Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A-93 din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 20:26:00    Titlul subiectului: 87143

fider a scris:
Singura solutie reala este delimitarea liniilor de tramvai pentru a reduce stress-ul vagoanelor si a imbunatati cu mult transportul si timpii de parcurs. Dar nu cred ca o sa vedem prea curand o implementare la scara mare a acestui concept.
Azi am avut bafta sa circul cu 47 pe Bulevardul Ghencea. Intr-adevar pe portiunea separata de trafic durata calatoriei se reduce substantial. Asa a fost si pe Sos. Progresul, calatorind intr-un 25, desi la un moment dat datorita vibratiilor, vitezei destul de mari si a vechimii, aveam impresia ca tramvaiul Tatra cu care circulam mai are putin si se rupe in bucati.
La vreo trei ore dupa ce am circulat pe portiunile respective am mers cu 21. Pe Calea Mosilor noua, intre Bulevardul Carol si Mihai Eminescu tramvaiul a facut...10 minute (era cam ora 4 jumate dupa masa), din cauza traficului foarte aglomerat si a celor care foloseau sina modernizata de tramvai, banda a treia (de fapt a doua, ca prima a ajuns parcare de mult), si care nu mai puteau reveni pe banda a doua inante de refugiul de statie, blocand altfel tramvaiul.

Ce imi sare in ochi prima data la un V3A-93 obisnuit? Punctele de rugina (cam multe la unele vagoane).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 00:41:15    Titlul subiectului: Repartitie vagoane pe linii 87753

Stie cineva ce se intampla cu vagoanele V3A-93 clasice care vor disparea din parcul liniei 41 odata cu introducerea noilor PPC-uri? Deja sunt suficiente PPC-uri la traseu pentru a justifica eliminarea unora din tramvaiele mai vechi. Au fost vazute aceste tramvaie pe alte linii? Sau merg la URAC intai pentru RK si/sau transformare in tramvaie obisnuite?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 10:43:12    Titlul subiectului: 87774

Ce stiu eu este ca ar fi fost ca aceste vagoane de pe linia 41, o parte vor fi date inapoi depoului Conlentina pentru linia 21!
Am mai zarit vagoane "metrou usor" pe linia 45: 055, 080, 273, 278!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 14:50:19    Titlul subiectului: 87799

Pai daca V2A dispar de la Bucurestii Noi, e normal ca vagoanele "somere" de pe 41 sa intre pe celelalte linii deservite de depou. Problema este alta, ce vagoane vor fi trimise pe liniile parasite de V2A transformate in CH PPC (si aici nu ma refer la Bucurestii Noi, care este un caz fericit, ca are ce sa trimita in locul lor pe 24 si 45) Confused
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 16:12:28    Titlul subiectului: 87806

Pai cea mai logica idee e ca Bucurestii Noi sa trimite lui Colentina si/sau Alexandria vagoane de "metrou usor" (probabil chiar toate), primul ramane cu ce are, iar Colentina si/sau Alexandria sa "doneze" restul tramvaielor depourile care aveau de pierdut V2A-uri "transformate" in CH-PPC. Ca daca fostele vagoane de pe linia 41 ar ramane in depoul Bucurestii Noi, ele vor suferi "infrastructura" sinelor de pe linia 20 sau 24, si atunci ar ramane variantele 42 si 45. 42 n-are nevoie de V3A-uri (fiindca e o linie-fantoma), iar 45 este singura linie care este dotata cu sinele "de ultima ora" pe portiunea Mezes-Bucurestii Noi. Asa ca e mult mai bine ca acele vagoane sa se mute pe linia 21 (Colentina) si/sau 32 (Alexandria) care avea, pe o mare parte de pe traseu, noile sine. Asa vagoanele "mai vechi" de la Colentina si/sau Alexandria ar putea ajunge in celelalte depouri.
itb 139 a scris:
Am mai zarit vagoane "metrou usor" pe linia 45 055, 080, 273, 278!
Si pe 256... are acel autocolant de tip "metrou usor"), daca cineva mai vrea sa caute acele vagoane pe alte linii decat 41 vor gasi, de obicei, in week-end, pe linia 45.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 16:51:32    Titlul subiectului: 87808

