Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sadrok
Data înscrierii: 26/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Ian/2017 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Apr 2008 14:40:53 Titlul subiectului: |
91449 |
|
Am fost si eu acum cateva saptamani la Depoul IMGB. A fost ceva foarte nou si foarte interesant sa mergi o statie cu metroul prin soare ). Mecanicii au fost si ei foarte simpatici, fiind singurii calatori din metrou acestia au iesit din cabina pt a pleca spre Pipera si ne-au spus foarte politicos ca acolo este capatul si ca trenul pleaca spre Unirii. Au fost si ei de acord cu noi ca e ceva unic sa te plimbi prin soare cu metroul )
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.09 kb |
Vizualizat: |
de 28015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
853.41 kb |
Vizualizat: |
de 28015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.14 MB |
Vizualizat: |
de 28015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
952.19 kb |
Vizualizat: |
de 28015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.4 MB |
Vizualizat: |
de 28015 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 05 Apr 2008 00:13:32 Titlul subiectului: |
91492 |
|
Coborarea si urcarea calatorilor se face la acelasi peron? Pentru ca vad trenuri care asteapta dincolo de statie. Ultima data cand am fost acolo, sa vad cum arata noua linie de metrou, acum multi ani, cand M2 era noua, trenurile se opreau in statie (nu ieseau in celalalt capat care era inchis) ci rebrusau imediat la iesirea din statie. Acum vad ca ies in partea cealalta - oricum peronul vecin este unul tehnic, de acces in depou.
Inainte se folosea doar un singur peron, cel cu vestibulul de acces si trenul rebrusa cu calatori inainte de iesirea din statie.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Sâm 05 Apr 2008 09:29:04 Titlul subiectului: |
91499 |
|
Trenul vine din traseu pe linia 2 si opreste la peron care este pe partea dreapta, debarca calatorii apoi porneste inainte si schimba firul de circulatie. Dupa ce a trecut de macaz se opreste si mecanicii schimba postul de conducere. Dupa aceasta trag trenul la peronul liniei 1 unde se imbarca noi calatori. Asa se intampla de obicei, dar mai sunt cazuri cand trenurile vin direct pe linia 1 si aici avem 2 posibilitati:
Intre cele 2 macaze care duc in HALA depoului este un macaz intre Linia 2 si Linia 1 si se poate schimba firul aici, sau la macazele imediat dinaintea statiei.
Peronul 1 nu este spatiu tehnic...acolo este doar intrarea in depou in rest este peron
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Mar 15 Apr 2008 13:04:22 Titlul subiectului: |
91979 |
|
Schema intre Ciurel si Statia Semanatoarea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
737.23 kb |
Vizualizat: |
de 27768 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
MTROE
Data înscrierii: 07/Aug/2008 Ultima vizita: 07/Aug/2012 Mesaje: 11 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Aug 2008 18:01:34 Titlul subiectului: |
96811 |
|
Principalele depouri sunt: Depoul Militari, Depoul IMGB, acestea sunt depouri de suprafata si Depoul Ciurel - Depoul Pantelimon.
Statia Depoul IMGB este singura statie de suprafata din reteaua de Metrou Bucurestean. Tot prin Depoul IMGB se introduc ramele de metrou. Acest lucru se poate face si prin Depoul Militari...In Depoul IMGB se pot gasi si cateva locomotive LDH si vagoane pentru adunare gunoiului noaptea de prin statii. De asemenea, prin iesirea de la Lujerului care face legtura cu Depoul Ciurel se mai scoate gunoiul din cand in cand...
_________________ MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE |
|
Sus |
|
|
Ionelus
Data înscrierii: 21/Dec/2008 Ultima vizita: 17/Mar/2020 Mesaje: 18 Locație: Chisinau (Moldova)
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 13:51:30 Titlul subiectului: Depouri |
108205 |
|
Depourile:
Depoul IMGB
Depoul Militari
Depoul Pantelimon
Depoul Ciurel (sub stadionul de rugby)
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 20 Iun 2010 17:40:21 Titlul subiectului: |
128670 |
|
Am si eu o intrebare. La depouri, ramele stau la suprafata? Au cumva puncte in care ramele ies la suprafata si intra in subteran? Sau sunt depouri subterane?
