Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1132 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 13 Dec 2006 21:06:38 Titlul subiectului: |
41122 |
|
Lipseste si 010, am inteles ca nu a fost adus din Ulm.
My bet referitor la 07, desi nu exclud varianta incendiului, este ca s-a "rupt" "dupa modelul" lui 628 sau 624. Spun asta deoarece pe vremea cand circula, la macazuri si nu numai facea un zgomot extrem de puternic, parca se rupea ceva in el... ( scuze de explicatia neprofesionista).
Cand s-a intamplat evenimentul nu stiu, pe la sfarstiul lui 2004 cred sau in cursul acelui an. Dupa reclame, s-a intamplat dupa ce au dat jos textul reclamei "Fluidix", vagonul ramanand alb cu floricele. Dpdv estetic era la vremea lui cel mai frumos tramvai aradean. ( parerea mea).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Dec 2006 20:39:10 Titlul subiectului: |
41257 |
|
GT4 10 din Ulm e in Ulm, la muzeu.
Pe DSO gasiti cateva imagini din timpul transportului vagoanelor din Ulm catre Arad. Tot acolo au fost postate si o serie de imagini cu singurul GT4 ramas in Ulm, 10.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 29 Dec 2006 11:59:56 Titlul subiectului: |
42249 |
|
cateva desene cu GT4-uri
Descriere: |
asa arata 108 inaite de ce sa ii puna reclama cu Neumarkt |
|
Mărime fișier: |
70.5 kb |
Vizualizat: |
de 18909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.92 kb |
Vizualizat: |
de 18909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.49 kb |
Vizualizat: |
de 18909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.19 kb |
Vizualizat: |
de 18909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.09 kb |
Vizualizat: |
de 18909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.81 kb |
Vizualizat: |
de 18909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.36 kb |
Vizualizat: |
de 18909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.27 kb |
Vizualizat: |
de 18909 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1132 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 15 Iun 2007 00:04:32 Titlul subiectului: |
79591 |
|
Ma ingrijoreaza putin noua situare a GT4 02 in depoul Micalaca. Toti am spus ca 567 va fi casat , insa acum este inaintea lui 02 pe linia pe care era tras acum ceva timp OEG-ul 302+312. In fine, ma intreb cat va mai dura pana ce piesele pt GT-uri vor veni, ar fi MARE pacat sa se renunte la aceste vagoane.
Tin minte ca la putin timp dupa ce au fost aduse primele GT4 din Stuttgart, 2 dintre ele au stat foarte mult timp. (vreo 3 ani, daca nu mai mult). Este vorba de 570, pe locul de acum al lui 02, si 612 inaintea lui. (unde sta acum 567). 612 mai era scos din cand in cand, insa 570 a fost reparat relativ recent, inclusiv revopsit, etc. Ambele vagoane au circulat putin dupa ce au ajuns din Germania, fiind mai apoi oprite...
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1132 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 15 Iun 2007 13:23:14 Titlul subiectului: |
79596 |
|
Vagonul GT4 486 este stricat la Podgoria, imediat dupa ce a trecut de macazul (sau crucea) unde se intalnesc liniile dinspre Micalaca cu cele dinspre Centru, care merg catre Aurel Vlaciu, langa gardul ce inca imprejumuieste noua Caterdala Ortodoxa. I s-a rupt ceva cablu, undeva in spatele vagonului, cert este ca acea cupla din spate unde se leaga o eventuala remorca ii este cazuta.
Acuma vad ca au pornit tramvaiele. Nu am prins daca a fost impins sau au reusit sa il repare pe loc. In urma lui veneau 2 tatre, 1174+173 spre Depou din Micalaca si 1170 din Centru pe linia 16 spre Gradiste. Nu stiu daca cuplele acestor vagoane sunt compatibile...
Oricum, de data asta au fost redirectionate spre Centru sau Micalaca ceva tramvaie, printre care si 15+16 care trebuia sa ajunga la Fat Frumos pentru "11-le" de ora 15. Ma intreb cum se va redresa acum situatia...
Mai nou, "cad" multe GT4. Alaltaieri, pantograful lui 569 s-a rupt in statia Podgoria...
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 12 Iul 2007 19:33:29 Titlul subiectului: |
80288 |
|
Ce se intamplat cu cele 2 GT4-uri aduse din Ulm care sunt defecte?
