Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Austria, Viena și împrejurimi
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
victors



Data înscrierii: 15/Dec/2005
Ultima vizita: 22/Ian/2006
Mesaje: 4

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 14:26:19    Titlul subiectului: Austria, Viena și împrejurimi 12591

Toate informatiile oficiale sunt pe www.wienerlinien.at. Site-ul este foarte bine facut, cuprinde reteaua, planuri, bilete si abonamente etc. Foarte multe informatii despre reteaua de metrou si nu numai (istoric, planuri, proiecte, dezbateri etc.) exista pe site-ul http://mailbox.univie.ac.at/%7Eprillih3/metro/ Nu am considerat ca e cazul sa dau alte informatii, fiindca totul se poate citi acolo. Voi veni doar cu cateva completari si observatii personale aici.

Inprimul rand, sistemul este foarte bine pus la punct, frecventa de dirculatie este mare, si in general vehiculele nu circula goale, dar nici suprapline. Orientarea in statiile de metrou se face extrem de simplu. Statiile sunt anuntate in TOATE mijloacele de ttransport, precum si posibilitatile de transbordare, ceva de genul "Urmeaza statua X. Transbordare la liniile...". In toate statiile mai este de asemenea un tabel cu orele de trecere si un plan destul de mare al zonei (pe o raza de cca. 500m). In toate statiile de metrou sunt automate de bilete. Alte informatii sunt pe site-urile http://www.schnellbahn-wien.at/, http://progs.wiennet.at/ottowagner/index.htm si http://www.vienna-tramway.de/, care par a fi destul de bine facute si complete. Per totat, reteaua este bine pusa la punci, dupa cum am mai spus si mai sus.

Troleibuze nu exista in Viena, a fost o tentativa de introducere candva in anii 50, dar nu au avut npopularitate si s-a renuntat la ele. Sunt cca. 40 de linii de tramvai, cca. 70 de autobuz, 5 de metrou si preorasenesti. Numerotarea liniilor de autobuz si trmavai se face in paralel, autobuzele avand o litera dupa numar, de regula A, de ex. 2 este tramvai, dar 2A este autobuz. Cu numere de la 1 la 19 sunt numerotate liniile care merg in jurul centrului, aproximativ ca cerc sau arc de cerc. Cu numere de la 20 la 99 liniile care merg din centru in cartiere sau cele "de cartier". Dupa prima cifra se poate identifica zona unde circula, dupa cum urmeaza:
2: Kagran, Floridsdorf
3: Floridsdorf, Leopoldau, Heiligenstadt
4: Wahring, Hernals, Ottakring
5: Huteldorf, Lainz
6: Liesing, SIebenhirten, Inzersdorf, Favoriten
7: Simmering, Prater
8: Prater, Stadlau
9: STadlau, Aspern, malul Dunarii catre S-E.
Tramvaiele D,J,N,O merg dintr-un cartier prin centru in altul, ca si alte linii de tramvai (acum desfiintate) "numerotate" cu litere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 11:31:39    Titlul subiectului: 75141

Astă toamnă, în scurta mea excursie prin Europa, am trecut și prin Viena. Între două trenuri, am ieșit o fugă până în fața gării, unde am tras câteva poze... Cu scuzele de rigoare pentru calitatea lor (de, condiții improprii de poze...), vă voi prezenta câteva dintre ele.
Am văzut mai multe tipuri de tramvaie, pe care eu le-am încadrat în trei categorii distincte.
O primă categorie include niște tramvaie mai vechi, pe sistem "Vagon motor+vagon remorcă", este vorba de vagoanele #1201, 1219 și 1250; 1514 pare a fi varianta modernizată a celor de mai înainte.



1201-19127.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.9 kb
 Vizualizat:  de 30385 ori

1201-19127.jpg



1219-19129.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.68 kb
 Vizualizat:  de 30385 ori

1219-19129.jpg



1250-19130.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.89 kb
 Vizualizat:  de 30385 ori

1250-19130.jpg



1514-19132.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.53 kb
 Vizualizat:  de 30385 ori

1514-19132.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 11:37:14    Titlul subiectului: 75143

O a doua categorie include niște vagoane articulate din două segmente, e vorba de 4314, 4732, și 4852. 4093 pare a fi varianta modernizată a celor de mai înainte...


