Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele Bombardier
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 27 Mar 2008 20:17:39    Titlul subiectului: bbbbb 90894

Astazi, in intervalul orelor 15-16 Riga 1124-2124, ultimul BM intrat in probe, a umblat pe Magistrala 2!
Desi probele se fac, de obicei, pe M1, azi Riga 1124-2124 era pe M2! Asta poate insemna ca va intra ea si va veni urmatorul si penultimul BM care trebuie sa soseasca, Vilnius 1125-2125.
Cat despre exteriorul garniturii, ea nu avea inca numele "Riga" colantate pe cele 2 boturi, chiar daca s-a pus numerele tot pe acolo si, totodata, pe deasupra fiecarei usi cabinelor pentru mecanici apare deja atat numele, cat si numerele de parc.
Violeta 1005-2005 a revenit la munca, circuland pe M2 Pipera-Depoul I.M.G.B.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Matei Voineag



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2008
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 04 Apr 2008 21:01:26    Titlul subiectului: 91464

In legatura cu iluminarea garniturilor Bombardier.Azi am mers cu Margareta (1006/2006) si am observat ca un bec era ars. Crying or Very sad De asemenea vad de multe ori becuri care palpaie,in garniturile Bombardier. Mad

Becurile din garniturile Bombardier se ard prea repede. Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 05 Apr 2008 00:22:48    Titlul subiectului: 91494

Unele invertoare de la lampi la trenurile 10xx- 20xx iesite din garantie s-au ars si banuiesc ca dureaza ceva pina le aduc, din cite stiu sint cam scumpe piesele.
Producatorul te obliga sa iei ce iti spun ei nu ce vrei tu, exact ca la masinile noi, te oblga sa ii pui anumite tipuri de ulei, antigel etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 05 Apr 2008 22:58:22    Titlul subiectului: 91525

Balasturile electronice pentru lampi fluorescente nu sunt neaparat scumpe sau greu de gasit, mai ales ca oferta este bogata. Oricum Metrorex a improvizat mult in general la reparatii si s-ar putea sa nu aiba aprobarea de a monta altele componente decat cele recomandate de producator. Totusi, de obicei balasturile electronice nu prea se ard. Au durate de viata de peste 60.000 de ore ceea ce inseamna mult si bine peste 8 ani de functionare. Lampile insa au cel mult durata de viata de 20.000-24.000 ore asa ca cel mai probabil ele cedeaza in 3-4 ani.

Lampile slabe si ieftine cum sunt cele achizitionate de obicei de Metrorex (standard 18-36W/765 sau 18-36W/65) au durate de viata mai scurte de maxim 10.000-15.000 de ore si sunt cateva rame Movia la care s-au schimbat cel putin 4-5 lampi cu cele din acest tip si probabil ca acestea sunt deja uzate acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 07 Apr 2008 13:58:11    Titlul subiectului: Riga 1124-2124 pe M2 91600

Astazi am zarit pe Riga 1124-2124 pe M2. Am facut si cateva poze (atat exterior, cat si interior) pe care le puteti savura.

Dar am o intrebare in privinta acestei garnituri. Cu toate ca, pe pozele mele, se vede ca ea avea lampile galbene, mie mi se pare ca ea avea neoane albe! Oare ea avea lampile galbene, numai ca par albe doar fiindca e garnitura noua sau, pur si simplu, avea neoane albe?



Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 1.JPG
 Descriere:
Riga 2124.
 Mărime fișier:  42.5 kb
 Vizualizat:  de 23378 ori

Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 1.JPG



Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 3.JPG
 Descriere:
Riga asteapta sa intra in statie.
 Mărime fișier:  23.38 kb
 Vizualizat:  de 23378 ori

Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 3.JPG



Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 4.JPG
 Descriere:
Fata lui Riga (1124).
 Mărime fișier:  56.63 kb
 Vizualizat:  de 23378 ori

Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 4.JPG



Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 5.JPG
 Descriere:
Riga 1124.
 Mărime fișier:  45.83 kb
 Vizualizat:  de 23378 ori

Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 5.JPG



Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 6.JPG
 Descriere:
Riga 1124-2124 are manere galbene, tipice garniturilor cu numele capitalelor UE.
 Mărime fișier:  63.73 kb
 Vizualizat:  de 23378 ori

Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 6.JPG



Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 7.JPG
 Descriere:
Afisajul din interior al lui Riga 1124-2124.
 Mărime fișier:  43.02 kb
 Vizualizat:  de 23378 ori

Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 7.JPG



Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 8.JPG
 Descriere:
O panorama cu primul vagon (Riga 1124-2124).
 Mărime fișier:  72.2 kb
 Vizualizat:  de 23381 ori

Bombardier MOVIA 346 Riga 1124-2124 (800x600) 8.JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2008 21:47:45    Titlul subiectului: bbbbbb 91791

Iata-l si pe Paris 1106-2106 inapoi pe M1
In fine, astazi am mers iar cu metroul spre Dristor 2 si am luat pe Europa 1101-2101 (poza 2). Deodata, fara niciun anunt, usile s-au inchis. Ce mirare... Asa s-a intamplat de-a lungul traseului pana la Dristor 2. Ba mai mult, de la Piata Muncii afisajele din interiorul garniturii nu functionau.
Am coborat, l-am sunat colegul meu care sta in zona, mi-a spus ca a ajuns la Romana dintr-un motiv si mi-a spus sa vin acolo. Mergeam inapoi spre Romana cu Europa, fiindca Stockholm 1103-2103 (garnitura de dinaintea Europei) a plecat. Deodata, in statia Piata Muncii, auzeam dintr-odata anuntul "Atentie, se inchid usile!"! Iar de atunci pana la Piata Victoriei anuntasera, cu exceptia "Stefan Cel Mare, cu peronul pe partea stanga", toate statiile. Asta e chiar o mirare! Cum a putut sa fie asa, odata anuntul functioneaza, odata ba... Am inregistrat si doua videoclipuri, odata la plecarea fara anunt din statia Piata Muncii spre Dristor 2, odata dupa ce am coborat in statia Piata Victoriei si auzeam ca se anunta inchiderea usilor.
fider a scris:
Ramele Movia (Bombardier) care circula in Bucuresti puteau sa aiba mai multa ventilatie decat au acum. Priviti cu atentie la partea de sus a ramelor si se observa ca la capetele fiecarui vagon exista un spatiu pentru ventilatie doar ca el este folosit doar la unul din capete. Deasupra partii nefolosite se afla un fel de capac prins cu suruburi pe exteriorul vagonului. [...]
Adica acele capace incercuite pe poze cu galben?


Paris 1106-2106 pe M1 (800x600).JPG
 Descriere:
Iata-l si pe Paris 1106-2106 inapoi pe M1.
 Mărime fișier:  58.8 kb
 Vizualizat:  de 23279 ori

Paris 1106-2106 pe M1 (800x600).JPG



Bombardier MOVIA 346 Europa 1101-2101 (1) 800x600.JPG
 Descriere:
Iata-l si pe Europa 1101-2101, care, odata, ii merge anunturi, odata ba...
 Mărime fișier:  49.26 kb
 Vizualizat:  de 23266 ori

Bombardier MOVIA 346 Europa 1101-2101 (1) 800x600.JPG



nalba_1015_2015_prim_plan_i_madrid_1108_2108_plan_secund_n_staia_piaa_victoriei_1_800x600_ncercuit_538.jpg
 Descriere:
Gura de aerisire la BM (1).
 Mărime fișier:  56.82 kb
 Vizualizat:  de 23098 ori

nalba_1015_2015_prim_plan_i_madrid_1108_2108_plan_secund_n_staia_piaa_victoriei_1_800x600_ncercuit_538.jpg



nalba_1015_2015_prim_plan_i_madrid_1108_2108_plan_secund_n_staia_piaa_victoriei_2_800x600_ncercuit_250.jpg
 Descriere:
Gura de aerisire la BM (2).
 Mărime fișier:  56.29 kb
 Vizualizat:  de 23098 ori

nalba_1015_2015_prim_plan_i_madrid_1108_2108_plan_secund_n_staia_piaa_victoriei_2_800x600_ncercuit_250.jpg




Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Vin 11 Apr 2008 23:08:43, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2008 23:07:59    Titlul subiectului: 91802

Din cite stiu eu, pe M1 vor circula trenurite de la 1101 -2101 pina la 1122 - 2122, cele 4 trenuri au fost doar imprumutate 1105 - 1108 pina la punerea in circulatie a numerelor 1123-1126, respectiv perechilor 2000.
Acela este agregatul de aer conditionat si este pentru mecanici gura de ventilatie pentru pasageri este in celalalt capat al vagonului (este vorba de cel din poza, linga burduf).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 17:13:21    Titlul subiectului: Ieri Vilnius era in probe pe M2 92111

