Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Camioanele Roman. Istoria lor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autocamioane si autoutilitare adaptate pentru transportul de persoane
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
cipmars



Data înscrierii: 03/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2007 18:46:58    Titlul subiectului: 6x6 interventii RATB 82428

Au Roman 6x6 pentru interventii RATB. Tracteaza - din cate am observat- trolee si autobuze cu ele. Sunt cateva pe ratb.stfp.net :
http://ratb.stfp.net/Data/X/i/_DB18VCO:1.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/X/i/_DB18NJK:2.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/X/i/_DB18ZFK:1.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/X/i/_DB20KJI-M:1.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/X/i/_DB24XVX:2.jpg
Arata o frumusete. Ce an de fabricatie or avea? Or putea sa tracteze si tramvaie sau pentru asta sunt bune numai GAZ-urile?

_________________
Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
malasorte



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Oct/2020
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 10:05:45    Titlul subiectului: Doua camioane SR 88470

SR 114 si SR 132


SR-132 Carpati.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.85 kb
 Vizualizat:  de 83542 ori

SR-132 Carpati.jpg



SR-114 Bucegi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.66 kb
 Vizualizat:  de 83542 ori

SR-114 Bucegi.jpg



_________________
ADLER TRUMPH JUNIOR (1939)
DACIA 1300 (1975)
DACIA 1310 (1990)
OPEL ASTRA TWINPORT 1.6 (2006)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 12:22:03    Titlul subiectului: 88475

Tin minte ca aceste autocamioane BUCEGI si CARPATI mai puteau fi pornite dupa un sistem "original" de pornire, se baga o manivela intr-un lacas la motor si era invartita de catre sofer pana ce camionul pornea!Poate cineva sa imi dea mai multe amanute despre acest "sistem"?
Si referitor la intrebarea lui cipmars, aceste autocamioane pot tracta si tramvaie!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 14:53:49    Titlul subiectului: 88481

itb 139 a scris:
puteau fi pornite dupa un sistem "original"
Nu era nimic original in sistemul de pornire la manivela.
Aproape orice autovehicul pe benzina cu motor longitudinal se poate porni la manivela. Fulia dinamului/alternatorului are doua gheare la mijloc pe care intra manivela, cauta pe net si vei gasi descrieri si poze pe tema asta.
In ce priveste al doilea aspect, camioanele din gama SR Carpati/Bucegi 4x2 sau 4x4 nu erau vehicule de tractiune grea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 12:51:58    Titlul subiectului: 88641

Kaleun a scris:
Codificarea numerica e oarecum standard in industrie, un Mercedes cap-tractor va fi astfel 40500, la 40 de tone si 500 CP.
La codificarea cu litere vad ca F apare peste tot, iar S ar insemna ar veni de la Sa (cap tractor).
Un coleg de-al meu insista ca la el in arges exista camioane Roman 6x6, pentru exploatare forestiera. Faza e ca eu nu am vazut pana acum nici un Roman cu punte motoare fata (nici in modelele de mai sus nu este niciunul). Asta fara Dac-urile cu parbriz inclinat de la armata. Are cineva informatii in privinta asta?
1. Codificarea variaza de la constructor la constructor, nu e bazata pe nici-un standard:

La Mercedes-Benz este cu 4 cifre: 4153 _ 41 reprezinta greutatea maxima autorizata a autovehicului - 41 to. 53 reprezinta primele 2 cifre din puterea motorului - 530 CP.

La MAN este cu 5 cifre: 41.464 _ 41 reprezinta greutatea maxima autorizata a autovehicului - 41 to. 46 - primele 2 cifre din grupul de 3 - reprezinta primele 2 cifre din puterea motorului - 460 CP. 4 - a 3-a cifra din grupul de 3 - reprezinta seria/modelul: 0, 1, 2, 3, 4. Dupa aceste serii a inceput fabricarea modelului TG, iar numerele nu mai apar in notatie: TG 41.660 - toate au "0" la sfarsit.

La IVECO seria "Euro" sunt 2 grupuri de cifre: 720E52 _ 72 - primele 2 cifre din grupul de 3 - reprezinta greutatea maxima autorizata a ansamblului de vehicule - cap tractor + semiremorca/semitrailer - 72 to. 0 - a 3-a cifra din grupul de 3 - nu are nici-o semnificatie. 52 reprezinta primele 2 cifre din puterea motorului - 520 CP. La Stralis apare un grup de 3 cifre: Cursor 480 _ 480 reprezinta puterea motorului - 480 CP.