4314-19134.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.08 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

4314-19134.jpg



4732-19139.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.11 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

4732-19139.jpg



4852-19141.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.89 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

4852-19141.jpg



4852-19142.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.85 kb
 Vizualizat:  de 30382 ori

4852-19142.jpg



4093-19133.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.91 kb
 Vizualizat:  de 30381 ori

4093-19133.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 11:39:56    Titlul subiectului: 75144

O ultimă categorie include niște tramvaie de generație mai nouă, precum cel din poză.
Am postat și o imagine cu peronul și indicatorul de stație. Sincer vorbind, mie unul nu-mi prea place conservatorismul în ceea ce privește sistemul de indicatoare, atât cele din stații, cât și cel de pe tramvaiele vechi. Eu aș vedea așa ceva numai într-un muzeu...



0616-19126.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.16 kb
 Vizualizat:  de 30379 ori

0616-19126.jpg



STATII-19125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.8 kb
 Vizualizat:  de 30379 ori

STATII-19125.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shinkansen



Data înscrierii: 05/Apr/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2007
Mesaje: 2
Locație: (Austria)

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2007 10:40:53    Titlul subiectului: 76325

Citat:
Numerotarea liniilor de autobuz si trmavai se face in paralel, autobuzele avand o litera dupa numar, de regula A, de ex. 2 este tramvai, dar 2A este autobuz.
Liniile de autobuz cu litera A inseamna, ca sunt liniile de oras (WL - Wiener Linien).
Liniile cu litera B inseamna, ca sunt liniile private. de ex. "Dr.Richard", "Posta", "ÖBB" si asa mai departe.
Dar sunt liniile cu litera A care sunt de WL, dar autobuse sunt private. Asta inseamna ca WL are concesiune linii dar a intrebat o firma privata sa fac trafic.

Despre tipe de tramvai in Viena care sunt acum in trafic:
E 4401-4459 SGP de 1959 (numai cateva vagoane)
E 4601-4630 Lohner de 1959 (numai in trafic)
E1 4461-4560 SGP de 1966 (mai puternic decat E)
E1 4631-4868 Lohner de 1966 (mai puternic decat E)
c3 1101-1290 de 1959 pentru E1
c4 1301-1373 de 1974 pentru E1

E2 4001-4098 SGP de 1978 (typ Mannheim)
E2 4301-4324 Lohner de 1978 (typ Mannheim)
c5 1401-1519 de 1978 (numai pentru E2)

Multe vagoane de typ E, E1 si c3 sunt vendut in Miskolc (HU), Kraków (PL) si Rotterdam (NL). Alte tipe au fost vendut la Sarajevo (BA).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2007 14:28:40    Titlul subiectului: 76333

Catalin Ghita a scris:
O a doua categorie include niște vagoane articulate din două segmente, e vorba de 4314, 4732, și 4852. 4093 pare a fi varianta modernizată a celor de mai înainte...
#4732 este SGP E1 (găsești și mult mai aproape de casă... la Craiova). Celelalte 3 sunt variante modernizate ale SGP-ului.
shinkansen a scris:
Multe vagoane de typ [...]E1 sunt vendut in [...] Rotterdam (NL).
Care apoi au ajuns la Craiova (RO).... 10 bucăți:
http://craiova.pluto.ro/Tramvaie/Tw_DuewagE.htm
http://craiova.stfp.net/?ttx=T1&la=D

[ http://craiova.pluto.ro/Tramvaie/Parc_tw.htm ]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Mar 2007 15:30:27    Titlul subiectului: 77680

din ce am obervat la Viena, pe unele linii de tramvai se asigura o treime din parc cu tramvaie low floor Siemens (dar nu pe toate liniile, unele au doar tramvaie vechi)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2007 13:01:38    Titlul subiectului: 78341

Tramvaiele de generatie mai noua sunt alcatuite din 3 si din 5 segmente


Copy of DSC06440.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.19 kb
 Vizualizat:  de 30147 ori

Copy of DSC06440.JPG



Copy of DSC06447.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.84 kb
 Vizualizat:  de 30146 ori

Copy of DSC06447.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2007 13:03:27    Titlul subiectului: 78342

Minibusuri si autobuze


Copy of DSC06394.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.02 kb
 Vizualizat:  de 30145 ori

Copy of DSC06394.JPG



copy_of_dsc06430_350.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.38 kb
 Vizualizat:  de 30021 ori

copy_of_dsc06430_350.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 02 Iul 2007 16:17:14    Titlul subiectului: 79988

1. Un mijloc de transport deosebit de eficient îl constituie trenul urban. Postez niște fotografii din data de 17.06.2007 făcute la capătul sudic al pasajului aferent gării Rennweg.
2. Imagine a liniei respective către sud, adică înspre Gara de Sud
3. Imagine a liniei respective către nord; se vede capătul sudic al pasajului subteran; când am făcut poza, mă aflam puțin mai la sud de capătul sudic al pasajului
4. Ramă OBB, seria: 4020 (vagon motor) + 7020 (vagon remorcă) + 6020 (vagon remorcă cu post de conducere); circulă totdeauna două asemenea rame cuplate după următoarea formulă:
-4020+7020+6020+6020+7020+4020
-6020+7020+4020+4020+7020+6020
Dacă bine am observat, se mai practică formula: 6020+7020+4020+6020+7020+4020
Poza a surprins o mare parte a vagonului seria 7020 și o mică parte a vagonului motor 4020



