Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Bucur LF
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Iun 2006 08:31:46    Titlul subiectului: 61074

La un moment dat, pe site-ul oficial al RATB, www.ratb.ro , a existat un filmuleț (PowerPoint) de prezentare a tramvaiului Bucur LF. Din motive "neelucidate" Rolling Eyes, filmulețul a dispărut, dar eu apucasem să-l salvez, așa că l-am căutat și acum vă pot prezenta câteva imagini interesante.


RF_LF-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.78 kb
 Vizualizat:  de 55139 ori

RF_LF-3.jpg



RF_LF-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  12.67 kb
 Vizualizat:  de 55139 ori

RF_LF-2.jpg



RF_LF-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  11.21 kb
 Vizualizat:  de 55139 ori

RF_LF-1.jpg




Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Mie 29 Sep 2010 12:22:07, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iul 2006 17:10:16    Titlul subiectului: 61970

Bucur LF ar trebui sa arate cam ca asta, cu mici - poate mari - modificari.

Lungimea vagonului este de putin peste 25 metri. Podeaua este 66% joasa pe portiunea dintre cele 2 boghiuri motoare. Boghiul purtator din mijloc este gata, nu vor folosii boghiuri de V3A, fiind un vagon complet nou.
Capacitatea va fii de aproximativ 250 calatori, iar viteza maxima de 50-55km/h, cum va fi la toate vagoanele din București.

Bucur LF nu are numarul de parc RATB #001, acel număr este pus de designer ca indicator pentru locul unde sa fie pus numarul.

Pana la Craciun va fi scos in curtea URAC pentru niste manevre...tractat deocamdata.



RF_Picture13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.24 kb
 Vizualizat:  de 55350 ori

RF_Picture13.jpg



RF_Picture14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.21 kb
 Vizualizat:  de 55350 ori

RF_Picture14.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 11:29:02    Titlul subiectului: *Bucur LF 41711

Avand in vedere ca sectiunea A are 2 usi mari iar sectiunea C are 3 usi (2 mari, una mica), din cele mari una foarte aproape de sectiunea din mijloc la ambele sectiuni, nu este chiar nevoie neaparata sa se faca o plimbare de la un capat la altul al tramvaiului, spatiul din mijloc fiind rezervat doar pentru stationare. Si eu sunt sigur ca vor face banchete acolo, eventual o banca mare....
Ieri a fost testat Bucur LF prin curtea URACului. Testul a fost un succes si s-a ajuns la concluzia ca Bucur LF nu poate sa circule decat pe trasee 100% modernizate deoarece articulatiile nu permit ca sectiunile sa aiba joc ca la V3Auri. Acest tramvai are geamuri foarte mari, culisante.
Structura de rezistenta are 10T pe tot vagonul.
Puterea unui motor este 240kW.
Dar vezi mai multe http://metrouusor.uv.ro/parc/bucurlf.html
Toate profilele si componentele de rezistenta sunt livrate de FAUR si doar asamblate in URAC, exceptie sectiunea din mijloc care este asamblata la FAUR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Dec 2006 08:38:00    Titlul subiectului: 41796

Dupa cum arata structura de rezistenta a vagonului, acesta pare foarte greoi. S-au folosit profile metalice clasice la executia structurii si/sau profile din aliaje usoare (lucru de care ma cam indoiesc!)? Sa facem o comparatie cu structura unei Tatra, ca sincer sa fiu sunt cele mai usoare vagoane din Romania. Oare cehii nu sunt tot oameni? Au facut o structura usoara pentru ca vagonul sa se miste repede si sa consume cat mai putina energie. Patru motoare de 47,5 kW sunt mai mult decat suficiente pentru un vagon Tatra, in ceea ce priveste viteza si puterea de tractiune.


