Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Mercedes Citaro din prima serie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2008 16:06:36    Titlul subiectului: 87325

Interesant. S-ar putea sa fie un defect de proiectare? Se poate intampla. Desi sincer nu cred. Eu umblu mult cu Citaro, si pe ploi grele si continue si nu am vazut acest fenomen... am vazut putin condens, dar atit.
In cazul in care exista acea defectiune de proiectare nu e necesar sa pornim revolutie, ci sa cerem firmei producatoare sa le retraga si sa le remedieze, la fel cum se face cu masinile mici.
Ar mai putea fi o ipoteza: sa fie ceva gresit setat de soferi, se poate intampla si asta. Astept pe cineva tare la tehnic sa ne lamureasca inainte sa aprindem tortele... Sa imi fie cu iertare, dar eu, si daca ploua in ele cu galeata, tot sunt bucuros de reimprospatarea de parc auto...

Mai poate fi o varianta, din cauza temperaturilor scazute, a inghetat plasticul... cu o pelicula foarte subtire. Apoi de la incalzirea din interior s-a topit...ca la frigider!

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2008 17:39:40    Titlul subiectului: 87329

Nu cred la ipoteza defectului de fabricare. In Roma e plin de Citaro dar nu am vazut in viata mea toata apa aia inauntru...
_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Iun/2024
Mesaje: 166
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2008 22:01:50    Titlul subiectului: 87342

In Roma nici nu ninge cum ninge in Bucuresti...merg pe varianta acumularii de apa provenite de la condens
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 00:26:15    Titlul subiectului: 87353

Tot legat de Citaro: Poate cineva sa afle ce numar de parc i-a fost alocat fostului autobuz Citaro din primul lot #4610 (B-61-PDZ) ? Precis a primit un numar sub 4600 dar nu reusesc sa imi dau seama care e acest numar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 15:09:18    Titlul subiectului: 87374

#4599 deoarece este ultimul citaro din primul lot
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 16:19:29    Titlul subiectului: 87380

stfp a scris:
Tot legat de Citaro: Poate cineva sa afle ce numar de parc i-a fost alocat fostului autobuz Citaro din primul lot #4610 (B-61-PDZ) ? Precis a primit un numar sub 4600 dar nu reusesc sa imi dau seama care e acest numar.
Daf686 a scris:
#4599 deoarece este ultimul citaro din primul lot
Ma scuzati daca va contrazic, dar dupa informatia lui bogdan71 care a fost postata in sectiunea "Diverse (Bucuresti)" subiectul "Numere de parc", am tras concluzia ca fostul #4610 (B-61-PDZ) este, in prezent, #4545.
bogdan71 a scris:
Mai precis, s-a omis plaja #4535 - #4559, citeva autobuze din aceasta venind cu autocolantul cu un numar de parc mai mare cu 65 fata de cel corect(deci, #4535 a venit ca #4600, etc.).

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 17:41:11    Titlul subiectului: 87383

Aparat de aer conditionat montat pe acoperisul autobuzului 4575, astazi pe linia 335


2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.71 kb
 Vizualizat:  de 15689 ori

2.jpg



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.56 kb
 Vizualizat:  de 15689 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
citarito



Data înscrierii: 21/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 23:32:18    Titlul subiectului: htheheh 87841

Picuratul ca picurat insa din pacate civilizatia calatorilor din Romania isi spune inca odata cuvantul Sad L-am vazut pe 4376 de la autobaza MIlitari avand la scaunele din fata pe partea cu soferul barele de plastic (pe care isi poate sprijini mana cel care sta jos) taiate si rupte. Sper doar ca acele camere video de pe Citaro 2 sa nu fie de panorama ca la Irisbus, iar cine face astfel de magarii sa se aleaga cu dosar penal. De acum cred ca e vorba de rautate si bataie de joc.
Iar legat de aerul conditionat, pe Citaro 1 cand se va incepe montarea acestora la mai multe vehicule? Wink ...ca deocamdata sunt doar cateva 4188, 4575..etc..

