|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Iul 2007 09:10:46 Titlul subiectului: |
80589 |
|
Azi dimineata am sunat la 9391, sa sesizez circulatia la intervale mari pe Sos.Chitilei a autobuzelor, inclusiv ideea mareata a cuiva de la RATB sau eu mai stiu de unde, de a desfiinta statiile lui 422 si 423 care mai preluau din fluxul de calatori. Mi s-a raspuns ca soferii au primit dispozitie sa stea mai mult la cap de linie, sa se odihneasca , pentru ca ieri au lesinat o multime cu capul pe volan .... O fi adevarat ???
Apropos de faza asta, l-am intrebat pe soferul de IK cu nr. de parc 18, de ce a venit dupa o jumatate de ora, mai ales ca pe capacul de la rezervor erau pete de motorina si de sub caroserie picura puternic acelasi lichid .
Mi-a raspuns ca el circula dupa ' itinerar' si mi-a aratat turul (era turul 2).
Zic, domnu sofer, normal ca circuli dupa itinerar ca altfel poate veneai pe Buc.Noi ,
Matale circuli dupa grafic, itinerarul e altceva..... N-a inteles ce vreau sa spun .
Grea e limba romana .......
P.S. Dupa ce ca se chinuie de trei saptamani sa puna doua macaze la inters.bd.Buc.Noi cu Sos.Chitilei, si poate mai dureaza inca trei, nu au fost in stare sa asigure un substitut pentru tramvaie.
Se bazeaza pe fantomele de 645, 97, 86, 65 care apar la o jumatate de ora pline cu oameni transpirati, ca niste cutii de sardele...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Iul 2007 13:53:16 Titlul subiectului: |
80600 |
|
Si eu am asteptat dupa troleibuzul 86, aproape o jumate de ora la Piata Chibrit. au trecut doua de 97 pline ochi, si alte doua de 105, si inca trei de 3000 au plecat de la capat. Pana la urma dupa ce am injurat bine RATB-ul, am luat metroul..
Dar la calatori nu se gandesc mai mari RATB-ului ? Si ei pot sa lesine prin statii de caldura...
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 24 Iul 2007 16:11:10 Titlul subiectului: |
80604 |
|
Chipurile din cauza caniculei, între orele 11 și 18 se circulă cu un parc mult redus, chiar mai redus decât în zilele nelucrătoare.
Exprimare oficiala ,,am dispus suspendarea tutror activităților unde nu se asigură AC în intervalul 11-18" prin urmare, o exprimare oficiala RATB ,,Deoarece nu se mai lucrează în acest interval, considerăm necesară reducerea parcului".
Dar domn' ministru nu se gândește că nu toată lumea lucrează la stat.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mie 25 Iul 2007 11:35:38 Titlul subiectului: |
80642 |
|
HORIA a scris: | Apropos de faza asta, l-am intrebat pe soferul de IK cu nr. de parc 18, de ce a venit dupa o jumatate de ora, mai ales ca pe capacul de la rezervor erau pete de motorina si de sub caroserie picura puternic acelasi lichid.
Mi-a raspuns ca el circula dupa 'itinerar' si mi-a aratat turul (era turul 2).
Zic, domnu sofer, normal ca circuli dupa itinerar ca altfel poate veneai pe Buc.Noi,
Matale circuli dupa grafic, itinerarul e altceva... N-a inteles ce vreau sa spun. | Asa se numeste la RATB graficul de transport si orarul, "itinerar", dar judecand dupa caldura care a fost ieri totusi si soferi,vatmanii RATB sunt si ei oameni, sa conduci intr-o cabina in care ajunge temperatura chiar la 60-65 de grade nu e usor.
In alta ordine de idei regia e vinovata ca de pe acele trasee adica de pe 65 si 97 a scos articulatele, mai ales dupa 97 si de asta pledez eu pentru troleul articulat in Bucuresti poate ma aude cineva mai ales pe traseele aglomerate. Inca odata nu soferul si vatmanul se fac vinovati in cea mai mare parte de graficul RATB-ului! Apropo sa stiti ca nu lucrez la RATB.
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 17/Sep/2024 Mesaje: 916 Locație: Bacau
|
Trimis: Dum 08 Iun 2008 16:57:18 Titlul subiectului: |
94245 |
|
A aparut din nou problema aerului conditionat din autobuzele bucureste.