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 20 Iun 2010 18:25:13 Titlul subiectului: |
128672 |
|
Exista patru depouri de metrou in Bucuresti: Pantelimon (catre iesirea din Bucuresti spre Constanta, drumul vechi, dincolo de Cora Pantelimon), Ciurel (la cateva sute de metri de statia Semanatoarea, catre soseaua Virtutii), IMGB (pe soseaua catre comuna Berceni, la iesirea din Bucuresti din sud) si Industriilor (dincolo de statia cu acelasi nume - actuala Preciziei, catre iesirea din Bucuresti spre vest). Depourile aflate in subteran sunt Pantelimon si Ciurel. Depouri la suprafata sunt Industriilor si IMGB (cel din urma are si o portiune subterana, in dreptul statiei cu acelasi nume - ma rog, actuala statie Berceni). Singurul loc unde metrourile ies la suprafata (si sunt in circulatie cu calatori) este in interstatia IMGB - IMGB Depou (Dimitrie Leonida - Berceni), in rest reteaua de metrou bucuresteana este subterana. Legaturile dintre reteaua CFR si cea de metrou se fac la depoul Industriilor, depoul IMGB si la depoul Ciurel (cea din urma este dezafectata). Bineinteles, o astfel de legatura arata ca si o "iesire din subteran", o cale ferata care iese dintr-un tunel, dar nu se face cu calatori.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Iun 2010 19:38:04 Titlul subiectului: |
128673 |
|
Si depoul Pantelimon se afla in totalitate la suprafata . Nu are nici o bucatica in subteran. De la statia de metrou Pantelimon (Antilopa) metrourile subtraverseaza soseaua nationala, dupa care pur si simplu se casca o groapa de circa 5 metri care tine pana-n lacul Pantelimon. Depoul a fost construit in intregime la suprafata. Ca are un strat de pamant pe acoperis, este cu totul altceva
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 20 Iun 2010 20:36:00 Titlul subiectului: |
128679 |
|
Tehnic, o parte e la nivelul soselei si cealalta parte e mai sus, datorita diferentei de nivel (lunca Colentinei). Dar atata vreme cat nu se vede o hala ca la IMGB sau Industriilor, ci pamant, cum il numesti? La o adica nici statia Politehnica nu e in subteran, nu? Pe harti depoul e trecut ca fiind subteran, iar din satelit nu se vede nicio hala dar se vede foarte bine ceea ce am spus mai sus, cu diferentele de nivel.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 21 Iun 2010 10:20:24 Titlul subiectului: |
128696 |
|
Acolo cindva a fost o limba de pamint care a fost excavata la constructia depoului, exista geamuri doar pe o parte si este misto vara cind se incing cei 20-30 de cm de pamint de deasupra
|
|
Sus |
|
|
tedexy
Data înscrierii: 17/Ian/2008 Ultima vizita: 06/Apr/2015 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Iul 2013 10:13:41 Titlul subiectului: |
165465 |
|
O nelamurire am si eu, in Depoul Pantelimon exista personal care se ocupa de curatenia interioara a ramelor de metrou? Merg aproape zilnic cu metroul si ramele din Depoul Pantelimon (cele care circula pe Dristor 2 - Republica) sunt absolut jegoase. Cred ca daca se face curatenie o data la doua saptamani este bine dupa cum arata. Aceasta spre deosebire de IVE-le din Militari, care in fiecare dimineata sunt proaspat spalate.
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Iul 2013 10:23:12 Titlul subiectului: |
165466 |
|
Sint prea multe si de aceea nu iti dai seama - fata de IVA care au ramas putine, se spala 3-4 pe zi.
|
|
Sus |
|
|
alfacorse
Data înscrierii: 28/Mar/2009 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 16:27:49 Titlul subiectului: Legaturile intre magistrale |
170274 |
|
Am rugamintea sa imi spuneti si mie unde sant legaturile prin care ramele de metrou se pot schimba de pe o magistrala ( depou ) pe alta. Am vazut zile in care rame Bombardier se afla cand pe o magistrala cand in alte zile aceeasi rama se afla pe alta magistrala . Ma refer la M2 & M1,M3.
Deasemenea imi amintesc de un reportaj in care rame IVA erau introduse in tunel cu ajutorul macaralelor ?
Multumesc
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 18:06:18 Titlul subiectului: |
170279 |
|
Legatura tehnologica este cea de la Victoriei intre M2 si M1 (si M3 implicit deoarece ramele schimba apoi magistrala in traseu la Eroilor/Nicolae Grigorescu. Alta linie mai este cea de la Gara, dintre M4 si M1.
IVE au fost introduse in tunel cu macaraua inainte de inaugurarea primei linii, pentru probe, apoi au fost introduse normal prin intrarea CF de la Ciurel; la fel s-a facut parca si pe M2
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
|