Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 15 Iul 2006 14:42:10 Titlul subiectului: |
27571 |
|
La libraria de pe strada Doamnei 23 am vazut o carte"Autobuze diesel cu motoare..(orizontale cred)".. nu era prea scumpa, undeva la 3-4 lei noi..
asta daca interesezaza pe cineva.. era in spate la carti tehnice
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 05 Aug 2006 19:20:18 Titlul subiectului: |
30139 |
|
Acum iata unul SUPERB găsit la Blejoi, Prahova, un Roman 112 funcțional și aproape de București (64km) e extrem de greu de găsit, dacă nu chiar imposibil, să-l vedem mai de-aproape
Acest Roman face traseul 9: Bariera Bucov/Ploiești)-Cart. Bereasca (unde e și garajul lui)-Gara Blejoi. Este o alternativă foarte bună la dube care tot 1,5 RON costă dar condițiile din ele sunt de tot ca***ul. Până la Blejoi(nu știam că vine din Ploiești) am mers în picioare, înghesuiți într-o dubă pentru că ,,următoarea e peste o juma' de oră". Dar erau imediat în spate 2 dube!
Ajunți la Blejoi am avut întâlnirea de gradul 3...și când să ajungem la el...a plecat! După 30 de min. s-a întors. Deci face Ploiești-Blejoi și retur în 30 de minute! Și dacă ați vedea străzile pe care circulă prin Ploiești v-ați cruci și v-ați întreba: Chiar circulă ceva pe aici? Și RATP are autobuze prin Cart. Bereasca, linia 40, dar asta nu are legătură cu Romanul.
Am încercat să intru în vorbă cu șoferul și să cer voie să fac câteva poze. Mi s-a spus să fac câte poze vreau dar să mă decid repede dacă mai dau o tură sau cobor că el se grăbește, are întârziere ș.a.m.d.. Între noi fie vorba...la ulițele din Ploiești pe care merge și la timpul scurt pe care îl are...nici nu mă miră că trebuie să dea tare în el după ce iese din Ploiești(și drumul e mai un).
Să vedem întâi exteriorul:
Acum interiorul din față către spate:
Și din spate către față:
Acum să studiem detaliile:
1. Ușa 2. Era funcțională, dar ultima ei jumătate era blocată cu...o găleată cu apă.
Vorbin la telefon cu Whitewolfcata în timpul călătoriei, mi-a atras atenția să văd dacă ușa nu are un cardan. Și avea
2. Ușa din mijloc. Se observă clar că a avut așa ceva, prin prezența cutiei care adăpostea(poate chiar adăpostește și acum) mecanismul de deschidere a ușii. Iar prezența acolo a unui geam tot de Roman 112 indică faptul că la recarosarea acestuia s-a casat un Roman pentru că altfel nu aveau de unde să ia geam de Roman 112. Și nu cred că e vorba de ăla de la fier vechi despre care vă voi spune mai târziu.
3. Afișajul de deasupra parbrizului. Pe exterior a fost acoperit cu tablă:
În vreme ce la interior păstrează încă ușița de acces:
4. Afișajul din spate. A suferit aceleași modificări ca cel din față:
Și el are, la interior, ușița de acces:
5. Stopurile. Par a fi originale:
.............
După cum vă spuneam, Romanul circulă pe linia 9, linie ce a fost a RATPh-ului până prin 1997. El aparține firmei S.C. Marin Stelian Transport Internațional Marfă și Persoane S.R.L. , denumire care este trecută și pe autobuz. Garajul se află în Bereasca și găzduiește și Roman 111, Ikarus 260 și 280 și dube, toate vpsite în aceeași schemă, respectiv alb-verde. Interesant este faptul că dubele au număr de parc deasupra parbrizului (!), dar pe autobuze nu am remarcat numere de parc.
Iată biletul cumpărat din Romanul 112 (era dotat cu o taxatoare care stătea pe un scaun lângă șofer, la ușa 1):
Romanul circulă pe linia 9. Având capătul la Bariera Bucovului, acolo se paote ajunge doar cu autobuzul 40 (care circulă 1 dată la 30 de minute) care pleacă de la Halele Centrale.
De la Gara de Sud se paote ajunge la Hale cu autobuzele 2, 2b (circulă numai la orele de vârf), 25 (circulă doar în week-end, când nu circulă troleibuzul 202), 30, 30b(circulă 1 dată la 60 minute), 44 sau cu troleibuzul 202 (nu circulă în week-end).
De la gara de Vest se poate ajunge la Hale cu autobuzele 2, 2b(circulă numai la orele de vârf) sau 4 (face 3 curse pe zi).
