|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 18 Ian 2007 20:41:16 Titlul subiectului: |
44142 |
|
L-am vazut azi pe 115, circula solo, se retragea in depou. ( pe la ora 17:00). Avea toate farurile
Am observat faptul ca nu i-au sudat usita din spate, unde se cupleaza cablul de alimentare ce merge in vagonul remorca (116), semn ca si 116 "mai traieste". Spun asta pt ca in 2 cazuri precedente, cand au casat vagoanele remorca, au sudat acele usite. Precedentele sunt 167+175 ( dupa casarea lui 175) si 147+134 ( dupa casarea lui 134).
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Ian 2007 23:04:58 Titlul subiectului: Tramvaiele TATRA (T4R si T4D/B4D)80 |
44705 |
|
Va aduceti aminte ( aradenii) de T4R #96? Pe la inceputul anilor 90, era condus de un vatman care avea foarte mare grija de el. I-a pus la un momendat o multime de abtibilduri, boxele functionau, iar pe geamuri a scris celebrele avertizari cu : " Interzis mancatul semintelor in vagon.., etc" cu ceva vopsea. Deasemena , a mai vopsit complet gemuletul de dupa usa 2, rosu complet cu inscriptia Tatra, parca. Sistemul a fost copiat de un vatman si pe #120, celebrul Tatra Turbo. Cel de pe 96, a scris ( lipit) pe geamul din spate o banda pe care scrie "Mercedes"....
Dupa ce l-au casat pe 96, geamul din spate cu inscriptia Mercedes a aparut pe 130. Nu prea se vedea pentru ca 130 circula cu remorca 132. Dupa casarea cuplului 130+132, am vazut azi ca acel geam a ajuns pe...utilitarul 153. Cred ca mecanicii si electricienii de la depoul UTA au simtul umorului...si-au "tras" utilitar Mercedes...
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2007 21:38:20 Titlul subiectului: |
75308 |
|
Intra-adevar,parbrizul cu inscriptia "mercedes" de pe vag 130 este acuma pe vag utilitar 153,deoarece tot spatele de la jumatate in colo de la 153 este defapt al lui 130.153 cand a avut accident s-a distrus pana la jumatate si au luat de la 130 tot spatele pana la jumatate si l-au pus pe 153.
Daca are cineva informatii despre vag 116, vag 2 de la 115, il rog sa scrie pe forum, eu nu l-am mai vazut. 115 l-am vazut tot solo.
Cam asa arata 163 dupa revopsire
Si o poza cu 1069-150 luata de pe un site,nu este facuta de mine.Destul de frumoasa poza;)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.87 kb |
Vizualizat: |
de 16384 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.8 kb |
Vizualizat: |
de 15493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.1 kb |
Vizualizat: |
de 15493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.19 kb |
Vizualizat: |
de 15491 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 12 Feb 2007 19:14:40 Titlul subiectului: Tatrele propuse pentru casare - Ghioroc |
75788 |
|
In weekend-ul trecut am facut o scurta vizita, la Ghioroc, unde am gasit urmatoarele 6 vagoane, Tatra T4R, propuse pentru casare: 116, 118, 147, 100, 171 si 170 – in ordinea lor, pe aceeasi linie.
Pe mine m-a mirat faptul ca si 118 se afla acolo, despre celelalte am aflat, respectiv am banuit ca se vor afla acolo pentru casare; Si ca nu prea multe au demontat de pe ele, si anume, la ce vreau ca sa ma refer:
- boghiele lui 116, 118 si 147, sunt aceleasi, ca atunci cand au fost in circulatie, numai fara solenoizii ce actioneaza sabotii (recunoscandu-le de afara, dupa aspect si culoare);
- toate vagoanele au pantografe – la 118, piesa de contact cu catenara ii recent schimbata, inca luceste de nefolosinta.
Nu inteleg de ce atata graba pentru unii !?
Oricum cred, ca sunt ultimele poze, cu aceste vagoane, care au circulat vreodata in Arad !