Gardianul a scris: | Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) face economie la consumul de motorina tinand calatorii intr-o caldura sufocanta, desi a cumparat autobuze care sunt dotate cu aparate de aer conditionat. Pentru o medie de 5 litri de motorina pe zi per autobuz, reprezentantii RATB sunt dispusi sa sacrifice conditiile decente de transport in comun. Potrivit autoritatilor, conditia principala pentru a porni aerul conditionat tine de temperatura de afara, care trebuie sa fie de minimum 30 de grade Celsius.
Ceea ce probabil nu stiu mai marii RATB si ai Primariei care nu prea circula cu aceste “cuptoare ambulante” este ca in interiorul autobuzelor, temperatura ajunge la peste 45 de grade cand afara se inregistreaza 30 de grade. Vara trecuta, cand temperaturile in exterior depaseau 38 de grade, in interiorul autobuzului erau peste 50 de grade, simtite din plin de sute de mii de persoane care circulau zilnic cu transportul in comun. La aceste temperaturi, aerul din autobuz devine irespirabil, mai ales cand acesta este combinat si cu miros de transpiratie sau alte duhori. RATB ne caleste simturile la cald RATB ne lasa in fiecare zi sa ne coacem in au
tobuze, facand economie de combustibil prin nepunerea in functiune a aparatelor de aer conditionat. Astfel, Regia economiseste lunar 760 litri de motorina. Zilnic calatoresc cu autobuzul prin Bucuresti 1,3 milioane de persoane, in cele 960 de autovehicule de acest tip. Din acestea, doar 152 sunt dotate cu aparate de aer conditionat, care, evident, nu sunt pornite. Motivul – afara nu sunt minimum 30 de grade Celsius pentru ca soferii sa fie “indreptatiti” sa mai consume inca 5 litri de motorina pentru a racori un pic salonul de calatori. Un singur autobuz din cele 152 dotate cu aer conditionat “coace” voit, in fiecare zi, peste 1.350 de persoane. Autoritatile Capitalei se lauda ca pana in 2009, numarul autobuzelor cu aer conditionat va creste la 500. “În prezent, în Bucuresti circula 152 de autobuze echipate cu instalatie de aer conditionat în salonul de calatori. Pâna în anul 2009, numarul acestora va fi de 500. În medie, consumul de motorina la autobuzele Mercedes este între 31-33 l/100 km, în functie de traseu si de numarul de opriri. În conditiile functionarii instalatiei de aer conditionat, consumul creste cu circa 10%. În medie, un autobuz face între 12-20 de curse, în functie de lungimea traseului, circuland între 16-18 ore. De regula, instalatia de aer conditionat este pornita atunci când temperatura atmosferica depaseste 30°C”, ne-au declarat surse din Primaria Bucuresti.
Regiile autonome isi fac propria lege
“Soferii de la autobuzele noi au dovedit vara trecuta ca folosesc sistemele de aer conditionat dupa bunul plac. Pe caldurile inabusitoare din iulie-august, dadeau drumul la aparate doar in cabina proprie, in timp ce noi calatoream si inghesuiti si fara pic de aer. Tin minte ca intr-o zi unul din soferii de pe un autobuz nou nu s-a lasat induplecat, desi jumatate din calatori isi cereau dreptul la o calatorie decenta”, ne-a spus Elena Dinu, o persoana care calatoreste zilnic cu RATB. In aceeasi postura se afla peste 200.000 de mii de persoane care circula zilnic cu autobuzele dotate cu aparate de climatizare. Restul de 1,1 milioane au “placerea” de a se sufoca zilnic in celelate 800 de autobuze fara aer conditionat. “Cei care apartin de Primarie(n.r. regiile autonome) cred ca nu sunt supusi regulilor ca si restul oamenilor. Am primit destule reclamatii la adresa RATB, dar noi trebuie sa-i prindem in fapt, sau daca nu, sa cream o stare psihologica prin care sa-i convingem sa realizeze conditii optime pentru calatori”, ne-a declarat Ion Mateescu, inspector sef ANPC Bucuresti-Ilfov. Discutand cu unul din soferii de pe autobuzele cu aer conditionat, acesta ne-a spus ca inca nu au primit nici un fel de ordin pentru a da drumul la aparat. “Pana acum nu s-a plans nimeni ca moare de cald in autobuz. Daca de acum fac asta, sa vad la vara ce vor face cand o sa vina caldura cea mare”, ne-a mai spus acesta. Calatorii care merg zilnic cu RATB spun ca este posibil ca soferii sa nu dea drumul la aerul conditionat pentru ca asa la finalul zilei “le iese” si lor ceva motorina in plus, pe care o pot vinde sau o pot folosi la masinile proprii. |
Articol din 5 iunie 2008
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Iun 2008 17:58:13 Titlul subiectului: |
94249 |
|
Cred că se ține neapărat a se arăta că pe timp de vară "Citaro-izare" însemană în majoritatea cazurilor saunizare. (am zis în majoritea cazurilor deoarece există și șoferii care dau drumul la aer).