DSC06490.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.35 kb
 Vizualizat:  de 58525 ori

DSC06490.JPG



DSC06491.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.9 kb
 Vizualizat:  de 58524 ori

DSC06491.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Ian 2007 15:20:30    Titlul subiectului: 43101

Se lucreaza tare la Bucur LF, caroseria laterala este aproape gata. Saptamana viitoare se pune acoperisul si incepe montarea echipamentelor pe acoperis. Astazi se lucra la montarea usilor si a cablajului pentru bord. Se vrea ca pana pe 28 Februarie sa se iasa la probe.
Usile 1 si 6 sunt usi cat 1/2 usa de V3A si se deschid prin sistem V3A. Usile 2, 3, 4, 5 sunt mai mari decat o usa V3A si se deschid in sistem ca la metrou. Este o construcție complet nouă, așadar și boghiurile sunt complet noi.
Bucur LF este conceput in Romania, de cei de la URAC. Singurele colaborari dinafara sunt la echipamente.
O alta treaba este ca acesta chiar daca va fi finalizat la sfarsitul lui februarie nu prea are unde sa faca probe. Acesta va fi dus la depoul Alexandria si se va plimba pe traseele modernizate aferente depoului (41,32). Din cate se spune acesta va circula pe linia 41 pentru ca este o linie cu probleme...vagoane care asteapta RK si insuficiente, trafic enorm de calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2007 00:40:39    Titlul subiectului: 43773

Fiind vorba de un model experimental mi se pare normal ca structura sa fie facuta din profile patrate. daca te vei uita cu atentie la scheletul de T4 postat de tine, vei observa ca profilele coastelor de acoperis sunt realizate prin stantare. O matrita pentru a produce in serie asa ceva costa multe jdemii de euro (vreo 50-60.000 pe putin... Nici macar in occident nu se mai da lumea la componente matritate de marimea asta pentru ca e prea scump. nu e nevoie sa'ti mai spun ca T4 se facea ca floricelele, 100.000 de bucati pe minut conform cerintelor planului cincinal si justifica efortul investitiei. Suntem in 2007...
Dpdv tehnic mi se pare normala solutia aleasa pentru structura de rezistenta a lui Bucur LF. Si Citaro are stalpii mai grosi, pentru ca salonul este mai inalt. Ce apreciez la acest prototip este utilizarea subansamblelor turnate pentru articulatii, cred ca este o premiera pentru vehiculele urbane produse la noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 22:18:36    Titlul subiectului: 44598

Seamana zdrobitor de mult cu... NGT6 Bombardier
Acum inteleg de ce Bombardier s-a cam bagat prin URAC



ngt6%20bombard%20(17).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.58 kb
 Vizualizat:  de 57619 ori

ngt6%20bombard%20(17).jpg



ngt23.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.87 kb
 Vizualizat:  de 57619 ori

ngt23.jpg



_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 11:31:57    Titlul subiectului: 75399

Bucur LFul merge din ce in ce mai mult spre finalizare. Este acoperit in totalitate , exceptie sectiunea mijlocie. A aparut si pantograful, rezistente si cutii pentru echipamentele de pe acoperis.
Practic acesta este tramvai de generatie noua cu articulatie ca la Bombardiere, Alstom etc, nici pe sinele din URAC nu se descurca prea bine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 10 Mar 2007 14:11:57    Titlul subiectului: 77367

Din ceea ce am vazut legat de acest tramvai, pot spune urmatoarele: desi nu este finalizat, mi se pare OK ca design, pastreaza o linie clasica. Aspectul general mi se pare de tramvai dela sfarsitul anilor '70 combinat cu tehnologie de penultima generatie (ultima ar fi cam mult). Daca si functioneaza, el va fi un succes mare pentru URAC.
Ceea ce nu mi-a placut este usa dela cabina spre salon, usa care dupa aspect pare din reclamele acelea cu "usi si ferestre pentru o viata", nu prea arata a usa de vehicul. Bordul, descrierea functiunilor bordului, mi se pare aiurea. Un comutator deasupra caruia scrie "semnalizare dreapta", in timp ce in stanga este un buton cu bec, deasupra caruia scrie "semnalizare stanga". Mai este un buton pe care scrie "Mers - proprie raspundere". Un fel de "daca vrei sa-l conduci, raspunzi de el, chiar daca nu e bun Twisted Evil ". Mai este un buton pentru ventilatie, la care scrie "Ventilatie - Rece / Cald". Cum e pentru rece si cum e pentru cald ?
Psihologia industriala studiaza modul in care sistemele controlate de om trebuie sa fie concepute, astfel incat operatorul sa poata sa le utilizeze in mod eficient. Acest lucru implica descrierea corecta a operatiunilor si usurinta in actionarea comenzilor. Acest ultim aspect nu am de unde sa-l verific, neavand onoarea sa ma urc in el in fazele mai avansate de constructie.
Butoanele cu pozitii multiple ar trebui sa aiba inscriptionata fiecare pozitie in directia in care se actioneaza, iar butoanele pentru acelasi tip de actiune (semnalizare), ar trebui sa fie la fel. Altfel, sa inteleg ca explicatiile de pe bord sunt o ghildusie anterioara constructiei finale sau ca dintr'un motiv sau altul butoanele nu au fost pozitionate corect?
In rest, vagonul, asa cum spuneam, mi se pare acceptabil ca design si daca are performante comparabile cu ale tramvaielor de prin vest, il voi aprecia mai mult decat pe acestea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Visan_alex



