Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri/Articole de presa despre transportul local - Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andyske



Data înscrierii: 12/Feb/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2018
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2007 17:12:06    Titlul subiectului: 77778

Apropos de autobuze noi, ati remarcat ca majoritatea soferilor de pe autobuzele medii (3 usi) le deschid in statii pe toate trei, in timp ce soferii de pe autobuzele lungi (tot 3 usi) le deschid doar pe ultimele doua iar in fata nu deschid decat daca coboara cineva? De asemenea, instaltiile de incalzit din MAN-urile noi seamana destul de mult cu cele de pe vechile troleibuze DAC, ar putea fi aceleasi? Mie imi pare ca lotul asta nou de autobuze a venit sub forma de kit-uri, nu pe roti, caci si scaunele si barele de sustinere si dispozitivele pentru handicapati sunt la fel la MAN si BMC (scaunele sunt la fel si ca cele de la Mercedes daca nu ma insel, difera doar culoarea tapiteriei). Stie careva ceva in acest sens, sau sunt doar niste supozitii nefondate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 23 Mar 2007 19:11:17    Titlul subiectului: 77783

In mod normal, usa din fata este prevazuta doar pentru coborare... Dar cine respecta la noi ce scrie pe usi?... Eu chiar ma bucur cand vad cate un sofer care nu vrea sa deschida usa din fata pentru unii care vor sa se urce pe acolo si ii trimite in spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 24 Mar 2007 14:19:18    Titlul subiectului: 77811

Pai, la noi este asa de pe vremea taxatoarelor, care aveau "chioscul" la usa din spate. Dar daca scrie ceva pe usa, de ce sa nu respectam? Chiar daca ma aflu in situatia sa fug ca sa prind autobuzul - venind din fata lui - tot pe la mijloc urc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 1137
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Mar 2007 16:08:46    Titlul subiectului: 77812

Ionescu a scris:
Peste tot in lume se urca prin fata ...si se coboara prin spate...
De urcat, intr'adevar se urca prin fata, dar nu neaparat doar pe acolo. Chiar astazi am vazut niste fotografii cu tramvaiele PCC din Haga si am vazut ca nu au butoane de deschidere din afara la usa din mijloc, in timp ce la usa 1 si 3 au butoane. La prima usa (jumatatea spre vatman) scria ca acolo se vand bilete. Deci usa din mijloc era exclusiv de coborare, in timp ce usa 3 habar n'am daca era doar de urcare, dar oricum era ingusta.
andreiashu a scris:
Pai, la noi este asa de pe vremea taxatoarelor, care aveau "chioscul" la usa din spate. Dar daca scrie ceva pe usa, de ce sa nu respectam?
O singura logica posibila, dar cineva a gandit-o logic, este ca scaunele sunt orientate spre fata, cu un numar infim de exceptii. In aceste conditii, este mult mai usor de "avansat inainte" si coborat prin fata, cum scria pe unele tramvaie, decat sa te ridici, sa te intorci catre spate si sa cobori pe ultima sau ultimele usi.
In afara de asta, cred ca in Romania a contat si gradul de aglomerare. Calatorii care coboara pe usile din fata elibereaza mai repede peronul statiei, de multe ori aglomerat si el. Problema este insa ca in aglomeratie lumea coboara cum si pe unde poate si din ce in ce mai rar mai vezi pe cineva ca da biletul din mana in mana la validat sau cum s'o mai face in zilele noastre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andyske



Data înscrierii: 12/Feb/2007
Ultima vizita: 20/Apr/2018
Mesaje: 10
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 24 Mar 2007 21:23:29    Titlul subiectului: 77815

