|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Ian 2008 03:58:03 Titlul subiectului: |
86508 |
|
A 3-a linie a fost între Baia de Aramă și Stad. Național "Lia Manoliu" (fost "23 August"), nu între Bariera Vergului/P-ța Muncii și Stad. Național. Linia mai exista și prin 1999-2000. Pe vremuri, pe Bd. Muncii (în trecut Șos. Vergului, azi Bd. Basarabia (ei)), exista un spațiu verde între cele 2 sensuri ale tramvaiului, așa că nu exista decât o bandă de circulație pt. mașini. Probabil, din cauza creșteii numărului de autovehicule acest spațiu a fost desființat pt. a permite lărgirea bulevardului. Bunicul meu îmi povestea că pe a 3-a linie erau garate trammvaiele ce veneau la Stadion. Eu nu am văzut niciodată tramvaie pe ce-a de 3-a linie... P.S. Linia era pe sensul Republicii - Sf. Gheorghe. _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
kristake74
Data înscrierii: 12/Ian/2008 Ultima vizita: 08/Feb/2010 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2008 17:08:20 Titlul subiectului: 00000 |
86929 |
|
Dac-urile 117UDM au intrat pe traseu in doua serii: prima serie1727-1756 in schema de culoare portocaliu cu crem pe liniile 102, 202 si 212 pe 1 iunie 1989, in acelasi timp cu Dac-urile 112UDM, seria 2178-2198, pe linia 311 apartinand autobazei Titan.
A doua serie, 1807-1816, au inceput sa intre pe traseu in luna octombrie 1989 fiind galbene cu crem pe linia 101. |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Ian 2008 17:20:23 Titlul subiectului: 1701 |
87444 |
|
La ce a folosit acea rețea de contact pt. troleibuze care a exitstat până în anii '90, pe Str. Liviu Rebreanu între Bd. N. Grigorescu (fost Leontin Sălăjan) și Str. Baba Novac?
Și o întrebare mai "spinoasă": în negrii ani '80 pe toate liniile se călătorea pe scări sau existau și linii pe care se călătoare mai decent? Cum era situația la metrou? _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Mar 22 Ian 2008 18:15:50 Titlul subiectului: |
87447 |
|
Din cate imi aduc aminte, cam pe toate liniile se mergea pe scari, si inca din anii '70, desi nu am mers in tot Bucurestiul (pentru mine si astazi mai sunt "pete albe"), dar cred ca situatia era foarte echitabila. Nu se mergea doar pe scari, ci si pe bara din spate a troleibuzului (cauza pentru care au scos scarita de acces pe acoperis), pe tampoanele tramvaielor cat si pe pervazurile ferestrelor din spate (la vagoane si in fata). Cei mai indrazneti stateau in exteriorul articulatiei de VxA cu picioarele pe rama boghiului si cu mainile pe interiorul peretilor, cu riscul de a fi prinsi intre vagoane la curbele pronuntate (ceea ce se si intampla, consecintele fiind maini si picioare fracturate).
La metrou era un pic mai lejer pentru ca trenurile circulau destul de des si in nici un caz nu se mergea cu usile deschise, mai bine turtit dar in siguranta |
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Ian 2008 20:19:56 Titlul subiectului: |
87455 |
|
mrM a scris: | La ce a folisit acea rețea de contact pt. troleibuze care a exitstat până în anii '90, pe Str. Liviu Rebreanu între Bd. N. Grigorescu (fost Leontin Sălăjan) și Str. Baba Novac? | Mai exact intre Metrou Titan si Campia Libertatii.
Erau cateva console care se opreau in dreptul magazinului.
