Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Remize in statiile de metrou
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2007 13:12:56    Titlul subiectului: *Unde stau trenurile de metrou peste noapte? 80887

De ceva vreme Metrorex distribuie gratuit un mic pliant ce contine schema metroului, legaturi cu RATB la fiecare statie in parte precum si un tabelas cu primul si ultimul metrou din fiecare statie a retelei. Din acest tabelas, si anume din informatiile despre primul tren al zilei, se poate deduce de unde se formeaza (de unde pleaca) garniturile pe fiecare magistrala, astfel (M4 nu este interesanta, neavand trenuri ce pleaca din statii intermediare; de asemenea am ignorat segmentul Republica - Pantelimon):

DE LUNI PANA VINERI:

M1 spre Pantelimon: Dristor 2, Bucur Obor, Gara de Nord, Eroilor, Timpuri Noi, Titan. (==6 rame)
M1 spre Dristor 2: Republica, Piata Unirii, Eroilor, Semanatoarea, Gara de Nord, Bucur Obor. (==6 rame)

M2 spre Pipera: Depou IMGB, Piata Sudului, Tineretului, Piata Victoriei. (==4 rame)
M2 spre IMGB: Pipera, Universitate, Piata Sudului (==3 rame)

M3 spre Industriilor: Eroilor (==1 rama)
M3 spre Eroilor: Industriilor, Politehnica (==2 rame)

SAMBATA SI DUMINICA:

M1 spre Pantelimon: Dristor 2, Piata Victoriei, Semanatoarea, Timpuri Noi. (==4 rame)
M1 spre Dristor 2: Republica, Dristor, Eroilor, Gara de Nord, Bucur Obor. (==5 rame)

M2 spre Pipera: Depou IMGB, Tineretului, Piata Victoriei. (==3 rame)
M2 spre IMGB: Pipera, Universitate, Piata Sudului (==3 rame)

M3 spre Industriilor: Eroilor (==1 rama)
M3 spre Eroilor: Industriilor (==1 rama)

In schimb in ceea ce priveste ultimul tren el parcurge intotdeauna toata magistrala; singura exceptie este sambata si duminica atunci cand exista un tren cel pleaca la 23.30 din Dristor 2 si ajunge la 23.57 in Eroilor.

Totusi cum se explica aceasta asimetrie? Toate trenurile merg pana la cap de magistrala seara, dar dimineata pleaca din statii diferite - cel putin acele garnituri care alcatuiesc primele plecari din statiile de pe parcurs. Cand se fac aceste mutari in cursul noptii?



a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.58 kb
 Vizualizat:  de 35484 ori

a.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
silviu_alex



Data înscrierii: 06/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2010
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2007 16:15:27    Titlul subiectului: 80898

Trenurile raman in puncte "strategice". Unele in Gara de Nord chiar la peron; la Dristor 2 in tunel; la Eroilor, Piata Unirii. Cred ca sunt mai mult puncte de stationare. Si acelea sunt primele care pleca dimineata. Mecanicii stau toata noapte pe tren pentru a iesi dimineata la prima ora in circulatie.

Am observat zilele trecut la Dristor 2 o rama noua (Bombardier) care era stationata pe linia aceea din tunel. Lucrul care m-a uimit a fost sa observ in interionul ramei paznici. Ei stau chiar daca rama nu este in circulatie? Luminile erau stinse, doar ei doi stateau pe scanune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2007 17:48:19    Titlul subiectului: 80901

Probabil ca se pregatea sa intre in trafic. Acele linii sunt folosite pt gararea trenurilor in afara orelor de trafic intens, care pot sa plece atunci cand soseste ora de varf pt a se evita efectul de a fi mai multe trenuri intr-o directie intr-un interval de timp, in momentul in care incep sa iasa din depou.

Cateva mici corectii. Acele puncte strategice sunt de fapt liniile de rezerva de care dispun anumite statii unde asteapta trenuri la diferite intervale de timp pt a reintra in circulatie, atunci cand fluxul de calatori o cere. La Gara de Nord nu raman la peron, ci intra in remiza, pt ca daca ar ramane nu ar permite circulatia trenurilor de lucru ce circula noaptea. Primul tren care pleaca dimineata la metrou se numeste rama de control si este un tren ce iese special din depou si parcurge toata magistrala inainte de deschiderea circulatiei. Dupa aceea incep sa iasa toate trenurile si se incepe traficul. Trenurile de pe liniile de rezerva intra sau nu, depinde de program.
Mecanicii nu raman la tren, ci sunt trimisi la ore de dormitor, ca la CFR, dupa care reintra in tura.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mazuish



