Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 29 Noi 2007 21:41:27 Titlul subiectului: |
85129 |
|
7601 si 7604 au ajuns in tara, la Episcopia Bihor.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 01 Dec 2007 07:38:22 Titlul subiectului: |
85210 |
|
In data de 29.11.2007 am avut ocazia sa pozez cele doua tramvaie ex HEAG in gara Episcopia Bihor
Descriere: |
ex. HEAG 7601 si 7604 in gara Episcopia Bihor |
|
Mărime fișier: |
72.94 kb |
Vizualizat: |
de 20706 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Dec 2007 10:15:15 Titlul subiectului: |
85211 |
|
Tramvaiele din lotul 2 au trecut ieri prin Viena.
Foto: Sybic (Bahnnews-Austria), gara Wien-Oberlaa
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.09 kb |
Vizualizat: |
de 20691 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.54 kb |
Vizualizat: |
de 20691 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Dec 2007 23:05:56 Titlul subiectului: |
85236 |
|
La sfarsitul lunii octombrie a avut loc la Iasi o intalnire a membrilor Comitetului Director al Programului SECO. Elvetienii au inspectat obiectivele prinse in program, fiind discutat si aspectul aducerii la Iasi a celor 4 vagoane Be8/8 care ar fi trebuit sa fie trimise inca de la sfarsitul anului 2004. Dupa cum se stie, vagoanele au fost trimise de la Berna la Basel pentru a suplini lipsa tramvaielor Combino returnate la producator pentru reparatii. Aducerea vagoanelor la Iasi depinde de ritmul in care se desfasoara lucrarile. Tot in cadrul intalnirii de acum o luna a fost reluata intentia de extindere a programului "Donatie de tramvaie", fiind luate in calcul si celelalte tramvaie Be8/8 ramase in Berna.
Tramvaiele Be8/8 nu vor veni si cu remorci B4.
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 03 Dec 2007 14:09:20 Titlul subiectului: |
85300 |
|
Deseara la orele 20.00 se vor descarca cele doua vagoane ST10. Operatiune se va desfasura in Metalurgie, la intersectia liniei de tramvai cu cea de cale ferata industriala. Ne vedem acolo!
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 03 Dec 2007 21:02:59 Titlul subiectului: |
85327 |
|
Tramvaiele au sosit si in jurul orei 21 incepuse deja descarcarea primului vagon.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 04 Dec 2007 23:23:51 Titlul subiectului: |
85369 |
|
Pentru descarcarea celor doua vagoane a fost amplasata sina pentru a lega calea ferata de linia de tramvai perpendiculara pe aceasta. Intre sinele de cale ferata au fost amplasate traverse de lemn pe care au fost montate sinele de tramvai. Urma trecerea peste sinele de cale ferata, peste strada si peste sinele de tramvai de pe bd. Metalurgiei. La capatul curbei sina era adusa la nivelul caii de rulare curente.
Descarcarea primului vagon (7604) a durat ceva mai mult, fiind prima data cand s-a folosit aceasta metoda, reglajele trebuind sa fie facute din mers. Descarcarea celui de-al doilea vagon s-a facut foarte repede, experienta capatata cu 7604 spunandu-si cuvantul.
Cele doua ST10 au fost duse pe rand la depoul Dacia cu ajutorul vagonului Tatra T4D 244.
Incepand cu ora 19:30 circulatia tramvaielor pe liniile 1, 11 si 13 a fost oprita pe bd. Metalurgiei, tramvaiele de pe 1/13 intorcand in Baza 3, iar pe traseul 11 fiind introduse autobuze si microbuze.