....................................................................
Acum iată și un Roman ghinionist Se află la un centru de fier vechi din Ploiești, în zona rafinăriei Petrotel. Starea lui cred totuși că e mai bună decât a lui #664 din București Poate ar mai putea fi salvat(dintr-o discuție cu paznicii am aflat că patronul nu are nevoie de el și ,,dacă mergeți și vorbiți cu el cred că vi-l dă și pe gratis ca să scape de el"... mă rog...asta dacă reușiți să treceți de câinii din zona concasorului ca să ajungeți la paznici. Mă rog...cu puțin noroc vă vor vedea de la distanță și vă vor ieși în cale înaintea câinilor):
Pe lângă concasor trec următoarele linii de transport ale RATP:
28. Spiatlul Județean-Uztel
36. Pod Înalt - Uztel
44b. Malu Roșu - Uztel
104. Armoniei - Uztel
106. Gara de Sud - Uztel
și o graoză de convenții. Oricum, în afară de 104, toate celelalte au 3-4 curse pe zi, la orele la care intră/ies muncitorii întreprinderilor din zonă. La 104 se poate ajunge cu tramvaiul 101(până la Stația ,,Armoniei", apoi mergeți 100 de m pe jos) de la Gara de Sud. De la Gara de Vest se poate ajunge cu 102 până la stația ,,Restaurant Nord", (locul unde se intâlnesc cele 2 trasee de tramvai din Ploiești) apoi cu 101 până la stația ,,Muzeul de Istorie" și vă întoarceți pe jos 150m. 104 circulă cam la 30 de minute în afara orelor de vârf și la vreo 10-15 minute la orele de ieșire/intrare ale muncitorilor, când, pe lângă convenții și linii cu câteva curse pe zi, 104 se suplimentează la greu cu articulate, fie ele Ikarus 280 sau Dac 117UD și, uneori, cu Ikarusuri și Dacuri scurte.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Sâm 05 Aug 2006 23:55:50 Titlul subiectului: |
30175 |
|
Daca vad bine, are scaune de autocar? Iar usile din spate nu sunt originale, numai usile din fata aveau geamuri jos! Inseamna ca ele provin de pe un alt Roman. Dar asa arata mult mai bine!
|
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 07 Aug 2006 17:59:19 Titlul subiectului: |
30265 |
|
Primele tipuri de Roman 112 au avut geamuri jos la toate usile nu numai la cele din fata. Interesant era modul de prindere a geamurilor. Era ceva de genul celor de la DAC-urile cu usi confectionate din tabla de aluminiu si geam mai ingust si mai inalt. Pe locasul geamului venea prinsa o rama din aluminiu cu nervura peste care venea chederul si geamul. Acest ansamblu dadea o buna rigiditate astfel incat nu prea am vazut geamuri sarite ca la DAC-urile de mai tarziu.
Hai sa vedem ce modificari au fost facute fata de original la Roman-ul 112 pozat de Dragos.
1.Acea teava pentru filtrul de aer nu exista. Exista in salon in schimb o ciuperca metalica la nivelul podelei.
2.Geamul din locul usii 2 provine de la un Roman 112 de pe partea stanga a acestuia. Vezi cheita de deschidere.
3.Din constructie exista un manson de tabla care ascundea acel cardan de la bara usii. Inca se mai observa gaurile de prindere.
4. In fata, la turela avea sub usa de acces la tabla de numar, doua sertarase cu maner care se rabateau si aparea o sita prin care se facea o mica ventilatie a bordului. Acum se vad doua table prinse in suruburi.
5. In spate la turela in dreapta si stanga usii de acces la tabla de numar, existau doua geamuri mici cu o forma rotunjita vopsite in alb cu scop pur ornamental. Acum se vad doua table prinse cu suruburi.
6. La parbriz existau 2 jaluzele care se rulau, gen DAC.
7. Stopurile sunt originale. Au existat insa si cateva Roman care au venit cu stopuri ovale de TV.
8. Bara din spate era intreaga nu din 2 bucati, care provin probabil de la Roman 111.
9. Lampile de numar nu sunt cele originale. De asemenea au fost adaugate pe laterale lampi galbene de gabarit. Iar pe acoperis doua perechi de lampi albe respectiv rosii.
Poze cu bordul nu ai?
