Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Mar 2008 01:05:30 Titlul subiectului: Ce ati face daca ati fi directorul unei regii de transport ? |
90598 |
|
M-am inspirat dupa site-ul unui prieten si am deschis acest topic, adaptat tematicii forumului nostru. Ce ati face daca ati fi directorul regiei/societatii de transport din orasul in care locuiti? Concret, care ar fi prima masura care a-ti lua-o? Prima hotarare?
Daca as fi directorul RATB-ului, prima masura care as lua-o ar fi introducerea GPS-urilor pe toate mijloacele de transport in comun apartinand regiei.
Cred ca printre primele masuri pe care le-as lua daca as fi director RATB (desi nu stiu daca tine numai de directorul acestei regii) ar fi separarea completa a caii de rulare a tramvaielor, acolo unde sunt bulevarde cu cel putin doua benzi pe sens pentru circulatia masinior. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 24 Mar 2008 14:59:58, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 24 Mar 2008 06:54:05 Titlul subiectului: |
90599 |
|
Daca as fi directoarea Braicar
1. Introducerea GPS-urilor pe tote mijloacele de transport,
2. Introducerea sistemului de anununtare a statiilor
3. As deschide o linie telefonica speciala pentru ca lumea sa sune si sa spuna ce trebuie inbunatatit in transportul in comun din Braila
Electrificarea tuturor liniilor de transport. Adica as inlocui toate autobuzele pe toate liniile cu troleibuze si as mai infiinta in plus inca 3 linii de troleibuz si 2 de tramvai
Infiintarea de benzi speciale pt troleibuze banda 1 dedicata exclusiv troleibuzelor si as face astfel incat frecventa troleibuzelor in statii sa fie mai buna decat a microbuzelor.
As cere primarului ca la expirarea licentelor de transport a particularilor sa imi dea mie traseele actuale si lor sa le gaseasca alte trasee prin cartiere marginase. Poate sa se planga ca nu ar fi rentabile dar riscul de a intra in cartierele marginase pline de tuciurii ar trebui sa le apartina lor nu taximetristior. As face prin asta si un bine taximetristilor.
As mai pune panouri electrice in statiile de autobuz asa cum sunt in Gara GL pt trenuri si cred ca si in gara Bucuresti Nord, si cum sunt la autobuze prin Berlin. Sa indice Nr de parc a autovehicolelor, nr liniilor care vin in statie, traseul si cate min au mai ramas pana ajung in statie, si sa le afiseze in ordinea sosirii.
As introduce in statii si un sistem de anuntare asa ca si la gara. Si sa anunte sosirile si eventualele intarzieri.
Sistemul de anuntare ar putea fi asa: fiecare autobuz/tramvai.troleibuz sa fie dotat cu statie emisie/receptie si soferul este cel care anunta prin statie ca soseste in statia cutare in x min sau ca intarzie datorita bloajelor din trafic. Si anunturile se vor auzi la sistemul de boxe din statii.
Si cea mai buna metoda de eradicare a blatului, tombole saptamanale si in fiecare saptamana 3 serii de bilete extrase pe fiecare vehicul: 3 pe autobuz, 3 pe troleibuz si 3 pe tramvai
Deci 9 castigatori saptamanal.
3 x premiul 1 3x premiul II si 3 x premiul III
In ideea mea Premiu I ar fi abonament pe toate liniile valabile 1 an Premiul 2 ab pe toate liniile valabil 6 luni si premiul III abvalabil 3 luni pee toate liniile. Nu numai ca s-ar eradica blatul, dar ar exista si oameni care si-ar cumpara bilete si ar merge doar 1 statie cu ele ca sa le composteze si ca sa poata participa la tombola Si mai mult de ata ar exista si care si-ar pastra biletul pt cat mai multe extrageri.
