Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 25 Aug 2006 16:04:23 Titlul subiectului: Tramvaiele din Constanta |
31802 |
|
În legătură cu tramvaiele ITB:
1. Nu se mai aude acel țiuit care, în mod normal, se aude în spatele tramvaiului. Doar dacă ești foarte atent, de acolo se aude un ușor bâzâit
2. Atât boghiurile purtătoare cât și cele motoare sună normal; nu se maiaud acele vuiete și zdrăngăneli specifice V3A-C-urilor uzate
3. pe tronsonul cuprins între gră și prima stație a liniei 101 tramvaiele leagănă serios. Să fie de vină calea de rulare? Să fie de vină suspensiile? Mie, personal, calea de rulare mi se pare necorespunzătoare pentru un municipiu care va avea o importanță deosebită când vom intra în UE
4. "Rămășițele" liniei 100 e termină brusc înainte de locul unde a fost bucla de întoarcere la satul de Vacanță. M-am uitat să văd dacă a mai rămas ceva din buclă, dar... nimic. MAZ-urile cu motorizare mercedes zburdă (și uruie) nestingherite.
5. Numerele de parc pe care le-am văzut sunt peste 160. Pe forumul iubitorilor de căi ferate, la secțiunea tramvaie, topicul ITB-urilor V2A și V3A se află un link către o fotografie a tramvaiului 149
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 30 Aug 2006 22:04:33 Titlul subiectului: |
32232 |
|
Există multe V3A-C retrase (parcă #142 este unul din ele) care urmează a fi casate în viitorul FOARTE apropiat. La stradă mai ies doar V3A-C vopsite în schema RATB(cu excepția lui #162 care este alb complet și cu reclamă la Kiss FM).
Bineînțeles, cele casate au făcut schimb de numere cu cele de la stradă. Modificările sunt evidente însă acum nimeni nu ne mai poate spune care cum a fost redenumit (pentru că se taie la greu), poate doar șeful depoului de tramvaie pe care la cele 2 vizite în Constanța nu am reușit să-l prind la depou.
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Mar 05 Dec 2006 10:35:56 Titlul subiectului: |
40254 |
|
http://www.beyondtheforest.com/Pages/CFR7.html a scris: |
Constanta: inaugurated in 1984 with Electroputere Bucharest-type V3A cars to connect the holiday village Sat Vacanta (close to Mamaia), and the north-west industrial zone with thetown centre. It has grown to 42km with over 70 cars, recent deliveries including second-hand Tatra KT4Ds
from Berlin, and ex Oradea ITB cars! | Stie cineva ceva despre asta?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 14 Dec 2006 12:29:29 Titlul subiectului: |
41199 |
|
bercenicity a scris: | http://www.beyondtheforest.com/Pages/CFR7.html a scris: |
Constanta: [...] with over 70 cars, recent deliveries including second-hand Tatra KT4Ds
from Berlin, and ex Oradea ITB cars! ex Oradea ITB cars!
| stie cineva ceva despre asta? | Partea subliniata mi se pare gresita. Cele 7 vagoane 3 V2A si 4 V3A au fost vandute catre Iasi in 1993 Unul, #24 a ars in 1992 si a fost taiat la Oradea. Daca ar fi vorba de ITB Vo58 ar putea fi vorba de oarecare posibilitate pentru ca aceste vagoane au fost oprite incepand cu 1983, dar nu se justifica transportul unor astfel de vagoane pe asa mare distanta. Nu stiu ce e cu Oradea, dar am mai auzit si legenda exodului la Botosani a vagoanelor EP din Oradea scoase din circulatie in 1989 la Oradea, care ulterior s-a dovedit a fi falsa si negata de reprezentanti cu credibilitate de la ambele regii... (Un EP este la Botosani insa doar in poza, fotografiat la Oradea) Ar fi bine sa-i intrebam pe administratorii paginii, de unde s-au inspirat pentru afirmatia respectiva?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 14 Dec 2006 15:08:48 Titlul subiectului: |
41209 |
|
În Constanța n-au ajuns sigur. În mod cert Constanța n-a avut nici un V2A, iar V3A-urile aduse păreau noi. Am mers cu ele și prin 1986, în timp ce eram cu taică-miu într-o delegație, am mers apoi intensiv cu ele în perioada '95-'96, cât am locuit acolo. În 1986 V3A-urile erau vopsite într-o combinație de galben-lemon și alb, o combinație care îmi plăcea extrem de mult și cu care, din păcate, n-am reușit să desopăr nici măcar o poză...