Vagonul 109, este, afara in circulatie, de doua zile, circula pe linia 16, (ca de obicei), cu acelasi vatman titular, pe schimbul de dimineata, (iar vatmanita, care era pe schimbul de dupamasa pe el, ii acum pe T4D-1180)!
Arata la fel ca si 167, (care deocamdata nu mai circula, la fel ca si 117, 144, etc.) cu geamul de la cabina, vopsit pe un sfert, (dinspre partea cu acoperisul in jos).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
312.09 kb |
Vizualizat: |
de 16275 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
278.9 kb |
Vizualizat: |
de 16275 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.5 kb |
Vizualizat: |
de 16275 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
311.67 kb |
Vizualizat: |
de 16275 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 31 Mar 2007 22:14:35 Titlul subiectului: |
78019 |
|
Unul din cele mai stranii intimplari a fost chiar azi, acum vreo ora, la tramvaiul 1078 la plecarea din gara spre Podgoria i s-a blocat patina intre sina si contrasina
A fost nevoie de venirea macaralei ca sa ridice tramvaiul, a sudorului pentru a taia patina si in cele din urma dupa mai mult de o ora circulatia a fost reluata. Oricum interventia celor de la CTP a fost prompta, dar evenimentul foarte straniu si greu s-a gasit o solutie rapida
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 23 Apr 2007 19:19:17 Titlul subiectului: |
78461 |
|
Iata pe 1127 duminica pe linia 3 la Lebada
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.83 kb |
Vizualizat: |
de 16042 ori |
|
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 07 Iun 2007 08:29:32 Titlul subiectului: |
79362 |
|
Da, ciudat faptul ca se dezgroapa T4R, macar de-ar circula cuplate, nu doar solo (exceptia fiind 86-131), mai ales la ore de virf, pe linia 16 zici ca-s conserve, acum de vara in anul 2007 alta solutie nu s-a gasit, decit tramvaie de mai mult de 30 de ani?
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 21 Iun 2007 12:21:30 Titlul subiectului: |
79704 |
|
Daca se pot deschide toate geamurile, tatrele T4R sunt ok vara dpdv al temperaturii. Problema mai mare ar fi cu cele T4D, care au geamuri mai mici...
Cred ca din moment ce au lasat doar un singur cuplu de T4R, e clar ca politica CTP e de a folosi vagoanele ramase in regim solo, ca vagoane de capacitate mica. Insa, da, la orele de varf nu rpea sunt o solutie. Ma intreb de ce de obicei pe linia 15, (cu solicitare mai mica decat 16), circula mai des GT6 sau chiar GT8. Oricum, nu stiu de ce nu sunt folosite OEG-uri sau GT6, pt ca am impresia ca someaza cam mult unele. (33, 34, 35, 44, 107, 132, 133)
Cred ca am fost martorul azi a "ultimului drum " al Tatrelor T4R #100 si #147. Erau trase de un GT6 bidirectional (Bogestra), nr 33 sau 35, nu mi-am dat seama (reclama Perpetuum). Se indreptau inspre directia UTA, dinspre Podgoria (le-am vazut langa palatul CFR). Tatrele aratau ca niste stafii, erau intregi, le lipseau doar farurile, pantografele lasate, vopseaua crapata ici-colo, se vedea ca erau abandoante de ceva timp.
Motivul pt care le dezmembreaza in depoul UTA este pt ca , cica, la Ghioroc " se fura". (asa mi-a zis un mecanic anul trecut cand am venit de la Ghioroc cu Gotha 37). Probabil din lipsa de spatiu in depoul UTA le duc la Ghioroc, apoi le aduc inapoi 2 cate 2 pt dezmembrare.
http://www.strassenbahn-halle.de/
Poza lunii la ei pe site. Semn ca apreciaza opera de arta mimetica pe care au facut-o angajatii CTP. (au vopsit remorca 173 imitand reclama nemteasca de pe vagonul motor T4D 1174).
