Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trasee de transport in Piatra Neamt
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mie 24 Mai 2006 19:11:37    Titlul subiectului: Trasee de transport in Piatra Neamt 23509

Am intilnit urmatoarele trasee:
1 GARA -SAVINESTI
2 GARA -PECO
3 GARA -DARMANESTI
4 DARMANESTI -SAVINESTI
5 DARMANESTI -PECO
8 SARATA -SAVINESTI
9 SARATA -DARMANESTI
10 SARATA -PECO

Nu am vazut traseele 6 si 7. Am vazut retea nefolosita pe tronsonul Sarata -Gara.
Traseul 3 circula in orele de virf pina la SCOLILE NORMALE.
Am remarcat troleibuze ce intorc chiar in garajul din Dumbrava Rosie si la statia MOARA DUMBRAVA ROSIE, fara numar de traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 02:07:21    Titlul subiectului: 8888888 80973

Am sa prezint o schita a traseelor apartinand S.C.TROLEIBUZUL S.A. pe care am realizat-o in Autocad. Schema dateaza din anul 2002 dar este valabila si astazi. Am realizat-o dupa cunostintele mele si dupa un material original. Inainte de a posta schita, am sa reamintesc toate traseele de troleibuze din Piatra-Neamt ( existente in 2002 ). Informatia este confirmata in mod oficial:
1 : GARA - SAVINESTI;
2 : GARA - PECO;
3 : GARA - DARMANESTI;
4 : DARMANESTI - SAVINESTI;
5 : DARMANESTI - PECO;
6 : SARATA - SAVINESTI;
7 : GARA - SARATA;
8 : SARATA - DARMANESTI;
9 : SARATA - PECO.
Si acum iata schita:



Harta trasee Troleibuzul.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.32 kb
 Vizualizat:  de 36676 ori

Harta trasee Troleibuzul.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2007 01:50:29    Titlul subiectului: 82287

In perioada comunista cat si in primii ani de dupa Revolutie, Transurban-ul a detinut o serie insemnata de trasee la nivel judetean. Dupa cum am mai amintit, majoritatea traseelor asigurau legatura intre orasul Piatra-Neamt si o parte din localitatile din judet.
In desenul de mai jos este reprezentata o harta sumara a judetului Neamt. Legaturile dintre orasul Piatra-Neamt si localitatile pe care le-am incadrat cu rosu se realizau cu autobuzele Transurban-ului. Alte localitati care nu au fost reprezentate pe harta si ale caror legaturi cu orasul Piatra-Neamt se realizau cu mijloacele de transport ale regiei locale (Transurban) erau: Stejaru, Cut, Izvoare, Ciritei, ...
Mentionez ca majoritatea traseelor la nivel judetean se realizau (si se realizeaza) cu mijloacele de transport ale Transmoldaviei.



Harta Piatra-Neamt.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.14 kb
 Vizualizat:  de 36475 ori

Harta Piatra-Neamt.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 11:05:44    Titlul subiectului: 95293

Candva exista ordine si disciplina in transportul urban de persoane din Piatra Neamt... Se pare ca dupa ce S.C. TRANSURBAN S.A. Neamt a fost dizolvata iar S.C. TROLEIBUZUL S.A. a pierdut din "suprematie", lupta in aceasta directie are ca protagonisti firmele de transport privat. Un cunoscut de-al meu care a vizitat anul acesta orasul Piatra-Neamt mi-a spus ca din punct de vedere al transportului de persoane, maxi-taxi-urile domina haotic anumite trasee, nerespectand programul de functionare al celorlalti operatori si oferind totodata conditii improprii de transport.
Mai jos, un articol preluat din cotidianul "Monitorul de Neamt", editia din 02.07.2008. unde se precizeaza modul in care operatorii de transport persoane isi vor repartiza mijloacele de transport pe 4 trasee prioritare:

"Urbtrans pune ordine în transportul de călători

• asocierea dintre Consiliul Judetean, Piatra Neamt, Roznov, Alexandru cel Bun, Dumbrava Rosie, Gîrcina si Săvinesti are ca scop îmbunătătirea serviciilor

