Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Apr 2007 19:29:49    Titlul subiectului: 78313

Cazul actualului "metrou usor" de pe linia 41 ne demonstreaza ca lipsa unei cai de rulare 100% proprii duce la intarzieri majore. Intruziunea altor vehicule in diferite puncte de-a lungul caii de rulare nu poate fi insa eliminata in actuala infrastructura bucuresteana.
De departe cea mai problematica mi se pare intersectia Brasov cu Ghencea, urmata de cea de la Plaza.

Orice ajutor este binevenit, indiferent ca e vorba de DAC-uri, Ikarus sau chiar hulitele maxi-taxi. Stiu ca o sa-mi sara in cap partizanii RATB-ului, dar pe calatorul bucurestean nu il intereseaza preferintele unora, ci doar sa ajunga la destinatie rapid, sigur si confortabil. Daca RATB nu vrea / nu se pricepe, ne orientam spre alte mijloace de transport.

Traficul deficitar din intervalul 7:45-8:15 in zona Piata Drumul Taberei (Moghioros) a determinat schimbari comportamentale ale calatorilor RATB.

Astfel, pe sensul de mers spre centru, inainte de intrarea in intersectie, se formeaza permanent cozi mari de autovehicule, ducand si la blocarea vehiculelor RATB. Solutia gasita de cineva a fost ca sa coboare la statia Poiana Muntelui si sa mearga pe jos o statie pana la Moghioros. Daca la inceput, cand am prins si eu smecheria asta, doar putini se incumetau, s-a ajuns in situatia ca juma' de troleibuz, in fiecare dimineata, sa marsaluiasca o statie pe jos de la Poiana Muntelui pana la linia lui 41. Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2007 08:44:25    Titlul subiectului: 78327

In Drumul Taberei se simte acut lipsa metroului. Pana in 2012 (cand cica ar fi gata metroul) mai este........
Am un prieten care s-a mutat aproape de Ghencea, si serviciul il are pe strada Polona. Are masina personala, dar solutia aleasa de el pentru deplasare la locul de munca este urmatoarea: cu 41 pana la Manastirea Casin, si de acolo cu autobuzul 331 pana la ASE (mi-a spus ca dimineata merg mai mult goale inspre Romana), si de acolo pe jos.
Daca ar fi fost metrou din Drumul Taberei pana la Universitatii, altii erau timpii de deplasare, si cred ca s-ar mai fi decongestionat si traficul de suprafata.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2007 09:03:34    Titlul subiectului: 78330

Din Ghencea cu 41 e OK. Dupa bd.Timisoara, ma indoiesc ca mai poti urca si sa stai bine, macar in picioare.
331 e in general destul de aglomerat, din cate am vazut. 301 insa nu e asa de aglomerat, sau cel putin nu era cand am mers si eu cu 41+ceva pana in Romana.
Parerea mea e ca la masina vor incepe sa renunte doar dupa ce apare metroul in zona. Apoi, incetul cu incetul, vor incepe si mijloacele de transport de suprafata sa revina la normal.
Dar numai cu conditia foarte bine formulata de cine a spus-o, numai daca se pune bariera la intrarea in Bucuresti. Altfel vor veni altii care-si vor lua masina sa se dea mari prin oras si nici metroul nu va mai face fata. Altfel spus: sa se dezvolte si alte orase si sa creasca nivelul de trai si la sate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2007 10:02:54    Titlul subiectului: iiiiioooooo 78451

Stau in Drumul Taberei, zona Valea Argesului si trebuie sa ajung la Unirea - Sfanta vineri, ora 8:30 si intarzii peste o ora in fiecare zi la serviciu.
Variantele sunt urmatoarele:
- legatura directa ar fi 385, o iau pe jos pana in prelungirea ghencea o statie (printre blocuri). Pana la Unirea fac 1,5 ore, cu peste 45 de minute pierdute in trafic pana la intersectia cu Trafic Greu. O varianta ar fi 71, 69, 168, 173 pana la Tricodava, apoi 41 pana la Ghencea, 8 pana la Trafic Greu dar timpul castigat pana la "terminal" il pierd asteptand tramvaiul 8.
- 69 pana la Rosetti, dar poate dupa ora 10, sau din bucati, pana la intersectia Compozitorilor cu Sibiu apoi marsul tineretii pana la Razoare si de acolo "ceva", fie troleu (69, 90, 91) pana la Rosetti, fie "restul lumii" (autobuze sau 96) pana la Eroilor si de acolo 336 sau 601.
- eficienta maxima am obtinut'o mergand doua statii pe jos pana la Bujoreni si de acolo 35 sau 47 care merg racheta pana la Vasile Milea. Inca o statie pe jos si sunt la Razoare, cel mai bun timp obtinut la ora de varf (in jurul orei 9:00) - 45 de minute pana la Rosetti!
......
Descongestionarea orasului nu se poate face decat in conditiile in care RATB va creste parcul de vehicule cu cel putin 50%, respectiv oferta de transport public sa cantareasca mai mult decat optiunea de a folosi vehiculul personal, si introducerea abonamentului platit pentru pensionari, daca nu 50% macar 30%. sunt foarte, foarte multi pensionari care se plimba degeaba la toate orele. inteleg ca cei mai multi nu au posibilitati pentru plata unui abonament, fie el cat de mic, dar asta nu inseamna ca trebuie facute pomeni la modul acesta. sau, intr'un spirit social-crestin-democrat-popular, european, modern si vizionar, sa se creeze un impozit local anual si transportul sa fie gratuit. 100 de euro pe an de caciula nu e o suma fabuloasa. la 500.000 de platitori sunt 50 de milioane anual numai si numai pentru transportul public, o suma frumusica zic eu. Fara taxatoare, computere, controlori, chioscuri, vanzatori de bilete, imprimante si alte chestiuni auxiliare. Esti rezident in Bucuresti, dai banutu si te plimbi, asta e. Daca mergi cu "personala", sa'ti fie de bine, faci un gest frumos pentru comunitate platind taxa respectiva. ideea e ca o astfel de taxa ar usura mult planificarea bugetului.
Stiu ca nu se va face niciodata asa ceva, e doar o fabulatie...
Pe Ghencea n'am mai mers de multa vreme, iar in 35 ma sui ca vita, ca tot acolo merge. Sa vedem cand o sa scoata si 35-ul ce o sa mai fie, pentru ca marele pasaj Basarab o sa cam blocheze zona...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2007 15:48:25    Titlul subiectului: 78454