Cele mai eficiente autobuze pe caniculă sunt "Ikarus" 260 și 280.
Tramvaiele V3A din București sunt și ele veritabile saune... Ahh, ce bune erau "Rathgeber". Vara răcoare (geamurile alea care se putea rabata la 180 de grade, față de vreo 30-40 de grade cât e la V3A) iar iarna călduroase...
Și "Tatra" sunt răcoroase vara... au gemauri culisante.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 08 Iun 2008 18:08:55 Titlul subiectului: |
94251 |
|
Alte vehicule foarte bune pe timp de canicula sunt si troleibuzele Astra/Ikarus 415, dar cele din seria #5100-5199 care au geamuri foarte mari mai bune decat tot aerul conditionat .
Cred ca acum dupa ce presa s-a sesizat cei de la RATB poate vor da o lege interioara in care se va specifica folosirea aerului conditionat!
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 19/Aug/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Dum 08 Iun 2008 18:59:59 Titlul subiectului: |
94255 |
|
Desi s'a mai discutat, cred ca e bine sa reamintesc, macar ca documentare, autobuzele Iveco venite din Milano. Din partea mea, tot respectul pentru designerii italieni, respectivele vehicule fiind net superioare ca ventilatie, ergonomie interioara si organizare a salonului decat orice autobuz a avut, are sau va avea Bucurestiul vreodata...
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Dum 08 Iun 2008 19:27:30 Titlul subiectului: |
94258 |
|
itb 139 a scris: | Alte vehicule foarte bune pe timp de canicula sunt si troleibuzele Astra/Ikarus 415 dar cele din seria #5100-5199 care au geamuri foarte mari mai bune decat tot aerul conditionat [...] | De mentionat si DAF-urile bucurestene care au fost, sunt si vor fi cele mai fiabile autobuze din Bucuresti. itb 139 a scris: | Cred ca acum dupa ce presa s-a sesizat cei de la RATB poate vor da o lege interioara in care se va specifica folosirea aerului conditionat! | Uitati aici: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=94175#94175. Din pacate, unii dintre calatori nu au putut sa respecte (si, mai rau, nu vor sa intelege) acest lucru si asa nu se va simti niciodata aerul conditionat in autobuzele Citaro 2... Deci, cum v-am spus odata pe un alt subiect, totul se tin, in primul rand, de comportamentul pasagerilor.
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Iun 2008 20:28:07 Titlul subiectului: |
94260 |
|
Stirea a fost difuzata dimineata la RealitateaTV http://www.realitatea.net/ratb-economiseste-760-litri-de-motorina-lunar--tinand-calatorii-in-sauna_293892.html Citat: | RATB economisește 760 litri de motorină lunar, ținând călătorii în "saună"
Regia Autonomă de Transport București (RATB) face economie la consumul de motorină ținând călătorii într-o căldură sufocantă, deși a cumpărat autobuze care sunt dotate cu aparate de aer condiționat. Pentru o medie de 5 litri de motorină pe zi per autobuz, reprezentanții RATB sunt dispuși să sacrifice condițiile decente de transport în comun.
