Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

I.V.A./Astra vs Bombardier
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 20:26:23    Titlul subiectului: 90564

Cateva lucruri vreau sa clarific 1. BM nu au "aer conditionat", au doar un sistem de circulat aerul din tunel in vagon si invers!
2.Nu sunt mai rapide ca I.V.A, aceste BM sunt limitate la 80 de km/h, pe cand cu I.V.A se putea ajunge chiar pana la 95 de km/h!3.
Nu au mai multe locuri cele 6 locuri de pe BM fac cat cele 5 de pe I.V.A!Harti sunt si in interiorul I.V.A., sunt pozitionate pe iluminatoare!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 21:51:57    Titlul subiectului: 90579

Mai mult decat atat:
-nu au mai multe bare, ci dimpotriva, sunt foarte deficitare la capitolul asta;
-nu toate au afisaj interior, ci doar cele de pe M1;
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flame



Data înscrierii: 23/Mar/2008
Ultima vizita: 27/Noi/2008
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 23:04:06    Titlul subiectului: 90587

Iar pentru ca post-ul initial sa fie complet "demolat" Cool :
1) Ceva referinte legat de consumul de curent ar fi binevenite!
Principial, da, cum s-a mai spus, ce este mai nou consuma mai putin.
2) Legat de "silentiozitate", poate ca ar fi bine de mentionat "tiuitul" stresant, însa si viteza ca "variabila continua" (nu mai avem treptele de viteza ca la IVA - BTW, cf. noilor norme nu se mai pun puncte la abrevierile firmelor, parca).
3) Am înteles ca zona de comunicare între vagoane este cea mai vulnerabila în caz de accidente, totusi, asta ne aduce cu gândul la faptul ca s-a uitat de cei doi Scorseze (care sunt eficienti sau nu, mai ales în functie de ora de vârf).
4) A numarat cineva cumva barele alea? Nu mi se par deloc o revolutie, mai ales ca au disparut cele din mijlocul vagonului. Anyway...
5) Mânerele (mâinile curente) nu sunt asa o "minunatie tehnica" sa nu poata fi montate si pe IVA. Sa fim seriosi... Si parca erau si câteva exceptii, nu?
6) Faza cu luminozitatea pare singura nimerita complet Smile A propos, ne explica vreun "specialist" care este acea "tehnologie inovatoare" care nu mai permite, ca la IVA, caderea curentului înainte de Dristor 2 (nu mai tin minte ce linie, parca 1) ?

Bombardier se apropie de ideea de "metrou modern" în mod evident, practic dpdv al evolutiei tehnologiei, în special calculatoarelor, un salt de 25 de ani este "peste epoci"). Desi, evident, Astra-urile se apropie mai mult (ca "feeling") de ideea de "tren" (CFR-ul de toate zilele Smile ).

_________________
"Television is something the Russians invented to destroy American education"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 09:25:44    Titlul subiectului: 90604

Nu e chestie de demolare sau nu. Faptul ca trenurile sunt limitate la o viteza, nu inseamna ca nu pot circula mai repede.
In plus, din niste poze postate pe-aici pe forum am vazut interiorul cabinelor conductorilor: net superior fata de IVA. Numai pentru faptul ca miroase a nou si este un avantaj. IVA si-au facut cu brio datoria, pentru care le multumim, si acum lasam loc trenurilor noi sa munceasca din greu.
In plus, nimeni nu poate veni cu un tren perfect de la inceput. Se pot face si adaptari ulterioare daca este nevoie. Personal, am circulat cu Bombardier si m-am simtit foarte foarte bine.
As dori un exemplu de capitala europeana unde metroul are aer conditionat. Eu cred ca ar trebui doar un sistem de circulare a aerului mai eficient.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 10:20:10    Titlul subiectului: Re: "Bombardier" vs. "Astra" 90610