1 iulie este data de la care s-a pus în practică noul program de transport al asociatiei Urbtrans. Este vorba despre patru trasee pe care, de marti, circulă alte masini de transport călători decît cele care erau pînă pe 30 iunie, pentru că prinseseră cursele respective. „Am organizat o licitatie în care am scos patru trasee. Două dintre ele au fost cîstigate de societatea 4 Plus Trans si două de către Troleibuzul. 4 Plus a obtinut traseele Gară - Dumbrava Rosie - Săvinesti - Roznov - Brăsăuti si Gară - Bistrita - Mănăstirea Bistrita - Agîrcia, iar Troleibuzul a cîstigat traseele Piatra Neamt - Gîrcina - Cuiejdi - Almas si Piatra Neamt - Gîrcina - Izvoare“, a declarat Aurora Lazăr Bălan, presedinta Consiliului de Administratie al asociatiei Urbtrans. După licitatia de la jumătatea lunii trecute, ale cărei rezultate au fost comunicate vineri, 27 iunie, s-a schimbat transportatorul de la Piatra Neamt la Gîrcina, adică Megatravel. Transportatorii locali, cu exceptia Troleibuzului, Odis, Autotur si 4 Plus Trans, nu s-au prezentat la licitatie. Desi termenul de depunere a contestatiilor nu a fost depăsit, masinile celor doi cîstigători au iesit ieri pe trasee. După trecerea perioadelor de contestatie, cîstigătorii vor semna contractele de prestări servicii cu Urbtrans. Această modificare în schema transportatorilor aduce un prim beneficiu populatiei din Gîrcina, care pînă pe 30 iunie ajungea la Piatra Neamt cu un bilet în valoare de 4 lei, de ieri acesta reducîndu-se la 3 lei. În viitor, pretul lui va creste la 3,5 lei, întrucît se are în vedere prelungirea traseului cu 1,5 kilometri după Almas. Desi înfiintată de cîteva luni, firma Urbtrans n-a reusit să functioneze normal pentru că, în baza programului de transport pe care l-ar fi demarat, ar fi fost afectati sau pusi la punct cît de cît transportatorii locali care îsi făceau propriul program, iar o societate de profil s-a adresat justitiei, cerînd suspendarea activitătii nou înfiintatei structuri. Sentinta a fost favorabilă reclamantului, motiv pentru care a fost declarat recurs, demersul schimbînd situatia anterioară. Abia din acest moment membrii asociatiei au început pregătirile pentru prezentarea unui nou program de transport zonal în jurul municipiului Piatra Neamt. La nivel de judet, programul de transport călători va rămîne acelasi de la începutul anului, conform contractelor încheiate cu transportatorii, în urmă cu cîteva luni. La nivel de municipiu este însă nevoie de o reîmpărtire a traseelor, pentru că vechile contracte au expirat pe 30 iunie. Problema aceasta nu-i priveste însă pe cei cu microbuze, care au încheiate contracte cu Primăria Piatra Neamt pînă în 2010. Dat fiind asociatii, Urbtrans are posibilitatea de a scoate la licitatie sau de a încredinta direct traseele din Piatra Neamt, cu prelungire în Dumbrava Rosie, Săvinesti, Roznov, Alexandru cel Bun si Gîrcina.
Consiliul Judetean s-a asociat în noiembrie anul trecut cu municipiul Piatra Neamt, orasul Roznov si comunele Alexandru cel Bun, Dumbrava Rosie, Gîrcina si Săvinesti, prin consiliile locale respective, pentru organizarea si asigurarea unui serviciu de transport public regulat de persoane
."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 26 Dec 2008 16:02:39    Titlul subiectului: 103082

Am reprezentat la http://retele.tramclub.org/Nl.html trei versiuni ale retelei de troleibuz din Piatra Neamt: 2002 conform mesajului lui Amiralul Byrd de mai sus, 2003 conform StrassenbahnAtlas Romania 2004 si cea curenta.

Lipsa indicativelor pe troleibuzele din traseu face un pic dificila marcarea traseelor, dar intre versiunile 2002 si 2003 apar cateva diferente. Astfel liniile 1-5 sunt identice in cele 2 versiuni, dar apoi linia 6 din 2002 apare ca 8 in 2003, 8 din 2002 ca 9 din 2003 si in fine 9 din 2002 ca 10 din 2003. In plus in 2002 apare linia 7 Gara - Sarata care nu mai apare in 2003. Poate cineva sa ne lamureasca? S-au facut renumerotari intre 2002 si 2003 sau una din aceste doua variante este gresita?

Revenind in zilele noastre:

- Ce trasee mai circula acum?
- Care din liniile ce au terminus la Darmanesti mai fac curse si la Scolile Normale?
- Segmentul Fibrex de la combinat mai e folosit sau toate troleele intorc la Azochim?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 142
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Dec 2008 20:30:27    Titlul subiectului: 103088

Din ce cauza nu mai circula troleibuze pe la Gara? Stiam ca s-a oprit circulatia pe timpul lucrarilor la Telegondola dar se pare ca finalizarea acesteia nu a adus si reintoarcerea troleibuzelor...
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 28 Dec 2008 22:30:52    Titlul subiectului: 103208

Desenul pe care l-am postat in cadrul acestui topic, corespunzator anului 2002, este reprezentat dupa o schita originala, creata de cei de la S.C.Troleibuzul S.A. Nu exista nici o eroare in acea schita. Am avut materialul original in posesie, l-am reprezentat si am verificat desenul pe care l-am facut dupa cel original, imi amintesc foarte limpede de aceast aspect.
Este posibil ca in urmatorul an sa se fi facut o renumerotare de linii. Banuiesc ca s-au renuntat la traseele cu flux redus de calatori sau cele care se suprapuneau integral. Prin urmare, exista varianta conform careia sa se fi renuntat la traseele scurte in favoarea celor extinse. In aceasta situatie, cu siguranta ca s-au schimbat frecventele traseelor si implicit numarul de troleibuze trimise pentru deservirea acestor trasee.
In mare, S.C. Troleibuzul S.A. a intreprins, pe parcursul activitatii sale, o serie de modificari cauzate de introducerea maxi-taxi-urilor cat si de retragerea principalului operator de transport urban (S.C. Transurban S.A.). Mijloacele de transport din dotare au trebuit repartizate pe traseele detinute (la un moment dat au fost destul de multe dupa falimentarea Transurban-ului). Cu timpul s-a dovedit ca anumite trasee pe care rulau troleibuzele nu sunt rentabile, asta fie pentru ca sunt forme scurte pentru alte trasee, fie datorita frecventei reduse, fie datorita zonelor acoperite (deficit de calatori). Desi la inceput s-au efectuat, teoretic, calcule privitoare la rentabilitate, iata ca din punct de vedere practic lucrurile au luat alte intorsaturi… Iata cateva dintre motivele care au dus la suspendarea si ulterior desfiintarea traseului 7.
Avand in vedere “marea foiala urbana” cat si perioada de acomodare necesara dupa cele doua socuri (fenomenul maxi-taxi si desfiintarea Transruban-ului) mi se par justificative modificarile intreprinse la inceputul anilor 2000 de cei de la Troleibuzul asupra traseelor detinute.
Deocamdata nu am aflat nimic despre reintroducerea troleibuzelor in zona Garii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 12 Iun 2009 17:40:19    Titlul subiectului: 112342

