Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 56, 57, 58  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 21:36:43    Titlul subiectului: 6622

Se urmareste ca pana la intrarea pe traseele 41 si 42 (pe noua ruta Pacurari-Tg. Cucu-Pd. Ros-CUG 2) a urmatoarelor 10 MAZ-uri sa fie gata lucrarea din CUG 1. Troleibuzele de pe 41 si actualul 42 vor fi trimise pe 43 si 44. Zilele acestea ne luam adio de la DAC-urile 117E(A) scurtate. La fel si de la Rocar 217E #406 si #407.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 22:35:57    Titlul subiectului: 6658

TATRA a scris:
In seara asta am vazut autoscara #43 lucrand la jonctiunea de la rondul vechi. Presupun ca se va reintroduce traseul #44 prelungit, ar fi un lucru bun. Cred ca pana la sfarsitul saptamanii vor monta si macazul de retea. Smile
Daca 44 prelungit inseamna pana la capatul actualului troleibuz 41, inseamna ca am prevazut-o bine in schema Bahn. Trebuie s'o termin atunci, poate se realizeaza toata (din pacate slabe sanse sa reapara V58'urile) Smile
As mai reaminti propunerea de transformare a liniilor 2 si 7 in linii semi-inelare, propunere lansata si de RaduB.
P.S. As mai adauga o linie de tramvai Copou-CUG, cand se va redeschide linia, adica un fel de autobuz/troleibuz 41 de acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2005 18:05:33    Titlul subiectului: 6972

Pentru ca astazi este 14 decembrie, sa ne aducem aminte ce se intampla in centrul orasului in aceasta zi, acum 16 ani, cand iesenii erau asteptati in Piata Unirii la un miting impotriva regimului de atunci. Statia de tramvai din Piata Unirii fusese mutata la jumatatea distantei dintre Hotel Continental si Filarmonica, iar in Piata Unirii stationarea pietonilor era interzisa. Cladirile din jurul pietei erau intesate de lunetisti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 17:03:27    Titlul subiectului: 00000 7225

CUG = Combinatul de Utilaj Greu (a fost creat un intreg cartier gravitand in jurul giganticei intreprinderi) - ulterior Fortus (insa cartierul a ramas la vechea denumire, CUG).E pe butuci. Acum se chinuie sa vanda sediul administrativ din CUG 2 (cladire cu 8 etaje).

Liniile spre CUG isi au rostul lor, deoarece cartierul CUG, dezvoltat in jurul Zonei Industriale Sud, este foarte mare.


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Dum 18 Dec 2005 21:48:09, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 19:08:15    Titlul subiectului: 7278

