Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 09 Dec 2007 20:14:24    Titlul subiectului: 85577

Echipamentul din poza 5 de la Piata Victoriei este o antena GSM a celor de la VODAFONE, deci un factor de iradiere foarte mare, ca de fapt insusi telefonul mobil!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Dec 2007 15:55:33    Titlul subiectului: 85800

Probabil, insa in metrou nu stationeaza nimeni langa ea prea mult.
O poza din statia de metrou ce pe vremuri aparea in toate manualele (istorie, spaniola, engleza): Titan!



titan.jpg
 Descriere:
Statia de metrou Titan, de pe Linia 1
 Mărime fișier:  231.12 kb
 Vizualizat:  de 25920 ori

titan.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 16 Dec 2007 22:27:40    Titlul subiectului: 85813

Era celebra din mai multe puncte de vedere:
- singura statie din retea care avea un asemenea volum, fara stalpi.
- la construirea ei a trebuit sa fie inghetat solul pentru a se putea excava.
- structura de bolta a tavanului preia fortele, fara sa mai fie nevoie de puncte de spriijin (stalpi).
E sinonima cu "videoclipul" cantecului "Trenul galben fara cai".

Acum au mai aparut cateva statii fara stalpi - Piata Muncii si parca pe M4 inca una.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 16 Dec 2007 23:37:14    Titlul subiectului: 85818

In Metrou aceasta statie este poreclita Sala de Sport.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2008 13:07:17    Titlul subiectului: 87996

Azi am avut o treabă în oraș și pentru deplasare am folosit metroul.
În rama IVA cu care am mers, mi-a sărit în ochi o hartă reactualizată, din cele lipite pe dispersoarele de la lămpile de iluminat.
Mi-au atras atenția câteva aspecte:
1. Știu că au fost discuții, la un moment dat, privind numerele alocate magistralelor. Pe acestă hartă, lucrurile sunt clare și așa cum mi se par și mie că ar trebui să fie, în mod normal:
M1 : Pantelimon - Eroilor - Dristor
M2 : I.M.G.B. - Pipera
M3 : Eroilor - Industriilor
M4 : Gara de Nord - 1 Mai

2. Semnele convenționale pentru stații au fost "updatate", în sensul că în locul acelor cercuri simple, identice pentru toate stațiile, au fost puse 2 semne distincte, în funcție de tipul stației, cu peron central sau lateral, așa cum vedeți în desenele atașate.
3. Bucureștiul este împărțit în 19 zone distincte. În dreptul fiecărei zone sunt trecute cartierele deservite.
Care o fi ideea, se pregătește cumva o tarifare pe zone?!? Inițial am crezut că vor să facă un fel de ghid, adică "Vrei să ajungi în zona X, adică cartierul Colentina?" "Atunci trebuie să coborâți la stația Y"; dar cum n-am văzut nimic de genul ăsta, mi se pare suspect felul cum au fost plasate acolo, pur și simplu, aceste zone, fără nici o explicație...



central.jpg
 Descriere:
StaĂŸie cu peron central
 Mărime fișier:  1.63 kb
 Vizualizat:  de 25683 ori

central.jpg



lateral.jpg
 Descriere:
StaĂŸie cu peron lateral
 Mărime fișier:  1.52 kb
 Vizualizat:  de 25683 ori

lateral.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 00:25:46    Titlul subiectului: statii-1529 88037

Piata Victoriei...pe harta PV1 este notata pe M1 si PV2 este notata pe M2...in realitate este invers, plus ca pe M2 PV1 are peroane laterale...nu peron central, ca pe diagrama...

Cine trece pe la statia Gorjului, il rog sa tina ochii inchisi...noua zugraveala este deplorabila...dupa cum se stie statia a fost o combinatie de galben si negru, plus placajul bej...ei bine, acum peretii sunt zugraviti bleo...peretele liniei are placajul galben, masca de la scara rulanta tot galbena, partea de jos a peretelui cu linia este jumate mov, jumate negru...totul arata...
Plus ca unde s-a zugravit azi noapte s-a si infiltrat apa si s-au inundat peretii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 10:33:46    Titlul subiectului: 88048

Probleme similare, cu infiltratiile sunt si la statiile Grivita si 1 Mai de pe M4 (cele mai noi statii de metrou).
Gorjului este oarecum o statie mai speciala, fiind alcatuita din doua jumatati, intai s-a dat in folosinta o jumatate de statie (sens spre Industriilor) iar dupa cativa ani s-a dat in folosinta si sensul spre Eroilor. De exemplu peronul liniei 1 (sens spre Industriilor) este mult mai ingust fata de peronul liniei 2 (sens spre Eroilor).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2008 12:30:53    Titlul subiectului: 89085