Data înscrierii: 17/Iul/2007
Ultima vizita: 28/Ian/2024
Mesaje: 14
Locație: Voluntari

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 01:57:50    Titlul subiectului: 80911

Vesti noi despre BUCUR LF: Vagonul este gata 99% si in maxim 1-2 luni va fi scos in probe. Vagoanele sunt pt linia 41 de metrou usor iar actualele metrouri usoare vor merge la Colentina pe linia lui 21. Desi initial era vorba sa vina numai LF pe 21 dar dupa cum sunt constriute refugiile pe Mosilor si Colentina si dupa o discutie la URAC "LF numai pe 41, pe 21 metrou usor sau V3A 93 CH PPC in cel mai rau caz"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2007 19:52:18    Titlul subiectului: 84572

Din pacate nu am mai auzit nimic despre acest prototip. Ce se intampla cu el ? Daca municipalitatea nu vrea acest tip de tramvaie in Buucresti de ce nu vand prototipul in alte orase din tara cum ar fi Timisoara sau Oradea?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doctorusat



Data înscrierii: 01/Ian/2008
Ultima vizita: 10/Feb/2024
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2008 13:15:42    Titlul subiectului: Bucur LF 86421

guest a scris:
Daca municipalitatea nu vrea acest tip de tramvaie in Buucresti de ce nu vand prototipul in alte orase din tara cum ar fi Timisoara sau Oradea?
Orice vanzare de o asemenea anvergura se face prin licitatie, iar o firma care se prezinta cu un prototip netestat are putine sanse sa indeplineasca toate conditiile dintr-un caiet de sarcini.

Desi am vazut ce vorbiti voi de Bucur LF, eu l-am vazut ,ergand si pe sine proaste; au facut probe cu el de la URAC pana la Sf. Gheorghe unde a intors si a mers pana la Lacul Tei, unde am putut sa-i fac cateva poze, si apoi s-a reintors in URAC, deci.. merge si pe sine proaste; a mers cu o viteza de 20 - 30 km/h. Pozele au fost facute pe data de 14. 12. 2007.
PS. Scuze de calitatea pozelor dar au fost facute cu telefonul mobil, care are camera de 1.3MP, si nu face bine poze... Sad



14122007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  574.19 kb
 Vizualizat:  de 54572 ori

14122007.jpg



14122007(001).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  296.32 kb
 Vizualizat:  de 54572 ori

14122007(001).jpg



14122007(002).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  393.98 kb
 Vizualizat:  de 54572 ori

14122007(002).jpg



14122007(003).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  387.3 kb
 Vizualizat:  de 54572 ori

14122007(003).jpg



14122007(004).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  374.97 kb
 Vizualizat:  de 54572 ori

14122007(004).jpg



14122007(005).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  445.2 kb
 Vizualizat:  de 54572 ori

14122007(005).jpg



14122007(006).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.22 kb
 Vizualizat:  de 54572 ori

14122007(006).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 00:28:13    Titlul subiectului: 56456 86438

Textul de pe site-ul RATB este cam aiurea:
Site RATB a scris:
2007 :: Se realizează și intră în exploatare primul vagon de tramvai cu podea joasă (V3A modernizat)
In primul rand nu a intrat catusi de putin in exploatare (asta pentru mine inseamna sa fie folosit cu calatori, nu in probe), apoi nu este decat partial cu podea joasa si in fine nu este un V3A modernizat, fiind facut de la zero, nu?

