Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Rocar De Simon ale RATB
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 21:17:55    Titlul subiectului: Tipuri de autobuze "Rocar de Simon" 86555

Sunt 338 (sau 339, daca, intr-adevar, exista #1286) de autobuze impartite in 4 tipuri de autobuze marca "Rocar de Simon". Acestea sunt:
1. UL70 Arrow autobuzele "cu gemulet" (#100-#104), exclusiv #105.
2. U412-220 Arrow autobuzele cu linii portocalie (#106, #108, #111, #112, #116-#118, #120-#126, #128-#130, #132-#137, #139) si cu linii negre (#110 - dupa revopsire - ).
3. U412-230 Arrow autobuzele cu linii negre "cu gemulet" (#105), exclusiv #100-#104, si "simplu" (#107, #109, #113-#115, #119, #127, #131, #138), exclusiv #110, #140-#151, #1000-#1285.
4. U412-260 Arrow autobuzele cu linii negre (#140-#151, #1000-#1285), exclusiv #107, #109, #110, #113-#115, #119, #127, #131, #138.

Nestiind de existenta sa (se vorbeste pe forum ca exista acest autobuz), #1286, dupa lista mea, ar trebui sa aiba modelul U412-260.

Iata cateva poze cu cele 4 tipuri de autobuze.

Poza 1: Rocar de Simon UL70 cu numarul de parc #104 pe linia 105.
Poza 2: Rocar de Simon U412-220 cu numarul de parc #133 pe linia 105.
Poza 3: Rocar de Simon U412-230 cu numarul de parc #113 pe linia 105.
Poza 4: Rocar de Simon U412-260 cu numarul de parc #1037 pe linia 105.

(Pozele sunt luate de pe ratb.stfp.net, autobuzele circuland pe linia 105 - alegerea mea - ).



Rocar de Simon UL70 104 (linia 105).jpg
 Descriere:
Rocar de Simon UL70 cu numarul de parc #104 pe linia 105.
 Mărime fișier:  85.03 kb
 Vizualizat:  de 29855 ori

Rocar de Simon UL70 104 (linia 105).jpg



Rocar de Simon U412-220 133 (linia 105).jpg
 Descriere:
Rocar de Simon U412-220 cu numarul de parc #133 pe linia 105.
 Mărime fișier:  68.55 kb
 Vizualizat:  de 29855 ori

Rocar de Simon U412-220 133 (linia 105).jpg



Rocar de Simon U412-230 113 (linia 105).jpg
 Descriere:
Rocar de Simon U412-230 cu numarul de parc #113 pe linia 105.
 Mărime fișier:  67.28 kb
 Vizualizat:  de 29855 ori

Rocar de Simon U412-230 113 (linia 105).jpg



Rocar de Simon U412-260 1037 (linia 105).jpg
 Descriere:
Rocar de Simon U412-260 cu numarul de parc #1037 pe linia 105.
 Mărime fișier:  84.92 kb
 Vizualizat:  de 29855 ori

Rocar de Simon U412-260 1037 (linia 105).jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2008 17:03:16    Titlul subiectului: 87285

Desi alte autobuze mai tinere au fost deja casate sau sunt pe lista neagra de casari, veteranul #100, capul de serie al Rocar DeSimon-urilor din Bucuresti era astazi la traseu pe linia 236.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 09:30:52    Titlul subiectului: 87363

Odată cu venirea noilor și modernelor Mercedes Citaro, interesul pentru fostele autobuze de elită, care făceau înainte liniile centrale, a scăzut simțitor, astfel că acestea au început să fie "decorate" după gustul șoferilor sau după culorile de vopsea disponibile în garaje...
Iată cam cum a ajuns Rocar De Simon #111.
Chestia e că schema asta de vopsire, dacă ar fi fost executată mai îngrijit, chiar mi-ar fi plăcut... Rolling Eyes



0111-178-P1140282.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.36 kb
 Vizualizat:  de 29825 ori

0111-178-P1140282.jpg



0111-178-P1140278.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.83 kb
 Vizualizat:  de 29825 ori

0111-178-P1140278.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 20:51:26    Titlul subiectului: 87387

Da, se apropie de schema de vopsire numita in mod ironic "aspirina". Rezultatul nu e chiar rau. Parca mai inveseleste putin atmosfera avand in vedere ca aproape toate autobuzele regiei au acum o paleta de culori rigida si inexpresiva (chiar si cand mai aparea acea dunga galbena pe fond alb).