_________________
Jerysor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2008 15:31:28    Titlul subiectului: 87859

La Mercedesuri nu mai e ca la DAC-uri, unde șoferii făceau CAR să recaroseze autobuzele...
Totul se face sub stricta supraveghere a EvoBus, fiind montate doar dispozitive agreate de aceștia (de fapt, cred că tot EvoBus le și montează).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2008 17:29:18    Titlul subiectului: 87863

Asta doar pe perioada garantiei de 3 ani sau si dupa ce expira garantia ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 23:09:45    Titlul subiectului: 88075

Am mers zilele trecute cu #4231 pe linia 311 si geamul despartitor intre ultima usa si cele trei scaune era spart, iar plasticul la doua dintre scaune era schimbat, dar cu o nuanta mai inchisa. Pacat cam devreme au inceput sa le distruga, mai ales ca aceasta linie e una destul de linistita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2008 15:05:10    Titlul subiectului: Soferi Mercedes-urilor pe "bulevardul" Prezan 88336

Iata cum arata aparatul montat pe #4128 (Nordului):
1. Interiorul
2. Exteriorul
Autobaza Pipera, spre deosebirea celor de la Nordului, a pus in circulatie mai multe autobuze de acest tip. Ma tem este ritmul in care soferii de pe linia 330 circula pe "bulevardul istoric" cu pietre cubice Bd. Maresal Constantin Prezan. Aseara m-am intors cu un 330 vechi (Citaro 1) si, pe Bd. Maresal Prezan, a circulat cu o viteza "excesiva" pentru autobuze (nu stiu cat a fost, dar, spre deosebirea altor autobuze, inclusiv expres-uri, care circula cu 25-30 km/h pe acel "bulevard" (chiar daca e mare, nu merita aceasta denumire de bulevard, din cauza infrastructura extrem de modesta), eu cred ca soferul a circulat cu 40 la ora, ca si cum ar circula cu un DAF vechi de mai mult de 10 ani. De ce ma tem de acest gest al soferului (poate si mai multi soferi)? Fiindca, daca o masina ar circula pe un "bulevard" ca M. Constantin Prezan cu viteza de 40 la ora, si ritmul va fi mentinut asa pentru o perioada de 12 luni (1 an), masina va fi la fel de uzata cat o masina care circula pe cea mai nedenivelata strada din lume pentru un deceniu intreg. Bine ca autobuzul in care m-am aflat in momentul acela e un Citaro vechi. Dar daca era noul Citaro? Daca ritmul asta se va mentine pentru un timp indelungat, eu cred ca noilor Citaro vor arata mai rau ca cele mai neingrijite autobuze din Bucuresti intr-un viitor apropiat... Evil or Very Mad



mercedes_citaro_1_4128_cu_ac_1_240.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.77 kb
 Vizualizat:  de 14366 ori

mercedes_citaro_1_4128_cu_ac_1_240.jpg



mercedes_citaro_1_4128_cu_ac_2_585.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.78 kb
 Vizualizat:  de 14366 ori

mercedes_citaro_1_4128_cu_ac_2_585.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2008 19:04:11    Titlul subiectului: 88393

Pe bulevardul Constanti Prezan, autobuzele (inclusiv Citaro), in zilele lucratoare pot circula cu viteze mai mari doar dimineata pana la ora 7 sau seara dupa ora 21. In restul intervalului, chiar daca ar vrea sa circule cu viteze mare acest lucru este imposibil datorita numarului mare de masini. In orele de varf, cozile de masini se intind de la Piata Charles de Gaule pana la Arcul de Triumf sau chiar mai sus pe Kiselef inspre Piata Presei Libere.
Prima reactie a calatorilor de pe 330 la intorducerea Citarourilor pe aceasta linie a fost ceva de genul, ce pacat ca s-au scos DAF-urile, erau mult mai rapide.

Un Mercedes Citaro (#4158) pozat pe linia 330.



Captured 2008-2-8 00018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.54 kb
 Vizualizat:  de 15486 ori

Captured 2008-2-8 00018.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 15 Feb 2008 10:31:53    Titlul subiectului: 88691

In firul de discutie dedicat autobuzelor DAF:
MagnuM4WD a scris:
... actualul Citaro - care, fie vorba intre noi, este submotorizat ...
De ce spui ca Citaro e submotorizat? Cum am mai spus, este plin de Citaro 1 prin Europa si vad ca e foarte agreat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2008 22:55:03    Titlul subiectului: 89121

In seara asta in jurul orei 21.50 am vazut la Piata Veteranilor, pe sensul spre centru, un Citaro din prima serie pe linia 236. Doar acum o zi sau doua am vazut pe aceeasi linie Rocar DeSimon; nu stiu daca s-au inlocuit toate autobuzele sau intamplarea de asta-seara era doar un experiment.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 16:27:43    Titlul subiectului: 89147

Pot spune ca aceasta linie este full Citaro, eu unul cel putin nu am vazut ieri niciun Rocar De Simon si aproape am circulat de la un capat la celalalt al liniei 236 si ca atare se mai adauga o linie de autobuze "marca Citaro" la Militari au mai ramas doua lini fara Citaro, 105 si 178, ceea ce ma face sa cred ca pe aceste linii se va baga cand va sosi lotul de Citaro2!