Ieri Vilnius 1125-2125 era in probe pe M2. Daca ne ducem inapoi la mesajele postate de mine (27 martie), cand Riga 1124-2124 era in probe tot pe magistrala a doua din cele patru existente, si Metrou Bombardier (31 martie), cand Vilnius era in probe pe M1, asta inseamna ca, in cateva zile, Vilnius va iesi pe traseu, evident pe M2, iar Sofia 1126-2126, ultimul BM care ar trebui sa soseasca in Bucuresti, va iesi la probe pe M1. Iata-l pe Vilnius ieri in probe in statia Pipera, afisand "FARA CALATORI", nu "PROBE" (poza 1).
bygy007 a scris:
[...] Acela este agregatul de aer conditionat si este pentru mecanici gura de ventilatie pentru pasageri este in celalalt capat al vagonului (este vorba de cel din poza, linga burduf).
Adica aceea "cutie" neagra de la poza 2?
Cand Vilnius (1125/2125) o sa circule cu pasageri pe M2,Roma (1107/2107) o sa paraseasca M2 si o sa se intoarca pe M1. Exclamation
M1:Roma (1107/2107) in loc de Vilnius (1125/2125)
M2:Vilnius (1125/2125) in loc de Roma (1107/2107)



Vilnius 1125-2125 Ăźn probe pe M2 (800x600).JPG
 Descriere:
Ieri Vilnius 1125-2125 era in probe pe M2.
 Mărime fișier:  57.18 kb
 Vizualizat:  de 23044 ori

Vilnius 1125-2125 Ăźn probe pe M2 (800x600).JPG



Gura de ventilaĂŸie la garniturile BM (800x600).JPG
 Descriere:
Gura de ventilatie la BM.
 Mărime fișier:  55.49 kb
 Vizualizat:  de 23044 ori

Gura de ventilaĂŸie la garniturile BM (800x600).JPG



_________________


Ultima modificare efectuată de către bogdanpopescu la Joi 17 Apr 2008 19:35:34, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 23:07:07    Titlul subiectului: 92148

La Vilnius vor dura probele ceva mai mult...si la Sofia la fel...se realizeaza scoala pe cele 2...

Referitor la gurile de ventiliatie: Da, acelea sunt gurile prin care aerul intra inauntru...iar la fiecare vagon in partea opusa ai sa vezi tot un astfel de lacas, dar acoperit cu tabla..Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2008 00:14:40    Titlul subiectului: 92156

Da, aceea este doar gura de aspiratie a aerului, restul agregatului este in vagon sub acea gura de aerisire.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 19 Apr 2008 16:37:28    Titlul subiectului: 92235

freyutz a scris:
La Vilnius vor dura probele ceva mai mult...si la Sofia la fel...se realizeaza scoala pe cele 2...

Referitor la gurile de ventiliatie: Da, acelea sunt gurile prin care aerul intra inauntru...iar la fiecare vagon in partea opusa ai sa vezi tot un astfel de lacas, dar acoperit cu tabla..Razz
Din acest motiv si spuneam ca ramele Movia puteau fi comandate cu o ventilatie mai eficienta si care sa asigure un volum mai mare de aer circulat. Dar, dupa cum bine stim acest lucru nu s-a considerat important. Parca aduce aminte de idei geniale venite de aceasta data de la fratele mare CFR care a modernizat vagoanele etajate de provenienta est-germana cu instalatii de aer conditionat prost dimensionate (prea mici) si nici acolo nu s-au sinchisit sa faca un proiect ca lumea.

Oare de ce nu mira ca de fiecare data cand se gandesc ai nostri la confortul pasagerilor el poate fi oricum numai bun nu: scaune incomode, inghesuite, aerisire proasta, iluminat prea puternic sau prea slab, insonorizare si izolatie termica proasta. Iata si raspunsul: pentru ca nu ii intereseaza de calatori. Conteaza doar sa arate bine, sa se ia banii dupa cum stim si sa fie multumiti cei cu firmulitele care impart comisioane grase si sa apara in presa ce "da bine".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Apr 2008 18:57:57    Titlul subiectului: 92274