Potrivit autorităților, condiția principală pentru a porni aerul condiționat ține de temperatura de afară, care trebuie să fie de minimum 30 de grade Celsius. | Minireportajul despre lipsa aerulu conditionat din noile autobuze Citaro II, difuzat dimineata mi s-a parut realizat intr-un mod mai mult decat amator. De ce? Pai au luat niste interviuri unor calatori aflati intr-un...DAF, apoi au mai aratat niste calatori care se plangeu de caldura intr-un interior de troleu Ikarus 415T si apoi aratau exteriorul unui autobuz Rocar de Simon
In cele din urma au aratat si interiorul unui Mercedes Citaro I si putin exteriorul unui Mercedes Citaro II. Reporterii iRealitatii ar fi trebuit sa se informeze mai bine despre ce autobuze din Bucuresti sunt dotate cu aer conditionat. Bine ca n-au aratat imagini din DAC-uri sau Ikarus-uri
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Iun 2008 09:13:06 Titlul subiectului: |
94286 |
|
Articolul este superficial realizat. De exemplu, citează o persoană care scrie că anul trecut șoferul nu a vrut să dea drumul la AC. Anul trecut în vară nu erau Citaro 2, deci n-avea la ce să dea drumul. În rest, se vede că n-au mers cu autobuzul, ar fi observat că în multe autobuze (din cele care au, evident) aerul este pornit chiar și când sunt mai puțin de 30C (șoferul vede temperatura undeva?), dar dacă lumea deschide geamurile acesta merge degeaba.
Ținând cont de perioadă (campanie electorală) și profilul ziarului aș zice că articolul este tendențios chiar.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 09 Iun 2008 11:02:35 Titlul subiectului: |
94294 |
|
Articolele sunt in general facute cam superficial, la repezeala, cat sa se dea o stiruta. Acum adevarul e undeva la mijloc, stirea contine si un proicent relativ ridicat de veridicitate. Sunt sigur ca exista soferi "zelosi" sau speriati care nu dau drumul la AC... Mai stiu ca exista si calatori indiferenti sau neatenti care lasa geamurile deschise astfel incat efectul AC tinde spre zero.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 09 Iun 2008 11:16:03 Titlul subiectului: |
94295 |
|
In Tg-Jiu e teroare, cand e cald te sufoci in autobuze, transpiri tot, in mare parte si din cauza nr mare de calatori. Autobuzele noi, marca Scania, sunt dotate cu aer conditionat, insa nu l-am vazut niciodata pus in functiune. Pur si simplu interiorul arde (barele de fier, scaunele de plastic). De bietele troleibuze si autobuze DAC pe care le avem.. ce sa mai zic.
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Lun 09 Iun 2008 11:20:42 Titlul subiectului: |
94296 |
|
Ionescu a scris: | [...] Sunt sigur ca exista soferi "zelosi" sau speriati care nu dau drumul la AC... [...] | Din pacate, trebuie sa confirm acest lucru. Ce a spus un forumist ca soferii de la Nordului si Militari sunt "campioni" faptul ca nu dau drumul la A/C este adevarat, datorita faptului ca nu am mers niciodata cu vreun autobuz de la Nordului cu sistemul de aer conditionat in functiune (pardon, am mers odata - si atat - cu #4651 cu sistemul de aer conditionat dat in functiune). In polul opus se afla soferii autobazelor Pipera si Alexandria, care dau drumul mereu la A/C, indiferent cat de cald e afara, ca si cum ar fi soferi ai unei "agentii de turism", numita RATB...
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Iul 2008 14:52:13 Titlul subiectului: |
95747 |
|
Cel mai bun autobuz pe timp de canicula, care circula in Bucuresti, este Mercedes Citaro II, cu aer conditionat. Chiar daca face opriri dese si deschide des usile, chiar daca unii calatori mai uita un geam deschis, chiar daca creste consumul de motorina, in schimb cand afara sunt 35 de grade sau mai mult, se simte diferenta in acest autobuz cu A/C, mai ales cand este aglomerat. Sper doar sa inteleaga si calatorii, ca geamurile trebuie sa fie inchise cand merge instalatia de A/C (sau cei care au A/C la ei acasa, lasa si geamurile deshise ).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 13 Iul 2008 15:00:34 Titlul subiectului: |
95748 |
|
bogdanpopescu a scris: | soferii de la Nordului si Militari sunt "campioni" faptul ca nu dau drumul la A/C |
In ceea ce priveste liniile de la Militari (178, 136, 137, 336) lucrul acesta nu mai e valabil de saptamani bune. In toate Citaro 2-urile in care am urcat ziua aerul conditionat era pornit; doar cateodata seara l-am mai prins oprit. Intr-adevar e o placere sa mergi cu un astfel de autobuz; calatorii au inteles ca geamurile trebuie inchise si foarte rar am intalnit cate un geam deschis.