Parerea mea este ca, chiar daca se urca prin mijloc-spate si se coboara prin fata, soferul tot ar trebui sa deschida usa din fata, pentru ca, de multe ori, vazand ca soferul nu deschide in fata, pasagerii din autobuz de pe locurile din fata nici nu mai schiteaza gestul de a cobaori prin fata ci se indreapta direct catre cea din mijloc, si uitea asa la ditamai autobuzul, si puhoi de lume care vrea sa coboare/urce se folosesc doar doua usi si se creaza alglomeratie. In plus, ce mi s-a parut interesant e faptul ca soferii de pe autobuzele scurte deschid toate cele trei usi, numai cei de pe autobuzlele lungi nu. Si stau si ma intreb de ce. Oricum, autobuze articulate cu doar trei usi, nu patru, mi se par inadecvate pentru traficul din Brasov, insa mai degraba cred ca pe cei care au decis cumpararea nu i-a interesat prea mult ce cumpara, cat sa fie noi si sa fie cat mai multe de banii dati. Pe site-ul MAN, divizia autobuze, inca din vara trecuta nu era trecut ca se mai fabrica Lion Classic in varianta de 18m, in schimb erau niste autobuze articulate low-flor... Sincer, speram sa se cumpere acel model si am fost destul de dezamagit de ce s-a cumparat. In fine, sunt autobuze noi, si ma bucur totusi ca avem un transport categoric mai bun decat era inainte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Joi 19 Apr 2007 21:49:56    Titlul subiectului: unde e transportul ecologic? se intreaba europenii 78412

Un studiu publicat de două organizații nonguvernamentale de mediu arată că doar 2% din fondurile structurale acordate de către UE țărilor din Est sunt investiți în pentru mărirea eficacității energetice și resurselor de energie regenerabile. Raportul arată cu degetul inclusiv țara noastră pentru că nu folosește banii europeni care îi sunt acordați de UE pentru a-și spori eficacitatea energetică.
Organizațiile de mediu au studiat comparativ propunerile de cofinanțare supuse atenției Comisiei Europene de România, Bulgaria și statele central și est-europene care au aderat în 2004. Țara noastră a avansat "cele mai proaste propuneri privind investițiile în mijloace de transport public urban mai puțin poluante".
Din banii alocați de UE, România a folosit numai 2,2 % pentru investițiile menite să stopeze încălzirea climatică. Slab stăm și la capitolul alocare de fonduri pentru îmbunătățirea locuințelor și clădirilor publice. Toate acetea, în condițiile în care statele membre ale UE au decis cu surle și trâmbițe că sporirea eficacității energetice și resursele regenerabile reprezintă "una dintre cele 12 priorități" în ceea ce privește investirea fondurilor europene.
Raportul stabilește că țările europene care au primit cele mai consistente fonduri europene - Spania, Portugalia, Grecia si Irlanda - sunt cele în care emisiile de gaze cu efect de seră au crescut cel mai mult, prin urmare banii UE... sporesc încălzirea globală. România pare să repete greșeala acestor state mai ales că are unul dintre cele mai mari consumuri de energie pe cap de locuitor.
Citiți articolul complet în Gândul
sursa:http://www.antena3.ro/Fondurile-UE-sporesc-incalzirea-globala_eur_31178_ext.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2007 12:17:12    Titlul subiectului: 78435