__________
Lotul 2 a ajuns ieri la pranz la Episcopia Bihor. De la Zsizsi am aflat ca astazi vagoanele inca mai erau acolo.
|
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 00:32:29 Titlul subiectului: |
85376 |
|
Cateva poze care infatiseaza sistemul descris de Radu:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.57 kb |
Vizualizat: |
de 20472 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.52 kb |
Vizualizat: |
de 20472 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.28 kb |
Vizualizat: |
de 20472 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.62 kb |
Vizualizat: |
de 20472 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.31 kb |
Vizualizat: |
de 20472 ori |
|
_________________ Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398 |
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 00:55:49 Titlul subiectului: |
85378 |
|
Doua filmulete cu descarcarile: http://video.tramclub.org/Iasi/
Poze cu cele doua tramvaie puse pe sina permanenta: http://iasi.stfp.net/?ttx=T0&dt1=4.12.7&dt2=4,12.7
Dupa cum a mentionat si Radu, descarcarea lui 7604 a durat destul de mult, mai exact o ora si 12 minute (este vorba de descarcare efectiva prezentata in filmulet, care a fost precedata de 3 ore si jumatate de incercari si reglaje). A doua descarcare a durat doar 19 minute.
Odata coborate de pe platforme, tramvaiele au fost remorcate pana pe sinele permanente de Wola regiei. Mai departe a fost treaba Tatrei T4D 244.
S-a mai descarcat si un boghiu motor de rezerva.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.98 kb |
Vizualizat: |
de 20468 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.79 kb |
Vizualizat: |
de 20449 ori |
|
_________________ Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398 |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 20:52:06 Titlul subiectului: |
85406 |
|
Inainte de prezentarea interiorului vagoanelor ST10, o imagine cu 7604 pe linia-racord:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.75 kb |
Vizualizat: |
de 20397 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 20:54:57 Titlul subiectului: |
85407 |
|
Interior (imagini din 7601):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.32 kb |
Vizualizat: |
de 20394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.15 kb |
Vizualizat: |
de 20394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.2 kb |
Vizualizat: |
de 20394 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.16 kb |
Vizualizat: |
de 20394 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 685 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 20:56:14 Titlul subiectului: |
85408 |
|
Sunt bidirectionale?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Dec 2007 20:56:50 Titlul subiectului: |
85409 |
|
Bord:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.8 kb |
Vizualizat: |
de 20387 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.9 kb |
Vizualizat: |
de 20387 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.93 kb |
Vizualizat: |
de 20387 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.21 kb |
Vizualizat: |
de 20387 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.86 kb |
Vizualizat: |
de 20387 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Dec 2007 11:52:33 Titlul subiectului: |
85679 |
|
Descarcarea celor trei tramvaie a avut loc luni seara, metoda folosita fiind aceeasi ca la prima, insa cu unele imbunatatiri (avand in vedere experienta capatata de data trecuta). Din pacate, cu totii am avut de luptat cu ploaia si frigul. Primul a fost descarcat 7602, a urmat 7603 si am incheiat cu vedeta serii, 8212.
Cateva imagini:
- 7602
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.7 kb |
Vizualizat: |
de 20141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.14 kb |
Vizualizat: |
de 20141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.4 kb |
Vizualizat: |
de 20141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.4 kb |
Vizualizat: |
de 20141 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.53 kb |
Vizualizat: |
de 20141 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Dec 2007 11:58:17 Titlul subiectului: |
85680 |
|
- 7603
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.69 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.18 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.38 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.72 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.54 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Dec 2007 12:01:22 Titlul subiectului: |
85681 |
|
- 8212 (cele doua ST10 au fost duse la depou cu Tatra T4D 244, iar 8212 cu ST8 110)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.36 kb |
Vizualizat: |
de 20136 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.62 kb |
Vizualizat: |
de 20136 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.22 kb |
Vizualizat: |
de 20136 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.87 kb |
Vizualizat: |
de 20136 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.29 kb |
Vizualizat: |
de 20136 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Dec 2007 19:02:48 Titlul subiectului: |
85702 |
|
Interior si bord ST11:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.51 kb |
Vizualizat: |
de 20109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.98 kb |
Vizualizat: |
de 20109 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Dec 2007 23:40:15 Titlul subiectului: |
85716 |
|
RATP a reusit sa-si doteze parcul numai cu tramvaie second hand
Regia Autonoma de Transport in Comun ar putea anunta in aceasta saptamina una dintre cele mai mari „realizari“ ale regiei, si anume asigurarea transportului la nivelul intregului oras doar cu tramvaie second hand.
