Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andreiashu
Data înscrierii: 20/Noi/2006 Ultima vizita: 19/Feb/2011 Mesaje: 61 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 31 Mar 2007 09:20:21 Titlul subiectului: |
77997 |
|
guest a scris: | Macar sa creasca frecventa lor daca au bagat midibuze. | Initial, imediat dupa ce au fost introduse, 50-urile aveau frecventa de 2-3 minute la orele de varf. Acum, la aceleasi ore frecventa este de 8 (opt) minute. Jalnic. Normal ca orice minune tine 3 zile. Imi amintesc ca programul din statii al lui 50 nici nu incapea pe o pagina, asa ca sambata si duminica erau pe verso.
Si sa ne gandim ca 50 teoretic preia tot fluxul de calatori care inainte era urcat in Schei de 1,2,3,4,12,14,14b,15,15b,16,34, care erau vehicule mari, nu midibuze. Nu cred ca toate aceste trasee luate la un loc aveau frecventa de 8 minute.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Dum 01 Apr 2007 15:26:12 Titlul subiectului: |
78026 |
|
Ba, da aveau frecenta scazuta sau nerespectata. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa astept peste 10 minute la ceva care sa vina de jos in centru si sa ma duca la piata unirii.
Intr-adevar 8 minute este cam mult. poate ca ar trebui ca si linia 51 sa faca un mic ocol prin capatul de la Livada Postei. Asa s-ar mai ameliora problema.
Pe linga, asta, in afara de 4 si 16, majoritatea masinilor ajungeau goale in dreptul Pietei Sfatului. Cred ca acesta a fost unul din motivele schimbarii din centru.
Totusi pentru orele de varf, ar trebui introduse autobuze. Asa cum au circulat ani bun ide zile, pot circula si acum doar doua-trei ore pe zi.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
SEBY
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 07/Noi/2011 Mesaje: 38 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 11 Apr 2007 20:15:53 Titlul subiectului: Re: Maxima dezvoltare a troleibuzelor in Brasov (anii 1988-1 |
78207 |
|
stfp a scris: | Nu mai tin minte daca atunci (inainte de remodelarea centrului) linia 5 dinspre IABv spre Stad. Municipal mergea pe Karl Marx sau pe Lenin (mai sus am presupus ca era le Lenin); intorsul era 100% pe Lenin. | In 1985 linia 5 mergea pe Karl Marx in sensul de deplasare spre Stadionul Municipal. Ionescu a scris: | Eu stiu sigur, ca devierea prin Berzei a troleelor in sensul pre Steagu, s-a facut tarziu dupa 90.
uite aici am aflat niste detali foarte interesante. tousi, cred ca sens unic pe I Maniu si Lenin fusesera introduse inainte de 89, nu? Ar fi interesante niste poze din acele vremuri. | Inainte de 1986 linia 3,5 si 7 mergeau pe str Berzei.
Cred ca sensul unic s-a facut dupa 1989. Eu imi aduc aminte de le prin 1990-1991.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Apr 2007 12:04:52 Titlul subiectului: |
78221 |
|
Ionescu a scris: | citeste panourile cu programele din statii.
Orice autobuz face zgomot cand urca o panta, deci nimic iesit din comun. | As fi citit cu interes panourile, dar la statia de la Piata Unirii nu era decat un panou pentru linia 50 barat Probabil ca celelalte au facut picioare. In ceea ce priveste frecventa midibuzelor, pe 30 martie si pe 5 aprilie cand am avut drum in Brasov nu era extraordinara. 50-ul (Livada Postei-Piata Unirii) era destul de gol cand am circulat eu cu el, in schimb 51 si 50 barat le-am vazut pline tot timpul. mentionez insa ca nu stau in Brasov zi de zi ca voi, am fost pe acolo cu treburi, doar pentru o zi, asa ca poate mi-am facut o impresie eronata privind frecventele midibuselor.........
In ceea ce priveste zgomotul masinilor in panta, am fost in octombrie anul trecut cu autobuze mari, si pot sa spun ca erau mai silentioase la urcare decat BMC-urile
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 15 Apr 2007 03:07:29 Titlul subiectului: |
78264 |
|
Hal de intervale... pt. 50 sunt 10 minute și pt 50b sunt 30 de minute. Intrebare: in 30 de minute vin 4-5 autobuze pe linia 17. Sa zicem 2 articulate si 3 solo (desi majoritatea sunt articulate) + alte trasee. Cati calatori din ele vor sa mearga spre Schei, Prund sau Podul Cretului? Sau, mai bine, cum intra ei toti intr-un BMC?
