Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2007 19:55:15    Titlul subiectului: 80164

Din declaratiile primarului Falca reiese clar faptul ca lucrarile in zona Podgoria incep anul acesta. Ultima dovada, articolul de azi din "Adevarul" (www.aradon.ro), despre luarea inapoi in custodia primariei a lacului Padurice. In articol se spune ca proiectul cu toaletarea parcului si igienizarea lacului se va face in paralel cu lucrarile BERD de anul acesta din zona Podgoria si cu ridicarea noului sediu al CJ in acea zona. (sau amenajarea acelei cladiri abandonate).

Cele mai optimiste previziuni pentru strada Kogalniceanu, spun ca circulatia tramvaielor ar putea fi reluata prin octombire..., asa ca imi mentin parerea ca vom avea jumatate din reteaua de tramvai urbana blocata cel putin pentru vreo 3 luni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 14 Iul 2007 22:10:55    Titlul subiectului: 80332

nu va fi blocata, tramvaiele urmeaza sa intoarca la Capitan Ignat in loc de Fat Frumos(pina se deschide din nou circulatia prin Alfa), dar cum spuneam nu se stie cind incep lucrarile Wink
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2007 17:33:23    Titlul subiectului: 80612

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/vlaicu-fara-tramvaie/cn/aradon-news-editor5-20070724-045907
Vlaicu, fără tramvaie
ARAD - Pe tronsonul Vlaicu-UTA, arădenii vor fi nevoiți să apeleze, ce-i drept, gratuit, la autobuze.
De la 1 august, circulația tramvaielor pe tronsonul Vlaicu-UTA va fi suspendată pe o lungă perioadă de timp, aici urmând să înceapă lucrările pe creditul BERD. Primarul Gheorghe Falcă a anunțat marti faptul că tramvaiele vor fi înlocuite aici cu autobuzele și că deschiderea de șantier la lucrările de reabilitare a liniilor de tramvai și a drumurilor va avea loc cel mai probabil pe 6 august.
„Vom începe lucrarea cu Vlaicu. Tramvaiele vor funcționa în Zona IndustrialăVest și în Gai, până la Bidi. De la Bidi până la UTA vom pune la dispoziția arădenilor autobuze. Pentru că vrem să venim în sprijinul lor și să eliminăm cât de cât disconfortul pe care îl vom crea oricum, cetățenii nu vor plăti bilet pentru autobuze, ci vor circula cu un singur bilet de tramvai”, a punctat edilul.
Petru Cuvinean, directorul executiv al CTP, susține că, pe acest tronson, călătorii vor avea la dispoziție 5 sau 6 autobuze, care vor circula la o frecvență de 4 minute. Din această săptămână, arădenii vor fi informați de către CTP, prin intermediul fluturașilor, de schimbările majore care vor avea loc în circulația tramvaielor.
CTP a decis ca fluturașii să fie distribuiți la ghișeele sale, la momentul la care călătorii vin să-și cumpere bilete sau abonamente de tramvai.
A.B.

Se pare ca va incepe in sfarsit lucrarea BERD.
Partea cu tramvaiele din Gai pana la statia Bidi sa nu o credeti, pentru ca demonstreaza ca primarul Falca nu a mai fost de mult timp cu tramvaiul. Probabil calatorii spre Gai vor avea la dispozitie autobuze cu numarul 6 pana la Biserica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 16 Aug 2007 22:47:32    Titlul subiectului: 81589