S-a defectat si GT4-ul 02 ?
|
|
Sus |
|
|
scorpion
Data înscrierii: 01/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Iun/2014 Mesaje: 38 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 12 Iul 2007 21:04:20 Titlul subiectului: |
80301 |
|
Alex_02 a scris: | Ce se intamplat cu cele 2 GT4-uri aduse din Ulm sic are sunt defecte? | Doar GT4 #07 a fost casat Alex_02 a scris: | S-a defectat si GT4-ul 02 ? | Defecte sunt 02, 06, 013, dar care asteapta sa fie reparate!
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 15/Sep/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 13 Iul 2007 16:01:44 Titlul subiectului: |
80311 |
|
scorpion a scris: | Doar GT4 #07 a fost casat | Astăzi am aflat de la un prieten de la depoul Micălaca de GT4 #569 (fosta remorcă a lui GT4 #490) că a fost dusă la fier vechi.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 13 Iul 2007 18:00:56 Titlul subiectului: |
80312 |
|
Vagonul #569 era un vagon destul de bun desi era cam ruginit. Totusi nu vad o diferenta dintre #569 si #561 de exemplu.
GT4-uri din Ulm le vor cupla vreodata? Imi amintesc ca atunci cand GT4-uri au ajuns in Arad, erau foarte putine cupluri, dar pe parcurs numarul cuplurilor aproape a egalat numarul celor solo.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 15/Sep/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 13 Iul 2007 20:45:14 Titlul subiectului: |
80315 |
|
Alex_02 a scris: | GT4-uri din Ulm le vor cupla vreodata? |
Nu, pentru că sunt vagoane motor și nu are nici un rost să le cupleze. Toate cuplurile de GT4 sunt de tip VAGON MOTOR + REMORCĂ cu excepția lui #608+#584 care este REMORCĂ + REMORCĂ. Poate în cazul în care s-ar defecta vreun GT4 din Ulm le-ar cupla dar, după cum vedeți, exemplele concrete sunt #02, #06 și #013 care sunt "trase pe dreapta" de luni de zile așteptând să le vină piesele.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 13 Iul 2007 22:58:22 Titlul subiectului: |
80317 |
|
Dar cum iti dai seama care e GT4 Motor si care este cel remorca. Spre exemplu:De ce 608 este remorca iar 625 nu ?
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 13 Iul 2007 23:13:23 Titlul subiectului: |
80319 |
|
Cred ca e impropriu spus "remorca", pentru ca toate GT4 sunt vagoane motor. Probabil ca "remorca" n'are cabina. Si la Iasi au fost asa, dar s'a improvizat.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1132 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 13 Iul 2007 23:41:34 Titlul subiectului: |
80321 |
|
Pei sincer eu cred ca toate sunt vagoane motor, sistemul fiind cel de la cuplurile de tatre T4R+T4R sau T4D+T4D, adica ambele vagoane "trag"...(cie a calatorit intr-o "remorca" GT4 stie ca face acelasi zgomot ca si primul vagon)
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 14 Iul 2007 00:00:34 Titlul subiectului: |
80322 |
|
^Exact...Si sa ne amintim ca multe dintre actualele GT4-uri au fost odata vagoane solo cu mici exceptii care au fost si vagoane motor devenind mai apoi vagon 'remorca'.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1132 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 15 Iul 2007 22:16:17 Titlul subiectului: |
80347 |
|
Gt4 #569 nu a fost dus la fier vechi, insa nici mult nu mai are. Este "rupt in doua", in depoul Micalaca, undeva in spate , pe acea linie unde stateau mai demult 567 si 02. E asezat perpendicular pe linie, jumatatile fiind una langa alta...
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 16 Iul 2007 19:39:06 Titlul subiectului: |
80364 |
|
Dar cu #567 ce s-a intamplat?
Nu cred nici eu ca mai are vreo 'sansa' #569 pentru ca si #624 si #628(daca nu ma insel) au patit la fel si nu au mai circulat mai apoi.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 15/Sep/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 17 Iul 2007 16:51:50 Titlul subiectului: |
80384 |
|
quiksilver a scris: | Gt4 #569 nu a fost dus la fier vechi, insa nici mult nu mai are. Este "rupt in doua", in depoul Micalaca, undeva in spate , pe acea linie unde stateau mai demult 567 si 02. E asezat perpendicular pe linie, jumatatile fiind una langa alta... |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.5 MB |
Vizualizat: |
de 18664 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.45 MB |
Vizualizat: |
de 18664 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 20 Iul 2007 23:26:20 Titlul subiectului: VAGONUL 567 |
80500 |
|
Dupa cate am inteles de la seful depoului vagonul 567 este oprit cu o defectiune mai mare ca si vagoanele: 02, 06, 013.
