Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport ale RATC.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dann
Vizitator






MesajTrimis: Vin 01 Sep 2006 12:27:27    Titlul subiectului: 32404

Dr2005 a scris:
Care hartă se regăsește și în cel puțin 1 Maz verde... interesant că pe acea hartă apare 103 pe ruta precizată de Celestin, însă 100 apare ca autobuz. Oare acel 103 a apărut după desființarea lui 100 pentru ca, pe moment, vatmanii respectivi să nu rămână fără obiectul muncii?
Totuși, prin stațiile lui 102 nu am găsit nicio urmă de 103.
E probabil gresita. Ca sa te convingi du-te in statia Dacia unde este o mare intersectie si unde se uneau odata linia de tramvai 100 si linia 102 si ai sa vezi si macazul care duce de 102 la 100 (adica 103). Linia 100 mai e inca pe carosabil dar fara reteaua electrica, pe alocuri turnat asfalt pe ea.
Sus
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 01 Sep 2006 13:10:36    Titlul subiectului: 32406

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 19:15:01    Titlul subiectului: 38630

Postez harta traseelor din Constanta, anul 1999, la rezolutia originala.


Constanta 99.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.07 MB
 Vizualizat:  de 31458 ori

Constanta 99.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2007 17:36:02    Titlul subiectului: 22222 77910

Statiile din spre Mamaia spre Gara pe linia 41: (Mamaia - Pescarie - Peco - Delfinariu - Dragoslavele - Dorobanti - Ion Ratiu - Turda - Spitalul Militar - Liceul Pedagogic - Unirii - Fantasio - Republica - Politie - Spitalul Municipal - Gara CFR)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mie 28 Mar 2007 08:59:38    Titlul subiectului: 77926

Ca lungime, sunt cam 12.2km (masurat cu Google Earth), de la Tabara Nord (Mamaia) pana la P-ta Unirii faceai cam 40-45min, deci pana la Gara cam 50min
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2007 21:23:29    Titlul subiectului: 78017

Vineri 30 martie am fost la Constanta pentru a vedea transportul in comun local. Impresia generala a fost foarte buna; vehicule curate, interval de succedare decent si regulat si fara aglomeratie (ce-i drept nu am fost dimineata la ora de varf).
Autobuzele MAZ sunt desigur omniprezente dar isi fac bine treaba; totusi au fost un pas inainte fata de vechile trolee. Si troleibuzele Rocar de pe linia 48 arata la fel bine, chiar daca au probabil spre 10 ani. Tramvaiele V3A au fost si ele refacute in interior si arata mai bine decat V3A-urile nemodernizate care circulau in Bucuresti pana acum cateva luni.
Din pacate viitorul tramvaielor nu pare roz; calea de rulare e proasta (cel putin in zonele in care am fost eu) si tramvaiele duduie rau. In fata depoului m-a abordat si un angajat RATC-Tramvaie care era sceptic in legatura cu viitorul tramvaielor. Ce-i drept dimineata pe la ora 10-11 plecau tramvaiele 101 de la gara cu doar cativa calatori; am vazut si unul absolut gol, chiar daca era in serviciu (il fotografiasem cu usile deschise inainte); probabil marile fluxuri de calatori care au dus la aparitia tramvaiului nu mai exista in zilele noastre - cel putin nu pe linia 101.
Ca locuri bune de pozat ar fi:
- In fata garii, capatul liniilor 40, 41, 43, 100 iar la 20m mai incolo, pe strada, mai vin si 2 si 5 - intre orele 12 si 15 aproximativ;
- Poarta 2 cam intre orele 10 si 14 - liniile 2, 42, 44, 48, 51
- Depoul de tramvaie (cap linie 102) dupa-masa, dupa ora 15
Putine linii raman in afara acestor zone - 1, 3, 48b si altele mai putin importante. 48b poate fi acoperit impreuna cu 48 candva dimineata (intre 8 si 11 aproximativ) pe sensul spre centru al bulevardului impartit de 48 si 48b.
Orele de mai sus sunt date de pozitia soarelui care in intervalul respectiv este in spate, permitand fotografii bine iluminate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2007 14:55:36    Titlul subiectului: 78114

Au mai fost si alte linii (urbane) in afara de 1-9 si 40-51? au fost si linii in intervalul 30-39?
In poza asta: http://photos1.blogger.com/x/blogger/205/2355/1024/767087/EPSON496Constanza.jpg #401 pare ca are linia 30, sau e un 40 sau 50 deformat?