Traseul 8 se desfiinteaza:

http://www.evenimentul.ro/articol/troleibuzul-a-renuntat-la-traseul-sarata-piata-centrala-din-lipsa-clientilor.html

Evenimentul a scris:
La nici cinci luni de la decizia Consiliului Local de a reveni la traseul principal numărul 8 Sarata 2 - Piața Centrală și modificarea capătului de linie a aceluiași traseu de la Piața Centrală la 1 Mai, o nouă hotărîre anulează efectuarea aceluiași traseu de către concesionarul SC Troleibuzul, scrie Realitatea media. La baza ultimei decizii au stat explicațiile conducerii Troleibuzul, motivate de pierderile financiare pe această linie și lipsa clienților. Societatea nemțeană a renunțat astfel la traseul nr 8, hotărîrea de Consiliu Local intrînd în vigoare de la 1 iunie. Clienții și așa puțini de pe traseul nr 8 Sarata 2 - Piața Centrală vor trebui să-și caute alte mijloace de transport pentru a ajunge la destinație, căci autobuzele de la Troleibuzul nu le mai stau la dispoziție. "Începînd cu 1 iunie, Troleibuzul renunță la traseul principal nr 8 privind transportul public local de călători: Sarata 2 - Piața Centrală - 1 Mai, motivat de faptul că numărul de călători este redus, traseul fiind nerentabil", declară oficialii Primăriei Piatra Neamț.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 14:58:26    Titlul subiectului: 114227

Criza afecteaza si orasul Piatra-Neamt in ceea ce priveste transportul in comun. Conform articolelor postate mai jos, apartinand cotidianului "Adevarul", s-au produs schimbari majore in modul de repartizare al mijloacelor de transport pe trasee; la periferie (si in zonele invecinate) se circula cu autobuzul iar in interiorul orasului se utilizeaza troleibuzele. O masura care, pe langa reducerea consumului de carburant aduce un plus si in ceea ce priveste evitarea poluarii.
Aspectul negativ este insa ca pentru a strabate orasul (venind din zonele limitrofe) ar fi necesar mai putin de o ora... Daca ar fi sa redeschidem "dosarele fostului Transurban", o astfel de calatorie - la ora corespunzatoare, stabilita de grafic - se desfasura in mai putin de 30 de minute. In fine, data fiind situatia economica curenta in care ne "balacim", masurile luate par a fi cele juste.
Pe de alta parte, schimbarea nu influenteaza traseele locale ci "le deserveste" printr-o combinatie intre autobuze si troleibuze. Mai precis, traseul ramane aceelasi insa pe o portiune se merge cu autobuzul (cea exterioara orasului) iar pe alta portiune, cu troleibuzul (cea din interiorul orasului). Iata si cele doua articole, publicate in data de 16, respectiv 18.07.2009 si existent in format digital la http://www.adevarul.ro

"Neamt: Traseele care au suferit modificări

Pietrenii vor trebui să se adapteze ultimilor modificări din programul de transport Măsura defalcării traseelor efectuate de „Troleibuzul” a fost luată pentru optimizarea transportului public în comun asigurat pe raza municipiului, dar și pentru reducera cheltuielilor societății. „Cu această ocazie au fost scoase din uz zece autobuze vechi, cu un consum de 47 de litri de motorină la 100 de kilometri parcurși. Autobuzele care sunt folosite acum, marca «Haiger», consumă doar 20 de litri la suta de kilometri”, a menționat Ioan Cucoreanu, directorul de la Urbtrans.

Cele trei trasee care au suferit modificări începând de ieri sunt Speranța-Dărmănești, Speranța-Sarata și Ocol-Sarata. Pentru primele două, călătorii ajung cu autobuzul până la stația de la Colegiul „Cartianu”, după care trebuie să ia un troleibuz. În mod similar, cei care pleacă din stația Ocol trebuie să coboare în oprirea unde este dispeceratul „Troleibuzul” din Dărmănești. Cu un bilet de 1,5 lei, pietrenii pot merge cu troleul spre orice destinație din oraș situată pe linia electrică, condiția fiind aceea de a nu depăși o oră de la taxarea tichetului. „Este și dezavantajul că oamenii trebuie să coboare pentru a lua alt mijloc de transport”, a precizat Cucoreanu.
"


"Neamt: Autobuzele, înlocuite cu troleibuze în centru

Călătorii nu știau ieri, în prima zi în care s-a aplicat măsura, că la intrarea în oraș trebuie să coboare din autobuz și să urce în troleu.