As putea aplica si o solutie f sigura de combatere a blatismului cea mai sigura si eficienta. Angajare de controlori care sa fie cate unul in fiecare autobuz/tramvai/troleibuz si sa stea in fata la sofer si cum urca cineva sa mearga sa ii verifice biletul sau abonaentul. M-am inspirat dupa modelul CFR |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 24 Mar 2008 08:09:04 Titlul subiectului: |
90601 |
|
Daca as conduce regia de transport in comun din Braila eu as cumpara 60 de autobuze noi, capacitate medie, 10 troleibuze, 40 de tramvaie si as schimba si calea de rulare. |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Lun 24 Mar 2008 10:48:12 Titlul subiectului: |
90611 |
|
Printre multe lucruri care le-as face daca as fi directorul RATB, as infiinta un muzeu al RATB pentru ca istoria nu trebuie uitata si ignorata si as incerca sa readuc transportul bucurestean de suprafata la nivelul - aici ma refer la capacitate, numar de trasee, legaturii - anilor 80-88! Si as introduce autobuzele si troleibuzele articulate pe liniile cele mai aglomerate si...dar toate astea sunt utopii... |
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 24 Mar 2008 12:54:09 Titlul subiectului: |
90620 |
|
Reinfintarea liniilor de troleibuze si transformarea in troleibuze a jumatatii parcului actual de autobuze dupa modelul ungar din Szeged. Totodata as infinta un muzeu al transportului unde as expune unicate (vezi Brasov cu Mercedes Benz O305GT) sau vehicule care au circulat in oras si un circuit unde fanii vehiculelor le pot proba. |
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Lun 24 Mar 2008 16:07:39 Titlul subiectului: Ce as face eu? |
90637 |
|
Daca as fi directorul RATB-ului as face mai intai cateva modernizari autobuzelor, troleibuzelor si tramvaielor, reinnoirea statiilor cu locuri acoperite etc. Dar totusi as avea nevoie de bani! Dar asta nu inseamna scumpirea biletelor, ci sa atrag eu atentia bucurestenilor sa folosesc mijloacelor de transport in comun! Prin ce? Prin micsorarea intrevalelor, prin ridicarea masurilor de siguranta in vehicule, prin ridicarea confortului calatoriei etc. De GPS-uri nu cred ca e nevoie in toate vehicule...
Aceste lucruri nu le-as face doar daca as fi directorul RATB-ului, ci si daca as fi primarul Municipiului Bucuresti! Astazi in emisiunea "Romania in Direct" cu Robert Turcescu la Europa FM am avut astfel de intrebare: Ce ati face daca veti fi primarul orasului dvs. in perioada de un an? As da tot acest raspuns, dar era deja prea tarziu. Emisiunea s-a incheiat de mult timp... _________________
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 24 Mar 2008 22:48:34 Titlul subiectului: |
90673 |
|
Daca as fi director la RATP Ploiesti:
1. Reabiltarea si extinderea liniei de tramvai si troleu.
2. Aducerea de trolee si tramvaie NOI.
3. Scoaterea busurilor pe curse exterioare, conventii, departe de oras.Asa as mai reduce si din poluare.
4. Statii noi, monitorizare cu GPS totala. _________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Mar 2008 12:55:27 Titlul subiectului: |
90726 |
|
Pentru Bucuresti:
1) As afisa in fiecare statie orele de sosire ale mijloacelor de transport in comun (cum e la Praga).
2) Macar la capetele de linie as face un sistem de verificare real si competent in ceea ce priveste plecarea la timp a vehiculelor pe traseu.
(exemple negative liniile 300, 45 si altele, adica linii la care vehiculele pleaca de la capat cand vor ele)
3) As infiinta un sistem de premiere pentru soferii si manipulantii care respecta orele de circulatie, precum si un sistem de sanctiuni pentru cei care sunt prinsi ca pleaca mai tarziu decat trebuie de la cap de linie.
4) As face demersuri la organele competente pentru refacerea axelor de tramvaie nord-sud si est-vest.
5) As face o linie cu tramvaie de epoca, eventual si una de troleibuze. _________________ R.I.P. 20 |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 25 Mar 2008 15:32:09 Titlul subiectului: |
90740 |
|
1. 33% din totalul parcului auto să fie autobuze și troleibuze articulate
2. Muzeu al transportului în comun; câte două exemplare din fiecare tip de vehicul
3. Compostoare clasice. Sub nicio formă nu aș accepta validatoarele electronice; atât la Cluj cât și la Iași am văzut cazuri în care validatorul, pur și cimplu, nu valida biletul; nu e permis așa ceva
4. Fie reabilitarea ca lumea a căii de rulare a tramvaielor fie dacă acest lucru nu e posibil, substituirea tramvaielor cu troleibuze articulate; doar în cazurile excepționale și pentru intervale scurte de timp aș accepta autobuze articulate.