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/aradul-se-schimba-la-fata/cn/aradon-news-editor6-20070816-015251
"Aradul se schimbă la față
Arad - De la 1 august, nu mai e vorba de o poveste. Suntem martorii demarării unor proiecte deosebite, care, pe lângă importanța utilitară, vor înfrumuseța și fața orașului. | Video1 Video2
E vorba, desigur, de începerea lucrărilor din cadrul proiectului „Arad - Reabilitare transport urban”, cofinanțat de BERD și Primăria Municipiului Arad.
Despre cât de necesară era această operațiune, nu cred că mai are vreun sens să vorbim. Glumind puțin, am putea spune că, dacă ai fi venit din străinătate, după mii de kilometru parcurși cu mașina, ai fi știut când intri în Arad și dacă erai legat la ochi. Carosabilul era (și încă mai este) mizerabil - gropi, denivelări, petice peste petice în asfalt, zdruncinături, disconfort. Așadar, un proiect era mai mult decât necesar, iar Primăria și, de ce să n-o spunem, primarul Gheorghe Falcă au inițiat acest proiect, au găsit sursele de finanțare și acum s-a trecut la execuția etapei întâi din proiect.
Obiectivele primei faze
Prima etapă din cadrul Proiectului „Arad - Reabilitare transport urban” cuprinde lucrări care se vor desfășura pe trei tronsoane. Tronsonul 1, Făt Frumos - Piața UTA; tronsonul 2, Piața UTA - Podgoria; tronsonul 3, Podgoria - Piața Romană. Termenul de finalizare a lucrărilor din această etapă este unul ambițios - 1 decembrie 2008. Spunem că este ambițios pentru că, inițial, se vorbea de 18 luni. „Deși lucrările au început cu oarecare întârziere, în ce ne privește, vom face eforturi ca să ne încadrăm în termenul anunțat”, ne asigură ing. Ioan Faur, directorul de la ICIM Arad, firmă care va executa lucrările de montaj la liniile de tramvai, la carosabil și trotuare (alte două firme, ISAF București și SPIE Rail, din Franța, vor executa lucrările de alimentare cu energie electrică și pentru linia de contact etc.).
De luna viitoare, va fi abordat și tronsonul 2, pentru început cu intervenții la carosabil. Lucrările la linii, cu închiderea circulației tramvaielor pe acest traseu, se vor executa după finalizarea tronsonului 1. În fine, lucrările la tronsonul 3, Podgoria - Piața Romană, vor începe în trimestrul IV al acestui an, cu lucrările la carosabil, intervențiile la liniile de tramvai fiind programate pentru anul viitor.
Detalii despre lucrare
Conform proiectului, vor fi modernizate liniile de tramvai, care vor fi schimbate în totalitate. Se va reface întreg carosabilul, pe câte trei benzi de circulație, pe fiecare sens. De asemenea, se vor reface trotuarele, parcajele și semaforizarea. Nu mai puțin de 24 de intersecții vor fi semaforizate. E vorba de reabilitarea a 5,9 kilometri de drum, cât reprezintă distanța dintre Făt Frumos și Piața Romană.
Dacă volumul lucrărilor este mare, și costurile sunt pe măsură: 30,8 milioane de euro. Merită? În mod cert! Altfel, BERD n-ar fi acceptat să finanțeze proiectul. La urma urmei, primarul Gheorghe Falcă are dreptate când spune că avem de-a face cu cel mai mare proiect, de la construirea Combinatului chimic încoace, care modernizează orașul de la Vest, prin centru, spre Sud, dar și atunci când afirmă că „Acest proiect a însemnat pentru noi ceea ce a însemnat FMI pentru România - prin el ne-am câștigat credibilitatea”.
Despre ineditul modernizării
Partea interesantă a proiectului este aceea că tramvaiele vor circula, în Vlaicu, peste o suprafață înierbată. Practic, între borduri, inclusiv între linii, vom vedea gazon. Va exista și un sistem de udare, iar „tunsul” ierbii va cădea în sarcina... tramvaielor, care vor fi dotate în mod special pentru această operațiune. Și încă ceva: ca principiu, peroanele din stațiile de tramvai vor fi amplasate după ieșirea din intersecție.
Urmează alte proiecte
Primarul Gheorghe Falcă a ținut să ne vorbească și despre celelalte trei mari proiecte pentru reabilitarea drumurilor din municipiu. Primul, cel ce include cartierele Gai, Bujac și Sânicolaul Mic, unde e vorba de modernizarea a 90 kilometri de drum și de introducerea canalizării. Al doilea proiect de modernizare a drumurilor cuprinde străzi din Subcetate, Grădiște (în stânga și în dreapta, luând ca referință strada Petru Rareș), iar al treilea se referă la zona istorică din perimetrul Biserica Sârbească - Piața Romană (Boul roșu), unde lucrările vor fi finanțate din fonduri structurale. Prin realizarea acestor proiecte vor fi modernizate drumuri pe o distanță de 122 de kilometri.
Fact box
Date tehnice ale proiectului
Prima fază a lucrărilor, în cuantumul celor 30 de milioane de euro, include printre altele:
- 11,8 km de linii de tramvai reabilitate
- realizarea a 24 de intersecții semaforizate
- 11.834 metri pătrați de tratament cu mixtură asfaltică
- 714 bucăți indicatoare schimbate
- 5.888 metri de tubulatură pentru comunicații
- 177 de copaci plantați
- 3 hectare de zone verzi refăcute
- 2,6 hectare de linii de tramvai înierbate
„Acest proiect a fost pentru noi ce a fost FMI pentru România - prin el ne-am câștigat credibilitatea” - Gheorghe""