TEX 22.04.2007
http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=47511
SUNT NEMULTUMITA DE CONDITIILE DE PE LINIA 5 BARAT"
Vreau sa atrag atentia asupra conditiilor in care se calatoreste pe linia 5 barat (aceasta linie de troleibuz circula pe partea cu Bulevardul Grivitei, pana la Stadion in Bartolomeu). De un an de zile (aproape de cand s-a introdus aceasta linie RAT Bv) circul cu acest troleibuz si sunt total nemultumita. Nemultumirea mea e si a altor persoane care tac si inghit umilintele celor de la RAT Bv.
1. Pe aceasta linie de mijloc de transport in comun, foarte, foarte rar sunt introduse troleibuze sau autobuze mai noi.... deci, in mare parte se circula cu troleibuze care scartaie din toate incheieturile si care dupa parerea mea trebuia scoase de mult timp din uz. Uneori ai impresia ca nu o sa ajungi viu la destinatie, pentru ca se intampla sa le sara captatoarele si de cate 2-3 ori pe traseu (vorbesc de timpul cat ma aflu eu in acest troleu, adica 6 statii); usile nu se inchid, iarna, intrau si vantul si tot frigul.
2. Al doilea aspect super neplacut este faptul ca nu se respecta orarul de circulatie - adica, se intarzie (sau se vine prea repede) sau uneori chiar nu se mai vine deloc. La un moment dat, in decembrie sau ianuarie, nu mai stiu exact, era un sofer apostrofat de calatori, care inghetasera afara si asteptasera mai bine de o ora troleul. Soferul, spunea ca el nu are nici o vina, ca sa ne adresam Primariei, ca ea a aprobat infiintarea acestei linii de transport, ca el nu are nici o vina, daca nu sunt masini destule, ca ar trebui suplimentat numarul masinilor...
3. Intr-adevar, aceasta linie de transport, ii ajuta foarte mult pe calatorii care locuiesc in cartierul Astra si sunt nevoiti sa ajunga pe Bulevardul Grivitei. E singura alternativa pusa la dispozitie celor care vor sa ajunga din Astra la Stadionul Tineretului.
4. Acest 5 barat, e plin de muncitori si tigani care isi cara materiale de constructii, saci intregi cu caramizi si lemne (asta e chiar contraventie, conform regulamentului de circulat cu mijloace de transport in comun - si daca s-ar face niste razii din partea politiei comunitare macar i-ar mai linisti si pune la punct pe tigani). Daca ati vedea la ora 17.40, cand trece pe Grivitei, e incarcat cu tigani si muncitori care ocupa toate locurile din spatele troleului, iar femeile se urca saracele, cit mai aproape de cabina soferului, iar daca gasesc un loc liber se pot considera multumite. De multe ori, femeile care sunt imbracate mai "rasarit" sunt luate la misto de muncitori si tigani, li se aduc tot felul de comentarii, ca iti vine sa chemi Politia Comunitara.
Eu sunt total, total nemultumita si suparata, pentru ca neavand auto propriu, depinzand de acest troleibuz, sunt obligata sa inghit umilinta si batjocura celor de la RAT Bv.!!! Platesc luna de luna un abonament care la cost e identic cu cel care se achita pentru restul liniilor de transport pentru o luna (35 RON), si va spun sincer, pe langa acesti bani sunt nevoita sa mai cheltui si pe bilete, pentru ca, repet nu se respecta programul de circulatie sau chiar se ignora. Ma gandesc ca e ca in jungla, iar nemultumirea mea sporeste, vazand ca pe linia lui 16 (trece pe Grivitei), sunt numai autobuze noi, curate... etc... Ma intreb cum oare pe alte linii se poate circula ca in Europa, civilizat, iar pe altele nu... din contra, e plin de mizerie, nesimtire, huliganism, rea vointa ?! Se intampla sa trimita controlul si de cate 2-3 ori pe saptamana consecutiv, dar sa faca ceva pentru imbunatatirea conditiilor NIMIC!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Apr 2007 14:34:49    Titlul subiectului: trhtrhtrhtrh 78615

http://bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=34045
Cine și cum lucrează în vacanța de 1 mai
..............
Programul RAT
În zilele de 28 si 29 aprilie și 1 mai, programul de circulație al autobuzelor brașovene este redus semnificativ. Sâmbătă și duminică, 28-29 aprilie, mijloacele de transport în comun vor circula în intervalul orar 6.30 - 22.30. Luni, 30 aprilie, programul este normal, între orele 05.30 � 23.30, cu suplimentare de autobuze (pe linia 5 - 2 autobuze, linia 8 � un autobuz, linia 16 � un autobuz, linia 17 � 2 autobuze, linia 21 � un autobuz, linia 22 � 2 autobuze, linia 36 � un autobuz, linia 40 � un autobuz, linia 51 � 2 autobuze). Decizia suplimentării s-a luat pentru îmbunătățirea frecvenței de circulație. Pe 1 mai, programul va fi tot de sărbătoare, între 6.30 - 22.30 circulându-se după planul de circulație al unei zile de sâmbătă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2007 15:18:59    Titlul subiectului: 79294

