Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Timis orădene
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 30 Mai 2006 20:20:16    Titlul subiectului: Tramvaiele Timis orădene 24010

La Oradea numeroatare la Timisuri avea regula N+72 adica primul fiind 64+136 al doilea 65+137,..., 99+171, 100+172, dupa care la vagoanele motor s-a ajuns la capatul numerelor, deoarece 101 deja era un numar de vagon remorca, insa acesta intretimp a fost casat si urmatorul Timis a fost numerotat 1+101, urmat de 2+102 pana la 7+107 in 1978. In 1981 inca circulau cu remorcile originale dar dupa asta s-au schimbat intre ele doar lotul din 1986 8+108 9+109 10+110 si 1989 11+111 respectiv din 1991 12+112,...,17+117 s-a pastrat cu remorcile originale dar in 1997 si din aceste vagoane au fost renumerotate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 14 Sep 2007 09:11:46    Titlul subiectului: Tramvaiele Timis 82745

. . .


116.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.76 kb
 Vizualizat:  de 38755 ori

116.jpg



116b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.72 kb
 Vizualizat:  de 38755 ori

116b.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sytrus



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 04/Iul/2021
Mesaje: 46
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2007 14:07:08    Titlul subiectului: Tramvaiele Timis 82909

Ce pacat ca au fost casate toate...
E adevarat ca toate au fost casate si au fost duse intr-o curte in Iosia chiar langa fosta linie de tramvaie industriale? Eu asa stiu, ca au fost duse intr-un loc in Iosia chiar vis-a-vis de casa varului meu si pe acolo ne faceam noi veacu printre tramvaie casare Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 20 Sep 2007 00:11:37    Titlul subiectului: 82931

În 1990 încă mai circula un tramvai la care unul din vagoane (cred că remorca, dar nu sunt sigur) nu avea acele decupaje caracteristice Timișurilor din alte orașe;
Multe dintre Timișuri aveau, încă, "cucuveaua" acel lăcaș pentru numărul de linie situat deasupra parbrizului din față, dar nu am văzut niciunul care să aibă numărul de linie pus acolo, în condițiile în care acesta era scopul cucuvelei. Lăcașul respectiv se prezenta sub forma unui "hău", unui "gol" în sensul că nu mai era nimic acolo, numărul de linie fiind așezat în partea din dreapta jos a parbrizului din față. Cucuveaua nu mai era folosita de ani buni. Arăta sinistru; ca o carcasa care se degradează
La Oradea , cel putin pe linia al carei capat era la iesirea spre Deva, circulau putine Timisuri cu "display", adica cu fereastra ovala situata deasupra parbrizului din fata. Nu tin minte sa fi vazut Timisuri cu numarul de linie in display.
Un aspect care merită amintit: în ciuda aspectului - uneori deplorabil - nivelul sonor al Timișurilor din Oradea era sub cel al Timișurilor clujene. Ca sa nu spun ca, la Oradea, nu am remarcat niciun Timiș cu alt avertizor sonor (claxon) afara de sonerie.
În primăvara anului 1998 nu am mai văzut nici "urmă" de Timișuri în condițiile în care, în vara anului 1997 era plin de ele. Deci, sigur că au fost retrase între august 1997-martie 1998, dar nu pot spune când s-a început, efectiv, tăierea lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tatra-KT4D



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 02/Oct/2013
Mesaje: 6
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 21 Sep 2007 17:39:03    Titlul subiectului: 82963

Tramvaiul 64 cu remorac 136 a fost primul Timis din Oradea. Era unicul dotat cu instalatie de sonorizare astfel incat vatmanul anunta numele statiilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 30 Noi 2007 23:33:13    Titlul subiectului: 000000 85206

Timisurile la Oradea nu au circulat fara remorca, (tocmai de asta m-a deranjat la ochi cand la Timisoara am vazut vagoane motor solo). Poate si din acest motiv nici la Oradea nu s-a vopsit numar pe spatele vagonului motor sau pe fata vagonului remorca, si evident in timp s-a desfiintat si lampa din spatele vag. motor locasul fiind acoperit cu tabla. Niciodata nu am inteles de ce Timisurile aveau acel tampon si acea bara, mi se pare ca avea doar de design. Intr-adevar fara acea bara arata urat de tot... Un alt rol mai putea fi si cel de distantier. In depou pentru a utiliza spatiul cat mai eficient tramvaiele se trageau unul in spatele celuilalt pana la "tamponare". Stie cineva eventual un alt rol a barilor si tampoanelor respective???
Vad ca la Galati s-a facut si un tuning optic schimbandu-se bara respectiva... de material nu imi dau seama (banuiesc cauciuc tare sau plastic)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2007 13:06:21    Titlul subiectului: Re: Tramvaiele Timis 85441