In 2002, dupa ani buni de haos si ilegalitate, a fost organizata licitatia pentru concesionarea a 25 de trasee de maxi-taxi:
101 - Tatarasi Nord-str. Ion Creanga-Tatarasi Sud-Dancu
102 - Tomesti-Baza 3-str. Bucium-bd. Socola-Pd. Ros-Calea Chisinaului-Baza 3-Tomesti
103 - Bucium-Pasaj Socola-Cotnari-bd. N. Iorga-Pasaj Nicolina-CUG 1-bd. Poitiers-Bucium
104 - Tatarasi Sud-str. Vasile Lupu-Piata Chirila-str. Tatarasi-bd. Tudor Vladimirescu-str. Elena Doamna-Tg. Cucu-Sararie-sos. Stefan cel Mare-Parcul Expozitiei-Agronomie
105 - Piata Chirila-Metalurgie-Baza 3-str. Bucium-Pasaj Socola-bd. Poitiers-CUG 1
106 - Tudor Vladimirescu-bd. Primaverii-bd. N. Iorga-Pd. de Piatra-Gara-str. Arcu-Billa
107 - CUG 2-Pd. Ros-Tg. Cucu-Piata Eminescu
108 - Pacurari-P. Eminescu-Policlinica 1-P. Independentei-P. Eminescu-Agronomie-P. Eminescu-Pacurari
109 - P. Alexandru cel Bun-Mircea cel Batran-Pasaj Nicolina-Pd. Ros-Tg. Cucu-Sararie-sos. Stefan cel Mare-Parcul Expozitiei-Agronomie
110 - CUG 1-bd. Poitiers-Pasaj Socola-bd. Socola-Pd. Ros-sos. Nationala-Pd. de Piatra-Gara-Canta
111 - Dacia-Pasaj Alexandru cel Bun-Gara-str. Arcu-str. 14 Decembrie 1989-str. Vasile Alecsandri-P. Independentei-P. Eminescu-Agronomie-P. Eminescu-str. Gavril Muzicescu-str. Arcu-Billa-Gara-Pasaj Alexandru cel Bun-Dacia
112 - Piata Chirila-str. Ion Creanga-Tatarasi Sud-Gradinari-Tudor Vladimirescu-Mase Plastice-Baza 3-Tomesti
113 - CUG 1-Pd. Ros-Splai Bahlui Mal Stang-Pd. de Piatra-Gara-str. Arcu-str. 14 Decembrie 1989-str. Vasile Alecsandri-P. Independentei-P. Eminescu-Agronomie-P. Eminescu-str. Gavril Muzicescu-str. Arcu-Billa-Gara-Pd. de Piatra-sos. Nationala-Pd. Ros-CUG 1
114 - Dacia-Pasaj Alexandru cel Bun-Pd. de Piatra-bd. N. Iorga-Cotnari-bd. Socola-str. Bucium-Baza 3-Metalurgie-Tatarasi Sud-Piata Chirila
115 - Tudor Vladimirescu-bd. Mangeron-Pd. Ros-Tg. Cucu-P. Eminescu-Triumf-str. Costachescu-str. Codrescu-str. Lascar Catargi-Policlinica 1-P. Independentei-Tg. Cucu-Tudor Vladimirescu
116 - Piata Chirila-str. Eternitate-Pd. de Fier-Tg. Cucu-Pd. Ros
117 - Bucium-bd. Poitiers-CUG 1-Pasaj Nicolina-bd. N. Iorga-Cotnari-Pasaj Socola-Bucium