EPSON496Constanza.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.33 kb
 Vizualizat:  de 30455 ori

EPSON496Constanza.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2007 16:39:51    Titlul subiectului: 78115

Au mai fost pe timpul lu Ceausescu: 7, 28, 32, 33, 45, 50 si exterioarele: 22, 23 (Ovidiu si Navodari),10, 11, 12, 13(Agigea, Eforie, Techirghiol, Mangalia).
7: Centru - Zona Industriala
9: Tomis 3 - Palazu Mare
27: Tomis 3 - Poiana
28: Tomis 3 - Zona Industriala
32: Gara - Butoaie (Mamaia)
33: Gara - km4-5
45: nu mai stiu
50: Gara - Satul de Vacanta (inainte sa fie bagata linia 100 cu tramvaie)
55: Gara - Inel 2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Joi 05 Apr 2007 22:51:16    Titlul subiectului: 78122

28 - pe traseul lui 102 sau pe al lui 1?
32 - pe traseul lui 41?
33 - cam cum era 5 inainte de prelungirea in centru, nu?
45 - parca a fost la un moment dat tomis nord - patinoar (pe traseul de retragere de la tomis nord spre garajul de langa str. soveja)
9 - actualul 3?

Imi mai aduc aminte ca relativ recent, cand au (re)creat mai multe linii de autobuze urbane (in intervalul 1-9, printre care si 6 care a devenit 40c, si niste trasee 4, 7 si 8 care mergeau si prin centru(?), dar care nu tin minte sa le fi vazut vreodata), era o linie care mergea numai prin port... de la Farul Carol pana spre Oil Terminal.. nu mai tin minte exact ce numar avea... in orice caz pana in 10 (sa fi fost 9?)... era deservita de DAC-uri
Tin minte si un 46: Gara - Poarta 2 cand au dezgropat intersectia Mihai Viteazu/Ferdinand (iar troleibuzele care mergeau pe Ferdinand erau limitate la Piata Unirii (ca 50), iar cele de pe Mihai Viteazu faceau dreapta pe Mihai Dumitru (nu stiu cum ii zice acum), cu 44, 49 si 51 mergand pe I.G. Duca pana la Casa de Cultura, iar 42 direct pe bd. Mamaia, iar din 48/48b mai ramasese doar 48b)
Imi mai aduc aminte de prin copilarie (circa 1990) cand era inchis bd. Mamaia intre Mircea cel Batran si Spitalul Militar (pentru constructia noilor blocuri) ca 40/41 mergeau pe Mircea cel Batran si faceau dreapta pe o strada cu case (cred ca Ion Ratiu, sau nu mai stiu cum, se vad si acum stalpii mai grosi pentru sustinerea retelei si poate chiar si suporti pentru console).
La fel, la un moment dat au mers troleibuzele pe str 1907 in ambele sensuri (nu mai tin minte exact de ce, sa fi fost constructia blocurilor pe Mircea cel Batran intre bd. Ferdinand si Stefan cel Mare); atunci l-au desfiintat pe 50 - dupa ce s-a revenit la traficul normal, 50 nu a mai reaparut.. oricum parca era estivala si ea.
Din nou, la un moment dat 44, 49, 51 in loc sa mearga de la Casa de Cultura pe Tepes Voda si Mihai Viteazu spre Poarta 2, mergeau pe I. G.Duca, bd Ferdinand, Mihai Viteazu spre Poarta 2; dar nu a durat mult, s-a revenit la varianta Tepes Voda - Mihai Viteazu; inainte de asta 44, 49 si 51 mergeau in ambele sensuri pe Mihai Viteazu, Tepes Voda spre Casa de Cultura, apoi sensul spre Casa de Cultura s-a modificat prin fostul Mihai Dumitru si I.G. Duca (asa cum sunt si acum)
In afara de vechile traseele de troleibuze de dinainte de MAZificarea Constantei, pe ce strazi au mai fost troleibuze? (in afara de 45, care am vazut ca a avut si un alt traseu : Tomis Nord - Centru prin portiunea Tomis Nord - Patinoar + alte stradute din spatele bd. Mamaia); am vazut urme de retea de contact si pe bd. Mamaia intre bd. I. G. Duca si Mihai Viteazu (pe ambele sensuri, plus cupe pentru statiile de troleibuze)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 06 Apr 2007 22:09:50    Titlul subiectului: 78136

