Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 21 Dec 2005 19:20:09 Titlul subiectului: 55555555 |
8464 |
|
La Resita se produc sau se vor produce :
PAZ 3237
Liaz 5292
Golaz 5291
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Lun 26 Dec 2005 00:04:13 Titlul subiectului: |
9020 |
|
Liazurile 5292 sint deja demodate la designul fetzei ! Farurile double rotunde nu se mai fac de cind cu DAF SB220 Castrosua, adica de mai bine de 10 ani de zile.
Sarmanii designeri rusi au ramas cu sechele teribile din trei sferturi de secol de stagnare...
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 26 Dec 2005 10:38:31 Titlul subiectului: |
9065 |
|
farurile duble rotunde mi se par potrivite.. se asorteaza cu lampile de semnalizare din spate... frumos supradimensionate...
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 26 Dec 2005 14:24:17 Titlul subiectului: |
9093 |
|
Nu stiu daca este produs sub vreo licenta sau sunt 100% concepute de rusi. Un singur lucru este clar , nivelul de calitate este net superior Maz-ului si sunt dotate cu motoare Caterpilar (renumite in constructii , sper ca la fel de fiabile si economice pt transportul public).
Vor avea cutie automata Voith.
|
|
Sus |
|
|
Lucian
Data înscrierii: 03/Ian/2006 Ultima vizita: 28/Feb/2018 Mesaje: 8 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 16 Feb 2006 21:18:00 Titlul subiectului: Autobuzele RoBus produse la Resita |
16059 |
|
Un alt nou constructor la Resita: UCM. Autobuze marca ROBUS licenta Rusia. Societate mixta romano-rusa. Primul este in curs de asamblare. Autobuz interurban de 45 locuri. Din comunicatele mai vechi vor fi cinci tipuri de autobuze dintre care cel urban seamana foarte tare cu MAZ.
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Lun 13 Mar 2006 17:02:29 Titlul subiectului: * Autobuzele RoBus produse la Resita |
18341 |
|
La Resita a iesit primul autobuz marca "RoBus". O firma ruseasca a facut Resita o fabrica de autobuze care produce sub licienta Russian Busses sau asa ceva. Am inteles ca au o comanda si la Bucuresti de 30 de masini (parca) si la Resita de 4 masini. Poze cu primul autobuz, la standarde europene, low-floor, puteti vedeti pe siteul fabici in colaborare cu care se lucreaza: WWW.UCMR.RO .
Dupa ce vad in poze, sunt cam mici si cam urate, cel fotografiat in fabrica RoBus arata mai frumos parca, poate din cauza ca avea doar 2 usi. Ma corectez...
Sunt curios care dintre aceste modele va aparea la PRESCOM in scurt timp? Voi care credeti?
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 13 Mar 2006 18:34:46 Titlul subiectului: |
18345 |
|
Mai multe detalii aici: http://www.ucmr.ro/index0.php
---------------------------------------------------------------------------
Este un autobuz interurban care NU are podea joasa marca: Liaz 5256. Autobuzele care vor fi produse pt transportul in comun vor avea podea joasa.
Modele ce vor fi produse la Resita sunt: Liaz 5256, Liaz 5292 , Paz 3237 si mai este un model dar care numai stiu ce marca este.
Liaz 5292
Aici o versiune de autobuz urban dezvoltat pe baza lui Liaz 5256
Liaz 5293
Paz 3237
Alt model de PAZ 3237
sursa pozelor: www.bus.ru
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 02 Mai 2006 13:14:43 Titlul subiectului: |
21960 |
|
De la motoare Diesel la autobuze
Ziua de 4 aprilie 2006 va intra în istoria societății noastre consemnând încă o premieră în lungul șir ce este presărat în filele existenței noastre. Este vorba de inaugurarea oficială a primului autobuz fabricat la Reșița și cu aceasta, a istoriei vehiculelor rutiere ce le vom realiza în următorii ani. Poate că se vor găsi acum și unii nostalgici care își vor aminti de vremurile când uzina producea câte un motor Diesel de locomotivă pe zi și vor ofta după acele timpuri. Răspunsul poate fi acela că progresul și existența sa vreme de aproape un sfert de mileniu, a fost determinată de permanenta sa capacitate de adaptare la ceea ce a cerut piața și la faptul că a reușit mereu să înnobileze resurse care deveneau tot mai deficitare.