118 - Dacia-str. Tabacului-Piata Dacia-str. Sarmisegetuza-Zimbru-Pasaj Alexandru cel Bun-Pd. de Piatra-bd. N. Iorga-Pasaj Nicolina-CUG 2
119 - Piata Pacurari-P. Eminescu-Tg. Cucu-Pd. de Fier-bd. Tudor Vladimirescu-Bucsinescu-str. Vasile Lupu-Piata Chirila-str. Eternitate-Pd. de Fier-str. Stihi-Bucegi-P. Eminescu-Piata Pacurari
120 - Dacia-Pasaj Alexandru cel Bun-Pd. de Piatra-sos. Nationala-Pd. Ros-bd. Socola-Pasaj Socola-Bucium
121 - Piata Dacia-str. Tabacului-sos. Nationala-Piata Alexandru cel Bun-Mircea cel Batran-Pasaj Nicolina-Pd. Ros-bd. Socola-Cotnari-bd. Primaverii-Tudor Vladimirescu-Bucsinescu-str. Vasile Lupu-Dr. Savini
122 - Gara-str. Uzinei-str. Sf. Andrei-str. Palat-str. A. Panu-Elena Doamna-Bucsinescu-str. Vasile Lupu-Dr. Savini-Han Tatar-Ciurchi-Tatarasi Sud
123 - CUG 1-bd. Poitiers-Pasaj Socola-Cotnari-bd. Primaverii-Tudor Vladimirescu-Tg. Cucu-Sararie-sos. Stefan cel Mare-Parcul Expozitiei-Agronomie
124 - Bucium-Pasaj Socola-Cotnari-bd. N. Iorga-Pd. de Piatra-Gara-Canta
125 - Bucium-Pasaj Socola-bd. Socola-Pd. Ros-str. Sf. Lazar-str. A. Panu-str. Palat-Pd. Ros-bd. Socola-Pasaj Socola-Bucium
La sedinta de licitatie desfasurata pe data de 16 aprilie 2002 au fost adjudecate 12 trasee: 102, 105, 107, 109, 110, 111, 113, 114, 115, 119, 121 si 123.
Licitatia pentru concesionarea celorlaltor 13 trasee s-a desfasurat pe data de 22 ianuarie 2003. Au fost adjudecate 8 trasee: 101, 106, 108, 112, 116, 117, 118, 124. De asemenea, a fost adjudecat si un traseu estival (din 2 propuse): Palatul Culturii-Pd. Ros-Motel Bucium.
Au ramas neadjudecate restul de 5 trasee, plus unul estival (nu-mi mai aduc aminte ruta propusa).
Repartizarea traseelor adjudecate pe firme:
101 - Life Cris
102 - Fila Tur
105 - Minibus
106 - Fila Tur
107 - Prodan Impex
108 - Life Cris
109 - Minibus
110 - Minibus
111 - Minibus
113 - Prodan Impex
112 - Lux Trans
114 - Prodan Impex
115 - Autovlad
116 - Autovlad
117 - Fila Tur
118 - Fila Tur
119 - Autovlad
121 - Minibus
123 - Minibus
124 - Autovlad
Traseu estival: Elas Trans
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 26 Dec 2005 16:09:25    Titlul subiectului: 9099