Un articol cam laudativ la adresa primarului. In cele ce urmeaza voi posta si linkurile catre 2 filmulete, primul cu lucrarile si al doilea fiind o parte dintr-un interviu cu Primarul Falca.

http://video.aradon.ro/members.aradon/santier_vlaicu.wmv/viewer.html
http://video.aradon.ro/members.aradon/santier_vlaicu2.wmv/viewer.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2007 13:27:43    Titlul subiectului: scscsc 81693

Deși în Arad nu am văzut nici bucle de transponder, nici transpondere și nici rezistențe pentru acționarea din buton a patinei de comandă (și nici patină de comandă).
Deci... o întrebare mai seacă: există vreun model de macaz automat la Arad? Dacă da, cum se acționează (patină, transponder...)?
Off-topic: prin unele orașe din Germania există instalații asemănătoare instalației INDUSI, pentru ca vagoanele să nu poată depăși semnalele/semafoarele când nu au voie să treacă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2007 17:40:48    Titlul subiectului: 81697

Raspuns: Da, exista doar 2 macaze automate in tot Aradul, acelea de la bariera cu racordul de Glogovat controlate de personalul din cantonul de la bariera. S-a mai discutat despre aceasta aici http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2223&start=0

In rest, in Arad ramanem la cel mai simplu si mai sigur sistem: ranga Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 00:16:23    Titlul subiectului: 81826

Iată niște poze din 22 august cu situația infrastructurii pe Strada Kogălniceanu:


DSC00074.JPG
 Descriere:
A fost montat un tronson de linie (pe sensul dinspre Biserica Sârbească spre prima stație)
 Mărime fișier:  48.91 kb
 Vizualizat:  de 17409 ori

DSC00074.JPG



DSC00076.JPG
 Descriere:
Linia nouă este sudată de cea veche (cea care vine dinspre Strada Preparandiei), iar pe cealaltă parte urmează să fie montate
 Mărime fișier:  68.81 kb
 Vizualizat:  de 17409 ori

DSC00076.JPG



DSC00078.JPG
 Descriere:
Linia nouă nu are traverse ci este direct prinsă cu șuruburi în betonul armat
 Mărime fișier:  51.17 kb
 Vizualizat:  de 17409 ori

DSC00078.JPG



DSC00079.JPG
 Descriere:
Vedere de la colțul Străzii Emanuel Gojdu
 Mărime fișier:  43.9 kb
 Vizualizat:  de 17409 ori

DSC00079.JPG



DSC00080.JPG
 Descriere:
Metoda prin care este montată șina
 Mărime fișier:  65.6 kb
 Vizualizat:  de 17409 ori

DSC00080.JPG



DSC00081.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.39 kb
 Vizualizat:  de 17409 ori

DSC00081.JPG



DSC00083.JPG
 Descriere:
Sudura dintre linia nouă și cea veche
 Mărime fișier:  83.04 kb
 Vizualizat:  de 17409 ori

DSC00083.JPG



DSC00084.JPG
 Descriere:
Vedere spre Alfa de la colțul Străzii Andrei Șaguna
 Mărime fișier:  39.73 kb
 Vizualizat:  de 17409 ori

DSC00084.JPG



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 14 Oct 2007 16:34:09    Titlul subiectului: 83733

Lucrările au avansat pe Strada Kogălniceanu. Cercetând ieri zona, am constatat că totul stă bine. Groapa a ajuns deja la curba din Alfa, betonarea a ajuns până la Strada Blanduziei iar asfaltările au început deja puțin câte puțin dinspre Biserica Sârbească. Legătura liniei de tramvai nouă cu cea veche (de pe Strada Preparandiei) s-a făcut deja. Urmează să fie ridicat molozul și curățată toată acea zonă pentru ca tramvaiele să poată circula când se va deschide circulația. Imaginile de mai jos își spun cuvântul...