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Iul 2011 12:02:07 Titlul subiectului: |
146201 |
|
Dar, intr-un metrou, cate grade sunt la orele de varf ?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Iul 2011 00:40:06 Titlul subiectului: |
146240 |
|
Totuși, aerul ăla condiționat ar trebui introdus prin niște găuri aflate la nivelul picioarelor. Nu de alta, dar nu e prea indicat să-și bată răcoare în spate când tu ești foarte transpirat.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Aug 2012 07:37:26 Titlul subiectului: |
157967 |
|
Canicula a dat mari batai de cap pana marti, cand s-au inregistrat 40 de grade la umbra in capitala. Mijloacele de transport in comun s-au transformat din nou in "cuptoare", dar in autobuzele cu aer conditionat conditiile de calatorie au fost civilizate. Cel mai greu a fost daca trebuia sa astepti tramvaiul in statiile expuse direct la soare in orele amiezii. Acestea pur si simplu au devenit pustii (pozele 1-2).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.33 kb |
Vizualizat: |
de 22925 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.46 kb |
Vizualizat: |
de 22925 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
c4n1b4lul
Data înscrierii: 16/Aug/2012 Ultima vizita: 01/Mai/2020 Mesaje: 36 Locație: Oradea
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Aug 2012 19:55:10 Titlul subiectului: |
158184 |
|
Imaginea este cu un autobuz. Totusi fata de Mercedes Citaro din prima serie, care circula la Bucuresti, geamurile sunt mai late, parerea mea este ca ventilatie se face mai bine. Dar intr-adevar este o problema, mai ales ca si in Transilvania au inceput sa fie temperaturi ridicate de peste 35 de grade.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Aug 2014 10:53:42 Titlul subiectului: |
174356 |
|
Cei de la RATB spun ca au luat toate masurile ca sa calatorim confortabil pe timp de canicula. Asa sa fie cum spun ei
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=388
Citat: | Măsurile luate de RATB pentru îmbunătățirea condițiilor de transport pe timp de caniculă.
Regia Autonomă de Transport București a intensificat măsurile de verificare a mijloacelor de transport în comun, pentru îmbunătățirea condițiilor de călătorie în perioadele cu temperaturi atmosferice ridicate.
Astfel, vehiculele din întregul parc au fost verificate sub aspectul bunei funcționări a trapelor de aerisire și a modului de culisare a geamurilor. De asemenea, au fost verificate sistemele de aer condiționat din dotarea autobuzelor. Vehiculele înregistrate cu anumite deficiențe au fost programate pentru reparații și remedieri în regim de urgență.
Toți conducătorii de vehicule au fost reinstruiți și atenționați să verifice permanent funcționarea instalației de aer condiționat și să anunțe orice defecțiune aparută pe traseu, în vederea efectuării prompte a remedierilor.
Pentru a evita aglomerarea vehiculelor, care accentuează disconfortul pe timp de caniculă, vor fi monitorizate în continuare toate liniile de transport și, în limita posibilităților, vor fi luate măsuri de suplimentare a parcului. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2015 16:15:45 Titlul subiectului: |
180214 |
|
Zilele trecute, Bucurestiul s-a confruntat iar cu canicula. Una din masurile luate de soferii RATB a fost sa circule cu capota de la motor ridicata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.88 kb |
Vizualizat: |
de 20335 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 31 Iul 2018 21:25:24 Titlul subiectului: |
195970 |
|
Care este situatia dotarii mijloacelor de transport bucurestene cu aer conditionat. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Vești proaste pentru bucureșteni. Anunțul RATB cu privire la dotarea cu AER CONDIȚIONAT a tramvaielor care circulă în Capitală
RATB a anunțat că licitația pentru dotarea tramvaielor cu aer condiționat va fi reluată, pentru că au fost depuse oferte neconforme. Pe de altă parte, Regia va dota încă 150 de autobuze și 100 de treleibuze cu instalații de aer condiționat.
