|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 29 Dec 2006 14:47:14 Titlul subiectului: |
42261 |
|
marius2 a scris: | O poza cu timisul 186+36 cea de langa el este fosta vatmanita. Poza este facuta prin 1995/1996. |
...in fosta bucla de la capatul strazii Voinicilor unde intorceau 5, 7, 8, 13, CET. Daca treceai linia ferata Arad-Timsioara, ajungeai la statia liniilor 17 si 18. Ulterior s-a facut subtraversarea liniei CF si s-au unit liniile de tramvai.
Presupunere:
Tot ne intrebam mai demult ce Timisuri se vor casa, odata cu sosirea vagoanelor M8S din Essen. Ei bine, cred ca am identificat un Timis sacrificat, este vorba de 220+211. Motivul este faptul ca e garat pe acea linie unde era tinut GT4 628 ( vagon defect, scos din circulatie, acum mutat), iar vagonul remorca este in fata vagonului motor. Ma rog, mie mi se pare a fi o "pozitie nefireasca"...
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 08 Mar 2007 19:12:04 Titlul subiectului: Timis 220-211 |
77328 |
|
Iata-l pe primul canditat la "odihna vesnica", 220-211, poza facuta, Sambata, 24.02.2007. In zilele de azi, vagonul motor-220 este intors invers, fata de pozitia lui din poza, tot langa remorca-211 , semn ca inca mai este folosit, din cand in cand, pentru manevre, prin Depoul Micalaca.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.98 kb |
Vizualizat: |
de 16211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
290.23 kb |
Vizualizat: |
de 16211 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 08 Mar 2007 19:18:56 Titlul subiectului: Cauciucul presat dintre roata si bandaj - eveniment |
77329 |
|
Apropo de cauciucul presat, dintre roata propiu-zisa a osiei si bandaj, subiect discutat la "Tramvaiele M8S". Acesta exista si la restul tipurilor de tramvaie, adica Timis si Tatre, numai ca nu se vede, asa de clar ca si la GT-uri. Acesta are rol dublu, atat de amortizare a socurilor de demaraj-franare, cat si de atenuare a zgomotului rularii pe sina a vagonului.
Legat de acest subiect, s-a intamplat si o deraiere, a vagonului Timis, 17-18, saptamana trecuta, in data de 27.02.2007, Marti, in jurul orei 15.30, la Podgoria, sens de mers dinspre Podgoria- statia Lac, spre Polivalenta, chiar in curba.
Vagonului motor 17, la boghiul 1, osia 1, i s-a desprins bandajul propriu-zis de pe cauciucul presat de pe roata, pe partea fara usi (acesta a fiind si motivul deraierii). Pentru a putea pune vagonul din nou in miscare, acesta blocand circulatia tramvaielor inspre-dinspre zonele Vlaicu si Micalaca-Zona 300 (Billa), a necesitat schimbarea, pe loc, a boghiului motor, respectiv, cu unul de naveta (de la o remorca), vagonul punandu-se, singur in miscare, cu remorca cu tot, numai cu un singur boghiu motor (fara a necesita ajutorul altui vagon).
As dori sa mai mentionez faptul ca, acestui vagon motor, 17, i s-au schimbat osiile, respectiv bandajele, (cu altele noi) de la boghiele motoare, cam de vreo 4-5 luni.
Intreb eu, ce fel de revizii (zilnice si periodice) si reparatii se fac la vagoane si cum ramane cu siguranta circulatiei calatorilor ?! (Intrebarea survine de la faptul ca, vagonul Timis 17-18 se afla in spatele lui 220-211, Sambata, 24.02.2007, in zona de ridicare a vagoanelor de pe boghiuri si de reparare a acestora).
Cu stima "adyf117".
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 15 Mar 2007 21:00:05 Titlul subiectului: |
77510 |
|
adyf117 a scris: | Iata si pozele: (dupa lupte seculare) | Frumoase pozele, pentru ca Timis 2 cu numarul 220-211 nu mai este acolo iar cel cu numarul 17-18 azi a circulat pe linia 7. In rest am vazut 184-4 care era de anul trecut pe lista de casat pe linia de linga gard(in vecinatatea liniei CFR), 224-227 era pe linia 8, 13-205 pe linia 7, unul din cele doua cu reclama la Verbita pe linia 8 iar celalalt pe linia de linga gard(in vecinatatea liniei CFR).
