|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Feb 2007 13:41:51 Titlul subiectului: |
76849 |
|
Pe Giulesti va circula tramvai.
Linia 44 va circula intre 16 Februarie si Orhideea cu vagoane V3A-2S-93 si poate V2A-2S daca nu sunt de ajuns 6 V3A-2S-93.
Pentru ca RATB vrea sa exploateze portiunea aceea modernizata.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 27 Feb 2007 14:18:22 Titlul subiectului: |
76856 |
|
Am inteles ca daca pasajul dureaza mult, acest lucru nu se poate pune in practica. Cum se transporta vagonul defect la URAC sau cum se aduce unul bun, daca unul din cele 1-3 vagoane se va defecta?
|
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Mar 20 Mar 2007 20:32:41 Titlul subiectului: * Pasajul suprateran BASARAB |
77644 |
|
Pentru executarea lucrarilor de constructie a Pasajului Suprateran Basarab, incepand cu data de 25.03.2007 se inchide traficul rutier general si cel al mijloacelor de transport public de suprafata in zona Garii Basarab respectiv:
• Bd. Dinicu Golescu, pe tronsonul cuprins intre str Fluviului si Sos Orhideelor;
• Sos Orhideelor, pe tronsonul cuprins intre Bd Dinicu Golescu si Cal Plevnei
Restrictiile de circulatie se vor mentine pe toata durata de executie a lucrarilor.
In zona va fi permis doar accesul riveranilor si al mijloacelor de interventie (Salvare, Pompieri, Politie, Utilitati).
Pe perioada cat traficul va fi restrictionat, terminalul R.A.T.B. "Gara Basarab" se va reamplasa pe o locatie invecinata la intersectia Str. Fluviului/Str. Afluentului iar circulatia mijloacelor de transport public de suprafata se va desfasura pe trasee modificate, dupa cum urmeaza:
Linile 35 si 44 vor functiona sub indicativ 35 pe un traseu comun intre "Depoul Militari" si "Cart. 16 Febuarie" pe Bd. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timisoara, Bd. Vasile Milea, Sos. Orhideelor, Cal. Giulesti.
Linia 105 va functiona pe sensul spre Pta Presei Libere, modificat de la intersectia Sos. Orhideelor/Cal. Plevnei, prin Cal. Plevnei, Str. Afluentului, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, apoi traseul actual.
Linia 123 va functiona pe sensul spre Gara de Nord modificat de la intersectia Cal. Plevnei/Str. Afluentului, prin Str. Afluentului, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, cu intoarcere prin Str. Witing, apoi traseul actual.
Linia 133 va functiona pe traseul actual intre Bd. Tineretului si intersectia Bd. Dinicu Golescu/Str. Fluviului, apoi prin Str. Fluviului cu intoarcere prin Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, apoi traseul actual.
Linia 178 va functiona intre Complex Comercial Apusului si Stirbei Voda pe Str. Apusului, Bd. Uverturii, Str.Virtutii, Sos. Crangasi, Pasaj Grant, Cal. Giulesti, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda cu intoarcere prin Str. Luterana, Str. G-ral Budisteanu, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Fluviului, Cal. Plevnei, Cal. Giulesti apoi traseul actual.
Linia 282 va functiona intre Sos. Fundeni si Str. Fluviului pe traseul: Str. Pescarilor, Str. Maior Vasile Bacila, Sos. Colentina, Str. D-na Ghica, Bd.Lacul Tei, Str. Barbu Vacarescu, Str. Ceaikovski, Bd. Mircea Eliade, Str. Av. Radu Beller, Pta Dorobantilor, Cal.Dorobantilor, Bd. Maresal C-tin Prezan, Arcul de Triumf, Str. Al. Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Bd. Banu Manta, Sos.N.Titulescu, Cal. Grivitei, Pta Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, cu intoarcere prin Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Pta Garii de Nord, apoi traseul actual.
Linia 634 va functiona intre P-ta Dorobantilor si Str. Fluviului pe Cal. Dorobantilor, Bd. Iancu de Hunedoara, Str. N. Titulescu, Bd. Alex. Ioan Cuza, P-ta Garii de Nord, Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, cu intoarcere prin Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, P-ta Garii de Nord, Cal. Grivitei, Sos. N. Titulescu, apoi traseul actual.