Acier a scris:
Timpul castigat pana la "terminal" il pierd asteptand tramvaiul 8.
Păi ... 8 nu mai circulă de câteva luni prin Ghencea, iar 47 s-a scos acum vreo 2săptămâni. RATB întotdeauna a considerat că pe porțiunea aia nu e nevoie de tramvai (mă întreb de ce a mai modernizat linia), fiind suficiente 385-urile... noi, foarte călduroase în salon (peste 50 de grade vara), lente și blocate în trafic. Trăiască mersul pe jos Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Apr 2007 16:01:52    Titlul subiectului: 78474

Ora 8:26, P-ta Drumul Taberei, statie 41 catre Crangasi. Peronul full, tramvaiul full. Urmatoarele 2 tramvaie (venite unul dupa altul) nu au reusit sa preia toti calatorii. Posibil de vina sa fi fost si faptul ca la capatul Valea Ialomitei nu era decat un singur troleibuz (93), la care am asteptat vreun sfert de ora.
Ora 8:47, metrou Crangasi, sensul catre Victoriei. Peronul full, Bombardierul care a venit full. La 2 minute dupa acesta a venit o Astra care a preluat restul de calatori.
Este o situație obișnuită, dar ceva trebuie să se schimbe. M-am saturat de disprețul față de călătorul bucureștean. Poate că actualilor dar și viitorilor angajați ai Regiei Monopoliste de Transport Bagaje nu le pasă, dar eu nu agreez mersul pe jos decât în scop turistic, de agrement. Le-am tras niște reclamații acum câțiva ani, văd că e cazul să ne punem iar pe capul lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 24 Apr 2007 18:48:13    Titlul subiectului: 78475

Dar asta e un lucru obisnuit pe linia 41. Se intampla la fel si seara si asta in fiecare zi, poate mai putin in weekend.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Apr 2007 20:18:30    Titlul subiectului: 78493

La ora 6 dupa masa tramvaiele 41 pleaca pline de la capatul Piata Presei Libere. O solutie ar fi sa traga 2-3 (chiar 4 tramvaie) la peron, ca oamenii sa nu se ingramadeasca in primul tramvai, si sa plece apoi in traseu, cate un tramvai conform graficului. Se poate incerca experimental sa se vada ce iese.

Azi am mers cu 5 de la Piata Gemeni la Apicola (cu o statie inainte de Aeroportul Baneasa).
Intre Piata Gemeni si Tunari (o statie scurta) a facut 15 minute !!!!
Intre Tunari si Stefan cel Mare (tot o statie) tramvaiul a facut 12 minute !!!
Iar intre Stefan cel Mare si Apicola a facut 22 de minute.
Intre Piata Gemeni si Stefan cel mare este strada ingusta, de o banda de sens (folosita de tramvaie+masini).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Sep 2007 19:14:43    Titlul subiectului: Nereguli la RATB 82616

Un reportaj ProTV din această seară ne prezintă un control inopinant al autorităților de control rutier pe linia 407, particulari și RATB. Iată și video-ul: http://www.protv.ro/filme/autobuzele-ratb-de-pe-liniile-preorasenesti-circula-ilegal.html?id_file=29523#29523
Dacă particularii, sătuli de câte bobârnace și-au luat, și-au învățat lecția și s-au prezentat cu temele făcute, șoferilor RATB nu le-a venit să creadă că sunt opriți pentru control.
Întrebat asupra actelor pe care e obligat să le aibă asupra sa, raspunsul dat de un șofer RATB a fost demn de nesimțirea cu care marele monopolist ne tratează: "îmi cereți prea mult...am volan...pedale...ce-mi mai trebuie acte?" Shocked
Stupefiant! Chestionat asupra acestui aspect, directorul de relații cu presa al RATB (nici nu știam că au așa ceva) a declarat că "nu avem licențe de transport pentru că nu s-au eliberat încă...până atunci circulăm așa". Nici o vorbuliță însă despre celelalte nereguli. Rolling Eyes
Calitatea transportului cu RATB este în mare proporție deplorabilă. Câți "talibani" s-au grăbit să condamne transportul cu microbuzele maxi-taxi, dar dacă acum pui unul lângă altul în plin trafic un microbuz și un autobuz, vei constata cum condițiile din RATB sunt demne de lumea a 3-a, nicidecum de o capitală europeană.
Mai exact: unele vehicule ale RATB sunt jegoase, întârzie, sunt supraaglomerate, se mișcă ori prea încet, ori dau cu călătorii de pereți... Și lista poate continua! Să nu uităm și lipsa de interes a RATB în privința rezolvării sesizărilor, dezinteres pe care doar la Cristaxi îl mai găsim sau atitudinea șoferilor kamikaze ai RATB față de ceilalți șoferi și pietoni.
Ce bine e să fii monopolist, să-ți sabotezi concurența, să sfidezi legea cu nerușinare și să nu-ți pese de câte sute și mii de vieți pui zilnic în pericol! Parcă-mi vine să mă angajez și eu la "Regia Autonomă 2Fast 2Furious"... Idea
PS: aștept să-mi vină răspuns la ultima reclamație/sesizare adresată directorului RATB, Aron Gheorghe. Parcă văd că o să-mi răspundă iar Valeriu Bunea și Mihai Vlădărău cu textul clasic: "am vorbit cu ei să nu se mai repete...au fost reinstruiți la nivel de depou...etc, etc, etc". Ce-ați vorbit domnilor, că unii dintre angajații RATB încă se închipuie stăpâni de plantație și noi cică suntem negrii? Question
Mă bucur că în sfârșit a fost și RATB amendat. probabil a fost careva nemulțumit ca mine și a făcut reclamație, altfel nu cred că se urneau cei de la ARR din loc. Exclamation Question
Iată și sumarul știrii de pe ProTV:
"Două amenzi de jumătate de miliard de lei vechi, în doar cinci minute, iar aceasta este doar încălzirea.
Acesta este avertismentul dur care deschide scandalul între Autoritatea Rutieră Română și RATB. Inspectorii autorității au descoperit că unele dintre autobuzele Regiei de Transport București circulă fără niciun act, pe traseele preorășenești. Mașinile nu au verificarea tehnică la zi, iar șoferii n-au făcut de mult examenul medical.
O zi obișnuită pe drumurile din jurul Bucureștiului. Șoferii de pe microbuzele particulare opresc când îi văd pe inspectorii Autorității Rutiere. Din pacate, niciun autobuz RATB de pe liniile preorășenești nu este cu actele în regulă. Asta nu înseamnă că sunt vinovați șoferii, ci șefii lor. Amenda pentru un singur autobuz fără aviz de la ARR sare de 25.000 de lei. Dacă ar aduna toate aceste amenzi, cei de la RATB vor constata că mai bine își pun actele la zi și își repară toate mașinile."