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 16 Mar 2007 20:50:34 Titlul subiectului: |
77526 |
|
Azi am vazut toate Timisurile la traseu, mai putin 1+2 si , desigur, 220+211. Ma rog, cred ca vor incepe sa mai caseze din ele dupa inceperea lucrarilor la linia 3, cand necesarul de tramvaie nu va mai fi asa mare, cel putin pentru o perioada. Sper ca in viitor relatiile de colaborare intre CTP si EVAG (compania de transport din Essen) sa se mentina la aceiasi parametri, adica sa mai primim cateva vagoane M8S, chiar modernizate.
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 19 Mar 2007 09:18:02 Titlul subiectului: |
77583 |
|
Am remarcat ca au mai fost dezlipite din reclamele ce erau pe Timis, au ramas doar 4 cu reclame, printre care 184-4, 15-16 si cele doua cu Verbita.
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 01 Apr 2007 19:47:06 Titlul subiectului: |
78031 |
|
Dupa ce am admirat pozele cu depoul Micalaca din anii '95 si '99 iata o poza de azi cu acel depou, se observa cit de multe tramvaie sint, mai ales ca e o zi de duminica cind doar 4 GT4 si 3 Timis erau in circulatie la acel moment din acest depou
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
319.73 kb |
Vizualizat: |
de 15931 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 01 Apr 2007 22:30:46 Titlul subiectului: |
78033 |
|
Este un Timis pe la mijlocul depoului, adica 2 vagoane, o remorca si un motor, despartite. Sunt 220 si 211?
M8S-ul din spate, de langa hala este 1007, cel care a deraiat acum 2 saptamani. M8S-ul cu reclama din apropiere cu reclama este 1017. Gt4 din departare, de langa utilitarul albastru este 567. Poza cred ca este facuta dupa-amiaza, pt ca dimineata l-am vazut si pe 1018 pe linia 18. Si o chestie interesanta, duminica, linia 1b este asigurata de depoul Micalaca. Azi a fost de serviciu unul dintre vagoanele GT4 572 sau 611. (l-am vazut doar din departare, din parcarea de la Expo Arad).
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 28 Apr 2007 20:07:44 Titlul subiectului: |
78605 |
|
quiksilver a scris: | Este un Timis pe la mijlocul depoului, adica 2 vagoane, o remorca si un motor, despartite. Sunt 220 si 211? | Da, acelea sint 220 in spate si remorca 211 in fata, este si un vagon marfa ce a fost la Ghioroc pe acea linie. quiksilver a scris: | Poza cred ca este facuta dupa-amiaza, pt ca dimineata l-am vazut si pe 1018 pe linia 18 | Da, de fapt e facuta seara pe la 8, prima tentativa la 4 dupamasa a esuat in sensul ca dupa ce am fost impreuna cu Paul, pe cind am ajuns acasa am avut surpriza neplacuta sa constat ca pozele n-au iesit quiksilver a scris: | Si o chestie interesanta, duminica, linia 1b este asigurata de depoul Micalaca. Azi a fost de serviciu unul dintre vagoanele GT4 572 sau 611. (l-am vazut doar din departare, din parcarea de la Expo Arad). | Duminica in special la CTP am remarcat ca nu exista nici o regula la tramvaie, poate sa fie orice tip pe orice linie
Am fost azi in depoul din Micalaca si am vazut starea fostului tramvai 220-211:
-remorca 211 nu mai are boghiuri, sta pe traverse
-vagonul motor 220 are bordul scos si podeaua are bucati lipsa
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.75 kb |
Vizualizat: |
de 15965 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.67 kb |
Vizualizat: |
de 15965 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Apr 2007 15:38:25 Titlul subiectului: Tramvaiele TIMIȘ70 |
78616 |
|
Desene ale tramvaielor Timis.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
16.56 kb |
Vizualizat: |
de 15936 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
16.65 kb |
Vizualizat: |
de 15936 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.25 kb |
Vizualizat: |
de 15936 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
16.21 kb |
Vizualizat: |
de 15936 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
17.6 kb |
Vizualizat: |
de 15936 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
16.23 kb |
Vizualizat: |
de 15936 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
16.02 kb |
Vizualizat: |
de 15935 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
17.16 kb |
Vizualizat: |
de 15935 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
15.77 kb |
Vizualizat: |
de 15935 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.96 kb |
Vizualizat: |
de 15935 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Apr 2007 20:02:20 Titlul subiectului: |
78618 |
|
Marius2, felicitari pentru desene. Insa, Timisul 198+199 nu a avut niciodata reclama Colgate-Palmolive. Eventual Camel, desi nici acolo nu sunt sigur. (Camel a fost sigur 188+189, de 198+199 nu sunt asa sigur). Apoi, 222+223 a avut intr-adevar reclama Colgate-Palmolive, numai ca un vagon era Colgate pe o parte si Palmolive pe cealalta, astfel ca din orice parte te uitai vedeai amandoua reclamele. (ca in desenul tau cu 198+199).
