Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra T4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 21:15:24    Titlul subiectului: 86988

Trebuia facut un mic efort pentru reprogramarea sistemelor de afisaj. Imaginea regiei in ochii calatorilor (da, chiar si aceste aspecte aparent lipsite de importanta conteaza) si ai celor de la care au fost achizitionate tramvaiele ar fi fost cu totul alta. Dar, Romania e tara in care traim...
Probabil urmeaza sa dispara si alte lucruri "in plus".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 21:22:30    Titlul subiectului: 86989

radub a scris:
Probabil urmeaza sa dispara si alte lucruri "in plus".
Eu unul nu stiu cat o sa reziste tapiteria scaunelor...Unele tramvaie au venit cu 2-3 scaune de culoare diferita deci asta inseamna ca au mai fost inlocuite. Cred ca daca se rupe vreun scaun il vor inlocui cu unul de la vechile T4D.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 21:29:06    Titlul subiectului: 86990

Problema va fi foarte usor de "rezolvat", intrucat tapiteria este aplicata (fara lipire) peste scaunele normale din plastic, putand fi inlaturata cu usurinta.


untitled1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.29 kb
 Vizualizat:  de 13403 ori

untitled1.jpg




Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Dum 13 Ian 2008 21:33:35, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 20:59:22    Titlul subiectului: 87034

Azi avem primele 2 cupluri in circulatie!
Este vorba de:
-224 202 + 244 026
-224 245 + 244 025

Nici la remorci se pare ca nu se foloseste afisajul, dar astazi la 224 202 era scris: '10/5" , iar la 224 281: "1". Deci se pare ca vor sa foloseasca afisajul, dar nu stiu cum sa-l programeze.

Am aflat, de la vatman, ca 224 245 are numarul 207.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 23:24:23    Titlul subiectului: 87154

Azi e si 224 227 in circulatie.
Iata o poza cu el la Pod Electro:

O poza cu 224 253 la Piata Centrala:

Si mai avem un nou cuplu 224 281+ 244 032
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 18 Ian 2008 00:10:06    Titlul subiectului: 87161

Ce anume a determinat regia de transport din Craiova să aducă astfel de rarități, adică T4D "master" + T4D "slave"? De unde vor face rost de piese de schimb când vor începe să se strice remorcile motorizate? Au sosit și remorci motorizate donoare de piese? Nu ar fi fost mai simplu și mai practic să aducă remorci propriu-zise în loc de vagoane "slave"? E vorba de un experiment (mă refer pentru România) sau este o ofertă atât de avantajoasă încât, chiar dacă remorcile motorizate vor sta pe bară nu e mare pierdere?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Ian 2008 10:36:12    Titlul subiectului: 87173

OAB a scris:
Ce anume a determinat regia de transport din Craiova să aducă astfel de rarități, adică T4D "master" + T4D "slave"?
Probabil au cumparat garniturile asa cum sunt, dar intr'un viitor apropiat vor fi toate modificate in vagoane cu post de conducere, indiferent daca vor pastra sau nu posibilitatea de cuplare.
Citat:
De unde vor face rost de piese de schimb când vor începe să se strice remorcile motorizate? Au sosit și remorci motorizate donoare de piese? Nu ar fi fost mai simplu și mai practic să aducă remorci propriu-zise în loc de vagoane "slave"?
Conform linkului de mai jos, aceste vagoane nu sunt remorci motorizate, ci sunt vagoane motor fara post de conducere, adica mai precis cabina vatmanului.
http://world.nycsubway.org/eu/de/dresden.html
Postul de conducere este putin modificat si ascuns dupa un capac. Vagoanele insa pot fi manevrate dela acel post de conducere fara a fi cuplate la un vagon "master". Tehnic, aceste vagoane nu sunt diferite de vagoanele motor, deci piesele pentru "master" merg si la "slave".
Motivul pentru care n'au vrut remorci este ca pentru capacitate mai mare au vagoanele ex Rotterdam sau KT4D, iar vagoanele "slave" vor deveni vagoane normale.
Nu cred ca in ultima vreme a intervenit vreo schimbare in traficul din oras care sa justifice cupluri de Tatre, asa cum si Timisurile au ramas fara remorci si din cauza scaderii numarului de calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 18 Ian 2008 10:41:22    Titlul subiectului: 87174

Tom a scris:
Motivul pentru care n'au vrut remorci este ca pentru capacitate mai mare au vagoanele ex Rotterdam sau KT4D, iar vagoanele "slave" vor deveni vagoane normale.
Asa este! In ultima vreme numai SGP, KT4D, T4D si un Timis, tocmai din motivul ca au capacitate mare si nu stau calatori inghesuiti.
Citat:
Nu cred ca in ultima vreme a intervenit vreo schimbare in traficul din oras care sa justifice cupluri de tatre, asa cum si Timisurile au ramas fara remorci si din cauza scaderii numarului de calatori.
De fapt, in ultima vreme se circula mai mult cu tramvaiul decat cu alte mijloace de transport.
Nu este nici un vagon (master sau slave) de piese. Cred ca vor importa sau cumpara si piese din Dresden sau vor mai aduce o garnitura pt piese. Totusi mai au piese de la vechile T4D din Leipzig.