Hai sa zicem ca prin formularea "V3A modernizat" vroiau sa zica "tramvai din 3 elementi cu 2 articulatii" dar de unde pana unde in exploatare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 10:05:18    Titlul subiectului: 86445

Poate au vrut sa spuna despre V3A-93-CH-PPC care nu are nicio legatura cu Bucur LF... Dar nici acest tip de tramvai NU este tramvai cu podea joasa, ci numai 30% (in mijlocul tramvaiului).
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 19:42:13    Titlul subiectului: 86538

Dupa cum am vazut, acest tramvai arata destul de bine si cred ca va fi un concept de tramvai romanesc de succes, dar din pacate atat in Bucuresti cat si in tara nu prea exista infrastructura pe care acest tramvai "sa se simta cel mai bine". In Bucuresti ar fi liniile 21, 32, 34 si, mai ales, linia 41, dar ce te faci cand vezi cum sunt tratate vagoanele liniei 41 si chiar noile CH-PPC care dupa o saptamana de linia 41 arata foarte groaznic lucru valabil si pentru celelalte linii enumerate mai sus!
Nu vreau sa ma pronunt daca Bucurul este o copie a Bombardierului, dar m-as incumeta la un pariu si anume ca acest produs va fi unul de succes marca URAC si poate cum am mai spus astept chiar producerea lui in serie ca poate numai asa putem revigora productia romaneasca de tramvaie si sa ne mindrim ca suntem printre putinele tarii europene fabricante de tramvaie. Ca pana acum am vazut exemple de firme de ex. Simens, Alstom etc care au avut numai probleme cu produsele lor si cum menteanta costa, iar pentru produsul fabricat la noi in tara, BUCUR LF, preturile ar fi considerabil mai mici.
Inca o data sper sa vad cat mai multe LF-uri pe sinele din tara pentru ca orase precum Ploiesti, Arad etc merita aceste tip de tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2008 01:30:38    Titlul subiectului: 87309

Sunt de aceeasi parere. Problema este ca URAC nu poate produce "legal" vagoane datorita obiectului de activitate inscris. Productia reala se poate realiza doar daca preia un fabricant de material rulant feroviar cum este Faur sau Electroputere sarcina finalizarii modelelor pe baza proiectului de la URAC. Si cum asta nu e chiar usor (birocratie si uzine din ce in ce mai amenintate de faliment, reduceri de activitate si terenuri din ce in ce mai scumpe) avem un proiect care nu pare prea realizabil in viitorul apropiat, desi sunt de parere ca ar fi de un real succes. In plus, in conditiile actuale in care PMB nu prea vrea sa auda de vagonul Bucur LF construit la URAC e putin probabil sa se "alimenteze" o cerere si in alte orase care mai au retele. Iar cand va exista prima intrebare adresata URAC va fi in cate luni se pot livra vagoanele si in ce ritm. Si iarasi dam de probleme pentru ca URAC nu se poate dedica constructiei de vagoane pentru alte orase in ritmul cerut, deci oricum ajungem tot la necesitatea unui parteneriat care este greu de realizat.
Cel mai probabil va circula pe linia 41 unde infrastructura si cererea de transport il fac avantajos. Problema este ca daca incepe sa circule acest vagon iar restul parcului devine V3A-93-CH-PPC atunci e neaparat necesar sa se faca o revizie serioasa a liniei. Parerea mea este ca mai devreme de vara nu o sa vedem Bucur LF avand curse regulate pe linia 41 cat aparitii episodice pentru a se testa conditiile de pe traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2008 23:16:11    Titlul subiectului: jtyjt 87520

Arata frumos din punct de vedere estetic, insa un lucru ma nelinisteste: pozitionarea pantografului! Mi se pare pus mult prea in fata!
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Feb 2008 14:34:13    Titlul subiectului: 89058

Acest tramvai este cu 66% podea joasă...făcut de URAC...o să intre în 41, dacă nu vin tramvaiele cele noi.
Acest tramvai stă în curtea URAC de aproximativ 1 an și nu a circulat vreodată cu călători...a făcut cam 1 lună de probe...dar se pare că nu va ieși niciodată în 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Marius Alin