TEX - 31.05.2007
MODIFICARI PE LINIILE RAT
Din cauza lucrarilor de modernizare a infrastructurii stradale, care se efectueaza in intersectia strazilor Saturn cu Calea Bucuresti si Poienelor, liniile 5 barat si 7 isi vor modifica traseul de circulatie incepand cu 1 iunie, fiind deviata pe strada Poienelor, Carpatilor pana la Spitalul Judetean de unde isi vor urma traseul initial. Si la intoarcere troleibuzele vor avea acelasi traseu deviat. (I.D.)
http://transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=51505
http://bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=34582
Liniile RAT 5 barat și 7 își schimbă traseele
De vineri, 1 iunie, RAT Brașov modifică traseele a două troleibuze din oraș. Decizia a fost luată în urma lucrărilor de modernizare a infrastructurii stradale care se realizează acum la intersecția B-dul Saturn cu Calea București și str. Poienelor.
Astfel, Linia 5 barat va urma traseul Roman SA - Poienelor - Carpaților (stații: cap linie Roman, Poienelor, Metrom, Vulturului, Piața Decebal, Spitalul Județean) - Calea București – 15 Noiembrie - Kogălniceanu – B-dul Griviței - strada Stadionului - Stadionul Tineretului – strada Stadionului și retur B-dul Griviței - 13 Decembrie - Castanilor - Calea București (stații: Spitalul Județean, Piața Decebal, Vulturului, Metrom, Poienelor, cap linie Roman) - Carpaților - Poienelor - Roman SA.
În ceea ce privește linia 7 va urma traseul Roman SA – str. Poienelor – str. Carpaților (stații: cap linie Roman, Poienelor, Metrom, Vulturului, Piața Decebal, Spitalul Județean) - Calea București – B-dul 15 Noiembrie - Iuliu Maniu – str. 13 Decembrie - Rulmentul și retur str. 13 Decembrie – str. Castanilor - B-dul 15 Noiembrie - Calea București (stații: Spitalul Județean, Piața Decebal, Vulturului, Metrom, Poienelor, cap linie Roman) – str. Carpaților – str. Poienelor - Roman SA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreiashu



Data înscrierii: 20/Noi/2006
Ultima vizita: 19/Feb/2011
Mesaje: 61
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 08 Iun 2007 21:40:45    Titlul subiectului: 79397

Linia 51 a revenit la traseul initial cu cap de linie in Piata Unirii.
Am aflat vrand-nevrand, fiindca BMC-ul 51 in care eram a oprit motorul odata ajuns in statia Piata Unirii. Dupa aceea am vazut si afisul din statia Pe Tocile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Iun 2007 18:34:01    Titlul subiectului: 79476

http://transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=52676
Brasovenii si turistii se pot orienta mai usor in oras daca vor sa ajunga intr-o anumita zona. Conducerea RAT Brasov a decis recent sa modernizeze statiile si sa monteze aici harti ale municipiului. "Pana acum au fost montate 24 asemenea harti, iar in total vor fi puse in 90 din cele 113 statii RAT ale orasului. As vrea, insa, sa fac un apel la cetateni sa nu distruga si aceste harti, asa cum au fost distruse statiile in general. La acest moment doar 19 statii amenajate mai sunt intregi. Sunt persoane care mazgalesc cu grafitti, sparg acoperisurile si panourile si rup sau chiar fura scaunele. Acum am inceput activitatea de reparatii a acestor statii distruse de populatie si speram ca vor rezista mai mult", a sustinut directorul RAT Brasov, Augustin Pulpea.
(A.T.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Joi 14 Iun 2007 21:41:42    Titlul subiectului: din nou scumpiri 79583

http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=52827
......dupa cum ma asteptam, primaria bv si RATBv vor majora preturile biletelor RAT.
Politica adoptata de conducerea RAT&domn'primar vor duce RAT-ul la faliment in 3-5 ani. Ma intreb singur, chiar asa de prosti sunt sus mentionatii, chiar nu vad ca brasovenii prefera tot mai des propriul automobil decat mult laudatele autobuze ?!! Caci lucrurile stau cam asa :
daca ne uitam la nr automobile inmatriculate in BV pe vremea cand aveam 200 trolebuze vedem o cifra , iar azi cand mai avem doar ~30 trolebuze , strazile Brasovului sunt pline de masini!! DE CE OARE ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Iul 2007 22:15:45    Titlul subiectului: 80370

Cateva stiri culese din ziare in ultima perioada. Din pacate nu mai am link-urile exacte:
- se lucreaza la Bd Saturn si Vlahuta: s-a turnat al doilea strat de asfalt si urmeaza cel de-al treilea;
- s-a executat sensul giratoriu de la Casa Armatei;
- s-au inceput lucrarile la capatul de transport Livada Postei;
- se lucreaza la giratoriul de la Saturn;
- s-au inceput lucrarile la giratoriul de la Gara;
- se lucreaza la strada 13 Decembrie;
- se intentioneaza transformarea Centrului Civic intr-un mare sens giratoriu. Se fac studii. In caz afirmativ, toate liniile vor cirula inspre oras pe Toamnei - Kogalniceanu - Maniu. La intoarcere vor avea traseul de acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2007 19:40:58    Titlul subiectului: 83786