La capatul unei campanii intense care a durat fix zece ani, reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi sint in situatia de a aduce la Iasi ultimele tramvaie second hand pentru a completa parcul regiei, daca vor cisiga licitatia la care au participat cu acordul Consiliului Local. Tramvaiele vor fi aduse de la regia similara din Stuttgart. „Pina la sfirsitul acestei saptamini vom primi raspunsul cu privire la licitatia de la Stuttgart la care am participat. Preturile cerute de germani sint foarte avantajoase, fiind cuprinse intre 3.000 si 5.000 de euro, iar transportul ne va costa circa 10.000 de euro“, ne-a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al RATP Iasi. Daca regia va cistiga licitatia pentru cele 25 de tramvaie second hand, dupa zece ani de achizitii, RATP va avea pentru prima data un parc constituit numai din tramvaie second hand. Coincidenta face ca ultimele tramvaie second hand sa fie achizitionate de ieseni tot de la regia din Stuttgart, cea care a furnizat si primele tramvaie de acest gen inainte de anul 2000. De remarcat ca regia similara din Stuttgart vinde tramvaiele pentru ca a fost nevoita sa modifice ecartamentul caii de rulare pentru a respecta noile norme europene. Conform acestora, tramvaiele din Europa trebuie sa circule pe ecartament unic de 1.400 de centimetri, considerat mult mai sigur pentru mijloacele de transport, ceea ce ar putea face ca regia ieseana sa nu se bucure mult timp de investitiile facute. In zece ani, pretul unui tramvai second hand a crescut de la 500 de marci la 5.000 de euro!
Tramvaie vechi de peste patru decenii
Programul de achizitionare a tramvaielor second hand a inceput in perioada ‘97-’98. Primul lot mai important a sosit in 2000, cind, intorcindu-se din Germania, Petru Girlea, fostul director al regiei, a anuntat mindru cumpararea din Stuttgart a 15 tramvaie GT4. Ulterior, cei care s-au succedat la conducerea regiei in ultimul deceniu s-au bucurat de chilipirul de asigura transportul calatorilor fara mari batai de cap. Astfel, o parte din tramvaie – majoritatea produse in anii ’70 – au fost luate initial de la regii similare din Germania la 500 de marci bucata, regia ieseana cheltuind mai mult pentru transportul lor. In timp, pretul a crescut, ajungind acum la sume cuprinse intre 3.000 si 5.000 de euro. Alte citeva zeci de tramvaie au fost primite gratis de la Guvernul Elvetiei, acestea fiind fabricate la mijlocul anilor ‘60. In acest moment, in parcul regiei se afla 150 de tramvaie second hand.
http://www.jurnaluldeest.ro/viewart.php?wid=0&c_nr=1315&artid=34567&back_page=http://www.jurnaluldeest.ro/index.php%3Fwid=0%26c_nr=1315
Poate ca nenii astia de la acest ziar, care este, nu stie ca ecartamentele la tramvaie este de 1435 mm si nu de 1400 de CENTIMETRI (moamaaa ce vagoane late au astia din Germania, au cinspe metri!!! ) si ca nu exista norma europeana care zice ca tramvaiele tre' sa aiba asa ceva. Adica ei manjesc imaginea la regia de transport din Iasi!
Lasand deoparte gluma, se observa ca presa in loc sa ajute comunitatea si sa aprecieze efortul unor oameni de a mentine transportul cu tramvaiul in conditii cat de cat acceptabile, ei pur si simplu doresc crearea unei imagini de groapa de gunoi a nemtilor, in materie de mijloace de transport. Intradevar, aprope tot parcul este format din vagoane la mana a doua, dar de ce nu se iau de nenea Nichita si sa-l traga de maneca in legatura cu reabilitarea infrastructurii??? Asta nu am s-o inteleg! In fine, la ce sa te astepti de la niste "jurnalisti" care scriu dupa ureche
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 16 Dec 2007 23:06:49 Titlul subiectului: |
85816 |
|
Tramvaie din Iasi: http://www.myvideo.de/movie/F202316
Imaginea nu este prea calitativa, dar se inteleg numerele de parc ale vagoanelor.