Matei Voineag a scris:
Dupa parerea mea Bombardier sunt mai bune decat Astra pentru ca:
-Au aer conditionat;
-Sunt mai luminoase;
-Consuma mai putin curent;
-Sunt mai silentioase;
-Sunt mai rapide;
-Au mai multe locuri;
-Au manere;
-Au harta magistralelor de metrou;
-Au mai multe bare;
-Vagoanele comunica intre ele printr-un burduf
-Au afisaj interior.
1. Aer conditionat folosit 'once in a blue moon'
2. Lumina prea puternica (asta nu face decat sa mareasca interesul pe care unii calatorii il au de a se holba la altii
3. Asta asa e
4. Da
5. Da
6. Da
7. Si IVA au harta
8. Da
9. Da
10. Da

_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 15:40:09    Titlul subiectului: iva-bomb 90631

Flo a scris:
[...] nu toate au afisaj interior, ci doar cele de pe M1;
Si "capitalele" de pe M2 (Paris 1106-2106, Roma 1107-2107, Madrid 1108-2108, Talin 1123-2123). Deci, corect ar suna asa: "nu toate au afisaj interior, ci doar cele cu numele capitalelor UE/europene", cum vreti sa spuneti, dar, in niciun caz, "doar cele de pe M1".
Matei Voineag a scris:
Dupa parerea mea Bombardier sunt mai bune decat Astra pentru ca:
-Au aer conditionat;
BM-uri nu are A/C! E doar o simpla ventilatie, una ca la Citaro-uri 1 pe vremea caniculei din 2006 si din 2007. Multumita temperatura mai scazuta in subteran nu o sa simti asa de tare ca si cum te-ai afla pe suprafata ca te sufoci intr-un BM.
Matei Voineag a scris:
-Sunt mai luminoase;
Hmmm, daca hartile de pe Astre nu s-ar fi pus acolo pe neon-uri, si daca aceste garnituri ar fi intretinut mai bine, nu cred ca BM-uri ar fi mai luminoase.
Matei Voineag a scris:
-Consuma mai putin curent;
Aici n-am ce sa comentez, in realitate asa e...
Matei Voineag a scris:
-Sunt mai silentioase;
Multumita izolarii sonore realizate de suedezii de la Bombardier.
Matei Voineag a scris:
-Sunt mai rapide;
Daca n-ar exista limitatoare de viteza BM-uri ar putea castiga "cursa" dintre un BM si o Astra. Dar daca se intampla ceva cu boghiurile BM-urilor, nu e vina mea, e vina mecanicilor Metrorex-ului ca n-au pus limitatoare... Oricum acest lucru nu e asa de important. Urmatorul lucru e mai important, va spun...
Matei Voineag a scris:
-Au mai multe locuri;
Teoretic, da. Practic, nu. De ce? N-ai voie sa stai pe burdufuri (ele fiind destinate deplasarilor intre vagoane), dar nici n-o sa ai confortul sa stai pe unul dintre scaunele BM-urilor, ca daca ai langa tine o pensionara de 100 kg (adica, cu alte cuvinte, grasa), s-a terminat...
Matei Voineag a scris:
-Au manere;
Nimic special... Sunt doar niste avantaje pentru oamenii mai scunzi.
Matei Voineag a scris:
-Au harta magistralelor de metrou;
Si Astrele au, dar cele de pe BM-uri sunt mult mai folositoare. De ce? Cele de pe Astra sunt micsorate la marimea neon-ului, de nu mai intelegi nimic ce scrie pe ele...
Matei Voineag a scris:
-Au mai multe bare;
Cred ca Astrele au mai multe (sa nu uiti de cele de pe geamuri...)
Matei Voineag a scris:
-Vagoanele comunica intre ele printr-un burduf
Tot asa n-am ce sa comentez, ai dreptate...
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2008 16:11:02    Titlul subiectului: 90742

Afisaj interior:

La BM exista dar nu la toate...la cele cu nume de flori se va monta cum s-ar fi putut monta si pe IVA

Aer conditionat:

Ventilatia din BM vs Ventilatia din IVA, aerul inchis din BM vs Aerul "inchis" din IVA, Mirosul (in caz ca este) in BM vs un miros intr-o IVA, geamuri la BM fixe vs geamuri de IVA care se deschid... va las sa trageti concluziile

-desi ventilatia in IVA este fortata de imprejurari adica neetanseizare, la momentul de fata parerea mea ca se aeriseste mai bine IVA.