Bine le-a făcut! Bravo! Că dacă s-ar aplica legea nu ar mai exista nemulțumiți...
Încă ceva: mi se pare interesant că atât pe site-ul acesta cât și pe altele se lansează tot felul de supoziții (fără dovezi, dar tolerate!!!) privind complicitatea particulari-șoferi RATB cu aprobarea tacită a șefilor.
Dacă această mafie există, de ce ea nu este stârpită de către șefii mai mari? Din 2 una: ori RATB este sat fără câini în care fiecare face ce vrea, ori vinovații trebuie căutați în rândurile directorilor companiei.
Și atunci de unde atâta ură și înverșunare împotriva transportatorilor particulari (care au și ei păcatele lor, dar fiind loviți mai des tot mai schimbă câte ceva) și când e vorba de RATB se închide ochii?
OK, înțeleg că RATB este actualmente "soluția imorală", de compromis. Nici nu mi-am propus să-i culpabilizez pe toți angajații Regiei. Dar când folosești intensiv serviciile transportului în comun de-a lungul întregii zile pe mare parte din suprafața Bucureștiului, ți se oferă fără să vrei posibilitatea de a face comparații și de a observa ce nu merge cum trebuie.


Ultima modificare efectuată de către ratbmetrou la Lun 10 Sep 2007 20:45:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 10 Sep 2007 19:40:38    Titlul subiectului: 82617

În baza legii (nu știu exact numărul), regiile de transport local pot executa curse preorășenești dacă există suficienți navetiști în comunele respective. Dar legea lasă loc de interpretări... așa că de la apariția ei, în afară de București, nicio altă regie de transport local nu mai efectuează curse preorășenești (atenție...există orașe unde transportul local este făcut de societăți comerciale... acelea pot face orice).
Condiții... dacă o duba de 15 locuri, care scoate fum de vreo 10 ori decât un Dac 117UD și circulă cu vreo 40 de oameni în ea, toți fără bilet (șoferul nu dă bilete) ți se par condiții europene... degeaba are autorizații. Șoferii de dube sunt ceva mai uniți... când e un control, în 2 minute află toți și așa au timp să dea jos surplusul de călători, să taie bilete etc.
Vehiculele RATB-ului sunt jegoase din cauza celor care le folosesc... oricum, nu sunt cu mult mai jegoase decât dubele private, unde ți-e pur și simplu silă să te așezi pe scaunele pătate cu fel de fel de lichide dubioase.
Iar ,,marele monopolist" este, până la urmă, singurul operator care oferă transport civilizat în București. Problema cu dubarii și autobaza Alexandria... nu am să intru în detalii cu ea, e o problemă veche, dar vă dau temă de gândire: de ce liniile de Măgurele au rămas fiecare cu câte 5 curse pe zi, la fel și 458 și 421, iar 408, 407 au doar 2 autobuze în traseu, 428 și 405 câte unul, iar dubele s-au înmulțit. Sau, să fiu și mai direct, de ce pe șoferii acesteiu autobaze nu-i ceartă nimeni că fură curse la Ghencea (valabil și pentru cei de Militari din 635) sau chiar în garaj, iar șeful de autobază nu mișcă un deget? Răspunsul se subînțelege.
Eu unul m-am săturat de privați și condițiile oferite de ei, cred că doar prin India să mai circule dube de marfă transformate în vehicule de persoane.
În schimb, Poliția închide ochii, dar se ia de RATB pentru un autobuz cu 5 curse pe zi.
Corupție există la RATB, ca și la orice este de stat. Pentru că statul nu știe să-și gestioneze patrimoniul... nici măcar să-l vândă (s-au vândut pe câțiva euro fabrici unde doar terenul de sub ele făcea zeci de mii de euro). Și oamenii s-au obișnuit așa Sad Asta pe când s-ar fi putut scoate profit șidin fabricile alea date pe ochi frumoși și din trenurile acum pline de blatiști și din regiile autonome... În schimb... am ajuns să importăm până și carnea de pui de la unguri și autobuzele de la nemți, îmbrăcămintea și încălțămiuntea chinezească inundă piața, electronicele sunt tot Made in China, Dacia au cumpărat-o francezii... se duce de râpă țara asta. Am ajuns să-mi fie rușine că sunt român.
Înapoi la transport... după cum ziceam câteva mesaje mai sus, RATB are dreptul legal să facă curse preorășenești. Dar interesul dubarilor e mult prea mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Admin
Administrator/Moderator FORUM


Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 641

MesajTrimis: Lun 10 Sep 2007 21:04:13    Titlul subiectului: 82620

Fiecare membru inregistrat al forumului este responsabil de afirmatiile sale. Cat timp se pastreaza un limbaj decent si fara atacuri la persoana vom admite aceste supozitii ca fiind parerile (sau chiar convingerile) autorilor lor, fara a implica comunitatea utilizatorilor de pe forum. Important este totusi sa ne mentinem calmul si sa discutam rational, 'la rece'.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 10 Sep 2007 21:11:26    Titlul subiectului: 82622

Eu cred ca trebuie facuta o distinctie clara intre liniile preorasenesti si cele urbane (si mai ales cele mai centrale sau mai 'spalate' din cadrul liniilor urbane). Cu tot respectul pentru locuitorii din judetul Ilfov dar o buna parte din cei care folosesc cursele preorasenesti au un nivel de cultura si educatie foarte scazut, dupa cum spunea si Dragos inainte. Eu cred ca in general se ajunge la un echilibru intre calitatea serviciilor oferite si a celor care le folosesc.
La chestionar am votat ca am o parere foarte buna. Ce-i drept circul mai rar cu RATB si doar in afara orelor de varf; in acest caz calatoria cu Citaro-ul pe 137 sau 336, Irisbus-ul pe 61/62 sau cu V3A respectiv Tatre pe 25 e o placere. In plus eu personal sunt foarte incantat de autobuzele si troleibuzele cu podeaua coborata, sunt foarte practice atunci cand merg cu caruciorul cu fiica mea.
Sigur ca probabil altul ar fi raspunsul daca aveam de ajuns din Drumul Taberei la Piata Romana (sa zicem) in fiecare zi dimineata la 8 Smile dar in situatia mea eu sunt foarte multumit de ceea ce mi se ofera.
Pana la urma ce ma deranjeaza cel mai mult si cel mai mult la calatoria cu RATB nu e de fapt vina lor - ma deranjeaza traficul dens si situatiile in care se stai degeaba in autobuz datorita ambuteiajelor. Dar asta este o alta discutie.
Ionut, hai sa nu ne imbatam cu apa rece. Sigur ca sunt o gramada de nereguli si poate si ilegalitati la RATB; totusi este cel mai mare angajator din Bucuresti si nu te poti astepta ca toti sa fie niste neprihaniti acolo.
Si nu uita ca RATB este o firma de stat (chiar si ca Regie Autonoma, tot NU este o societate privata). Ori in toata Romania asta unde este firma sau companie de stat o sa gasesti coruptie la majoritatea nivelelor. La fel ca si in spitale, in fabricile care au mai ramas de stat, la RADET, in ministere, in scoli, in politie samd. Mi se pare nerealist ca intr-o tara unde coruptia este INCA in floare sa te astepti ca la RATB sa fie toti niste oite nevinovate.
Uite-te la CFR, o societate 'sora mai mare'. Acolo coruptia merge de la nasul care ia un leu pe Bucuresti-Ploiesti la personal pana la fostul sef Nicolaiciuc care a furat un miliard (da, UN MILIARD) de dolari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
worker



Data înscrierii: 03/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2009
Mesaje: 36
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 11 Sep 2007 10:00:03    Titlul subiectului: uuuuuuuu 82634

Trecind peste diversele comentarii, supozitii sau pareri admise drept convingeri si facute in totala necunostinta de cauza (dar care sint amuzante prin candoarea si sententiozitatea lor), sa revenim la aspectul legalitatii efectuarii traseelor preorasenesti de catre RATB si sa vedem cum functioneaza lucrurile de genul acesta.
Conform legii, aria de activitate a acestei regii (ca oricare alta din Romania), aflata in subordinea si finantata de un CL (CGMB), este teritoriul administrativ al municipiului Bucuresti. In acelasi timp Capitala fiind si resedinta administrativa a jud. Ilfov, unii au "convingerea" ca este normal ca RATB sa deserveasca si locuitorii din anumite localitati invecinate, invocind preturile mai mici (cu un confort pe masura), factorul social, ponderea, experienta si dotarea regiei bucurestene. Exista o hotarire a CGMB in sensul acesta? Nu, (stiu consilierii de ce) deci RATB este in ilegalitate. Neexistind hotarire de consiliu, RATB nu poate participa la licitatiile de atribuire a licentelor de traseu. Neavind licente, opereaza ilegal aceste trasee.
Mai degraba aici e vorba de perpetuarea unor stari de lucruri pe care -din varii motive- organele de control le-au tolerat de coniventa cu factorii politici locali, dovada fiind nonsalanta cu care ofiterul de presa al RATB a recunoscut "fapta".
Cine va plati amenzile aplicate de ARR? Bucurestenii, normal! De ce sa se privatizeze serviciile de operare ale transportului public in Romania, cind pot ramine in continuare niste vaci grase de muls si culmea, se gasesc foarte multi aparatori "pro bono" pt. aceasta stare de lucruri? Dar acesta este, desigur, alt subiect de discutie.
La modul general, sinonimul "ducerii de ripa" este nerespectarea legii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mar 11 Sep 2007 10:35:32    Titlul subiectului: 82636

Situatia este ca de obicei, nuantata. RATB nu ar mai trebui sa faca curse preorasenesti in conditiile in care s-a licitat deja pentru curse particularilor. Deasemenea, aceste curse sunt doar o paguba si atat. Consiliile locale nu dau un leu pentru subventionarea acestor curse RATB. Dar, daca isi mai aminteste cineva cati tarani si mahalagii au strigat ca nu mai au cum sa ajunga in Bucuresti cand s-au desfiintat liniile preorasenesti...