Astăzi, piața internațională de motoare Diesel pentru locomotive și nave este de peste un deceniu în mare suferință, adevăr cu care s-au confruntat în mod dramatic importanți producători, inclusiv dintre aceia care aveau baza proprie de cercetare și proiectare. În aceste condiții, opțiunea și acțiunea managementului companiei de a se orienta în domenii unde există perspective comerciale foarte bune, (acestea se și concretizează) a fost extrem de binevenită, ea s-a orientat spre valorificarea unor capacități existente atât ca suprafețe cât și ca forță de muncă.
În mai puțin de 10 luni fabrica de la Reșița a luat o nouă înfatișare, devenind un etalon în domeniu. Facilitățile sunt la cel mai înalt nivel de calitate iar întreaga construcție s-a bazat pe ultimele standarde europene. Toți angajații sunt instruiți periodic de echipe specializate din Rusia, iar condițiile de muncă din fabrică sunt dintre cele mai bune: dușuri, sală de mese, sisteme performante de încălzire, etc.
Având o echipă ce va ajunge la peste 300 de angajați, Romcar Russian Busses Production estimează o capacitate de producție de 700 de autobuze pe an. Datorită sistemului de asamblare foarte bine pus la punct capacitatea de producție poate fi mărită ușor în funcție de cerere , ea putând fi chiar dublată. Investiția totală în construcția fabricii a ajuns la aproape cinci milioane de euro, suprafața totală fiind de un hectar, cu tot cu platforme.
La fabrica de la Reșita s-a produs deja primul autobuz interurban românesc, sub marca ROBUS, marcă înregistrată național si international la OSIM, după o licență rusească Liaz. Acesta este un produs fabricat total în România, un produs pe care deja specialiștii în domeniu l-au lăudat a fi mult mai bun și cu un design mai atrăgător decât cel din țara de origine.
De asemenea, la Resita a început producția unui autobuz urban cu podea joasă, un produs ce nu are echivalent pe piață în acest moment. Este de tip urban scurt, cu podeaua joasă pe două treimi din autobuz. Acest model este perfect pentru orașele mici și cu străzile înguste. Are o capacitate totală de 55 de pasageri, din care 17 pe scaune. În curând va începe și producția unui autobuz urban lung, cu podea coborată pe toată lungimea autobuzului, cu un număr total de 115 pasageri, din care 24 pe scaune. Ambele variante de autobuz urban respectă toate normele europene, inclusiv cele privind asigurarea accesului în autobuz a persoanelor cu probleme loco-motorii. Este o nouă mutație, un nou pas înainte pe care îl facem noi, cărămizi ale viitorului nostru. În decursul timpului am dovedit că suntem capabili să învățăm și să ne adaptăm. DRUM BUN noilor noastre autobuze!
sursa:http://www.ucmr.ro/index0.phpSite-ul oficial al producatorului de autobuze RoBus il gasiti la adresa www.romcarbus.ro.
PS: In oferta lor se gaseste si un model de troleibuz derivat din Liaz 5292 (autobuz cu podea joasa).
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 06 Iun 2006 23:30:15 Titlul subiectului: |
24513 |
|
Nu știu ce model va apărea la Reșița... dar unul este la București... nu are număr de înmatriculare O fi vre-un prototip?
Lângă el era un autocar Liaz... nu știu dacă era original sau tot produs la Reșița. În schimb, pe midibuz scria clar RoBus.
Am observat că Liaz-ul are comenzile de pe bord în... română! Deci e posibil să fie făcut tot la Reșița.