1wtu_801_475.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  301.06 kb
 Vizualizat:  de 30018 ori

1wtu_801_475.jpg



2wtu_802_385.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.97 kb
 Vizualizat:  de 30025 ori

2wtu_802_385.jpg



3wtu_803_176.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.03 kb
 Vizualizat:  de 30025 ori

3wtu_803_176.jpg



4wtu_804_133.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.23 kb
 Vizualizat:  de 30025 ori

4wtu_804_133.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 02 Iul 2007 16:55:22    Titlul subiectului: 79989

Următoarele fotografii sunt făcute tot în zona gării Rennweg, dar nu departe de capătul nordic al pasajului. Pasarela pe care mă aflam se găsește puțin mai la nord de capătul nordic al pasajului. Ordinea pozelor:

Linia Rennweg-Gara Centrală, către gara Centrală (către nord)
-Linia Rennweg-Gara Centrală, către Gara Rennweg (către sud); se vede capătul nordic al pasajului Rennweg
-Vagoane seria 26-33
-Locomotiva seria 1116, cunoscută multora dintre noi cu numele de Taurus
-Detaliu al uneiasemenea locomotive
Taurus-ul poate trage sau împinge trenul; deseori amvăzut trenuri urane cu Taurus care împinge garnitura, aceasta fiind condusă de la capătul trenului.



WTU 806.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.95 kb
 Vizualizat:  de 30116 ori

WTU 806.jpg



WTU 807.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.31 kb
 Vizualizat:  de 30116 ori

WTU 807.jpg



WTU 811.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.79 kb
 Vizualizat:  de 30116 ori

WTU 811.jpg



WTU 812.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.78 kb
 Vizualizat:  de 30116 ori

WTU 812.jpg



WTU 813.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.94 kb
 Vizualizat:  de 30116 ori

WTU 813.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 19 Aug 2007 18:16:02    Titlul subiectului: Viena (Austria) 81668

Iata si Viena, cred ca stiti cate poate oferi...


Image6891.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.31 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6891.jpg



Image6892.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  351.93 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6892.jpg



Image6894.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.26 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6894.jpg



Image6893.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  319.25 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6893.jpg



Image6896.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.64 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6896.jpg



Image6897.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.16 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6897.jpg



Image6898.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.32 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6898.jpg



Image6901.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.6 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6901.jpg



Image6902.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.37 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6902.jpg



Image6904.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.54 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6904.jpg



Image6905.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.66 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6905.jpg



Image6906.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  372.33 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6906.jpg



Image6907.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.93 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6907.jpg



Image6934.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  323.85 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6934.jpg



Image6910.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.78 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6910.jpg



Image6911.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6911.jpg



Image6912.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.92 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6912.jpg



Image6913.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.89 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6913.jpg



Image6937.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  345.62 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6937.jpg



Image6864.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  314.45 kb
 Vizualizat:  de 30111 ori

Image6864.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Dec 2007 00:15:31    Titlul subiectului: 85244

Dupa ce vagoanele ULF de tip A si B au scris un capitol important in istoria tramvaiului vienez, a venit randul generatiei a doua sa se prezinte publicului. Astfel, dupa o perioada de probe, de luni intra pe trasee noile vagoane ULF tip A1. Pana la sfarsitul anului vor fi in circulatie 16 astfel de garnituri, iar pana la sfarsitul anului 2014 parcul Wiener Linien va numara 300 de vagoane ULF de tip A, B, A1 si B1. Numerele de parc ale vagoanelor ULF A1 incep de la 52, continuand numerotarea vagoanelor scurte (A) din prima generatie.

Detalii pe pagina Wiener Linien.

