Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Ikarus260 adaptate pt. persoanele cu dizabilitati

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Iun 2006 08:18:28    Titlul subiectului: 61073

Pe vremea când încă nu sosiseră autobuzele Mercedes și nici troleibuzele Irisbus, RATB a avut inițiativa lăudabilă de a veni în sprijinul persoanelor cu dizabilități, modificând două autobuze Ikarus 260, pe care le-a echipat cu dispozitivele necesare acestui scop și le-a pus la dispoziția celor în cauză.
Autobuzele au numerele de parc #46, respectiv #55 și domiciliază la Autobaza Ferentari.
Am gasit poze cu Ikarus-ul 260 pentru handicapati pe site-ul RATB Exclamation Exclamation Exclamation
Cei de la RATB si-au updat-at site-ul si acum se gasesc acolo niste treburi destul de interesante.
Iata pozele (cateva) cu Ikarus-ul, luate de pe www.ratb.ro



RF_IK.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.39 kb
 Vizualizat:  de 20527 ori

RF_IK.jpg



RF_IK-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.71 kb
 Vizualizat:  de 20525 ori

RF_IK-2.jpg



RF_ik-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.77 kb
 Vizualizat:  de 20525 ori

RF_ik-1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2006 14:03:16    Titlul subiectului: 61143

Ieri am dat in sfarsit de unul dintre Ikarus-urile 260 adaptate pentru handicapati. Este vorba de #46. Acum ma tot agit si incerc sa-i dau de urma si lui #55.


RF_0046-0CS-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.86 kb
 Vizualizat:  de 20513 ori

RF_0046-0CS-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2006 17:58:24    Titlul subiectului: 61162

Iată o poză cu #46 de când era ,,autobuz de stradă". Poza a fost făcută de Andrei Caudray, sper să nu se supere că postez poza lui, nu am apucat încă să-i cer voie.


Ikarus260RATB06-200523.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.57 kb
 Vizualizat:  de 20157 ori

Ikarus260RATB06-200523.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Mar 2008 15:54:00    Titlul subiectului: 89459

Nu am mai văzut aceste autobuze prin București...dar un șofer de la Ferentari (#691 schimbul 2) mi-a zis că R.A.T.B. a încheiat un fel de contract cu niște școlii unde sunt copii cu dizabilități și aceste autobuze se duc și iau copii de la acele școli.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 19:13:03    Titlul subiectului: 89586

Viitorul cel mai probabil al acestor autobuze este casarea. Nu acum, dar in viitorul apropiat. Un autobuz Citaro 1 poate indeplini cu mult mai usor sarcina transportarii persoanelor cu dizabilitati si in plus indeplineste normele Euro 3 pe cand acel Ikarus 260 nici macar pe cele Euro 1. Din moment ce deja sunt transportati elevi de catre RATB cu autobuze Citaro si se imbunatateste deja imaginea regiei, continuarea mi se pare mai mult decat previzibila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 19:23:26    Titlul subiectului: 89590

Da, insa intr-un Citaro 1 intra 1 singur fotoliu rulant (si nu le pot inca modifica)... Ikarusul are 8 locuri. Puteti gasi dimineata la 7:15am in statia Brasov de pe strada cu acelasi nume un asemenea autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 694
Locație: Buzau

MesajTrimis: Dum 11 Apr 2021 15:01:27    Titlul subiectului: 210167

Autobuzele nu au mai circulat din anul 2011, find în conservare mai mulți ani până au fost vândute la fier vechi în septembrie 2018, din autobaza Giurgiu, după ce în Ferentari s-a făcut curățenie. Nu am idee dacă nu au mai existat cereri sau dacă RATB-ul le-a tras pur și simplu pe dreapta în stilul lor caracteristic, cum au făcut și cu tot ce nu era Mercedes în 2011 (care, apropo, nu sunt 100% sigur, dar E3-urile sunt și ele aproape de sfârșit, iar Tg. Jiu defilează în continuare cu DAC-uri ca scoase din fabrică).

Unii spun că acest proiect a fost inutil, dar personal consider că au fost de folos, chiar dacă îmbarcarea și debarcarea dura un pic. Pentru mine normele ”euro” nu mă interesează, ci utilitatea vehiculului în sine. Un Citaro îl consider moarte curată față de Ikarus (vedeți 4235 față de 5229 la Straja în vara lui 2008, deși ambele vehicule au fost reparate, șoferul de pe 4235 a fost pensionat, în timp ce cel de pe 5229 lucrează și astăzi).

Daf686 a scris:
R.A.T.B. a încheiat un fel de contract cu niște școlii unde sunt copii cu dizabilități și aceste autobuze se duc și iau copii de la acele școli.

Unul dintre contracte, dacă nu chiar respectivul, era încheiat de mai demult, încă de prin anul 2005 dacă nu chiar mai devreme, când linia 101 a trecut la Ferentari. Turele mici, parcă 14 și 15 (da, unul după altul) după ce-și terminau programul la Dna Ghica, undeva în jurul orei 15:30, până în Kaufland, așteptau copiii cu forme ușoare de dizabilități și-i duceau pe o străduță pe la Foișorul de Foc, iar autobuzele se retrăgeau ulterior la garaj, luându-i alte mașini, nu știu dacă tot de la Ferentari, și asta s-a întâmplat câteva luni bune. Au fost vremuri frumoase, am participat la multe curse speciale cu Ikarusul #175. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community