Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 07 Iun 2007 12:39:23 Titlul subiectului: |
79378 |
|
Câte o mică zgârâietură, hai, poate și o mică bușitură, sunt relativ normale în traficul dement bucureștean. Dar parcă totuși unele autobuze au "șansa" mult mai des de a avea parte de astfel de evenimentre. Bunăoară #4183, după problema mai veche de la "bot", văd că a pățit ceva și la colțarul bării spate, care a dispărut . . . ce-o mai urma?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.98 kb |
Vizualizat: |
de 20164 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.71 kb |
Vizualizat: |
de 20164 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Iun 2007 20:31:55 Titlul subiectului: |
79388 |
|
De ce #4183 are numarul de parc din fata scris mare?
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 08 Iun 2007 10:03:33 Titlul subiectului: |
79390 |
|
Probabil ca dupa "după problema mai veche de la bot", au revopsit partea aceea si n'au mai avut autocolant pentru numar. Daf686 a scris: | Al-500-lea CITARO este la TITAN si are nr de parc #4559...500 Citaro pentru Bucuresti | De remarcat ca nu mai scrie in germana. Avand in vedere ca au venit dupa integrare, or fi lucrat romani la ele in Germania?
Avand in vedere ca Mercedesurile au cabina inchisa, dar nu etansa, soferul are voie sa fumeze?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 09 Aug 2007 15:02:52 Titlul subiectului: |
81250 |
|
Cel de-al 500-lea Mercedes Citaro, RATB #4559.
Imagini exterioare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.09 kb |
Vizualizat: |
de 19770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.38 kb |
Vizualizat: |
de 19770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.31 kb |
Vizualizat: |
de 19770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.63 kb |
Vizualizat: |
de 19770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.39 kb |
Vizualizat: |
de 19770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.11 kb |
Vizualizat: |
de 19770 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 09 Aug 2007 15:04:11 Titlul subiectului: |
81251 |
|
O succesiune de poze cu partea stângă a autobuzului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.84 kb |
Vizualizat: |
de 19768 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.5 kb |
Vizualizat: |
de 19768 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.5 kb |
Vizualizat: |
de 19768 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.68 kb |
Vizualizat: |
de 19768 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 09 Aug 2007 15:05:04 Titlul subiectului: |
81252 |
|
Poze de pe partea dreaptă:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.11 kb |
Vizualizat: |
de 19782 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.49 kb |
Vizualizat: |
de 19782 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.54 kb |
Vizualizat: |
de 19782 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.84 kb |
Vizualizat: |
de 19782 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 09 Aug 2007 15:06:24 Titlul subiectului: |
81253 |
|
Interioare, privind din față spre spate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.26 kb |
Vizualizat: |
de 21130 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.08 kb |
Vizualizat: |
de 21130 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.28 kb |
Vizualizat: |
de 21130 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.67 kb |
Vizualizat: |
de 21130 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.19 kb |
Vizualizat: |
de 21130 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 09 Aug 2007 15:07:28 Titlul subiectului: |
81254 |
|
Interioare, privind din spate spre față.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.92 kb |
Vizualizat: |
de 21129 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.15 kb |
Vizualizat: |
de 21129 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.14 kb |
Vizualizat: |
de 21129 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.31 kb |
Vizualizat: |
de 21129 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.39 kb |
Vizualizat: |
de 21129 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 09 Aug 2007 15:14:55 Titlul subiectului: |
81255 |
|
Inscripțiile de pe Mercedes-urile Citaro dovedesc o mare inconsecvență a celor care le-au aplicat, pe lângă deja celebrele erori de numerotare (vezi apariția meteorică a numerelor din seria 46xx), nici inscripțiile tip text nu urmează o anumită regulă.