Data înscrierii: 30/Oct/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 17:28:37    Titlul subiectului: 80929

Mai mult ca sigur stateau acolo ca s-o protejeze impotriva redecorarii exterioare. Dristor 2 era una din statiile in care se vopseau intens vagoane intregi.
Aceeasi tactica cu paznici care stau in trenuri oprite se mai foloseste la 1 Mai, cu cele oprite la peron.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 21:32:48    Titlul subiectului: 80960

Linii secundare se mai afla la Brancoveanu, Pipera.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 12:38:48    Titlul subiectului: 80980

Din cea de la Brancoveanu stiu sigur ca metroul nu a mai iesit de ani buni... este vorba de o garnitura veche.
Remize sunt la Dristor 2, Eroilor, Unirii, Victoriei, Gara de Nord, Crangasi... dar in mod sigur mai sunt si altele pe care nu le cunosc.
Mazuish a scris:
Aceeasi tactica cu paznici care stau in trenuri oprite se mai foloseste la 1 Mai, cu cele oprite la peron.
Smile Asa e...Si cand au tras un Bombardier pe linia a 3a de la Crangasi au fost paznici pe peronul acela pustiu. Erau si aprinse luminile la maximum in toata statia...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 62
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2008 17:53:07    Titlul subiectului: 87505

Nu sint din Bucuresti, insa urmaresc toate discutiile despre metrou (imi plac ramele IVA) si sper sa nu spun o prostie.
Nu este posibil ca pe linga unele linii intermediare din statii, trenurile sa vina din depouri dimineata, inainte de inceperea programului pentru public?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mazuish



Data înscrierii: 30/Oct/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 23:31:45    Titlul subiectului: *Remize si linii ascunse din tunel si statii 87660

Cateva remize si linii de stocare.

1) Victoriei 1 - spre Aviatorilor, inca o linie pentru utilaje iar spre Romana, va uitati in dreapta dupa iesirea din statie si o sa vedeti un tunel luminat care coboara, aceea este legatura cu M3.

2) Victoriei 2 - o linie pentru utilajele Metrorex, plus linia de legatura cu M2, aceasta nu se vede din M3.

3) Unirii 1 - inainte de intrarea dinspre Izvor, in dreapta. Acolo se termina, nu are legatura cu M2.

4) Dristor 2 - inainte de intrarea in statie. De obicei e un tren oprit acolo, acesta se vede din oricare directie.

5) Crangasi - peronul de langa linia spre gara, unde se tine un tren si in tunel spre Semanatoarea, mai sunt spatii pentru utilaje.

6) Gara de Nord 1 - un fel de depou, cu spatiu pentru doua trenuri.

7) Gara de Nord 2 - Undeva pe linia de legatura cu M3 se tin trenurile de M4.

8 ) Politehnica - in sensul spre Eroilor, intre liniile principale se afla utilajele pentru reparatii.

9) Nicolae Grigorescu - mai apar trenuri oprite in tunelul nou.

10) Pipera - zona in care intorc trenurile.

11) Eroilor - cele doua linii paralele cu peroanele, in ambele sensuri de mers si inca o linie pentru utilaje, in sensul spre Izvor, se vede dupa linia de rezerva.
O sa va pun la dispozitie o poza cu Statia Eroilor si vreau sa stiu daca am realizat-o bine, scuzati calitatea imaginii ca imi tremura mana.Smile)Smile)



Metroul La Eroilor, cum circula la cap.png
 Descriere:
Cum se transfera metrourile la Eroilor.
 Mărime fișier:  46.36 kb
 Vizualizat:  de 34844 ori

Metroul La Eroilor, cum circula la cap.png



Eroilor statie.JPG
 Descriere:
Desen grafic a statiei Eroilor. Cine are ceva de obiectat so faca va rog.
 Mărime fișier:  26.48 kb
 Vizualizat:  de 34844 ori

Eroilor statie.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 22:26:57    Titlul subiectului: Remize in statiile de metrou 115047

As avea si eu nevoie de o lista cu toate statiile de metrou care au remize, si cate au. Ma poate ajuta cineva?

Din cate stiu eu:
Republica - 1 remiza
Unirii 1 - 1
Eroilor - 2
Gara de Nord 1 - 4
Piata Victoriei 1 - 1
C. Brancoveanu - 1.