Initial,traseul 33 a circulat de la Poarta 2 PORT>Gara>Bd.1 MAI>Podul din km.4-5>Complex km.4-5, apoi a fost scurtat pana la Gara[n-a mai mers pana la Poarta 2].Ar fi o linie utila daca s-ar reinfiinta !
Traseul 50,Centru>Bd. Mamaia>Pescarie>Tabara NORD Mamaia, a avut o perioada denumirea"30".
Au existat intrun singur an[1980 ???], doua trasee,53 si 54,care mergeau de 2 ori pe zi, si erau folosite de muncitorii portuari.Ele faceau legatura intre Poarta 1 Port Constanta si Santierele de la Capul Midia.
Un traseu cu nr.55,pot baga mana in foc, n-a existat niciodata !!!Si crede-ma,sunt nascut si crescut la Gara[bd.Ferdinand 118].
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 14 Apr 2007 11:46:27    Titlul subiectului: 78252

Azi, 14.04.2007 toate tramvaiele de le linia 101 au corculat cu placi de 101 barat deoarace undeva pe langa depou linia de tramvaie se intalneste cu una de cale ferata iar linia era rupta ....tramvaiele mergeau normal dar de la depou urmau linia 102 iar la intersectia Cumpenei facea dreapta (numai astazi).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2007 20:55:34    Titlul subiectului: trhhtrhtrtrh 78468

Scurta monografie

"Municipiul Constanta este situat in estul Romaniei, in provincia Dobrogea, cu o populatie de peste 380.000 locuitori, care in perioada sezonului estival creste in medie cu 50 %. Pe intreg teritoriul municipiului sunt vestigii arheologice valoroase, cele mai multe fiind expuse la Muzeul de Arheologie si Istorie .
Actualmente, Constanta este un oras cu o economie complexa cuprinzand: constructii de nave, industrie alimentara, textile, hartie, mobila, materiale de constructii, energetica, transporturi (rutiere, navale, pe calea ferata si aeriene), constructii de masini, port maritim si fluvial la canalul Dunare - Marea Neagra si comert.
In aceste conditii, transportul public de persoane are o deosebita importanta si este asigurat in cea mai mare parte de Regia Autonoma de Transport in Comun Constanta.
Prima atestare a transportului public de calatori in orasul Constanta cat si in comunele suburbane dateaza din perioada anilor 1905 - 1906 cand este introdus primul traseu oficial pe distanta Constanta - Techirghiol, asigurat cu tramcarul (vehicul cu tractiune animala) si transporta concomitent 8-14 persoane.
Odata cu infintarea statiunii Mamaia ( 1906 ), a fost data in exploatare linia de cale ferata cu utilizare sezoniera, care facea legatura intre Constanta si Mamaia , realizand un transport mixt (ziua pentru transport persoane si noaptea pentru transport marfa).
La 30 mai 1920 se inaugureaza prima linie de autobuze pe distanta Constanta - Techirghiol, deservita de catre vehiculele Societatii de Transport Constanta, proprietatea ing. Radu Stoika.
In anul 1925 orasul Constanta este declarat municipiu si avea o populatie de 59164 locuitori, cuprinzand comuna Anadalchioi, cartierele Viile Noi, Palazu Mare si Bratianu. Apoi, in anul 1932 apare Societatea de Transport Tomis avand in dotare un numar de 10 autobuze care efectuau curse inteme pe traseele Anadalchioi - Tabacariei - Ovidiu - Mamaia si Bratianu.
In anul 1935 , Societatea de Transport Persoane , denumita "SAGEATA", cu sediul in Bucuresti, castiga concesiunea exclusiva a transportului in comun de persoane din municipiul Constanta.
In noiembrie 1943 sunt aduse de la Odesa vagoane de tramvai ce au circulat pe traseul Posta Veche - bdul. Tomis - bdul. Mamaia - Spitalul Militar si retur Timpul de exploatare al acestora este scurt , pana in august 1944, când tramvaiele au fost retransmise orasului Odesa .
In anul 1948, "Cooperativa Transportul Dobrogean" avea in dotare 33 autobuze care circulau pe 5 trasee si era subordonata Consiliului Popular.
In anul 1950 activitatea de transport in comun de persoane este integrata in Întreprinderea Comunala Constanta.
Incepand cu 1955 se infinteaza primul serviciu "TAXI deservit de 10 autoturisme, marca "Pobeda", tipul M20.
Din 1959 se da in exploatare prima linie de troleibuze, cu o lungime de 10,4 km retea dubla, deservita de troleibuze romanesti tip TV 2E.
In acelasi an (1959) se infinteaza unitatea de transport in comun de persoane denumita I.T.C. CONSTANTA.
ucrarile pentru introducerea transportului in comun cu tramvaie in municipiul Constanta incep in iunie 1983 iar la 18 august 1984 se inaugureaza prima linie de tramvai pe traseul: Gara – Sat Vacanta, cu o lungime de 11,8 km cale simpla, deservita de 10 tramvaie dublu articulate tip V3A-C, fabricate de Intreprinderea de Transporturi Bucuresti.
In perioada 1984 -1986 se dau in exploatare alte doua linii de tramvaie insumand 27,5 km cale simpla precum si depoul de tramvaie cu halele de reparatii si intretinere .
In anul 1990, I.J.T.L. Constanta se transforma in Regie Autonoma, iar activitatea de transport persoane cu taximetrul si cea a autoutilitarelor de transport marfa se desprind formand un agent economic separat.
In decursul anilor 1959 - 1969, I.T.C. Constanta cunoaste o continua dezvoltare, ajungand la sfarsitul perioadei sa exploateze si sa intretina 239 autobuze, 109 troleibuze, 27 taximetre si 72 autovehicule de transport marfa si speciale.
In anul 1979 pe autovehiculele ce asigurau transportul in comun de persoane se introduce "autotaxarea" eliminandu-se astfel personalul care elibera legitimatii de calatorie in interiorul acestora."