Bunăoară, pe #4298, al 100-lea Citaro, pe partea frontală scrie "100. Citaro fur di(e) R.A.T.B.", pe #4324, al 200-lea Citaro, pe partea frontală scrie "(200.) Citaro pentru R.A.T.B.", pe #4390, al 300-lea Citaro, pe partea frontală scrie "300. Citaro pentru R.A.T.B.", pe #4499, al 400-lea Citaro, pe partea frontală scrie "Der 400. Citaro-Benz fur RATB"(sigla RATB în loc de text), iar pe #4559, al 500-lea Citaro, pe partea frontală scrie "500 Citaro pentru Bucuresti".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.72 kb |
Vizualizat: |
de 21120 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.64 kb |
Vizualizat: |
de 21120 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.27 kb |
Vizualizat: |
de 21120 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.03 kb |
Vizualizat: |
de 21120 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.35 kb |
Vizualizat: |
de 21120 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 10 Sep 2007 17:37:29 Titlul subiectului: |
82615 |
|
Din ciclul "suferintele indurate de autobuzele Mercedes Citaro in Bucuresti"
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.58 kb |
Vizualizat: |
de 19322 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
citarito
Data înscrierii: 21/Noi/2007 Ultima vizita: 12/Noi/2008 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Noi 2007 16:23:43 Titlul subiectului: Speed |
85019 |
|
La un moment dat se vorbea de faptul ca aceste autobuze mercedes sunt limitate la viteza de 50 de km/h, iar soferii nu trebuie sa mearga cu mai mult de 40km/h ca altfel sunt amendati dupa ce sunt verificate datele din traseu in autobaza. Nu stiu cat de adevarat este acest lucru, insa alt lucru este cat se poate de cert: la ora actuala mai ales seara cand traficul este lejer aceste viteze sunt depasite si cu destul de mult adica peste 50% de se ajunge la 60-65km/h. Da serios am mers cu Mercedes Citaro seara dupa ora 9 la aceste viteze!! Este o senzatie foarte placuta pt ca autobuzul ramane la fel de silentios
_________________ Jerysor |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Noi 2007 18:00:39 Titlul subiectului: Re: Speed |
85021 |
|
citarito a scris: | La un moment dat se vorbea de faptul ca aceste autobuze Mercedes sunt limitate la viteza de 50 de km/h | Ce pot sa spun sigur este ca autobuzele nu sunt limitate la 50 km/ora. Cel putin autobuzele liniei 783. Am fost zilele trecute in comuna Otopeni cu 783, si ultimele statii am stat la prima usa si am vazut vitezometrul care a ajuns la 70 km/ora in unele momente. Este adevarat ca soferul prinsese niste ambuteiaje pe Magheru si Aviatorilor, si poate vroia sa recupereze timpul pierdut
Acum, poate autobuzele de pa aceasta linie or fi avand un regim mai special, iesind din Bucuresti pana la aeroportul Otopeni, si nu au obligativitatea deplasari cu 40 km/ora.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Mar 01 Ian 2008 02:33:56 Titlul subiectului: 000 |
86367 |
|
Pana pe 31 decembrie 2007 exista 500 de Citaro (cum se scrie pe ziare) cu numerele de parc 4100-4599. Cateva autobuze au primit cate un nou numar. Exemplu luate de pe "Autobuze.xls" publicat pe site-ul transportbucuresti.trei.ro:
4600 4535
4601 4536
4603 4538
4604 4539
_________________
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 01 Ian 2008 04:42:35 Titlul subiectului: |
86368 |
|
Acelea au sosit numerotate greșit de la nemți. După ce au venit toate autobuzele, au fost renumerotate cu numerele lipsa din intervalul 4500-4599 (4100-4499 fiind deja ocupate toate) astfel încît să nu rămână ,,goluri".
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 04 Ian 2008 17:03:33 Titlul subiectului: |
86527 |
|
Mai precis, s-a omis plaja #4535 - #4559, citeva autobuze din aceasta venind cu autocolantul cu un numar de parc mai mare cu 65 fata de cel corect(deci, #4535 a venit ca #4600, etc.). De aceea #4559 este "500 Citaro fur die RATB" si nu #4599, cum ar fi fost de asteptat.