Exemple de Timisuri Colgate-Palmolive: 25+26, 216+217, 222+223, 33+34, 7+8, 228+229 ( pe urma 7+229), 15+225, in rest nu mai imi aduc aminte.
Timisuri Camel: 230+185, 188+189, 190+191, 1+2, 200+201, 180+203, 19+20, 23+24, 17+18 (cred, 18 s-a defectat la scurt timp dupa aceea iar apoi le-au reconstruit), 210+16 (cred), 186+187 (cred), 198+199 (poate).. In rest, nu mai tin minte. Daca am omis ceva, va rog sa ma corectati, daca va mai aduceti aminte de aceste vagoane care au avut farmecul lor in acel timp. (au fost primele reclame pe tramvaie de dupa Revolutie in Arad).
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 29 Apr 2007 23:00:39 Titlul subiectului: |
78623 |
|
In afara de partea din fata a vagonului motor, inclinarea este prea mare. Aceeasi greseala a fost facuta de cineva la un model. Atentie la acest detaliu
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 30 Apr 2007 17:30:07 Titlul subiectului: |
78631 |
|
Azi am descoperit un nou Timis 2 de care nu stiam ca mai exista: 31-32 care circula pe linia 10 pe la ora 17 la trecerea la nivel cu calea ferata inspre Vladimiresu:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.44 kb |
Vizualizat: |
de 15880 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 03 Mai 2007 16:10:26 Titlul subiectului: |
78675 |
|
srazvi a scris: | Azi am descoperit un nou Timis 2 de care nu stiam ca mai exista: 31-32 care circula pe linia 10 pe la ora 17 la trecerea la nivel cu calea ferata inspre Vladimiresu: | Cum să-l descoperi? Mai sunt 10 cupluri de TM2. Poate nu l-ai mai văzut prin aprilie că vatmanul care îl conduce a fost în concediu medical și nu cred că a mai ieșit cineva cu el. În ziua în care ai făcut poza am fost și eu 1 tură la combinat dar eram cu L9 pentru că am fost mai devreme.
Cele 10 cupluri de TM2 rămase în circulație sunt:
1+2 (Timiș WC)
13+205 (Timiș de ordine)
15+16 (Timiș WC 2)
17+18 (Timiș spital)
31+32 (Timișul Superstar)
35+14 -neporeclit-
184+4 (Timiș restaurant)
208+209 (Timiș cuptor)
212+213 (Timișul Vedetă)
224+227 (Timiș grădiniță)
Poreclele de mai sus sunt date de mine
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 03 Mai 2007 23:13:20 Titlul subiectului: |
78686 |
|
1. Partea din față a vagonului motor nu are acea proeminență carcteristică timișurilor cu gemuleț deasupra parbrizului din față. Desenul tău înfățișează tramvaiul ca și cum încă ar mai avea acel "display" (gemuleț) ori gemulețul respectiv a dispărut (din câte știu, în 1996 rama 1-2 a fost reconstruită). Într-adevăr, "displayul" respectiv ieșea puțin în afară; arăta cam ca o streașină, dar "streașina" aceea a dispărut la modernizare; fața tramvaiului e dreaptă, dar nu verticală, ci ușor înclinată
2. Deasupra părții din față a vagonului motor se află un far. Cel puțin, așa arăta anul trecut în aprilie. S-a dat jos farul?