Sunt mai luminoase:
Da intradevar sunt mai luminate BM-urile..dar totusi nici in IVA nu stateai in intuneric dar oricum la iluminat BM castiga.

Consuma mai putin curent:

Vino cu date concrete. Desi IVA are motoare mai mari de 250KW fata de 160KW ai BM totusi BM-ul are foarte multe sisteme electrice printre care se enumera: sistemul de franare, sistemul de siguranta al traficului si computerele de bord...aduceti date concrete va rog despre consum inainte sa ziceti toti ca "da" BM este mai econom..

Sunt mai silentioase:

Este o chestie cu da si nu..la inceput cand au venit da...se putea spune asta DAR...un lucru ce l-am observat este ca acum fata de inceput a inceput sa se auda compresorul la BM intr-un mod enervant, iar in zona burdufurilor este totusi zgomot...aici s-a creeat un compromis prin sigilarea efectiva a vagonului in detrimentul ventilatiei..daca s-ar fi pus un geam care sa se deschida nu mai era asta situatia.

*IVA: zgomotul este produs doar prin gurile de aerisire care se stie ca sunt peste tot...usi, plafon, geamuri etc...nici decum ca ar vibra elemente ale caroseriei sau etc...

Sunt mai rapide

...greu de zis...sincer nu cred pentru ca BM nu ar fi dotat niste trenuri cu motoare super scumpe de super viteza in conditiile in care se stia ca viteza maxima este de 80..in plus s-a auzit ceva mai demult de la un forumist care spunea ca a vazut 105km/h la iva la imgb cat circula pe M2...
Ca o parere personala nu cred ca este asa deoarece 16 motoare de 160Kw nu ar putea lua la bataie 12 motoare de 250Kw...iar in fisa lor tehnica viteza comerciala a iva este cu 5km/h mai mare la BM fiind 33km/h iar IVA are 38km/h.

mai multe locuri:

Teoretic DA, dar practic vagonul BM este facut sa ruleze la maxim 80% din capacitatea fizica si stiti asta asa ca degeaba vorbim ca incap mai multi daca acest lucru depaseste normele si valorile care au fost prevazute de catre producator. Acest lucru va cauza uzura excesiva si a motoarelor care au o sarcina in plus si a suspensiilor care in timp se vor lasa...

Au manere...

IVA a avut si ea acele maini curente daca la acelea te referi...daca te referi la bare atunci BM pierde din start..

Au harta...

Harta exista peste tot..iar in BM inca am vazut o harta in care linia de la industriilor merge pana la Pantelimon...nu stiu cum a ajuns dar nici in IVA nu mai gasesti asa ceva...

Au mai multe bare...

Gresit si cred ca toti cei care merg cu metroul frecvent si mai ales la orele de varf stiu asta...

Vagoanele comunica intre ele prin burduf

Este adevarat IVA nu are asa ceva dar se poate realiza intre vagoanele A si B si nu uitati ca in plan erau si niste vagoane intermediare pt IVA..nu numai capete...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu_alex



Data înscrierii: 06/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2010
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Mar 2008 21:07:49    Titlul subiectului: 90825

