Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ikarus IK4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 21 Oct 2006 21:54:53    Titlul subiectului: Autobuze Ikarbus 36245

La acest link:http://www.ikarbus.co.yu/eng/ gasiti noile modele Ikarbus produse in Iugoslavia. Uitati-va n-o sa regretati!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 15:20:15    Titlul subiectului: 40276

O să vă dau un exemplu despre ceea ce înseamnă să nu faci un lucru la timpul lui. Prin 2005 (nu mai știu exact), cu ocazia unui concert susținut de o trupă rock în Timișoara, am făcut "deplasarea" acolo, îmreună cu Vali Sava. Tot drumul, firește, stăteam amândoi cu ochii căscați, doar-doar om vedea ceva interesant, Ei, și pe undeva pe lângă Drobeta, în ciuda vitezei trenului și a distanței destul de mari la care se afla, aproape într-un glas, și eu și Vali, am început să urlăm de uimire: văzusem, amândoi, pentru câteva secunde, un IK-4 ce părea într-o stare extrem de bună... (pe vremea aia nu-l văzusem încă pe #611 și nici acel IK-4 albastru impecabil de la Ploiești) Cum erm într-un intercity, nu am putut coborâ la prima stație pentru a ne întoarce la el, plus că era deja cam pe înserate. Însă ne-am promis că ne vom întoarce la el, neapărat. Timpul a trecut, ne-am luat cu una, cu alta, am tot amânat. De curând Vali a avut din nou drum spre Timișoara și firește că era nerăbdăror să vadă dacă IK-4 mai era acolo... Mai era, doar parțial însă... Evil or Very Mad A fost tăiat, i se vedea doar acoperișul...
De aia mă străduiesc eu să fac un lucru cât mai repede cu putință, d-aia am fost la Satu-Mare pentru Roman-ul 112, d-aia am fost la Slatina, la Târgoviște, la Constanța, la Baia Mare, la Timișoara, la Iași, la Târgu-Jiu cu prima ocazie ivită... Și tot d-aia vă rog, mai ales pe cei care sunt contra DAC-urilor doar așa, ca să fie: fie, fiți contra lor, fie, comentați aiurea despre ele, dar dacă aveți ocazia, faceți-le poze, studiați-le, plimbați-vă cu ele, sunt autobuzele care în ciuda modului spartan de construcție, au reușit să-și facă treaba în condițiile grele din anii '80-'90... și sunt convins că le veți iubi și voi, până la urmă...
Acum altceva: cu ocazia unei călătorii în Bulgaria și Grecia, am trecut prin Giurgiu, cu trenul. Cam cu 1 km înainte de Podul Prieteniei, pe partea stângă cum mergi spre Bulgaria, în spațiul cuprins între drumul european și calea ferată, am văzut o curte care pare să fie fosta întreprindere de transport din Giurgiu. Acolo am zărit, pentru câteva secunde, silueta uni autobuz în curs de descompletare. Nu mi-am putut da seama exact dacă era un Rocar 312 sau un Rocar 512, din cauza distanței, însă punând cap la cap diverse informații și fotografii din pliantele de prezentare ale ROCAR, e posibi ca acolo, la Giurgiu să se afle fie prototipul ROCAR 312, care este un pic diferit de ROCAR-urile 312 "de serie" pe care le mai găsim prin țară. Este, de asemenea posibil, sa fie vorba de prototipul ROCAR 512-autobuz, pe care l-am văzut în poză în pliantul de prezentare și care până acum nu a fost localizat de nici unul dintre noi prin țară... Care aveți drum pe acolo, faceți-i o vizită, până nu e prea târziu și pentru ăla...
Șă revenim la IK-4 ăla de la Drobeta: iată o poză recentă a curții cu pricina și două etalii, una cu un DAC ce pare încă funcțional, și alta cu cabina acelui IK-4... Evil or Very Mad



PA270157.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.92 kb
 Vizualizat:  de 32177 ori

PA270157.jpg



untitled1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  2.84 kb
 Vizualizat:  de 32177 ori

untitled1.jpg



untitled2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  3.95 kb
 Vizualizat:  de 32177 ori

untitled2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 22 Mar 2007 21:23:58    Titlul subiectului: 77753

ik4 preluat de pe http://www.geocities.com/wilesttdpage/roadvehicles.htm


ik4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.04 kb
 Vizualizat:  de 31812 ori

ik4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
concasor



Data înscrierii: 18/Ian/2007
Ultima vizita: 13/Iun/2007
Mesaje: 12
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2007 14:22:37    Titlul subiectului: 77775

Pe IK4 se poate potrivi motorul de pe seria 260/256/280.Deci pt partea mecanica cu motor si cutie zic ca ar fi rezolvat.Sau poate cu unele DAC care au motor&cutie de IK4.Am auzit ca au fost astfel de implanturi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 21 Mai 2007 11:16:43    Titlul subiectului: 79085

Pentru cei interesați, exact lângă magazinul OBor, pe latura dinspre linia 21 se află parcat un autobuz IK-4 convertit într-un fel de baracă/depozit.