3. Au dispărut patinele boghiurilor??? 1-2 țin minte că le avea anul trecut. E drept că nici celelalte din tramvaiele desenate nu au patine, dar nu am făcut nicio remarcă deoarece nu le cunosc și de aceea nu am zis nimic. Însă pe 1-2 l-am urmărit cât am putut de atent, deși viteza cu care circula în zona gării nu era tocmai mică.
4. În desen, culorile sunt mai plăcute, mai prietenoase decât în realitate.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 04 Mai 2007 16:54:11 Titlul subiectului: |
78690 |
|
@Zgarcanstein. Faine porecle 1+2 si 15+16 cred ca imi dau seama de unde isi trag aceste porecle. Porecla lui 184+4 vine probabil de la reclama de pe vagonul motor 184, la restaurantul Pizza King. Daca exista un Timis superstar, de ce exista si Timisul vedeta? Ce inseamna Timis de ordine? O sugestie pentru 35+14...Timisul elegant, de la fosta reclama ce se poate distinge si acum pe el, cea la magazinul Noul Stil. (slogan: "Elegant si util, prin noul stil).
Revenind la chestii mai serioase, toate Timisurile au boghiuri cu patine. In caz de defectiune, se mai scot din cand in cand, insa in majoritatea timpului, boghiurile sunt prevazute cu patine. Nu a fost asa tot timpul, boghiurile de Timis nu aveau patine, pana pe la inceputul anilor 2000. Rand pe rand, Timisurile au primit boghiuri "modernizate" (nu stiu daca modernizarea consta si in altceva decat montarea patinelor), incepand cu 204+181, 1+2, 15+16. (nu mai stiu exact ordinea). Ultimul Timis casat ce nu avea boghiuri cu patine a fost 206+207, casat prin 2004...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 04 Mai 2007 18:39:41 Titlul subiectului: |
78693 |
|
Toate au avut patine la început... dar au fost scoase pentru că, având frână pneumatică, acele patine nu aveau niciun rost... frâna pneum,atică e mult mai puternică (bine... că folosirea pt. frâna de urgență a frânei pneumatice... duce la înjurături multe din cauza călătorilor; am acționat și eu odată o frână pneumatică pe un vagon cu așa ceva (nu Timiș) și, deși eu conduceam cu vreo 10km/h, era să zbor prin parbirz!).
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 04 Mai 2007 20:42:50 Titlul subiectului: |
78695 |
|
quiksilver a scris: | Daca exista un Timis superstar, de ce exista si Timisul vedeta? Ce inseamna Timis de ordine? O sugestie pentru 35+14...Timisul elegant, de la fosta reclama ce se poate distinge si acum pe el, cea la magazinul Noul Stil. (slogan: "Elegant si util, prin noul stil). | Datorită reclamei cu VERBIȚĂ și pentru că arată bine, am făcut un fel de legătură între Timișul SUPERSTAR și Timișul VEDETĂ, ambele fiind ca într-o familie. Nu a gândit prost cine a pus reclame pe ele; în acest mod se uită toată lumea după ele
Timiș de ordine provine datorită ordinei și uneori a disciplinei de care dă dovadă atât vagonul cât și vatmanița. După mine, nu oricine ar trebui să-și permită să urce, doar oameni cu respect și bun simț! Plus că este un tw destul de îngrijit, nu doar la cabină. După cum se poate vedea, ordinea scaunelor este diferită decât la restul TM2, un fel de imitație după GT-uri, dar tot în șir unul câte unul.
Dacă ar fi să fie, Timiș de ordine ar primi de la mine premiul 1!
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 04 Mai 2007 21:20:11 Titlul subiectului: |
78696 |
|
Da, vagoanele 13 si 221 (la inceput formau un tandem) aveau scaune fata in fata...un lucru prost spun eu, deoarece distanta intre scaune a fost prea mica, iar daca se punea cineva mai inalt pe un scaun, persoana din fata lui nu mai incapea.
P.S. Am vorbit la timpul trecut, insa vagonul motor 13 mai exista, acum trage remorca 205, dupa cum stiti.