#256 a primit autocolantul pentru că avea pantograf cu patină de grafit și Bucureștii-Noi avea multe vagoane ,,pe bară" atunci. O singură dată a circulat pe 41 Exclamation

Bucureștii-Noi transferă încet-încet o parte din parc spre Alexandria, sub forma V2A-urilor luate, casate și înlocuite cu PPC-uri trimise apoi la Alexandria. Colentina nu va primi nimic de la Bucureștii-Noi și nici din alte părți. Sau chiar dacă o va face, nu s-a făcut încă niciun plan de redistribuire a vagoanelor Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2008 15:56:13    Titlul subiectului: 88385

#207 si #221 sunt lovite destul de rau pe coltul din spate-dreapta, fix langa ultima usa.
Dr2006 a scris:
#256 a primit autocolantul pentru că avea pantograf cu patină de grafit și Bucureștii-Noi avea multe vagoane ,,pe bară" atunci. O singură dată a circulat pe 41
Si #050 avea acelasi sistem, dar necolantat. Probabil datorita acelei ocazie (de a circula macar o singura data pe linia 41) #256 a primit si el autocolantul "a la metrou usor".
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 31 Mar 2008 14:43:13    Titlul subiectului: 91144

M-am plimbat aseara cu un V3A pe linia 23. M-am urcat in acesta si am observat ceva foarte interesant: toate barele si scaunele erau vopsite in albastru. Culoarea din interior arata super. Pacat ca pe afara era vopsit tot in alb. O fi fost vreo incercare?

In legatura cu boghiurile, avea probleme la a 3-a serie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 31 Mar 2008 19:11:10    Titlul subiectului: 91172

Singurele tramvaie cu aceasta culoare in interior erau #310 si #347, dar poate intre-timp URAC a mai scos vreun vagon dupa RK in aceasta schema de culoare si spun asta deoarece #347 este pe 21, iar #310 ultima oara era pe linia 16!

Ultima modificare efectuată de către itb 139 la Mar 01 Apr 2008 19:09:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Mar 2008 19:41:57    Titlul subiectului: 91181

#347 dupa RK-ul de asta-vara a iesit cu barile portocalii si scaunele normale (avea scaune tapitate) Mad . Altul cu bari si scaune albastre nu cred ca mai exista... . Iar #310 nu cred ca va mai fi asa mult timp, pentru ca la cum arata, ar trebui sa intre cat de curand la RK Crying or Very sad .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Lun 31 Mar 2008 22:23:42    Titlul subiectului: 91200

Iasmin a scris:
M-am urcat in acesta si am observat ceva foarte interesant: toate barele si scaunele erau vopsite in albastru
Singurul V3A de acest fel ramas este 301, care a apartinut depoului Victoria iar acum domiciliaza la Titan.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 19:36:33    Titlul subiectului: 98525

Aseara l-am zarit pe #362 pe linia 11 si ce mi-a placut foarte mult la acest vagon care a apartinut Colentinei ,este ca si-a pastrat culoarea originala Very Happy dar care si-a mai pierdut din luciu din cauza reclamelor pe care le-a avut pe vagon de-a lungul timpului!Mi-au placut mult acele aripioare albastre,rosi sau galbene pe care le avea pe vagon chiar si pe partea stanga,lucru care la multe vagoane s-a renuntat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 14 Oct 2008 11:27:27    Titlul subiectului: 99547

Dupa ce toata vara a stat la URAC la RK astazi vagonul #256 s-a reintors pe trasele depoului Bucuresti Noi azi dimineata era pe linia 45,alta schimbare care am observat-o de saptamana trecuta este aceea ca vagonul #301 actualmente domiciliaza la depoul Bucuresti Noi fiind titular pe linia 20.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mie 15 Oct 2008 00:04:22    Titlul subiectului: 99583

#256 e in circulatie de saptamana trecuta. Ieri chiar tracta un EP utilitar, este vorba despre #6133, cel ce apartine depoului Giulesti
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2008 15:13:59    Titlul subiectului: 101430

#226 era azi pe 41 proaspat vopsit in alb, fara sa mai aiba ca pana acum schema de culoare si cu rosu Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2008 21:04:45    Titlul subiectului: 102946