Linia 635 va functiona intre Calea Plevnei (cap linii 20, 35, 44) si Bd. Regiei pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Bd. Schitu Magureanu, Str. Grigore Cobalcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Str. Fluviului, Cal. Plevnei, Sos. Orhideelor, Bd. Regiei, cu intoarcere prin Str. Pascal Cristian, Str. Boisoara, Calea Giulesti, Calea Plevnei, Str. Afluentului, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei.
Se indica urmatoarele rute ocolitoare:
• B-d Iuliu Maniu - Sos Grozavesti - Splaiul Independentei - Str Mircea Vulcanescu - Bd Dinicu Golescu;
• B-d Iuliu Maniu - Sos Cotroceni - Str Ctin Noica - Str Mircea Vulcanescu - Bd Dinicu Golescu;
• Sos Orhideelor - Sos Giulesti - Podul Grant - Cal. Grivitei;
• Sos Orhideelor-Cal Plevnei- Str Mircea Vulcanescu - Bd Dinicu Golescu;
• P-ta Garii de Nord - Str Witing - Cal Plevnei - str Ctin Noica - Splaiul Independentei;
• P-ta Garii de Nord - Str Witing - Cal Plevnei - Sos Orhideelor;
• P-ta Garii de Nord - Cal Grivitei - Podul Grant - Sos Giulesti - Sos Orhideelor.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 20 Mar 2007 20:59:32 Titlul subiectului: |
77647 |
|
Am o intrebare: pentru constructia acestui pasaj, trebuie demolate niste cladiri cel putin intre gara Basarab si Orhideea. Pana la demolarea lor, de ce trebuie inchis tot traficul, inclusiv al tramvaielor? Nu era mai bine daca intai demolau, largeau strada si pe urma se apucau de pasaj, cum au facut la Otopeni? Sau este vorba de o idee tembela a vreunui idiot care da drumul la sirena ca sa ajunga la timp la serviciu? De ce trebuie aceasta harababura intr'un trafic oricum infernal, cand mai intai puteau largi strada si apoi sa se apuce de treaba? Oricum, masinile si mijloacele de transport se vor inghesui pe stradute, iar soferii si calatorii vor privi la muncitorii care vor dormi cu golden slitzul la soare, necontrolati de nimeni.
Probabil ca acest pasaj este util, dar constructia lui ar trebui facuta cu cap, nu doar pentru ca sunt niste bani care trebuie tocati. Probabil ca vor ramane inca multi de tocat, iar pasajul nu se va termina la termen, precum calea Giulesti.
|
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Mar 20 Mar 2007 21:46:33 Titlul subiectului: |
77650 |
|
1. Inca sunt probleme cu exproprierile, vreo 5 proprietari nu au fost convinsi sa vanda municipalitatii. Eu, in locul lor, i-as demola pe restul, si atunci cei 5 vor vinde cand se vor trezi cu munti de moloz in jurul lor. Sigur ca exista si varianta evacuarii fortate, intrucat lucrarea a fost votata ca fiind de utilitate publica, totusi primaria da dovada de omenie si poarta negocieri cu proprietarii. Aici problema are si unele riscuri, daca ai terenul de 1000 mp de exemplu, si primariei nu-i trebuie decat o parte, sa zicem 900, atunci te va despagubi pentru 900, si ramai cu 100 pe care nu poti construi nimic, doar sa faci un picnic sau sa pui flori.
2. Sunt curios cum vor trece nu mai putin de 7 linii de autobuze pe str.Afluentului si Fluviului plus o gramada de masini.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 20 Mar 2007 23:04:30 Titlul subiectului: |
77654 |
|
Daca inca sunt probleme cu exproprierile, de ce inchid circulatia pe 25? Treaba asta nu trebuia rezolvata pana acum? Sau proprietatile respective au fost cumparate la timp de catre rude care trebuie ale cui trebuie, iar totul este o manevra de interese?