Totodata in anul 1979 I.T.C. CONSTANTA se transforma in Intrprinderea Judeteana de Transport Local Constaata (I.J.T.L.) preluand autovehiculele (de transport persoane si marfa) de la unitatile subordonate Consiliului Popular Judetean Constanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2007 07:54:01    Titlul subiectului: 78502

Prin infiintarea Zonei Metropolitane Constanta (toate statiunile si comunele de la nord si sud de Constanta ) se va extinde transportul in comun in toate aceste localitati,punandu-se astfel frana "dubarilor" particulari, asta si datorita schimbarii din legea transportului in comun, care interzicea rutele exterioare.
Insa in cadrul unei Zone Metropolitane, aceste rute sunt permise. Vice-primarul Constantei, intr-un interviu televizat la TV Neptun pe 24 aprilie,a specificat clar acest lucru, mentionand ca in decurs de 2 saptamani, conducerea RATC-ului trebuie sa intocmeasca un plan privind necesarul de noi autobuze, pentru acoperirea acestor trasee exterioare.
Cu siguranta vom revedea la Constanta liniile 12 (catre Mangalia), 17(catre Costinesti), 11 (catre Techirghiol), 10 (Eforie Nord-Eforie Sud-Tuzla), 22(spre Navodari - prin orasul Ovidiu) sau 23 (spre Navodari-prin Mamaia). Dar si multe alte trasee noi, care sa asigure legaturi cu Cumpana (la 5-6 km.de sudul orasului) sau chiar cu Valu lui Traian (la 10 km. spre vest). Mult succes in elaborarea acestui plan si eliminarea "dubarilor" neseriosi !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Mai 2007 20:51:49    Titlul subiectului: 78746

