|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 16:58:31 Titlul subiectului: |
86778 |
|
Pei cu 98 nu este poza cu el aproape dezmembrat mai sus pe acest topic?
Citat: | Intra-adevar,parbrizul cu inscriptia "mercedes" de pe vag 130 este acuma pe vag utilitar 153,deoarece tot spatele de la jumatate in colo de la 153 este defapt al lui 130.153 cand a avut accident s-a distrus pana la jumatate si au luat de la 130 tot spatele pana la jumatate si l-au pus pe 153. | Tu ai afirmat asta mai sus, Arnold. Le-au refacut pentru muzeu sau pentru traseu? Nu este cumva vorba de alte vagoane "disparute" de ceva vreme precum:144, 149,167, 169, 151, 86+131? Cred ca pentru muzeu s-ar potrivi vagoane nemodernizate, precum: 127,144,163,167,162, pentru ca in interior sunt aproximativ la fel ca acum 30 de ani cand au fost aduse.
Ce au de gand sa faca cu T4D 1080 care era remorca lui 1111? Va circula solo sau o vor lega de alt T4D? Sau a fost si ea afectata de incendiu?
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 18:00:19 Titlul subiectului: |
86780 |
|
in primul rand sa vorbim despre T4R.Nu sunt acele vagoane care ai spus tu Lucian.Sunt 130-132 si 93-98,care repet LA 98 ESTE TAIATA FATA SI LA 130 SPATELE.Leau dus la ghioroc si leau lasat acolo.Astazi am aflat de la un vatman.Vag 144,169,149,177,167,150,151 sunt in depou trase pe dreapta.Nu le mai ia nimeni.169 a mai iesit pe traseu,dar restu nu.144 este tinut pt manevre in depou,177 se iese cu el in caz ca se defecteaza al vagon si nu au altul in schimb sa iasa si atunci iese 177.150,151 sunt in depou langa vopsitorie parasite de lume,in sensul ca nu le prea misca nimeni,decat putin prin depou ca sa nu rugineasca,167 este complet refacut,adica revopsit,etc si asteapta un vatman nou din seria care va fi,149 am inteles ca este pe undeva prin depou dar se va duce spre casare.Referitor la 86-131,mi s-a confirmat ca nu se stie daca va mai iesi pe traseu deoarece este praf mecanic,asa mi s-a confirmat.Daca nu il ia nimeni,se va duce din pacate la casare.In legatura cu vagonul 1080 cxare este legat dupa 1111,nu a fost afectat de incendiu.Nu va inchipuiti acum ca a luat foc vagonul,a fost in flacari,NU.A luat foc pe dedesubt,pisele in sine:accelerator,contactoare,cabluri,tot,caroseria nu are nimic.piesele sunt praf,datorita vatmanului care la fortat pe traseu,stiind de situatia ca daca il forteaza se va face scrum,dar din pacate pe unii vatmani nu ii intereseaza asta.Daca nu se v-a mai face 1111,vag 2,adica 1080 v-a circula solo.oricum acum cei de la ctp stau pe ganduri sa decupleze vreo 2-3 cupluri pt ca au nevoie de tatre simple pt Aradul-nou.Pe linia 3,adica inspre Aradul-nounu va mai circula alt tip de tramvai decat TATRA solo,deoarece este cel mai usor tip de tramvai,iar podul este f.vechi.Vor circula 2 tatre unul dupa altul pe linia 3,trecand pe rand podul spre aradul nou.exact ca si cum ar fi un cuplu tatra pe linia 3,dar mai intai va trece primul vagon podul,apoi al 2-lea,cam asa ar veni.Mai astept si eu informatii referitoare la tatre.oricum se vor decupla cateva,probabil primul fiind 1111-1080.ar mai fi inca o discutie sa decupleze 86 de 131 sa le faca vagoane solo si 1115-1086.pe cealalta parte sar vrea sa se decupleze 1030 de 1031 si la unul dintre ele sa ii puna remorca 150,iar celalt sa ramana solo la fel ca si 1069.inca nu se stie nimic sigur.Astept si eu ceva concret.inca o problema care ar fi este vagonul 1076,cuplat dupa 1185.daca vati uitat bine la el,nu mai are faruri deloc de ceva timp.Nu iau pus alte faruri deoarece in viitorul apropiat vor sa le decupleze,fiind una din variantele specificate mai sus.daca le decupleaza vor sa dea comanda de faruri nemtesti(originale)pt el,daca ramane cuplat ca si vag 2,probabil ii vor pune faruri de T4R,sau tabla cum le puneau la T4R,ex 131,170,175,etc.Repet:astept ceva concret si cand aflu ceva am sa va anunt.La sfarsitul saptamanii incerc sa ajung in depou la 1111 sa ii fac niste poze.daca voi ajunge in depou voi face poze si la celelalte vag din parcul rece.