Delasarea la intretinerea autobuzelor Rocar de Simon o stim prea bine. Nu e nici o surpriza sa vedem si autobuze care au iesit relativ de curand de la RK si tot nu arata extraordinar. La fel stau lucrurile si cu troleibuzele Ikarus 415-T. Se stie ca nu mai raman mult si atunci global lucrurile se fac la un nivel mult mai slab. Sunt si exceptii, insa la autobuze nu prea avem autobaze care sa intretina prea bine parcul.

In plus sa ne amintim cat de bine aratau inca DAF cand circulau pe linii ca 300, 783, 331, 131, si cum arata acum la nici 2 ani de la schimbarea traseelor (unele intrate pe 139, 220). Intamplare? Nu cred.

La Floreasca si Titan parca erau ceva mai bine intretinute autobuzele. Alexandria e cam pe la mijloc. In rest e jalnic. Despre Militari se stie ca intretinerea e facuta foarte, foarte prost. 178, 105, 173, 221, chiar si 236 (cand mai intra Rocar de Simon). Parcul e intretinut in ultimul hal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2008 21:16:55    Titlul subiectului: 87392

Acelasi aspect am vrut sa-l relatez si eu ieri cand am vazut acest autobuz dar si pe "fratele" sau 115 tot de la Militari si ce mi se pare incredibil este ca aceste autobuze sunt acoperite de colant!
Chiar isi bat efectiv joc de calatori dar si de aceste autobuze? Nu se putea face un RK ca lumea ca si cei "mai de la periferie" sa beneficieze de transport cat de cat civilizat,cred ca inca ROCAR DE SIMON nu si-a trait inca ultimile clipe!

Nu exagerez deloc cu aceste afirmatii pentru ca mie si poate nici domniilor voastre nu imi place sa merg cu un Rocar De Simon care are melamina rupta, linoleum rupt de se vede podeaua de lemn, aeroterme nefunctionale, usi "varza", pentru ca nu-mi place ca RATBul sa isi bata joc de mine, om de buna credinta, care imi fac abonament la pretul de 50 de lei, nu pentru aceasta incurajam transportul in comun, il incurajam pentru comfort si siguranta.
Stiu cum aratau aceste Rocar De Simon si ma doare sufletul cand vad cum sunt intretinute si asta doar ca se aude ca vin "stelutele" si asta mai ales la Militari. Poate ca peste ani Citaro nu va arata cum arata Rocarul acum sau poate, ca sa ma gandesc si la un scenariu negativ, vor arata foarte rau si un RK la "stelute" te costa foarte scump pe langa un Rocar De Simon si cred ca ne place sa ne batem joc de tot ce a insemnat industria romaneasca si Rocar De Simon face parte din ea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2008 00:29:19    Titlul subiectului: 87413

Se va face RK la ce e bun si mai tine, la ce nu, adio! Nu e nici o bataie de joc de nimenea.
Bataie de joc consider de acum incolo, exploatarea noului parc auto fara a avea grija de el si consider bataie de joc lipsa de spirit civic a cetatenilor si lipsa de acordare a importantei de catre RATB a training-ului soferilor si lucratorilor din autobaze referitor la cum se umbla cu masinile noi.
Eu personal, in Olanda nu am auzit de RK la masini vechi. Cel putin nu facute de compania de transport. Daca tot facem RK, pentru ca ne place noua, macar sa se faca pe criterii serioase de selectie.
Am mai intrabat, dar nu a venit nici un raspuns oficial. Cat costa un astfel de RK, atit in timp cat si in bani, este rentabil? Mie imi miroase, ca NU.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2008 11:57:54    Titlul subiectului: 88093