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 14 Dec 2006 21:03:24 Titlul subiectului: |
41268 |
|
Toate V3A din Constanta au fost noi. Se pare ca ei au fost primii care au beneficiat de V3A cu 5 usi. Nu stiu de alta schema de culoare decat cea din fotografia de mai sus. Doar la Iasi au ajuns V2A sau V2A ex V3A din Cluj si Oradea. In rest, alte orase nu au primit V3A decat noi. Poate una sau doua exceptii, vagoane ex-ITB trimise acolo pentru teste, cum a fost 4013 la Craiova, acesta fiind singurul V2A care lipseste din Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 22 Mar 2007 20:04:44 Titlul subiectului: |
77733 |
|
137, 146 (inclusiv bordul) si 149
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
709.05 kb |
Vizualizat: |
de 51916 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.18 kb |
Vizualizat: |
de 51850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.31 kb |
Vizualizat: |
de 51850 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.51 kb |
Vizualizat: |
de 51849 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 22 Mar 2007 20:10:31 Titlul subiectului: |
77737 |
|
160, 166 si 172
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
801.12 kb |
Vizualizat: |
de 52659 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.47 kb |
Vizualizat: |
de 52592 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.36 kb |
Vizualizat: |
de 52591 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 22 Mar 2007 20:13:29 Titlul subiectului: |
77741 |
|
KT4D - 184 si 185
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
946.31 kb |
Vizualizat: |
de 52635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.13 kb |
Vizualizat: |
de 52578 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 22 Mar 2007 20:15:50 Titlul subiectului: |
77743 |
|
O poza care imi place foarte mult...facuta in depou...
...si apoi o poza veche de pe linia 100 (tramvai 147
Dupa imatricularea tramvaielor din Constanta cu placuta de la primarie, au primit si asigurare RCA ...asa ca fiecare tramvai are asigurare (in pozele facute de mine se si observa in partea drapta jos ceva- acelea sunt)
Azi am fost pe la depou si am vazut ca ex-tramvaiul #131 http://ratc.stfp.net/DataC/X/t/131-DR:1.jpg si ii lipseau primul si ultimul corp... mai era doar cel din mijloc, sustinut de bughiurile 2-3, fara geamuri si fara scaune, am inteles ca cele 2 corpuri ai fost vandute la fier vechi...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.63 kb |
Vizualizat: |
de 52572 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
23.57 kb |
Vizualizat: |
de 52574 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 25 Mar 2007 13:29:01 Titlul subiectului: |
77829 |
|
ITB a produs doar V3A pentru Constanta. Doar recent RATB a inceput actiunea de transformare a V2A in V3A. In restul tarii, nu s'a facut decat invers: Botosani, Iasi (ex Cluj/Oradea) si posibil Braila au transformat V3A in V2A. Deci in Constanta nu au fost decat V3A. Dealtfel, au fost primele V3A cu 5 usi.
