Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Fanu
Data înscrierii: 30/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Feb/2007 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Ian 2007 19:08:37 Titlul subiectului: |
43815 |
|
Locatia pozei este in fostul rond de intoarcere de la Piata Presei.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 15 Ian 2007 20:53:42 Titlul subiectului: 11111 |
43832 |
|
Exista o poza cu 4013 intr'un depou in care se vede si un vagon Timis intr'o schema de culoare care seamana cu una din cele folosite la Craiova sau Ploiesti. Vagonul 4013 e in schema de culoare a VxA de la sfarsitul anilor '80, cu geamurile de jos de la usi acoperite cu tabla si banda rosie vopsita si la usi. Nu cunosc autorul pozei si nici sursa din care o am, asa ca nu o pot pune pe forum. Este foarte probabil sa fi ajuns la Craiova, avand in vedere colaborarile cu EP. La fel de posibil e ca RATB sa fi facut teste pentru a livra V2A in alte orase. Daca la Iasi era ecartament normal, n'ar fi exclus ca 4013 sa fi ajuns si acolo, in locul de prototipul fabricat in 1992.
Daca nu e Craiova, nu mai poate fi decat Ploiesti, pentru ca doar ei au mai avut Timisuri in culoarea aceea. Poza pare a fi undeva din perioada 1991-1993.
Se pare ca de pe la V3A'ul cu nr. 300 au inceput sa puna usi de Tatra. Nu stiu de ce, dar s'a continuat cu V2A. Usile se pare ca se potrivesc cu cele de Tatra.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 15 Ian 2007 22:37:24 Titlul subiectului: |
43864 |
|
Chiar seamana - nervura de pe margini si forma ferestrelor.
La primul RK au disparut ferestrele din partea de jos, pastrandu-se insa urma lor.
La un nou RK foaia usii a devenit plina in partea de jos, iar cu prilejul unei noi modernizari usile au fost inlocuite de cele tip Ep/V3A (cu urma ferestrei si dupa aceea cu foaie plina)
Apoi au aparut vagoanele cu prabriz panoramic si usi Ep/V3a si tip LHB (rotopivotanta jaluzea)
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 23:49:55 Titlul subiectului: |
75460 |
|
V2A #4014 nu mai are acum nicio problemă... că tabla e împrăștiată prin URAC.
#4032, intrat la RK acum câteva luni este aproape gata. Azi se lucra la finisaje
#4024 tocmai venise pentru RK... la 10 minute de la poză a fost dus în hală și bpieții au început imediat să lucreze la el.
#4011 ține de Depoul Titan.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.91 kb |
Vizualizat: |
de 31832 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.94 kb |
Vizualizat: |
de 31832 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.61 kb |
Vizualizat: |
de 31832 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.97 kb |
Vizualizat: |
de 29730 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2007 19:06:37 Titlul subiectului: 55555 |
76139 |
|
Mi s-a confirmat că vagonul #4013 a fost la Craiova, pentru ca Electroputere să-i monteze motoare asincroane în curent alternativ(!!). Dacă au montat sau nu, nu se știe, cert e că după ,,experiment", vagonul nu a mai revenit în RATC... deci ori s-a întors la București, ori nu s-a mai întors nicăieri.
Probabil V2A în 4 uși rămase în 3 uși... 4046 și 4048 (#4049 sunt absolut sigur că e el, după ,,semnele particulare") + #4035.
Iată si o nouă schemă de publicitate pe V2A.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.26 kb |
Vizualizat: |
de 31567 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2007 23:55:44 Titlul subiectului: |
76159 |
|
Dr2006 a scris: | #4032, intrat la RK acum câteva luni este aproape gata. Azi se lucra la finisaje | #4032 este la traseu deja. Ieri era pe 27. Interesant este ca desi proaspat iesit din RK, dedesubtul placutei cu nr. de traseu avea o ditamai bucata de scotch maroniu care arata foarte urat.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
ghizmowolf
Data înscrierii: 15/Ian/2007 Ultima vizita: 17/Apr/2014 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 17 Apr 2007 10:30:53 Titlul subiectului: |
78337 |
|
#4049 e la a doua modernizare; prima oara s-a respectat cum a venit din fabrica si avea pe dreapta doua randuri de scaune si lampile cu becuri erau incastrate in plafon si bordul era semirotund si nu drept cum e acum.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 03 Aug 2007 21:18:41 Titlul subiectului: |
81022 |
|
ghizmowolf a scris: | #4049 e la a doua modernizare. . . | Ăla NU mai e #4049, ci V3A scurtat... la fel și #4046 si #4035.
Apropo de tramvaie, din surse destul de sigure, mi s-a spus că #4035 sigur provine dintr-un V3A scurtat... originalul #4035 avea RK în 2002 și, probabil, un model nou de suspensii (nici nu se simțea că ești în tramvai pe Șos. Progresului de atunci). De ce l-au casat în 2006 și au construit altul... greu de spus.
