Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Apr 2008 18:13:17 Titlul subiectului: |
91990 |
|
Nu ma supar dar cimpul este asa de puternic incit un monitor prezinta serioase probleme de culoare si convergenta la trecerea unui tren
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Joi 17 Apr 2008 17:31:49 Titlul subiectului: Noua intrare in statia Pipera |
92112 |
|
bogdanpopescu a scris: | De sambata, cei care folosesc statia Pipera (M2), vor avea parte de o noua intrare dotata cu noua (9) validatoare de carduri si cartele. [...] | Imi cer scuze pentru greseala creata, de fapt, de sambata trecuta, intrarea noua in statia Pipera (M2) poate fi folosita de calatorii bucuresteni. Are 9 validatoare, 2 pentru cardurile Activ si 7 pentru cartelele magnetice. Iata si cateva poze cu noua intrare vazuta, atat din exterior (primele 5), cat si din interior (poza 6), cele 9 validatoare (poza 7), si una cu vechiul acces in statie (a 8-a poza).
Descriere: |
Intrarea noua in statia Pipera (1). |
|
Mărime fișier: |
109.87 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
Intrarea noua in statia Pipera (2). |
|
Mărime fișier: |
102.68 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
Intrarea noua in statia Pipera (3). |
|
Mărime fișier: |
97.16 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
Intrarea noua in statia Pipera (4). |
|
Mărime fișier: |
117.49 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
Intrarea noua in statia Pipera (5). |
|
Mărime fișier: |
100.04 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
Intrarea noua vazuta din interiorul statiei. |
|
Mărime fișier: |
70.8 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
Cele 9 validatoare ale noului acces in statia Pipera (7 pentru cartelele magnetice si 2 pentru cardurile Activ). |
|
Mărime fișier: |
61.66 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
Descriere: |
Intrarea cea veche in statia Pipera. |
|
Mărime fișier: |
83.99 kb |
Vizualizat: |
de 20137 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
Matei Voineag
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 05/Iun/2008 Mesaje: 33 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 25 Apr 2008 21:46:33 Titlul subiectului: |
92514 |
|
Trebuie sa cobori putine trepte pentru a ajunge pe peronul statiei Pantelimon (este aproape la suprafata). De asemenea statia Pantelimon are doar o linie si doar o singura intrare/iesire.
Doua poze cu singura intrare/iesire de la statia Pantelimon:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.57 kb |
Vizualizat: |
de 20041 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.69 kb |
Vizualizat: |
de 20041 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 15 Mai 2008 20:04:46 Titlul subiectului: |
93433 |
|
Pe 13.05, la statia de metrou Depoul IMGB s-a schimbat statia de plecare spre Pipera astfel peronul 1, cel la care veneau ramele dinspre Pipera este cel din care pleaca ramele spre Pipera, iar celelalt este inversul sau!Oare de ce s-a efectuat aceasta modificare, care ar fi motivul?
Astazi s-a revenit la starea initiala la statia Depoul IMGB.
Trenurile vin si pleaca de la peroanele corecte!
|
|
Sus |
|
|
CezarMad
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Mai 2008 16:08:59 Titlul subiectului: ergrge |
93853 |
|
Noua intrare la stația de metrou Nicolae Grigorescu, va fi deschisă, miercuri, și aparține tronsonulului Nicolae Grigorescu – Linia de Centură, care se estimează că va fi pus în funcțiune până la finele acestui an, anunță Ministerul Transporturilor.
Acest nou acces creează condiții de fluidizare a traficului în și dinspre zona Bulevardului Nicolae Grigorescu, cât și traversarea bulevardului de către pietoni, potrivit Ministerului Transporturilor.
Totodată, Metrorex a anunțat că, în data de 21 mai, au fost aprobați, prin hotărâre de Guvern, indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Magistrala 5. Tronson: Universitate – Pantelimon”, și anume lungimea de opt kilometri cale dublă, 13 stații de metrou și o remiză, perioadă de execuție fiind de șase ani, iar valoare estimată, inclusiv achiziția a 15 trenuri, 828 de milioane de euro fără TVA.
Pentru Magistrala 5, tronsonul Drumul Taberei – Universitate, au fost prevăzute de la bugetul de stat sumele necesare pentru proiectele tehnice preliminare necesare desfășurării procedurilor de licitație pentru consultanță și execuție, structură tunele și stații.
Acest tronson are o lungime de nouă kilometri, cale dublă, 14 stații de metrou, o perioadă de execuție de șapte ani și valoarea estimată de 624 de milioane de euro fără TVA.