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 10:38:43 Titlul subiectului: nmnmnmn |
87230 |
|
Am fost in depou ieri la UTA si am pozat. Am ramas uimit de ce am vazut, veti intelege din pozele urmatoare.
1. #86
2. Acesta este #140
3. Remorca #149
4. #150
5. #1107
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
503.53 kb |
Vizualizat: |
de 13625 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.98 kb |
Vizualizat: |
de 13536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.62 kb |
Vizualizat: |
de 13536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.37 kb |
Vizualizat: |
de 13536 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.85 kb |
Vizualizat: |
de 13536 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 11:35:13 Titlul subiectului: 5g5g5g5 |
87237 |
|
1 #115
2. #115 lateral
3. #1076
4. #144 lateral
5. #144 lipit de #127. A trecut in parcul rece si #127, nu stiu daca va mai iesi cu calatori
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.07 kb |
Vizualizat: |
de 13617 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.48 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.58 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.05 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.07 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 11:44:00 Titlul subiectului: xxxxxx |
87242 |
|
1. #1170
2. #85
3. #230 revopsit. Remorca #189 a vost vopsita dar a puscat vopseaua de pe ea..n-am putut face poza la ea pt ca era cineva pe acolo si nu ii voie sa faci poze.
4. #162
5. Remorca #194
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.14 kb |
Vizualizat: |
de 13612 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.21 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.57 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.06 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.79 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 11:55:21 Titlul subiectului: rrrrrrr |
87247 |
|
1 #169 lateral.
2. #151
3. #87
4. #177
5. #84
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.54 kb |
Vizualizat: |
de 13608 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.98 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.61 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.29 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.84 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 12:04:35 Titlul subiectului: hrthtr |
87253 |
|
1. #1123 revopsit sus cu rosu, remorca la fel.
2. #109
3. #86 fata
4. #131
5. #149
6. Cabina lui #149
7. Remorca #149
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.34 kb |
Vizualizat: |
de 13606 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.85 kb |
Vizualizat: |
de 13532 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.86 kb |
Vizualizat: |
de 13532 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.83 kb |
Vizualizat: |
de 13532 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.62 kb |
Vizualizat: |
de 13532 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.88 kb |
Vizualizat: |
de 13532 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.92 kb |
Vizualizat: |
de 13532 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 12:29:22 Titlul subiectului: bbbbbb |
87261 |
|
1. #1077
2. #153
3. #140 lateral
4. #153 din nou
5. #1078 din spate
6. #1078 fata
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.5 kb |
Vizualizat: |
de 13688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.3 kb |
Vizualizat: |
de 13533 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.64 kb |
Vizualizat: |
de 13533 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.02 kb |
Vizualizat: |
de 13533 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.14 kb |
Vizualizat: |
de 13533 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.56 kb |
Vizualizat: |
de 13533 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 12:44:32 Titlul subiectului: ggggggggggggggggggg |
87269 |
|
1. #167
2. Remorca #171
3. #1165 din spate
4. #115
5. #1076
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.58 kb |
Vizualizat: |
de 13674 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.35 kb |
Vizualizat: |
de 13533 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.74 kb |
Vizualizat: |
de 13533 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.87 kb |
Vizualizat: |
de 13533 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.99 kb |
Vizualizat: |
de 13533 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 12:49:16 Titlul subiectului: ffffff |
87274 |
|
1. #1165 fata
2. #1185
3. Depou, #127 si #144
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.43 kb |
Vizualizat: |
de 13664 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.6 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.82 kb |
Vizualizat: |
de 13534 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 21 Ian 2008 11:15:39 Titlul subiectului: |
87365 |
|
A iesit astazi in probe cuplul de vagoane T4D 1111+1080. Am vazut ca "se plimbau" 4 mecanici cu el, 2 pentru fiecare vagon, unul in cabina iar celalat in salon. Schema asta (cu mecanic in cabina vagonului 2) am vazut-o si inainte sa le separe pe vagoanele 1046 si 1107 (1046 a primit B4D-ul 215, iar 1107 circula solo).