Am facut aceasta poza a hartii de transport in comun, din ,,PAGINI AURII-2003-2004"
Urmariti harta si asa va vine mai usor poate sa dezbateti problema traseelor si sa le inteleaga si cei care nu au posibilitate de a achizitiona harta RATC (harta e pentru travaie/troleibuze, autobuzul nu figureaza)
Iata si tabelul cu traseele...



HPIM1051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.13 kb
 Vizualizat:  de 22662 ori

HPIM1051.JPG



hpim1051_114.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25 kb
 Vizualizat:  de 21102 ori

hpim1051_114.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 11:00:33    Titlul subiectului: 9230

In primavara lui '84 am mers in Tatarasi cu tramvaiul 7 cu nr 244. Nu stiu de ce imi amintesc de acest numar, dar imi mai amintesc ca in vagon am vazut o placuta cu un traseu (4??) Copou-Abator si alta (poate asta cu 4) Copou-Tatarasi-Tutora. Isi aminteste cineva sa fi existat aceste trasee ?
P.S. Ce bine mergeau Tatrele pe vremea aceea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 13:36:50    Titlul subiectului: 9256

Monografia indica pentru anul 1981 traseele:
1 - Copou - Zona Industriala (Rond Tutora?)
2 - Gara - Zona Industriala (-''-)
3 - Copou - Tatarasi (???)
4 - Gara - Abator (???)
5 - Alexandru cel Bun (probabil ca este vorba despre fostul rond de dupa Zimbru) - Zona Industriala (Rond Tutora?)
Probabil ca 3 si 4 sunt scrise gresit (inversate). Sa lipseasca ceva dupa "Tatarasi" (unde anume intorcea acel traseu?)?
In 1983 a fost construit tronsonul Elena Doamna-Bucsinescu-Mase Plastice, fiind introdus pe acolo traseul 4 (Copou - Baza 3, prelungit la orele de varf pana in Tutora).
Eu imi aduc aminte doar de traseele semi-inelare duble 4 si 8 (cand au fost introduse astfel?). Ajungeam foarte des in Tatarasi dupa 1983 si, in afara de 3 (Gara-Abator), spre Abator nu mai era alt numar de traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 21:19:00    Titlul subiectului: 9358

radub a scris:
Monografia indica pentru anul 1981 traseele:
3 - Copou - Tatarasi (???)
4 - Gara - Abator (???)
Probabil ca 3 si 4 sunt scrise gresit (inversate). Sa lipseasca ceva dupa "Tatarasi" (unde anume intorcea acel traseu?)?
Era clar ca placutele stateau acolo de cam multa vreme. Cred ca 4 era acel Copou-Tatarasi-Abator sau Copou-Tatarasi-Tutora.
Desi de acum e speculatie, cred ca initial 1 si 4 erau ca 1 si 13 din zilele noastre. S'ar putea ca la un moment dat, 1 sa nu mai fi mers pana in Tatarasi, iar 4 sa fi mers pana la capat in Tutora, ca un fel de 12 mai lung.
S'ar putea ca acel Copou-Abator sa fi fost un experiment.
In privinta monografiei, e ca o pictura facuta dupa un plan ingineresc. E rusinos ca oameni care au intrat in arhivele RATP sa nu stie nici macar traseele, ca sa nu mai vorbim de numerele vagoanelor. In privinta autobuzelor, n'am inteles nici acum cate au fost.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 13:23:05    Titlul subiectului: 00000 11230