Cele provenind din V3A scurtat sunt, practic, V3A-uri de la care s-a scos secțiunea C (mijlocul). E posibil ca și #206 să fi ajuns #4048 sau #4047, deoarece dispunerea ușilor sectiunii B a lui #206 era la fel ca secțiunea B a V2A-urilor în 4 uși. Dacă e s-o luăm așa, la câte V3A în 5 uși am avut, poate și #4045 o fi fost schimbat la RK în 2004, deși nu prea cred.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 10 Aug 2007 21:07:40 Titlul subiectului: |
81326 |
|
Vagoanele V2A au o lungime de aproximativ 21 de metri si au fost construite intre ani 1981-1983,aceste vagoane au toate cate 3 usi mai putin seria 4045-4049 care au sau au avut cate 4 usi mai exista si vagoanele bidirectionale #4037-4044 care au cate 3 usi acestea circula in prezent pe linia 44 16 februarie-Sos.Orhideelor.
Care a fost o fi fost logica de l-au modificat pe #4049 in timp ce "fratii" sai #4045-4048 au ramas tot cu 4 usi, iar #4049 a ramas cu 3 usi si de ce s-a modificat si salonul, acele scaune de lemn tip autobuz care dadeau tot farmecul vagonului s-au inlocuit cu scaune de plastic, chiar si bordul s-a modificat, nu inteleg acest lucru, de ce l-au modificat?
Ma gandeam de ce RATB-ul nu a pastrat si dupa modernizare varianta cu 3 usi, inteleg ca e un oras aglomerat, dar mai sunt trasee care au nevoie de V2A si cred ca ar fi aratat foarte frumos modernizate.
Azi dimineata am mers cu #4048 si pot sa va asigur ca e vagonul original si stiu ce vorbesc, cunoscand vagonul de 20 de ani, este la fel ca cel de exemplu acum 4 ani si interior si exterior. Am mers cu vagonul respectiv foarte mult timp cand era vagon titular pe linia 2 si arata foarte jalnic, era atunci la depoul Alexandria. Atunci cand voi merge si cu alte vagoane o sa ma uit foarte bine la ele pentru ca le cunosc foarte bine, am mers cu ele mult timp cand erau la depoul Alexandria.
Oare RATBul va moderniza si cele 8 V2A-2S? Sunt curios daca se va pastra varianta actuala de usi.
De ce oare vagoanele V2A 4045,4046 si 4047 aveau cutia acea mare de contactori si suratele lor #4048 si #4049 nu o mai aveau, practic aceste vagoane erau din acelasi lot. Stiti cumva de RATBul a renuntat la acea cutie, cumva din motive tehnice sau estetice? Mai stiu ca atunci cand s-au modernizat primele V3A tramvaiele cu cutie cu contactori au fost primele modernizate!
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 31 Aug 2007 12:19:34 Titlul subiectului: |
82236 |
|
Un fragement de poză inedit, în care avem din nou dovada existenței "celebrului" V2A RATB #4013. Avem dovada faptului că tramvaiul în cauză a circulat bine-mersi în București, aici îl vedem pe linia 11, în fața Teatrului Giulești.
Fragmentul face parte dintr-o poză mai mare, parte a unei colecții inedite, a domnului Șerban Lăcrițeanu și încă nu am permisiunea de a publica pozele, dar totuși vă prezint bucățica asta cu rol demonstrativ.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.17 kb |
Vizualizat: |
de 30606 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 21 Dec 2007 18:37:49 Titlul subiectului: Filme facute pe liniile de tramvai din Bucuresti |
85948 |
|
Avand astazi treaba prin Bucurestii Noi am dat si o tura cu tramvaiul 24, de la despartirea de linia 20 pana la capul de linie Damaroaia. Este una dintre cele mai incremenite in timp linii de tramvai din Bucuresti - linie cu piatra cubica, strada (impropriu denumita "bulevardul" Gloriei) cu o banda plus linia de tramvai pe sens, cartier periferic doar cu case, trafic redus auto pe strada, putine masini parcate... un fel de calatorie inapoi in timp.
Cine stie daca peste 1-2 ani va mai exista aceasta linie respectiv tramvaiele V2A ce o folosesc.
Am filmat toata ruta si am pus rezultatul in Arhiva Video - http://video.tramclub.org/Bucuresti/ , sectiunea Trasee.
O poza cu tramvaiul V2A odihnindu-se la Damaroaia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
152.6 kb |
Vizualizat: |
de 30033 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 06 Feb 2008 00:09:56 Titlul subiectului: |
88243 |
|
Astazi am vazut in terminalul de la Ghencea tramvaiul V2A #4019 cu insemnul 'Vagon de servici'. Interiorul parea nemodificat, toate scaunele fiind la locul lor si nici nu continea vreun echipament, lada samd in plus.