Oricum, la scara mai mare ne loveste mult mai serios ca sunt blatisti pe curse regulate CFR care costa de ne usuca la buzunar si nimeni nu misca un deget, asa ca RATB macar a mai redus din paguba cu mai putine masini pe cand CFR duce pe unele linii spre Targoviste si nu numai cat incap in tren, iar conditiile.... un DAC ar fi lux!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 11 Sep 2007 22:56:53    Titlul subiectului: 82648

Reporterii de la ProTV nu au mai mers probabil de pe vremea lui Pasvante cu liniile preorasenesti, sa mearga cu un microbuz de Ciorogarla sa vada cat de plin este, sau sa mearga cu un microbuz de Moara Vlasiei (451) sa vada cum se ingramadeau 35 de calatori intr-un microbuz de 15 locuri.

Sa va zic eu cum este treaba cu raziile si microbuzele.
Eu merg des cu treburi la Chirnogi. Aceasta este o comuna situata la 5 kilometri de Oltenita. Ca sa ajung la Oltenita iau microbuzul care pleaca de la Piata Sudului. Baietii de pe microbuze se coordoneaza pe telefonul mobil. Si daca este o razie a politiei la Budesti sa zicem sau la benzinaria de la iesirea din Oltenita, in cateva minute au aflat toti soferii de pe linia respectiva de microbuze. Si atunci sa ii vedeti pe toti cum sunt cu actele in regula, cum nu iau calatori decat pe scaune, cum taie bilete la toti calatorii (ba chiar am asistat amuzat la o cearta calator-sofer pe tema biletului, soferul vroia sa ii dea biletul cu forta calatorului Laughing ). Dar cand nu sunt razii microbuzele pleaca pline de la Piata Sudului, sau daca este dimineata si pleaca mai gol de la Piata Sudului se urca foarte multi calatori la Budesti si Curcani (desi sunt si microbuze care fac curse Oltenita-Budesti).
Ca sa nu va mai zic cand ma intorceam de la mare, la Constanta pe 19 august cum un Mercedes Cibro apartinand companiei de transport SimpaTrans a plecat cu 15 oameni in picioare !!!!

Sa nu credeti ca am postat proRATB, care are multe pacate, dar m-a enervat stirea care ii prezenta pe cei cu microbuze mai catolici decat papa. Mai ales ca calatoresc destul de des atat cu microbuzul de Oltenita, cat si cu microbuzele preorasenesti.

Problema cu rentabilitatea liniilor preorasenesti s-ar rezolva foarte simplu. Calatorii sa se urce doar prin fata si sa valideze biletulsau abonamentul (ca la linia 783). Dupa parerea mea este necesar ca RATB-ul sa aiba linii preorasenesti. Sunt multi calatori care folosesc aceste linii (or fi ei tarani, mahalagii, etc.), mai ales catre Moara Vlasiei, Ciorogarla, Zurbaua, Popesti Leordeni si exemplele pot continua. Pana vom avea trenuri suburbane inca este cale lunga. Va mai dau un exemplu concret. Cand au fost scoase liniile care mergeau la Popesti Leordeni a fost dezastru. Particularii nu faceau fata. Dimineata la ora 7, in timp ce asteptam microbuzul de Oltenita, ceva mai sus era bataie pentru microbuzele sau midibuzele care plecau la Popesti Leordeni.

Referitor la topic, as vrea o mai mare transparenta din partea RATB-ului in relatia cu calatorii. Eventual o reeditare a programului RATB plus de pe vremuri.

Stirea aia de la ProTv a fost manipulare pe fata. Asta a fost ideea.
Eu am prezentat obiectiv situatia. Nu sunt unul din grupul care zice "bude" la microbuze, si elogiaza RATB-ul.
Am o varsta destul de avansta, si circul foarte des cu RATB-ul si destul de des cu microbuzele asa ca pot sa am opinii, foarte pertinente despre calitate. Nu elogiez RATB-ul. Intr-adevar parcul s-a inoit in ultimii doi ani, dar mai trebuie lucruri puse la punct.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Sep 2007 17:53:31    Titlul subiectului: 82666