5. Pe trasee cu flux redus de călători aș fi de acord cu midibuze.
6. În locul indicatorului din stații care arată timpul până la care vine vehiculul, aș pune unul care să arate distanța la care se află autobuzul de stație; de multe ori, timpul indicat nu e cel real; este, de fapt, o convertire a distanței în minute calculată la o anume viteză medie. |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 25 Mar 2008 19:48:30 Titlul subiectului: |
90764 |
|
Pana acum am vorbit daca as fi directoare a Braicar. Dar findca majoritatea de pe forum sunt din Bucuresti, hai sa spun ce as face daca as fi directoarea RATB:
1. 70% din parcul auto RATB sa fie tramvaie, troleibuze articulate si dublu-articulate, 20% autobuze si 10% microbuze. Toate liniile de autobuz le-as transforma in linii de troleibuz. Autobuzele si microbuzele sa fie toate doar pe linii preorasenesti
2. As micsora intervalul de succedare in statii a liniilor urbane de la 8-10 min la 3-4 min, iar cele preorasenesti de la 50-60 min la 10-15 min
3. Si compoastoarele clasice se poate sa nu valieze biletul. Am patit-o eu dar bine ca mai era si alti cativa calatori care compostasera la acelasi aparat stricat. Eu as fi pt cele electronice. Oricum orice lucru facut de mana omului nu poate functiona ca la carte intotdeauna.
4. Reabilitarea caii de rulare a tramvaielor si cat timp se lucreaza la tramvaie le-as inlocui cu troleibuze articulate pe trasee aglomerate si midibuze pe trasee putin circulate pe durata lucrarilor.
5. As reinfiinta toate liniile de autobuz desfiintate.
Mai pecizez o data ca pe actualele trasee de autobuze si troleibuze ar circula doar troleibuze articulate si pe traseele desfiintate as introduce troleibuze mici care au dimensiunea midibuzelor
6. Eu as pune un sistem de dispecerat cu boxe ca si in gari prin care sa se faca anunturi de genul: "Stimati calatri, linia x intarzie y min" sau "Stimati calatori linia x a plecat din statia y si se indreapta catre statia z" sau "Stimati calatori linia x ajunge in statia y in x min"
Stiu ca datorita fluxului continuu si dupa cum vad in Bucuresti autobuze de linii diferite sosesc in aceeasi statie la cam 2 min unul dupa altul va fi un flux continuu de informatii. Acest sistem s-ar putea numi "Radio RATB"
7. Suplimentarea pazei la depou nu numai cu paznici, dar si cu caini antrenati si la depuri si la garaje si prin statii pt a elimina vandalismul si grafferii de care ne-am saturat cu totii. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 07 Apr 2008 23:56:35 Titlul subiectului: |
91627 |
|
Aș transforma regia în SC... pentru ca directorul să fie plătit din veniturile societății, nu indiferent de cum merge transportul să ia aceiași bani de la buget ca acum. |
|
Sus |
|
|
jobilica
Data înscrierii: 14/Ian/2010 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 24 Ian 2010 00:20:16 Titlul subiectului: |
122629 |
|
Daca as fi director la R A T P Iasi, prima masura ar fi introducerea unui radio intre statiile de tramvai/autobuz si anuntarea statiilor. Gasirea unor solutii ca impreuna cu primaria, cautand mijloace de venit nerambursabile, de cumparare de mijloace de transport in comun noi si refacerea si repunerea liniilor de trolebus. |
|
Sus |
|
|
costica.4607
Data înscrierii: 08/Ian/2010 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Ian 2010 03:53:02 Titlul subiectului: |
122633 |
|
Ok sa zicem ca ajungeti directorii unei regii de transport.
Dar ganditi-va acuma ca toate propunerile voastre trebuie sa fie placul Consilului general al primariei respective ca sa primiti banii necesarii realizarii obiectivelor propuse.