Vreau sa aduc in discutie traseul de pe M1. Metroul de pe M1 circula intre Dristor2-Piata Victoriei 1- Gara de Nord 1- Eroilor-Piata Unirii 1-Nicolae Grigorescu 1- Republica. Aici ele intorc. Ca sa ajungi la Pantelimon, astepti o IVA vopsita peste tot si care vine din ora in ora aproape. Ea merge numai o statie intre Republica si Pantelimon. Cand ajunge la Pantelimon, o statie cu o singura linie, mecanicii schimba capul si se intorc spre Republica, prin acelasi tunel. Intre Republica si Pantelimon sunt 2 tuneluri inelare. Mi se pare bataie de joc. Puteau sa circule pana ala Pantelimon. Ajungeau in statie, fac schimbul de calatori, si dupa aceea trebuie bagat pe cealalta linie si dus spre Republica unde isi continua drumul. Offfffff... In poza este statia Pantelimon care are un singur peron. Cealalta linie n-are.
O arhitectura interesanta are statia Republica.
Un indemn din statie Republica in ultima poza.



Imag032.jpg
 Descriere:
Statia Pantelimon
 Mărime fișier:  245.75 kb
 Vizualizat:  de 25225 ori

Imag032.jpg



Imag031.jpg
 Descriere:
Statia Pantelimon
 Mărime fișier:  272.71 kb
 Vizualizat:  de 25225 ori

Imag031.jpg



Imag028.jpg
 Descriere:
Republica
 Mărime fișier:  360.47 kb
 Vizualizat:  de 25225 ori

Imag028.jpg



Imag027.jpg
 Descriere:
Republica
 Mărime fișier:  267.79 kb
 Vizualizat:  de 25225 ori

Imag027.jpg



Imag026.jpg
 Descriere:
Nu va mai Urinati aici, Republica.
 Mărime fișier:  352.41 kb
 Vizualizat:  de 25225 ori

Imag026.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
vvvladut



Data înscrierii: 28/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2008
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2008 19:26:48    Titlul subiectului: 1529 89262

Ar putea cineva sa imi explice de ce una dintre iesirile statiie Semanatoarea nu este nicodata folosita? A fost vreodata? Daca da, de ce nu mai este?
Eu unul sunt convins ca ar fi destui calatori, mai ales de cand cu Emag si firmele ce isi au sediul mai aproape de acea intrare in complexul Semanatoarea. Am observat ca iesirea este folosita mereu de angajatii metroului, care seara o inchid cu un lacat la o plasa de sarma. Pe geamul usii inchise de la suprafata se vede interiorul iesirii, cu tot cu scari si pare totul ok, atat doar ca nu stiu sa fi fost niciodata deschisa de cand m-am mutat in Bucuresti, adica 1999. Ce imi scapa?
Ar trebui sa vedeti fluxul de calatori care "migreaza" o statie cu 601 pana la cealalta intrare in metrou. Acea intrare sta inchisa pentru ca asa e decis Metrorexul, adica cei care ar vrea sa intre in metrou din partea aia sunt nesemnificativi? Chiar daca intra o singura persoana pe zi pe acolo, ce ii costa sa nu puna lacatul la usa? Nu puteau convinge femeia de serviciu sa dea o matura si pe acolo?
Semanatoarea o sa aiba un flux al naibii de mare in urmatorii ani - de fapt cred ca e cu mult mai mare acum decat acum 3 ani sa zicem, gratie miriadului de firme ce si-au gasit sediu in fosta uzina. O data cu terminarea cladirii de birouri (care e doar faza 1 din proiectul de transformare a zonei) traficul se va mari considerabil cu siguranta. Oricum Metrorex nu pare sa dea 2 bani pe asta; daca lipsesc punctele de control al accesului, asta nu inseamna decat economii stupide in detrimentul confortului calatorilor. De ce nu fac la toate statiile asa? Sa inchida calea de acces care e mai putin folosita din cele 2 minim ale fiecarei statii - de ce sa mai cheltuiasca atat pe aparatele de control? De ce sa mai plateasca o tanti ca sa se plictiseasca toata ziua in cutiuta ei? De ce sa de femeia de serviciu cu mopul la 2 iesiri cand poate sa dea numai la una?