As propune si infintarea unei linii Constanta-Mangalia-Vama Veche (care sa functioneze in perioada 26 aprilie - 2 mai si in timpul sezonului turistic).
Am mers de multe ori cu microbuzul intre Mangalia si Vama Veche si pot sa spun ca acestea pot sa candideze cu succes pentru Cartea Recordurilor, la numarul de oameni ce incap intr-un asemenea vehicul Laughing Laughing Laughing
Iata si niste poze. Mentionez ca sunt facute pe 30 aprilie (nu pe 29 cum este afisat in aparat) adica intr-o zi de luni. Tot poporul astepta la microbuz, cunoscatorii stiu ca acolo este "statia" de microbuz. Dupa ce am facut pozele s-au mai adunat oameni. A venit un microbuz, oamenii s-au imbulzit cat au putut, iar soferul a sunat sa vina de urgenta inca patru microbuze. Acestea au sosit dupa vreo 20 de minute, dar nu prea au facut fata la "polulatia" din statie.
De aceea ar trebui infintata o linie de autobuz (macar Mangalia-2 Mai-Vama Veche) care sa mearga in minivacanta de 1 mai si in timpul sezonului. Frecventa sa fie mai mare week-endurile (vineri-duminica) si mai mica in rest. Eventual sa fie corelat si cu mersul trenurilor.
Probabil ca visez cu ochii deschisi si in continuare o sa merg "ca sardele" sau pe jos Laughing



Vama Veche 1 mai 2007 00123.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.51 kb
 Vizualizat:  de 31101 ori

Vama Veche 1 mai 2007 00123.JPG



Vama Veche 1 mai 2007 00124.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.75 kb
 Vizualizat:  de 31102 ori

Vama Veche 1 mai 2007 00124.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 16 Iul 2007 16:54:33    Titlul subiectului: gfjdtmdghkm 80363

Am vazut ca nu au mai reinfiintat pe 41 sau 23E vara asta... in schimb poti sa ajungi in Mamaia cu etajatele cu linia numita "Mamaia Estival", (asa apare si pe placutele din Mamaia) care are traseul fostului 41, cu 2,50 lei, cu bilete de la chiosc sau din autobuz...
Au aparut si liniile 43C si 100C care ajung pana la Carrefour in nordul Constantei.
Desi circula etajatele pe linia "Mamaia estival", pe linia lui 41, totusi nu apar pe statii in Constanta... 47 circula (de obicei) extrasezon...
De la Delfinariu la Pescarie sunt doua statii de autobuz (40), trei daca numeram si facultativa, care pot fi parcurse in cam 10-15 minute pe jos la mers lejer.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alecs11



Data înscrierii: 17/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Mai/2008
Mesaje: 28
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 24 Iul 2007 14:11:37    Titlul subiectului: 80601

Nu mai circula 41?! Eu voi merge la mare si voi sta langa Delfinariu la particular si 41 era foarte bun pentru ca m-ar fi dus direct la Mamaia.
Cred ca atunci cand voi merge eu (la inceputul lui septembrie) e in extrasezon (sau ma insel?), autobuzul ala cu Mamaia estival cum circula, are orar? Daca nu merge nici 47, ce solutii as avea sa ajung la Mamaia?

_________________
Linile de troleibuz 15 si 19 sunt viata si copilaria mea (Timisoara)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 25 Iul 2007 21:06:04    Titlul subiectului: 80655

Autobuzele supraetajate raman in circulatie pana cel putin pe 15 septembrie.
Si poti folosi 100 pana la Sat Vacanta, de acolo nu mai e mult, sau 40 - Delfinariu, e ceva mai mult de mers, binenteles depinde si unde vrei sa ajungi in Mamaia.
O alta solutie e sa iei Maxi Taxi care circula din toate cartierele Constantei catre Mamaia (Tabara Nord) la 2 lei/bilet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 14:00:05    Titlul subiectului: 80985

1. Nu înțeleg un lucru. Traseul liniei 40 e definit Gara-Mamaia iar în partea de jos a parbrizului șoferului scrie Pescărie. De ce nu puteau să lase inscripția inițială a liniei 40 (Gară-Pescărie) și, eventual, să facă o linie "derivată" din 40 care să ducă în Mamaia? Asta ca să nu spun că ideea desființării liniei 41 și "substituirea" ei cu acele autobuze etajate o percep ca pe un lucrude prost gust deoarece:
-41 era o linie cu tradiție (mai ales pentru turiști), chiar după substituirea troleibuzelor cu MAZ-uri
-estetica autobuzelor cu etaj lasă de dorit, chiar dacă sunt Volvo-uri.
2. La Satul de Vacanță, autobuzele întorc în jurul unei zone verzi în formă de triunghi. Tramvaiul întorcea tot așa sau avea o buclă chiar acolo unde, în prezent, se termină șinele? În prezent, capul de linie Sat Vacanță nu prea se mai poate numi cap de linie deoarece, nu de puține ori, autobuzul întoarce cu călători în el, deși există:
-stație de debarcare
-stație de îmbarcare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 14:52:47    Titlul subiectului: 80993