Repet pt a mia oara: nu sunt nici pro-RATB, nici pro-particulari.
Faptul ca sunt mai in varsta decat multi entuziasti pro-RATB, mi-a permis sa stiu mai multe la nivel de calatori decat ei.
Vorbim de bilete care nu se dau pe maxi-taxi. Dar si pe RATB acum 10-12 ani soferii vindeau "bilete" fara sa ti le si dea efectiv. Mai exact doar dreptul de a calatori, pentru ca atunci cand opreau autobuzul in camp ca sa incaseze banii pe "bilete" nu dadeau nimic. Pentru cei care habar n-au despre ce vorbesc, sa-i intrebe pe cei mai in varsta ca ei de perioada cu soferul care facea si pe controlorul.
Sa mai vorbim si de soferii de pe 783 care vand jumatati de cartele recuperate de la diversi calatori.
Vorbim de 35 (ipotetic) calatori intr-un maxi-taxi de 16. Atunci hai sa vorbim si de cei 500 de calatori inghesuiti in tramvaiul 41 cu capacitate de doar 300. Hai sa mergem in statii in orele de varf si sa ascultam oamenii cum injura vatmani si directori. Hai sa facem un sondaj printre calatori, sa aflam daca sunt multumiti (pe ei nu-i intereseaza vizita la depou, ci sa calatoreasca civilizat).
Hai sa scoatem pe teren corpul de control al RATB, sa verifice in mod real situatia. Am stat juma' de ora, de la 18 la 18:30 in statia Crangasi ca sa ma duc spre casa. N-au trecut decat 3 tramvaie arhipline si nu s-au putut urca decat foarte putini in ele. Am luat-o pe jos si deabia cand am ajuns in Drumul Taberei au inceput sa vina mai libere.
Am sunat la RATB sa fac reclamatie si mi s-a spus ca e prima oara cand aud de asa ceva, ca ele (dispecerele) stiu ca 41 circula perfect! Nu-i bai doamnelor, i-am scris lui Aron, sa vedeti si voi cum se prezinta situatia.
Normal ca personalul dus acasa cu masina de serviciu nu crede calatorii ce sunt chinuiti zilnic.
Vorbim de mizeria din maxi-taxi. Atunci hai sa vorbim si de tramvaiele ce iau foc, si de uleiul ce se scurge pe hainele calatorilor, si de apa ce curge in salon pe scaune...
Vorbim de stress-ul "troacelor" particulare. Hai sa vorbim si de scaunele ce scartaie in Irisbus (acele scaune asezate spate in spate pe partea stanga-spate a troleibuzului). Indiferent cu care din ele ai circula, cand mergi o ora, o ora si jumatate si plasticul ala iti scrasneste langa urechi, te apuca damblaua.
Vorbim de manele si soferi soiosi de microbuze. Hai sa vorbim si de soferii de RATB ce injura calatorii (am vazut chiar si un sofer pe 122 care a coborat, s-a dus la usa care nu se inchidea si i-a trimis in aia ma-sii pe niste copii care erau pe scara; daca eram eu tatal copiilor si-mi baga asta copiii cum ii venea lui la gura, va jur ca nu mai pleca autobuzul de acolo pentru ca-l bagam in spital pe soferul care ne trateaza ca pe niste...).
Hai sa vorbim despre manelele ascultate pe unele linii RATB. Hai sa vorbim despre vatmanita de pe 049 (linia 41) care dimineata imputise zona din fata a tramvaiului cu fumul de la tigarile ei si care bombanea calatorii.
Vorbim de programul RATB+. Ce a adus acel program in plus fata de soferi si vatmani la costum si o temporara reglementare a graficului de circulatie? care sunt efectele pe termen lung?
De fapt, are RATB vreo strategie pe termen lung de imbunatatire a calitatii serviciilor? Are implementat un asemenea sistem de management calitativ? Sau deja cerem prea multe? In Decretul ce reglementeaza functionarea RATB nu sunt mentionate drepturile calatorilor. Duceti-va la Brasov! O sa vedeti acolo ditamai lista cu obligatiile transportatorului locala fata de calatori! Mai uitati-va apoi si la RATB: in afara de obligatia de a pune in circulatie vehicule curate (in realitate murdare) si de a nu lua calatori peste nr admis (in realitate incarcarea este de 150%-200% pe majoritatea liniilor), nu vom gasi alte mentionari.
Nu-i prezint ca pe niste sfinti pe particulari, dar luati de exemplu linia de Cora. Soferii nu accepta decat calatori pe scaune! Nici unul in picioare! Apoi luati liniile comerciale, care sunt arhipline pentru ca RATB nu face fata. Si cand particularul vede ca pe RATB se poate, zice "ce, eu sunt mai prost?"
Vorbim de controale aproape saptamanale asupra particularilor, dar inexistente cand e vorba de RATB. Cand o sa arate ProTV controale inopinante periodice asupra RATB, atunci o sa se intre in normalitate. Ca la casa de nebuni numita Romania asa merg lucrurile: pana nu te rade tot satul, nu ti se face rusine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 13 Sep 2007 22:11:24    Titlul subiectului: tjtrr 82712

Citat:
este normal ca RATB sa deserveasca si locuitorii din anumite localitati invecinate, invocind preturile mai mici (cu un confort pe masura), factorul social, ponderea, experienta si dotarea regiei bucurestene. Exista o hotarire a CGMB in sensul acesta? Nu, (stiu consilierii de ce) deci RATB este in ilegalitate. Neexistind hotarire de consiliu, RATB nu poate participa la licitatiile de atribuire a licentelor de traseu. Neavind licente, opereaza ilegal aceste trasee.
Este normal ca aceste lini să circule, întrucât sunt mulți oameni care studiază sau lucrează în București, în al 2ela caz aducând venituri Bucureștiului (impozite pe salariu etc.), ba chiar există și o lege în acest sens.
Citat:
Cine va plati amenzile aplicate de ARR? Bucurestenii, normal! De ce sa se privatizeze serviciile de operare ale transportului public in Romania, cind pot ramine in continuare niste vaci grase de muls si culmea, se gasesc foarte multi aparatori "pro bono" pt. aceasta stare de lucruri? Dar acesta este, desigur, alt subiect de discutie.
Legat de ARR... de pe site-ul ARR reiese ca RAT are 16 sau 15, nu mai tin minte) autorizatii pentru autobuze si 1 pentru microbuz. Microbuzul l-am identificat și e o dubiță TV, iar autobuzele sunt, probabil, Ikarusurile 256.
Ar fi, totuși o ilegalitate... RATB este singurul operator de transport de persoane in țară ale cărui vehicule nu sunt autorizate RAR (nu au acel plăcuțe de clasificare).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
worker