La DAF sunt 2 grupuri de cifre: XF 95.480 _ 95 reprezinta seria/modelul: 45, 55, 65, 75, 85, 95, 105. 480 reprezinta puterea motorului - 480 CP.

La Renault este un grup de 3 cifre: Magnum 480 _ 480 reprezinta puterea motorului - 480 CP.

La Volvo sunt 2 grupuri de cifre - primul cu 1 sau 2 cifre, al 2-lea cu 3 cifre, montat pe lateralul cabinei: FH16 520 _ 16 reprezinta capacitatea cilindrica a motorului - 16 litrii (poate fi reprezentata si de o singura cifra: FM9 - 9 litrii). 520 reprezinta puterea motorului - 520 CP.

La Scania sunt 2 grupuri de cifre - primul cu 2 sau 3 cifre, al 2-lea cu 3 cifre: 164G 580 _ 16 - primele 2 cifre din primul grup de 3 cifre - reprezinta capacitatea cilindrica a motorului - 16 litrii (daca grupul are 2 cifre: 93P - capacitatea cilindrica este data de prima cifra: 9 - 9 litrii). 4 - a 3-a cifra din primul grup de 3 cifre - reprezinta seria/modelul: 0, 1, 2, 3, 4. 580 reprezinta puterea motorului - 580 CP.

2. Literele au semnificatii pentru fiecare constructor in parte. Revenind la postul tau, pentru constructorii germani, unele litere de la sfarsitul indicativului semnifica tipurile/variantele de constructie/echipare ale sasiurilor. Cateva exemple:
A - toate rotile motoare - Allrad.
D - Sasiu cu 3 axe - Dreiaxe.
E - axe cu roti simple - Einrad.
F - cabina avansata - Frontlenk.
K - bena basculanta - Kipper.
L - suspensie pneumatica - Luftfedern.
N - cabina retrasa - Nachlenk.
S - autotractor cu sa - Sattelzugmaschine.
V - sasiu cu 4 axe - Vieraxe.

3. Roman a avut axa fata motoare de cand a aparut, din 1971: VA0415, VA0524 si mai recent PF 7.
nokia2010 a scris:
Dar la ce folosește "butoiașul" ăla cu țeavă deasupra (țeava are un fel de capac); e filtrul de aer cumva?
"Butoiasul" este filtrul de aer, iar "teava" este priza de aer - snorkel.
Se monteaza sus pentru a aspira cat mai putin praf.
blood13 a scris:
... Codificarea numerica banuiesc ca este ceva de genul sarcina utila + puterea motorului.
Ex 8135 - 8 tone, 135CP,
19215 - 19 tone, 215CP...
La modelele vechi MAN/Roman notatiile aveau 4 sau 5 cifre. Intotdeauna ultimele 3 reprezinta puterea motorului: 8135 - 135 CP, 19215 - 215 CP.
Prima cifra, sau primele 2 cifre - unde e cazul - reprezinta portanta autosasiului: 8135 - pe sasiul respectiv se pot incarca (suprastructura + sarcina utila) maxim 8 to, 19215 - pe sasiul respectiv se pot incarca (suprastructura + sarcina utila) maxim 19 to.
Ulterior notarea a fost modificata, prima sau primele 2 cifre indicand greutatea maxima autorizata a sasiului.

_________________


Ultima modificare efectuată MagnuM4WD la Joi 14 Feb 2008 20:05:41, modificat de 7 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 13:29:34    Titlul subiectului: 910 88644

1. S.R. sunt initialele de la numele fabricii: Steagul Rosu. Primele camioane produse acolo, au purtat acest nume. Primul model s-a produs incepand cu anul 1954 si s-au numit SR 101, sarcina utila 4 to, inspirat dupa modelul sovietic ZIS 150, avand un motor de 6 cilindrii in linie, benzina, 5550 cmc, 95 CP.
2. Modelul SR 101 a fost inlocuit, incepand cu anul 1960 (in 1958 a inceput dezvoltarea noilor modele), de modelul SR 131 Carpati, sarcina utila 3 to (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 6 prezoane) si incepand cu anul 1962, modelul SR 132 Carpati, sarcina utila 2,5 to (4x4, axa spate cu roti simple, prinderea jantei cu 6 prezoane). Cabina acestor modele a fost proiectata de francezii de la Chausson Plant, motorul fiind un V8, benzina, licenta Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 4 trepte nesincronizate, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central - numai pentru SR 132.
3. - 4. Odata cu marirea sarcinii utile, de la 3 to, la 5 to, au fost lansate in productie, incepand cu anul 1964, modelele SR 113 Bucegi, sarcina utila 5 to (4x2, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane) si SR 114 Bucegi, sarcina utila 4 to (4x4, axa spate cu roti duble, prinderea jantei cu 8 prezoane), avand la baza aceiasi cabina si motorul V8, benzina, licenta Ford, de 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 5 trepte nesincronizate, cutie de transfer cu 2 trepte nesincronizate, fara diferential central - numai pentru SR 114.
5. A fost fabricata si o versiune de 7 to, cu cabina avansata, numita SR 7 AB-1, folosind mecanica de la SR 113 - motor V8, benzina, 5025 cmc, 140 CP, cutie de viteze cu 5 trepte nesincronizate. Acest model s-a fabricat numai cu tractiune spate.