OAB a scris:
2. La Satul de Vacanță, autobuzele întorc în jurul unei zone verzi în formă de triunghi. Tramvaiul întorcea tot așa sau avea o buclă chiar acolo unde, în prezent, se termină șinele?
E cam cum arata pe harta (a se deschide in Google Earth)... harta am facut-o mai demult si liniile apar deplasate spre dreapta: cei de la Google Earth au actualizat poza si e un pic deplasata fata de cum era inainte..


Constanta-retea tramvai.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Constanta-retea tramvai.zip
 Mărime fișier:  16.43 kb
 Descărcat:  de 2950 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2007 16:45:57    Titlul subiectului: 81001

Unele vehicule care deservesc ruta Constanța-Eforie Nord-Techirghiol încă mai poartă numărul 11 în condițiile în care:
-11 era numarul de linie RATC pentru ruta respectivă
-ruta respectivă e deservită exclusiv de particulari cel puțin de 7 ani, cel mai important fiind Trans Evren; altfel spus, din anul 2000 niciun autobuz RATC nu a mai deservit linia respectivă
cazul este singular; niciun alt traseu care a aparținut RATC și care leagă Constanța de stațiunile din sudul acesteia nu mai are numărul de linie aferent regiei.
2. Linia 50 a circulat, într-o perioadă în zona intersecției Bulevardul Tomis-Soveja. Îmi aduc aminte că pe tabla primei stații de după intersecția cu Soveja, sens spre Centru, că exista o "pată" albă dedesubtul căreia se putea citi 50. Asta înseamnă că, pe o anumită distanță, 50-ul avea traseu comun cu 42-ul și 43-ul. Până unde?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2007 08:56:43    Titlul subiectului: 81517

În lucrarea DIE STADTWERKEHR, Heft 5/6-1975 e prezentată o hartă.


yyy03b_541.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.01 kb
 Vizualizat:  de 30451 ori

yyy03b_541.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 18 Oct 2007 08:49:02    Titlul subiectului: 83820

Bine v-am gasit ! Am fost plecat pe mare 5 luni si mi-ati lipsit f. mult. Noutati ? Se tot discuta zilele acestea in cadrul parteneriatului zonei metropolitane Constanta ( 14 primarii orase si comune apropiate ) despre noua lege a transportului public si despre noile trasee RATC care vor aparea. Probabil ca la vara , vom avea din nou : 1 0 -Gara-Eforie Nord-Eforie Sud-Tuzla , 1 1 -Gara-Techirghiol , 2 2 Tomis III-Ovidiu-Lumina , 2 3 -Tomis III-Mamaia-Navodari , plus in premiera MONDIALA : Gara-Valu lui Traian- Basarabi SI Tomis III- Mihail Kogalniceanu ( aprox.25 km. ! ! ! ), deoarece atat V. lui Traian,Basarabi cat si Kogalniceanu au aderat la zona metropolitana si populatia acestor localitati , nemultumita de " DUBARI ", a solicitat infiintarea de trasee civilizate sub tutela RATC-ului. Vom vedea ce si cum va fi.Bineinteles ca va fi si o licitatie pt. aducerea de noi autobuze ! ! !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 30/Dec/2023
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Sâm 20 Oct 2007 16:11:52    Titlul subiectului: 83970