Tatra-KT4D a scris:
Tramvaiul 64 cu remorac 136 a fost primul Timis din Oradea. Era unicul dotat cu instalatie de sonorizare astfel incat vatmanul anunta numele statiilor.
Ai auzit tu sau ti-a zis cineva asta??? Ca eu nu am apucat sa calatoresc cu acel tramvai. Prin 1989 cand deja le recunosteam dupa numar si tineam evidenta lor, pe 64 nu l-am vazut in trafic primul era 65+102.
Nu cred ca acel sistem audio a functionat mult si ca vatmanul se sinchisea sa anunte statiile... Tramvaiele nemtesti sunt dotate cu asa ceva si totusi la inceput unii vatmani le foloseau sa dea muzica prin el sau sa urle la calatorii care nu lasau usile sa se inchida (atunci inca mai functiona si circuitul de conditionare a pornirii doar daca toate usile erau inchise. Asta evident a fost scos ca la noi se calatorea frecvent pe scari la inceput prin 1994).
In legatura cu 65+102. Perechea lui initial in 1976 a fost 137. Prin 1985 deja incepeau sa divorteze (amestece) remorcile de la perechea lor (vagon motor). Vagonul remorca #137 a ajuns sa fie trasa si de vagonul motor 1 (care nu era primul vagon Timis2) Intre 1985-1991 au mai venit 10 garnituri Timis noi ocazie cu care am avut iar perechi 8-108, 9-109, 17-117.
Incepand cu 11-111 tramvaiele erau vopsite cu o culoare portocalie mai intensa si in loc de alb era un gri. In rest mecanismul de refulare a aerului comprimat inainte de pornire (prin care se dezarma frana de pozitionare) era semi-automata (lipsea acea parghie din dreapta din cabina vatmanului). Refularea se facea in momentul aducerii controlerului din zona de franare pe pozitia 0. Refularea se facea silentios fara suierat.
Sytrus a scris:
E adevarat ca toate au fost casate si au fost duse intr-o curte in Iosia chiar langa fosta linie de tramvaie industriale? Eu asa stiu, ca au fost duse intr-un loc in Iosia chiar vis-a-vis de casa varului meu si pe acolo ne faceam noi veacu printre tramvaie casare Very Happy
Da, bine iti amintesti... In septembrie 2000 au inceput sa curete curtea din spate a OTL unde erau depozitate de 2-3 ani tramvaiele Timis casate si de 4-5 ani cele T4D casate, adica cele care au fost la inceput desemnate pentru donor de piese 1034 ('95), 2003 ('94), 1188 (originalul!), 1057 (renum 1060"), 2041 (renum 2070"), 1077 (renum 1045") 1082 (renum. in 1147") . Le-au taiat in doua si cu trailerul conventional ROMAN DIESEL cu o semiremorca cu o osie le-au dus rand pe rand. Concomitent s-au dus si cateva DAC-uri casate tot acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tatra-KT4D



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 02/Oct/2013
Mesaje: 6
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2007 20:13:36    Titlul subiectului: 85469

Da 64 avea instalatie de sonorizare, dar ca la noi a functionat cateva saptamani de la introducerea in circulatie, oricum oradenii stiau statiile. Avea si un radio tip Predeal, intre statii vatmanul si calatorii ascultau radio Romania 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 22:07:18    Titlul subiectului: 90496

Vagonul 64 pare destul de renumit, vad ca am gasit niste poze cu el pe acasa. Au ceva vechime. Am sa incerc sa le transpun pe digital si sa le uploadez.

Eu am impresia ca erau niste tramvaie bune, daca au rezistat atatia ani in coditiile romanesti de exploatare: se circula pe scari la greu, liniile erau asa de proaste incat nu era zi sa nu fie cateva deraieri, mai ales pe linia 1, dupa anii 92.

Pierdeau la piese ca daca mergeai sa le culegi de pe jos se adunau linistit cateva sute de kg Laughing
Inca si acuma am acasa "amintire" niste piese care seamana cu niste ochi de lant de la bicicleta, imi amintesc ca se chemau parca semicuplatori, nu mai stiu exact, ca de la Tatre nu cad asa ceva.