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Mie 18 Apr 2007 19:46:09 Titlul subiectului: Liniile de centura |
78380 |
|
Linia 50. 51 merg acum pana pe Tocile (fostul capat al linilor 1.2)
Cu toate acestea micul meu sondaj printre cativa cunoscuti de ai mei, care mai folosesc inca transportul public evidentiaza o nemultumire persistenta a celor din zona istorica a Bv in privinta transportului public. Daca va intrebati de ce am spus:''mai folosesc inca transportul public'' ei bine am sa va raspund ca cei care aveau masina o folosesc acum din plin deoarece este mult mai avantajos sa circuli cu masina proprie decat sa schimbi 2 autobuze. Cei care nu au isi vor cumpara, motivul se subintelege. Eu ma numar printre ei ,sper pana la inceputul anului viit. sa-mi achizitionez una.
Pe viitor cred cu tarie ca se vor mai aduce si alte modificari de linii in zona centrala.
Nu vreau sa fiu inteles gresit, dar atat pentru mine cat si pentru altii din acest oras,varianta transportului nu este o solutie care sa ataga, viabila.
Adica pur si simplu nu ma atrage, iar daca am posibilitatea folosirii unui autovehicul propriu cu atat mai bine.
Inainte de 1 dec 2006 urcam cu 10 linii 1.2.4.12.14.14b.15b.16.19.34 ,linii care acopereau cam toate zonele Bv, acum e 50.50b.51. Acesta situatie nu multumeste brasovenii care isi iau masuri pentru a compensa lipsa liniilor desfintate>>solutia masina proprie<< Nu este o crima este un efect al unei situatii create. Solutii pentru pastrarea traseelor initiale exista si imi permit sa dau un exemplu daca nu deranjez prea mult: traseul fostei linii 4 piata unirii >gara
>> Pe Tocile > Gara *cu numele de linie 4 (deservit cu autobuze de mica capacitate)
>>Livada Postei > Gara *cu numele de linie 4B (deservit de autobuze medii); la fel si pentru celelalte linii. Simplu si maxim de eficient cu mentiunea creerii unui grafic in conformitate cu cererile calatorilor si cu respectarea acestuia.
Sunt insa convins ca fiecare dintre noi poate gasi o solutie, cea mai buna insa, este cea care ma va confinge pe mine si pe altii din Bv sa folosesc mijloacele de transport in comun in detrimentul masinii proprii.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 18 Apr 2007 20:25:13 Titlul subiectului: |
78384 |
|
In acest sens ar trebuie propus RAT ca cel putin liniile deservite in majoritatea cazurilor de midibuze sa fie prelungite pana Pe Tocile... Au loc berechet si in plus nu tre sa stationeze la capat...
Deci: 12, 14, 15, pot fi duse pana Pe Tocile... 34 nu e necesar, pentru simplul motiv ca pe vremea cand eu circulam cu el, pana la Hidromecanica era foarte putin solicitat... deci reducerea la Livada Postei e bine-venita... dupa citirea postului aici, as cere cu gratie moderatorilor sa mute acest text l subiectul propuneri...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Mie 18 Apr 2007 20:34:03 Titlul subiectului: |
78385 |
|
Sunt convins ca nu ar fi nevoie chiar pe toate cele 10 trasee crearea unui astfel de sistem, dar pe liniile cu interes major asa ar trebui. Iar cei care ar trebui sa stie cu exactitate care sunt acelea e chair RAT-ul.
|
|
Sus |
|
|
andreiashu
Data înscrierii: 20/Noi/2006 Ultima vizita: 19/Feb/2011 Mesaje: 61 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 19 Apr 2007 16:58:19 Titlul subiectului: |
78408 |
|
In Hotararea Consiliului Local (?) nr. 25/1992, afisata in toate multe din mijloacele de transport ale RAT-ului, se precizeaza clar ca soferii vehiculelor au obligatia sa transporte calatori atunci cand se retrag la garaj sau cand intra pe traseu. Imi pare rau ca nu stiu exact articolul si litera. Eu nu am vazut deloc in ultimii ani asa ceva. Doar odinioara mai intalneam rareori cate un autobuz care se retragea din Livada, afisa 1 barat si lua calatori.
Mie mi se pare totusi putin exagerata aceasta prevedere. Nu cred ca era necesara. Va dati seama ce trafic ar fi in statii la orele de intrare si de iesire in/din tura catre/dinspre zonele Triaj, Rulmentul, Valea Cetatii si Bartolomeu?
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 19 Apr 2007 17:01:59 Titlul subiectului: |
78409 |
|
andreiashu a scris: | In Hotararea Consiliului Local (?) nr. 25/1992, afisata in toate multe din mijloacele de transport ale RAT-ului, se precizeaza clar ca soferii vehiculelor au obligatia sa transporte calatori atunci cand se retrag la garaj sau cand intra pe traseu.