Admin edit: Tot la Militari cu Rocar DeSimon mai sunt si 173 si 221.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citarito



Data înscrierii: 21/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Feb 2008 08:57:29    Titlul subiectului: 34t34t43 89191

Din punctul meu de vedere, dupa ce am ascultat atent zgomotul motoarelor de pe Citaro 2, am ajuns la urmatoarea concluzie: Mercedes Citaro 1 au un motor mai silentios, cel de pe Citaro 2 este mai zgomotos. Poate sa fie din cauza diferentei de putere sau unei configuratii diferite dar asta e parerea mea. Cel putin cand stationeaza la semafor, la Citaro 1 abia se aude motorul in schimb la Citaro 2 "toarce" destul.
Asta a fost senzatia mea dar as vrea sa stiu ce impresii au si alte persoane. Confused Idea

_________________
Jerysor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 20 Mar 2008 17:11:39    Titlul subiectului: #4402 a ramas cu geamuri mici 90379

Am constatat ca unele autobuze Mercedes au fost plimbate de la o autobaza la cealalta (Nordului a primit pe #4109 iar Pipera pe cel dotat cu A/C #4188)... Oare mutarile au fost cauzate de numar scazut al lotului Citaro sau, pur si simplu, o mutare?
Ca o completare, fiecare autobuz marca "Mercedes" primeste o serie O (Omnibus); Mercedes Citaro (si 1 si 2) a primit seria "Omnibus 530" - O 530.

Dupa experienta neplacuta in timpul caniculei de vara trecuta, cei din RATB au schimbat geamurile vechi de pe Citaro-urile seria #4100-#4499 cu cele culisante. Iar unul dintre ele a ramas cu geamuri "traditionale". El e #4402, de la Autobaza Alexandria. Azi era pe linia 368, iar cand am vazut acest autobuz cu geamurile mici m-a surprins, fiindca restul autobuzelor aveau geamuri culisante. Oare acest autobuz va fi echipat cu A/C sau, pur si simplu, el a fost uitat de cei care au schimbat geamurile? Sau in timpul schimbarii geamurilor nu a mai existat suficiente geamuri pentru #4402, iar acum, cand vine frigul, cei care s-au ocupat de schimbatul geamurilor au uitat de #4402, singurul autobuz Mercedes Citaro 1 din lotul RATB-ului "dotat" cu geamuri clasice?

_________________


Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Vin 21 Mar 2008 11:13:51, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Vin 21 Mar 2008 21:23:31    Titlul subiectului: 90413

Ieri am luat pe linia 131 pe #4129, ceva obisnuit pana cand s-a dat comanda de inchidere a usilor, care spre uimirea mea se trantesc foarte violent si cu un zgomot de se sperie si cel mai linistit calator! Am inteles ca au un sistem de reglaj, dar cred ca aici s-a intrecut masura! Astfel trantindu-se se inchid mai repede, dar ma intreb cat vor rezista in modul acesta de lucru? Cand ma dau jos la Casa Presei Libere observ ca banda aceea de plastic pozitionata la plafon unde sticla se uneste cu fibra de sticla lipsea deasupra usii a 2-a, iar restul erau in proces de dezlipire (probabil ca vor cadea si acelea fara sa fie puse la loc) asta dupa un an si ceva! Bine ca le-au facut asigurari ca platesc soferii piesele la ele in rate mai ceva ca la magazine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 11:58:05    Titlul subiectului: 91058

Un sofer umplea rezervorul cu lichid de geamuri. In loc sa puna lichid special de geamuri, el il umplea cu apa de la cismea. Offf Sad
#4225 pe linia 122



Imag032.jpg
 Descriere:
#4225 pe linia 122
 Mărime fișier:  76.49 kb
 Vizualizat:  de 14751 ori

Imag032.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 30 Mar 2008 12:07:57    Titlul subiectului: Abtibild de la Aeroport "Henri Coanda" pe #4582 91059