Foto1: Wiener Linien
Foto2: Cristina Albu si Radu Czech
Foto3: O fotografie superba de pe Ring: vagonul 60 (din generatia noua, ULF A1) pe linia J, intrand pe Kaertner Ring (in apropiere de Wien Oper).
Foto: Habakuk, DSO



66001648_3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.16 kb
 Vizualizat:  de 30064 ori

66001648_3.jpg



Img_6120.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.1 kb
 Vizualizat:  de 30064 ori

Img_6120.jpg



ulf_a1_60_122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.99 kb
 Vizualizat:  de 29991 ori

ulf_a1_60_122.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2008 22:54:38    Titlul subiectului: 86869

In luna mai a acestui an va fi data in folosinta prelungirea liniei de metrou U2 pana la stadionul Prater. Din pacate, victima va cadea linia de tramvai 21, care va fi desfiintata. Linia va fi scoasa intre Praterstern si Praterkai. Intre Schwedenplatz si Heinestraße/Taborstraße linia 21 este comuna cu linia N, deci infrastructura ramane. De asemenea, va fi pastrata infrastructura intre Taborstraße si intersectia Mühlfeldgasse/Nordbahnstraße, portiune pe care acum circula doar tramvaiul 21.
Portiunea dintre noul capat al lui U2 si Praterkai (capatul liniei 21) va fi acoperita de linia scurta de autobuz 77A, ce urmeaza a fi modificata.

Exista speranta ca aceasta va fi ultima desfiintare de linie de tramvai in favoarea metroului, dupa ce in septembrie 2006 disparea o linie istorica (linia 25, infiintata in 1907) pentru a face loc prelungirii liniei de metrou U1 intre Kagran si Leopoldau.

Cu parere de rau pentru despartirea iminenta, iata cateva imagini de la capetele Scwedenplatz si Praterkai ale liniei 21:

- traseul liniei 21 (sursa: Wiener Linien, www.wienerlinien.at)
- sosirea la Scwedenplatz, E1 4730 + c4 1310, Marienbrücke
- E1 4770 + c4 1332, Scwedenplatz si pe Schwedenbrücke, pornirea catre Praterkai
- E1 4828 + c3 1275, Scwedenplatz (punct de intalnire cu linia N si cu liniile de Ring - 1 si 2)



untitled2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.92 kb
 Vizualizat:  de 30415 ori

untitled2.jpg



Img_0810.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.93 kb
 Vizualizat:  de 30415 ori

Img_0810.jpg



IMG_0798.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.23 kb
 Vizualizat:  de 30415 ori

IMG_0798.JPG



IMG_0799.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.46 kb
 Vizualizat:  de 30415 ori

IMG_0799.JPG



IMG_0800.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.34 kb
 Vizualizat:  de 30415 ori

IMG_0800.JPG



IMG_0801.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.05 kb
 Vizualizat:  de 30415 ori

IMG_0801.JPG



IMG_0805.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.59 kb
 Vizualizat:  de 30415 ori

IMG_0805.JPG



IMG_0807.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.01 kb
 Vizualizat:  de 30415 ori

IMG_0807.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2008 23:13:02    Titlul subiectului: 86871

Capatul de la Praterkai al liniei 21 (infrastructura de tramvai din aceasta zona va disparea):

- E1 4828 + c3 1275 plecand de la Praterkai catre Schwedenplatz
- E1 4730 + c4 1310 pe bucla de la Praterkai
- calea de rulare catre Praterbrücke (intre Praterkai si Elderschplatz linia 21 merge paralel cu Dunarea, intre bucla de la Praterkai si bucla de la stadionul Prater distanta pana la Dunare fiind de cca. 50 de metri)



IMG_0812.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.69 kb
 Vizualizat:  de 30413 ori

IMG_0812.JPG



IMG_0813.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.35 kb
 Vizualizat:  de 30413 ori

IMG_0813.JPG



IMG_0814.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.65 kb
 Vizualizat:  de 30413 ori

IMG_0814.JPG



IMG_0819.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.33 kb
 Vizualizat:  de 30413 ori

IMG_0819.JPG



IMG_0820.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.63 kb
 Vizualizat:  de 30413 ori

IMG_0820.JPG



IMG_0817.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.2 kb
 Vizualizat:  de 30413 ori

IMG_0817.JPG



IMG_0818.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.16 kb
 Vizualizat:  de 30413 ori

IMG_0818.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 22:47:40    Titlul subiectului: 88123

Wiener Linien doreste sa inlocuiasca garniturile E6+c6 de pe linia de metrou U6 cu vagoane T1 (desi E6+c6 nu au ajuns inca la varsta pensionarii, insa din cauza faptului ca pe U6 se circula cu un T intre doua E6+c6, atunci cand garnitura nu e formata exclusiv din T-uri, si exista incompatibilitati tehnice intre cele doua tipuri de trenuri, care genereaza probleme, inlocuirea e necesara). Garniturile E6+c6 sunt scoase la vanzare, orasul Utrecht din Olanda fiind deja interesat. Vor fi facute probe cu un astfel de tren, iar daca vor iesi bine, vor fi achizitionate mai multe.