Iar ca sa va mentineti postul va trebuie sa faceti anumite compromisuri, ori jucati cum vor ei, ori zburati. Sincer pot sa zic doar atata imi place cum ganditi, dar cu mafia actuala nu veti reusi mai nimic. . |
|
Sus |
|
|
Cosmin5
Data înscrierii: 31/Aug/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2022 Mesaje: 63 Locație: Craiova
|
Trimis: Dum 24 Ian 2010 16:36:27 Titlul subiectului: |
122647 |
|
Daca as fi director la R.A.T. Craiova:
As reabilita calea de rulare intre "Electroputere" si "Peco Severinului" (tot traseul 100), fiind utilizata aceasta portiune de toate cele 3 trasee. (primaria are in plan ceva asemanator)
As "troleibuza" liniile 1R si 2R, nu traseul 1 "Gara CFR-cart. Romanesti", cu vehicule articulate, dar dupa anularea licentei firmei "Fratii Bacriz" care dubleaza in totalitate aceste trasee si care are niste vehicule de toata jena
As cumpara inca 40 de autobuze mari, gen "Man Lion's City" care circula deja, dar de preferat sa fie MAN din Germania chiar daca ar costa mai mult, cele turcesti prezente acum avand finisaje cam ieftine...
As amenaja o statie cu acoperis, automat de bilete si un infochiosc la aeroport, statia de acum fiind ca si inexistenta
As inteti controalele pe autobuze si tramvaie pentru eliminarea blatului facut in special de unele persoane "discriminate" cu care Craiova "se mandreste".
Mentionez ca absolut toate aceste idei sunt complet realizabile, pentru punctele 1 si 2 existand fonduri nerambursabile si deja primaria a facut demersuri pentru a le executa. Tramvaiele noi sunt inca un subiect SF in Romania, mai ales in Craiova. |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Ian 2010 23:52:59 Titlul subiectului: |
122658 |
|
Mi-as dori in primul rand sa fiu in fruntea CFR. In acest caz as reabilita garile din Bucuresti, astfel incat sa fie posibil ca:
- de la Gara de Nord sa plece trenurile catre N tarii
- de la Gara Progresul catre S
- de la Gara Obor catre E
- de la Gara Cotroceni catre V.
Garile Titan Sud, Catelu si Basarab ar fi folosite si ele, numai pentru trenuri personale.
Intre gari ar fi ideal sa se realizeze un transfer rapid prin intermediul metroului:
- Gara Progresul - M4
- Gara Obor - realizarea unui racord M6 (Colentina) - Gara Obor, prin Doamna Ghica - Baicului;
- Gara Cotroceni - realizarea unui pasaj subteran pietonal pana la Lujerului, M3;
- Gara Catelu - realizarea unui racord de la statia Pantelimon.
Suna fantezist, dar in 20 de ani se putea face lejer. _________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Ian 2010 12:54:50 Titlul subiectului: |
122669 |
|
Nu esti fantezist, asta ar trebui sa fie NORMALITATEA in Bucuresti. Insa o data cu garile ar trebui reabilitata si infrastructura. Pana la metrou ar putea sa fie pus la punct transportul in comun de suprafata pentru a realiza legaturi mai directe intre aceste gari. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 25 Ian 2010 14:04:37 Titlul subiectului: |
122673 |
|
Da, dar ar trebui dimensionate corect, ar trebui facute cu infrastructura noua... Apoi mai vedem cu intarzierile cu semnalizarea, etc.