In 18 august 1984 s'a dat in functiune linia 100, cu vagoane V3AC. In 1984, ITB produsese ceva V2A doar pentru propria regie, iar Constanta a fost primul oras care a avut V3A, conceput special pentru ei.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 31 Mar 2007 16:12:03 Titlul subiectului: |
78007 |
|
Intrarea in depoul de tramvaie; portalul arata destul de impresionant, fotografia prezentandu-l mai putin bine decat arata in realitate. Tramvaiul sudat acolo poarta pe el numarul 100 - nu stiu daca de la defuncta linie sau ca un fel de numar de parc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.54 kb |
Vizualizat: |
de 52409 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 12 Apr 2007 13:39:27 Titlul subiectului: wdwdqwqdqwqw |
78223 |
|
Cele 2 tramvaie cu reclama Praktiker (137,157) li se vor da reclama jos, vor fi vopsite din nou si apoi li se vor pune alte reclame cu Praktiker dar alt model (157 este deja la vopsitorie. Ceva in genul acesta este noua reclama prakteiker http://ratb.stfp.net/Data/T/3/201-41:5.jpg
Pe http://transportbucuresti.trei.ro sunt niste poze cu Tramvaie Duewag tip L ....si McDonald's-ul din Constanta are unul (cel de la Delfinariu)
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 16 Apr 2007 21:23:33 Titlul subiectului: |
78320 |
|
Acele Duewag au apartinut RATB (fiind aduse in 1993 de la Frankfurt amMain). Prin 2001 au inceput sa plece spre McDee, impreuna cu un cuplu de Rathgeber gras (impartit intre McDee Dristor(remroca) si Buzesti(vag. motor) care a disparut ulterior). Ultimele 2 Duewag au fost retrase in mai 2002 din Bucuresti (pe 2 mai 2002 le-am vazut ultima oara), ele ajungand la fier vechi, boghiurile putand fii gasite prin Bucuresti (cele 2 boghiuri motoare ale unui vag. motor sunt in Dep. Titan si URAC, remorcile si celalalt vag. motor avand boghiuri de V3A, boghiuri care se gasesc en-gros prin orice depou bucurestean).
Ce fel de boghiuri are Duewagul de la McDonald's Constanta? V3A sau Duewag?
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 26 Apr 2007 09:07:20 Titlul subiectului: ergrgerregerg |
78503 |
|
Poze facute de Benjamin Karl in 1995, 1996, 1998 si 2000:
http://www.strassenbahnbenny.de/
mail@strassenbahnbenny.de
Se observa si lina 9 care rula exclusiv in port...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.99 kb |
Vizualizat: |
de 51586 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.29 kb |
Vizualizat: |
de 51586 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.4 kb |
Vizualizat: |
de 51586 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.38 kb |
Vizualizat: |
de 51586 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.56 kb |
Vizualizat: |
de 51586 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către bercenicity la Joi 26 Apr 2007 09:30:09, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 26 Apr 2007 09:08:48 Titlul subiectului: |
78504 |
|
Poze facute de Benjamin Karl in 1995, 1996, 1998 si 2000:
http://www.strassenbahnbenny.de/
mail@strassenbahnbenny.de
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.7 kb |
Vizualizat: |
de 51585 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.91 kb |
Vizualizat: |
de 51585 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.54 kb |
Vizualizat: |
de 51585 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.29 kb |
Vizualizat: |
de 51585 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.98 kb |
Vizualizat: |
de 51585 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Aug/2024 Mesaje: 553
|
Trimis: Joi 26 Apr 2007 09:11:40 Titlul subiectului: |
78506 |
|
Poze facute de Benjamin Karl in 1995, 1996, 1998 si 2000:
http://www.strassenbahnbenny.de/
mail@strassenbahnbenny.de
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.98 kb |
Vizualizat: |
de 51583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.47 kb |
Vizualizat: |
de 51583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.5 kb |
Vizualizat: |
de 51583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.53 kb |
Vizualizat: |
de 51583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.98 kb |
Vizualizat: |
de 51581 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către bercenicity la Joi 26 Apr 2007 09:13:05, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 09 Mai 2007 19:52:17 Titlul subiectului: |
78782 |
|
In acest moment 131 http://ratc.stfp.net/DataC/X/t/131-DR:1.jpg nu mai exista. Azi l-au bagat si pe 127 la casat (foto:radub )..
Uitati o poza cu ce a mai ramas din 127 facut azi de mine
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.81 kb |
Vizualizat: |
de 52161 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.08 kb |
Vizualizat: |
de 51199 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Lun 28 Mai 2007 19:39:12 Titlul subiectului: |
79233 |
|
3 poze cu #137 (care i se ma spune "regina parcului" sau "tramvaiul parfumat").