DSC00001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.33 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00001.jpg



DSC00002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.79 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00002.jpg



DSC00005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.69 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00005.jpg



DSC00006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.47 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00006.jpg



DSC00011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.6 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00011.jpg



DSC00014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.14 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00014.jpg



DSC00016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.66 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00016.jpg



DSC00018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.77 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00018.jpg



DSC00022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.31 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00022.jpg



DSC00024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.21 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00024.jpg



DSC00025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.81 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00025.jpg



DSC00028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.41 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00028.jpg



DSC00031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.09 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00031.jpg



DSC00033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.23 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00033.jpg



DSC00035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.95 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00035.jpg



DSC00044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.39 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00044.jpg



DSC00047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.63 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00047.jpg



DSC00048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.32 kb
 Vizualizat:  de 17287 ori

DSC00048.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 14 Oct 2007 19:19:52    Titlul subiectului: 83737

In alta ordine de idei, reabilitarea strazii Renasterii va incepe de abia anul viitor, din cauza unor erori de proiectare si a faptului ca ..vine iarna iar lucrarile ar trebui sa fie intrerupte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2008 15:46:59    Titlul subiectului: 86879

A mai fost careva in Alfa sa vada stadiul lucrarilor de acolo, eu am fost prin decembrie insa lucrarile erau sistate, sper ca acum cu noul an, santierul sa reporneasca in forta.
Am sa dau o tura saptamana viitoare pana acolo si am sa fac un calup de poze insa ma asteptam sa mai aiba careva informatii noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2008 23:48:19    Titlul subiectului: 2223 87522

Din pacate se pare ca se prelungeste perioada in care si Aradu Nou e privat de tramvaie: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/podul-traian-fara-verdict/cn/news-20080123-03063930

Podul Traian, fără verdict
ARAD - Cei trei experți contactați de Primărie nu au întocmit încă raportul cu privire la gradul de pericol pe pod.

Deși are la dispoziție 3 miliarde de lei vechi pentru intervenții,Primăria Arad nu poate începe lucrările de reparații la Podul Traian.

Aceasta, în pofida faptului că podul nu mai este traversat de tramvaie, că locuitorii din Aradul Nou se plâng în fiecare zi de legăturile defectuoase care le sunt oferite ca alternativă de CTP, iar circulația vehiculelor a fost resticționată la 5 km/oră.

Intervenția la Podului Traian este imposibilă pe moment, în pofida votului dat de consilieri, pentru că cei trei experți, din Timișoara, București și Arad, nu și-au pus încă verdictul cu privire la gravitatea defecțiunilor semnalate la pod. Fără unda verde de la experții, nici o lucrare nu poate fi demarată.

În fapt, până la demararea lucrărilor de remediere a defecțiunilor apărute la aparatul de reazem și la zidul de gardă de pe malul drept al podului, specialiștii trebuie să dea verdictul cu privire la traversarea acestui obiectiv. Una dintre concluzii experților, la momentul apariției problemei, vorbea chiar de închiderea totală a circulației pe pod până la finalizarea intervenției.

Mai mult, Primăria Arad nu exclude varianta în care circulația vehiculelor va fi închisă pe pod pe timpul desfășurării șantierului.
A.B.

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2008 20:49:13    Titlul subiectului: 88152

Facand o mica expeditie pentru a filma Acceleratul Timisoara Nord - Iasi de dupa masa, care trece pe racordul inspre Glogovat, am studiat putin si liniile de tramvai.