In 20 ani se putea doar folosi infrastructura cea veche. Pentru infrastructura noua, inca vreo 10. _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Dimitrios
Data înscrierii: 31/Iul/2008 Ultima vizita: 10/Oct/2015 Mesaje: 30 Locație: Bucuresti; Ploiesti
|
Trimis: Lun 25 Ian 2010 21:08:14 Titlul subiectului: |
122686 |
|
Si eu imaginasem ca Gara Progresul sau (Auto)Gara Filaret sa preia traficul pe directile Dobrogea, Giurgiu si Timisoara. Iar Gara de Nord sa deserveasca Arad, Cluj-Oradea, Sf Gheorghe-Dej, Satu Mare si Suceava, Iasi. In fapt ar trebui pus accentul pe transportul feroviar: marirea vitezei de circulatie, punerea in circulatie de trenuri mixte cu vagoane platforma pentru transport autovehicule si vagoane calatori. Realizarea de pachete de trenuri pe distante scurte (personale) cu plecare din marile gari spre localitatile adiacente, trenuri de mare viteza pentru distante medii si trenuri denoapte doar cu vagoane de dormit. Ma mai gandeam sa se relizeze o legatura de tren urban intre Gara Filaret si Gara de Nord prin Soseaua Progresului-Cotroceni (eventual suprateran). _________________ pasionat de tot ce inseamna miscare |
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Joi 04 Feb 2010 21:23:24 Titlul subiectului: |
123267 |
|
Eu as reintroduce liniile disparute, chiar daca numarul de parc va fi mai redus decat cel de acum 20-30 de ani, si as face un muzeu ITB in care sa fie cel putin un mijloc de transport din fiecare model de vehicul. Acum e mai greu, caci unde mai gasesc un Leyland, sau o Skoda, sau un Ikarus 160, dar nu imposibil.
As cauta prin toata tara, si poate as gasi cateva modele disparute, pe care ni le mai reamintim doar din poze! _________________ http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm
Ultima modificare efectuată de către COSTACHE MIHAIL la Vin 05 Feb 2010 14:22:17, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Velorider
Data înscrierii: 05/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Ian/2015 Mesaje: 2 Locație: (Marea Britanie)
|
Trimis: Vin 05 Feb 2010 13:47:16 Titlul subiectului: |
123287 |
|
I think the technology for hovercars is not too far off. This would negate the need for rails in the roads |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 15:57:32 Titlul subiectului: |
124809 |
|
Eu daca as fi directorul general al unei societati de transport in comun, fie ea regie autonoma, autoritate metropolitana sau societate sub consiliul local as lua urmatoarele masuri:
1. Reinoirea parcului rulant prin cumpararea unor unitati noi de transport
2. Renumerotarea traseelor de la 1 la 30 tramvaie, de la 30 la 40 trolee si de la 40 in sus autobuze. Iar liniile provizorii care inlocuiesc liniile normale sa poarte un 1 in fata adica pentru inlocuirea liniei de autobuz 19 inlocuitorul este 119, iar pentru 9 109 .... etc.
3. Marirea salariilor angajatilor
4. Reorganizare totala a societatii
5. Crearea unui muzeu cu tramvaie, autobuze, trolee, etc.
6. Schimbarea caii de rulare a tramvaielor si firelor pentru troleu
7. Extinderea retelei de tramvai / troleu
8. Amplasarea hartilor in statii si in mijloacele de transport
9. Vanzatori de bilete in fiecare mijloc de transport
TOATE ACESTE MASURI SUNT VALABILE PENTRU ORASUL MEU! _________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 19 Mar 2010 20:30:58 Titlul subiectului: |
124814 |
|
Mai intai de toate, un singur om nu poate face nimic, chiar daca ocupa functia "suprema" in cadrul societatii de transport. Daca aceasta este de stat, iar statul este Romania, cu atat mai putin. Chiar si actualul management de exemplu al RATB, desi in el se afla oameni capabili, nu prea poate face mare lucru. Peste ei e primaria, iar peste primarie e politica.
Daca totusi as dispune si de oamenii si de posibilitatile necesare si as fi director la o societate de transport, as face tot posibilul ca ea sa functioneze in mod eficient, iar eficienta sa se vada in incasari, iar din acestea in mentinerea si imbunatatirea unor servicii de calitate. As atrage fonduri prin proiecte sau prin alte mijloace in care pot face asta. Cum as face asta? Nu stiu, daca stiam ma prezentam la concursul de manager. In orice caz, pentru eficienta, la ce este acum in Romania, trebuie luate niste masuri dure, care probabil nu ar fi nici pe placul angajatilor, nici al calatorilor si de aceea, nici pe placul vreunui primar.