Mulți călători nu cunosc modificările din transport Pentru cei care au de parcurs orașul de la un capăt la altul, transportul public devine aproape de neînlocuit.
Pietrenii care au ales ieri varianta clasică de a ajunge din zona Obor în celălalt capăt de oraș, la Sarata, au avut surpriza să descopere că autobuzul îi lasă la dispeceratul din Dărmănești. De aici oamenii trebuiau să urce într-un troleu pentru a merge mai departe spre destinație.

„Am operat trei astfel de modificări la solicitarea societății „Troleibuzul“. Practic, nu se mai suprapun autobuzele cu troleele pe aceleași rute. Se face economie la carburanți și, în plus, avem transport ecologic în interiorul orașului”, a rezumat modificările Ioan Cucoreanu, directorul tehnic al Asociației Urbtrans. Niciunul dintre călători nu avea cunoștință ieri de modificările operate pe trasee. Călătorii nu trebuie să cumpere mai multe bilete. Un singur tichet este valabil timp de o oră de la taxare.

„Nu văd să fie o problemă câtă vreme nu trebuie să așteptăm în stații să ne preia troleul sau autobuzul. Dacă legăturile sunt bine făcute, nu depășești o oră ca să faci traseul de la un capăt la altul al orașului”, spune inginerul Vasile Călărașu.
"

Poza postata mai jos apartine cotidianului "Adevarul" si a fost realizata la capatul de linie din cartierul Darmanesti.



adevarul.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.39 kb
 Vizualizat:  de 34044 ori

adevarul.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 06 Sep 2009 14:33:50    Titlul subiectului: 116477

Modificari la traseele din Piatra Neamt:

http://www.realitateamedia.ro/articol/Administratie/7005/

Realitatea Media a scris:
Firma județeană de transport public local Troleibuzul modifică o nouă rută în municipiul Piatra Neamț, ruta Ocol - Sarata devenind Ocol - Dărmănești. Conducerea societății și-a motivat intenția prin încercarea de eficientizare a transportului efectuat utilizându-se ca și mijloace de transport pe aceleași linii, autobuze și troleibuze. Și traseul Speranța - Dărmănești se modifică cu traseul Sarata - Sens Giratoriu - Supermarket Plus, iar numărul de autobuze se va micșora și acesta de la 9 la 7. Potrivit conducerii Troleibuzul, proiectul de traseu a fost întocmit în așa fel încât timpul de așteptare pentru preluarea călătorilor de troleibuze spre Sarata sau Dărmănești să nu depășească 5 - 10 minute. Călătorii mai sunt informați că biletul de călătorie va fi valabil pe traseu maxim o oră după imprimarea termică a acestuia în validatoarele din autobuzele ce circulă pe traseele propuse. Odată cu modificarea survenită prin scăderea numărului de autobuze de la 9 la 7, începând cu 1 august, va aduce modificări și în valoarea redevenței datorate primăriei. Proiectul de hotărâre propus de firma de transport public local a primit acceptul Consiliului Local Piatra Neamț în ședința din săptămâna trecută.


Cel putin modificarea de la Ocol - Sarata la Ocol - Darmanesti este dramatica, o ruta de vreo 7 km pe sens devenind una de circa 2 km pe sens, daca nu chiar mai putin; probabil se urmareste transportul calatorilor cu autobuze de la Ocol la Darmanesti ca ulterior acestia sa ia troleul spre Sarata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Mai 2010 17:45:33    Titlul subiectului: 126710

O curiozitate legata de plecarile din statia Bachus asa cum sunt afisate la:
http://www.troleibuzul.ro/programe-de-transport-pe-trasee/plecari-din-savinesti

De ce sunt atat de multe curse dimineata devreme? Intre 4.30 si 5.00 dimineata pleaca nu mai putin de 9 trolee catre Sarata si Darmanesti; inteleg ca unele sunt prima cursa a zilei ce trebuie sa ajunga la capetele respective pentru a pleca inapoi sper centru sau Savinesti dar de ce 4-5 trolee pe fiecare din cele 2 rute la ora aia atat de matinala?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Mai 2010 23:28:04    Titlul subiectului: 126724

O corelare cu frecventa mare. I se mai spune si "ventilare". Sa explicam procesul: pe la sfarsitul anilor '90, legaturile de acest tip erau asigurate cu troleibuzele articulate fiindca era flux mare de calatori. Acum, din cate mi s-a spus, pentru a se evita atat ingramadeala cat si lipsa troleibuzelor articulate (care iata ca in acest caz s-ar fi dovedit al naibii de rentabile!) se prefera trimiterea mai multor troleibuze scurte pe o frecventa mai mare. Se umple un troleibuz insa oamenii nu se ingramadesc in el fiindca stiu ca peste putin timp apare altul, cu aceeasi destinatie. Din anumite surse am aflat si faptul ca principiul acesta e cam costisitor la energie... Adica doua troleibuze articulate cu doua plecari distincte, sa zicem la 10 minute distanta unul de altul, ar fi suplinit cu succes pleiada de troleibuze mici si ar fi oferit si ceva bonusuri economice.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 11:50:50    Titlul subiectului: Generalitati despre transportul in comun din Piatra Neamt 128999