Data înscrierii: 29/Ian/2006
Ultima vizita: 18/Ian/2009
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 08:53:21    Titlul subiectului: 89553

Nu cred ca o sa apucam sa vedem tramvaie noi pe 41 inainte de al vedea pe Bucur LF. Ideea este ca se doreste sa se construiasca 25 de tramvaie Bucur LF dar nu se stie cand si din ce.
Deocamdata face probe pentru omologare. Poate dupa asta, se vor mai construi si altele.
stfp a scris:
Hai sa zicem ca prin formularea "V3A modernizat" vroiau sa zica "tramvai din 3 elementi cu 2 articulatii", dar de unde pana unde in exploatare?
Cei din RATB se refereau la V3A-93-CH-PPC, dar au pus o poza cu Bucur LF.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tanknutro



Data înscrierii: 30/Mar/2008
Ultima vizita: 01/Apr/2008
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 15:14:27    Titlul subiectului: bucur lf de pe www.dopravni.net 91069

www.dopravni.net/


200704161933_l2a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.37 kb
 Vizualizat:  de 52374 ori

200704161933_l2a.jpg



200704161933_l2b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.36 kb
 Vizualizat:  de 52374 ori

200704161933_l2b.jpg



200704161934_l2c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.25 kb
 Vizualizat:  de 52374 ori

200704161934_l2c.jpg



200704161934_l2d.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.88 kb
 Vizualizat:  de 52374 ori

200704161934_l2d.jpg



200704161935_l2e.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.73 kb
 Vizualizat:  de 52374 ori

200704161935_l2e.jpg



200704161935_l3a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.45 kb
 Vizualizat:  de 52374 ori

200704161935_l3a.jpg



200704161935_l3b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.75 kb
 Vizualizat:  de 52374 ori

200704161935_l3b.jpg



200704161936_l3c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.38 kb
 Vizualizat:  de 52374 ori

200704161936_l3c.jpg



200704171058_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.11 kb
 Vizualizat:  de 52374 ori

200704171058_1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 20:20:53    Titlul subiectului: 91100

Linkul corect este de fapt:

http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2007041602

Exista si un comentariu probabil in limba ceha; poate ne ajuta cineva cu traducerea? Se inteleg/ghicesc doar cifrele - 66% podea joasa, 240 kW, 850 de mii de euro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 00:10:44    Titlul subiectului: 93707

Astazi la stirile Antena1 a fost prezentat un reportaj cu vizita candidatului PSD, Cristian Diaconescu, la URAC (denumit in reportaj 'Uzinele RATB'). Cu aceasta ocazie a fost prezentat candidatul impreuna cu alti cativa domni plimbandu-se cu tramvaiul Bucur LF, probabil prin interiorul URAC. Ceva mai incolo dl. Diaconescu a aparut in fata tramvaiului respectiv spunand (aproximativ): 'Daca o sa ies eu primar acesta va fi tramvaiul care va fi folosit in Bucuresti; vom produce astfel de tramvaie care sunt de o foarte buna calitate'.

Ma intreb daca cei de la Antena1 au avut permisiune "de sus" pentru a difuza acest material cu ultra-secretul tramvai Smile

Si inregistrarea cu secventa din jurnal:

http://video.tramclub.org/Bucuresti/ , sectiunea Vehicule (in partea de jos a paginii)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 08:41:05    Titlul subiectului: 93723

Din punct de vedere estetic arata bine, mai putin spatele care este facut tipic romanesc, adica "ca din topor", in rest e ok, sa-l vedem cat va fi de fiabil.
Alt lucru care nu imi place este ca sectiunea din mijloc este destul de scurta si rezulta ca nu are o capacitate foarte mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 09:29:55    Titlul subiectului: 93725

Din punct de vedere estetic arata bine (in macheta). Pe sine mi se pare prea voluminos.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 12:03:31    Titlul subiectului: 93731

Daca este de trei ori mai ieftin decat un tramvai din import si este destul de fiabil, normal ar fi ca acest tramvai sa fie produs in serie pentru Bucuresti si alte orase din tara.
Schema de vopsire este prea terna, ar fi fost frumos sa fie vopsit in culori mai vii, cum sunt PPC-urile galbene.

Pana la urma, cand va fi dat in exploatare acest prototip?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 1 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community