Observ ca toate primariile din 1992 pana in prezent au permis niste idiotenii incredibile, dela case rasarite printre blocuri pana la blocuri de 4 etaje pe stradute vai de capul lor, plus monstruozitatea aceea langa catedrala. Daca Ceausescu muta bisericile, astia le inconjoara pur si simplu de godzille din sticla.
In acelasi mod in care fiecare metru patrat in plus nu e pentru un copac, o banca (de stat pe ea) sau un leagan pentru copii, ci o bucata dintr'o halca mai mare numai buna de dat cui vrea sa mai ridice un bloc de sticla. Continuand traditia epocii de aur, epoca de plastic aduce din nou cladire langa cladire, stradute fara trotuar pe care de abia incape o masina sau poate greu de tot doua smarturi, si la fel vor aduce super-aglomeratii, in timp ce se vor chinui luni intregi sa ridice cate un stalp la pasasjul videan.
Daca nu va convine sa circulati bara la bara in timp ce o strada va sta blocata si goala cu Dorel si Gigel intinsi la soare cu berea la care fac reclama, spuneti NU blocarii strazii pe 25. Vrem strada larga, ca la Otopeni, cu lucrari pe mijloc. Daca acolo a fost posibil pentru ca marinelul si motociclistul sa ajunga repede la Siniaia, va fi posibil si aici.
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Mie 21 Mar 2007 11:46:19 Titlul subiectului: |
77678 |
|
Nu cred ca se va mai repeta vreodata momentul 1907, din varii motive. iar in Bucuresti, cu atat mai putin. Societatea civila romaneasca in general este inexistenta si goana zilnica nu va lasa ragaz nimanui, indiferent de clasa sociala, sa protesteze in vreun fel sau altul. in primul rand nu exista un antecedent, un curent de opinie in opozitie cu planul de sistematizare actual.
Nu spun ca ar trebui intrebati si copiii de la gradinita daca sunt de acord cu pasajele si ansamblurile de locuinte/birouri/centre comerciale, dar macar sa existe o transparenta alaturi de oamenii care ar avea ceva de spus, fara culoare politica. Atata timp cat japca este singurul motor economic, nu avem nici o nadejde de indreptare. Chiar daca Videanu nu mai prinde un mandat, tot n'o sa'l ia nimeni la intrebari, asa cum nici un primar al Bucurestiului n'a fost intrebat cel putin in ultimii 17 ani. Este foarte posibil ca peste 7 ani cand capitala va intra in colaps sa le trazneasca ideea de a muta centrul administrativ la Targoviste sau te miri unde altundeva si atunci bucurestenii sa se spele pe cap cu problemele lor, ca nu i'a pus nimeni sa stea gramada acolo. Pentru ca dincolo de pasajul Basarab, sunt niste probleme care nu par sa aiba loc pe vreo lista. este vorba de alimentarea cu apa, mai mult sau mai putin potabila, canalizarea care e sub orice critica, gropile de gunoi care nu mai fac fata volumului de consum, poluarea si lipsa critica a spatiilor verzi, triada aglomeratie-transport public-starea mizerabila a drumurilor, lipsa autoritatii (fiecare face ce vrea daca da o spaga mica/mare, cum o fi, numai sa fie).
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 22 Mar 2007 00:17:00 Titlul subiectului: |
77715 |
|
Peste tot in lume se da spaga, dar e mare diferenta intre a da spaga pentru al n+1'lea etaj la godzilla de sticla si spaga pentru amplasarea ei pe o straduta si fara locuri de parcare.
O alta intrebare, poate stupida: de ce pasajul videan nu trece pe o parte a drumului, ci prin mijlocul lui? Adica de ce nu il construiesc de exemplu pe terenurile fabricii de bere si ce mai e acum pe acolo, lasand strada cum e acum? De ce trebuie sa blocheze toata strada? Din pacate nu am gasit pe aici o macheta sau o schema. Oricum cred ca blocatul strazilor e o idee pentru cheltuit ceva pentru scosul si pusul la loc al liniilor, bordurilor, asfaltului, canalizarii &c. Si asta intr'un oras sufocat de traficul infernal.