Azi, la 224 245 usile s-au deschis de catre calatori prin apasare de buton. Deci poate si la restul va fi asa, dar in mod sigur vor fi injuraturi adresate catre vatman si vorbe de genul "Deschideti usa" sau poate ca se vor uita ca vitelul la poarta noua. Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bodisan



Data înscrierii: 19/Ian/2008
Ultima vizita: 03/Feb/2008
Mesaje: 1
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2008 14:24:39    Titlul subiectului: 87279

Într-adevăr, si eu când am mers cu 224-243 (cel gri) imediat după ce îl introduseseră, usile se deschideau de la buton. De atunci nu am mai prins nici unul asa, toate cu care am mers eu se deschid de către vatman.

Eu personal prefer să se deschidă de la buton, pentru un motiv foarte simplu: Iarna când stă în statie tramvaiul si mai prinde câte un semafor, îngheti de frig, fiindcă vatmanul închide usile doar când pleacă din statie. Pe când dacă ar fi active butoanele, usile s-ar închide după 10 secunde automat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2008 23:26:35    Titlul subiectului: 87303

Cateva poze:
-224 281 (la PECO)

-224 202 + 244 026 (in drum spre Electro)

-244 026

-224 211

-224 253

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
koneggS



Data înscrierii: 05/Ian/2008
Ultima vizita: 30/Aug/2009
Mesaje: 5
Locație: Dresden (Germania)

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2008 23:50:52    Titlul subiectului: 87306

Are the matrix-screens in service? 224 281 on line 100? And the night-picture from 224 253-is there a letter or line in the screen? Is the end of the script there sometimes standing too? What show the screens inside of the cars? The next stop? Or aren't they in service?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 24 Ian 2008 22:29:09    Titlul subiectului: 87547

At 224 253 it was the number 1 from the line 100 I think. The matrix-screens are not in service at all trams, but they work, are some drivers who set the line but others don't (at 224 279 it was written 234). In the tram the screens are not in service.
224 279 circula cu 244 027
Cateva poze cu 224 202+244 026:
*fata

*interior





*graffiti (pe toate tram se gasesc astfel de mazgaleli)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2008 23:00:14    Titlul subiectului: 87903

O poza cu 224 221(201) inainte sa primeasca numarul nou.
Se vede in fata o "aparatoare". Asemenea "aparatori" am vazut si in pozele cu tram in Dresden. Mai exact care este rolul ei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2019
Mesaje: 888
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2008 10:30:23    Titlul subiectului: 87927

vlady-13 a scris:
Se vede in fata o "aparatoare". Care este rolul ei?
Este o specialitate locală a tramvaielor din Dresden se chemă apărător tip Scharfenberg. Are rol de apărare a mecanismului de cuplare mecanică și a cutiei de cuplare electrică de impurități, nebulozitate, în caz de coliziune frontală sau pentru a evita cuplajele accidentale dintre două vagoane de tramvai, atât în depou cât și pe traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2008 21:33:12    Titlul subiectului: 87972

Cateva poze facute azi:
-201:


-202:

-205:



-207:

-213:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 15:54:44    Titlul subiectului: 88004

Am vazut azi la 244 026 ca e primul tram care are probleme cu cretini din Craiova. Unul din scaune avea tapiteria din spate rupta si lipita de catre cei de la depou, cred, cu banda adeziva neagra...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2019
Mesaje: 888
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 21:55:30    Titlul subiectului: 88027

Cele mai potrivite ar fi scaunele de Timis2... sunt indestructibile... si sunt perfecte chiar si pentru oamenii supraponderali. Precis sunt o gramada in magazie. Prinderea lor necesita un pic de improvizatie, oricum suntem asi in asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 22:19:30    Titlul subiectului: 88030

Chiar sunt... si astea sunt in garajul de autobuze... mai sunt si la tramvaie.


Tuburi CH4-Dep-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.18 kb
 Vizualizat:  de 12404 ori

Tuburi CH4-Dep-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 18:33:33    Titlul subiectului: tttttttttttt 88062

Cei de la regie sunt anti-vagoane remorca! Dupa ce au tinut doar un cuplu in circulatie mereu (224 202+244 026), azi nu mai e nici unul. Restul cuplurilor au circulat doar o zi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 20:09:04    Titlul subiectului: 88065

Păi nu prea au ce face cu ele... că pe principala linie din oraș, 100, nu pot să le bage, pt. că stația de la Electroputere e în curbă la stânga și vatmanul nu are vizibilitate la remorcă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2008 20:31:23    Titlul subiectului: 88149

Dr2006 a scris:
Păi nu prea au ce face cu ele... că pe principala linie din oraș, 100, nu pot să le bage, pt. că stația de la Electroputere e în curbă la stânga și vatmanul nu are vizibilitate la remorcă.
Au montat o oglinda in statie in care vatmanul poate vedea chiar si ce tram are in spate.
Si pe mine m-a mirat cand am auzit ca este vorba de 12 garnituri, la ce linie avem noi...