Daca societatea functioneaza eficient sau urmeaza sa faca pasi spre o reorganizare in acesst sens, putem vorbi de reorganizari de denumiri de trasee sau de parc circulant. Altfel, nimeni nu va intinde sarme prin aer si sine pe jos sau nu va pune nu stiu ce panouri care anunta nu stiu ce, decat daca are bani de aruncat la firmele cui trebuie. Asta nu este insa eficienta.
Si nu trebuie sa fim directori ca sa sustinem o lege care sa oblige societatile de transport public (in special tramvaie, troleibuze sau metrou) sa pastreze macar cate un exemplar din fiecare tip de vehicul pe care l-au avut in exploatare. Asa ceva exista in Germania. Restul este si contributia unor pasionati de acolo, care isi pot permite mult mai multe. |
|
Sus |
|
|
MAZ_857
Data înscrierii: 05/Aug/2011 Ultima vizita: 09/Oct/2011 Mesaje: 4
|
Trimis: Dum 14 Aug 2011 18:29:20 Titlul subiectului: |
147669 |
|
Daca as fi directorul Tursib, as reintroduce troleibuzele in Sibiu pe traseele istorice si pe alte trasee de autobuz (1, 11, 2 sau 5), as moderniza calea de rulare a tramvaiului catre Rasinari si as introduce tramvaiul in centrul istoric al orasului sau un minitren. |
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Noi 2011 11:57:51 Titlul subiectului: |
150098 |
|
Dacă aș fi directorul general RATB în locul lui nenea Criț:
-Introducerea de GPS-uri pe toate vehiculele,
-Reinființarea liniilor 242, 418, 419 etc, care au dispărut de mai bine de 3 ani,
-RK-uri la DAF-uri, RDS-uri, Iveco-uri măcar pentru rularea a încă a 5 ani,
-Inființarea unui muzeu RATB, care să aibe vehicule reale, nu doar machete,
-Toate autocarele RATB să meargă fiecare la garajul lor,
-Reîntroducerea DAF-urilor pe liniile Ferentari-ului,
-RDS pe 102, 253 etc,
-Iveco pe 116, 117 etc,
-Reînființarea liniei 95 (P-ța Reșita-Gara de Nord),
-DAF pe 125,
-Accesul să se închirieze autobuze RATB (care stau în garaje fără depomana),
-Camere de luat vederi in DAF-uri, RDS-uri etc, mai pe scurt în toate,
-De data aceasta, babele și moșnegii să numai aibe transport-gratuit , zău... Ocupă toate scaunele, circa 60% în toate mijloacele într-o zi găsiți numai denăștia... Când cobori, ex: din autobuz, se înghesuie o babă să urce, nici nu te lasă să cobori, pus și simplu, sau mai rău, să intre în cabina șoferului văzând că are scaun... |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Joi 03 Noi 2011 15:29:46 Titlul subiectului: |
150102 |
|
Hello, in ce lume traiesti?? RATB are GPS pe toate vehiculele.
Acum ca sunt retrase Rds-urile si Dafurile nu mai pot fi ractivate oricat ne-am dori noi. Nu mai ramane decat varianta de a mai cumpara vreo 200 de autobuze noi. In viitor RATB-ul trebuie sa se axeze pe transportul electric, iar eu unu asta as face daca as fi director:
-Cumpararea a 200-300 de autobuze
-Cumpararea a inca vreo 400 tramvaie
-Cumpararea a inca vreo 200 troleibuze
-Cumpararea a 50-100 de midibuze
-O reorganizare masiva a traseelor
-Modernizarea tuturor bazelor RATB
-Modernizarea restului de retea troleibuz/ tramvai
-Montarea in toate staiile de afisaje electronice care sa anunte in cat timp vine tramvaiul/troleibuzul/autobuzul urmator
-O foarte buna discutie cu calatori si angajati din treren(soferi/vatmani) pentru modificarea liniilor in asa fel in cat sa se ofere un transport civilizat
-Asigurarea unei mentenante la standarte ridicate.
-Etc mai sunt multe de facut in pentru RATB dar pana nu te vezi in postul respectiv si nu vezi care sunt adevaratele probleme ale regiei degeaba vorbim. _________________
|
|
Sus |
|
|
|