GT4 138 si 127 (cred!) si ST8 112 la inceputurilor lor pe linia iesilor:
http://www.koupoukis.gr/photos/group/95408346@N00/photo/552877979/worldwidewandering__a_travel_atlas-Piata_Unirii_Iasi_Romania.html
http://www.koupoukis.gr/photos/group/95408346@N00/photo/552879267/Junction.html
TATRA T4R #258, #210, #215, #252, #264 (ori ceva cu 4, nu-mi dau seama), T4D #244, #272, #260 si GT5 pe traseul 3.
http://www.uluble.com/index.php?autor=video&q=tram+iasi
Ultima modificare efectuată de către TATRA la Dum 16 Dec 2007 23:57:31, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 8753 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 17 Dec 2007 17:02:31 Titlul subiectului: |
85838 |
|
Este 100% 264.
112 avea deja minim 5 ani de Iasi cand a fost facuta fotografia.
O parte dintre filme sunt facute de Cristina. Postarile originale sunt pe myvideo.de.
Am reusit sa luam cele 25 de vagoane GT4 scoase la vanzare de catre SSB (Stuttgart) dupa retragerea din 8 decembrie. Bonus, alte 6 GT4 pentru piese de schimb.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Dec 2007 13:24:36 Titlul subiectului: |
85976 |
|
TATRA a scris: | De remarcat ca regia similara din Stuttgart vinde tramvaiele pentru ca a fost nevoita sa modifice ecartamentul caii de rulare pentru a respecta noile norme europene. | Fals, Stuttgart a modificat ecartamentul datorita unificarii retelei cu cea de metrou usor.
http://www.railway-technology.com/projects/stuttgart/
1435mm este un standard, nu o norma obligatorie. Citat: | ... ceea ce ar putea face ca regia ieseana sa nu se bucure mult timp de investitiile facute. In zece ani, pretul unui tramvai second hand a crescut de la 500 de marci la 5.000 de euro! | La comportamentul autoritatilor romane, nu ma surprinde sa schimbe ecartamentul la Arad si Iasi, doar asta implica lucrari numai bune de dat unor mariville si golden-slitzuri, in variantele locale, in functie de cine trage sforile in judetele respective. De ce sa nu se bucure de investitiile facute? Acest tramvaie pot rezista 10 ani fara probleme. Sa tinem cont ca un tramvai de 40 ani rulat in Germania arata mai bine decat unul de 25 ani rulat in Romania. Exemple: Timis, T4R si V3A.
Pretul a crescut pentru ca s'a incheiat perioada fondurilor de modernizare a parcului de tramvaie in orasele germane.
Tot legat de "normele" europene, Belgia e plina de retele de tramvai pe 1000mm, iar daca Romania ar fi condusa de lideri adevarati, nu de paiate, ar trebui sa dea exemplul tarii care are capitala Europei (Bruxelles/Brussels, desi asta are 1435mm la tramvaie, dar restul oraselor nu au) si sa spuna: "cand Belgia va trece complet la standardul european, vom veni si noi sa invatam din experienta lor". Pana atunci, n'are rost sa fim mai catolici decat Papa, pentru ca intr'o mare majoritate nici macar catolici nu suntem.
P.S. - Acest articol este o dovada a lipsei de profesionalism, dar si de INDEPENDENTA a presei. Nikita vrea sa cam renunte la tramvai, dupa ce a reusit cu troleibuzul, pentru ca traseele sunt o afacere buna pentru prieteni si prietenii prietenilor, iar adversarii lui dau in el prin mari "dezvaluiri" privind imperfectiunile serviciilor publice, inclusiv transportul in comun. Aveau dreptate Basescu si Becali despre ziaristi.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Ian 2008 19:29:24 Titlul subiectului: |
86535 |
|
ST10 si 11 sunt la traseu deja? S-au retras pentru casare vreo Tatra sau se asteapta cele 25 GT4?
|
|
Sus |
|
|
|