Parerea mea este ca nu ar fi trebuit investiti atatia bani in BM. Pe langa bani propiu zisi pentru aducerea ramei se mai investeste si pentru infrastructura. Este bine venita o medernizare. Dar se putea realiza si cu ramele IVA. Plusuri care le au BM ar fi ca parca au o ventilatie mai buna. Comunicarea intre vagoane (ceea ce a fost si in plan la IVA cum s-a mai spus). Si ca sunt mai silentioase. Pentru mecanici plusurile sunt mult mai multe. Lumina reglabila, faruri calumea, aer conditionat. si mai mult confort. Dar la orele de varf tot mai bune sunt IVA care nu dau eroare ca este supra sarcina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mar 01 Apr 2008 14:15:24    Titlul subiectului: 91230

1) Ventilatia la IVA este mult mai buna decat la Movia pentru ca in timpul mersului rama IVA beneficiaza din plin de curentii de aer formati si ferestrele rabatabile. Stationand insa, Movia are avantaj datorita ventilatiei fortate. Daca lenesii de la transporturi sau de la metroul lui Rex ar fi cerut in caietul de sarcin Movia ar fi avut ventilatie buna, dar era mai scumpa. S-a ales varianta mai proasta.

2) Iluminat. De ce oare atat de greu sa se observe ca ramele IVA nu au toate lampile aprinse? Inca din perioada ceausista se renuntase la un grup de 2 lampi din spatele fiecarui vagon al ramei. Traditia proasta a ramas si azi, astfel ca e vorba de o diferenta sensibila. Si IVA si Movia pot avea nivele de iluminare comparabile. In plus nu uitati ca Movia are lampi fluorescente de tip noi (+25% lumina) care pot dar nu sunt montate si in IVA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Apr 2008 15:17:33    Titlul subiectului: 91241

Tuburile sint tipul subtire de 36W, singura diferenta este ca au aprindere rapida (au o dunga metalizata de la un capat la altul) acele 2 lampi din spate nu au funcionat decit la trenurile prezidentiale acolo in spatele ei este o cutie de legaturi, despre ventilatie nu-ti pot spune decit ca trenurile noi au un pic marita capacitatea de ventilatie dar nu cu mult, au filtre pentru a nu introduce pulberi in salon fata de IVA care nu au nici un fel de protectie impotriva prafului si acel parf il inghit calatorii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mie 02 Apr 2008 20:36:02    Titlul subiectului: 91304

Lampile de la capetele vagoanelor IVA au functionat la cel putin 3 rame IVA, toate vazute dupa 1989 si pe magistrala 3. E inutila continuarea discutiei pe marginea lor.

Pentru cei care mai au inca dubii, conteaza foarte mult cum sunt alimentate acele lampi fluorescente. Un balast electronic ofera alta eficienta si luminozitate comparativ cu aceeasi lampa alimentata de un balast magnetic (inductiv). Tot asa, discutia e iarasi inutila pentru ca oricum lampile de ramele Bombardier sunt din alta generatie: luminofor (trifosfor) versus halo-fosfat (la IVA). Pur si simplu comparatia nu isi are rostul. Daca ar fi puse si pe IVA aceleasi lampi, aceleasi balasturi electronice si ar fi aprinse toate lampile din salon, atunci mai avem ce discuta. Altfel comparam mere cu pere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2008 08:26:58    Titlul subiectului: 91325

Pai asta e si ideea! Smile
Ca unele au, altele n`au... despre asta e discutia. La fel se pot monta sisteme de aerisire sau chiar aer conditionat si in IVA. Problema e ca nu e interes si ca nu se va face. Deci comparatiile de genul asta sunt cat se poate de legitime!
La IVE, nici inainte de a fi casate, nu era necesara modernizarea lor. Costa mult mai mult sa le aduca la un nivel decent, decat sa comande niste garnituri noi.
Chiar daca ar fi fost modernizate, ar fi fost ca niste dacii bine intretinute... din cand in cand mai cade cate ceva si tot trebuie sa bagi bani si munca...
Per total tin cu IVA. Dar Movia dau un aspect de modernitate in metroul nostru, cu toate neajunsurile lor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2008 19:34:41    Titlul subiectului: 91377

In opinia unora poate ca ar fi costat mai mult. Realitatea este insa ca absolut nici o modernizare nu ar fi putut costa cat un vagon nou pentru ca: erau subansamble care se puteau folosi, echiparea era aceeasi iar mana de lucru mult mai ieftina. A, ca nu s-a vrut, ca nu ieseau "comisoane" si alte contracte favorabile pentru niste firme cu sediul in bloc si care se trezeau cu contracte mari peste noapte, e alta poveste.