Astazi am vazut ceva care oarecum ma lasat "masca" pe Rocarul De Simon #1269 (B-25-NUE) linia 226 un autocolant lipit pe usa 1 cu urmatorul text "autovehicol supravegheat prin GPS!". Este adevarat acest lucru sau este un autocolant lipit de sofer? Mai mentionez ca autobuzul arata bine la interior si aproximativ bine si la exterior!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2008 17:17:36    Titlul subiectului: 89870

La cum arata de lovit in spate, la motor, cred ca # 1113,autobuzul implicat in accidentul de astazi de pe linia 102, nu cred ca il vom mai vedea pe traseu, asteptandu-l casarea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citarito



Data înscrierii: 21/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Mar 2008 18:24:02    Titlul subiectului: 90025

Din pacate din ce in ce mai putina grija se acorda Rocarurilor de Simon.
Iar cel mai pacat este fata de seria 1250-1286 care sunt cele mai noi, ultimile fabricate in 2001, deci atunci cand au venit prima oare Mercedesurile pe 3 iunie 2006 aveau doar 5 ani aceste RdS. Acum la aproape 2 ani de la introducerea Mercedesurilor, au inceput sa arate din ce in ce mai rau aceste RdS-uri care pana atunci nu aveau nimic rupt din podea, mocheta arata aproape noua, motorul se auzea perfect iar pe dinafara era un alb fara aproape nici o zgarietura. Acum mochete rupte, transmisie care "caraie" si pe dinafara vopseaua degradata... Sad Sad Exclamation

_________________
Jerysor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Joi 13 Mar 2008 18:45:52    Titlul subiectului: 90027

In mare parte acest lucru este adevarat Evil or Very Mad ...insa mai sunt si exceptii...chiar azi am mers cu #1261, care este bine ingrijit inauntru: plafonul este intact, interiorul nu este mazgalit, podeaua nu este jupuita. Motorul toarce normal, iar transmisia nu "caraie" deloc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 13 Mar 2008 19:50:26    Titlul subiectului: 90029

Cele mai degradate Rocar de Simon sunt cele de la Titan, care provin de la Nordului si Militari. Insa am vazut si cateva proaspat vopsite. Stie cineva daca au suferit doar o revopsire, sau a fost RK in toata regula?
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOGDABUS



Data înscrierii: 22/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Oct/2023
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Mar 2008 20:07:28    Titlul subiectului: 90032

Rocar-urile de Simon sunt mai putin ingrijite odata cu venirea autobuzelor Citatro pentru ca ingrijitorii se ocupa mai mult de ele.
RdS de la autobaza Titan sunt cele mai prost ingrijite autobuze, chiar daca mai sunt cateva curate, fara rugina, revopsite etc.
Dar cred ca unele asa au venit, in aceasta stare proasta si nu au mai fost remediate problemele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 19:38:02    Titlul subiectului: 90103

Ca de fiecare data apare scuza lamentabila romaneasca: avem vehicule noi si le ingrijim pe acelea, celelalte nu mai merita deoarece sunt vechi si se schimba. E inutil sa spun ca nici macar vehiculele noi nu se intretin cum trebuie si sunt cat se poate de murdare, dar nu e nimic nou. Referitor la cele vechi au fost foarte bune si merita respect si calatorii care mai circula cu ele, doar platesc acelasi bilet ca si cei de pe liniile "privilegiate" cu vehicule noi. La altii (in afara tarii) vehiculele arata inca bine cand sunt scoase din circulatie. La noi cred ca este o competitie "cat de tare poti face praf masina in scurt timp". Bataie de joc tipic romaneasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mar 18 Mar 2008 21:08:57    Titlul subiectului: u65 90300

andreea_78 a scris:
In mare parte acest lucru este adevarat Evil or Very Mad ...insa mai sunt si exceptii.... [...]
Din aceasta exceptie face parte si #1278 (azi dupa-amiaza era pe linia 450). Si el a ramas "intreg" (nu a avut, nici RK, nici revopsire)! Motorul toarce normal, fara nicio problema, nu face niciun fel de fum negru sau gri (cum fac unele Rocar-uri de Simon), bulele de la afisaj arata impecabil, deci ai impresia ca vezi un Rocar de Simon proaspat iesit din fabrica de la Bucuresti!