Data înscrierii: 03/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2009
Mesaje: 36
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 14 Sep 2007 01:23:45    Titlul subiectului: 8000 82719

Dr2006 a scris:
Este normal ca aceste lini să circule, întrucât sunt mulți oameni care studiază sau lucrează în București, în al 2ela caz aducând venituri Bucureștiului (impozite pe salariu etc.), ba chiar există și o lege în acest sens.
Ba chiar exista mai multe acte normative dar in sens cu totul invers:
-Legea 215/2001 (Legea administrației publice locale)
-Ordonanta nr. 86/2001
-Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/2005,
pe care le respecta toate regiile din tara cu exceptia RATB. Sint multi oameni care studiaza sau lucreaza la Craiova, Ploiesti, Timisoara, Iasi samd, locuind in localitatile periurbane de acolo, fara ca regiile respective sa mai opereze traseele preorasenesti.
Dr2006 a scris:
Legat de ARR... de pe site-ul ARR reiese ca RAT are 16 sau 15, nu mai tin minte) autorizatii pentru autobuze si 1 pentru microbuz. ...
Era vorba de licente de traseu.
A fost o discutie privind resedinta judetului Ilfov.

Teoretic, resedinta este Bucuresti - Prefectura Ilfov o gasiti pe Occidentului pe traseul 79/86.
Practic centrul administrativ este Buftea.

Nu-mi dau seama daca sintagma de mai sus semnifica si altceva decit resedinta administrativa, dar postez un text de lege. Sper sa ajute.



legea_50_97_580.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.57 kb
 Vizualizat:  de 10995 ori

legea_50_97_580.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 25 Sep 2007 23:23:17    Titlul subiectului: 83056

Pe 25.09.2007, RATB își recupera pierderile făcute de blatiști prin setarea validatoarelor vag. #025 (linia 41) pe linia 444, linie preorășeneșască de lung parcurs. Și cum SAT-ul oprește biletul cel mai scump, călătorilor cu portofel electronic li se taxau câte... 3,2 RON.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Sep 2007 06:26:41    Titlul subiectului: 83061

Pentru organizarea arhitectonică proastă a orașului înjurați-l pe Ceaușescu cel idolatrizat de tineretul ăsta care nu l-a apucat (și care acum întreabă în ce lună a fost revoluția din decembrie).

Pentru lipsa sistemului de management al traficului flotei (care e absolut necesar, nu știu de ce se tergiversează), știți și singuri cine ar fi trebuit să-l implementeze: PMB și RATB. La viitoarea voastră preumblare prin curțile electrificate, ar fi bine să insistați și pe "bagatele" d-astea, nu doar pe problemele "grave" precum tăierea antichităților sau culoarea scaunelor.

Și de voi depinde ca lucrurile să se miște. Aveți acces în anumite medii. Aveți puterea de a schimba ceva, de a insista pe lângă cei de care depind lucrurile.

Articulate? Mulți dintre șoferii RATB nu sunt în stare să stăpânească unul simplu și voi vreți articulate? Citez pe dl Ciurel, director de personal la ETA-RATB: "N-am avut șoferi și a trebuit să angajăm masiv tineri slab pregătiți"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 27 Sep 2007 15:55:22    Titlul subiectului: 8500 83084

Cum am mai spus aceste nereguli vor fi solutionate atunci cand la P.M.B. va fi o minte limpede care nu isi va urmarii doar interesele proprii, cand RATBul va angaja suficienti psihologi care sa le consilieze personalul.,cand marea majoritate a calatoriilor vor fii suficienti de educati,cand noi toti vom fii uniti si vom demasaca toate neregulile din toate structuriile publice.
Dr2006 a scris:
Pe 25.09.2007, RATB își recupera pierderile făcute de blatiști prin setarea validatoarelor vag. #025 (linia 41) pe linia 444, linie preorășeneșască de lung parcurs. Și cum SAT-ul oprește biletul cel mai scump, călătorilor cu portofel electronic li se taxau câte... 3,2 RON.
Dragos daca ai observat acest aspect de ce nu l-ai atentionat pe vatman ca validatorul e setat gresit pe linia 444 si nu pe linia 41. Daca noi calatorii nu sesizam aceste aspecte, nimeni nu ne va face dreptate, ca precum spunea soferul de autobuz "nu suntem perfecti, suntem oameni".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2007 13:47:08    Titlul subiectului: 83201

Dacă îl atenționa, crezi că mai pupa el pe urmă călătorii în cabină, vizite la depouri și alte curtoazii? Aici ca să faci dreptate trebuie să fii din afara sistemului.

Eu, când l-am atenționat pe vatmanul de pe #122 că și-a bătut joc și a jignit călătorii și că îl reclam, a răspuns obraznic "și ce dacă, nu mă dă afară din țară"!

A trebuit să-i scriu lui Aron, i-am trimis și poză cu reacția vatmanului... După mai bine de o lună am primit un răspuns ambiguu prin care eram anunțat că respectivul a fost sancționat. Cert e că de atunci nu l-am mai văzut la manetele lui #122.

În schimb și acum aștept răspuns sau schimbarea situației în cazul problemelor curente ale RATB.

Calătoriile în cabină sunt interzise. De interzise ce sunt își plimbă vatmanii și șoferii rubedeniile, cunoștințele sau chiar și necunoscuți în cabină...