Peste tot se face la fel, dar nu in halul acesta. De asta englezii fac metroul cu masini de forat subterane, ca sa nu pateasca ce au patit in anii '30 cand au paralizat Londra cu constructiile la metrou. Suntem si noi in anii '30 acum? Din pacate nu. Bucurestiul arata mult mai bine atunci. Si avea alti primari.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 26 Mar 2007 10:01:51 Titlul subiectului: Despre devierea de la Basarab |
77872 |
|
Am fost ieri (duminica 25 martie) pe la 5.45am in zona respectiva, in drum spre Gara de Nord de unde aveam de luat un tren. Cele doua stradute inguste si anonime dar care au ajuns acum celebre (Fluviului si Afluentului) sunt destul de inguste si aveau destule masini parcate pe trotuar care incurcau circulatia.
Venind cu 178 dinspre Giulesti m-am intersectat cu un 35 care venea dinspre Militari spre 16 Februarie (avea placuta scrisa cu rosu in loc de negru in fata, cu traseul actual). Cum a facut stanga tramvaiul dinspre Orhideelor spre 16 Februarie am vazut oamenii in remorca ridicandu-se in picioare agitati; probabil o buna parte habar nu aveau.
La intrarea pe Afluentului dinspre Calea Plevnei (deci sensul spre Gara de Nord la 105, 178...) este montat un semafor; la fel cum intri pe Afluentului dai de 2 cocoase de plastic montate pe asfalt pentru reducerea vitezei.
La intersectia Afluentului-Fluviului este o casa de bilete, un dispecerat si o toaleta ecologica. Zona este destul de ingusta si doar putine autobuze vor avea loc sa stationeze acolo.
La cele doua intrari in zona inchisa (Plevnei cu Orhideelor respectiv Dinicu Golescu cu Fluviului) exista bariere metalice care iti spun sa ocolesti respectiv tonete unde sta un domn care probabil raspunde la intrebari si ii lasa inauntru pe cei care au voie.
Pe langa faptul ca este slab iluminata zona este insalubra si din alt punct de vedere: Tot duminca dar seara (ora 20.30) cand ma intorceam de la gara spre statia de autobuz pe str. Fluviului m-a acostat o cucoana: "Hai mai sa-ti dau o fetita" iar vreo 50m mai departe mi s-a parut ca un tip negocia cu alta matroana tocmai o astfel de tranzactie - cand am trecut pe langa ei pe trotuarul ingust tocmai se vehicula cifra de "300 de mii".
Sa vedem ce se va intampla in zilele urmatoare, de lucru.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 26 Mar 2007 22:49:48 Titlul subiectului: |
77901 |
|
Astazi am vazut: strada blocata, o strada ingusta pe care vor trece (de fapt trec) masini + autobuze, un capat de linie la 634 & co in stil Harlem + strada blocata, masini parcate pe acolo, la capatul celalalt o cabina, o masina de politie si niste masini care au trecut. Nicio manifestare de avant revolutionar si de munca in folosul patriei. De ce au blocat strada daca nu fac nimic? Sa masoare distanta dintre Jupiter in ascendentul lui Marte ca sa vada prin ce august incep sa faca ceva pe strada pe care au inchis-o?
Am avut noroc astazi pentru ca probabil lumea nu s'a obisnuit cu ora noua, altfel nu stiu ce faceam.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 27 Mar 2007 08:47:24 Titlul subiectului: |
77905 |
|
Perimetrul din zona Gării Basarab de la intersecția Orhideelor cu Dinicu Golescu a fost înconjurat cu o plasă de sârmă pentru a împiedica accesul pietonilor și al mașinilor în zonă. La intersecțiile Orhideelor cu Plevnei și Dinicu Golescu cu Fluviului au fost amplasate niște cabine unde stau niște agenți de pază care teoretic ar trebui să împiedice accesul mașinilor în zonă.
Orhideelor a devenit loc de promenadă, în lipsa traficului auto.
În imaginile de mai jos veți vedea câteva aspecte din zona.
În timp ce toată zona e demolată, țiganii de la bordelul ăla infect stau liniștiți și-și văd de treabă, iar poliția se face în continuare că nu-i vede. Dacă ar fi după mine, aș dinamita casa aia cu tot cu ocupanți în ea.