BUS-27866.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.81 kb
 Vizualizat:  de 31752 ori

BUS-27866.jpg



BUS-27867.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.7 kb
 Vizualizat:  de 31752 ori

BUS-27867.jpg



BUS-27868.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.13 kb
 Vizualizat:  de 31752 ori

BUS-27868.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 13:03:01    Titlul subiectului: 82020

Incredibil, dar la Deva există încă un IK-4 im-pe-ca-bil, arată foarte-foarte bine, pare să aibă majoritatea pieselor originale, până și interiorul pare extrem de bine conservat.
Din nou trebuie să-i mulțumesc lui Vali Sava (a câta oară?) pentru informația esențială despre localizarea acestui autobuz minunat.
O să încerc să iau legătura cu Silviu Sintea, dacă ar reuși să-l ia pentru acel mult dorit Muzeu Transira ar fi minunat...
Să-l și vedem.



HD01UXF-P1100065.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.1 kb
 Vizualizat:  de 31565 ori

HD01UXF-P1100065.jpg



HD01UXF-P1100067.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.37 kb
 Vizualizat:  de 31565 ori

HD01UXF-P1100067.jpg



HD01UXF-P1100076.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.55 kb
 Vizualizat:  de 31565 ori

HD01UXF-P1100076.jpg



HD01UXF-P1100077.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.72 kb
 Vizualizat:  de 31565 ori

HD01UXF-P1100077.jpg



HD01UXF-P1100081.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.61 kb
 Vizualizat:  de 31565 ori

HD01UXF-P1100081.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 13:05:01    Titlul subiectului: 82022

Un Step-by-Step cu partea dreaptă a autobuzului.


HD01UXF-P1100070.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.88 kb
 Vizualizat:  de 31564 ori

HD01UXF-P1100070.jpg



HD01UXF-P1100072.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.39 kb
 Vizualizat:  de 31564 ori

HD01UXF-P1100072.jpg



HD01UXF-P1100073.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.8 kb
 Vizualizat:  de 31564 ori

HD01UXF-P1100073.jpg



HD01UXF-P1100074.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.17 kb
 Vizualizat:  de 31564 ori

HD01UXF-P1100074.jpg



HD01UXF-P1100075.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.01 kb
 Vizualizat:  de 31564 ori

HD01UXF-P1100075.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 13:06:10    Titlul subiectului: 82023

Spatele și apoi un Step-by-Step al părții stângi a autobuzului...


HD01UXF-P1100079.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.73 kb
 Vizualizat:  de 31562 ori

HD01UXF-P1100079.jpg



HD01UXF-P1100082.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.11 kb
 Vizualizat:  de 31562 ori

HD01UXF-P1100082.jpg



HD01UXF-P1100083.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.46 kb
 Vizualizat:  de 31562 ori

HD01UXF-P1100083.jpg



HD01UXF-P1100084.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.45 kb
 Vizualizat:  de 31562 ori

HD01UXF-P1100084.jpg



HD01UXF-P1100085.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.74 kb
 Vizualizat:  de 31562 ori

HD01UXF-P1100085.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 13:17:07    Titlul subiectului: 82024

De un alt IK-4, într-o stare mai precară decât cel de la Deva, am dat la Drobeta Turnu Severin, pe drumul care duce către Severnav.
Autobuzul este inscripționat ca aparținând firmei Tranzacția SRL, însă din ce mi s-a spus este abandonat acolo de foarte mult timp, bănuiesc că n-ar fi mari probleme în a fi luat fie ca vehiculm fie ca piese schimb pentru același încă utopic muzeu.
Primele imagini.



IK4-MH-P1090638.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.34 kb
 Vizualizat:  de 31557 ori

IK4-MH-P1090638.jpg



IK4-MH-P1090639.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.66 kb
 Vizualizat:  de 31557 ori

IK4-MH-P1090639.jpg



IK4-MH-P1090640.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.8 kb
 Vizualizat:  de 31557 ori

IK4-MH-P1090640.jpg



IK4-MH-P1090642.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.99 kb
 Vizualizat:  de 31557 ori

IK4-MH-P1090642.jpg



IK4-MH-P1090643.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.69 kb
 Vizualizat:  de 31557 ori

IK4-MH-P1090643.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 13:19:01    Titlul subiectului: 82025

Alte 5 vederi:


IK4-MH-P1090644.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.8 kb
 Vizualizat:  de 31553 ori

IK4-MH-P1090644.jpg



IK4-MH-P1090645.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.79 kb
 Vizualizat:  de 31553 ori

IK4-MH-P1090645.jpg



IK4-MH-P1090646.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84 kb
 Vizualizat:  de 31553 ori

IK4-MH-P1090646.jpg



IK4-MH-P1090652.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.59 kb
 Vizualizat:  de 31553 ori

IK4-MH-P1090652.jpg



IK4-MH-P1090654.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.99 kb
 Vizualizat:  de 31553 ori

IK4-MH-P1090654.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 13:20:51    Titlul subiectului: 82026

Un Step-by-Step al părții stângi:


IK4-MH-P1090648.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.32 kb
 Vizualizat:  de 31552 ori

IK4-MH-P1090648.jpg



IK4-MH-P1090649.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.77 kb
 Vizualizat:  de 31552 ori

IK4-MH-P1090649.jpg



IK4-MH-P1090650.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.73 kb
 Vizualizat:  de 31552 ori

IK4-MH-P1090650.jpg



IK4-MH-P1090651.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.11 kb
 Vizualizat:  de 31552 ori

IK4-MH-P1090651.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 13:22:56    Titlul subiectului: 82027

Spatele, lateralul pe partea dreaptă și niște detalii ale aceleiași părți. Autobuzul este modificat destul de grosolan, dar oricum este într-o stare mult mai apropiată de original decât actualele Intervenții-IK4 ale RATB.


IK4-MH-P1090655.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.42 kb
 Vizualizat:  de 31550 ori

IK4-MH-P1090655.jpg



IK4-MH-P1090657.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.02 kb
 Vizualizat:  de 31550 ori

IK4-MH-P1090657.jpg



IK4-MH-P1090658.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.45 kb
 Vizualizat:  de 31550 ori

IK4-MH-P1090658.jpg



IK4-MH-P1090659.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.81 kb
 Vizualizat:  de 31550 ori

IK4-MH-P1090659.jpg



IK4-MH-P1090660.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.48 kb
 Vizualizat:  de 31550 ori

IK4-MH-P1090660.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 28 Aug 2007 14:35:22    Titlul subiectului: 82082

GR01YKR , un Ik-4 ramas in doua usi dar modificat mai cu grija si rezultatul este chiar dragut.


GR01YKR-18783.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.83 kb
 Vizualizat:  de 31519 ori

GR01YKR-18783.jpg



GR01YKR-18785.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.62 kb
 Vizualizat:  de 31519 ori

GR01YKR-18785.jpg



GR01YKR-18786.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.67 kb
 Vizualizat:  de 31519 ori

GR01YKR-18786.jpg



GR01YKR-18779.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.26 kb
 Vizualizat:  de 31519 ori

GR01YKR-18779.jpg



GR01YKR-18781.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.33 kb
 Vizualizat:  de 31519 ori

GR01YKR-18781.jpg



GR01YKR-18788.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.97 kb
 Vizualizat:  de 31519 ori

GR01YKR-18788.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mar 02 Oct 2007 10:20:02    Titlul subiectului: 83286

Un mic fragment dintr'o monografie dedicata fabricii Ikarus Zemun.
Autobuzele din curtea fabricii fac parte din lotul pentru Romania (se vad inscriptiile "COBORIRE" la usi)

In dreapta jos, o nota despre contractul bilateral in baza caruia se livrau in regim barter aproximativ 1100 de autobuze IK-4 contra 2700 de autosasiuri Roman, in perioada 1975-1983. Ceausescu a incheiat colaborarea in momentul in care s'a considerat ca uzina Autobuzul este suficient de dezvoltata pentru a face fata nevoilor interne.

Bonus, un IK-4 "imbracat la 4 ace".



IK4_fabrica.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.89 kb
 Vizualizat:  de 31189 ori

IK4_fabrica.jpg



IK4_expo.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  363.54 kb
 Vizualizat:  de 31180 ori

IK4_expo.jpg




Ultima modificare efectuată de către Acier la Mar 02 Oct 2007 12:37:23, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2021
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Noi 2007 20:20:15    Titlul subiectului: 84695

Un IK4 In Iasi; imagini mai de proasta calitate datorita telefonului pe care il am.









Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 11 Noi 2007 21:47:53    Titlul subiectului: 84699

Este unul din cele 3 astfel de autobuze Ik4 modificate pe care le mai are inca regia ieseana - si singurul inca folosit la diverse treburi.

Toate trei la: http://iasi.stfp.net/?ttx=Xa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Dec 2009 20:59:24    Titlul subiectului: 121420

In vara anului 2006 mai exista un IK4 in Drobeta Turnu Severin si apartinea SC "Tranzactia" SRL.