_________________ 133 circular: Puișor - Chirigiu - Parcul Carol - Nerva Traian - Foișor - Romană - Gara de Nord - M. Vulcănescu - Izvor |
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Dum 13 Ian 2008 13:57:04 Titlul subiectului: |
86967 |
|
Cum se acorda numere de parc pentru autobuzele Citaro? Pentru ca, dupa ce am "analizat" cateva autobuze, ele au numere de inmatriculare ordonate (B-51-*** la B-57-*** si B-60-*** la B-62-***), dar, la ce ma impresionez mai mult e ca masinile au numere de parc neordonate. De exemplu, Citaro #4100 are numarul de inmatriculare B-52-DZV, iar apoi, autobuzul #4101 are numarul B-55-VFB. #4102 are B-51-YYD. Iata si pozele:
http://ratb.stfp.net/index.cgi?veh=4100,4101,4102
Deci, acordarea numerelor de parc pentru autobuzele Citaro nu se bazeaza pe numere de inmatriculare, ca la DAF sau Rocar de Simon. Asta inseamna ca nici nu se bazeaza la al x-lea autobuz pentru Bucuresti. metrou.usor a scris: | Citaro #100 este #4298 la Autobaza Ferentari , Citaro #200 este #4324 tot la Autobaza Ferentari , Citaro #300 este #4390 la Autobaza Militari si Citaro #400 este 4499 la autobaza Nordului. | Dupa cum vedeti lista lui metrou.usor, plus ca al 500-lea Citaro e #4559, numere de parc se pare ca au fost acordate cam aiurea. 4324-4298=26. Cum poate ca al 100-lea autobuz sa aiba un numar de parc cu 26 de numere mai putin decat al 200-lea autobuz. Din punctul meu de vedere autobuzul #4298 trebuie sa fie al 199-lea Citaro, nu al 100-lea, in locul lui trebuie sa fie #4199. Cel mai corect numerotat ar fi #4499, care e, cu adevarat, "Der 400. Mercedes-Benz fur RATB", adica al 400-lea Mercedes pentru RATB.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Dum 13 Ian 2008 20:54:30 Titlul subiectului: |
86985 |
|
Se inmatriculeaza pe loturi...nu azi se inamtriculeaza un autobuz, maine inca unul, peste doua zile, altul.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Lun 14 Ian 2008 10:53:43 Titlul subiectului: |
87019 |
|
Cred ca Politia le inmatriculeaza in ordinea in care vin actele autobuzelor. In unele cazuri cred ca si soferii care vor lucra cu ele isi mai baga nasul, vezi cazul 695 (B-48-FRD).
Cand au aparut autobuzele DAC 112UDM, numerele erau complet aiurea, dar cauza era mai curand ca Politia dadea numere din urma, ramase libere, fie erau numere libere apartinand RATB, dupa casarea unor vehicule vechi.
Doar seria 2221-2230 avea 10 numere consecutive 37-B-959x, dar nu erau in ordinea numarului de parc, ci amestecate.
O explicatie posibila ar fi ca autobuzele fac probe si au numere temporare sau oricum niste acte. Probabil ca actele le duc amestecat si de aceea numerele sunt sa. In cazul Citaro mai e si problema ca numerele de parc nu s'au dat in ordinea sosirii.
O alta explicatie ar mai putea fi ca RATB rezerva numere pentru autobuze, dar fara sa stie dinainte ce numere de parc le vor da.
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Mie 16 Ian 2008 14:25:31 Titlul subiectului: |
87083 |
|
Astazi am avut o experienta neplacuta (poate extrem de neplacuta ) calatorind cu un Mercedes Citaro care nu a fost dat in exploatare mai mult de un an. Este vorba de #4513, ora 7 dimineata pe linia 300. Ca de obicei, luam 300 de la capatul liniei Clabucet. Fiind in graba de a prinde un scaun, am prins scaunul din mijlocul autobuzului, randul 2 langa fereastra dreapta, care, dupa cateva secunde, am observat ca era ud! Din fericire, erau mai multe scaune goale, asa ca am mutat de la scaunul cel ud la altul care e, din fericire, uscat.
Intrebarea mea, ce "eveniment" catastrofal s-a intamplat in acel autobuz? Oare ca a inceput sa ploua in Mercedes(-uri, adica mai multe Mercedes) sau a fost din cauza unui/unei batran(a) care a pus un sac plin cu sticle de ape, iar una dintre sticlele s-a rasturnat, fapt care s-a udat scaunul. Catalin Ghita a scris: | Inscripțiile de pe Mercedes-urile Citaro dovedesc o mare inconsecvență a celor care le-au aplicat . . . .nici inscripțiile tip text nu urmează o anumită regulă. | Inscriptiile de pe Citaro-urile "al ***-lea" au fost facute in Bucuresti. Iata si o dovada cu "Der 400. Mercedes-Benz fur RATB" #4499. Prima poza apartine user-ul zsizsi, facuta intr-o benzinarie din Oradea, iar a doua poza, facuta de M. Andrei si postata pe siteul ratb.stfp.net.