Parerea mea este ca acest autobuz a stat o buna bucata de vreme pe dreapta din anumite considerente iar apoi a fost reabilitat.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 15:18:17 Titlul subiectului: |
30546 |
|
Iată modelul de bază al Roman-ului 112. Nu mă pricep prea bine la germană, dar ăia par să zică ceva de un muzeu...
http://www.omnibusclub.de/man750.htm
Și unul articulat
Habar n-am avut că a existat așa ceva!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.22 kb |
Vizualizat: |
de 31122 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.77 kb |
Vizualizat: |
de 31121 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 22 Aug 2006 21:33:20 Titlul subiectului: |
31594 |
|
Unul de vanzare la Timisoara...
Apoi un RD112 la IASI in curtea unei fabrici de la Abator. Nu este functional si a fost scos la vinzare. Acum banuiesc (80%) ca este la fabrica de vopsele si subansamble auto TESS-CONEX din localitatea Miroslava de linga Iasi (daca nu lor fi taiat intre timp). Ultima data l-am vazut in luna iulie tractat de un camion.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
16.58 kb |
Vizualizat: |
de 30799 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.42 kb |
Vizualizat: |
de 28776 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.34 kb |
Vizualizat: |
de 28776 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2006 01:04:55 Titlul subiectului: |
32987 |
|
Astea aveau podeaua mai joasă decât la "Dac"urile pătrățoase sau erau treptele mai înalte?
http://forum.softpedia.com/index.php?act=Attach&type=post&id=149042
Poză preluată din albumul "România pitorească" editat de Min. Trusirmului în 1986.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Ultima modificare efectuată de către mrM la Sâm 09 Sep 2006 15:54:21, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2006 13:24:12 Titlul subiectului: |
32998 |
|
Podeaua era
-înaltă începând cu partea din față a vehiculului până în dreptul stâlpului care desparte fereastra 5 de 6
-intermediară în zona ferestrei 6, adică a consolei spate
dacă te uiți cu atenție la un Roman 112, fie autobuz, fie troleibuz, vei vedea că stâlpul care desparte ferestrele 5 și 6 de pe partea opusă ușilor e mai gros ca restul, caracteristicăîntâlnită și la DAC 112 UD (M) și E (original, nu provenit din 117)
|
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2006 15:05:38 Titlul subiectului: |
33010 |
|
In interior exista o treapta chiar dupa diferential si cusca taxatoarei cum veneai dinspre fata.
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Sep 2006 09:38:38 Titlul subiectului: |
34157 |
|
La Focsani stiu ca a existat sigur un Roman 112 articulat.
Si nu o sa uit niciodata pentru ca imi era rau si am vomitat in el cand ma intorceam dintr-o vizita de la bunici de la tara....
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 10:14:29 Titlul subiectului: Autobuze ROMAN 112 in viata |
36840 |
|
Pentru că acest Roman 112 din Satu Mare este singurul Roman 112 funcțional de care am dat acum, după ce mi-am luat aparatul digital, și pentru că, suplimentar, este Roman-ul 112 în starea cea mai bună de conservare pe care îl știu eu la ora actuală, am să încerc să vă prezint câteva poze cu el, eu având șansa ca atunci când am fost la Satu Mare să beneficiez de condiții ceva mai bune pentru poze.
Pentru început iată o poză frontală (remarcați textul cu Roman Diesel) și două lateral dreapta-față:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.18 kb |
Vizualizat: |
de 30090 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.08 kb |
Vizualizat: |
de 30090 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.84 kb |
Vizualizat: |
de 30090 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 10:44:39 Titlul subiectului: |
36845 |
|
Acum o succesiune de fotografii de pe partea dreaptă, succesiune pe care am vazut-o/învățat-o de la Vali Sava și pe care am numit-o "Step-by-Step Picture".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.66 kb |
Vizualizat: |
de 30081 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.18 kb |
Vizualizat: |
de 30081 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.01 kb |
Vizualizat: |
de 30081 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.86 kb |
Vizualizat: |
de 30081 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.77 kb |
Vizualizat: |
de 30081 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 10:45:42 Titlul subiectului: |
36846 |
|
Acum trei poze de pe partea stângă.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.33 kb |
Vizualizat: |
de 30125 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.74 kb |
Vizualizat: |
de 30125 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.68 kb |
Vizualizat: |
de 30125 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 10:47:24 Titlul subiectului: |
36847 |
|
Acum spatele și combinațiile lateral-spate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.51 kb |
Vizualizat: |
de 30119 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41 kb |
Vizualizat: |
de 30119 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.15 kb |
Vizualizat: |
de 30119 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 10:52:34 Titlul subiectului: |
36848 |
|
Acum câteva detalii de interior.
