Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 05 Aug 2007 21:07:13 Titlul subiectului: |
81133 |
|
În mesajul anterior vorbeam de niște bucăți dintr-o carcasă de GT4, dar acum aduc la cunoștință că GT4 #628 e culcat pe orizontală, cu toate piesele recuperabile luate (complet dezasamblat)... mai bine zis, pregătit să fie dus la fier vechi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.35 kb |
Vizualizat: |
de 18763 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 06 Aug 2007 18:51:43 Titlul subiectului: |
81159 |
|
Ciudata metoda de casare, culcat!La Ploiesti se caseaza in picioare, adica pe roti
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 06 Aug 2007 20:16:04 Titlul subiectului: |
81161 |
|
Nu cred ca se urmareste taierea. L-au rasturnat sa elibereze linia. Daca se mai loveste vreun vagon, mai iau cate ceva de pe acela. In general, unde nu sunt prea multe vagoane straine de acelasi fel, am vazut ca se procedeaza asa. Doar daca nu prea e loc in depou se taie.
|
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mar 07 Aug 2007 10:03:18 Titlul subiectului: |
81177 |
|
Ce nr. de parc are acest GT4 ca nu mi-am da seama? Multumesc.
|
|
Sus |
|
|
scorpion
Data înscrierii: 01/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Iun/2014 Mesaje: 38 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 07 Aug 2007 15:21:42 Titlul subiectului: |
81191 |
|
Acel GT4 are nr de parc 554. Trix a scris: | Nu cred ca se urmareste taierea. L-au rasturnat sa elibereze linia. Daca se mai loveste vreun vagon, mai iau cate ceva de pe acela. | Sincer sa fiu, nu prea mai are ce lua de pe el, eventual botul si spatele. In rest in stadiul in care ii peste cateva zile il vedem in curte la Metalcomp
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
169.32 kb |
Vizualizat: |
de 18659 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 15 Aug 2007 20:16:47 Titlul subiectului: |
81551 |
|
Alte poze cu 628 făcute azi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.98 kb |
Vizualizat: |
de 18459 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.37 kb |
Vizualizat: |
de 18459 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.88 kb |
Vizualizat: |
de 18459 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.48 kb |
Vizualizat: |
de 18459 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.54 kb |
Vizualizat: |
de 18459 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.79 kb |
Vizualizat: |
de 18459 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 15 Aug 2007 20:19:57 Titlul subiectului: |
81552 |
|
cosmin4tm a scris: |
|
În poza de sus îl observați și pe GT4 #02. Dar iată "cireașa de pe tort" surprinsă azi la depou:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.25 kb |
Vizualizat: |
de 18457 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70 kb |
Vizualizat: |
de 18457 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 15 Aug 2007 22:35:15 Titlul subiectului: |
81555 |
|
Deci pana la urma #628 a fost casat.
Doar GT4-urile #02 si # 567 au fost reparate ?
@Quiksilver: Nu sunt sigur daca #583 a ajuns impreuna cu #623 (adica grupa 3) dar daca vizualizezi prima pagina a acestui topic, vei gasi chiar si o poza cu GT4-uri 'proaspat' sosite in Arad (sau la cativa ani) iar #583 #572 #575 si #623 sunt pe aceeasi linie daca sugereaza ceva.
Tot pe prima pagina se afla o poza cu #628 si #569 pe vremea cand circulau solo. Mai apoi #628 a fost remorca lui #486, iar 569 fiind vagon motor iar mai apoi remorca lui #490.
Are cineva vreo poza cu Gt4-ul 611 ?
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 25 Aug 2007 23:12:18 Titlul subiectului: |
81935 |
|
Zgârcănstein a scris: | Alex_02 a scris: | GT4-uri din Ulm le vor cupla vreodata? | Nu, pentru că sunt vagoane motor și nu are nici un rost să le cupleze | Există totuși cazuri în care aceste vagoane reușesc să circule cuplate: atunci când se defectează
GT4 #02 care a ieșit din nou în circulație de câteva zile încoace s-a defactat ieri pe la ora 14 în Piața Romană și a fost nevoit ZgârcăTRAM să-l tragă până la depou.