De cateva saptamani s-a modificat rutele traseelor de autobuz care circulau spre Girov, Garcina (...). Mai precis, strada 1 decembrie 1918 este in lucru (am inteles ca e vorba de 4 benzi de circulatie), iar autobuzele au fost deviate pe strada Darmanesti (pe portiunea Orion - rondoul de langa Bazar). Una dintre statii este in dreptul blocului K9 din Darmanesti, alta la rondou si - desigur - mai e si statia de la Orion.
Troleibuzele au ramas in functiune pe strada 1 decembrie (sunt sigurele care si-au pastrat rutele neschimbate).

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
calator



Data înscrierii: 06/Aug/2010
Ultima vizita: 10/Aug/2010
Mesaje: 1
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 12:49:22    Titlul subiectului: trasee si programe de transport in P.Neamt 131582

Question Stie cineva ceva de noile trasee de microbuz, din orasul asta? Cica incepand de la 01.09.2010, dispare traseul Sarata-Ciritei si retur. Eu nu am gasit o HCL care sa modifice actuala HCL 319/2005 Crying or Very sad

http://www.primariapn.ro/fisiere/trasee/trasee_sept_2010.pdf


Precum vedeti sunt 11 trasee de microbuz (M1-M11), iar prin HCL139/29.04.2010 au fost aprobate 9 (M1-M9) Shocked http://www.primariapn.ro/index.php?p=hclDate&id=2565, dar nu s-a abrogat HCL 319/2005 Shocked. Ce aveti de zis?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 10 Aug 2010 23:18:52    Titlul subiectului: 131651

Probabil ca exista o explicatie incurcata, ceva legat de birocratie, ca de obicei...
Interesant modul de organizare al traseelor... Imi amintesc ca in trecut lucrurile concretizate in grila de organizare stateau putin mai diferit, e drept insa ca era un singur operator si nu... o suta, ca acum. Existau doua puncte de plecare principale, unul era din Gara si celalalt din Darmanesti. Organizarea era foarte buna, atat ca frecventa cat si ca acoperire.
Banuiesc ca si acum e o frecventa multumitoare, cel putin pe principale...
Sa inteleg ca din primul link postat de colegul calator troleibuzele - precum si autobuzele detinute de Troleibuzul - ruleaza pe sapte trasee (inainte aveau 10 insa rentabilitatea are si ea un cuvant de spus, nu?!), privatii detin suprematia pe unsprezece linii (!) iar in regim interurban sunt alte noua linii deservite in regim "gloata"?!
O fi privatizare insa prea multa democratie strica...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 20 Aug 2010 21:37:36    Titlul subiectului: 132196

... si edilii au tinut seama de doleantele navetistilor...

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_neamt/Neamt-_Spre_cartierul_Speranta-cu_troleul_si_microbuzul_0_320368361.html

"Neamț: Spre cartierul Speranța, cu troleul și microbuzul

Nemțenii din cartierul Speranța așteaptă în stație sosirea microbuzului M11. Inițial, municipalitatea ar fi dorit să desființeze traseul, dar oamenii au depus cereri pentru a nu fi uitați, iar edilii au revenit asupra hotărârii.

Din septembrie, liniile de transport public local vor suferi schimbări pentru rentabilizarea serviciului public. Prima și cea mai importantă modificare din programul de curse a fost desființarea traseelor care funcționează cu prea puțini călători.

Prima rută la care s-a renunțat a fost Sarata - Ciritei. Aceeași soartă urma să o aibă și traseul spre cartierul Speranța, considerat nerentabil. Zvonul că ar putea rămâne fără mijloace de transport în comun i-a speriat pe navetiștii din Speranța, care au depus cereri la Primărie pentru menținerea traseului.

Navetă grea pentru copii
„Ne-am supărat când am auzit că s-ar putea să nu mai fie traseul. Noi ne mai descurcăm, dar copiii nu știu cum ar mai ajunge la liceu“, a spus Liliana Alexandrescu, educatoare.
Cererile nemțenilor au avut ecou la șefii municipalității, care au aprobat traseul secundar M11, pe care vor circula două microbuze, cu o frecvență de 30 de minute, având punctul de plecare la capăt de linie Izvoare și cel de sosire, gara Piatra Neamț. Chiar dacă traseul va fi menținut, localnicii din Speranța nu i-au convins pe edili să instituie o singură linie până în oraș, fiind nevoiți să circule cu un troleu și un microbuz.

Bilet valabil o oră
„Din cauza suprapunerii traseului Speranța - Dărmănești al autobuzelor cu troleibuzele societății Troleibuzul SA, s-a optat pentru varianta Speranța -1 Mai cu autobuz și continuarea cursei cu troleibuzele, în direcțiile Dărmănești și Sarata, cu un singur bilet, valabil o oră“, a menționat Radu Tudor, purtătorul de cuvânt al Primăriei.