O data cu introducerea PPC-urilor pe linia 41, vechile tramvaie titulare sunt repartizate pe alte linii. Dupa 8, 20 si 45 alta linie pe care a ajuns un vagon alb-rosu este 42 (#297). Mai cunoasteti si alte linii pe care circula aceste vagoane ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2008 21:31:57    Titlul subiectului: 102950

Am vazut pe la Budapesta unul ,dar nu am vazut ce tramvai era, unul dintre 19,27 sau 54 , ca parca astea (mai) circula pe acolo.
_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rasnitza



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Sep/2010
Mesaje: 39
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2008 21:58:13    Titlul subiectului: 102952

Circula tramvaie foste pe 41 in liniile celelalte de la Bucurestii Noi:20, 24, 42 si 45. Mai sunt cele trei (#007, #107 si #324) transferate de la Alexandria la Giurgiului care circula pe liniile deservite de acest depou.
_________________
Tramway Rider
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 17:21:05    Titlul subiectului: 106824

Ma scuzati dar din ce imi adic eu aminte pe 21 era o odata niste V3A care in fata aveau un ceas. Dupa un timp acete ceasuri nu mai mergeau ba chiar au disparut. Oare ce sa intamplat cu acele tramvaie?
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 19:18:30    Titlul subiectului: 106831

Pai la RK a fost inlocuita tabla aia care avea decupajul pentru ceas, si astfel nu mai exista nicio urma a existentei acelor ceasuri. Tramvaiele alea nu au disparut, circula bine-merci. Am impresia ca mai sunt vreo 2 in Dep. Colentina care mai ies la traseu si mai au acele ceasuri, dar care nu mai functioneaza. Nu le-am retinut nr. de parc, sunt cu barile din interior vopsite alb, vagoane care n-au avut RK de cand au inceput sa se desfiinteze acele ceasuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 23:51:21    Titlul subiectului: 106858

Ceasurile de care spuneti au inceput sa fie puse pe V3A la upgrade-ul de la V3A clasic la V3A-93, in perioada in care depoul Victoria isi innoia parcul. Primele vagoane cu acest model de ceas la acest depou au domiciliat. Oricum din ce am observat erau destul de proaste ceasurile, se intampla frecvent sa nu mearga sau sa afiseze ceva total aiurea.
Apoi si restul de V3A-93 au inceput sa beneficieze de acele ceasuri, pe masura ce veneau la RK

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 19:54:21    Titlul subiectului: 108469

Iata o poza care am facut-o la Bucur Obor cu tramvaiul prototip 354 cu vopseaua originala, in iunie 1994. Al 2-lea V3A electronic a avut nr de parc 355, iar al 3-lea a fost 242.


DSC07016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.59 kb
 Vizualizat:  de 22397 ori

DSC07016.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 19:22:35    Titlul subiectului: 109408

Care vagon #242 a avut una dintre cele mai mari indicatoare dintre toate vagoanele V3A modernizate.Vagoanele #354 si #355 proveneau de la depoul Titan ele fiind chiar vagoane cuplate si circulau pe liniile 15 sau 19,iar #242 provene de la depoul Alexandria iar pana la momentul modernizari a circula pe linia 15.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 350
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 13:57:39    Titlul subiectului: 109436

Imi aduc si eu aminte de 242 ca avea firma mult mai mare decat la alte tramvaie. Si firma(indicatorul) era cu film negru si scria cu alb indicativul cum putine tramvaie au, pentru ca cele mai multe au firma electronica. Apoi imi amintesc cum acest vagon 242 a fost vopsit un verde inchis, pentru o reclama la bere Tuborg.

354 a fost singurul vopsit in aceasta schema, iar 149 si 355 aveau alte scheme de culori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 19:16:34    Titlul subiectului: 109451

O schema mai deosebita a avut si vagonul #362 care din momentul modernizarii s-a aflat in curtea depoului Colentina.Acest vagon inca mai pastreaza un parfum de culoare din acei ani,am impresia ca el acum se afla actualmente la URAC deoarece nu l-am mai vazut in traseu.Vagonul apartine acum depoului Dudesti,iar pana in momentul modernizari a apartinut depoului Giurgiu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community