Incepand de pe 3 ianuarie 2006, au fost reinfiintate traseele 30 de autobuz si 44 de troleibuz.
De astazi, 6 ianuarie 2006, traseul 30 de autobuz a fost modificat, urmand parcursul Canta-Gara-Pd. de Piatra-bd. N. Iorga-Cotnari-bd. Socola-str. Bucium-Baza 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 11 Ian 2006 12:18:35    Titlul subiectului: 0000000000 11779

Sa luam la puricat, pe rand, traseele dubelor:
101 - a circulat putin timp, chiar si asa pe alt parcurs decat cel licitat (Vasile Lupu in loc de Ion Creanga). A disparut repede, nefiind rentabil, intrucat cei din Dancu isi stiu interesul si prefera tramvaiul 3 (mai ales dupa ce a avut cine sa le explice ce-i asteapta daca migreaza in masa la maxi-taxi).
102 - ca traseu, este respectat (de altfel, nici nu au motive sa nu-l respecte). Curios este faptul ca Primaria a licitat un astfel de traseu, desi la momentul respectiv exista autobuzul 29, ce-i drept, pana in Baza 3, dar prelungit ulterior pana in Pd. Ros.
105 - ca traseu, este respectat (din nou, nu au motive sa nu-l respecte). Nu inteleg de ce Primaria a licitat acest traseu, avand in vedere ca intre CUG 1 si Tatarasi Sud exista autobuzul 27 (putea fi prelungit pana la Tatarasi Nord sau Piata Chirila). S-a circulat si inca se mai circula, in unele cazuri, cu afisaj de linie 27, chiar daca dublat de inscriptia 105.
106 - eu unul nu am vazut niciodata vreun microbuz pe acest traseu.
107 - este respectat (aceeasi precizare ca la 105). Este, de fapt, fostul traseu de autobuz 9b. Traseul se suprapune total, pana la capatul din Piata Eminescu, cu linia 41, deci, din nou, este de neinteles motivul licitarii acestei rute de maxi-taxi.
108 - a avut viata scurta. In general, era respectat, insa existau si situatii in care soferul intreba daca doreste cineva sa coboare la Policlinica 1 sau in statia din P. Eminescu, incat, daca nu erau solicitari, nu mai facea bucla P. Eminescu-Policlinica 1-P. Independentei-P. Eminescu.
109 - unul din cele mai penibile cazuri de nerespectare a traseului licitat si de marlanie dusa la extrem. Este piratat traseul 28, microbuzele circuland pe bd. Independentei-bd. Carol I, in loc de sos. Sararie. Se circula in general cu numarul 28 afisat in geam, in loc de 109. Unii chiar si-au facut rost de indicatoare de traseu de la SC Autobuzul SA. Evident, cand se afla ca sunt controale, toate neregulile dispar ca prin minune.
110 - este, de fapt, traseul autobuzului 19. Desigur, este respectat cu sfintenie, doar e un traseu al fostei RATC. Nu am inteles de ce a fost licitat, in conditiile in care autobuzele circulau la vremea respectiva pe aceasta ruta. Evident, se circula cu afisaj de linie 19.
111 - este respectat, insa se circula cu un frumos afisaj de linie 6, chiar daca alaturi de inscriptia 111. Traseul a fost prelungit pana la Breazu.
112 - nu-mi amintesc sa fi vazut vreodata microbuze pe aceasta linie.
113 - nu este respectat capatul din CUG 1, microbuzele circuland pana in CUG 2.
114 - nu este respectat capatul de la Piata Chirila, microbuzele intorcand in Tatarasi Nord, la capatul tramvaiului 11. Se circula, mai mult sau mai putin discret, cu indicator de linie 11. La inceput isi faceau de cap, intre Cotnari si Baza 3 mergand pe linia tramvaiului 11, insa s-au dat pe brazda pana la urma, in aceasta privinta.
115 - nu a fost niciodata respectat. Intrau pe bd. Carol I, fie pe str. Berthelot, fie pe str. Gh. Asachi. Cand ieseau de pe Berthelot urcau pana in statia din fata Corpului A al Universitatii, unde intorceau in loc interzis. Statia de la Universitate se transformase intr-un soi de capat de linie ad-hoc pentru acest traseu. Un timp a circulat intre TV si Pd. Ros, insa nu foarte mult. In cele din urma pirateaza vechiul traseu al troleibuzului 42.
116 - nu am vazut niciodata microbuze pe acest traseu.
117 - nu am vazut niciodata microbuze pe acest traseu.
118 - un alt caz de piratare a unui traseu al regiei. De la Rond Dacia, in loc sa mearga direct pe strada Tabacului, merg pe linia de tramvai spre statia Columnei si abia apoi intra spre Piata Dacia, dupa care pirateaza traseul troleibuzului 44. Nu exista troleibuz de pe 44 care sa nu aiba antemergator sub forma de duba.
119 - nu este respectat capatul de la Piata Pacurari, microbuzele mergand pana la capatul troleibuzului 43. De asemenea, in loc ca de pe str. Vasile Lupu sa intoarca spre Piata Chirila, in dreptul sediului Romtelecom din Tatarasi, microbuzele merg pana in Tatarasi Sud.
121 - nu este respectat capatul de la Dr. Savini, microbuzele mergand pana in Tatarasi Sud.
123 - circula pe bd. Independentei-bd. Carol I, in loc de sos. Sararie. Practic, pirateaza traseul troleibuzului 43, pana in P. Eminescu. Evident, cand sunt controale, sunt cuminti.
124 - ca si in cazul lui 110, este respectat cu sfintenie, fiind vorba despre un traseu profitabil de autobuz (30) al fostei RATC. Din nou, nu inteleg care au fost motivele pentru care Primaria a licitat acest traseu, in conditiile in care autobuzele RATC circulau pe 30.
Pe traseul estival s-a circulat foarte putin, dar si asa fara a fi respectat (se mergea pana in P. Eminescu).
Cam atat in privinta respectarii traseelor. De celelalte nereguli nu are rost sa mai discutam, sunt binecunoscute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 21:57:15    Titlul subiectului: 00000000 12006