Tipic administratie de stat, tipic Bucuresti, tipic Romania...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2008 20:09:26    Titlul subiectului: 89263

Valabil pentru mai multe statii, printre care si Pacii.
Probabil ca nu erau suficienti calatori cat sa merite o casiera si un scorseze... Razz
Sunt alte probleme arzatoare la metrou, pentru moment! Smile
De exemplu timpii de succedare, care nemultumesc sute de mii de calatori zilnic, nu 50 Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2008 23:06:37    Titlul subiectului: 89272

Una din intrarile de la Semanatoarea nu a fost folosita din cauza traficului scazut in acea zona, in vecinatate aflandu-se o doar o intrare secundara in uzina (actuala intrare la ceea ce a mai ramas din Semanatoarea de alta data). Fluxurile de calatori migrau catre iesirea dinspre camine si Poarta 1 a Semanatorii. Probabil ca odata cu revigorarea zonei, vor generate fluxuri de calatori care sa foloseasca ambele intrari. Pacii este in aceeasi situatie cu iesirea spre Turbomecanica. Un timp chiar si iesirea de la Grozavest dinspre Carerefour a stat inchisa (cea cu "dosul" la strada).
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2008 23:37:26    Titlul subiectului: 89275

Acea intrare nu mai are nici cabina de control acces, nici aparate de permisiune a intrarii. Cat despre o deschidere in viitor ma indoiesc. Semanatoarea nu are un flux de calatori asa de mare incat sa redeschida intrarea. Daca in viior se va crea un flux continuu poate ca se va putea deschide. Dar acel acces il stiu inchis chiar din 90, poate chiar mai devreme. Pe cand cel de la Grozavesti a stat inchis doar cativa ani.

Asa cum s-a redeschis capatul de la Grozavesti sau capatul de la Dristor 2, de exemplu, asa se va intampla si la Semanatoarea, daca situatia o va cere. Insa acum aceasta nu o cere. Calatoresc zilnic pe acest tronson si cam stiu ce trafic este in acea statie. Si stai linistit, se spala toata statia seara sau noaptea. De fapt aceasta practica exista in toate statiile de metrou.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vvvladut



Data înscrierii: 28/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2008
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 19:48:30    Titlul subiectului: 89311

Ba situatia o cere, chiar daca nu treceau pe acolo decat 10 oameni pe zi, tot o cerea. E de bun simt sa construiesti 2 iesiri pentru o statie de metrou si este de foarte putin bun simt sa tii una din ele inchisa fara nici un motiv logic. Intotdeauna am crezut ca e un motiv ascuns noua muritorilor, de asta am intrebat pe acest forum de cunoscatori. Ma intristeaza faptul ca nu e nici un motiv ascuns...

Ce e enervant e ca ar fi atat de simplu sa se rezolve...mult mai simplu decat micsorarea timpilor de succedare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 22:50:42    Titlul subiectului: 89331

vvvladut a scris:
chiar daca nu treceau pe acolo decat 10 oameni pe zi, tot o cerea.
Oare? Nu uita ca nu vorbim de 1 casierita/controloare de acces + 1 agent de paza ci de 4 din fiecare pentru asigurarea unui program de 19 ore, 7 zile din 7 al intrarii; sunt deci salariile a 8 oameni.

Plus ca daca ar fi vorba de a se umbla la statiile cu acces dintr-o singura parte cred ca ar fi mai justificat un al doilea set de iesiri la Costin Georgian, acolo o potentiala iesire la capatul dinspre Titan al statiei ar fi folosita probabil de jumatate de utilizatorii statiei.

In lista de statii care au stat cu o intrare inchisa e de adaugat si Titan care avea iesirea dinspre parc inchisa acum vreo 10 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 00:18:09    Titlul subiectului: 1529 89343

Nu uitati si de asa zisa iesire de la Tineretului...chiar as fi curios sa aflu ce s-a intamplat cu adevarat acolo deoarece spatiul de acolo este chiar si pt scara rulanta...pana unde urca acele scari? stie cineva ceva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mazuish



Data înscrierii: 30/Oct/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 02:29:30    Titlul subiectului: 89349

Mergand spre Unirii, dupa intersectia cu Bd. Lanariei, e un capac de metal incadrat de borduri. Acolo trebuia sa fie intrarea respectiva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vvvladut