Sursa: Mediafax
|
|
Sus |
|
|
Flame
Data înscrierii: 23/Mar/2008 Ultima vizita: 27/Noi/2008 Mesaje: 5 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Mai 2008 20:19:51 Titlul subiectului: |
93858 |
|
CezarMad a scris: | Totodată, Metrorex a anunțat că, în data de 21 mai, au fost aprobați, prin hotărâre de Guvern, indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Magistrala 5. Tronson: Universitate – Pantelimon”, și anume lungimea de opt kilometri cale dublă, 13 stații de metrou și o remiză, perioadă de execuție fiind de șase ani, iar valoare estimată, inclusiv achiziția a 15 trenuri, 828 de milioane de euro fără TVA.
| Probabil era vorba de Universitate-Ghencea, deoarece din cate stiu aici sunt cele 13 statii - vezi wikipedia. In spre Pantelimon nu se cunoaste decat statia Iancului, iar eu am auzit si de o ramificatie spre Gara de Est (?!?). Dar atunci ar fi aici 14 (!) statii, dupa cum scrie in articolul citat, greu de crezut (s-a mai discutat ineficienta distantei mici intre opriri).
Sa nu uitam ca este vorba de 7 sau 8 ani de la primirea finantarii
_________________ "Television is something the Russians invented to destroy American education" |
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Joi 29 Mai 2008 21:41:16 Titlul subiectului: Nicolae Grigorescu |
93941 |
|
Noua intrare in statia Nicolae Grigorescu (poza 1), deschisa ieri, 28 mai 2008.
Pasajul subteran Nicolae Grigorescu (poza 2). Partile incercuite vor fi intrarile in statia Nicolae Grigorescu 2 (prelungirea Magistralei 3).
Pasajul subteran Nicolae Grigorescu are aproape acelasi model ca cel de la Basarab, numai culoarea si schema peretilor difera (verde fata de portocaliu).
Descriere: |
Noua intrare in statia Nicolae Grigorescu. |
|
Mărime fișier: |
87.67 kb |
Vizualizat: |
de 19633 ori |
|
Descriere: |
Pasajul subteran Nicolae Grigorescu. Partile incercuite vor fi intrarile in statia Nicolae Grigorescu 2 (prelungirea Magistralei 3). |
|
Mărime fișier: |
69.27 kb |
Vizualizat: |
de 19633 ori |
|
_________________
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 30 Iun 2008 10:11:05 Titlul subiectului: |
95202 |
|
O schema cu locatiile punctelor de acces in statia de metrou Gara de Nord.
Extrasa din Mersul Trenurilor de Calatori.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.76 kb |
Vizualizat: |
de 19294 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 07 Iul 2008 12:14:53 Titlul subiectului: |
95427 |
|
Statia de la Piata Universitatii, de cand o stiu, a fost una dintre cele mai prost intretinute statii de metrou. Scarile rulante nefunctionale (cu rare exceptii), scarile de acces clasice sparte, rupte, peretii neingrijiti, prezenta acelor cersetori si vanzatori ambulanti, preponderent tigani, prezenta unitatilor exterioare ale aparatelor de aer conditionat ale acelor "standuri" chiar in zona deschisa pietonilor/calatorilor, aparate care generau un flux de caldura suplimentar fata de caldura deja existenta, m-au facut sa consider aceasta statie drept una dintre cele mai prost intretinute statii.
Acum, cu ocazia lucrarilor de "reabilitare", aspectul de grota moderna este puternic amplificat...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.38 kb |
Vizualizat: |
de 19146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.9 kb |
Vizualizat: |
de 19146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.26 kb |
Vizualizat: |
de 19146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.35 kb |
Vizualizat: |
de 19146 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 07 Iul 2008 21:51:56 Titlul subiectului: |
95455 |
|
E posibil sa fii un pic nedrept la adresa Metrorex: Ce prezinti tu in poze este pasajul de la Universitate care nu este parte a statiei propriu-zise. Ca o banuiala personala cred ca pasajul este in grija Primariei si nu a Metrorex.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Iul 2008 22:15:10 Titlul subiectului: |
95459 |
|
STFP are perfecta dreptate. Pasajul apartine primariei. Interiorul statiei Universitate, totusi, este destul de ok pentru una dintre cele mai utilizate din Bucuresti. Gandeste-te la fluxul de calatori cu care trebuie sa se descurce personalul de intretinere de acolo (curatenie, supravegherea aparatelor, scaunelor si a altor obiecte ce pot fi vandalizate etc)
Si ca o completare: scarile rulante se strica cel mai des la statiile in care nu sunt acoperite. Ganditi-va la Universitate si la cele de la iesirea de la Piata Unirii dinspre magazinul Unirea, care sunt reparate aproape saptamanal.