SR 101.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.44 kb
 Vizualizat:  de 83444 ori

SR 101.jpg



sr_132_carpati.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56 kb
 Vizualizat:  de 82777 ori

sr_132_carpati.jpg



sr_114_bucegi_3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.47 kb
 Vizualizat:  de 82774 ori

sr_114_bucegi_3.jpg



sr_113_bucegi_4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.05 kb
 Vizualizat:  de 82774 ori

sr_113_bucegi_4.jpg



sr_7_ab_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.78 kb
 Vizualizat:  de 82773 ori

sr_7_ab_1.jpg




Ultima modificare efectuată de către MagnuM4WD la Joi 14 Feb 2008 13:45:58, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2008 14:12:37    Titlul subiectului: 910 88654

1. - 2. Ulterior, motorul V8 pe benzina - cod motor SR-211, a fost inlocuit cu motorul diesel Saviem - cod motor 797-05. Odata cu motorul a fost montata pe masina si cutia de viteze AK 5-35, cu 5 trepte nesincronizate, iar la modelele 114 cutia de transfer a ramas cea originala, fara diferential central. aspectul exterior a ramas neschimbat.
Modelele astfel modificate s-au numit SR 113/114 D - modele care se mai gasesc inca in dotarea MApN.
Fabrica a facut acestor modele si un "face-lift" care a constat in: inlocuirea grilei si panoului fata cu un panou fara decupare pentru faruri si inlocuirea barei de protectie fata cu un model adaptat de la Roman - din 3 bucati si cu decupare pentru faruri.
Modelele astfel modificate s-au numit Dac 6135, cunoscute si sub numele SR-Dac.
3. - 5. Incepand cu anul 1971, au intrat productie modelele Roman, cu sarcini utile de 7-12 to si 10-16 to, fabricate dupa licenta MAN, avand motoare diesel, licente Saviem si MAN, cu 6 cilindrii in linie, de 5491 cmc, 135 CP si 10349 cmc, 215 CP.
Pe baza sasiului Roman, a fost dezvoltata cabina CN 1, modelele lansate cu aceste cabine numindu-se Dac. Sasiul Roman - Dac a fost fabricat intr-o larga configuratie numar axe - sarcina utila.

Daca cineva ma poate ajuta: caut documentatie, manuale de utilizare, notite tehnice, carti tehnice, etc., despre/pentru autocamioanele SR, toate modelele. Idea

Orice informatie e binevenita! Wink



Dac 6135.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.91 kb
 Vizualizat:  de 83427 ori

Dac 6135.jpg



SR 114 D.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.47 kb
 Vizualizat:  de 83427 ori

SR 114 D.jpg



dac_31320_vfaeg_8x8-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.77 kb
 Vizualizat:  de 82771 ori

dac_31320_vfaeg_8x8-3.jpg



roman_19215_df_6x4_4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.63 kb
 Vizualizat:  de 82771 ori

roman_19215_df_6x4_4.jpg



roman_8135_f_4x2_5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.38 kb
 Vizualizat:  de 82771 ori

roman_8135_f_4x2_5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 112
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Mar 20 Mai 2008 23:51:35    Titlul subiectului: 93602

Am ramas placut impresionat la urmatoarele poze. Ele apartin unui prieten de-al meu si au fost puse cu acordul lui. Un SR 114 modificat hardcore, camion autospeciala de pompieri, intr-o stare exceptionala zic eu, dar parasit. Poate fi vazut in Timisoara, curtea stadionului UMT:







_________________
Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 26 Mai 2008 08:59:08    Titlul subiectului: 93796

Un camion Roman adaptat pentru transportul de persoane.