Data înscrierii: 28/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2008
Mesaje: 9
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Mar 2008 19:27:22    Titlul subiectului: 89515

stfp a scris:
de 4 din fiecare pentru asigurarea unui program de 19 ore, 7 zile din 7 al intrarii; sunt deci salariile a 8 oameni.
Da, salariile a 8 oameni. Sau tu spui ca salariile a 8 oameni, plus infrastructura (aparatele de validare si o ghereta de tabla) sunt o investitie mai mare sau la fel de mare decat cea pentru micsorarea timpilor de sucedare? Nu am spus ca s-ar rezolva fara nici o cheltuiala, am spus ca s-a rezolva MULT mai simplu decat o problema cum ar fi micsorarea timpilor de succedare, si raman la parerea mea.

Din nou, poate problema pare triviala fata de altele de "calibru mare", dar vreau sa va reamintesc tuturor ca ceea ce numim confort este compus din multe multe chestiuni triviale, subiective, banale, sau cum vreti sa le numiti, si ca "daca merge si asa" este acceptat ca deviza a Metrorex (sau a oricarei autoritati), atunci in curand nu o sa ne mai putem plange nici de timpii de succedare sau de extinderea retelei, pentru ca - nu-i asa? - "merge si asa".

Eu unul sunt in continuare dezamagit sa aflu ca nu e nici un motiv secret pentru care e inchisa acea iesire la Semanatoarea (speram sa aud ceva de genul: acea iesire este de fapt camuflata in iesire din statie: de fapt ea da direct in ascunzatoarea secreta a lui Ceausescu Very Happy) Si acum aflu ca nici macar nu e singura statie in situatia asta...cu restul ce or fi avut? Tot asa, erau "irelevante" ca nr de calatori? Sau nu aveau din ce sa mai plateasca 8 oameni?

Are cineva si vreun argument pentru care o iesire construita sa nu fie si data in folosinta? Mie personal mi se pare o tampenie sa construiesti ceva si sa il lasi nefolosit. E ca si cum ar fi construit o statie noua intre Semanatoarea si Grozavesti, sa zicem, si apoi ar inchide-o cu lacatul pentru ca si-ar da seama ca nu intra pe acolo decat un numar insignifiant de oameni.

Mi se spune ca se va deschide acea intrare daca va fi nevoie in viitor. Ce inseamna asta mai exact? Care este acel prag dintre un numar "insignifiant" de oameni si un numar semnificativ? Si cum se va observa depasirea acestui prag? Va pune Metrorexul un om la iesirea folosita din Semanatoarea care va sta cu o hartie in mana si va intreba calatorii: "Daca cealalta iesire ar fi fost deschisa, ati fi folosit-o sau tot pe aici ati fi iesit?"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 15:52:54    Titlul subiectului: 89571

Poate ca pe vremea lu' Ceausescu iesirile alea au fost construite din megalomanie, ca sa fie ditai punctele de acces in toate statiile, insa daca s-a descoperit ca nu sunt rentabile, mai ales in economia distrusa a deceniului '90, de ce ar trebui sa ne para rau? Nici acum, nu cred ca ar ajuta pe cineva, daca s-a decide brusc sa deschida toate portile disponibile, si sa instaleze infrasctructura si sa angajeze oameni pentru toate.
Sa zicem ca la Tineretului, ar construi pana la capat, si ar da drumul la cealalta cale de acces. Cati oameni ar intra pe zi? Cei cativa care locuiesc in blocurile din zona, fiindca majoritatea ar veni dinspre intersectie, si poate din statia de autobuz, mult mai apropiata de galeria existenta. Si totusi angajatii din acel capat inseamna bani, nu mai vorbim de aparate, plata utilitatilor etc. O investitie care s-ar amortiza destul de greu, in conditiile in care cu banii aia, poate gasesc ceva mai util, de exemplu, sa construiasca niste WCuri in unele statii mai circulate sau sa cumpere automate de bilete sau, de ce nu, sa termine mai repede statiile in constructie. Confused
Discutia asta e echivalentul economic la a asigura adaposturi in absolut toate statiile RATB, chiar daca se afla in Giulesti-Sarbi sau IMGB. O investitie care isi gaseste un loc mai bun in alta parte... Rolling Eyes

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 18:37:21    Titlul subiectului: 89582

Dupa cum se stie, metroul poate servi si ca adapost antiaerian, in caz de razboi.
Cand va creste fluxul de calatori probabil se vor deschide si iesirile nefolosite de la Pacii, Politehnica, Semanatoarea etc.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Mie 05 Mar 2008 16:29:07    Titlul subiectului: 89628

Conteaza foarte mult dezvoltarea exterioara a zonelor respective...
Inchiderea statiilor s-a realizat pe statisticile care le generau aparatele de taxat care spuneau exact cati calatori coboara prin respectivele intrari. Cum numarul lor era mic, s-a inchis statia.