Cine ma poate corecta / completa?

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 00:08:34    Titlul subiectului: 115056

La Piata Victoriei e tunel de legatura intre magistrale; la Dristor 2 mai sunt niste linii unde se gareaza BMurile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 01:30:14    Titlul subiectului: 115057

Statia Pipera mai are remiza de la capat si statia Crangasi poti considera ca are remiza, linia a treia de la peronul lateral, care urma sa faca parte din inelara. Acolo mai gareaza cateodata trenuri de metrou. Remiza mai are si statia Policolor, daca nu ma insel. Rolling Eyes
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 05:09:23    Titlul subiectului: 115058

La Dristor 2 cate sunt?

Cred totusi ca si la Victoriei este o remiza (statia de pe M1).

Si la Anghel Saligny mai este o remiza.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rapidistu



Data înscrierii: 26/Iun/2009
Ultima vizita: 05/Mai/2015
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 12:09:36    Titlul subiectului: 115085

Remize si tunele unde parcheaza metrourile peste noapte

Piata Victoriei
Piata Unirii
Dristor 1
Dristor 2
Crangasi
Gara de Nord 2
Politehnica
Nicolae Grigorescu 2
Pipera
Eroilor
Republica
Constantin Brancoveanu
Pantelimon
Tineretului
Preciziei
Piata Sudului
Titan
Universtitate
Timpuri Noi
IMGB
Berceni
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 07 Aug 2009 16:22:27    Titlul subiectului: 115095

Dristor 1 nu are nici un fel de linie.

Preciziei, fiind statie de capat se mai pot parca trenuri in tunel.
Politehnica - linie utilaje
Eroilor 2 remise + linie utilaje
Unirii1 - remiza
Unirii 2 linie de utilaje la breteaua de legatura intre sensuri
Nicolae Grigorescu - linie de utilaje la racorduri
Republica - remiza
1 Decembrie - linie de utilaje la separarea sensurilor de mers in camera de trecere nr.1 (mai e una la Saligny)
Saligny - remiza + linie utilaje
Semanatoarea - linii utilaje + remiza cu 2 linii
Crangasi - remiza peron 3 + linii utilaje in racordurile pt viitoarele prelungiri spre Dr Taberei
Basarab - remiza in tunelul de legatura M1-M4
Gara de Nord 1 - remiza cu 4 linii
Gara de Nord 2 - linie utilaje/parcare
Piata Victoriei1 - linie utilaje/parcare/racord M2
Piata Victoriei2 - linie utilaje
Dristor 2 - remiza cu 2 linii, la nevoie se pot folosi toate 4 (cele doua curente) pentru parcare
Pipera - remiza 3 linii
Eroii Revolutiei - linie utilaje in racordul tehnic pentru viitoarea M4
Brancoveanu - remiza
Dimitrie Leonida - linie utilaje/parcare/acces depou
Astea sunt - pana la 1 Mai pe M4 e posibil sa nu existe linii de utilaje. trenurile se pot parca in aumite statii si tunele curente astfel incat sa nu stanjeneasca activitatile de intretinere din timpul noptii. Inainte de reluarea traficului circula trenul de control, asa ca unele statii nu pot fi ocupate de trenuri.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Aug 2009 07:48:01    Titlul subiectului: 115110

La Republica exista o remiza care are doua linii. Linia care ajunge la depoul Pantelimon nu am luat-o in considerare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 12:52:30    Titlul subiectului: 158585

herminedirt a scris:
La Dristor 2 cate sunt?

Cred totusi ca si la Victoriei este o remiza (statia de pe M1).

Si la Anghel Saligny mai este o remiza.

La Dristor 2 sunt două, linia 3, acolo la pasarelă și linia 4 care dă la peron la linia 2.
Acolo sunt garate trenuri chiar și la peron.
Pe la Preciziei am auzit că le garează chiar și în tunel când nu e loc. De fapt, când a fost nevoie chiar și la Dristor au fost lăsate trenurile în linie curentă.
Mai rămân prin stații dacă nu e circulație noaptea.