Posibil ca se dorea aprovizionarea in "mall" Titan cu troleibuzul sau cine stie, extinderea retelei catre Berceni |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 23 Ian 2008 14:04:15 Titlul subiectului: |
87494 |
|
Pe acolo a circulat 92, deviere legata de lucrarile de la metrou. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Sâm 02 Feb 2008 22:07:23 Titlul subiectului: |
88121 |
|
kristake74 a scris: | Dac-urile 117UDM au intrat pe traseu in doua serii: prima serie, 1727-1756, in schema de culoare portocaliu cu crem pe liniile 102, 202 si 212 pe 1 iunie 1989, in acelasi timp cu Dac-urile 112UDM seria 2178-2198 pe linia 311 apartinand autobazei Titan. | In 1989 stiu ca mergeam cu autobuzul 172 prin Floreasca si in acelasi timp pe acolo erau pe linia 135 autobuze 112UDM din seria 217x-2199. L-am vazut si pe 2199, dar nu l-am vazut si pe 2200. Daca aceste autobuze erau la Titan, inseamna ca linia 135 era la Titan atunci? Citat: | A doua serie, 1807-1816, au inceput sa intre pe traseu in luna octombrie 1989 fiind galbene cu crem pe linia 101. | Cel putin o parte din ele erau cu rosu in loc de galben: 1814 si cred ca si 1816. Intr'adevar, le vedeam pe la Obor, pe unde trece 101, dar nu stiam pe ce linie mergeau. |
|
Sus |
|
|
kristake74
Data înscrierii: 12/Ian/2008 Ultima vizita: 08/Feb/2010 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Dum 03 Feb 2008 01:55:08 Titlul subiectului: |
88129 |
|
135 nu a fost niciodata la Titan din cate stiu. Dupa cum am spus, seria 2178-2198 au intrat pe linia lui 311 pe 1 iunie 1989, dar au fost transferate, nu erau noi. Doar aceste 20 de autobuze asigurau linia 311 pana prin octombrie, cand au sosit cele in schema de culoare rosie cu banda pe mijloc si de la geamuri in sus din seria 1857-1861. De mentionat ca 2195 era scoala.
Sigur 1807-1816 erau toate galbene, ma duceam zilnic cu ele la scoala. Daca ai vazut si autobuze rosii, acestea erau vechi care mai completau parcul lui 101 sau portocalii de pe 102, care erau aproape identice ca schema, dar difereau putin la partea frontala, unde se prelungea cremul din lateral cu o banda subtire. La cele galbene, cremul din lateral se oprea undeva in dreptul semnalizatorului din fata, imediat dupa prima usa. Aceasta diferenta era si la troleibuzele galbene #7336-#7339 fata de #7344-#7376, cele visinii.
De cele spuse mai sus sunt foarte sigur. |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Joi 07 Feb 2008 00:01:49 Titlul subiectului: |
88282 |
|
S'ar putea sa fi fost intr'adevar prin 1990 pe linia 135. In vremea respectiva mergeam des in locul acela unde sunt multi caini rosii
In apropiere, era Calea Floreasca (sper sa nu gresesc numele), pe care inca se mai vedeau sine de tramvai. Acolo era o statie unde opreau 135 si 172. Desi 172 venea destul de rar, preferam sa stau acolo sa-l astept decat sa ma duc pana la 131. Adevarul era ca imi placea sa merg cu autobuzele articulate mai vechi. Aparusera deja dintre ele vopsite in schema UDM'urilor. Pe linia 135 veneau insa foarte des din seria 2175(?)-2199. Pe 2199 l-am vazut, pe 2200 niciodata. De 2195 imi amintesc intr'adevar ca a fost si de scoala si cred ca avea numarul 31-B-5134, dar de asta nu sunt foarte sigur, din pacate lista am pierdut-o. L-am prins insa si cu calatori. Alte autobuze de scoala, revenite apoi ca autobuze de calatori, au fost 2067, 2068 si 2083.
Legat de seria 1807-1816, 1814 a fost sigur rosu, cel putin o perioada intre 1989 si 1992, adica in schema celorlalte, dar cu rosu in loc de maro. Poate a fost revopsit, nu contest asta, dar celelalte vechi articulate erau revopsite in general in schema celor scurte.
Legat de troleibuze, 7343 era tot asa (cu rosu/visiniu). |
|
Sus |
|
|
kristake74
Data înscrierii: 12/Ian/2008 Ultima vizita: 08/Feb/2010 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 08 Feb 2008 00:42:59 Titlul subiectului: |
88358 |
|
7343 a fost tot visiniu, l-am vazut prima oara pe 85 in perioada 10-15 ianuarie 1990 dar era foarte putin diferit fata de celelalte din serie. Banda visinie era mai groasa si pe partea frontala nu mai aparea cramul deloc.
Cred ca faci o mica confuzie, seria 2178-2198 s-ar putea sa fi fost pe 135, dar inainte de 1 iunie 1989. Dar de la aceasta data autobuzele au circulat doar pe 311, care era singura linie de la Titan dotata cu DAC 112UDM pana prin iunie iulie 1990 cand au sosit seriile 466-479 si 543-548 cu cateva lipsuri, nu erau complete, si multe din cele vechi au fost date pe 101.