Nu demult bate un individ la ușa unui șofer de pe 137 și îi spune "sunt șofer, vreau să ajung în Militari". Fără să-l întrebe nimic, șoferul de 137 ia banii întinși de necunoscut, îl lasă să urce în cabină și încep a depăna povești ca între 2 "meseriași". Domnului "șofer" îi cădeau gradele dacă mergea cu prostimea în salon.

Un coleg de muncă vine într-o dimineață și spune cum s-a plimbat el în cabina unui 253 pentru că n-avea loc în autobuz și cum i-a povestit șoferul de banii primiți de RATB de pe la nu știu ce organisme financiare.

Dacă regulile RATB interzic introducerea străinilor în cabină, nerespectarea lor înseamnă nereguli, sau ce?

Altă neregulă (?): am citit de mai multe ori pe ambele forumuri că "oameni din interiorul RATB" (și aici nu mă refer la dl Amza sau alți șoferi, ci factori de decizie) se uită și analizează reacțiile.

Și atunci mă întreb: dacă ei sunt la curent cu ce se întâmplă, de ce nu se schimbă nimic? Și mai ales de ce se continuă cu aceeași scuză "n-am știut"?

Din partea mea să-i mute pe toți din salon în cabină, important e ca șoferul să fie atent la drum.

Încercam doar să atrag atenția lui Dragoș si altora că la RATB nu e totul "by the book" cum deseori invocă (nu e voie aia...e interzisă aialaltă...regulamentul...etc...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2007 18:49:02    Titlul subiectului: 83210

Eu unul cred ca nimeni din interiorul directiei sau chiar sefia RATBului nu ia mesajele noastre in serios; poate ne cred niste pustii teribilisti si de aceia nu se ia nicio decizie si nici in viitor nu cred ca se va schimba ceva. De persoane care se iau in cabina se stie de foarte mult timp; la fel persoane in cabina am vazut si la mecanicii de la CFR si Metrorex. Nu aici este problema majora (persoanele din cabina) ci in alta parte. Eu sunt adeptul teoriei "pestele de la cap se-mpute!"; totul porneste de la cei mari si am putea discuta zile intregi dar eu zic ca este o discutie in van.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2007 20:27:21    Titlul subiectului: 83212

Cu cateva posturi mai sus Ionut cita pe un domn care era sef de personal la ETA: "N-am avut șoferi și a trebuit să angajăm masiv tineri slab pregătiți".

Nu iti permiti luxul de a sanctiona pe cineva pentru chestii minore cum ar fi luatul cuiva in cabina atunci cand nu stai pe roze cu forta de munca. La fel cum Politia de exemplu nu isi permite sa puna cate un politist pe fiecare strada ca sa sanctioneze pe pietonii ce trec strada aiurea. Ambele lucruri sunt teoretic interzise, doar ca in fapt sunt 'tolerate' de cei care ar trebui sa asigure aceasta interdictie.

Sa nu uitam ca de cand cu aderarea in UE putem lucra oriunde (cu diverse restrictii si exceptii, desigur). De mai multe ori cand mergeam cu autobuzul si stateam langa usa 1 auzeam soferii vorbind cu rude/prieteni in cabina ca ar pleca oricand daca n-ar avea familie, copii samd. Cred ca un sofer sau vatman cu 5-10 ani de experienta la RATB si-ar gasi imediat de lucru in diverse orase europene.

In plus sa nu uitam cat costa, atat ca bani cat si ca timp, sa formezi un sofer. Hai sa zicem ca la autobuze ar fi mai simplu si oferta de oameni calificati poate e mai mare dar la trolee si tramvaie e tare, tare scump.

Sa nu uitam mediul stresant in care lucreaza acesti oameni, mai ales cei de la trolee/autobuze care mai trec si prin zone aglomerate. Haos si inghesuiala in trafic, diversi indivizi care vocifereaza inauntru (de exemplu cand se pune o frana brusca pentru ca a sarit un cretin (pieton sau masina) in fata troleului sau atunci cand aparent soferul se tot joaca cu inchiderea usii - de fapt cand intervine mecanismul care detecteaza persoane in usa si nu permite inchiderea) si multe altele. Cred ca ar trebui sa fii Superman ca sa fii tot timpul zambaret si jovial in aceste conditii.

In ceea ce priveste tacutul din gura contra favoruri de genul acces in depou - personal nu am treaba cu asa ceva, n-am mai calcat intr-un depou RATB de la iesirea organizata de Silviu Sintea in ianuarie 2007. Din cate stiu eu cei cu astfel de relatii mai 'speciale' cu RATB activeaza majoritar pe Transira si nu aici. Deci nu avem astfel de motive pentru a 'ingropa sub pres' aspecte neplacute. Desigur ca aceste neplaceri EXISTA dar trebuie privite intr-un context mai larg.

Nici eu nu cred in povestile cu cei de la RATB (sefi sau middle-management) care citesc Transira sau TramClub. De fapt ei ajung pe aici cautand diverse informatii si nu sistematic; cel putin pentru Tramclub de unde am date traficul din interiorul retelei RATB este de sub 1 din 2000 din traficul total al forumului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 15 Oct 2007 19:52:06    Titlul subiectului: 5y5y54y 83765

Cea mai mare aberatie mi se pare acum inceperea lucrarilor de la intersectia 1 Mai cu Dr. Felix, exact in momentul de maxima aglomeratie in oras nu puteau face cei de la RATB aceast lucrare asta vara cand circulatia era mai lejera. De ce nu o puteau face exact in momentul cand s-au inceput lucrarile la macazul de la Chitila, cand oricum calatori erau mai putini ca oricum atunci 42 si 43 circulau mai mult goale. Chiar mi se pare jenanta frecventa liniei naveta 620 oamenii asteptand in statie foarte mult. Dar cum am mai spus asta e alta mancare de peste Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 10 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community