Inainte de a intra in circulatie cu calatori se fac probe pentru a adapta softul si a vedea daca apar probleme de ordin tehnic, cam 2000 km.
2000 daca nu sint probleme si mai mult daca sint problmele, importante sau defectiuni mari si repetitive.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Lun 21 Apr 2008 22:09:08    Titlul subiectului: 92324

Ceva mai mult de 2000 sunt parcursi in probe:P
Mi se pare putin avand in vedere ca un tren se "zbate" zilnic in jur de 450-500km..si asta doar pe M2...cum probele se fac pe un traseu prelungit, mi se pare si mai infima acea suma... Razz

Ma refer la valori medii ...se poate merge si o trasa pe zi...se poate sta si de dimineata pana seara...dar valorile medii se incadreaza intre 450-500km pe zi/tren pe M2...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2008 18:32:45    Titlul subiectului: Vilnius 1125-2125 pe Magistrala 2 92431

Adevarat. De astazi Vilnius 1125-2125 (primele 3 poze) i-a luat locul lui Roma 1107-2107, astfel Roma s-a intors pe M1, iar Vilnius circula pe M2.

Tot legat de ramele Bombardier, Irisul 1013-2013 avea manere fara reclame/regulament, cu toate ca celelalte garnituri (in afara de Vilnius, proaspat iesit pe traseu) aveau deja pe acele manere ori regulamentul de calatorie, ori niste reclame (poza 4).

Iar am o intrebare: ce inseamna acel semn din poza 5 pe care l-am gasit in garnitura Nicosia 1122-2122? Este cumva una dintre iesirile de urgenta din garnitura?



Bombardier MOVIA 346 Vilnius 1125-2125 pe M2 (800x600).JPG
 Descriere:
Vilnius 1125-2125 pe Magistrala 2.
 Mărime fișier:  53.23 kb
 Vizualizat:  de 22579 ori

Bombardier MOVIA 346 Vilnius 1125-2125 pe M2 (800x600).JPG



Vilnius 1125 (800x600).JPG
 Descriere:
Vilnius 1125.
 Mărime fișier:  45.85 kb
 Vizualizat:  de 22579 ori

Vilnius 1125 (800x600).JPG



MĂąnerele lui Vilnius 1125-2125 (800x600).JPG
 Descriere:
Vilnius are, ca Talin si Riga, manere galbene.
 Mărime fișier:  55.34 kb
 Vizualizat:  de 22579 ori

MĂąnerele lui Vilnius 1125-2125 (800x600).JPG



MĂąnerele lui Irisul 1013-2013 nu aveau nici regulament, nici reclame (800x600).JPG
 Descriere:
Irisul 1013-2013 aveau manere fara reclame si/sau regulamentul de calatorie.
 Mărime fișier:  67.61 kb
 Vizualizat:  de 22579 ori

MĂąnerele lui Irisul 1013-2013 nu aveau nici regulament, nici reclame (800x600).JPG



Un semn (probabil indicĂŁ ieÂșirea de urgenĂŸĂŁ) din garnitura Nicosia 1122-2122 (800x600).JPG
 Descriere:
Semnul care, probabil, indica iesirea de urgenta dintr-o garnitura BM.
 Mărime fișier:  44.32 kb
 Vizualizat:  de 22579 ori

Un semn (probabil indicĂŁ ieÂșirea de urgenĂŸĂŁ) din garnitura Nicosia 1122-2122 (800x600).JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ldh_sniper



Data înscrierii: 13/Apr/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2010
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2008 18:54:21    Titlul subiectului: Referitor la acel semn de iesire 92435

Am impresia ca sub acele scaune se gasesc scarile sau scara cu care sa poti cobori in cazul unei opriri in tunel.
_________________
Salvati metrourile care ne-au transportat in siguranta atatia ani de zile!!!!! Salvati Metrourile IVA!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2008 21:57:12    Titlul subiectului: 92449

Da. Sub acele scaune stau scarile de urgenta
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2008 17:11:45    Titlul subiectului: 92750

Matei Voineag a scris:
Riga (1124/2124) are o problema serioasa la boghiurile de la vagoanele din centru (3 si 4). Crying or Very sad Se aude mereu un zdranganit. Mad
Daca nu se stia pina acum, exista diferente majore intre boghiurile ramelor BM fata de IVA (osiile BM sint auto orientabile, incrierea in curbe se face in alt mod), ar mai fi teoria osiei montate, dar tine de partea tehnica Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vicenac



Data înscrierii: 31/Mai/2008
Ultima vizita: 01/Mar/2011
Mesaje: 4
Locație: (SUA)