Din vara lui ''90 pana in toamna lui''91 (septembrie sigur) pe 101 au circulat 112UDM dupa care au revenit articulatele. Pe 14-15 sept au intrat pe traseu primele DAC 112 #2518 si #2519 verzi, acestea au fost pe 102 la Titan.
Pe 101 doua, trei zile si atunci s-a facut rocada, 102 scurte, 101 articulate.
Ai dreptete, multe din articulate au fost revopsite in schema celor scurte dar putin mai tarziu de 1989, ca atunci au intrat pe traseu cele galbene. Tin minte ca dupa 1991 multe din articulatele portocalii au fost revopsite in galben complet ca si Ikarus-urile care venisera in primavara
Sunt de acord cu Tom, si mie imi placea sa merg cu articulatele dupa parerea mea socurile erau mult mai bine amortizate, mai ales la remorca decat la cele scurte.
Stie cineva daca in Bucuresti au mai existat DAC117UD in afara celor 40 de la autobaza Titan, ca eu nu am mai vazut, si de la ce numar au inceput 112uUDM sa fie vopsite cu dunga pe mijloc visinie (1949-1953-311) ca de la 1817-188x banda era rosie? |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 08 Feb 2008 10:45:51 Titlul subiectului: |
88365 |
|
Primul autobuz cu dunga rosie pe mijloc pe care l-am vazut a fost 1870, in probe prin centru. Ulterior, am vazut pe 135 autobuzele 1817-1836(?), dar cu un rosu mult mai deschis. Urmatoarele (1837?-18xx) nu mai stiu pe ce linie erau, dar pareau sa fie tot in acel rosu deschis.
Urmatoarele cred ca au ajuns la autobaza Militari printre altele pe linia 105, iar dela 1933 la 1948 erau pe linia 226. Toate autobuzele de pe la 185x in sus erau in culoare rosie. Am vazut si autobuze cu numere mai mari, ca 1949, 1952, 1954, 1955, 1960 pana la 1974, dar n'am remarcat vreo diferenta de culoare fata de celelalte, fiind toate intr'un rosu inchis, poate acelasi cu cel in care erau vopsite troleibuzele dela 7343 la 7374.
Dintre numerele de mai sus, 1934 si 1936 lipseau, pentru ca erau inca IK4, probabil utilitare. 1955 si 1960 fusesera si ele IK4, dar probabil disparusera deja.
1883 a ajuns la Iasi si a primit numarul 203, iar mai tarziu 3. Un alt 1883 a aparut la Bucuresti.
Tot undeva prin 1988 sau 1989, aparusera doua autobuze, un 117UDM si un 112UDM, vopsite intr'o schema cu albastru si bleu. Ele nu aveau numar de parc ITB si aveau numere provizorii (B-0557: 112UDM si B-0558: 117UDM; numere pe fond galben). 117UDM avea caseta pentru afisarea liniei si in spate, ceea ce restul nu aveau. El a circulat printre altele pe linia 368, in timp ce 112UDM mergea prin centru, poate tot pe o linie ca 126 sau 226.
Autobuzele 2175..2199/2200(?) aveau numere de inmatriculare cu 57xx, 58xx si 59xx, dar nu erau in ordine. Cred ca 2195 avea numarul 31-B-5934 (nu 5134 cum am scris mai sus). Dintre cele din aceasta serie, el mai scapa prin centru cu scoala, pe restul nu le-am mai vazut dupa mutarea de pe linia 135.
Autobuzul 1935 a fost deturnat pe 16 Iunie 1990 de catre niste locuitori din sectorul 5 , care vroiau sa se duca la gara peste minerii care plecau. Politia a facut o prostie ca nu i-a lasat sa se sinucida. |
|
Sus |
|
|
kristake74
Data înscrierii: 12/Ian/2008 Ultima vizita: 08/Feb/2010 Mesaje: 50 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Dum 10 Feb 2008 19:33:08 Titlul subiectului: |
88491 |
|
Tin minte ca intre seria 18xx si 19xx era diferanta de nuanta, primele aveau banda rosie mai deschisa, iar celelalte rosu mai inchis, cum i-am zis eu visiniu sau grena, nu stiu cum e mai corect.
Spre exemplu 1857-1861 rosu mai deschis au aparut in toamna '89, 1949-1953 visiniu primavara '90 ambele serii pe aceeasi linie 311 si se observa diferenta, am vazut mult mai multe din ambele scheme de culoare, dar le-am spus doar pe acestea pt ca le vedeam mereu.