Am multe amintiri de toate felurile legate de Timisurile oradene,t oata copilaria mi-am petrecut-o printre ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 00:19:38    Titlul subiectului: 90518

1. Când eram elev de liceu (nu mai știu dacă în 1989 sau 1990) singurele Timișuri pe care le-am văzut circulând cu remorca corespunzătoare erau:
-11 cu 111
-15 cu 115
E foarte probabil să mai fi fost și altele și să nu le fi văzut, dar moda era de a atașa diverse vagoane remorcă la vagoanele motor
2. Timișurile au fost retrase brusc din circulație. În vara lui 1997 era plin de ele pentru ca, în martie 1998 să nu mai văd urmă de Timiș
3. La Timișurile orădene nu am remarcat niciun fel de claxon înafara soneriei. Știe careva cum de Timișurile orădene au scăpat de goarne și alte claxoane suplimentare?
4. De asemenea, nu am remarcat niciun far suplimentar; dacă la Cluj, Timișurile aveau frecvent unul sau două faruri montate pe capotă, deasupra "displayului" pentru numărul de linie, la Oradea nu am văzut niciun Timiș cu faruri pe capotă.
5. Nu de puține ori, caseta pentru numărul de linie arăta ca o carcasă goală, sinistră, numărul de linie fiind așezat în spatele parbrizului din față. Situația nu e singulară; și în alte locuri din țară numărul de linie se punea în spatele parbrizului, dar nu știu dacă a existat vreun municipiu unde caseta să răpmână și să nu fie folosită.
6. Pantograful avea o singură frânghie: cea din exterior. Frânghia care permite coborârea pantografului din cabina vatmanului era scoasă. Situație similară am văzut la Timișoara, dar și la Cluj, între 1989 și 1993.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2009 14:28:32    Titlul subiectului: 105071

O poza cu tramvaiul 91+remorca gasita pe http://tramways-romania1982.blogspot.com


91.jpg
 Descriere:
Oradea
 Mărime fișier:  88.85 kb
 Vizualizat:  de 37102 ori

91.jpg



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2009 15:57:41    Titlul subiectului: 105304

srazvi a scris:
O poza cu tramvaiul 91+remorca gasita pe http://tramways-romania1982.blogspot.com


Ma bucur mult ca ai adaugat poza asta, cu vagonul 91, vagon pe care l-am condus, ce-i drept cu 10 ani dupa ce poza a fost facuta!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2009 16:20:25    Titlul subiectului: Re: Tramvaiele Timis 105307

Sytrus a scris:
Ce pacat ca au fost casate toate...
E adevarat ca toate au fost casate si au fost duse intr-o curte in Iosia chiar langa fosta linie de tramvaie industriale? Eu asa stiu, ca au fost duse intr-un loc in Iosia chiar vis-a-vis de casa varului meu si pe acolo ne faceam noi veacu printre tramvaie casare Very Happy



Din pacate vagonul 64 desi primul cam asa a sfarsit destul de devreme!
Aici se poate observa ca intrerupatorul automat (de tip Siemens) era mult mai mic decat cel cu care eram noi obisnuiti.



64.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56 kb
 Vizualizat:  de 37023 ori

64.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2009 16:26:09    Titlul subiectului: vagonul 11 105308

Vagonul 11-111 achizitionat in penultima transa de timisuri, inainte de seria 12-112.....17-117.


11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  362.84 kb
 Vizualizat:  de 37020 ori

11.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2009 19:14:57    Titlul subiectului: 105315

Imi amitesc foarte bine 11le, era un vagon bine ingrijit de vatmanii care il aveau, din cate imi aduc aminte era fabricat pe 28 oct 87. Mi-a placut mult sa calatoresc cu acel vagon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Lun 02 Feb 2009 11:58:08    Titlul subiectului: vagonul 11 105361

Da asa este vagonul 11 a avut mandatari foarte pretentiosi, printre cei mai pretentiosi de aceea cand ei lipseau nu prea aveai acces la el. Pana la urma s-a ales praful de el, ulterior unul din mandatari a plecat de la OTL , celalalt a trecut pe vagonul Tatra 1043, si asa vagonul s-a degradat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 25 Dec 2009 13:03:48    Titlul subiectului: 121689

Poze datand din 1991, postate la http://tramwaysdumonde.skynetblogs.be/category/1296903/1/Roumanie
cu tramvaiele Timis din Oradea:



8 si remorca sa (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.86 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

8 si remorca sa (1991).jpg



11 (probabil) si remorca sa pe bld Decebal (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.87 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