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 22 Iun 2007 08:37:50 Titlul subiectului: |
79734 |
|
Pai la Ghioroc nu au cum sa le dezmembreze cei de la CTP(poate pasionatii de fier vechi), orice reparatie cit de mica la sageata verde se face la depoul Micalaca.
Apoi desi e muzeu la Ghioroc e inchis
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 28 Iun 2007 09:50:14 Titlul subiectului: |
79920 |
|
Eu am vazut in depoul UTA tramvaiul 167 proaspat vopsit, probabil dupa examen va fi incerdintat noilor vatmani. De asemenea mi s-a confirmat ca tramvaiele Tatra T4R cu reclama sint 84 si 85. Am vazut ca sint inmatriculate si tramvaie care nu circula, poate vor fi readuse si acestea la viata.
Vestea proasta e ca s-a montat o camera de supraveghere, astfel incit intrarea se face mai greu iar pozatul e total interzis(daca ai un celular cu camera buna inse se poate)
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 15 Iul 2007 09:38:07 Titlul subiectului: |
80335 |
|
Intreb daca ati vazut in ultima vreme primele cupluri T4D+B4D sosite in Arad, adica 1027+0163 si 1093+0149? Nu tin minte sa le fi vazut recent, sper sa fie intacte...
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 11 Aug 2007 16:46:24 Titlul subiectului: |
81377 |
|
1027-163 este....Astazi circula pe linia 18
Se vor mai aduce tatre nemtesti in Arad ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Sep 2007 23:02:32 Titlul subiectului: |
82284 |
|
Sigur nu in viitorul apropiat, exprimat in ani (fara vreo legatura cu CTP).
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 06 Sep 2007 09:51:05 Titlul subiectului: |
82416 |
|
L-am vazut in aceste zile iesit si pe T4D+B4D 1093+0149, revopsit. Ceea ce mi se pare inedit este faptul ca i-au schimbat din nou botul lui 0149 (cel putin asa am eu impresia). Aduc aminte faptul ca urma unui accident , botul lui 0149 (B4D) a fost modificat, montandu-se un bot de T4R. (Arnold 1165 spunea ca de la T4R 126). Ei, acum au aparut si ...locatii pentru faruri, locasul pentru numar de sus, urme de oglinzi retrovizoare, semne ce tin minte ca nu erau dupa prima reparatie. Din pozele existente in galeriile foto de pe acest forum din pacate nu se distinge mare lucru. S-ar putea totusi sa ma insel..
Daca totusi am drepate, ma intreb de ce a trebuit sa il mai modifice o data pe 0149. Adica, eu consder ca mult mai repede ar trebui vopsite/reparate vagoane ca T4D: 1077, 1078, 1089 sau B4D: 150,170,213 sau GT4: 608+584, 611,572,555,570.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 06 Sep 2007 12:17:54 Titlul subiectului: |
82419 |
|
Din desciptia ta Quiksilver, intr-adevar i-au schimbat din nou botul lui B4D #149. Pe forumul tp Arad, puteai gasi o poza apartinand vagonului cu primul bot schimbat ( http://forum.ctparad.ro/viewtopic.php?t=12 ) , care nu are nici loc de faruri, nici de oglinzi....etc. Intarti pe link si mai in josul pagini sunt 2 poze destule de bune.
