|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2005 16:31:41 Titlul subiectului: De unde luau nastere sinele de tramvai: Galati / Calarasi |
7684 |
|
Am indraznit sa creez acest topic, deoarece, sinele de tren si de tramvai isi incepeau drumul de la Galati, de la sectia unde lucrez eu (U.O.R.-Turnarea Continua nr.3) din cadrul MITTAL-STEEL, Combinatul Siderurgic.
Ceea ce se vede in imagine este o masina de turnare continua, care functiuneaza in principiul turnarii lichide a otelului in Cristalizatoare, in stare lichida si trecerea lui de la stare lichida in stare solida, printr-o serie de procese tehnologice si prelucrari mecanice.
Produsul obtinut in urma turnarii, se numeste Blum (profil patrat dimensiuni 380x470), care se taie automat la lungimi variabile (de la 4m la 20m)
Din aceste blumuri, se obtine sina de tren sau tramvai prin reincalzire si laminare in laminoare tip TANDEM si prelucrari si procese tehnologice, fara a afecta structura si fara a-i afecta anumite tratamente care i s-au aplicat in timpul Turnarii
Iata imagini...
Aceste blumuri erau transportate la Combinatul de la Calarasi, care era specializat in Fabricarea sinelor de Cale Ferata.
Si in cadrul Combinatului nostru din Galati se fabrica Sine de tramvai profilate special pentru longrine (profil ,,T" intors).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.32 kb |
Vizualizat: |
de 11639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.3 kb |
Vizualizat: |
de 10834 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bonekamp
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 29/Ian/2024 Mesaje: 133 Locație: Roma (Italia)
|
Trimis: Dum 18 Dec 2005 06:25:04 Titlul subiectului: |
7835 |
|
De obicei cum functioneaza, cum vin ordinele de sine, la km?
PS.: Nu trebuie sa fie usor sa lucrezi in acele conditii de temperatura cu aparatul de fotografiat. Complimenti
_________________ "sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino" |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Dec 2005 22:12:29 Titlul subiectului: |
7922 |
|
La ora actuala de unde se ia sina necesara schimbarii tronsoanelor de cale de rulare ptr tramvaie si trenuri? Tot de la Galati? Si daca da, unde se prelucreaza?
|
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 18 Dec 2005 23:32:39 Titlul subiectului: |
7942 |
|
TATRA a scris: | La ora actuala de unde se ia sina necesara schimbarii tronsoanelor de cale de rulare ptr tramvaie si trenuri? Tot de la Galati? Si daca da, unde se prelucreaza? | Sina de tramvai de tip Vignole&Stevens se ia ... din rezervele depoului.
In ce priveste fabricarea de sine, sunt comenzi numai de sine tip ,,T''intors. Iar sine tip CFR, se faceau la Calarasi. La Galati se produce numai Blumul din care se face sina propriu-zisa la Laminoarele din Calarasi
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|