Apoi, în depouri, în remiza Gara de Nord, la peron la Gara de Nord 2, probabil și la Republica...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 13:48:01    Titlul subiectului: 158590

La statiile Victoriei, indiferent care, NU EXISTA remize pentru trenuri. Exista ( in fiecare statie in parte ) cate o linie de garare a utilajelor de intretinere.
A nu se face confuzie cu linia de legatura intre M 1 si M 2, aceasta linie nu o putem considera o linie de remiza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2012 18:27:07    Titlul subiectului: 158627

La Nicolae Grigorescu, la iesirea din statie spre Dristor a M3 este un spatiu care poate acomoda o linie de utilaje, neluminat, separat de linia curenta printr-un perete cu nise (se vede cand trenul ia curba sa traverseze tunelurile M1).
La Piata Unirii 2 pe partea dreapta a sensului spre Berceni mai este o linie de utilaje in zona unde trebuia sa fie racordul cu remiza de pe M1.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2012 18:29:34    Titlul subiectului: 158628

Eu n-am observat sa existe loc de macaz acolo la NG. Acel spatiu corespunde cu galeria rectangulara cu macaz de jos( de pe M1) si ma gandesc daca nu cumva este un spatiu care exista acolo inca de la constructia M1, spatiu pe care l-au "strapuns" cu M3. Dupa cum se stie, la constructia galeriilor se prefera sa se mai construiasca un "etaj" decat sa se acopere cu pamant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2012 18:52:25    Titlul subiectului: 158629

Nu e macaz. Există o macara care ridică utilajele și le pune pe diagonală.
Mai este o linie de garare pentru un vagonet la racordul dintre linia 3 și linia 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2012 20:46:55    Titlul subiectului: 158633

E buna schita sau trebuie corectata ?
Ca de obicei ma adresez cunoscatorilor si am reprezentat strict ceea ce ne intereseaza, sper sa nu produc confuzii.
Totusi este posibil sa fi inversat eu cele 2 linii "moarte", de aceea rog corectii, ca sa lamurim si acest aspect.



Schita NG.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.46 kb
 Vizualizat:  de 26266 ori

Schita NG.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 07:53:54    Titlul subiectului: 158637

rosetti61 si cu mine ne refeream la zona "podului" (cu negru in schita lui andrei11). Deci la zona unde M3 supratraverseaza M1, nu la zona unde M3 se uneste cu M1 la Ambrozie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 17:14:27    Titlul subiectului: 158690

"Aici sta macaraua" e doar capatul galeriei, fara linie, o degajare care permite trenului sa ia curba, cea de a doua linie e intre peronul mic (linia 3) si pod.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
luchesse5508



Data înscrierii: 24/Oct/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2012 12:44:50    Titlul subiectului: dilema 159888

Buna ziua si bine v-am gasit in primul rand;
Va "deranjez" cu o dilema:
-aseara la ora 19:00 in timp ce asteptam metroul la "Eroilor" prentru directia "Preciziei" la linia 2 a intrat in statie la linia 3 un tren IVA fara pasageri si insostit prin statie de anuntul "Trenul de la linia 3 circula fara calatori".
Ajuns in statie a oprit si dupa cateva zeci de secunde a plecat inapoi de unde venise, in acelasi sens de mers (presupun ca a fost un tren ce a venit dupa M1 si a intrat pe M3)
Odata ajuns in statie si trenul pentru "Preciziei" ne-am imbarcat si am plecat pe M3, iar in maxim 10 secunde am ajuns din urma IVA ce plecase de la linia 3; noi avand o viteza ceva mai maricica decat respectivul tren, undeva la 1/3 din tunelul dintre "Eroilor" si "Politehnica" (undeva in zona unde se termina portiunea comuna de tunel) il depasisem cu toata lungimea (eram in penultimul vagon in sensul de mers)
-dilema mea este unde s-a dus acel tren? (la "Politehnica" odata ajunsi, pe sensul celalalt, dinspre "Preciziei" tocmai oprea tren in statie)
Exista oare o linie suplimentara intre "Politehnica" si "Eroilor" Question
Exista posibilitatea ca acel tren sa fi intrat pe M1, spre "Grozavesti" Question si daca da, iarasi mi se pare ciudat Exclamation pentru ca personal nu am vazut niciodata IVA pe M1 (cu exceptia acelui tren ce vine dinspre "Dristor" dar se opreste la "Crangasi", nu merge mai departe).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2012 13:12:37    Titlul subiectului: 159893

Acel metrou IVA a facut o manevra in zona statiei Eroilor pentru a se gara la linia 4 ( in spatele peronului mic ). Cunosti schema macazelor de la Eroilor ? Vezi ca exista mai multe schite cu statia Eroilor, inclusiv pe aceasta pagina, unele sunt desenate chiar de subsemnatul, dar nu numai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community