- in prima poza este #137 la gara inainte sa plece in cursa
-in a doua poza este bordul
-iar in a treia poza este controller-ul
Controler-ul era pe pozitia 10, pe franare maxim.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.98 kb |
Vizualizat: |
de 51951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.86 kb |
Vizualizat: |
de 51953 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.48 kb |
Vizualizat: |
de 51951 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 14:04:32 Titlul subiectului: fdgdfgfdgfd |
80986 |
|
Un aspect legat de tramvaie. Există cel puțin două KT4D-uri (unul dintre ele cred că e 182) care au sonerii de V3A. Le-am văzut aproape de capătul nordic al liniei 102 (Faleza Nord).
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 14:10:34 Titlul subiectului: |
80987 |
|
La fel cum există cel puțin 2 V3A-C cu roți (roți, nu boghiuri) de Tatra... ce ți se pare anormal? Poate existența unui V3A-C cu boghiuri făcute la S.C. Nicolina Iași? Vagonul în cauză există, pe numărului lui #163.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 18:58:26 Titlul subiectului: |
81005 |
|
Nu inteleg de ce primaria nu face nimic cu tramvaiele din Constanta in sensul modernizari acestor V3A, ma uitam la ele si practic sunt la fel ca acum 4 ani numai scaunele vopsite in albastru, iar linoleumum erau portiuni de alta culoare, deci bataie de joc, despre calorifere in salon nici nu putea fi vorba.Toata consideratia primarului Mazare pentru ce a facut in privinta transportului cu autobuzul, dar transportul electric a cam ramas in urma. As mai vrea sa stiu numerele tramvaielor casate din Constanta si la ora actuala cate V3A mai circula in oras?
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 19:18:26 Titlul subiectului: |
81008 |
|
Nu are rost sa modernizeze tramvaiele pentru ca linia este foarte deteriorat si distruge tramvaiele. In acest moment mai exsta 45 de tramvaie, 30 V3A-C si 15 KT4D precum si vreo 3 sau 4 tramvaie scoase din circulatie. Pana acum au fost casate aprox. 45 de V3A-C-uri; 125 a fost ultimul tramvai taiat saptamana asta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.11 kb |
Vizualizat: |
de 51330 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 22:29:10 Titlul subiectului: |
81039 |
|
1. Cam când a avut loc schimbarea surselor V3A-urilor? Toate V3A-urile "active" au sursă statică
2. Porțiunea liniei 101 situată puțin mai la sud de Gară (deci aproape de locul de unde pleacă Metropolitanul și Transevrenul) e, pur și simplu, dezastruoasă. Viteza de circulație e redusă iar tramvaiul pot spune că "șerpuiește". Și totuși acele zgomote groaznice pe care le scoteau V3A-urile clujene nu se (mai) regăsesc la Constanța. Pot spune că tramvaiele respective se descurcă acceptabil, față de acum câțiva ani, când și acelea trăncăneau îngrozitor. M-am uitat la roți, presupunând că sunt de KT4D. Nu. Roțile erau originale, atât cel ale boghiurilor motoare cât și cele ale boghiurilor purtătoare. De altfel, V3A cu roți de KT4D nu sunt multe. Deși e trist că V3A-urile se taie în condițiile în care ar putea fi vândute RATB-ului, modernizate (reconstruite) și folosite pe liniile unde e nevoie de tramvaie de mare capacitate, totuși, e exagerat să spunem că primăriei nu i-a păsat de tramvaie. Au trecut cel puțin printr-o RC dacă nu cumva prin RK.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 10 Aug 2007 23:53:13 Titlul subiectului: |
81349 |
|
Si totusi de ce primaria nu modernizeaza calea de rulare a tramvaiului? De ce transportul electric este lasat in paragina pentru ca vad ca in Constanta nici troleibuzul nu mai e cea a fost! S-ar putea infiinta o ruta de tramvai estival la fel cum s-a infiintat o ruta de autobuz si va zic eu ca niste tramvaie moderne pe o cale moderna de rulare ar atrage turistii. Poate domnul Mazare se va gandi si la transportul electric Deoarece vad ca se caseaza intr-o veselie tramvaie in Constanta si mai sunt de altfel curios care e frecventa tramvaiului 101 pentru ca l-am vazut venind foarte des sau la Constanta se circula vara pe un program special estival? Si inca ceva de ce s-a desfiintat traseul 101 barat?
|
|
Sus |
|
|
|