Dupa parerea mea, ar fii fost frumos la Tatre, atat la cuplurile T4D+T4D cat si la culurile T4D+B4D sa le vopseasca precum exemplu cuplului #1174-#173. Foarte frumos modelul.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 16 Sep 2007 12:11:20 Titlul subiectului: |
82833 |
|
poze cu t4d-uri
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.01 kb |
Vizualizat: |
de 14994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.89 kb |
Vizualizat: |
de 14994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.08 kb |
Vizualizat: |
de 14994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.42 kb |
Vizualizat: |
de 14994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.41 kb |
Vizualizat: |
de 14994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.45 kb |
Vizualizat: |
de 14994 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 16 Sep 2007 12:13:36 Titlul subiectului: |
82834 |
|
continuare
1111+1080 pe linia 1
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.42 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.13 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.93 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.78 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.15 kb |
Vizualizat: |
de 14993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.43 kb |
Vizualizat: |
de 14776 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 25 Oct 2007 09:24:27 Titlul subiectului: |
84310 |
|
Cine-a zis ca nu mai circula cuplu de T4R, azi de exemplu, deoarece 177 s-a defectat fix cind urca podul peste liniile de tren spre Podgoria pe linia 16 a fost impins de 163 pina in depou. S-a vazut diferenta intre un tramvai neingrijit si doar cirpit, care e 177 si unul refacut in atelierele CTP care de cind a iesit din reparatie nu si-a mai schimbat titularul
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 30 Dec 2007 16:26:18 Titlul subiectului: Tramvaie Tatra T4D-C/B4D-C de adus la Arad? |
86281 |
|
Oare se vor aduce tramvaie TATRA T4D-C/B4D-C, ca sunt multe scoase din circulatie in orasul Halle din Germania. Aceste tramvaie sunt in stare de functionare foarte buna, sunt modernizate au aparat de aer conditionat si sunt computer-izate. Ar fii mult mai comode si pentru calatori fiindca au scaune plusate ca la M8S si nu scutura ca celelalte findca au un tip mai nou de boghiuri. Ar fi foarte bine daca s-ar aduce macar 2 cupluri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.63 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.58 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
175.7 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.13 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.53 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.36 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.92 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.29 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
17.11 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.71 kb |
Vizualizat: |
de 14581 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 30 Dec 2007 18:09:50 Titlul subiectului: |
86287 |
|
Acest tip de boghiu se poate gasi si la unele vagoane existente deja in Arad, precum: 1120, 1174, 1165, 0199, 0175, 0194.
Nu cred sincer ca se vor aduce prea curand , sau mai bine spus ca ar exista intentia de cumparare, avand in vedere ca reteaua este mult scurtata de lucrari, iar vagoane sunt destul de multe.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 8733 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 30 Dec 2007 18:37:14 Titlul subiectului: |
86288 |
|
HAVAG nu vinde astfel de vagoane in urmatorii 2-3 ani.
Oricum, cine va fi sa le achizitioneze va trebui sa-si procure si piese de schimb, intrucat carpeala nu va da rezultate. In afara de nume si de forma apropiata de cea a unei Tatre, vagoanele nu au nici o legatura cu Tatrele clasice.
Din parcul in conservare (in adevaratul sens al cuvantului) HAVAG reactiveaza vagoane in functie de necesitati (de exemplu, in noiembrie au fost reactivate patru T4D-C pentru linia 2E).
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 30 Dec 2007 21:28:05 Titlul subiectului: |
86294 |
|
In 3 ani se termina lucrarile de reabilitare a liniilor, poate atunci, pina atunci o parte din vatmanii de la UTA sint trimisi la autobuze.
Aceste tipuri de Tatra nu mai au pedale, ca am vazut o poza cu bordul si aveau maneta cum au GT4 sau M8S?
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
scorpion
Data înscrierii: 01/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Iun/2014 Mesaje: 38 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 30 Dec 2007 21:35:45 Titlul subiectului: |
86297 |
|
Daca le aduce dupa ce sunt scoase de mult timp din circulatie riscam sa patim cu ele ca si cu M8S urile, sa se strice cand unul, cand altul. Deci mai bine sa aduca ceva ce e scos de curand din circulatie, nu vagoane care raman nefolosite mult timp.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 14:59:04 Titlul subiectului: |
86774 |
|
Stire bomba! Vagoanele 130-132 si 93-98 sunt la Ghioroc netaiate
sar putea sa fie si 147 si 118 care sar putea sa le refaca. Vagonul 1111 a luat foc, este in depou retinut, nu se stie daca il mai fac, daca se mai poate face din lipsa de piese corespunzatoare. 86-131 merge spre casare.
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|