Între actualul loc de întoarcere (Baza 3) și Bucium cam ce distanță e? Porțiunea Baza 3-Bucium e suplinită de microbuzele RATP sau de firmele private de maxi taxi?
Traseul liniei 30 include și strada Arcu? Dacă da, cum reușește MAZ-ul să urce?
Ce linie de tramvai trece la Baza 3? Pe poza cu #18, parcă e ceva tramvai verde.
Linia 44 de ce vehicule e deservită? Am aflat de la Radub că macazul care asigura legătura liniilor 41 cu 44 nu mai există? E posibil ca linia 44 să rămână ca linie de troleibuz?
De asemenea, sunt curios ce numere de linie au dubele și ce număr de linie are MAZ-ul acela stingher de la Bucium.
Un lucru nu înțeleg. Dacă 41 și 14 au același traseu, nu ar fi mai logic suplimentarea numărului de autobuze de pe linia 41 iar microbuzele să fie trimise în zonele cu trafic intens unde autobuzelor (chiar și celor standard) le-ar fi greu să se "strecoare"?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 22:16:06    Titlul subiectului: 12011

OAB a scris:
Între actualul loc de întoarcere (Baza 3) și Bucium cam ce distanță e? Porțiunea Baza 3-Bucium e suplinită de microbuzele RATP sau de firmele private de maxi taxi?
In zona Frigorifer autobuzele au fost directionate catre Baza 3 pentru a avea unde sa intoarca (e vorba de o singura statie - parcurs mediu). Intre Frigorifer si Bucium sunt 7 statii. Portiunea respectiva este acoperita de traseul 46 al RATP (in trecut troleibuze, in prezent microbuze, in viitor autobuze) si de un traseu de maxi-taxi.
OAB a scris:
Traseul liniei 30 include și strada Arcu? Dacă da, cum reușește MAZ-ul să urce?
Nu, insa traseul 41 urca pantele de la Palat, de pe dealul Copou, de la Pasajul Nicolina si din CUG 1, iar MAZ-urile se descurca foarte bine.
OAB a scris:
Ce linie de tramvai trece la Baza 3? Pe poza cu #18, parcă e ceva tramvai verde.
1, 2, 2b, 5, 7, 8, 11 si 13.
2b, 7 si 8 intorc acolo.
Tramvaiul care se vede in imagine e GT4 #138 (ex-Halle). Se afla pe bucla, pe 7 sau 8 (nu-mi mai aduc aminte).
Macazul dintre 41 si 44 nu a fost realizat. Linia 44 ramane cu troleibuze.
In Bucium intorc acum microbuzele Iveco de pe linia 46, apartinand RATP, si microbuzele particulare de pe linia 124 (am dat mai multe detalii despre aceasta la topicul corespunzator). MAZ-ul era pe linia 30, in ultima din cele 2 zile cat acest traseu a functionat pe coordonatele de dinainte de 2002.
Pentru 41 nu sunt, deocamdata, suficiente MAZ-uri, iar Ikarus-urile 260/263 vechi nu cred ca vor ajunge pe traseele din Centru (cu cateva exceptii, nici nu stiu daca vor mai ajunge pe vreun traseu).


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Joi 12 Ian 2006 22:17:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 21:25:26    Titlul subiectului: 12177

Care este viitorul liniilor 29 și 34?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 21:51:42    Titlul subiectului: 12183

Conform Planului de Transport adoptat in 2004, liniile 29 si 34 vor avea urmatoarele parcursuri:
29 - Tomesti-Baza 3-str. Bucium-bd. Socola-Cotnari-bd. Primaverii-Tesatura-cl. Chisinaului-Baza 3-Tomesti
34 - Bucium-Motel Bucium-Paun
Deocamdata linia 34 este deservita de autobuze Ikarus 260 ale SC Autobuzul SA si parcursul este Pd. Ros-Bucium-Motel Bucium-Paun (un autobuz la fiecare "si jumatate", cu cateva pauze). In weekend circula un microbuz Iveco.
Pe linia 29 (Tomesti-Baza 3-str. Bucium-bd. Socola-Pd. Ros-cl. Chisinaului-Baza 3-Tomesti) s-a mai circulat sporadic din 2002, la cererea locuitorilor din Tomesti, insa, de fiecare data s-a mers in pierdere, astfel ca de aproximativ un an nu au mai fost trimise autobuze pe acest traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 13:12:54    Titlul subiectului: 12266

Îmi aduc aminte că, în zona Tudor Vladimirescu era o linie de tramvai care trecea podul peste Bahlui iar cei cazați în cămine spuneau că tramvaiul respectiv circulă din jumătate în jumătate de oră (asta era în 1996). Acolo văzusem #362 (V2A). Aceea era linia 8? Mă refer la acel pod situat lângă Tudo Vladimirescu și fabrica Zimbrul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 14:50:11    Titlul subiectului: 12275

8 nu cred ca mai exista, dar linia 7 a fost prelungita pe acolo. S'ar putea sa reapara si 8, pentru ca nu mai exista troleibuzul care sa vina din Copou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 15:52:50    Titlul subiectului: 12285

ManAndCat a scris:
8 nu cred ca mai exista, dar linia 7 a fost prelungita pe acolo. S'ar putea sa reapara si 8, pentru ca nu mai exista troleibuzul care sa vina din Copou.
Pe 8 se circulă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 18:34:29    Titlul subiectului: 12327

Mai există troleibuze care să întoarcă la Tudor Vladimirescu? Nu mai știu numărul liniei, dar știu că circulau atât DAC 117 E cât și DAC 217 E și 212 E. Din zona centrală călătorisem spre Tudor cu un troleibuz DAC 217 E care, la vremea respectivă, mi-a făcut o impresie destul de bună. Cred că era #443 sau ceva din seria #440-#450.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 19:08:34    Titlul subiectului: 12328