|
|
Sus |
|
|
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Iul 2008 09:58:31 Titlul subiectului: |
95480 |
|
Pasajul a fost dat mulți ani în administrare unei firme care avea grijă doar să colecteze chiriile, în rest pasajul fiind lăsat într-o stare deplorabilă. Primăria a acționat în instanță firma respectivă și a câștigat. S-a început renovarea lui care trebuia să dureze 9 luni, însă se pare că după alegeri s-au oprit lucrările. Link.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 08 Iul 2008 20:04:36 Titlul subiectului: |
95508 |
|
Daca Catalin va prezentat poze cu statia Universitatii, eu va prezint poze cu statia Piata Romana.
Aceasta statie pana la venirea ramelor Bombardier avea "plantate" garduri din 5 in 5 metrii; se pot vedea pe jos urmele fostelor gauri de la garduri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.41 kb |
Vizualizat: |
de 18996 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.82 kb |
Vizualizat: |
de 18996 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.84 kb |
Vizualizat: |
de 18996 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.35 kb |
Vizualizat: |
de 18996 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.19 kb |
Vizualizat: |
de 18996 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 08 Iul 2008 23:00:41 Titlul subiectului: |
95517 |
|
Statia asta are o poveste interesanta - initial nu a fost inclusa in proiect si ca atare, la realizarea ei au trebuit sa sparga peretii tunelului. Era culmea sa nu ai nici o statie intre Victoriei si Universitate - nu mai era metrou ci expres - insa si-au dat seama la timp ca Romana este un nod important de circulatie. Nu asa s-a intamplat in Militari, unde practic se traversa cartierul cu metroul - mult timp dupa aceea, la 10 ani de la deschiderea liniei spre Industriilor, s-a dat drumul la Gorjului, in doua etape - 1994 si 1998.
Gardurile erau puse in dreptul usilor care nu se potriveau cu gaurile din pereti.
Alte exmple de statii realizate, dar date in exploatare mai tarziu - Brancoveanu, Basarab.
Cumva si statia Tineretului a fost data in exploatare mai tarziu decat restul statiilor de pe tronsonul spre IMGB, pentru ca stiam numai de Brancoveanu?
La lucrarile de modernizare vad ca inlocuiesc dalele din patratele galbene cu gresie lucioasa de ti-e teama ca aluneci.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Iul 2008 09:55:30 Titlul subiectului: |
95520 |
|
Povestea pe care o auzisem eu referitor la structura ciudata a statiei Piata Romana (cu riscul sa o mai fi scris pe aici ) a fost ca era singura statie de metrou pe deasupra careia trecea Ceausescu in drum spre serviciu. De teama atentatelor a acceptat intr-un final sa se construiasca statia, dar cu o structura de rezistenta foarte foarte puternica (de aici pilonii grosi asezati oarecum prost).
Dar nu stiu in ce masura este sau nu adevarata...
|
|
Sus |
|
|
BIGRED1984
Data înscrierii: 27/Iun/2007 Ultima vizita: 07/Sep/2016 Mesaje: 67 Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)
|
Trimis: Mie 09 Iul 2008 12:26:32 Titlul subiectului: |
95523 |
|
Din ce stiu eu, statia de la Pta Romana este construita pe cel mai prost sol din Bucuresti, structura este masiva tocmai pentru ca trebuie sa asigure o stabilitate mai mare ; s-au luat in calcul si vibratiile provocate de trecerea trenurilor (sa nu uitam ca cele mai multe pagube in urma cutremurului din 1977 s-au produs in centrul Bucurestiului).
_________________ In me the WishMaster |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mie 09 Iul 2008 15:26:03 Titlul subiectului: |
95534 |
|
La Romana erau doar 5 garduri pe fiecare peron (cel putin in ultima faza): se potriveau cu locul unde erau cuplate vagoanele IVA (la oprirea corecta a trenului in statie )
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 11 Iul 2008 20:00:01 Titlul subiectului: |
95644 |
|
Statia de metrou 1Mai este inchisa pentru lucrari de reconfigurare datorita fluxului mare de calatori din ultimul timp!
De fapt este vorba despre doua dintre cele trei intari din aceasta statie, cea dinspre RAR ramane deschisa!
Statia va reveni la normal luni dimineata la ora 6:00!
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Joi 24 Iul 2008 09:04:05 Titlul subiectului: statia basarab - M4 |
96157 |
|
Poze facute cu telefonul...
Basarab (M4) - o statie minimalista, fara nici o atractie vizuala.