Stie cineva daca a fost scos din parcul normal de tramvaie si urmeaza sa inlocuiasca vechile EP-uri? Nu era vorba ca Rathgeber-urile sa faca asta?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 06 Feb 2008 20:32:02 Titlul subiectului: |
88277 |
|
Asa erau mai demult si Tatre "de serviciu", probabil e un vagon care a fost nevoit sa faca vreo cursa interna.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Mai 2008 14:11:27 Titlul subiectului: |
93361 |
|
Uitati ce am vazut azi pe linia 41. 4049 nu se transforma in CH-PPC ??
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.53 kb |
Vizualizat: |
de 29218 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către HORIA la Joi 15 Mai 2008 12:32:26, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Mai 2008 20:40:50 Titlul subiectului: |
93391 |
|
Posibil fusese la Victoria cu niște treburi...așa sunt unele EP/V3A...4049 e de Giurgiu
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Vin 20 Iun 2008 21:50:14 Titlul subiectului: |
94839 |
|
Ce s-a intamplat cu vagoanele V2A care apar in statistici si ca vagoane V3A-93-CH-PPC? Au fost casate sau circula si ele ca V2A? Ma refer la vagoanele care circula in linia 41.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 20 Iun 2008 22:22:47 Titlul subiectului: |
94844 |
|
Au fost casate. Ar fi o gafa prea mare din partea RATB sa permita circulatia a doua vagoane cu acelasi numar (un V2A vechi si V3A-CH-PPC nou) in acelasi timp, mai ales ca se sustine ca PPC-ul este o 'modernizare' a V2A-ului; vezi si discutiile pe aceasta tema de la topicul tramvaielor CH-PPC.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 11 Iul 2008 19:26:42 Titlul subiectului: |
95643 |
|
Vagonul #4045, desi a fost defect o groaza de timp in depou, in ultima vreme a fost reparat si chiar a facut ceva probe prin depou saptamanile trecute, astazi l-am zarit sigilat la usi semn ca poate la toamna o sa-l vedem din nou la strada.
De remarcat ca in locul lui #4033 pe linia 24 circula cate un "metrou usor" si chiar mi s-au parut aglomerate in ultima vreme.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 02 Oct 2008 20:11:07 Titlul subiectului: |
99106 |
|
De remarcat ca pe liniile depoului Bucuresti Noi mai circula decat doua vagoane V2A acestea sunt #4016 si #4017 acestea circula pe linia 24 ,iar sambata sau duminica cel din urma intra si pe linia 45!
|
|
Sus |
|
|
Rubby-Roy
Data înscrierii: 03/Dec/2008 Ultima vizita: 06/Oct/2009 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 12:31:10 Titlul subiectului: 4012 |
102672 |
|
Ce se întâmplă cu vagonul #4012 ? Nu l-am mai văzut de vreo 3 săptămâni, dacă nu mă înșel. Dacă știe cineva ceva, rog să posteze, întrucât tramvaiul ăsta e important ! Adică are o semnificație pt mine și iubita mea.
Edit: Eu îl urmăream pe linia 27. Cu siguranță nu e nici pe 23 și nici pe 19. O fi pe altă linie sau se întâmplă ceva rău cu el?
|
|
Sus |
|
|
florin.lifticariu
Data înscrierii: 01/Noi/2007 Ultima vizita: 05/Iul/2016 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 14:11:11 Titlul subiectului: |
102678 |
|
Se pare ca a ajuns la Dep. Dudesti....V3A CH-PPC...pregatit pentru linia 34...
|
|
Sus |
|
|
Rubby-Roy
Data înscrierii: 03/Dec/2008 Ultima vizita: 06/Oct/2009 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 16:29:43 Titlul subiectului: |
102686 |
|
Vechiul 4012 (V2A) a fost casat, adica dezmembrat si trimis ca fier vechi la retopit. Noul 4012 este nou-nout si nu are nicio legatura cu fostul tramvai, doar i-a preluat numarul si atat.
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 16:41:15 Titlul subiectului: |
102687 |
|
Asta inseamna ca parcul de tramvaie al RATB este ceva mai nou?
_________________
|
|
Sus |
|
|
Rubby-Roy
Data înscrierii: 03/Dec/2008 Ultima vizita: 06/Oct/2009 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 17:21:01 Titlul subiectului: |
102689 |
|
Damn.. ma gandeam eu ca nu aveau cum sa modifice asa repede. In plus, poza cu tramvaiul nou era de acum 3 saptamani, deci in perioada in care am vazut tramvaiul vechi pt ultima data. Ce nasol . Speram macar sa ii fi schimbat numarul, si sa ramana tramvaiul intreg sau partial intreg. Offfff... era un motiv de bucurie de fiecare data cand vedeam tramvaiul ala.
Multumesc pt informatii, tramvaiul si florin.lifticariu !
RIP the one and only 4012
|
|
Sus |
|
|
|