11 (probabil) si remorca sa pe bld Decebal (1991).jpg



12 si 112 pe Calea Clujului (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.24 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

12 si 112 pe Calea Clujului (1991).jpg



15 si 115 pe str Independentei (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.51 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

15 si 115 pe str Independentei (1991).jpg



18 (probabil) si remorca sa (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.06 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

18 (probabil) si remorca sa (1991).jpg



70 si 171 la Piata 1 Decembrie (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.29 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

70 si 171 la Piata 1 Decembrie (1991).jpg



80 si 136 la Piata Victoria (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.28 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

80 si 136 la Piata Victoria (1991).jpg



80 si 136 pe str. Lipovei (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.51 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

80 si 136 pe str. Lipovei (1991).jpg



82 si 141 la Fabrica de Mobila (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.7 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

82 si 141 la Fabrica de Mobila (1991).jpg



84 si remorca sa pe Strada Ostasilor (1991).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.75 kb
 Vizualizat:  de 35417 ori

84 si remorca sa pe Strada Ostasilor (1991).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2012 12:03:06    Titlul subiectului: 152973

6 mai 1992, Ferdinand Huizer:


6847663467_792e778581_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.48 kb
 Vizualizat:  de 31347 ori

6847663467_792e778581_o.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 22 Iul 2012 15:49:07    Titlul subiectului: 157512

Este adevarat ca tramvaiele TIMIS aveau franele destul de slabe si cedau cam des?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Mie 25 Iul 2012 11:46:27    Titlul subiectului: 157626

Este adevarat, la un moment dat ( mai ales in anii '90) era o adevarata aventura sa conduci aceste tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2012 15:02:01    Titlul subiectului: 157735

Asteptam acest raspuns pentru a posta unul dintre accidentele din cauza franelor. Este vorba despre un accident pe dealul dintre statiile B-dul Dacia si Olosig. Un tramvai TIMIS a ramas fara frana si urca acel deal, iar curentul s-a oprint. Tramvaiul urcand, s-aoprit si a pornit sa mearga inapoi, nemaiputand sa opreasca, a tampont doua sau trei tramvie dn spatele lui. Acest accident l-am auzit de la o cunostinta, dar mai departe nu stiu urmarile. Daca mai stie cineva ceva despre acest accident, sa posteze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 31 Iul 2012 15:11:23    Titlul subiectului: 157736

darius_somolan a scris:
a ramas fara frana

...asta insemnand...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 15:21:44    Titlul subiectului: 157769

Cand a avut loc accidentul? Daca a fost in anii '90, sunt sanse sa se gaseasca ceva in presa vremii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2012 12:07:10    Titlul subiectului: 157795

Probabil ca in '90, nu sunt sigur pentru ca nu imi aduc aminte sa-mi fi spus anul.
Nu am vazut acele tramvaie in Oradea pentru ca nu le-am prins.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 08:06:02    Titlul subiectului: 157821

Referitor la acel accident, cel putin din 1992 pana in 1997 cat am lucrat la OTL imi aduc aminte de un singur caz in care a fost implicat vagonul 17-117. Acesta cand a ajuns in varful pantei (avea o defectiune la compresor si nu functiona frana de stationare adica nu avea aer in instalatie) a oprit vatmana apreciind, evident gresit , ca va apuca sa schimbe macazul spre gara inainte ca vagonul sa o ia la vale.Dupa cum banuiti nu a reusit asta, vagonul a luat-o la vale, vatmana disperata a incercat sa puna in fata rotii tot felul de pietre in speranta ca va opri garnitura ocazie cu care roata ia sectionat vreo 3-4 degete, nu mai stiu cine a oprit garnitura pe 6 Martie pe undeva, nu retin sa se fi tamponat de alte vagoane, dar ceea ce e cert curentul nu a fost intrerupt, nu asta era cauza accidentului.
Putem discuta ce trebuia facut, in primul rand tinand cont de defectiunea majora garnitura trebuia sa fie insotita de echipa de interventie, daca totusi a ramas singura nu trebuia sa coboare din vagon ci trebuia sa mearga in directia in care era macazul, iar in cazul in care totusi se intrerupea curentul si garnitura o lua la vale (pe mers inapoi) se putea frana cu frana electrica care functiona si fara curent cu conditia sa se fi schimbat inversorul in directia de deplasare adica, ca sa fi avut frana electrica inversorul trebuia sa fie in directia de deplasare.
Daca nu m-am facut inteles va pot da si alte explicatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community