Am vazut in aceasta seara pe Antena1 la stiri un incident din orasul Brasov si anume un sofer de autobuz al RATBrasov,marca MAN,a fost obstructionat si strans de gat doi betivi care s-au suparat ca autobuzul circula cu viteza redusa.In altercatia care a urmat soferul de autobuz a pierdut controlul autobuzului si a intrat in coliziune cu 5 autoturisme parcate pe strada.Se pare ca agresori au reusit sa deschida usa autobuzului si sa fuga,in autobuz mai erau cativa calatori care nu au patit nimic dar nici nu au intervenit in altercatie din nefericire!Alte detalii pe www.antena1.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Oct 2007 14:29:11    Titlul subiectului: 83808

Fata de cele de mai sus, din presa locala:
Atacat de doi călători beți, un șofer de autobuz a distrus cinci autoturisme
Un șofer de autobuz din Brașov a lovit cinci mașini parcate lângă carosabil după ce a fost agresat de doi pasageri băuți. Incidentul s-a produs luni, aproape de miezul nopții, pe Calea București. Doi pasageri beți, aflați în autobuzul care circulă pe linia 17, au început să facă scandal în autovehicul, iar șoferul i-a somat să facă liniște. Cei doi au ignorat avertismentele conducătorului auto și, în plus, au aprins o lumânare pe care au aruncat-o ulterior în brațele șoferului, în timp ce acesta conducea. Speriat, șoferul a atins din greșeală o supapă care a blocat roțile autobuzului și a pierdut controlul mașinii lovind cinci autoturisme parcate pe trotuar.
În autobuz se mai aflau, pe lângă cei doi scandalagii, alți trei pasageri. Din fericire, nimeni nu a fost rănit, însă pagubele sunt însemnate, cu atât mai mult cu cât printre autoturismele avariate se numără un microbuz și două mașini de teren. Cei doi pasageri scandalagii s-au făcut, imediat, nevăzuți. Oamenii legii încearcă acum să-i prindă pe cei doi. „Șoferului i s-a întocmit proces verbal de tamponare, însă nu a fost sancționat contravențional, deoarece, după primele verificări, este vorba despre un caz fortuit. Pagubele produse sunt destul de mari, iar în prezent se fac cercetări pentru a-i prinde pe făptași, care au fugit de la fața locului”, a declarat comisarul șef Liviu Naghi, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliție al Județului Brașov. În cazul în care cei doi pasageri scandalagii vor fi găsiți vinovați, se vor alege fie cu o amendă usturătoare, fie cu cinci ani de închisoare pentru distrugere.
www.bzb.ro
Cinci mașini distruse, prețul unei glume proaste
Cinci mașini, din care două jeep-uri nou-nouțe, au fost avariate luni noaptea de un autobuz, după ce doi călători beți i-au făcut o glumă proastă șoferului. Incidentul s-a petrecut cu puțin timp înainte de miezul nopții pe Calea București, aproape de intersecția de la Poienelor. Autobuzul 17 făcea ultima cursă, iar în mașină se aflau cinci călători. Doi dintre ei erau beți-criță și făceau mare scandal. Șoferul le-a atras atenția de mai multe ori și le-a spus să înceteze deoarece îi deranjează pe ceilalți călători. Tinerii s-au supărat că au fost luați la rost și au decis să se răzbune. Au aprins o lumînare și au aruncat-o în poala șoferului în timp ce acesta conducea. Omul s-a speriat și a atins o supapă care a blocat roțile autobuzului care a luat-o razna. A intrat pe trotuar, a izbit un microbuz, apoi a avariat două jeep-uri nou-nouțe aflate în fața unui show-room, iar în final a mai „rașchetat“ alte două mașini. În total, cinci autoturisme au fost avariate, dar din fericire nimeni nu a fost rănit. Imediat după ce autobuzul s-a oprit, cei doi scandalagii s-au făcut nevăzuți. Șoferul RAT nu are nici o vină pentru ce s-a întîmplat. „Șoferului i s-a întocmit proces-verbal de tamponare, însă nu a fost sancționat contravențional, deoarece, după primele verificări, el nu este vinovat. Pagubele produse sînt destul de mari, iar în prezent se fac cercetări pentru a-i prinde pe făptași, care au fugit de la fața locului“, a declarat comisar-șef Liviu Naghi purtător de cuvînt la IPJ Brașov. Cei doi scandalagii riscă o amendă usturătoare și dosar penal pentru distrugere.
www.monitorulexpres.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Sâm 10 Noi 2007 00:40:13    Titlul subiectului: 84666