La vremea respectiva in TV intorceau troleibuzele liniilor 42 (Copou-TV) si 45 (Pacurari-TV). 42 era deservit de Rocar 212E (ulterior - inainte de venirea Skodelor - si de Rocar-ul 312E #512), iar 45 de DAC 117E(A) si Rocar 217E.
De la sfarsitul lui decembrie 2005 in TV nu mai intoarce nici o linie de troleibuz (prin zona trece - inca - linia 43, Pacurari-TV-CUG 1).
Rocar 217E au fost #401-#409 si #446-#450.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 20:46:08    Titlul subiectului: 12351

În viitor, nu se prevede reînființarea liniilor 42 și 45 ca linii de autobuze, dar cu același traseu ca a troleibuzelor desființate? Cel puțin, în Constanța așa s-a procedat.
Pe ruta Podul Roș-Copou nu ar putea fi introduse midibuze gen Solaris 10? În zona centrală, pe aglomerație, se strecoară mai bine. de asemenea, nu ar putea fi refăcut traseul 30 până la Bucium și să fie deservit și acela de midibuze gen Solaris 10? Oare cât ar costa achiziționarea a 30 de Solaris 10? Cred că ar fi acceptate mai ușor de publicul călător ieșean decât MAZ 103, deoarece
-e doar puțin mai mare ca un microbuz
-e mult mai "prietenos". MAZ-ul este, pe de o parte robust, pe de altă parte, arogant și agresiv. Altfel spus, ostil. Studenții cazați la Tudor nu cred că ar fi prea bucuroși să călătorească cu MAZ 103.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 21:46:09    Titlul subiectului: 12357

Noul 42 va avea alt traseu, un fel de 45+41 vechi, dar suma nu in sensul strict al termenului. Probabil ca se va "MAZui" cu el in curand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 21:47:28    Titlul subiectului: 12358

OAB a scris:
În viitor, nu se prevede reînființarea liniilor 42 și 45 ca linii de autobuze, dar cu același traseu ca a troleibuzelor desființate?
Nu. In locul liniei 42 ramane linia 8 de tramvai (Copou-Tg. Cucu-TV-Baza 3). Va fi infiintat un nou traseu, ce va purta numarul 42, insa va avea o cu totul alta ruta (Pacurari-P. Eminescu-Tg. Cucu-Pd. Ros-CUG 2) decat 42 vechi.
Intregul parcurs al fostei linii 45 este cuprins in liniile 43 (de troleibuz) si 46 (fosta de troleibuz, actuala de microbuz - deservita de Iveco apartinand RATP-Autobuzul -, viitoare de autobuz). In Planul de Transport nu a fost prevazuta linia 43 iar daca va fi desfiintata prin TV vor mai ramane liniile 7 si 8 de tramvai si 46 de autobuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 21:58:28    Titlul subiectului: 12361

Eu as propune un 43 sau cum i-o spune: Copou-Tudor Vladimirescu-Podul Ros'-Copou, macar pe perioada cursurilor.
A existat o idee cu ceva legat de linii de tramvai pe strazile "de sub Palat", adica de sub dealul Palatului. Ce s'a mai facut cu asta ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Ian 2006 22:03:51    Titlul subiectului: 12362

Din pacate, ordinul e clar: disparitia troleibuzelor de pe Copou. Traseul este bun, insa daca ar fi sa fie, nu va fi deservit de troleibuze, ci de autobuze. In fapt, ceva oarecum asemanator a existat, sub forma unui traseu de maxi-taxi - 115.
A existat si o idee de legare a Pietei Eminescu de zona Arcu. A existat o idee de legare a zonei Palatului Culturii de zona Pd. de Piatra. De asemenea, a existat o idee de largire a strazii Pacurari (Pacurariul vechi) sub forma unui bulevard cu cele 2 sensuri in trepte. Planuri existau, insa toate s-au naruit dupa 1989.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 56, 57, 58  Următoare
Pagina 2 din 58

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community