E un semn bun ca iata au resusit sa repare acest cuplu. Sper sa vad la strada in curand si alte vagoane cu probleme, cum ar fi: GT8 1760, GT6+GB6 260+183.
|
|
Sus |
|
|
adyf117
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2020 Mesaje: 54 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 28 Ian 2008 19:57:19 Titlul subiectului: Vagoane absente de pe "traseu" |
87820 |
|
Dupa cateva luni bune de stationare, inca de prin vara lui 2007, (poate si din cauza unor defecte), 1078-0177 - T4D-B4D, a iesit “afara”, din nou, pe traseu, Sambata, 26.01.2008, la sch II. Dupa revopsirea completa doar, a lui 1078, in aceeasi schema de vopsire, la fel ca si a lui 1046 sau 109-T4R, (“botul” si capatul vagonului, vopsite cu rosu, pana pe acoperis).
Apropo, tot din pozele lui Arnold, se poate vedea ca, remorca, 0194-B4D, perechea lui 1159-T4D, nu mai are boghiele “proprii”, (model de boghiu, prezentat, un pic mai inainte, la T4D-C-B4D-C), la fel ca si la 1174, 1087, 1165, 1120, 1121, 1189, 0175, 0199, ci are boghie de “naveta” de la T4R. Inseamna ca a intrat la un RT serios, atat el, cat si 1159, din moment ce, sunt absente de pe traseu, cam din jurul Sarbatorilor, lui 2007 ! Ramane de vazut si verificat, cum va iesi, din nou, "afara"!
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 28 Feb 2008 09:12:26 Titlul subiectului: |
89239 |
|
Am nimerit intamplator aici si am parcurs cele de mai sus. Am gasit multe informatii interesante, dar, credeti-ma, foarte multe departe de realitate. Pentru cei ce doresc date exacte despre functionarea tramvaielor, in special T4R,T4D sau B4D, sau informatii de uz general, daca doriti, puteti sa-mi adresati orice fel de intrebari, iar in masura in care raspunsurile pot fi facute publice, le veti avea. Fac mentiunea ca lucrez in CTP Arad.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 29 Feb 2008 21:28:30 Titlul subiectului: |
89319 |
|
Eu zic ca puteti sa incepeti prin a confirma/infirma unele supozitii mai noi, cum ar fi:
- ce se va intampla cu vagoanele T4R?
- care din T4D-uri sunt stricate? 1111+1080 este ok, pentru ca nu l-am mai vazut din ziua cand a iesit pe linia 18. (vedeti o postarea a lui Adyf117 de mai sus).
- cati vatmani au trecut pe autobuze, daca au trecut?
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 03 Mar 2008 21:43:50 Titlul subiectului: |
89528 |
|
Vag. T4R sunt intr-o stare tehnica mai rea comparativ cu celelalte, ar fi anormal, ca atunci cand necesitatile circulatiei nu cer un nr. mai mare de vagoane, sa fie folosite. Datorita lucrarilor la infrastructura circulatia este redusa. De asemenea, dotarile T4R sunt mai putine, dar oricum, nici un vag. din parcul CTP nu corespunde noilor norme euro., privind transportul public, situatie ce trebuie lamurita pana in 2012. Pentru T4R si nu numai, exista oferte de modernizare, mai ieftine decat achizitionarea unor vag. noi, dar totul tine de bani, asadar viitor incert. Cum in CTP banii au fost intotdeauna o problema, personal inclin sa cred ca vag. T4R vor fi modernizate.
Exceptand vag. aflate la R.C.(revizie curenta), care, in functie de probleme, poate dura cateva zeci de zile, intr-o situatie mai delicata se afla numai vag. 1121, care are nevoie de grupuri conice (ansamblu pinion-coroana), grupuri care nu sunt produse in tara. Aici trebuie spus ca CTP nu poate achizitiona decat prin licitatie, conform legii, iar grupul conic T4D este altfel decat T4R, deci defecte mecanice la boghiu + probleme birocratice = ... vom vedea noi ce.
Nu cunosc nr. lor exact, sa tot fie vreo 15, dar daca doresti quiksilver, pot afla nr. lor.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 03 Mar 2008 22:54:27 Titlul subiectului: |
89530 |
|
Modernizarea vagoanelor T4R nu stiu in ce masura ar fi eficienta, avand in vedere ca sutn vagoane de capacitate mica. Poate s-ar putea face la fel ca in cazul tatrelor bucurestene, transformarea lor intr-un fel de GT4. Aici ar putea da detalii cei care cunsoc mai bine prob tehnice insa.
Celelalte vagoane ar merita intr-adeva rmodernizate astfel incat sa ne folosim cat mai mult de ele.