In plus, materialul rulant feroviar este conceput sa fie exploatat pentru durate lungi de timp (cost initial mare si amortizare lenta) astfel ca e total neproductiv sa casezi vehicule ce mai pot fi inca mult si bine modernizate. E si interesul unora ca investitiile sa fie mici, sa iasa modernizari partiale ca sa se bata unii cu pumnul in piept sa sustina ca ne trebuie "de afara" ca astea romanesti nu sunt bune. Povestea e deja veche si ras-cunoscuta din 1997 incoace.

Aspectul nu valoreaza nici cat o ceapa degerata in domeniul feroviar in comparatie cu siguranta sau performanta. Altfel ar trebui sa alegem locomotive si vagoane doar pentru ca seamana cu nu stiu care limuzina. Oricum, aspectul e cel mai usor de obtinut si nu este garantia calitatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2008 21:08:24    Titlul subiectului: 91388

Mai avem pina ajungem la o asemenea tehnologie http://www.bombardier.com/index.jsp?id=1_0&lang=en&file=/en/1_0/1_0.jsp , cu sisteme de propulsie modulul convertor din poza prezenta la trenurile Bombardier ocupa cit cutia controlerului de mers la IVA care se defecteaza mult mai des decit Bombardier (pina cum nu am auzit de mai mult de 2-3 defecte al acestui modul)de 5 ani de cind circula


i_1_3_2_1_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.2 kb
 Vizualizat:  de 17650 ori

i_1_3_2_1_2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Vin 04 Apr 2008 21:55:14    Titlul subiectului: 91477

Dar nu observati ca si la Movia si-au batut joc de iluminat? Am observat de foarte multe ori cum lampile originale cu care au venit vagoanele au fost schimbate cu neoane normale care au o culoare alba fata de cele putin galbui cu care au venit:P La capitolul estetica au picat din prima..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 05 Apr 2008 22:44:40    Titlul subiectului: 91522

Impresia mea personala este ca Metrorex achizitioneaza mai mult in ultima vreme tuburi fluorescente din seria alb lumina zilei ( 36W/65 sau 18W/65 6500 Kelvin). Se observa destul de bine si la statiia la care s-au facut operatiuni de intretinere la iluminat (Piata Victoriei) desi mai sunt si poate si in alte statii facute asemenea actiuni la scara mare .

Oricum, lampile fluorescente care vin montate pe ramele Movia sunt mai noi si mai scumpe (nu atat ca sunt de alta temperatura de culoare 3300Kelvin sau 4000K la ramele mai noi cat faptul ca sunt lampi cu luminofor trifosfor si asta inseamna inca un cost de 2, 3 ori mai mare per lampa decat cele halofosfat chiar daca si gradul de iluminare creste cu aproximativ 10-15% fara alte modificari la instalatie).

In final, Metrorex nu este singurul care are o asemenea politica, si RATB achizitionand predominant (peste 80%) lampi halofosfat din cel cu 6500 Kelvin temperatura de culoare pentru aproape toate vehiculele. Din nou costul mai redus al acestor lampi este principalul argument pentru achizitie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ldh_sniper



Data înscrierii: 13/Apr/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2010
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 14 Apr 2008 21:53:38    Titlul subiectului: vs 91958

Raman la iubirea mea, IVA. Nu spun ca nu imi plac BM-urile, dar IVA au o prestanta si un stil aparte pe care nu il va inlocui nici o TEM, cu toate plusurile si, mai ales, minusurile pe care le are.