Cred ca seria 1949-1953 nu au fost de noi pe 311, pareau folosite, banda aceea alba care acopera suruburile de sustinere a melaminei era smulsa deja. |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mie 13 Feb 2008 11:23:11 Titlul subiectului: |
88575 |
|
E posibil ca seria 1933 (sau 1932??)-1948 (fara 1934 si 1936) sa fi fost prima in culoare rosu inchis. Celelalte imi este greu sa spun daca erau rosii ca primele (1817-1836) sau erau ceva intre cele doua nuante. Este la fel de posibil ca pana le-am vazut eu pe toate sa se fi revopsit dintre ele in ce nuanta de rosu au avut la momentul respectiv.
Seria 193x-1948 a intrat pe linia 226 undeva la inceputul lui 1990. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Mar 2008 22:48:40 Titlul subiectului: Re: Bucla de capat temporara la bd. Dacia |
90225 |
|
guest a scris: | Eu stau chiar in zona, si tin minte ca troleibuzele intorceau la Mihai Eminescu in perioada lucrarilor. Bucla mai exista si astazi. O vreme a fost folosita de troleibuzele liniei 66 pentru retragerea la Vatra. | Aceasta bucla precum si curbele de racordare, ramase de la traseul initial al lui 66, despre care am vorbit in postul din luna decembrie, au fost desfiintate definitiv ieri, in urma lucrarilor la reteaua de troleibuz de la intersectia dintre Calea Mosilor si Eminescu. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Apr 2008 00:00:57 Titlul subiectului: |
91630 |
|
Cum circulau autobuzele 110, 182 și 282 dinspre Dorobanților spre Floreasaca și dinspre Floreasca spre Dorobanți, în anii '80, când se închisese circulația prin Primăverii din cauza Tovarășului și a Tovarășei? Știu că spre Floreasca o luau pe Str. Tudor Ștefan, dar apoi?
Undeva, pe la începutul aniilor '80, când au apărut liniile 333, 334, 335, acestea o luau spre Băneasa pe traseul Str. Liviu Rebreanu, Pod Lacuri, Str. Liviu Rebreanu, Șos. Cățelu, Bd. Muncii, P-ța Muncii (Bariera Vergului), Șos. Mihai Bravu... Întrebare: exista vreo stație pe Șos. Cățelu între Str. Baba Novac și Bd. Muncii? Pe acele hărți R.A.T.B. din 1993, care au existat în trecut în diverse stații, apărea linia 334: mergea Barajul Dunării - Str. Liviu Rebreanu - Bd. Camil Ressu - Șos. Mihai Bravu - Șos. Ștefan cel Mare. După asta unde avea capătul? Era o linie permanentă sau linie navetă? (țin minte că chiar și după 1990 linia 333 era o linie nevetă). Apropos, de ce a fost 333 renumerotată 335? _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 08 Apr 2008 19:52:50 Titlul subiectului: |
91653 |
|
Actualul 335 nu are legatura cu fostul 333 (203 (R) IPRS) care mergea la IPRS Baneasa, ci cu vechiul 334 care avea acelasi traseu pana la Aeroportul Baneasa.
Fostul 335 (203 Otopeni) mergea pana la IAMC Otopeni. Motivele renumerotarii din 333 in 335 ar putea fi multiple, de la "aspect" si pana la disponibilitatea numerelor de traseu. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Apr 2008 13:02:05 Titlul subiectului: |
91867 |
|
Liniile de autobuze 333 si 334, tin minte ca au fost desfiintate prin 1994. Linia 335 nu a aparut imediat, ci dupa un an sau doi. Linia 330 (practic, dublura lui 335, intorcand la Piata Presei Libere) a aparut in 1998. Cand au inceput lucrarile la linia lui 41, si s-a inchis bulevardul Marasti, linia 330 a fost desfiintata. Abia in 2003 a fost reinfiintata. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 13 Apr 2008 21:44:44 Titlul subiectului: |
91903 |
|
La reaparitia sa, 335 mergea pana la Pta Dorobanti, pentru ca apoi sa fie prelungit la Piata Presei si mai apoi la Aeroportul Baneasa. Vechiul 330 mergea de la Piata Unirii pana la IFA Magurele - desi aparea in ghidul din 1984 in cartulie se specifica destul de clar ca este linie suspendata (!). Pe la inceputul anilor 90 a circulat destul de putin pe un traseu din Militari spre Darvari. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Apr 2008 21:41:49 Titlul subiectului: |
92710 |
|
Pe unde circula linia de tramvai nr. 54? Unul din capete era la P-ța Scînteii (Presei Libere). _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 30 Apr 2008 22:17:15 Titlul subiectului: |
92767 |
|
Linia 54 a avut traseul Piata Presei - Pod Grant, in timpul lucrarilor de modernizare a liniei de pe pod, prin 1995; cealalta ramura se chema 53 si pornea de la Podul Grant catre Ghencea. E posibil sa fi fost si mai demult vreun 54 naveta de la pta Scanteii ca inlocuitor pentru vreo linie, depinde de perioada)
Ca tot veni vorba de linii 5x:
54 - Sura Mare - intersectia cu Alexandru Anghel (2000)
58 - Ghencea - Sura Mare (sau Zetarilor)
51 - Lujerului -Gara Basarab (1986)
57 - Pta 1848 - Bucur Obor (prin anii 80) _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Mai 2008 09:01:52 Titlul subiectului: |
92782 |
|
Cineva îmi spusese că ar fi existat 54 P-ța Presei - Șura Mare (linia 54 avea un traseu comun cu linia 41 până la Bd. Timișoara). De altfel, pe o placă indicatoare de stație de la P-ța Scînteii (nu am dreptul să pun poza) apare indicată și linia 54.