Nemțenii au acceptat varianta de a folosi un singur bilet pe două mijloace de transport dacă se încadrează în timp. „Cu puțin noroc, dacă găsesc microbuz pot folosi doar un singur bilet de troleu, de 1,5 lei“, a spus Ciprian Ichimoaie, constructor.

Traseul lui M11
Cele două microbuze care vor circula pe traseul secundar M11 au următoarea rută: plecare Capăt de linie Izvoare – Speranța – 1 Mai – Sens giratoriu (Lic. „Cartianu“) – Str. Lămâiței – Reconstrucția – Piața Centrală – Gară și retur Gară – Piața Centrală – Spital – BCR – Sens giratoriu – Școala nr. 9 – Speranța – Izvoare."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.63 kb
 Vizualizat:  de 28677 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 10:30:58    Titlul subiectului: 133105

Informatii privitoare la traseele operate de SC Troleibuzul SA aflati citind anuntul de mai jos, publicat in cotidianul Ceahlaul, editia din 05.09.2010.


Anunt - SC Troleibuzul SA.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.56 kb
 Vizualizat:  de 28361 ori

Anunt - SC Troleibuzul SA.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 10:36:00    Titlul subiectului: 133107

Interesant ca iarasi au re-numerotat traseele de troleu. Oare ca si inainte numerele sunt doar de forma sau sunt (vor fi?) si puse pe indicatoarele de traseu de pe trolee?

In plus vad ca toate traseele sunt trecute ca intorcand la Scolile Normale, nu mai intorc majoritatea la capul de linie la Darmanesti? Chiar merg toate cursele la Scolile Normale?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 10:39:32    Titlul subiectului: 133108

Se lucreaza pe portiunea unde este capatul de linie Darmanesti. Circulatia este deviata pe strada Darmanesti (care are doar doua benzi de circulatie si nu e loc unde sa intoarca autobuzele). Asa ca acum se merge pana la Scolile Normale, unde e rondou de intoarcere.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Oct 2010 11:07:45    Titlul subiectului: 134542

Din nou modificari temporare de trasee... Se lucreaza pe 1 decembrie 1918.

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_neamt/Piatra_Neamt-_Trafic_blocat_pe_strada_1_Decembrie_0_350365081.html

"Piatra Neamț: Trafic blocat pe strada 1 Decembrie

Traficul de pe strada 1 Decembrie va fi închis până marți, 12 octombrie. Pietrenii care sperau să ia troleul azi dimineață de la Orion spre Școlile Normale au avut surpriza să afle că stația s-a mutat pe strada Dărmănești.

Traficul rutier pe strada 1 Decembrie este oprit, din cauza lucrărilor de asfaltare care vor ține zona blocată până marți inclusiv. „Am văzut barierele puse și nu știam despre ce este vorba. Voiam să ajung la Metalo, dar mi s-a spus că trebuie să mă întorc pe strada Dărmănești, ca să pot lua troleul", a spus Ioan Marinescu, unul din călătorii obișnuiți pe ruta Orion- Școlile normale.

Pietrenii obișnuiți să circule zilnic cu mașina sau mijloacele de transport în comun pe strada 1 Decembrie din Dărmănești vor trebui să își modifice traseul. Până marți, 12 octombrie, municipalitatea pietreană execută pe acest tronson lucrări de asfaltare.

Cei mai afectați sunt pietrenii care apelează la mijloacele de transport în comun, dar conducerea societății Troleibuzul speră ca toți localnicii care au abonament pentru această rută să dea dovadă de înțelegere. „Pentru următoarele zile, până marți inclusiv, s-a închis traseul dintre Orion și Școlile Normale, pe strada 1 Decembrie 1918. Traficul este deviat pe strada paralelă, până la finalizarea lucrărilor de asfaltare", a spus Constantin Hociung, directorul societății Troleibuzul SA.

În tot acest interval de timp, stațiile din Dărmănești nu vor mai funcționa, călătorii urmând să vină prin zona Carpați. Autobuzele vor circula pe sub pod până la Transurban, în zona bazarului."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.15 kb
 Vizualizat:  de 27866 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.25 kb
 Vizualizat:  de 27866 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.64 kb
 Vizualizat:  de 27866 ori

3.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 11:50:39    Titlul subiectului: 136108

Noi modalitati de informare asupra traseelor si a frecventei vor fi montate de anul viitor.

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_neamt/Neamt-_Hartile_si_programele_de_transport_din_statii-montate_abia_de_anul_viitor_0_370162988.html

"Neamț: Hărțile și programele de transport din stații, montate abia de anul viitor

Responsabilii în domeniu spun că vor să preia modelul de organizare al transportului din Brașov și Sibiu.

Haos în transportul în comun


Călătorii, transportatorii și reprezentanții municipalității s-au întâlnit miercuri, față în față, pentru a discuta despre transportul în comun din oraș. „Am analizat toate sesizările din ultimii doi ani, făcute de pietreni către primărie și am constatat că transportul public ridică cele mai multe nemulțumiri în rândul oamenilor. Astfel, ne-am hotărât să organizăm această întâlnire pentru a vedea dacă se pot găsi și soluții", a spus Tatiana Rusu, reprezentanta Biroului de Consiliere pentru Cetățeni Piatra Neamț.