În zona gării Basarab au început să demonteze cablurile de tramvai.
Și o poză cu pasarela Basarab, care în curând va deveni amintire...
În timpul când treceam eu pe acolo, niște reporteri lua interviu unor ... polițiști, în timp ce un domn și o doamnă de pe margine urlau și protestau vehement că nu sunt și ei băgați în seamă, ei opunându-se construcției pasajului și demolărilor din zonă.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.8 kb |
Vizualizat: |
de 17326 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.52 kb |
Vizualizat: |
de 17326 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.97 kb |
Vizualizat: |
de 17326 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.57 kb |
Vizualizat: |
de 17326 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.14 kb |
Vizualizat: |
de 17326 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 29 Mar 2007 08:21:20 Titlul subiectului: |
77953 |
|
O poză cu "noul" terminal de pe strada Fluviulu. Mă surprinde că nu era nici un Mercedes, oi fi nimerit eu într-un moment în care nu era nici unul la capăt, sau 133-ul nu mai staționează în acest nou terminal, echivalentul "fostului" (deja) capăt de la Gara Basarab?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.43 kb |
Vizualizat: |
de 17298 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 29 Mar 2007 19:17:54 Titlul subiectului: |
77966 |
|
133 nu mai are stationare la Fluviului decat 2 minute cat sa mearga soferul sa puna stampila pe foaia de parcurs. La Abator s-a marit timpul de stationare, iar in timpul pauzei de masa este un adevarat balamuc in acea curba.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 02 Apr 2007 19:24:36 Titlul subiectului: |
78043 |
|
Nu inteleg de ce nu s'a modificat semaforizarea la intersectia Orhideelor cu Plevnei, daca tot nu mai merge nimic spre gara Basarab.
Daca pasajul videan este treaba firmei constructoare, in schimb problemele de trafic rezultate de santierul acesta sunt exclusiv problema videnilor.
Astazi am vazut prima data o aglomeratie mai mare la intersectia cu Calea Grivitei. La semafor era un politist care tot dadea din maini. Dupa cum mergeau masinile, n'am prea inteles cand mai plecau cei care veneau dinspre Giulesti.
Nu am afirmat ca Videanu (am scris cu V mare sa-l deosebesc de restul) se ocupa personal de asta. Dar pentru asta are in jurul sau niste videni, probabil din acelasi partid sau alianta, care nu stiu ce fac, dar cu siguranta ca nu se omoara cu problemele orasului. As vrea sa vina cineva dintre ei aici si sa spuna de ce nu s'a pus semafor la strazile acelea, astfel incat daca e aglomerat pe Plevnei nu poti intra si de ce nu s'au modificat semafoarele la Orhideea, cu atat mai mult cu cat aceasta lucrare va dura 2 ani, adica 3.
Si tot ei sa spuna de ce se schimba borduri schimbate anul trecut si nu se asfalteaza strazi mizerabile in sectoare pastorite de aceeasi grupare.
As vrea sa vad niste explicatii logice la tot ce este ilogic in capitala asta europeana . Asta nu m-ar face sa votez cu ei, dar macar as intelege de ce fie mai astept 3 ani si vad pasajul gata, fie va rog sa-mi trimiteti vederi cu el.
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Apr 2007 19:34:44 Titlul subiectului: |
78044 |
|
Primarul insusi nu are treaba cu planificarea si dirijarea traficului, exista o comisie de "experti" care se ocupa cu asta.
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Mai 2007 14:18:55 Titlul subiectului: |
78999 |
|
Pana acum au scos liniile de la Basarab/Sos Orhideelor...au ras tot de pe acolo...nici nu mai stii pe unde sa o iei...alta faza, la tonetele acelea ala te intreaba unde vrei sa te duci si spui la o ruda si te lasa...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 10 Aug 2007 10:33:42 Titlul subiectului: |
81298 |
|
Lucrările pentru Pasajul Basarab impun lucrări ample și complexe.