B18DCG-P1170737.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.47 kb
 Vizualizat:  de 82698 ori

B18DCG-P1170737.jpg



B18DCG-P1170738.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.92 kb
 Vizualizat:  de 82698 ori

B18DCG-P1170738.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin 105



Data înscrierii: 20/Iul/2008
Ultima vizita: 07/Aug/2008
Mesaje: 2
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2008 11:15:24    Titlul subiectului: 96054

Ma intereseaza unde as putea gasi planuri pentru urmatoarele autocamioane:
-SR 101
-Bucegi
-Carpati
Planurile sint pentru constructia unor machete statice, posibil chiar si functionale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2008 14:23:20    Titlul subiectului: 96057

Nu o sa gasesti nicaieri (in afara de arhiva Roman S.A. unde oricum nu ai acces). Pentru SR 101 poti lua de la rusi planurile de ZIS 150 si modifici cabina. La Carpati/Bucegi le faci singur, daca te pricepi, ai timp si rabdare. Le'as fi facut de mult daca aveam timp, dar cum nu am si nici nu intrevad curand, proiectul mai asteapta. Nu mai cunosc alti amatori de asa ceva nici pe alte forumuri de profil auto sau modelism dar iti urez succes Smile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin 105



Data înscrierii: 20/Iul/2008
Ultima vizita: 07/Aug/2008
Mesaje: 2
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2008 15:57:50    Titlul subiectului: 96060

Am sperat ca in vre-un numar de modelism, pe undeva, vre-un pasionat sa le detina. Macar sub forma de poze sau schite lateral, fata .spate, sus, asa cum se prezinta pe paginile anterioare modelele mai noi da la Brasov...
Si proiectul de la ZIS 150 il are cineva? Tot ar fi ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 24 Iul 2008 10:04:58    Titlul subiectului: 910 96162

Profilul aproxmativ pentru SR 113.


SR.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.27 kb
 Vizualizat:  de 81955 ori

SR.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 24 Iul 2008 10:47:09    Titlul subiectului: 96169

Reclama la camioanele SR din anii '60


reclama SR.jpg
 Descriere:
Aparuta in revista Constructia de masini, iulie 1964
 Mărime fișier:  71.26 kb
 Vizualizat:  de 81941 ori

reclama SR.jpg



reclama Carpati.jpg
 Descriere:
Aparuta in revista Constructia de masini, ianuarie 1965
 Mărime fișier:  91.46 kb
 Vizualizat:  de 81941 ori

reclama Carpati.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 31 Iul 2008 12:29:54    Titlul subiectului: 96473

Un alt camion adaptat pentru transport persoane, CT07DCB , la Medgidia, jud. Constanta.

Cunoaste cineva codul exact al acestui tip de camioane?



CT07DCB-P1200485.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.22 kb
 Vizualizat:  de 81771 ori

CT07DCB-P1200485.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 31 Iul 2008 14:04:14    Titlul subiectului: 96483

Cred ca doar producator-ul/ii de caroserii stiu denumirea.
Uzinele Grivita, Automecanica Medias, Marsa etc, nu stiu sigur cine le face.
E posibil sa se incadreaze la "autospeciala" cu atributul "transport persoane" sau "atelier" si eventual cifre in legatura cu niste parametrii (lungime, volum, masa, tip de sasiu etc.).
Muncitorii mai batrani le numesc generic "teleconstructia", de la vechea antrepriza de constructii de linii electrice sau telecomunicatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
malasorte



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Oct/2020
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Sep 2008 21:57:36    Titlul subiectului: Re: 910 98126

ZIS 150 - Zavod imeni Stalina - Завод имени Сталина
alin 105 a scris:
Am sperat ca in vre-un numar de modelism, pe undeva, vre-un pasionat sa le detina. Macar sub forma de poze sau schite lateral, fata .spate, sus, asa cum se prezinta pe paginile anterioare modelele mai noi da la Brasov...
Si proiectul de la ZIS 150 il are cineva? Tot ar fi ceva.
Blueprint ZIS 150


Zis150v-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.14 kb
 Vizualizat:  de 81108 ori

Zis150v-1.jpg



ZIS_150.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.2 kb
 Vizualizat:  de 81108 ori

ZIS_150.jpg



zis150_blue_print_144.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.62 kb
 Vizualizat:  de 80984 ori

zis150_blue_print_144.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
malasorte



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Oct/2020
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Sep 2008 18:57:20    Titlul subiectului: Re: 910 98188

Un SR si Roman in GTA Wink


roman a1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.46 kb
 Vizualizat:  de 81056 ori

roman a1.JPG



sr carpati.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.96 kb
 Vizualizat:  de 81056 ori

sr carpati.JPG



_________________
ADLER TRUMPH JUNIOR (1939)
DACIA 1300 (1975)
DACIA 1310 (1990)
OPEL ASTRA TWINPORT 1.6 (2006)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GJ 02 PEW