Avem doar 2 Timis 2 cu Verbita, 212+213 si 31+32. Mai era GT4 625, dar au scos reclama de pe el.
Pe 17+18 e aceeasi reclama (firma) numai ca e alt font. (si denumirea s-a schimbat putin).
Din pacate vagoanele Timis nu au in Arad o reputatie prea buna, chiar in comparatie cu mai vechile T4R...
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 07 Iun 2007 18:42:55 Titlul subiectului: Continua casarea Timisurilor ! |
79386 |
|
Se continua casarea Timisurilor, dupa 220-211, si 35-14 a ajuns la aceeasi soarta (numai ce a circulat, acum o saptamana). Vagonul 35 este descompletat de tot (fara geamuri, usi, scaune, pantograf, etc), l-am vazut azi de pe pod, fiind tras pe ultima linie, spre Depoul de Locomotive, in stadiu de carcasa. Iar 31-32 ”cica” ii trimis la Ghioroc, pentru Muzeu. (voi merge acolo, Sambata ce vine, ca sa vad in ce stadiu se afla).
Sunt curios cine va fi urmatorul din lista, asa cum s-a “laudat” CTP-ul, ca va casa 12 tramvaie, atat Timis2 cat si GT4, (cele 12, fiind egale ca si capacitate cu cele 9 M8S-uri aduse, dupa spusele lor)?!
Intreb eu, de ce nu fac din Timisuri, tramvaie de vara, (chiar si solo), ca de exemplu “Malagamba”, din “Bascule” ?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 07 Iun 2007 19:25:34 Titlul subiectului: |
79387 |
|
In cele 12 tramvaie erau incluse si ceva Tatre, eu asa imi amintesc. Plus de asta, nu orice casare de vagoane este insotita de articol in ziar, asa ca nu cred ca putem verifica exact daca realitatea corespunde cu declaratiile celor de la CTP.
Cred ca urmatoarele pe lista vor fi 184+4, 224+227. (desi ultimul este in acest moment in circulatie). Criteriul meu este aspectul vagoanelor.
GT4, sper ca inafara de 567, sa nu se mai caseze niciunul.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 17 Iun 2007 22:38:44 Titlul subiectului: |
79648 |
|
Deocamdata 31-32 e la Ghioroc in stare de functionare (alaturi de Gotha), 35-14 e desompletat, remorca 211 e in fata la atelier, probabil va fi si ea la recuperat piese, momentan ceea ce pateste 220(adica e inauntru)
Iubitorii de Timis 2 sint invitati anul acesta sa treaca prin Arad, s-ar putea de la anul sa nu mai fie in circulatie acest tip de tramvai (in afara de cele 2 modifiacte pe suburban)
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 20 Iun 2007 08:27:28 Titlul subiectului: |
79672 |
|
Tin minte cind am venit in Arad si mergeam spre Ghioroc cu cite unul ca avea obiceiul sa deraieze, se pare ca acum se intimpla cu M8S la fel. In ceea ce priveste comfortul, cam lasa de dorit un Timis, deci nu cred ca vor fi multi sa le duca dorul daca vor fi taiate toate, doar ca intrebarea e: avem cu ce le inlocui?
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 20 Iun 2007 09:57:27 Titlul subiectului: |
79676 |
|
Da, cred ca avem cu ce le inlocui, in sensul ca exista destule vagoane GT4, si Tatre probabil care nu sunt folosite la orele de varf. Oricum, cred ca urmatoarele Timisuri vor fi casate dupa ce vor incepe (oare cand) lucrarile la linia 3 iar necesarul de tramvaie va scadea putin.
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 22 Iun 2007 08:41:42 Titlul subiectului: |
79735 |
|
Pai GT4 avem de destul timp deja, unele-s chiar prea neintretinute (nu sintem noi Germania dar nici chiar asa sa-l folosesti pina crapa)
Apoi Timis 2 era vorba ca nu mai prin anul asta, uite ca au prins si au disparut doar doua. Banuiesc ca nu au mai facut nimic la ele doar sa mearga, deci nici siguranta calatorilor nu e mare
Gaseste CTP metoda sa inlocuiasca cu tramvaie de capacitate: mai dezgroapa un Tatra T4R din cimitirul de la UTA
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|