Descriere: |
GT4 #08+#02 la Podgoria, în drum spre depou |
|
Mărime fișier: |
17.07 kb |
Vizualizat: |
de 18274 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.49 kb |
Vizualizat: |
de 18274 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Ultima modificare efectuată de către Zgârcănstein la Dum 26 Aug 2007 18:03:28, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 11 Sep 2007 15:18:04 Titlul subiectului: |
82640 |
|
L-au reparat din nou pe #02. L-am vazut din nou in circulatie pe linia 8 dar cu GT4-urile #06 si # 013 ce se intampla ?
Astazi eram in GT4 # 570 pe L8 , iar in statia de la billa pe linia 17-18 au venit 2 GT4-uri Ulm legate(ca in imaginile mai sus #08-#02) . Prima data am crezut ca le-au cuplat iar apropiindu-se am observat ca GT4-ul #012 il tragea pe #02 deoarece acesta din nou avea probleme. Ce se tot intampla cu GT4-urile ?
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 16 Sep 2007 22:50:02 Titlul subiectului: GT4 #06 și GT4 #013 - Două tw defecte de luni de zile |
82862 |
|
Poze făcute în depou la Micălaca cu cele două tramvaie trase pe dreapta de multă vreme -> subiectul de discuție a multora ce le este dor de ele
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.66 kb |
Vizualizat: |
de 18045 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.15 kb |
Vizualizat: |
de 18045 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.21 kb |
Vizualizat: |
de 18045 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
scorpion
Data înscrierii: 01/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Iun/2014 Mesaje: 38 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 20 Sep 2007 16:55:39 Titlul subiectului: |
82943 |
|
Avand numere de inmatriculare si reclame pe ele, sigur vor circula. E doar o chestiune de timp pana vor fi reparate si le vom vedea in trafic
|
|
Sus |
|
|
Zgârcănstein
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 169 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 05 Noi 2007 18:07:11 Titlul subiectului: |
84571 |
|
GT4 #584 după revopsire... tot remorcă a lui GT4 #608
Descriere: |
5.11.2007: Cuplul #608+#584 @ Podgoria pe L7 |
|
Mărime fișier: |
73.56 kb |
Vizualizat: |
de 17845 ori |
|
_________________ Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi! |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 22 Feb 2008 23:32:18 Titlul subiectului: |
88992 |
|
Ca fapt divers, s-a schimbat pozitia in depou a vagoanelor #06 si #013, in sensul ca 013 a trecut in fata lui 06, pe aceiasi linie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Mar 2008 22:19:10 Titlul subiectului: |
90186 |
|
Revenind putin la 07:
In Stuttgart a fost livrat pe 20.02.1964, cu numarul 667. La putin timp dupa livrare, intre 09.04 si 21.04.1964, a fost in Zürich (Elvetia) pentru a participa la o serie de teste comparative de zgomot, intrucat populatia din Zürich reclama ca vagoanele elvetiene Be6/6 sunt mult prea zgomotoase. A fost aleasa varianta GT4 pentru test intrucat aceste vagoane erau deja cunoscute ca fiind fiabile si silentioase. In cartea editata de catre SSB si dedicata vagoanelor GT4 (Gelber Klassiker - Der GT4 - Stuttgarts Straßenbahnwagen für fünf Jahrzehnte, autor Hans-Joachim Knupfer) se gaseste si o fotografie extraordinara din timpul testelor, vagonul 667 fiind prezentat cuplat cu un Be6/6 elvetian (1801).
Dupa 1973 vagonul 667 a fost transformat pentru a fi utilizat ca al doilea vagon in cadrul cuplului. In 1986 a ajuns la Ulm, iar in 2003 la Arad.
OAB a scris: | Ce-a pățit 561 (cel din stânga)? Dedesubtul farului se vede un "cerc", ca și cum acolo ar mai fi trebuit să fie un far. |
Dupa 1973 a fost modificat pentru a fi folosit ca al doilea vagon in cuplu. Acoperirea celui de-al doilea far s-a facut cu acea ocazie, nu este opera celor de la CTP.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 07 Noi 2008 18:08:57 Titlul subiectului: |
100696 |
|
quiksilver a scris: | Ca fapt divers, s-a schimbat pozitia in depou a vagoanelor #06 si #013, in sensul ca 013 a trecut in fata lui 06, pe aceiasi linie. |
Si totusi cand oare vor mai circula acele doua vagoane? Sa speram ca nu vor avea aceeasi soarta ca si GT4 #628.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 07 Noi 2008 21:38:47 Titlul subiectului: |
100716 |
|
Speram ca mai repede decat prima tura!