virgilius a scris:
Probabil ca la vara , vom avea din nou : 1 0 -Gara-Eforie Nord-Eforie Sud-Tuzla , 1 1 -Gara-Techirghiol , 2 2 Tomis III-Ovidiu-Lumina , 2 3 -Tomis III-Mamaia-Navodari , plus in premiera MONDIALA : Gara-Valu lui Traian- Basarabi SI Tomis III- Mihail Kogalniceanu ( aprox.25 km. ! ! ! ), deoarece atat V. lui Traian,Basarabi cat si Kogalniceanu au aderat la zona metropolitana si populatia acestor localitati , nemultumita de " DUBARI ", a solicitat infiintarea de trasee civilizate sub tutela RATC-ului. Vom vedea ce si cum va fi.Bineinteles ca va fi si o licitatie pt. aducerea de noi autobuze ! ! !
Nici nu stii cat mi-as dori reintroducerea traseelor 10, 11 si 12, dar din pacate nu se mai poate. "La vara" ar fi un termen optimist la cat de greu merg lucrurile in tara asta. In plus, te-ai intrebat ce interes ar avea RATC-ul sa reinfiinteze aceste linii din moment ce are o concurenta serioasa in Metropolitan? Sunt anumite riscuri pe care si le-ar asuma daca ar reinfiinta aceste trasee dupa 10 ani: cel mai important ar fi afluxul scazut de calatori. Va fi foarte greu atragerea din nou a calatorilor pe aceste autobuze (banuiesc ca vor fi MAZ-uri).
Eu cred dupa 10 ani de naveta, ca necesitatile calatorilor pe ruta Mangalia-Constanta si retur sunt acoperite acum 100% (gandeste-te ca mai sunt si alte firme de transport, Simpa Trans, Sirena s.a). RATC-ul nu ar mai avea loc la "masa" datorita concurentei.
Eu sunt din Eforie-Sud, si am prins si batranele 10, 10B -11-12, dar si SCANIA ale Metropolitanului. Dimineata, pana in orele 7-8 e aglomeratie mare in autobuze, cand merge lumea la servici si copii la scoala. Restul, cativa oameni in statii si prinzi loc fara probleme.
Cel mai rar interval de succedare il are linia 44, si asta de vreo cativa ani buni. Nu stiu de ce, inainte nu era asa. Oricum, pe traseu cei mai multi calatori urca de la Tomis Mall si coboara la Casa de Cultura. De acolo e foarte lejer pana dupa Institutul de Marina.
Am facut si un test de mers per pedes, de la Casa de Cultura pana la Institutul de Marina, pe Baba Novac, maximum 15 minute, timp in care nu trece decat un autobuz 44 in ambele directii. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 21 Oct 2007 07:50:10    Titlul subiectului: 84019

Fiecare e liber sa se urce unde vrea! Ce-i incomodeaza pe cei de la Metropolitan daca RATC-ul redeschide traseul "10"??? Sa fie ei mai curati, mai corecti, mai punctuali si apoi sa faca pe suparatii. Ducule, cand mergi la Bucuresti, te obliga cineva sa mergi cu DUBELE sau cu trenul ? N U !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 30/Dec/2023
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Dum 21 Oct 2007 11:17:57    Titlul subiectului: 84112

virgilius a scris:
Fiecare e liber sa se urce unde vrea! Ce-i incomodeaza pe cei de la Metropolitan daca RATC-ul redeschide traseul "10"??? Sa fie ei mai curati, mai corecti, mai punctuali si apoi sa faca pe suparatii. Ducule, cand mergi la Bucuresti, te obliga cineva sa mergi cu DUBELE sau cu trenul ? N U !
Dar nici n-am zis ca-i incomodeaza, am zis ca s-ar putea ca daca se redeschid, liniile 10 si 12 sa nu mai aiba acelasi succes ca pe vremuri. E foarte greu sa schimbi mentalitatea oamenilor, stii cum e: "Lasa, ca ne-am obisnuit cu metropolitanul", e greu de crezut ca vor reveni la traseul "de stat" dupa ce de ani buni nu au mai circulat cu ele si au crezut ca nu vor mai fi reintroduse. Sincer sa fiu, din discutiile pe care le-am auzit pana acum pe traseu, numai pensionarii regreta 10-le, dar uita cum se imbulzeau in el, frigul care-ti trecea iarna os prin os s.a.m.d.
In Constanta sufla vantul prin majoritatea liniilor RATC, nu mai e ca inainte. Si gandeste-te ca acolo e numai RATC-ul, nu si un alt operator privat (excludem maxi-taxi). Ori pe linia Mangalia-Constanta deja fiind cel putin 3 operatori auto + 4-5 perechi de trenuri, de-asta spun ca un al IV-lea nu ar mai avea loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 2 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community