Primul lucru care se vede in tot orasul, dar in zona aceasta e exagerat, este faptul ca s-a facut economie la traverse. Distanta intre 2 traverse aproape ca depaseste 500 mm, si ne mai miram ca ne balangane in dreapta si in stanga.

In al doilea rand pe linia Arad-Vladimirescu intalnim niste joante de toata frumusetea. Cum linia este toata din bucati, din orice tramvai se aude glasul rotilor de tren...

Cateva imagini de la fata locului:



joanta.jpg
 Descriere:
O joanta de toata frumusetea. Nu ne ramane decat sa stam si sa ascultam glasul rotilor de tren cand trecem peste ea
 Mărime fișier:  237.48 kb
 Vizualizat:  de 16869 ori

joanta.jpg



distanta mare intre traverse.jpg
 Descriere:
Distanta intre traverse...
 Mărime fișier:  206.11 kb
 Vizualizat:  de 16869 ori

distanta mare intre traverse.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 09 Feb 2008 22:11:05    Titlul subiectului: 88450

O ultimă vizită pe Strada Kogălniceanu cât timp mai este în șantier am făcut-o atât alaltăieri (până la jumătatea străzii) cât și azi, reluând de la început, asta datorită condițiilor de vreme proastă din 7.02.2008 care se pot observa în primele șapte poze. Urmează în viitor "expedițiile" și pe Calea Aurel Vlaicu, între UTA și Fortuna, când îmi va permite timpul.


DSC00001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00001.jpg



DSC00002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.27 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00002.jpg



DSC00003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.79 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00003.jpg



DSC00004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.18 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00004.jpg



DSC00005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.49 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00005.jpg



DSC00006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.37 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00006.jpg



DSC00007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.71 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00007.jpg



DSC00013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.51 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00013.jpg



DSC00014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.97 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00014.jpg



DSC00015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.2 kb
 Vizualizat:  de 16784 ori

DSC00015.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 09 Feb 2008 22:16:13    Titlul subiectului: 88451

Continuarea (Strada Kogălniceanu):


DSC00016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.7 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00016.jpg



DSC00017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.83 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00017.jpg



DSC00018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.08 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00018.jpg



DSC00019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.07 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00019.jpg



DSC00020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.79 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00020.jpg



DSC00021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.7 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00021.jpg



DSC00022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.23 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00022.jpg



DSC00023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.86 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00023.jpg



DSC00024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.53 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00024.jpg



DSC00025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.57 kb
 Vizualizat:  de 16778 ori

DSC00025.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!


Ultima modificare efectuată de către Zgârcănstein la Sâm 09 Feb 2008 22:21:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 09 Feb 2008 22:18:12    Titlul subiectului: 88452

Continuarea (Strada Kogălniceanu):


DSC00026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.06 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00026.jpg



DSC00027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.8 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00027.jpg



DSC00028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.23 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00028.jpg



DSC00029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.18 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00029.jpg



DSC00030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.45 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00030.jpg



DSC00031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.77 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00031.jpg



DSC00032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.84 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00032.jpg



DSC00033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.33 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00033.jpg



DSC00034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.88 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00034.jpg



DSC00035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.28 kb
 Vizualizat:  de 16777 ori

DSC00035.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 09 Feb 2008 22:24:26    Titlul subiectului: 88453

Continuarea (Strada Kogălniceanu - intersecție cu Calea Pădurii):


DSC00036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.72 kb
 Vizualizat:  de 16772 ori

DSC00036.jpg



DSC00037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.61 kb
 Vizualizat:  de 16772 ori

DSC00037.jpg



DSC00039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.08 kb
 Vizualizat:  de 16772 ori

DSC00039.jpg



DSC00041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.27 kb
 Vizualizat:  de 16772 ori

DSC00041.jpg



DSC00042.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.99 kb
 Vizualizat:  de 16772 ori

DSC00042.jpg



DSC00043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.75 kb
 Vizualizat:  de 16772 ori

DSC00043.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 15:06:34    Titlul subiectului: 88483

Pana in vara ar trebui sa fie gata atat Strada Kogalniceanu cat si Fortuna-UTA. De atunci o sa inceapa alta distractie...UTA-Podgoria.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 15:24:38    Titlul subiectului: 88658