Problemele financiare nu stiu cat sunt de corect transpuse. CTP este o regie autonoma a Municipalitatii iar in aceste conditii cred ca orice investitie majora de tipul achizitiei de vehicule noi va fi votata in CLM , iar banii vor veni tot de acolo. Avand in vedere faptul ca se are in vedere extinderea continua a retelei de tramvaie, precum si faptul ca numarul calatorilor este in crestere, tramvaiele existente se vor uza si mai mult iar vehiculele noi vor deveni o necesitate.
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 10:03:57 Titlul subiectului: |
89556 |
|
Cum am spus, variante sunt multe. Pentru T4R, este una care suna interesant: spatele unui vag. vine decupat, ca si fata altuia, intre ele urmand a fi montata o bucata de vag. cu garda joasa, pentru a permite accesul persoanelor aflate in scaune cu rotile (esential), obtinandu-se astfel o unitate dublu articulata. Evident, ar avea loc schimbari radicale in instalatia si aparatajul electric. Ce doream sa spun este ca in forma actuala, zilele vag. T4R sunt numarate (poate si a celorlalte). Consider ca T4R a fost un vagon foarte bun, a tras din greu (poate unii isi amintesc), si a meritat ca investitie.
CTP este o S.A. pachetul majoritar de actiuni detinandu-l Consiliul Local. Indiferent de varianta, modernizare sau vag. noi, vorbim despre zeci sau sute de milioane de euro. In nici un caz CTP nu poate suporta asa ceva, probabil nici CL, se spera la fonduri externe dar si astia sunt interesati de anumite lucruri iar de aici subiectul ma depaseste. Nu cred ca ar fi neaparat necesar vag. noi. Modernizarea presupune ca din vag. ramane doar caroseria iar functional, nu ar exista diferente. In plus, e mai ieftin asa. Sigur, CL are ultimul cuvant.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 06 Mar 2008 19:43:48 Titlul subiectului: 1121 |
89691 |
|
Imi pare foarte rau sa aud ca vag 1121 este tras pe dreapta iar CTP sta pe ganduri la ce sa faca cu el. Este un vag foarte bun si mai ales mi-ar parea rau sa il taie dupa cate plimbari am tras cu el si mai ales ca a lucrat unchiul meu pe el, care acuma este pe autobus. Am inteles ca ii va lua remorca si o va pune dupa 1126 iar 1121 v-a fi folosit pt piese de schimb. Nu am mai avut timp sa ma duc prin depou sa vad situatia de pe acolo dar sigur in scurt timp o voi face.
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 06 Mar 2008 23:01:44 Titlul subiectului: |
89703 |
|
Era doar o chestiune de timp pana ca primul T4D sa fi fost casat. Oricum, probleme mari nu am avut decat cu 1121 si 1111, si se pare ca ultimul a supravietuit. Nu cred ca CTP va organiza licitatie pentru reparatii la un singur vagon, eventual doar daca si altele ar fi avut aceiasi defectiune.
|
|
Sus |
|
|
G-man
Data înscrierii: 06/Oct/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2013 Mesaje: 13 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 07 Mar 2008 13:46:40 Titlul subiectului: Tatre |
89718 |
|
Eu nu inteleg de ce tramvaiele Tatra umbla cuplate cate 2 atunci cand nu au remorca Sunt pe post de remorca sau unu dintre ele este defect?
|
|
Sus |
|
|
scorpion
Data înscrierii: 01/Mai/2007 Ultima vizita: 26/Iun/2014 Mesaje: 38 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 07 Mar 2008 13:55:46 Titlul subiectului: |
89721 |
|
In Arad la ora de varf e foarte mare inghesuiala, iar cum sunt putin B4D-uri, pentru a face fata traficului mare de calatori se leanga in tandem 2 vagoane.
Amblele sunt legate prin comanda multipla, deci accelereaza si franeaza la fel, consuma de doua ori mai mult, dar incap si de doua ori mai multi calatori.
_________________
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 16 Mar 2008 00:57:58 Titlul subiectului: |
90191 |
|
Vagonul 147 este casat.
Nu exista vreo oferta concreta pentru alte T4D.
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 11 Apr 2008 11:06:53 Titlul subiectului: |
91746 |
|
Astazi am vazut ca a iesit in proba tramvaiul 1126 cu remorca #209, fosta remorca a (fostului) vagon T4D #1121.
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 26 Apr 2008 20:00:21 Titlul subiectului: |
92556 |
|
1126+209
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.99 kb |
Vizualizat: |
de 12588 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 07 Iun 2008 14:04:21 Titlul subiectului: tramvaiele 'reci' |
94219 |
|
Una dintre pozele cu 1121.
Pentru mai multe poze, contactati-ma pe messenger, am si poze cu 127 rosu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.01 kb |
Vizualizat: |
de 12388 ori |
|
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|