1. Dispozitivele "încălecate"de ghidare a ușilor, remarcați și canalele de ghidare ne-colineare.
2.Modul de prindere a ușii de axul de rotație precum și acel mic cardan, protejat, care a fost necesar din cauza curburii axului de rotație
3. Detaliu cu ușa spate, remarcați că în dreptul ușii III podeaua era coborâtă la 1/2 din înălțime.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.37 kb |
Vizualizat: |
de 30114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.67 kb |
Vizualizat: |
de 30114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.49 kb |
Vizualizat: |
de 30114 ori |
|
Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Vin 03 Noi 2006 12:02:57, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 10:57:14 Titlul subiectului: |
36849 |
|
Continuăm.
1.Detaliu cu acea "cocoașă", situată înaintea ușii II, despre care Vali afirmă că ar "ascude" compresorul.
2.Un detaliu din aceeași zonă, în care se observă curbura destul de mare a ușilor, care urmează întocmai forma caroseriei.
3.Detaliu al unei ferestre, remarcați partea culisantă îngustă, despre care eu cred că ar fi cea originală.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.62 kb |
Vizualizat: |
de 30108 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.34 kb |
Vizualizat: |
de 30108 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.26 kb |
Vizualizat: |
de 30108 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 03 Noi 2006 11:00:42 Titlul subiectului: |
36850 |
|
1. Acel "gemuleț" din partea spate, de lângă spațiul destinat afișării liniei.
2.Un nou detaliu cu ușa III și podeaua din acea zonă.
3.Cabina, văzută din exterior, atâta cât se vede din ea.
4.Detaliu cu bordul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.3 kb |
Vizualizat: |
de 30106 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.24 kb |
Vizualizat: |
de 30106 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.46 kb |
Vizualizat: |
de 30106 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.04 kb |
Vizualizat: |
de 30106 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 30 Mar 2007 11:30:49 Titlul subiectului: |
77975 |
|
Singurul din Moldova, VS01DDF, este la VASLUI
Din pacate e pe chituci....anul asta cred ca se caseaza.
Spatele e modificat tare grosolan...nu are geamuri ci doua usi metalice fara geam..
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.4 kb |
Vizualizat: |
de 29610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.1 kb |
Vizualizat: |
de 28858 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 11 Apr 2007 11:01:55 Titlul subiectului: |
78201 |
|
Mai exista unul la Craiova; face trasee interurbane pentru un operator privat.
(scuze pentru poza miscata)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.12 kb |
Vizualizat: |
de 29549 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Apr 2007 14:01:04 Titlul subiectului: |
78305 |
|
Altul tot la CRAIOVA.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.58 kb |
Vizualizat: |
de 29500 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.1 kb |
Vizualizat: |
de 29499 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Lun 16 Apr 2007 14:31:27 Titlul subiectului: |
78307 |
|
Mai exista un Roman 112 functional la Autogara Rahova unde facea curse preorasenesti, dar cred ca a fost casat cand au inceput sa sschimbe parcul auto.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Lun 07 Mai 2007 12:58:55 Titlul subiectului: |
78741 |
|
eu, fratele meu mai mic si Roman 112, cca 1981, cap de linie Valea Argesului...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.35 kb |
Vizualizat: |
de 29598 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 18 Iul 2007 08:37:25 Titlul subiectului: |
80398 |
|
Preluată din "Îndrumătoul lucrătorului din transportul urban și interurban de persoane", apărută la Editura Tehnică, în 1980, avându-i ca autori pe State Mercan și Alexandru Oprișan.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.01 kb |
Vizualizat: |
de 29386 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 27 Aug 2007 13:52:06 Titlul subiectului: |
82031 |
|
În curtea unui centru de colectare a fierului vechi situat la aproximativ 200 de mtri de gara CFR Deva am depistat scheletul unui Roman 112, ceea ce arată că până relativ de curând acesta a fost funcțional.
Tot în Deva am discutat și cu directorul Devatrans, socitatea care explotează transportul cu autobuze (Ikarus 260+280), și s-ar părea că aceștia încă mai dețin IK4-uri în curs de casare și nu ar fi de mirare să aibă și Roman-uri...
Din păcate nu mi s-a permis accesul și fotografierea în "zona morții", cea a casărilor, ca să le văd și eu cu ochii mei, abia am remarcat un DAC112UDM...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.48 kb |
Vizualizat: |
de 29292 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 10 Sep 2007 09:55:07 Titlul subiectului: |
82539 |
|
O poza veche, cu un Roman 112, primita de la domnul director la Publitrans Pitesti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.86 kb |
Vizualizat: |
de 29164 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|