Pai daca aceste tronsoane de care vorbeai tu vor fi gata, eu zic ca tot nu va fi chiar atat de rau cum este acum pentru ca atat Cocorilor si mai departe Padurii si Kogalniceanu, cat si Calea Victoriei pot prelua traficul de pe tronsonul UTA-Podgoria.
Acum in schimb este groaznic pentru ca intre Fortuna si UTA traficul este strangulat de lucrari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2008 12:05:04    Titlul subiectului: 88828

Am observat ca la trecerea la nivel cu calea ferata de dupa Fat Frumos linia de tramvai spre Gai e scoasa in locul unde intersecta linia de tren.


linie scoasa.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.65 kb
 Vizualizat:  de 16497 ori

linie scoasa.JPG



linie scoasa2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.46 kb
 Vizualizat:  de 16497 ori

linie scoasa2.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 20 Mar 2008 00:00:44    Titlul subiectului: 90350

Lucrari pe tronsonul Fortuna-UTA:















Pot spune ca sunt mandru de de atentia care se acorda transportului in comun electric, de fapt ca se intentioneaza extinderea retelei de tramvai in vestul orasului pana la viitorul complex Carrefour-Armonia (se extinde extensia de la zona industriala de vest) iar in S orasului vor sa extinda tramvaiul pana la viitoarea locatie a noului Spital clinic de urgenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 20:10:26    Titlul subiectului: 984 91300

Se aud vești bune în ceea ce privește circulația tramvaielor prin cartierul Alfa... Pentru Gai însă nu prea Neutral

"Recepție finală în cartierul Alfa
ARAD - Lucrările din cartier au ajuns, după trei ani de șantier, la final, excepție făcând Condurașilor-Kogălniceanu. Comunicat

Primăria Arad a receptat lucrările din cartierul Alfa, acolo unde, potrivit primarului Gheorghe Falcă, s-au investit, în ultimii trei ani, 70 de miliarde de lei vechi.

Prezent la fața locului pentru a recepta investiția, edilul local a punctat, printre altele, faptul că s-au modernizat toate străzile (12 la număr, adică 33.714 mp.), că s-au asfaltat trotuarele (pe 12.800 mp), că s-au efectuat marcaje și semnalizări rutiere, că au fost amenajate noi spații de parcare (pe 5.527 mp), că au fost create platforme gospodărești, că au fost înființate două locuri de joacă, un teren de sport multifuncțional, un teren de fotbal cu nisip, că s-au amplasat patru mese de tenis și s-au plantat 262 de pomi.

Cu toate acestea, recepția finală a lucrărilor de asfaltare s-a făcut cu completări, cele două societăți executante având obligația să remedieze defecțiunile constatate de Primărie (la borduri, pante etc.).

„Când vom finaliza și lucrarea de pe Condurașilor-Kogălniceanu, putem spune că acest cartier este aliniat standardelor la care trebuie să ajungă, în cele din urmă, toate cartierele din Arad: canalizare, drumuri asfaltate, trotuare reabilitate, locuri de joacă etc.”, a punctat Gheorghe Falcă.

Tramvaie, de Paști

Cât privește lucrarea de 120 de miliarde de lei vechi - modernizarea arterei de circulație Kogălniceanu- Condurașilor - aceasta va fi finalizată, potrivit spuselor primarului, doar undeva la sfârșitul lunii august.

Totuși, câteva lucrări vor fi finalizate înainte. Intrarea în cartierul Alfa de pe strada Pădurii va fi redeschisă circulației rutiere săptămâna viitoare, în condițiile în care, în aceste zile, poziționarea liniilor de tramvai în intersecție a fost terminată, iar asfaltarea zonei va debuta la începutul săptămânii viitoare.

Tot săptămâna viitoare vor începe lucrările la amplasarea firelor de contact necesare tramvaielor. Mai mult, potrivit primarului, „până de Paști încercăm să dăm drumul la liniile de tramvai pe Condurașilor -Kogălniceanu; până atunci, se va turna probabil și primul strat de asfalt pe acest tronson, urmând ca al doilea strat, cel final, să fie pus până la finele lui august”.