Linia 57 era cu tramvaie bidirecționale?, că altfel nu văd cu ar fi întors la Bucur Obor, că pe acolo nu a fost buclă de întoarcere (cel puțin în 1987, când m-am mutat eu în cartier nu era).
Când a circulat ulima dată linia 3 și ce traseu avea? _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 01 Mai 2008 19:09:29 Titlul subiectului: |
92800 |
|
Linia 3 a fost desfintata in anii '90 si a circulat pe urmatorul traseu Piata Scanteii - Bd Gen.Averescu(Miciurin) - Piata 1Mai - Piata Victoriei - Piata Buzesti - Berzei - Bd.Schitu Magureanu. Linia avea in componenta tramvaie Tatra de la depoul Militari. Cred ca mai precis in anul 1995 linia s-a desfintat!
Poate sa-mi zica cineva in ce an a fost prelungit traseul linie 35 care pana in 1983 avea capatul la Gara Basarab. Si de ce s-a luat aceasta decizie de prelungire a linie 35 la Schitu Magureanu? |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 02 Mai 2008 16:12:27 Titlul subiectului: |
92847 |
|
Traseu 54 Piata Presei - Sura mare e prea putin plauzibil.
Linia 35 a fost prelungita la Nicolae Titulescu in 1985, pentru o mai bunza deservire a zonai Gara de Nord pentru cei din vestul orasului; in acea vreme la Basarab aveau puct terminus 4 linii de tramvai - 9, 12, 35 si 44, ulterior acolo au ramas 9, 12, 37, 44; dupa realizarea buclei de la Vasile Parvan-Cobalcescu (mult timp pe Cobalcescu au ramas sinele care duceau catre Izvor), 35 si 37 au migrat acolo. La Basarab au mai intors 27 si 34. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 17:02:36 Titlul subiectului: |
93253 |
|
Zilele acestea "rasfoind" siteul www.ratb.ro am ramas cu un gust nasol de tot si sunt uimit cat de putine lini de tramvai au mai ramas in Bucuresti cate s-au intamplat in ultimul deceniu, casari masive, asa zisele modernizari si nenumaratele lucrari care au generat si disparitia temporara sau definitiva a multor linii de tramvai. Vreau sa va aduc asa numai putin placerea cand prin Bucuresti te puteai sui in tramvai si te puteai duce in orice colt al orasului si cand ma gandesc cate linii de tramvai au disparut, ma apuca o repulsie si o iritare de toata "placerea", pur si simplu nu imi mai regasesc orasul parca tot ce a fost a disparut in neant.
Tramvaiul bucurestean care a fost stindardul transportului in oras acum se intrevede din ceata in care a intrat si parca nu isi mai revine! Bucurestii nu au fost niciodata asa de tristi cum sunt acum si o sa va reamintesc si liniile care acum sunt disparute 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 17, 18, 22, 26, 27, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 43, 46, 50.
Numai putin de 28 de linii de tramvai care din 1990 pana in prezent nu mai sunt si aici nu am mai reamintit de linia 26 care nu cred ca o sa o mai vedem vreodata! |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Mai 2008 21:14:34 Titlul subiectului: |
93269 |
|
11, 12, 34, 35, 46 au să revină după terminarea lucrărilor. _________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|