Acum camere video si-ar fi spus cuvantul, dar .....nu sunt din pacate.
Parerea mea este ca din moment ce nu mai exista acea cabina a soferului care aducea a epoca sovietica ar fi necesar montarea pe toate mijloacele de transport (asa cum e si prin alte parti ale Europei) a unui sistem de supraveghere video care sa mai fie si activ.

Fratilor ati vazut ce a declarat primarul nostru la stirile Antenei 1?.. cica studiaza posibilitatea reintroducerii tramvaiului in Brasov. Ma bufneste rasul, dupa ce a distrus tot si au disparut si oamenii specializati...!!!
Buletin stiri astazi 09.11.2007/ minutul:36
http://www.antena1.ro/index.php?page=webcast&id=5209
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Noi 2007 11:49:22    Titlul subiectului: 84671

Oameni specializati se pot aduce de oriunde, nu au disparut ca nu i-a exterminat nimeni. Incepe campania electoral, e normal sa zica. Problema este ca la stadiul actual eu nici nu imi mai doresc tramvai. Dupa toate santierele, s-a terminat lucrarea, a iesit foarte frumos si curat, iar distrugerea ei nu ar fi de bun augur.
Si aceasta problema s-a transformat intr-o disputa politica puturoasa.
Stire facuta in doru lelii. Forumurile pe care discutam, precum si asociatii au dezbatut pe larg aceasta problema...Antenele unde erau? As fi curios, daca cautam prin arhivele de presa sau ale documentelor publice de la Brasov, poate gasim pozitia oficiala a dlui Constantin Faina, consilier PC in CL Bv. Sunt curios daca exista consecventa sau sunt doar manevre.
Acolo a mai aparut personajul Maria Ghise, sotia fostului "primar" Ghise, care stim cu totii ce a intreprins in oras.
Cat despre domnul in varsta care a comentat, ii aduc aminte ca timp de vreo luna in perioada respectiva a fost postat atit pe net cat si in presa locala anuntul despre dezbaterea publica privind activitatea si dorintele RAT. Acolo toata lumea a fost intrebata daca se mai vrea tramvai sau nu. Si toti au zis in cor, da, desfiintare! Acum il vor inapoi. Ei bine sa fie sanatosi dumnealor. Repet totul este o manevra politica puturoasa... De astfel de situatii nu cred ca vom scapa prea curind.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Noi 2007 14:04:37    Titlul subiectului: 84672

Asus a scris:
Fratilor ati vazut ce a declarat primarul nostru la stirile Antenei 1?.. cica studiaza posibilitatea reintroducerii tramvaiului in Brasov. Ma bufneste rasul, dupa ce a distrus tot si au disparut si oamenii specializati...!!!
Buletin stiri astazi 09.11.2007/ minutul:36
http://www.antena1.ro/index.php?page=webcast&id=5209
Stirea respectiva era la minutul 26. La inceput s-a vorbit despre aducerea autobuzelor din... Ucraina (MAZ-urile nu sunt din Belarus ?). Pentru recuperarea banilor si rambursarea creditului de 15 milioane de euro, pretul biletului a crescut la 1,5 RON. Apoi au vorbit despre despre situatia pensionarilor, si despre faptul ca acestia n-au gratuitati pe RATBv. Conform primarului, nu sunt bani pentru subventii.
Si totusi referitor la tramvai primarul a spus: "Studiem acum posibilitatea sa reinfintam o linie de tramvai modern, de tip usor" Exclamation Exclamation Exclamation (aceleasi stiri la minutul 27 si 33 de secunde).
Despre sina veche de tramvai au spus ca o parte s-a vandut la fier vechi, o parte a fost furata, aratand si imagini cu oameni care plecau cu bucati de sine de la locul unde erau depozitate (groapa de gunoi ?)
Un lucru nu il inteleg. In stirea respectiva brasovenii erau nemultumiti si se plângeau că primarul nu a întrebat pe nimeni dacă trebuie scoase tramvaiele.
Reportajul nu mi s-a parut prea obiectiv.
Mi-a adus aminte ca si in alte parti, cineva din PSD tot urla la adresa lui Scripcaru (care este de alta culoare politica). Sa nu uitam ca in Constanta de exemplu primarul de acolo a exterminat transportul electric aproape in totalitate si nimeni de la PSD nu prea a deschis gura. De ce oare ???