Mie mi se pare totusi putin exagerata aceasta prevedere. |
Nu e exagerata, atit timp cat programul din Bv e restrictiv... daca ar fi pana la ora 1, nu ar mai aparea o astfel de situatie...
Despre transportul de noapte pe alte site-uri/forum-uri
http://forum.transilvaniaexpres.ro/viewforum.php?f=16&sid=f8c42bd2a6c281160f816f2d8c0cb159
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
andreiashu
Data înscrierii: 20/Noi/2006 Ultima vizita: 19/Feb/2011 Mesaje: 61 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 20 Apr 2007 09:48:31 Titlul subiectului: |
78415 |
|
Pe site-ul RAT exista in format electronic programele tuturor liniilor din toate statiile. : http://www.ratbv.ro/afisaje/50-unirii-livada-unirii.html#table7
Cei care au trecut prin Brasov probabil ca stiu acele afise care in preajma datei de 1 decembrie 2006 au impanzit statiile si mijloacele de transport in care se prezenta situatia transportului brasovean inainte si dupa modificarile de la 1 decembrie. Ei bine, acolo se anunta clar ca frecventa liniei 50 in ore de varf va fi de 2-3 minute. Imi pare rau ca nu am o poza. Na, unde sunt cele 2-3 minute? Rusine!!!
Plus ca revin la oful meu: poate sa imi spuna cine o vrea ca asa e in vest, dar mie sistemul cu puncte de transbordare mi se pare un pas imens inapoi in ceea ce priveste confortul calatorului. Una e sa te urci, sa te asezi pe scaun si sa stii ca ajungi direct unde ai treaba si alta e sa topai dintr-un autobuz in altul.
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Mie 23 Mai 2007 21:55:50 Titlul subiectului: |
79176 |
|
A aparut harta traseelor din BV.
http://www.ratbv.ro/trasee1.php
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
477.34 kb |
Vizualizat: |
de 18177 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 23 Mai 2007 22:27:50 Titlul subiectului: |
79178 |
|
Initiativa e laudabila, chiar daca scrisurile alea maaaaari cu R A T BV sunt cam penibile - nici o alta regie din tara nu face asta.
Linia 35 barat (Noua - Gara - Rulmentul) exista in realitate?
la fel si 17 barat (Noua - IABv)
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 23 Mai 2007 22:57:16 Titlul subiectului: |
79179 |
|
17 b e asa cum zice pe harta am si poza
35b exista insa....nu mai schimba soferii afisajele de la turela... insa la anumite ore circula pana jos la Rulmentul!
Problema este un obicei foarte rau al RAT si anume acela de a nu aduce la zi informatiile pe afisarea din statii... Sunt multe statii pe care in ca figureaza trasee... care nu mai sunt...sau pe care nu figureaza trasee care deja exista... De exemplu nici pana in prezent la gara nu e trecut traseul 42....
Asta se intampla pentru ca sistemul cu vopsea e greoi in conditiile unei dinamici puternice a trseelor... Stiu ca RAT la un mom folosea autocolante si bine facea...de fapt asta e supa mine solutia autocolantele. Sistemul olandez de afisare a statiilor mi se pare cel mai bun...sunt panouri dpretunghiulare de diferite marimi...impartite pe compartiemente... unde se pune autocolant cu traseul si cu statiile urmatoare pana la capat
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Ultima modificare efectuată Ionescu la Joi 24 Mai 2007 01:10:32, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 23 Mai 2007 22:59:44 Titlul subiectului: |
79180 |
|
35b? Eu stiam de 35 Noua-Gara, cu anumite curse la Rulmentul.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1357 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 11 Iul 2007 16:58:34 Titlul subiectului: |
80256 |
|
...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.95 kb |
Vizualizat: |
de 18238 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 12 Iul 2007 13:52:26 Titlul subiectului: |
80280 |
|
Legat de liniile care, in 2003, aveau numerele 5 si 10 barat, precizez anul 2003, avand in vedere ca unele linii si-au schimbat numarul. Imi aduc aminte perfect ca pe linia 5 circulau SHO 18
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 12 Iul 2007 14:47:54 Titlul subiectului: |
80283 |
|
Liniile 5 si 10b au fost pana in octombrie 2005 linii de troleu. Pe ele circulau troleele de toate tipurile. Ideea fusese din cate imi amintesc de achizitionare de troleele SH straine pentru linia 5. Dar esle circulau pe toate liniile...
Linia 10b nu mai e, in locul ei e linia 23b care este prelungita pana la ILF. Linia 5 are fix acelasi traseu.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 12 Iul 2007 15:31:33 Titlul subiectului: |
80284 |
|
10 și 10b au devenit 23 și 23b...