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 15:22:05 Titlul subiectului: |
101645 |
|
S-a mai defectat un GT4. Acest a fost impins inspre Depoul Micalaca de un cuplu GT4+GT4. A fost ft interesant sa vezi un "tren" format din GT4+GT4+GT4. Au circulat vreodata in Germania in aceasta formula. Intreb asta pentru ca stiu sigur ca nu au facut-o in Romania (decat in cazuri exceptionale precum cea de mai sus).
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 15:33:56 Titlul subiectului: |
101646 |
|
^Intr-adevar. Stateam in statie la Podgoria cand au trecut pe acolo GT4 #567 impins de catre cuplul #697 + #623. Se pare ca #567 s-a defectat din nou asta dupa ce mai a mai fost defect anul trecut. Sa speram ca nu este nimic grav si nu se va alatura celorlalte GT4-uri care stationeaza de mai bine de un an in depou.
Eu, personal, nu imi amintesc sa fii vazut un cuplu de cate trei GT4-uri decat in cazuri speciale precum acesta.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 16:32:08 Titlul subiectului: |
101653 |
|
^Ce bine arata si cate trei. Totusi, precum si in cazul tatrelor, nu cred ca o sa vedem si la noi un asa cuplu(decat in cazuri exceptionale) din diverse motive.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 20:40:06 Titlul subiectului: |
101676 |
|
567, 555, 572, 561, eventual 611, 612, 570 si 554, sunt vagoane care ar avea nevoie urgenta de reparatii, cel putin la interioare: tapiterie, mochete, etc. De exemplu, in vagonul 555 patrunde pe undeva apa de ploaie, in spatele vagonului. Mi-e frica sa nu fie si acestea folosite, asemeni timisurilor, pana la prima defectare, dupa care le asteapta sfarsitul.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 21:21:16 Titlul subiectului: |
101680 |
|
Alex_02 a scris: | ^Ce bine arata si cate trei. Totusi, precum si in cazul tatrelor, nu cred ca o sa vedem si la noi un asa cuplu(decat in cazuri exceptionale) din diverse motive. |
Plus ca din cate stiu 3 x GT4 sunt mai lungi decat 2 x T4D + B4D...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Noi 2008 21:35:03 Titlul subiectului: |
101682 |
|
marius2 a scris: | In Stuttgart au circulat cate 3 GT4. |
1. Documentare. Nu mai trageti concluzii doar uitandu-va la o poza. Chiar acolo de unde au fost luate imaginile (si trebuia sa mentionati sursa!) scrie despre ce e vorba - o cursa in legatura cu scoala de vatmani. Tramvaiele GT4 nu au circulat in serviciu normal in tractiune tripla.
2. Sursa: http://dt8.de (atentie la regulamentul forumului!)
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 05 Dec 2008 20:32:38 Titlul subiectului: |
102198 |
|
Nu de foarte mult timp, am avut ocazia sa calatoresc cu remorca #623 si trebuie sa recunosc ca mi-a adus o mica dezamagire... Nu mai avea peretele despartitor intre cabina vatmanului si restul coridorul vagonului ~ nu stiu exact daca are o denumire concreta. Din cate stiu eu, singurul vagon GT4 care avea acest element specific era #613, dar care a fost asa de cand mi-l amintesc. De ce totusi au luat cabina si vagonului #623? Chiar sper sa nu mai faca acest lucru si celorlalte vagoane...Nu stiu, dar arata atat de...descompletat.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 16 Dec 2008 16:56:24 Titlul subiectului: |
102578 |
|
Alex_02 a scris: | Din cate stiu eu, singurul vagon GT4 care avea acest element specific era #613, dar care a fost asa de cand mi-l amintesc. |
Am ramas putin La numai cateva zile dupa ce am scris acel mesaj, am gasit o poza cu #613 inca de pe vremea cand circula singur si avea acel perete despartitor intre cabina vatmanului si restul coridorului vagonului. Eu nu prea mi-l amintesc pe #613 circuland singur ceea ce ma face sa cred ca a circulat nu foarte mult timp singur inainte de a fi pus ca si remorca. Cand am sa gasesc poza din nou, ma intorc ca sa o postez si aici. Deci nimeni nu a gasit nici o explicatie la nelamurirea mea postata mai in sus?
Si daca tot deviasem discutia in acesta directie, tocmai ce l-am vazut pe #406 cu reclama dezlipita. Arata foarte urat!
|
|
Sus |
|
|
|