Inca nu au gasit piese dar se pare ca vor mai circula pe liniile Aradului.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1132 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Iul 2007 12:03:51 Titlul subiectului: |
80672 |
|
Nu mica mi-a fost mirarea cand l-am vazut azi pe GT4 567 circuland solo, cu calatori, in Centru. Cred ca au luat piesele de pe defunctul 569 si le-au montat pe 567.
Sper ca in curand sa iasa la strada si celelalte vagoane defecte.
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Iul 2007 16:46:45 Titlul subiectului: |
80680 |
|
I-au speriat pe cei din Micalaca ca vor ramine o perioada doar ei ca depoul UTA se va muta in zona industriala (majoritatea vatmanilor care au auzit acest zvon au zis ca se lasa de meserie daca va fi asa) si s-au pus pe reparat tot ce se poate.
La noi, cind am vrut sa ma inscriu la scoala de vatmani, s-au cerut urmatoarele:
-25 ani impliniti
-stagiu militar satisfacut
-absolvent de liceu/scoala profesionala domeniu tehnic
-conditie fizica buna
Se faceau 6 luni scolarizare, in care cel putin 30 ore de conducere
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 15/Sep/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Iul 2007 21:57:30 Titlul subiectului: |
80689 |
|
quiksilver a scris: | Nu mica mi-a fost mirarea cand l-am vazut azi pe GT4 567 circuland solo, cu calatori, in Centru. |
Da, a fost pe L5 dar ultima tură (cea de L10) a fost preluată de rezerva de la Micălaca, Timiș Spital. Nu știu din ce cauză nu a mai mers 567.
Iată și niște poze pe care le-am făcut "din mers" :
Descriere: |
În jurul orei 7.00 pe când pleca din Stația Andrei Mureșanu spre Podgoria |
|
Mărime fișier: |
50.01 kb |
Vizualizat: |
de 18422 ori |
|
Descriere: |
În stație la Podgoria (Centru) pe la 14:35 |
|
Mărime fișier: |
50.96 kb |
Vizualizat: |
de 18422 ori |
|
Descriere: |
Retragerea în depou la ora 15:00 nemaifăcând ultima tură |
|
Mărime fișier: |
57.18 kb |
Vizualizat: |
de 18422 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 30 Iul 2007 21:30:04 Titlul subiectului: |
80849 |
|
un desen cu 490+569
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.19 kb |
Vizualizat: |
de 18283 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 15/Sep/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 02 Aug 2007 22:16:01 Titlul subiectului: |
80966 |
|
Făcând azi o scurtă vizită la depoul Micălaca, am fotografiat "ce a rămas din Wilma" (GT4 #628)
Descriere: |
GT4 #628 e deja răsturnat, gata de a fi tăiat și dus la fier vechi |
|
Mărime fișier: |
18.33 kb |
Vizualizat: |
de 18207 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1132 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 14:31:36 Titlul subiectului: |
80989 |
|
M-am gandit in cate etape au venit in Arad GT4 ex Stuttgart, si am ajuns la concluzia ca in 4. Astfel,
I. 554, 584, 608, 604, 611, 570, 575, 595, 607, 612, 613.
II. 583, 561, 567, 561, 572, 569.
III. 493, 623, 624, 625, 626, 627, 628, 697
IV. 406, 407, 486, 490, 494.
Daca gresesc, va rog sa ma corectati. Nu sunt sigur de 583 (poate a sosit in etapa I) si de 493 (poate a venit in etapa II). Din cele 30 de vagoane, urmatoarele sunt casate, restul fiind in circulatie: 595, 607 (venite din start ca donoare), 575 (casat in primii ani dupa aducere), 624, 628 si 569.
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 15/Sep/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 22:32:54 Titlul subiectului: |
81040 |
|
Rămășițele ce au rămas din GT4 #595
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.67 kb |
Vizualizat: |
de 18264 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.86 kb |
Vizualizat: |
de 18264 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|