Ultima modificare efectuată de către ldh_sniper la Lun 14 Apr 2008 22:31:41, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 14 Apr 2008 22:00:09    Titlul subiectului: 91959

Si mie imi plac IVELE.
Am observat inca un Bm cu o usa defecta, este vorba de Berlin, usa 4 din primul vagon 1004. La ive nu prea am mai vazut usi defecte Evil or Very Mad Evil or Very Mad , dar al bm da Embarassed .
Tot ivele sunt mai bune. Rezista Bm-ul 30 de ani?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Apr 2008 23:09:19    Titlul subiectului: 91966

Daca avea afis de "usa defecta", este posibil sa fie defecta.
Ai incercat sa bagi mina intre usi la BM cind se inchide, asa de curiozitate?
La IVA usile se repara mult mai repede si usor fiind pe alt principiu, piese de IVA se gasesc (si se repara la atelier), dar cele de BM foarte rar si sint mult mai scumpe si unele nu se repara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu_alex



Data înscrierii: 06/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2010
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Apr 2008 07:25:42    Titlul subiectului: 91971

Usile de la BM sunt concepuce in asa fel incat daca ceva le impiedica sa se inchida, se deschid din nou. Acest ciclu in face de 3 ori. Dupa care s-e blocheaza si trebuie inchisa usa cu o anumita cheie si pana nu se umbla in soft pentru a corecta eroarea data de usa accea, ramane defecta.
Cum calatori se baga si se imping chear daca usa a inceput s-a se inchida este si normal s-a fie atatea usi defecte. Mai trebuie si putina civilizatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Apr 2008 18:02:49    Titlul subiectului: 91989

Da, daca cind se inchide detecteaza obstacol usa incearca sa se inchida de 3 ori dupa care se izoleaza si da un mesaj mecanicului ca usa X a detectat un obstacol si nu se inchde, dupa ce se izoleaza simpu se inchide cu mina dupa ce se iznavoraste, usa funcioneaza mormal, nu se reseteaza nimic Wink
Si BM-urile se pot cupla intre ele chiar si cu IVA si cam aceleasi lucru se intimpla cu ambele trenuri in tunel. Mecanicii inca nu sint bine pregatiti la IVA care sint de 30 ani le-au cam invatat la BM este mai greu pentru ca sint lucruri noi si diferite fata de IVA, iar pe cei care stiu bine BM ii numeri pe degete la nivel de mertrou.


Ultima modificare efectuată de către bygy007 la Mie 16 Apr 2008 00:13:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 03:46:54    Titlul subiectului: 92013

Dpdv mecanic se poate cupla orice cu orice, mai ales că IVA și Bombardier au cuplă Schaku... (și LDHurile de manevră ale Metrorex au și așa ceva)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ldh_sniper



Data înscrierii: 13/Apr/2008
Ultima vizita: 05/Iun/2010
Mesaje: 12
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 08:00:56    Titlul subiectului: 92017

Corect. Singura diferenta fiind ca si Bm-urile si LDH-urile nu au contactele sub cupla automata ca la IVA. In rest e universala.
_________________
Salvati metrourile care ne-au transportat in siguranta atatia ani de zile!!!!! Salvati Metrourile IVA!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
silviu_alex



Data înscrierii: 06/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2010
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 10:47:09    Titlul subiectului: 92029

Pentru cuplarea BM-IVA este nevoie de o cupla speciala. Difera cele 2 cuple. Stiu ca atunci cand a fost incidentul cu BM la Dristor 2 s-a pus problema acest cuple.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 11:30:46    Titlul subiectului: 92033

Acele contacte sint pentru a transmite informatii de la o rama la cealalta, se pot cupla maxim 3 rame daca se cupleaza 2 trenuri intre ele acea cupla ramine inchisa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community