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Dum 25 Iun 2006 14:40:58 Titlul subiectului: |
26251 |
|
Eu le-am vazut pe toate expuse la TIBCO. M-am interesat si de pret, si mi s-au parut cam scumpe. Ex: Midibusul costa 120.000 euro, iar autobuzul urban costa vreo 160.000 euro. Mai pui un pic si iei mertzan.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Mar 27 Iun 2006 19:12:53 Titlul subiectului: |
26369 |
|
Am inteles ca PRESCOM nu va mai cumpara autobuze RoBus din cauza ca fabrica are "probleme tehnice" si nu poate produce, deci, nu cred ca va mai produce fabrica, eu cred ca totul e legat de aprobarea sau licenta cum ii zice, pentru a vinde in Romania pe care nu o primeste.
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
sjoren
Data înscrierii: 23/Iun/2006 Ultima vizita: 22/Dec/2006 Mesaje: 15 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Mie 28 Iun 2006 15:19:57 Titlul subiectului: |
26428 |
|
Mi se pare cam ciudat ca au oprit productia.Oricum nu cred ca se bazau in principal pe potentialul pietei din Romania cand au deschis fabrica, ci cred mai degraba ca au gandit-o ca o poarta de intrare pentru exportul spre tarile UE, tinand cont de apropiata aderare a noastra. Cat despre acordul acela de a-si vinde produsele in Romania, s-ar putea sa nu-l primeasca din 2 motive(parerea mea):
1) sunt alte companii mari ce au interese ca fabrica din Resita sa nu produca, si mai ales sa nu vanda prea curand, macar pana nu ating ei o "norma";
2) poate anumite date tehnice ale autobuzelor nu corespund normelor UE in domeniu(nu le cunosc, dar sunt convins ca exista), poate chiar din cauza ca nu au aer conditionat(nu m-ar mira).
Si mai am o curiozitate:daca nu mai cumpara Prescomul de la ei, cumpara de la altii acum?Sau nu mai cumpara deloc autobuze noi? RobertC a scris: | Eu le-am vazut pe toate expuse la TIBCO. M-am interesat si de pret, si mi s-au parut cam scumpe. Ex: Midibusul costa 120.000 euro, iar autobuzul urban costa vreo 160.000 euro. Mai pui un pic si iei mertzan. | Mi se pare exagerat de mult. Mai ales ca, din ce am vazut in oferta, nici nu au aer conditionat.
Am vorbit cu o prietena de-a mea din Resita si mi-a zis ca are un prieten inginer la fabrica de autobuzem zicea ca cele 4 autobuze destinate Resitei erau acolo, se lucra la montatul scaunelor cand a fost ea, acum vreo 2 saptamani. Si cica erau albastre si scria Globus pe ele. Dar nu stie exact ce model erau. Oricum, mi-a zis ca seamana cu Mercedesurile din Timisoara. Si a zis si ceva de troleibuze, ca erau pe acolo cateva, facute pentru Rusia.
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Mar 03 Apr 2007 14:37:47 Titlul subiectului: |
78060 |
|
Prima incercare de licitatie de autobuze la Resita. Robusul a contestat caietul de sarcini pe motiv ca favoriza anumiti dealeri. Contestatia a fost aprobata. A doua incercare, caietul de sarcini fiind identic cu primul, Roman l-a contestat si a fost aprobata contestatia, acum nu se mai aude nimic, intre timp in Bocsa sunt 4 Robusuri care fac transportul local.
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 08 Iul 2007 12:41:33 Titlul subiectului: |
80116 |
|
1. - 2, un ROBUS pe Valea Prahovei
3. si unul identic dar cu scris in ruseste
4. si unul la Onesti cu o alta emmblema-(modelul de inspiratie pentru ROBUS)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.39 kb |
Vizualizat: |
de 17320 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
7.33 kb |
Vizualizat: |
de 17311 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.42 kb |
Vizualizat: |
de 17067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.7 kb |
Vizualizat: |
de 17068 ori |
|
Ultima modificare efectuată mariooo la Dum 08 Iul 2007 19:02:45, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
VAT
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Noi/2007 Mesaje: 1 Locație: (Rusia)
|
Trimis: Sâm 03 Noi 2007 10:34:58 Titlul subiectului: |
84541 |
|
How many all has been let out on Robus the Russian buses? How many pieces are let out in 2007? Whether there Are photos LiAZ 5292 in Romania?
|
|
Sus |
|
|
|