Cele mai multe nemulțumiri le-au avut pietrenii care apelează la mijloacele de transport în comun și care reclamă lipsa unor stații amenajate, a orarelor de transport, și a respectării traseelor de către șoferi. „Cred că ar trebuie ca numărul traseului să fie marcat pe toate laturile mașinii ca să-l putem vedea de orice parte am fi și să nu mai alergăm în gol numai ca să vedem ce traseu are respectivul mijloc de transport. O altă problemă este legată de ruta Ocol de la troleibuzul. Aveam bilet cumpărat pentru autotaxare, dar șoferul mi-a spus că fie îi dau lui bani să-mi dea bilet, fie cobor din mașină", a spus pensionarul Mihai Neculai.

Dacă Mihai Neculai e deranjat de organizare, juristul Rafila Covasan consideră că atitudinea șoferilor este una care lasă de dorit. „Mă bucur că au dispărut microbuzele murdare, dar, din păcate, mai sunt încă șoferi care fumează în mașini și care înjură. Își fură clienții între ei, după care noi, călătorii, suntem obligați să ascultăm înjurăturile tot drumul", a afirmat Rafila Covasan.

Transportatorii, în schimb, și-ar dori ca pietrenii să fie mai civilizați și să nu mai deterioreze interiorul mașinii, dar și ca toate plângerile oamenilor să ajungă și la urechile lor.

„Ne-am dori ca pietrenii să depună aceste sesizări la Urbtrans pentru a ști și noi ce trebuie să urmărim. Începând cu 2011, vom monta hărți informative în toate stațiile din oraș și încercăm să amenajăm și spații speciale pentru staționare, după modelul celor din Alba Iulia, Sibiu sau Brașov", spune Ioan Cucoreanu, directorul Asociației „Urbtrans".



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.96 kb
 Vizualizat:  de 27284 ori

4.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Dec 2010 01:37:02    Titlul subiectului: 137727

Propuneri pentru modificarea unei rute de microbuz... Cerinta localnicilor. Tare mai iubim microbuzele astea!

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20101216&pagina=1&articol=27509

"Lungul drum pînă la cimitir

pietrenii vîrstnici care stau în centru se plîng că nu mai au microbuz pînă la Borzoghean • Urbtrans va propune o deviere a rutei M5, dar abia în ianuarie

Lung e drumul pînă la Eternitatea si mai ales greu de parcurs, mai ales pentru pietrenii ajunsi la vîrsta senectutii. Într-o vreme oamenii se descurcau pe acest itinerar cu ajutorul microbuzelor. Fericirea lor s-a întrerupt brusc la începutul acestei luni, cînd microbuzul a dispărut de pe traseu, fiind pus pe rută ocolitoare. Oamenii s-au trezit că, dacă vor să ajungă la Borzoghean, trebuie să meargă cu troleul sau să se ducă pînă pe variantă ca să prindă microbuz. „Ca si ceilalti cetăteni ai orasului plătim taxe si impozite. Sîntem persoane în vîrstă, de 75-80 de ani, care nu putem merge să aprindem o lumînare la cei dispăruti dintre noi. Ne este foarte, foarte greu. Noi nu iesim în stradă, apelăm la ratiunea dvs., la întelegere, să ne acordati acest ajutor pentru repunerea microbuzului M5 pe traseul vechi“, ne-au scris oamenii la redactie. Oamenii ar vrea să rezolve problema pînă în sărbători. Primăria spune că nu poate face nimic, că titular si administrator pe transportul local este Urbtrans. Ioan Cucoreanu, seful de la Urbtrans, spune că problema se cunoaste (mai e una, pe Ciritei) si se caută solutii. „Programul de transport s-a licitat pe traseele de acum. A fost pus pe site-ul primăriei din februarie pînă în mai si, la solicitarea cetătenilor, puteau fi făcute modificări, în functie de necesitătile societătii Troleibuzul, care este operatorul principal. Nu s-a primit nici o sugestie, traseele s-au licitat si s-au adjudecat în forma actuală. Ulterior, am primit sesizări la noul program de transport, atît din partea călătorilor, cît si a operatorilor. Aceste obiectii au fost reparate prin HCL 375 din septembrie 2010. Totul a fost OK pînă cînd trei operatori de transport au contestat modificările pentru că, fiind spre binele populatiei, le aduce lor deservicii. Am făcut întîlniri cu ei toti, cu operatorii de transport, ca să se înteleagă. Nu s-au înteles si au hotărît că HCL 375 nu le asigură cîstig suficient. S-a abrogat astfel HCL 375 si am revenit de unde am plecat. Noi sîntem pentru binele populatiei, dar trebuie să tinem seamă că traseele principale sînt deservite de Troleibuzul, iar traseele secundare nu înseamnă că trebuie să-l duci pe om acolo unde are nevoie“, a spus acesta. O solutie ar putea fi ca un microbuz să fie deviat două-trei statii pe traseu, să treacă iar pe la blocul turn si să meargă la cimitir. Ideea va fi propusă consiliului local, însă abia în ianuarie, că vin sărbătorile."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 6123
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 13 Iul 2011 16:04:33    Titlul subiectului: 145839