Și piața

Tot la capitolul investiții în cartier, primarul a trecut și piața pusă pe picioare în vecinătatea supermarketului din Alfa, investiția de aici, care a costat un miliard de lei vechi, fiind realizată în colaborare cu SC TOP.

A.B.
"
Citat de pe ARADON
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Gai, un tramvai numit dorință
ARAD - Așteaptă mai bine de o oră după un mijloc de transport care să-i ducă în centru. Este vorba de locuitorii din Gai, care au rămas fără tramvai, de peste șase luni.

Supărarea acestora a fost făcută publică la ultima ședință CLM de către Coloman Edeleni, care susține că a avut o întrevedere în cartier, ocazie cu care a ascultat nemulțumirile oamenilor.

„Cei din Gai se plâng că timpul în care vine o cursă de autobuz este de mai bine de o oră. Cetățenii nu solicită decât ca acestea să vină la o cadență de 40-45 de minute. Degeaba la spuneți oamenilor că se va circula bine în trei, patru luni, când aceștia sunt nevoiți să circule în oraș în fiecare zi. Trebuie făcut ceva și pentru acești cetățeni ai Aradului”, a punctat Coloman Edeleni.

Primarul Gheorghe Falcă a intervenit însă repede pe subiect și a punctat faptul că „încercăm să finalizăm până de Paști accesul tramvaielorîn Vlaicu și atunci vom da drumul circulației acestora și în Gai”.

A.B.

Citat de pe ARADON

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2008 14:27:10    Titlul subiectului: 91350

Se pare ca si cu podul Traian sint probleme, locuitorii din Aradu Nou mai au de asteptat pina sa mearga cu tramvaiul, nici acum cei ce trebuia sa dea verdictul la starea podului nu au dat un verdict pozitiv, ci au ajuns la concluzia ca trebuie reabilitat, nu doar efectuate lucrari de intretinere.
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2008 11:42:26    Titlul subiectului: 2223 91751

Este intr-adevar foarte bine ca se doreste extinderea retelei de tramvai, insa cel putin pentru extinderea liniei pana in zona Carrefour sunt sceptic in ceea ce priveste rentabilitatea. Cred ca s-ar impune in primul rand dublarea liniei, pentru ca odata cu finalizarea lucrarilor BERD sa se poata trimite mai multe garnituri spre acea zona. Macar pana la Strandul Termal Bidi ar trebui dublata acea linie. Smile

"Variante pentru Traian
Autoritățile locale au dat publicității traseele care pot fi urmate după închiderea podului. Comunicat pod Traian

Arad - Autoritățile ocale au anunțat, ieri, care sunt variantele ocolitoare după ce Podul Traian va fi închis pentru reparații.

Reparațiile sunt necesare pentru a se putea relua circulația tramvaielor în condiții de siguranță. În perioada 14 aprilie-22 aprilie, arădenii care se deplasează în/sau dinspre Aradul Nou sunt sfătuiți să folosească fie Podul Decebal, fie Podul Rutier Micălaca, (pe strada Cetății sau pe șoseaua de variantă Subcetate).

Pentru a asigura fluidizarea traficului în zona Podului Decebal, în această perioadă, Comisia de Sistematizare a Circulației a decis să instituie sens unic pe strada Nicolae Bălcescu pentru traficul care coboară de pe Podul Decebal spre piața Avram Iancu, interzicându-se, de asemenea, accesul din Piața Avram Iancu pe strada Decebal.

La intersecția dintre strada General Dragalina cu strada Nicolae Bălcescu s-a interzis mersul înainte pentru autovehiculele care circulă pe Bulevardul Dragalina, având acces doar mașinile care coboară de pe pod. Podul va fi închis total circulației auto și pietonale pentru lucrările de la structura metalică."

Sursa:www.aradon.ro


Sper ca reparatiiel efectuate sa fie de calitate si sa permita accesul tramvaielor mai grele decat un T4D sau T4R. Altfel, in opinia mea, nu s-ar face mare lucru pentru ca solutia cu linia 3b ar fi la fel de enervanta ca si cea de acum cu autobuzele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 21:06:12    Titlul subiectului: 92061

"A fost ridicat Podul Traian
ARAD - Parte din suprastructura podului a fost ridicată câțiva centimetri, după ce liniile au fost scoase.