În zona Podului Grozăvești s-au construit niște diguri de pământ, de-o parte și de alta a podului, apoi apa a fost extrasă pentru a permite execuția unor lucrări la albia Dâmboviței. Din ceea ce văd, mie mi se pare că au spart planșeul de beton care separă albia Dâmboviței de caseta subterană prin care curg apele reziduale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.26 kb |
Vizualizat: |
de 17160 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.56 kb |
Vizualizat: |
de 17160 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.74 kb |
Vizualizat: |
de 17160 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mihai158
Data înscrierii: 23/Aug/2007 Ultima vizita: 29/Noi/2011 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Aug 2007 10:36:51 Titlul subiectului: |
81953 |
|
Catalin Ghita a scris: | O poză cu "noul" terminal de pe strada Fluviulu. Mă surprinde că nu era nici un Mercedes, oi fi nimerit eu într-un moment în care nu era nici unul la capăt, sau 133-ul nu mai staționează în acest nou terminal, echivalentul "fostului" (deja) capăt de la Gara Basarab? | Cand stationeaza 133 sta inainte de intersectia Fluviului cu Afulentului adica chiar in statia lui 178, 105.
_________________ iubesc ratbul |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Vin 21 Sep 2007 23:36:30 Titlul subiectului: bas |
82971 |
|
Podul de la Basarab o sa ajute cu ceva, dar ramane partea de sud a inelului rutier care e in continuare fara pasaje denivelate.
Pe de alta parte, pasajul de la Feeria este pur si simplu o sfidare la fel ca si zona Baneasa care continua sa fie un spatiu al unor mari smecheri in care doar domnii cu masini au acces, restul amarastenilor se inghesuie in autobuze care vin la 15-20 de minute si care au trasee cat se poate de aiurea.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 18:22:19 Titlul subiectului: |
87703 |
|
Pasarela de la Basarab a fost inchisa, probabil va fi demontata din cauza lucrarilor la pasaj.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.03 kb |
Vizualizat: |
de 17119 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.94 kb |
Vizualizat: |
de 17119 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 18:27:51 Titlul subiectului: |
87704 |
|
Sa vedem stadiul lucrarilor la pasaj, pe bulevardul Dinicu Golescu.
Joi cand am trcut pe acolo se lucra de zor la pilonii din apropierea Garii Basarab. Majoritatea pozelor le-am facut insa duminica.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.41 kb |
Vizualizat: |
de 17116 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.78 kb |
Vizualizat: |
de 17116 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.11 kb |
Vizualizat: |
de 17116 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.69 kb |
Vizualizat: |
de 17116 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.64 kb |
Vizualizat: |
de 17116 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.54 kb |
Vizualizat: |
de 17116 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 18:31:06 Titlul subiectului: |
87705 |
|
Acum, cateva poze cu stadiul lucrarilor in zona Carrefour Orhideea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.81 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.1 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.98 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.49 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.88 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.8 kb |
Vizualizat: |
de 17149 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 18:34:06 Titlul subiectului: |
87706 |
|
In zona Carrefour Orhideea lucrarile la pasaj sunt mult mai avansate fata de bulevardul Dinicu Golescu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.48 kb |
Vizualizat: |
de 17148 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.15 kb |
Vizualizat: |
de 17148 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.83 kb |
Vizualizat: |
de 17148 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 18:38:04 Titlul subiectului: |
87707 |
|
Si acum cateva poze cu stadiul lucrarilor in zona podului Grozavesti. Sper doar ca macar in acest caz sa se respecte termenele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.2 kb |
Vizualizat: |
de 17147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.67 kb |
Vizualizat: |
de 17147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.25 kb |
Vizualizat: |
de 17147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.68 kb |
Vizualizat: |
de 17147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.91 kb |
Vizualizat: |
de 17147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.37 kb |
Vizualizat: |
de 17147 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 11 Feb 2008 13:27:27 Titlul subiectului: |
88514 |
|
Am vazut astazi ca s-a demontat si reteaua de contact din zona Calea Grivitei-Sos Nicolae Titulescu cred ca, cat de curand, se vor apuca de lucru si in aceasta zona!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
372.64 kb |
Vizualizat: |
de 17097 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|