Foto:
1,2 - Spittelau
3,4 - Burggasse / Stadthalle
5 - Siebenhirten
6 - Westbahnhof



IMG_0158.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.8 kb
 Vizualizat:  de 30364 ori

IMG_0158.JPG



IMG_0162.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.75 kb
 Vizualizat:  de 30364 ori

IMG_0162.JPG



IMG_0166.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.15 kb
 Vizualizat:  de 30364 ori

IMG_0166.JPG



IMG_0169.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.75 kb
 Vizualizat:  de 30364 ori

IMG_0169.JPG



IMG_5838.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.31 kb
 Vizualizat:  de 30364 ori

IMG_5838.JPG



IMG_6036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.62 kb
 Vizualizat:  de 30364 ori

IMG_6036.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 23:10:51    Titlul subiectului: 88124

La ce tensiune lucrează aceste vehicule? Mie mi se par mi mult tramvaie... și chiar le-aș vedea folosite ca tramvaie de cine le va cumpăra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 23:37:54    Titlul subiectului: 88126

750Vcc. Evident, vehiculele pot circula pe liniile de tramvai si chiar o fac atunci cand sunt trimise la Hauptwerkstätte, pentru reparatii.
Linia U6 este aparte, atat datorita infrastructurii, cat si a vehiculelor folosite, totusi, este linie de metrou. Are o istorie fascinanta, merita documentarea.

Foto: Vagon T, apartinand liniei U6, adus la Hauptwerkstätte pentru reparatii. Linia pe care se afla face legatura intre Hauptwerkstätte si linia 71 de tramvai.



IMG_5865.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.3 kb
 Vizualizat:  de 30360 ori

IMG_5865.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2008 00:24:28    Titlul subiectului: 88127

radub a scris:
750Vcc. Evident, vehiculele pot circula pe liniile de tramvai si chiar o fac atunci cand sunt trimise la Hauptwerkstätte, pentru reparatii.
Stai așa... rețeaua de tramvai din Viena nu are 600 V cc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2008 01:28:45    Titlul subiectului: 88128

Ba da, dar s-a mai discutat problema intervalelor in care se poate incadra tensiunea de functionare.
O problema similara gasesti si la WLB, existand 3 tronsoane cu tensiune de alimentare diferita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2008 12:33:28    Titlul subiectului: 88137

Deci... să înțeleg că vagonul iese de pe rețeaua de metrou, trece pe sub un separator și ajunge în rețeaua de tramvai, unde tensiunea e mai mică dar intensitatea e un pic mai mare astfel încât să nu apară o scădere seminificativă a puterii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2008 15:19:11    Titlul subiectului: 88141

In cazul vagoanelor de pe U6, care intra in reteaua de tramvai doar pentru a ajunge la Atelierele Centrale, nu reprezinta o problema scaderea puterii motoarelor.
In cazul WLB, din informatiile pe care le am, se circula tot cu putere diminuata, insa nu am vazut sa fie probleme de tractiune, chiar daca se merge si pe portiuni in panta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2008 00:47:12    Titlul subiectului: Tramvaie E 89844

Toate tramvaiele de tip E din Viena au fost retrase? Ce au făcut cu ele? Fier vechi sau alte orașe?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2008 22:05:08    Titlul subiectului: 89885

Evident, au ramas in circulatie vagoanele de tip E1 si E2.
Ultima zi de circulatie a vagoanelor de tip E a fost 29 octombrie 2007. Cele ramase sunt in curs de casare. Dezmembrarile se fac la Hauptwerkstätte Simmering.
Cam asta am mai gasit in noiembrie 2007:



IMG_6040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.02 kb
 Vizualizat:  de 30294 ori

IMG_6040.JPG



IMG_6043.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.53 kb
 Vizualizat:  de 30294 ori

IMG_6043.JPG



IMG_6054.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.22 kb
 Vizualizat:  de 30294 ori

IMG_6054.JPG



IMG_6060.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.41 kb
 Vizualizat:  de 30294 ori

IMG_6060.JPG



IMG_6104.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.02 kb
 Vizualizat:  de 30294 ori

IMG_6104.JPG



IMG_6105.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.55 kb
 Vizualizat:  de 30294 ori

IMG_6105.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2008 20:49:17    Titlul subiectului: 91694

Momentul despartirii de linia de tramvai 21 se apropie, astfel ca imagini cum sunt cele de mai jos vor ramane doar frumoase amintiri:

- intre Schwedenplatz si Praterstern:
http://www.youtube.com/watch?v=96TAuabypVE

- intre Praterkai si Praterstern:
http://www.youtube.com/watch?v=kjiRdr3xLK0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 1 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community