Un articol extrem de interesant, ca idee, cuprinde propuneri de extindere a transportului cu troleibuze chiar pana la ... Bicaz si Targu Neamt!
Daca se puneau in practica astfel de "fantezii" (pozitive, ce-i drept), astia mai aveau nitel si electrificau transportul din tot judetul...

http://www.evenimentul.ro/articol/deputatul-bivolaru-vrea-un.html

"23-09-2002

Piatra Neamt
Deputatul Bivolaru vrea un municipiu fara tevi de esapament

Zilele trecute, deputatul nemtean Ioan Bivolaru (PSD, vicepresedinte al Comisiei pentru industrii si servicii) si-a exprimat dorinta de a transforma municipiul Piatra Neamt intr-o localitate cu un transport in comun ecologic, din care sa dispara cu desavirsire tevile de esapament. "In municipiul Piatra Neamt exista doua mari societati care asigura transportul in comun – ma refer la Transurban SA si Troleibuzul SA. Trebuie sa recunoastem ca, in momentul de fata, exista o concurenta neloiala, care a condus la un haos total in transportul de persoane din municipiu", ne-a declarat deputatul Bivolaru. El si-a facut publica dorinta ca, in cel mai scurt timp, sa se renunte la folosirea autobuzelor si sa se puna accent mai ales pe transportul electrificat, cu troleibuze. "Voi face toate demersurile necesare pentru ca actualele linii de troleibuz sa fie extinse atit pe raza municipiului, cit si spre zonele periferice. Ma refer la extinderea traseelor pina in comuna Roznov si, de ce nu, pina la limita cu judetul Bacau, adica pina in comuna Costisa. De asemenea, intentionam sa extindem linii spre orasele Bicaz si Tirgu Neamt. In acest mod, autobuzele nu isi vor mai gasi rostul. Valoarea investitiilor va fi destul de importanta, dar va disparea o importanta sursa de poluare", a adaugat deputatul Bivolaru. (Clementina Teodorescu) "

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2012 18:42:33    Titlul subiectului: 152144

Noi masuri, tot cu... microbuze.

http://www.ziarulceahlaul.ro/?p=4730

"Microbuzele vor asigura legătura între Văleni și Dărmănești

Primăria pietreană intenționează să modifice o parte din traseele microbuzelor, astfel încît acestea să asigure legătura între cartierele Văleni și Dărmănești. Solicitarea a venit din partea mai multor cetățeni care s-au mutat recent în noul cartier din Văleni și care se văd nevoiți să schimbe două microbuze pentru a ajunge la serviciu. “Lucrăm în Dărmănești sau în centru, nu avem mașini personale și folosim transportul în comun. Trebuie să schimbăm două microbuze, eu și soția trebuie să dăm 16 lei pe zi pentru transport, adică 320 de lei pe lună. Asta înseamnă jumătate din salariul minim pe economie și înseamnă 30% din veniturile mele și ale soției – numai ca să ajungem la muncă! Am dori înjumătățirea costurilor de transport, adică să prelungiți traseul din Văleni pînă în Dărmănești sau măcar pînă la Orion”, scrie într-una din reclamațiile primite recent de edilii locali.

De altfel, nu e singura sesizare pe această temă, o altă parte a celor din Văleni cerînd modificarea capetelor de linie și prelungirea acestora pînă în centrul orașului. “Această doleanță a fost rezolvată, traseul Punte ștrand – Văleni fiind modificat, cu introducerea stațiilor: Transformator Văleni – Alimentara – Școală – Baraj – Restaurant Căprioara – Piața Centrală – Apicola – Ozana – Grand Hotel Ceahlău – Gară – Punte Ștrand. Modificările ope­rate vin în sprijinul elevilor care învață la Școlile nr. 2, 3, 4, 10, Liceele Gheorghe Cartianu, Calistrat Hogaș, Petru Rareș și Economic, precum și al persoanelor care lucrează în centrul orașului. În ceea ce privește legătura directă cu cartierul Dărmănești, acum căutăm soluții pentru rezolvarea acestei probleme”, precizează Ludmila Armașu, inspector în cadrul Serviciului Comunicare."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 6123
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 16:33:40    Titlul subiectului: 152338

Niste povesti mai vechi, s-o fi concretizat ceva?

http://1doi3.ro/2011/01/troleibuze-spre-sala-polivalenta-si-garcina/

"Troleibuze spre Sala Polivalentă și Gârcina

20 ianuarie, 2011

utor: Eduard ALEXIANU

Punerea în folosința a Sălii Polivalente din zona Calea Romanului va presupune și aspectul transportului. Primăria a luat deja în discuție extinderea liniilor de troleibuz, dar proiectul este deocamdată în fază de documentație fiind contractată o firmă care se va ocupa de partea aceasta.

O altă zonă în care se dorește exitinderea rețelei de troleibuz este ieșirea din oraș spre Târgu Neamț. Strada pe care ar urma să circule mijloacele de transport a suferit în ultimul timp modificări importante, fiind modernizată prin extinderea la 2 benzi pe sens.

Salutăm promovarea unui transport ecologic în Piatra-Neamț, și sperăm că împreună cu un public cât mei numeros echipele care vor evolua în noua sală polivalentă se vor bucura de succes."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community