In continuare nici o remorca in circulatie Sad dar azi au fost numai T4D in circulatie in Craiova Very Happy ceea ce mi se pare un semn bun.
zi am observat la 213 (224 281) ca afisajul electric din tramvai a fost demontat... Confused Oare de ce?

Tot azi am vazut ca 210 (224 270) are usile pe interior albe... ca si la 208 (224 253), dar macar el e alb...
O poza cu 203 si o "amintire" cu 224 202 + 244 026:

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2008 10:45:55    Titlul subiectului: 89242

Pe 12.02 a intrat si in circulatie ultimul vagon motor 206 (224 225) cu fosta remorca a lui 202 (224 202) 244 026. Tot azi a mai circulat si 224 239 cu remorca 244 027.
Un film cu 201 (224 221):
http://www.youtube.com/watch?v=JNR1K41drq4

Pe 06.02 a fost in circulatie 224 239 + 244 027 (care a fost la 224 279).
pe 07.02 224 239 circula singur.

Au inceput sa dispara reclamele din Dresden si stema din fata+spatele tramvaielor.

Pe 13.02 au fost 2 cupluri in circulatie:
-224 225(204) + 244 026
http://www.youtube.com/watch?v=53Jhx86sN3A
-224 239(206) + 244 027

Un film cu 224 243(203):
http://www.youtube.com/watch?v=jNmOizayHPM

Fosta remorca a lui 224 243, 244 051, a ajuns la 224 270.

Pe 22.02 #207 "a primit" in spate o Dacie. Azi el a revenit in traseu cu un spate nou care an inteles de la vatman ca e o combinatie intre cel vechi si unul de la vechile tramvaie T4D. Poate din acest motiv nu au cumparat si un vagon donator, s-au bazat pe minte si pe ce mai au de la vechile Tatre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2019
Mesaje: 888
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2008 16:27:54    Titlul subiectului: 89253

As vrea sa vad eu acea Dacie care a distrus spatele unui tramvai. Chiar daca fereste bara de remorcare sau nimereste tramvaiul din lateral, greu de crezut ca ar fi in stare sa indoaie bara de protectie care e la nivelul farurilor Daciei, loc, unde nu prea are ranforsare. Ce-i drept spatele T4D-urilor este din fibra de sticla ea fiind destul de vulnerabila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 27 Mar 2008 10:39:39    Titlul subiectului: 90859

Suportul din spate este tras in dreapta, iar Dacia...mai bine nu vorim de ea la cum arata...N-a fost tot spatele lovit, ci mai mult partea cu farurile si numarul.

De pe 3 pana pe 8 martie au circulat in permanenta cuplurile:
-224 225 + 244 026
-224 239 + 244 027

Pe 11 martie a reintrat 224 225+244 026 in circulatie, dar nici nu a facut un tur complet ca vatmanul a pus o coala cu "defect".
Interesant este ca nu era nici tractat si nici impins din remorca si mai avea si cativa oameni in el...

Pe 20 martie Remorca 244 051, dupa ce a fost si la 224 243 si 224 270, acum circula cu 224 279 iar 224 239 + 244 027 a reintrat in circulatie.

Pe 21 martie remorca 244 051 a ajuns la 224 225 in locul lui 244 026 iar 224 281 a fost lovit intre usa a 2-a si a 3-a.
Dr2006 a scris:
Chiar sunt... si astea sunt in garajul de autobuze... mai sunt si la tramvaie.
Nu cred ca regia va pune scaune de timis in T4D... Confused cred ca s-ar strica total aspectul. In garajul de autobuze sunt scaune pentru ca multe DAC-uri au scaune de Timis.

Pe 26 martie au circulat cuplurile:
224 225 + 244 051
224 239 + 244 027

Pe 27 martie a circulat doar cuplul:
224 225 + 244 051

Pe 28 martie au circulat cuplurile:
224 225 + 244 051
224 239 + 244 027
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 08/Noi/2018
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 20:42:00    Titlul subiectului: 91102

Azi am trecut pe la depou si am aflat cateva chestii:

- remorcile nu circula pentru ca nu au pantograful montat si este in tramvai de cand le-au adus;
- exista un vagon remorca donator de piese, 244 055.


Ultima modificare efectuată de către vlady-13 la Lun 31 Mar 2008 20:35:30, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community