MesajTrimis: Mar 10 Iun 2008 21:07:08    Titlul subiectului: 94338

S-a rezolvat problema cu uzura prematura a sinelor?
Daca nu, am eu o soulutie Very Happy
Din raportul din ziarul Ziua (lasand la o parte insinuarile politice), reiese (parerea mea) ca sinele sufera deteriorari datorate expunerii la arc electric sau electroliza. Daca ar face testul de care vorbesc, cu o camera video, probabil ar vedea arcuri electrice intre roti si cale, tot timpul. Se pare ca exista o rezistenta electrica mai mare decat cea scontata intre roata si cale. Asta duce la incalzirea bandourilor si la arderea vaselinei din curbe.
Scuze, daca tema s-a mai discutat.
Fabricarea speciala de bandouri pentru BM din acelasi material folosit la IVA.
Conectara unui cablu de scurgere la boghiurile fara motoare pentru utilizarea acelor roti pentru contact electric (in plus fata de boghiurile motoare) pentru cresterea suprafetei de contact - astfel scade intensitatea pe suprafata.

Acuma ziceti, ca mi-am pus casca!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iun 2008 21:59:29    Titlul subiectului: 94347

Nu cred ca are importanta, pe roti nu se vad urme de arc electric si oricum curentul absorbit de IVA este mult mai mare decit la BM
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Dum 22 Iun 2008 18:10:03    Titlul subiectului: 94882

Am vazut ieri (sambata 21 iunie) BM Sofia in probe la Unirii pe M2, pleca spre statia Tineretului pe la 10:40. Cat de curand probabil va fi in traseu.
_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 22 Iun 2008 18:13:51    Titlul subiectului: 94884

Aceasta rama este in probe de o saptamana, luni am vazut-o in statia Basarab.
Cred ca la traseu o sa o vedem, cel mai devreme, la jumatatea lunii iulie!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 22 Iun 2008 23:43:19    Titlul subiectului: 94900

BIGRED1984 a scris:
Am vazut ieri (sambata 21 iunie) BM Sofia in probe la Unirii pe M2, pleca spre statia Tineretului pe la 10:40. Cat de curand probabil va fi in traseu.
Si azi in jur de ora 17.30 era in probe pe M2 la Pta Victoriei. Stie cineva de ce la toate BM in probe, in ultimul vagon al trenului e intotdeauna un tip care urmareste ceva pe un laptop?
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Iun 2008 15:48:30    Titlul subiectului: 94926

E ca la masinile noi. Nu mai stai cu cheia franceza in mana sa reglezi suruburile, totul se face din soft. Tipul ala se asigura ca toti indicatorii sunt ok si ca trenul ruleaza ca lumea. Si eventual daca e vreo problema, rezolva totul din laptop Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Melkcool



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Mar/2012
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Iun 2008 16:16:58    Titlul subiectului: "Caldura de jos" 94928

pmp a scris:
Caldura vine clar de jos - nu trebuie sa fii expert; mai grav este ca aerul conditionat nu face fata. Se intampla ca metroul sa fie relativ gol, stai pe scaun, se deschide usa si te izbeste valul de caldura. Se inchid usile, caldura ramane inauntru. Articolul din pacate nu este o exagerare.
Caldura respectiva vine de la ventilatia motoarelor de tractiune, de la electronica de putere si de la aerul exhaustat din interiorul ramei de metrou.
_________________
Melkcool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Iun 2008 23:46:45    Titlul subiectului: Re: "Caldura de jos" 94953

Melkcool a scris:
pmp a scris:
Caldura vine clar de jos - nu trebuie sa fii expert; mai grav este ca aerul conditionat nu face fata. Se intampla ca metroul sa fie relativ gol, stai pe scaun, se deschide usa si te izbeste valul de caldura. Se inchid usile, caldura ramane inauntru. Articolul din pacate nu este o exagerare.
Caldura respectiva vine de la ventilatia motoarelor de tractiune, de la electronica de putere si de la aerul exhaustat din interiorul ramei de metrou.
Acea caldura vine de la rezistentele de frinare care sint situate la una din usi, sint ventilate natural (nu au ventilatoare ca la IVA care sa dea in lateral)

BM NU ARE AER CONDITIONAT pentru calatori, ci numai VENTILATIE care trage aer din tunel, il baga prin niste filtre, apoi in salon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 5 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community