Data înscrierii: 28/Sep/2008
Ultima vizita: 09/Ian/2009
Mesaje: 6
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 19:54:17    Titlul subiectului: 100111

Nu stiu daca ati mai vazut/auzit termenul "buncar" la autocamioane Roman dar va prezint niste poze si niste caracteristici .[/b][/i]


DSC01769.JPG
 Descriere:
In Tg Jiu (taicameu e sofer pe asa ceva
 Mărime fișier:  97.5 kb
 Vizualizat:  de 80311 ori

DSC01769.JPG



DSC01769.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.5 kb
 Vizualizat:  de 80311 ori

DSC01769.JPG



_________________
i love diesel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GJ 02 PEW



Data înscrierii: 28/Sep/2008
Ultima vizita: 09/Ian/2009
Mesaje: 6
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 20:06:29    Titlul subiectului: 100114

alte poze(la o statie de incarcare a furajelor faina)


DSC02125.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.41 kb
 Vizualizat:  de 80308 ori

DSC02125.JPG



_________________
i love diesel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GJ 02 PEW



Data înscrierii: 28/Sep/2008
Ultima vizita: 09/Ian/2009
Mesaje: 6
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 20:53:21    Titlul subiectului: 100117

d:


DSC02327.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.91 kb
 Vizualizat:  de 80303 ori

DSC02327.JPG



_________________
i love diesel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GJ 02 PEW



Data înscrierii: 28/Sep/2008
Ultima vizita: 09/Ian/2009
Mesaje: 6
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 21:01:49    Titlul subiectului: 100119

cata wolf,tu ai fost la artego la vreo 100 m de este o intreprindere de furaje si cereale acolo poti gasi asa ceva


DSC02338.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.39 kb
 Vizualizat:  de 80300 ori

DSC02338.JPG



_________________
i love diesel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GJ 02 PEW



Data înscrierii: 28/Sep/2008
Ultima vizita: 09/Ian/2009
Mesaje: 6
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 27 Oct 2008 21:18:49    Titlul subiectului: 100120

d:


DSC02337.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.17 kb
 Vizualizat:  de 80298 ori

DSC02337.JPG



_________________
i love diesel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Noi 2008 00:10:42    Titlul subiectului: 100839

Acier a scris:
Profilul aproxmativ pentru SR 113.



O precizare: la modelul vazut din fata, cabina este latita prea mult la partea din spate! Latimea peste usi, este mai mica decat latimea peste aripi!


alin 105 a scris:
Am sperat ca in vre-un numar de modelism, pe undeva, vre-un pasionat sa le detina. Macar sub forma de poze sau schite lateral, fata .spate, sus, asa cum se prezinta pe paginile anterioare modelele mai noi da la Brasov...
Si proiectul de la ZIS 150 il are cineva? Tot ar fi ceva.


Wink

PS: Inca nu am schite si pentru "Bucegi"... doar pentru "Carpati"...



Carpati3BR2S 5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.84 kb
 Vizualizat:  de 80148 ori

Carpati3BR2S 5.jpg



CarpatiSR131 5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.36 kb
 Vizualizat:  de 80148 ori

CarpatiSR131 5.jpg



SR 132 Carpati_3BR2S-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.99 kb
 Vizualizat:  de 80148 ori

SR 132 Carpati_3BR2S-1.jpg



Carpati3BR2S 7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.72 kb
 Vizualizat:  de 80148 ori

Carpati3BR2S 7.jpg



Carpati3BR2S 6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.24 kb
 Vizualizat:  de 80148 ori

Carpati3BR2S 6.jpg



SR 113 Bucegi 4x2_18TBR1S-6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.99 kb
 Vizualizat:  de 80148 ori

SR 113 Bucegi 4x2_18TBR1S-6.jpg



SR 113 Bucegi 4x2_18TBR1S-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.75 kb
 Vizualizat:  de 80148 ori

SR 113 Bucegi 4x2_18TBR1S-2.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MagnuM4WD



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Mar/2012
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Noi 2008 00:02:27    Titlul subiectului: 101148

Un prototip, cel putin interesant, realizat pe baza sasiului Roman 19215 DFK!!! Exista ceva informatii despre el?!!


Prototip Roman-SR.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.7 kb
 Vizualizat:  de 80034 ori

Prototip Roman-SR.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autocamioane si autoutilitare adaptate pentru transportul de persoane Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community