciment. Este legatura directa intre cele 2 retele, cale ferata si linie de metrou?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 17 Iun 2007 20:27:38    Titlul subiectului: 79646

Legatura cu calea ferata a retelei metroului se face in gara Ciorogarla. Aceasta a fost prima legatura facuta cu Dep. Ciurel la darea in folosinta a liniei. Multi de la Metrou mi-au zis ca acolo e legatura. Linia de la Dep. Ciurel intra din nou in subteran, dupa ce iese din depou, cam paralel cu Pasajul Lujerului si nu stiu unde iese din nou, iar legatura cu Cotroceni nu cred ca nu am vazut-o iesind pe acolo, cel putin nu pe aliniamentul pasajului. Asa ca tind sa cred varianta lor.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 18 Iun 2007 00:22:17    Titlul subiectului: 79649

claudiu_samy a scris:
Am parcurs cu Google Earth continuarea liniei de metrou de dupa IMGB si am ajuns la . . . niste vagoane de tren, mai exact de transport ciment. Este legatura directa intre cele 2 retele, cale ferata si linie de metrou?
Da, exista legatura... linia de metrou este electrificata la 750 V (sina a 3a) pana cu 100m inainte de unirea cu Centura.
Impiegatul a scris:
Legatura cu calea ferata a retelei metroului se face in gara Ciorogarla.
Poate vrei sa spui Cotroceni Shocked
Legatura aia iese inainte de gara Cotroceni Exclamation Exclamation
Și nu doar legătura cu Cotroceni... și Semănătoarea și încă vreo câteva fabrici erau deservite de linia aia.
Linia este dezafectată si plina de aurolaci... șinele nu au reușit să le fure încă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Mazuish



Data înscrierii: 30/Oct/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Iun 2007 12:52:12    Titlul subiectului: 79658

Probabil sunt printre putinii care au parcurs acest pasaj pe jos. Intrarea se face dupa gara Cotroceni pe dreapta, cum iesi spre Industriilor. Momentan linia este dezafectata, sinele nu mai sunt prinse in traverse. Pasajul urmeaza o curba destul de stransa, pe latura dreapta a hipermarketului Cora, pana aproape de intrarea principala unde intra complet in subteran. In portiunea subterana nu mai exista decat traversele, sinele fiind cel mai probabil furate.
Dupa cateva sute de metri, linia iese din nou la suprafata, (intr-o zona in care abia poti sa mergi, avand in vedere gunoaiele aruncate in aceasta zona) si se duce spre dreapta la iesirea din pasaj. Undeva in zona asta, linia este practic inutilizabila din cauza terasamentului. De aici e camp liber si linia duce pana in zidul care a fost ridicat la intrarea in depou. Din anumite motive, sa zicem de securitate, nu am mers mai departe de acest punct. Daca se poate, am sa incerc sa revin si cu un reportaj foto pas cu pas prin acest loc, care de altfel este si singurul pasaj feroviar subteran din Bucuresti.
In portiunea subterana nu mai exista sine.
Dezafectarea liniei, mie cel putin, mi se pare ca a fost facuta din nepasare sau in stilul bine cunoscut "las-o ca merge si asa". Nu am vazut deloc aurolaci sau alte lucruri de genul acela in pasaj. Momentan, pare a fi folosit drept groapa de gunoi si loc de "pelerinaj" pentru grafferi.

Linia asta ar mai putea avea un viitor sau o sa ramana doar o amintire?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mie 20 Iun 2007 09:21:18    Titlul subiectului: 79675

Mai degraba o amintire. Tot ce a iesit sau a intrat la metrou in ultima vreme pe C.F. s-a facut pe la IMGB. Vorbesc de Astrele reparate si de noile rame Bombardier.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Iul 2007 11:03:43    Titlul subiectului: 80714

Mazuish a scris:
Probabil sunt printre putinii care au parcurs acest pasaj pe jos.
Stai linistit... pasajul acela e plin de grafferi zilnic Smile Dovada fiind desenele din interior.
Sinele sunt complet scoase in pasaj, iar la un moment dat lipsesc si cateva traverse unde e o groapa destul de adanca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tatra_forever



Data înscrierii: 25/Iul/2007
Ultima vizita: 12/Mar/2013
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Iul 2007 14:30:42    Titlul subiectului: 1111 80722

Va pot spune ca pe tot M3 a inceput montarea echipamentelor pentru noile rame impreuna cu cei de la Bombardier, cred ca si puteti vedea daca sunteti atenti lazile din lemn pe care scrie Bombardier. De asemenea Metrorex va aduce un sistem nou de managament si semaforizare de la Bombardier, dar pentru acesta nu pot circula decat trenuri Bombardier.
_________________
Tatra - un tramvai bun care si-a facut datoria
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 1 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community