Un mesaj citat din subiectul "Vehicule RATB pe pneuri, de interventii/utilitare".
stfp a scris:
B-24-XVX tragand astazi dimineata Rocar DeSimon #1058 'cazut la datorie' pe linia 105.
Astazi dimineata (pe la ora 6.45) #1058 s-a intors la munca, servind pasagerilor liniei 105. Asta inseamna ca #1058 nu a avut defectiuni grave ieri dimineata, fiindca autobuzul a fost reparat in mai putin de 24 de ore de mecanicii de la Autobaza Militari (sigur ca poza realizata de stfp a fost facuta undeva pe la intervalul orelor 7-9, ca era mai luminat).
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andreea_78



Data înscrierii: 17/Dec/2007
Ultima vizita: 23/Iun/2015
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3 (Nerva Traian)

MesajTrimis: Mie 19 Mar 2008 08:52:13    Titlul subiectului: 90309

Il stiu si eu bine pe acest #1278 pentru ca de cand nu mai e pe 313 cea mai mare parte a timpului o petrece pe 282 si chiar este ingrijit. L-am vazut si eu pe 450 si chiar a fost o surpriza. In interior mi s-a parut ca arata mai bine si mai ingrijit #1261
Eu chiar in dimineata asta am mers cu #1058 tot pe 105 si mi-a parut bine ca defectiunea pe care a avut-o a fost una minora.
Mai aveti ceva vesti noi despre #1113 si #125?
Cam toate din intervalul acela cu numar cu sute sunt varza, e normal pentru ca sunt cele mai vechi si uzate, cele cate nu au fost inca macelarite! Sad Din pacate #125 e demult lasat pe o parte...tin minte acum un an cand era pe langa Orhideea, pe 178, era plin cu rapidisti care se duceau la Rapid-Steaua, atunci am vazut cel mai bine cat de lasat e!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Vin 21 Mar 2008 21:14:06    Titlul subiectului: 90412

Pe #125 l-am vazut azi iesit la traseu pe linia 105! E putin ,,carpit" in fata dreapta..dar oricum nu cred ca mai are viata lunga...vorba aia, il reparam sa o mai duca o luna doua! Interiorul nu arata prea bine, transmisia caraie si astazi avea si probleme, in sensul ca era inclinat pe o parte! Dar pentru un autobuz de 12-13 ani de la Militari nu ai ce sa ceri mai mult...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2008 19:33:41    Titlul subiectului: 91692

Rocarurile de Simon #1184 si #1257 sunt in rodaj! De primul stiu sigur de la sofer ca i s-a schimbat motorul (cel putin asa mi-a zis) si trebuie sa ruleze aprox. 500 de km la viteza redusa si fara calatori, de al doilea nu stiu nimic! Azi pe #1257 l-am vazut tras de un vehicul de la depanare la capatul de la Piata Presei Libere cu motorul pornit!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 12 Apr 2008 23:15:16    Titlul subiectului: 91845

De felul meu sunt mai nostalgic si ma doare sufletul cand vad cum Rocarul De Simon este chinuit pe cursele preorasenesti, mai ales ca am vazut ca in ultimile zile si Militariul a primit trasee preorasenesti. Pacat de aceste autobuze care de altfel au avut zile frumoase prin centrul orasului! Chiar nu se puteau tine aceste autobuze macar la periferie si pe preorasenesti sa se trimita Ikarus?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 20:27:14    Titlul subiectului: 92050