Astazi am observat, la coltul stang de pe parbrizul lui #4582 (un expres), era lipita un abtibild galben, pe care scrie numarul de inmatriculare (B 61 PDD) si insriptia Aeroportul International "Henri Coanda", precum si simbolul institutiei. Abtibildurile s-au aplicat si la restul autobuzelor-expres? Inseamna ca, acum, accesul in aeroport este restrictionat...
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 31 Mar 2008 12:06:17    Titlul subiectului: 91130

Aseara in Ghencea, erau vreo 4 autobuze Citaro, n-am retinut liniile. 3 din 4 autobuze care erau acolo erau chituite in partea din spate si/sau laterala. Prezentau urme de lovituri. Am fotografiat numai unul din ele ca incepuse un vatman sa faca gura! Mad Mad . E domeniul public! La metrou nu ai voie sa faci poze ca este Obiectiv militar protejat, Rolling Eyes, dar la autobuze, tramvaie si trolee parerea mea ca este voie! Ele stau pe domeniul public!


DSC00011.JPG
 Descriere:
Linia 126 la Ghencea, Masina #4462.
 Mărime fișier:  60.06 kb
 Vizualizat:  de 14667 ori

DSC00011.JPG



DSC00012.JPG
 Descriere:
B 56 HTN. Prezinta urme de chit si de lovitura
 Mărime fișier:  37.12 kb
 Vizualizat:  de 14667 ori

DSC00012.JPG



DSC00013.JPG
 Descriere:
Sub stopul din stanga inca mai este indoita tabla sau materialul din care este facut
 Mărime fișier:  37.91 kb
 Vizualizat:  de 14667 ori

DSC00013.JPG



DSC00014.JPG
 Descriere:
Priviti cu atentie. Vopseaua aplicata este alba, nu cremul acela deschis.
 Mărime fișier:  37.91 kb
 Vizualizat:  de 14667 ori

DSC00014.JPG



DSC00015.JPG
 Descriere:
126, #4462
 Mărime fișier:  50.39 kb
 Vizualizat:  de 14667 ori

DSC00015.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mar 08 Apr 2008 18:03:26    Titlul subiectului: #4390, 0. Citaro pentru Bucuresti 91644

A inceput "campania" de dezlipire a inscriptiilor "*00-lea Citaro pentru RATB"! Iata ce am gasit in site-ul ratb.stfp.net:
#4390, 0. Citaro pentru R.A.T.B..
De fapt, el este al 300-lea Citaro.

Oare de ce nu a fost dezlipita intreaga inscriptie (ca la #4298 si #4324), ca e mult mai civilizat (pe bune, ca nu exista niciodata in lumea asta al 0-lea ceva)!

#4183 face parte din "grupul deosebitilor" dintre autobuzele Mercedes Citaro 1. Dupa numarul de la bot scris mare si alte deosebiri care au disparut, intre timp, el avea, mai nou, geamul din spate schimbat. Spre deosebirea de #4289 si/sau #4291, care avea(u) si geamul/geamuri schimbat(e), dar cu inscriptia "CITARO" pe coltul stang si "Mercedes-Benz" pe celalat colt (cu sigla firmei germane intre cele doua inscriptii) si sigla RATB undeva intre lampile din coltul stang (sus) si inscriptia "CITARO", adica, cu alte cuvinte, ca cele normale, dar fara numarul de parc colantat, #4183 avea un geam care nu are nici numarul de parc, nici cele 2 inscriptii si cele 2 sigle. Deci, intr-adevar, #4183 este un autobuz deosebit.



#4390, (30)0. Citaro pentru R.A.T.B. (800x600).jpg
 Descriere:
#4390, (30)0. Citaro pentru R.A.T.B.
 Mărime fișier:  97.47 kb
 Vizualizat:  de 14570 ori

#4390, (30)0. Citaro pentru R.A.T.B. (800x600).jpg



geamul_din_spate_al_lui_4183_800x600_205.jpg
 Descriere:
Geamul din spate al lui #4183.
 Mărime fișier:  62.42 kb
 Vizualizat:  de 13938 ori

geamul_din_spate_al_lui_4183_800x600_205.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 08 Apr 2008 23:36:12    Titlul subiectului: 91665

Logic, pentru că șoferul nu vedea oglinda din cauza inscripțiilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Mazuish



Data înscrierii: 30/Oct/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2008 13:13:03    Titlul subiectului: 91677

Si isi permite sa-i strice aspectul cu folie. Daca va uitati cu atentie in partea de sus a parbrizului, acesta are folia lipita pana in locul unde lipsesc cifrele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Următoare
Pagina 12 din 19

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community