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 26 Sep 2007 14:01:22 Titlul subiectului: |
83068 |
|
Linie RAT între Colină și Livada Poștei
Începând cu 1 octombrie, RAT Brașov va introduce în trafic o nouă linie de transport în comun, linia nr. 43, pe traseul Livada Poștei – B-dul Eroilor – B-dul 15 Noiembrie – str. Castanilor – str. 13 Decembrie – B-dul Griviței – str. Plevnei – str. Bisericii Române – Colina Universității.
„Linia va fi deservită de un autobuz de capacitate mică, care va circula în zilele lucrătoare între orele 7.00 – 20.30, cu o frecvență care va fi afișată în capetele de linie. În funcție de gradul de încărcare rezultat în urma monitorizării în cele două săptămâni, se va lua hotărârea de anulare, menținere sau extindere a programului de circulație”, ne-a declarat directorul general al RAT Brașov, Augustin Pulpea.
Decizia de înființare a acestei linii de transport în comun vine în urma solicitării făcute în urmă cu câteva luni de către studenții social-democrați brașoveni, ei depunând peste 600 de semnături pentru susținerea ei. „S-a văzut foarte clar că dacă se vrea, se poate aplica această idee pe care am promovat-o noi la începutul acestui an. Trebuia doar puțină voință. Sperăm că această linie de transport va veni în ajutorul studenților brașoveni”, ne-a declarat Răzvan Popa, purtătorul de cuvânt al PSD Brașov.
BZB: http://bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=36754
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Oct 2007 09:41:11 Titlul subiectului: |
83331 |
|
Iata si programul de circulatie al noii linii, asa cum este afisat la capatul de la Livada Postei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.79 kb |
Vizualizat: |
de 18016 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 04 Oct 2007 11:02:43 Titlul subiectului: |
83351 |
|
Am facut un tur cu aceasta linie noua pe 3 octombrie, in cea de-a treia zi de exploatare. Ea este deservita de un autobuz BMC; la capatul de sus am stat putin de vorba cu soferul care mi-a spus ca drumul de acces spre Colina este ultima strada pietruita deschisa traficului auto din oras (strada pietonala Republicii nu intra la socoteala).
Pe scaunul din fata-dreapta al midibusului statea un domn, angajat al RAT Brasov, care nota la fiecare cursa cati pasageri s-au urcat in fiecare statie, atat pe portiunea de traseu nou-infiintata (2 statii) cat si pe portiunea comuna cu linia 16 (circa 5 statii). Acest studiu se va face pe tot timpul celor doua saptamani de test, la fiecare cursa. Tot respectivul domn mi-a confirmat ca orarul a fost gandit astfel incat 43-ul sa pice intre doua 16-uri pentru a prelua si fluxurile de calatori pe portiunea comuna.
Am filmat si portiunea finala din traseu, urcusul propriu-zis pe colina; filmul este la http://video.tramclub.org/Brasov/
Iata si doua fotografii; prima este panorama spre orasul vechi, a doua autobuzul stand la cap de linie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.47 kb |
Vizualizat: |
de 18009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.92 kb |
Vizualizat: |
de 18009 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 24 Oct 2007 09:49:29 Titlul subiectului: |
84287 |
|
Vor sa scoata noua linie. NU se justifica.
Cei care circula nu fac bilet si sunt si putini.
Eu propun schimbarea orarului si a traseului. Sa ajunga pe Colina cu 15 minute inainte de a incepe cursurile. Ar trebui sa se suprapuna cu programul de la Universitate!!!
Linia RAT 43 pentru studenți nu se justifică
În urmă cu aproximativ două săptămâni, RAT Brașov a introdus o nouă linie de transport în comun, care să facă legătura între Colina Universității Transilvania și Rectorat. Linia a fost introdusă ca urmare a solicitării mai multor studenți pentru o perioadă de probă de o lună de zile. La jumătatea intervalului, după cum ne-a declarat primarul George Scripcaru, justificarea acestei linii RAT nu prea există. „Linia 43, de la Colină la Rectorat nu are nici călători, iar cei câțiva care folosesc autobuzul nu compostează bilet. Vom vedea până la sfârșitul lunii dacă lucrurile vor rămâne la același stadiu sau nu. Deocamdată, nu prea pare că rentează”, spune primarul George Scripcaru sursa BZB
http://www.bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=37351
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 22:26:41 Titlul subiectului: |
85416 |
|
De mai bine de o saptamana pe linia 7 / 30 circula atat troleibuze cat si autobuze. Sa fie un semn ca se va renunta la troleibuze?
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 06 Dec 2007 09:47:22 Titlul subiectului: |
85429 |
|
Circulatia combinata a troleelor si a autobuzelor pe acele linii este de mai mult timp. Nu inseamna nimic.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
|