Image2968.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.62 kb
 Vizualizat:  de 29049 ori

Image2968.jpg



Image2969.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.97 kb
 Vizualizat:  de 29049 ori

Image2969.jpg



Image2970.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.16 kb
 Vizualizat:  de 29049 ori

Image2970.jpg



Image2971.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.58 kb
 Vizualizat:  de 29049 ori

Image2971.jpg



Image2972.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.36 kb
 Vizualizat:  de 29049 ori

Image2972.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 27 Mai 2010 17:00:40    Titlul subiectului: 127595

Nostalgii:


IMG_3532.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.71 kb
 Vizualizat:  de 28459 ori

IMG_3532.JPG



IMG_3534.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  185 kb
 Vizualizat:  de 28459 ori

IMG_3534.JPG



IMG_3538.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.32 kb
 Vizualizat:  de 28459 ori

IMG_3538.JPG



IMG_3536.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.55 kb
 Vizualizat:  de 28459 ori

IMG_3536.JPG



IMG_3537.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.24 kb
 Vizualizat:  de 28459 ori

IMG_3537.JPG



IMG_3567-1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.64 kb
 Vizualizat:  de 28459 ori

IMG_3567-1.JPG



IMG_3567-2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.61 kb
 Vizualizat:  de 28459 ori

IMG_3567-2.JPG



IMG_3567-3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.72 kb
 Vizualizat:  de 28459 ori

IMG_3567-3.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Melkcool



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Mar/2012
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Mai 2011 19:51:44    Titlul subiectului: IK 4 Teatrul Foarte Mic 143648

Zilele trecute am dat de IK4-ul cu numarul de inmatriculare B-37-JEN in zona rond Rosetti, in fata Teatrului Foarte Mic ( unde incarca marfa ).

Din pacate, nu am avut aparatul foto la mine ( cam atat poate telefonul ) si nici timp sa incerc sa vorbesc cu soferul pentru mai multe informatii legate de autobuz ( cine il detine si cum il putem poza mai in detaliu ).



Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  322.5 kb
 Vizualizat:  de 26893 ori

Imag002.jpg



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.14 kb
 Vizualizat:  de 26893 ori

Imag003.jpg



_________________
Melkcool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 04/Dec/2021
Mesaje: 404
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Lun 23 Mai 2011 16:52:36    Titlul subiectului: 143796

Astazi IK4-le alb-verde al Teatrului Odeon (daca am vazut bine inscriptia) era la Cluj Napoca Shocked
Tocmai intra in oras de pe Feleac cand eu plecam in sens invers, deci nu stiu detalii, in orice caz a fost o mare surpriza sa vad ca o masina atat de veche a facut un drum atat de lung si greu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 13 Iul 2011 13:27:41    Titlul subiectului: 145832

Acel IK4 al Teatrului Odeon a fost si la Iasi anul trecut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KAT



Data înscrierii: 17/Ian/2014
Ultima vizita: 05/Ian/2018
Mesaje: 2
Locație: Arloev (Suedia)

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2014 09:01:17    Titlul subiectului: 172297

IK4 provine dintr-un model Volvo ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2014 09:53:46    Titlul subiectului: 172298

Da.
Nu stiu exact denumirea Volvo-ului (si nici pe internet nu gasesc... Embarassed Crying or Very sad ), dar stiu ca acesta a fost inspiratia pentru IK4.
http://autosworld.eu/forum/index.php?topic=2782.msg8841#msg8841

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Lun 04 Mai 2015 09:39:05    Titlul subiectului: 178925

Unele autobuze IK4 aveau niste "imbinari" ale tablei in anumite locuri din caroserie (pe lateral, de exemplu #611), iar altele nu (precum autobuzul portocaliu/bej din monografia de mai sus).
Acele imbinari erau originale, sau au fost create in urma diverselor recarosari?

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2015 23:51:27    Titlul subiectului: 179021

Citat:
IK4 provine dintr-un model Volvo ?
IK-4 nu e licență MAN. Au fost mai multe variante de IK-4:
1. cu șasiu Leyland
2. cu șasiu Fap-Priboj (prezent și în România)
3. cu șasiu Fap-Priboj (prezent și în România)
4. cu șasiu AvtomontaŸa

Motorizarea era Leyland, Volvo și Famos (pentru situația 1), Famos (pentru varianta a doua), și Raba-MAN pentru ultimele două. Caroseria - însă - a fost construită - integral - la Ikarus Zemun, în colaborare cu firma Berliet

Prototipul articulat - care nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor - a fost echipat cu motor Raba-MAN.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community