Podul Traian a fost ridicat, astăzi, cu câțiva centimetri, cu ajutorul unor prese hidraulice, intervenția desfășurându-se în jurul amiezii.

Primele lucrări demarate aici au vizat însă scoaterea parțială a liniilor de tramvai care traversează podul și escavarea betonului din apropierea piciorului dinspre malul drept.

Alte operațiuni legate de garantarea siguranței podului Traian vor fi întreprinse în zilele ce vor urma.

O rolă deplasată va fi legată de celelalte două din vecinătatea acesteia, pentru a nu se mai mișca (deplasarea acesteia creând pericolul care a dus la închiderea circulației tramvaielor pe Podul Traian). Mai apoi, experții vor verifica zidul de reazem de pe malul drept.

Dacă pe această componentă nu vor fi descoperite alte probleme, atunci, potrivit Primăriei Arad, se va reface structura rutieră, vor fi remontate șinele ridicate de pe pod și turnat asfalt în locurile în care s-a intervenit.

Mai devreme

Deși lucrarea a fost programată să dureze o săptămână și o zi, este posibil, conform celor declarate de purtătorul de cuvânt al Primăriei Arad, Corina Drăghici, ca intervenția să se finalizeze mai repede decât termenul stabilit.

În acest caz este posibil ca și circulația pe Podul Traian să fie reluată mai repede decât ziua de marți, iar blocajele din trafic, cum a fost astăzi cel din Piața Avram Iancu, unde noi intervenții și săpături au contribuit la haosul din circulație, să fie cât de cât eliberate.

Potrivit anunțului inițial, intervenția la Podul Traian trebuia finalizată pe 22 aprilie, când circulația tramvaielor urma să fie reluată în condiții siguranță.

Până atunci, podul urma să fie închis total circulației auto și pietonale pentru lucrări de reparații la structura metalică, iar traficul deviat.

A.B.
"
Citat de pe ARADON



news-20080415-05185836-image.jpg
 Descriere:
Podul Traian (foto: ARADON)
 Mărime fișier:  7.97 kb
 Vizualizat:  de 16475 ori

news-20080415-05185836-image.jpg



_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2008 12:04:21    Titlul subiectului: 92172

"Tramvaiele se întorc în Alfa
De săptămâna viitoare, tramvaiele vor circula în Alfa, după ce astăzi au început probele la linii. VIDEO

Arad- Mai sunt de făcut doar câteva retușuri până când tramvaiele se vor reîntoarce în cartierul Alfa iar cetățenii vor putea să ajungă cu acestea în centru. Ieri, pe Condurașilor- Kogălniceanu se trăgeau liniile de contact destinate tramvaielor, iar, potrivit muncitorilor, de mâine încep probele la linii.

Primarul Gheorghe Falcă ne-a confirmat acest fapt: „De mâine (astăzi -n.r.) încep probele, iar, cel mai probabil, de luni vom da drumul la tramvaie pe Condurașilor-Kogălniceanu.

Adică, mai repede cu o lună decât era prevăzut în contractul cu firma executantă!”. Accesul în Alfa de pe Pădurii a fost refăcut și el și a fost deschis circulației, iar, în plus, pe cele mai mari porțiuni de pe cele două străzi mașinile vor putea circula și ele, dat fiind faptul că un prim strat de asfalt a fost deja turnat.

Ultimul strat și reabilitarea trotuarelor, cele din urmă lucrări care trebuie executate aici, ar trebui finalizate, conform contractului, la finele lui august, dar, potrivit Primăriei Arad, este posibil ca și acestea să fie finalizate mai repede. Întreaga lucrare de aici a costat 120 de miliarde de lei vechi."

Sursa: www.aradon.ro


Gasiti acolo si un filmulet si cateva poze cu zona. Cica astazi se vor face ceva probe iar de luni se va da drumul la tramvaie "cu rogram redus" insa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Următoare
Pagina 2 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community