Descriere: |
Poza facuta de zsizsi, pe vremea cand #4499 era un autobuz nou-nout, neinscriptionat (poza de pe forum) |
|
Mărime fișier: |
62.04 kb |
Vizualizat: |
de 19446 ori |
|
Descriere: |
Poza facuta de M. Andrei, pe vremea cand #4499 circula deja pe 331, inscriptionat (poza de pe ratb.stfp.net) |
|
Mărime fișier: |
95.63 kb |
Vizualizat: |
de 19447 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 16 Ian 2008 21:32:03 Titlul subiectului: |
87094 |
|
Cum sa ploua in Citaro? De unde? Cel mult poate fi condens. Doar daca trec tevi pe acolo.
Va rog nu mai fiti patetici. Citaro, am scris si pe forumul asta si pe altele sunt folosite pe scara larga in Europa!! Numai pentru noi nu e bun?
Experiente neplacute sunt daca se strica in mijlocul strazii, daca troncanea, sau mai stiu eu ce. Dar pentru un scaun ud... ridicol!
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 17 Ian 2008 20:53:29 Titlul subiectului: |
87144 |
|
Si eu am constatat dimineata, ca picura intr-un Citaro. Tot cam in aceeasi zona. Sa fie de la zapada de pe acoperis care se topea ? Nu or fi bune etansarile de la ferestre ? Habar nu am, insa cert este ca picura.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 17 Ian 2008 22:53:44 Titlul subiectului: |
87150 |
|
Este din cauza izolatiei... care are un fel de burete intre melamina si tabla, nu celebra vata minerala sau poliestiren. Acest ,,burete" se îmbibă cu apă, iar apoi apa începe să picure.
|
|
Sus |
|
|
adrianb
Data înscrierii: 29/Mar/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2011 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Ian 2008 12:32:57 Titlul subiectului: |
87178 |
|
Citat: | Ultima mare achizitie a RATB, in 2007, au fost cele 500 de autobuze Mercedes, a 200.000 de euro bucata. Elegantele autobuze au fost o dezamagire pentru bucuresteni deoarece niciunul nu fusese dotat cu aer conditionat sau ferestre rabatabile, iar asta-vara se transformau in adevarate saune pe roti.
Defectele masinilor se mai arata si acum, cand se topeste zapada de pe acoperisuri si ploua peste calatori. Informati despre acest gen de incidente, oficialii regiei s-au aratat surprinsi, ca si cei de la primarie. „Aoleu, sa nu scrieti asta pana cand nu verificam, poate a fost un accident!”, a exclamat ieri Gheorghe Udriste, seful Directiei Transporturi si Siguranta Circulatiei din Primaria Capitalei. „Este prima data cand auzim asa ceva, ati retinut cumva numarul autobuzului?”, a intrebat si Mihai Vladarau, purtatorul de cuvant al RATB.
„Incidentul” se repeta zilnic pe linia 385, de cand temperaturile exterioare dezgheata zapada din oras, iar picaturile curg din tavan, printre placi, de parca ar fi gaurit. Anul acesta, primaria a mai platit inca 500 de autobuze pe care le asteapta de la aceeasi firma. | De aici:
http://www.evz.ro/article.php?artid=337800
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 165 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 19:19:08 Titlul subiectului: |
87293 |
|
Si eu am fost udat de "apa de Citaro", ma aflam in zona usii de mijloc si la o frana a curs un pic de apa din tavan direct pe haina mea...
Am atasat o poza gasita pe acest topic pentru exemplificare
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.66 kb |
Vizualizat: |
de 19196 ori |
|
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Dum 20 Ian 2008 13:42:38 Titlul subiectului: |
87321 |
|
bogdanpopescu a scris: | am prins scaunul din mijlocul autobuzului, randul 2 langa fereastra dreapta, care, dupa cateva secunde, am observat ca era ud! Oare ca a inceput sa ploua in Mercedes(-uri, adica mai multe Mercedes) |
guest a scris: | Si eu am constatat dimineata, ca picura intr-un Citaro. Tot cam in aceeasi zona. Sa fie de la zapada de pe acoperis care se topea ? |
CLAXON a scris: | si eu am fost udat de "apa de citaro", ma aflam in zona usii de mijloc si la o frana a curs un pic de apa din tavan direct pe haina mea | Asta e chiar o adevarata catastrofa! Trebuie sa fac (sau chiar facem, adica mai multi oameni) reclamatii la RATB! Nu poate sa fie asa ceva. Daca e vorba de un DAF, care are aproximativ 13 ani, sau un Rocar de Simon sau un DAC, e OK. Sunt autobuze vechi. Dar Citaro... Ele sunt noi...
_________________
|
|
Sus |
|
|
|