Cand se va dezvolta zona afara sau se vor observa fluxuri mari de calatori atunci se vor deschide statiile.

Metroul nu a fost construit pe anii 80, ci s-a creeat o perspectiva a viitorului...de aceea avem astfel de situatii...cand se va extinde Bucurestiul, or sa le dea drumul Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu_alex



Data înscrierii: 06/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2010
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Mar 2008 16:37:11    Titlul subiectului: 89631

Mult timp la statia Titan iesirea din parc a fost inchisa. Acum este din nou deschisa. La Politehnica nu stiu sa fie vreo intrare inchisa. Poate doar cea dinspre Institutul Politehnic sa fie inchisa in weekend, ca nu iese nici un student pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mie 05 Mar 2008 19:16:53    Titlul subiectului: 89638

La statia de metrou "Politehnica" sunt in realitate 4 intrari si doar 3 sunt folosite sau folosibile. Mai exista o iesire in acelasi plan cu cea denivelata dinspre rectoratul universitatii Politehnice care se pare ca ar fi localizata in perimetrul zonei de protectie sanitara de la Grozavesti.

La modul general sunt destul de multe statii de metrou care au macar unul din punctele de acces inchis (Pacii, Gara de Nord, Semanatoarea sunt doar cateva dintre ele).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu_alex



Data înscrierii: 06/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2010
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Mar 2008 19:16:57    Titlul subiectului: 89688

fider a scris:
La statia de metrou "Politehnica" sunt in realitate 4 intrari si doar 3 sunt folosite sau folosibile.
Aceea iesire paralela cu iesirea din UPB nu este o iesire pentru calatori, adica publicul larg. Politehnica are 3 iesiri. 1 care iese paralel cu bulevardul Iuliu Maniu, una iese perpendicular pe el si alta in UPB. Aceea inchisa este o intrare pentru cei care se ocupa cu intretinerea, stafful tehnic daca il pot numi asa. Ai observat ca se poate intra si cu masina? Cred ca da undeva in spatele casei de facut abonamente si de acolo jos la macaze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2008 22:57:13    Titlul subiectului: 1529 89888

La statia Eroii Revolutiei se mai realizeaza inca 2 intrari ca la Crangasi, pe peronul de tramvai.

Uitati in ce stadiu sunt lucrarile azi, 10 martie.



DSCF0726.jpg
 Descriere:
Lucrarile
 Mărime fișier:  1.32 MB
 Vizualizat:  de 25126 ori

DSCF0726.jpg



DSCF0727.jpg
 Descriere:
Gura de iesire din metrou este in cosntructie
 Mărime fișier:  1.36 MB
 Vizualizat:  de 25126 ori

DSCF0727.jpg



DSCF0729.jpg
 Descriere:
Gura de iesire din metrou este in cosntructie
 Mărime fișier:  1.33 MB
 Vizualizat:  de 25126 ori

DSCF0729.jpg



DSCF0730.jpg
 Descriere:
Gura de iesire din metrou este in cosntructie
 Mărime fișier:  1.32 MB
 Vizualizat:  de 25126 ori

DSCF0730.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Mar 2008 00:36:40    Titlul subiectului: 89954

Statia Pacii, pe M3. In ultima poza, partea supraterana a statiei.


Captured 2008-3-11 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.96 kb
 Vizualizat:  de 25594 ori

Captured 2008-3-11 00003.JPG



Captured 2008-3-11 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.33 kb
 Vizualizat:  de 25594 ori

Captured 2008-3-11 00004.JPG



Captured 2008-3-11 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.56 kb
 Vizualizat:  de 25594 ori

Captured 2008-3-11 00005.JPG



Captured 2008-3-11 00007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.73 kb
 Vizualizat:  de 25594 ori

Captured 2008-3-11 00007.JPG



Captured 2008-3-11 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.94 kb
 Vizualizat:  de 25594 ori

Captured 2008-3-11 00008.JPG



Captured 2008-3-11 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.9 kb
 Vizualizat:  de 25594 ori

Captured 2008-3-11 00009.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 2 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community