Descriere: |
intrarea in statie dinspre ! mai |
|
Mărime fișier: |
55.2 kb |
Vizualizat: |
de 18562 ori |
|
Descriere: |
directia spre Gara de Nord |
|
Mărime fișier: |
59.11 kb |
Vizualizat: |
de 18562 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Sep 2008 18:14:59 Titlul subiectului: |
98939 |
|
Cateva fotografii cu statia de metrou Aparatorii Patriei de pe magistrala 2. Din pacate unele au iesit mai neclare. In poza 2 cum vor arata viitoarele monitoare din statii, iar in ultima poza partea supraterana a statiei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.61 kb |
Vizualizat: |
de 18011 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.32 kb |
Vizualizat: |
de 18011 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.26 kb |
Vizualizat: |
de 18011 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.42 kb |
Vizualizat: |
de 18011 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.56 kb |
Vizualizat: |
de 18011 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.04 kb |
Vizualizat: |
de 18011 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.34 kb |
Vizualizat: |
de 18011 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lucian-crusher
Data înscrierii: 25/Iul/2008 Ultima vizita: 21/Dec/2010 Mesaje: 100 Locație: Bucuresti 4 (Brancoveanu - Luica)
|
Trimis: Sâm 08 Noi 2008 19:19:40 Titlul subiectului: |
100774 |
|
- M1: Drisor 2 - Republica/Pamtelimon (un metrou la 50 de minute merge pana in Pantelimon)
- M2: Pipera - Depoul I.M.G.B.
- M3: Eroilor - Industriilor
- M4: Gara de Nord 2 - 1 Mai
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 09 Noi 2008 20:05:00 Titlul subiectului: |
100823 |
|
Flo a scris: | In alta ordine de idei, cum erau utilizate cele 3 linii de la Eroilor cand nu era statie terminus pentru M3? |
Exact ca si pana acum , cu diferenta ca dupa ce sosea la linia 1 in loc sa sa se goleasca, sa stationeze si sa faca manevra de trecere la linia 2 , metroul de la Industriilor isi continua drumul spre Republica . De obicei avea prioritate in continuarea traseului fata de cel care sosea de la Dristor2 , care se mai "odihnea" putin...
La linia 2 nu era inghesuiala de acum , lumea nestationand la marginea peronului ca sa prinda locuri in metroul care se formeaza spre Industriilor...
Stie cineva cum erau folosite liniile de la Eroilor inainte de punerea in functiune a tronsonului de Industriilor ?
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 10 Noi 2008 17:17:52 Titlul subiectului: |
100860 |
|
pana la deschiderea liniei de Industriilor, se circula numai pe liniile 2 si 3, linia 1 fiind doar pentru garare.
Mai jos o schema cu circulatia la Eroilor, sus situatia actuala, jos situatia in cazul in care s-ar trece la modificarea remizei si a tunelului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.8 kb |
Vizualizat: |
de 17390 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 10 Noi 2008 18:44:50 Titlul subiectului: |
100865 |
|
Multumesc rosetti61
Sa modifice remiza (linia 4, parca) si sa o transforme intr-o linie deschisa circulatiei cu calatori au mai incercat acum cativa ani cand au facut sparturile din zid . De ce s-au oprit si n-au mers mai departe numai Metrorex stie...Probabil s-au temut de o alta statie gen Piata Romana....
Cu tunelul cred ca este un pic mai greu , dar nu imposibil, desi ma intreb de ce naiba nu au facut-o de la inceput ca lumea, de ce nu construit un peron normal la linia 4 si nu au facut mai larg tunelul pt o utilizare viitoare.
Este ciudat sa dotezi statia inca de la inceput cu 5 linii (...oare pt ce , daca pt M5 se va construi Eroilor 2 ?) , sa faci tuneluri suprapuse si sa nu construiesti cativa metri amarati de tunel .
Este clar , Eroilor n-a fost gandita pt ceea ce se face acum acolo....
Totusi , in situatia in care se va circula LdC- Industriilor nu vad ce imbunatatire ar aduce linia 4 , nemaiexistand manevra de intoarcere si ca atare nici prea mult timp (si motive) de stationare la linia 2...
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 11 Noi 2008 17:32:48 Titlul subiectului: |
100902 |
|
Eroilor a fost gandita astfel deoarece era nod de circulatie, pe langa cele trei linii active trebuia sa mai aiba si doua de rezerva (in planul initial nu s-a prevazut modificarea uneia din liniile de rezerva in linie activa. Cred ca pentru 500 m de tunel si modificarile aferente nu le ia un an si ceva.
Ar putea sa faca Industriilor-Republica, Dristor 2-Eroilor/Linia de centura
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
|