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 10 Noi 2007 18:16:26    Titlul subiectului: 84676

Antena 1 este a lui Voiculescu, deci PC. Cand MAZare a inceput sa desfiinteze troleibuzele si tramvaiele, exista ,,Uniunea PSD+PUR", PUR fiind actualul PC.
Cand Scripcaru a inceput sa desfiinteze transportul electric... PC tinea cu alianta D.A. (PNL+PD). Acum PC nu mai e nici cu unii, nici cu altii, deci...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2007 09:48:20    Titlul subiectului: 85431

din Transilvania Expres:
Primarul George Scripcaru a anuntat ieri ca in prezent se ia in calcul realizarea legaturii cu Sanpetru si Harman prin infiintarea a doua linii de transport in comun a RAT Brasov. "Regia de transport in comun va incheia contracte cu fiecare primarie in parte, astfel ca s-ar face primul pas in realizarea legaturilor intre localitatile din proiectul zonei metropolitane. In primavara anului viitor se vor stabili orarele si traseele exacte ale curselor", a spus primarul. Scripcaru a mentionat ca pentru realizarea celor doua linii vor fi utilizate troleibuzele folosite pana nu demult in municipiul Brasov si chiar si stalpii. (A.T.)
http://transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=70146
Au cu cate trolee sa o faca. Am mai facut acea socoteala prin alte topicuri de la acest judet. Macar de ar face-o. Restul e cancan...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Noi/2019
Mesaje: 8487
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 12:09:52    Titlul subiectului: 20 87992

Ionescu a scris:
- as dori sa vad niste explicatii pentru ideea cu privatizarea liniei 20. De ce vrea RAT sa renunte la acest traseu?
Un motiv il vad eu. Blatul.
Ultimele doua dati cand am fost prin Brasov (aprilie 2007) am mers cu linia 20 pana in Poiana. De fiecare data cand autobuzul pleca din Livada Postei erau doi controlori ce verificau biletele imediat ce autobuzul pleca de la Livada Postei, coborau la prima statie si su urcau in autobuzul ce venea dinspre Poiana.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 12:47:16    Titlul subiectului: 87993

Recent zice-se ca nu mai erau acei controlori. De aceea am zis ca ar fi bun un raspuns de la RATBV, ca asa dam cu presupusul pana la infinit...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
paul_bv



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 22/Iul/2009
Mesaje: 62
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 14:33:13    Titlul subiectului: 87997

Sincer nu cred ca acesta e motivul.Toata iarna cat am urcat in Poiana un controlor chiar 2 erau la usa din mijloc controland biletele.
In schimb la coborarea din Poiana nu prea mai erau controlori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Mar 2008 12:43:30    Titlul subiectului: 90277

Despre intentiile de transport din judet (MEX):

http://monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&a=citeste&p=eveniment&s_id=59632

Consiliul Judetean va supune spre aprobare, in urmatoarea sedinta de plen, programul de transport public de persoane intre localitatile judetului Brasov, pentru perioada 2008-2011. Pentru aceasta perioada, cele 77 de destinatii din localitatile brasovene vor fi deservite de 41 de vehicule care vor asigura zilnic 284 de curse. Programul a fost realizat de Autoritatea Judeteana de Transport dupa mai multe runde de discutii cu comisiile locale de transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Mar 2008 17:02:12    Titlul subiectului: 90801

http://transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=80613

NOU TRASEU RAT: RAT Brasov va avea o noua linie de transport in comun care va deservi strict cartierul Uzina Il. Primarul George Scripcaru a explicat ieri ca s-a luat aceasta decizie pentru a se intrerupe circulatia rutiera pe podul care duce spre acest cartier, pasaj aflat intr-o stare avansata de degradare si reparatii capitale: "Vom amenaja un capat de linie pentru autobuzele care vin din oras sub pod, iar peste pasarela vor merge doar pietonii. Cei care vor dori sa mearga cu autobuzul prin cartier vor avea o linie speciala in acest sens".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 6 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community