Regia Autonomă de Transport București (RATB) dispune în prezent de 993 de autobuze Mercedes Citaro, din care peste 500 sunt dotate cu instalații de aer condiționat. Pentru asigurarea confortului călătorilor în perioada verii, RATB are deja în derulare un contract de execuție pentru montarea de instalații de climatizare pe încă 150 de autobuze”, se arată într-un comunicat, transmis, miercuri, de RATB.
Potrivit sursei citate, până în prezent, la peste 20% din cele 150 de autobuze, lucrările sunt în diverse stadii de execuție sau instalațiile au fost deja montate și sunt în perioada de probă.
RATB mai precizează că are în derulare și un contract pentru dotarea cu instalații de climatizare a 100 de troleibuze.
„Până acum, au fost montate și se află în probe sau sunt în diverse stadii de execuție 25% din troleibuzele incluse în programul de modernizare, iar primele 14 troleibuze cu aer condiționat sunt în traseu și sunt incluse permanent în parcul circulant, inclusive sâmbăta și duminica”, se mai precizează în comunicatul RATB.
În ceea ce privește tramvaiele, acestea vor rămâne în continuare fără instalațiii cu aer condiționat.
„Pentru proiectul de modernizare a peste 250 de tramvaie cu sistem de climatizare în salonul de călători, licitația a fost anulată, întrucât pentru loturile respective nu au fost depuse oferte sau au fost depuse oferte neconforme. Procedura de licitație va fi reluată”, mai spun reprezentanții RATB. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 10070 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Iul 2024 21:00:26 Titlul subiectului: |
219568 |
|
Vrajeli marca STB. Articolul se gaseste aici
Citat: | Măsuri anticaniculă luate de STB pe durata codului roșu din acest weekend. „Scoatem pe trasee preponderent tramvaie, troleibuze și autobuze cu aer condiționat”
Societatea de Transport București anunță că ia măsuri anticaniculă, având în vedere codul roșu care va fi valabil weekendul acesta în Capitală. STB SA spune că va crește condițiile de călătorie pe majoritatea traseelor din oraș.
Măsurile luate de STB pe timp de caniculă
STB SA îi informeză pe călători că, având în vedere temperaturile foarte ridicate ce se vor înregistra în acest weekend în București, va scoate în circulație preponderent mijloace de transport ce beneficiază de sisteme de climatizare.
Daniel Istrate, directorul general al STB SA, a declarat următoarele: Ne preocupă constant condițiile de călătorie pe care le oferim și lucrăm permanent pentru îmbunătățirea lor. Am regândit distribuirea vehiculelor pe trasee din București astfel încât, pe toată durata avertizării meteo, să oferim călătorilor condiții optime de transport.
Reprezentanții STB precizează că vor fi distribuite mijloace de transport noi și pe linii care, în timpul săptămânii, nu beneficiază de această facilitate, pentru a spori condițiile de călătorie.
Astfel că, în weekend, STB va circula cu un parc total de 720 vehicule, după cum urmează:
162 tramvaie (din care 95 tramvaie Imperio, 17 tramvaie modernizate),
109 troleibuze (din care 98 troleibuze Solaris și 11 troleibuze Astra Iris Bus),
449 autobuze (din care 55 de autobuze electrice, 130 Mercedes Hybrid).
Tramvaiele Imperio vor circula în weekend și pe linia 47, care face legătura între cartierul Ghencea și Piața Unirii.
Totodată, Societatea anunță că se fac teste pentru introducerea unor tramvaie noi Imperio și pe linia 11, care face legătura între Cartierul Giulești – Parcul Cișmigiu.
STB SA mai spune că scoate în circulație toate troleibuzele Solaris. Noile troleibuze vor circula în weekend și pe linii fără autonomie, mai exact pe liniile 62, 69, 86 și 96.
Pe liniile de autobuze vor fi introduse în circulație, la sfârșitul acestei săptămâni, doar mijloace de transport ce au sisteme de climatizare.
Astfel că vor circula 55 autobuze electrice, 130 de de autobuze Mercedes Hybrid, restul parcului fiind alcătuit din autobuze Otokar și Mercedes Euro 4, dotate cu sisteme de climatizare. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|