Din pacate e oarecum inevitabil: cu cat sosesc mai multe autobuze noi, cele vechi tind spre rutele de la periferia orasului. Este un lucru trist dar normal. Asa a fost si cu troleibuzele articulate ramase la Bucurestii Noi si Berceni si cu tramvaiele vechi si cu alte vehicule. Parerea de rau este alta, ca totul se lasa in ultimul hal de degradare pe masura ce nu i se mai dau multi ani de trait. Asa se intampla cam cu totul, si in Bucuresti si cam oriunde in tara. Singurul lucru care mai schimba ceva e ca in mod constant se fac inlocuiri si modernizari. Reparatiile sunt insa sub orice critica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOGDABUS



Data înscrierii: 22/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Oct/2023
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 14:19:05    Titlul subiectului: uuuuuu 92842

Acum cateva zile am mers cu un RdS pe linia 102.
Ce m-a surprins a fost ca inaintea plecarii din statie se auzea din boxe anuntul de inchidere a usilor. Se aseamana foarte bine ca cel de pe Citaro, mai putin vocea.
Poate a inceput RATB-ul sa monteze astfel de sisteme in RdS sau poate este doar un caz particular. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 16:00:41    Titlul subiectului: 92846

Mai de mult pe 123 (si poate pe alte linii) era un autobuz in care se anunta inchiderea usilor. Anuntul cu pricina a fost inlaturat deoarece (asa cred) nu se prea potrivea cu un vehicul pe pneuri, fiind caracteristic mai mult vehiculelor pe sine, in special metrou, unde este pastrat in continuare.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 19:08:34    Titlul subiectului: 863863 92857

BOGDABUS a scris:
[...] Poate a inceput RATB-ul sa monteze astfel de sisteme in RdS sau poate este doar un caz particular. Smile
Este doar un caz particular. Sistemul insusi exista in toate autobuze Rocar de Simon ale R.A.T.B. Daca priviti cu atentie aparatul numit "TRAMVOX" (amplasat aproape de indicatoarele de viteza si presiunile pneurilor vehiculului) veti constata ca exista un singur buton cu inscriptie rosie "USA" si un semn de atentie. Acela e butonul pentru anuntarea inchiderii usilor.
rosetti61 a scris:
Mai de mult pe 123 (si poate pe alte linii) era un autobuz in care se anunta inchiderea usilor. [...]
#1160 este autobuzul cu pricina. A fost un titular pe 123. M-am si surprins cand am mers odata cu el, pe vremea cand linia 123 avea numai de Simoane. Este posibil ca autobuzul mentionat de forumistul BOGDABUS sa fie chiar #1160, iata si o dovada ca #1160 circula pe 102 (poza originala: Stefan Puscasu - ratb.stfp.net):

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 02 Mai 2008 19:44:09    Titlul subiectului: 92861

Pe majoritatea autobuzelor Rocar de Simon aparatul acela se numea "BUSVOX" si era fabricat de o firma din Bacau.De mult de tot si pe autobuzele liniei 105 acel aparat era in functiune,linie care era cu Rocar De Simon in componenta sa!
Aparatul "TRAMVOX" era mai mult folosit pe tramvaie dar l-am vazut si pe autobuzele Rocar De Simon!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Vin 20 Iun 2008 22:05:54    Titlul subiectului: 94842

Regret faptul ca aceste autobuze au fost "abandonate", adica foarte prost intretinute. Exceptie fac cele care au stat la Obregia. Si acum dupa ce au trecut la Floreasca si acum la Alexandria, arata chiar bine atat exterior cat si interior.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 20 Iun 2008 22:29:16    Titlul subiectului: 94845

Autobuzele Rocar deSimon ex-Obregia sunt mai bine intretinute in primul rand pentru ca sunt mai tinere, avand o durata in exploatare substantial mai mica (putin peste jumatate) fata de cele din primele loturi livrate RATB.

Ele totusi si-au cam trait traiul; dupa 10-12 ani de exploatare pe linii 'grele' cum ar fi 311, 313 sau 336 e normal sa fie destul de obosite. Pe masura ce Ikarus-urile vor disparea ele vor ramane cele mai proaste autobuze ale RATB, lucru ce va duce la folosirea lor pe linii mai periferice lucru care va accentua si mai mult procesul de degradare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 3 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community