|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 22 Ian 2008 15:52:05 Titlul subiectului: |
87441 |
|
O sa aibe statie la Obor, dupa fantana, in dreptul blocului ALMO - acolo unde era statia de venire de la Dimimtrov, la parc.
Rondul nu dispare, liniile de pe Stefan cel Mare o sa-l inconjoare si o sa faca statie dupa el, in ambele sensuri, spre parc.
A aparut un nou tip de refugiu in statiile lui 21, cu un alt design si culorit, cu trei sectiuni luminate: statia precedenta-statia curenta-statia urmatoare. Cat o functiona la parametrii proiectati ramane de vazut.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Mar 22 Ian 2008 19:54:28 Titlul subiectului: Nedumerire |
87452 |
|
Apropo de rond: m-am uitat mai bine si am observat ca rondul de la Obor, in loc sa dispara, a fost largit, astfel incat intrarea in intersectie dinspre Cal. Mosilor si dinspre Sos. Colentina se stranguleaza in dreptul rondului, din 3 benzi ramanand una si jumatate. Nu de multe ori era sa fiu strivit, cu masina cu tot, la intrarea in intersectie, daca nu-i lasam pe nebuni sa se bage. Iata alta masura de descurajare a transportului individual. rosetti61 a scris: | Rondul nu dispare, si liniile de pe Stefan cel Mare o sa-l inconjoare si o sa faca statie dupa el, in ambele sensuri, spre parc. | Atunci, pasajul suprateran pe unde va trece? Peste rond? Va fi o autostrada, un drum expres?
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 24 Ian 2008 17:11:30 Titlul subiectului: |
87530 |
|
Nu e nici un pasaj suprateran - au fost pe aici niste poze cu incrucisari de linii, in jurul rondului. Daca face trecere supraterana acolo, s-a dus naibii intersectia din punct de vedere estetic... suportii care au aparut in scuarul de deasupra metroului au rolul de a aduce terasamentul liniei la nivelul Caii Mosilor. Scuarul facut peste tunelul metroului n-a mai fost adus la acelasi nivel cu buza pasajului.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Vin 08 Feb 2008 12:20:04 Titlul subiectului: hthtr |
88367 |
|
rosetti61 a scris: | Nu e nici un pasaj suprateran - au fost pe aici niste poze cu incrucisari de linii, in jurul rondului. | Si totusi, de ce este mentinut in continuare rondul? De ce la Doamna Ghica s-au pus liniile prin rond (fara a se desfiinta rondul), iar la Obor fac ditamai bucla? Sa nu-mi spui ca, in inghesuiala care e acum acolo, se va face si bucla de capat, ca atunci declar stare de necesitate si nu mai merg prin zona decat ca pieton.
________________________________________________________________________
A mai trecut ceva vreme si iata ca asfaltul soselei Colentina se deterioreaza din ce-n ce mai mult. Pe sensul spre Doamna Ghica a mai aparut o statie pentru 66, 182, 282 si 667, iar in asfalt au aparut doua gropi uriase in care era sa rup masina. De asemenea, facand la dreapta si urcand pe str. Doamna Ghica, inainte de statia autobuzului, a mai aparut un sant. Iar la Obor au aparut doua gauri imense. Daca nu va fi pasaj suprateran acolo, atunci la ce vor folosi gaurile?
Timpul de asteptare la paleta este in continua crestere. Recordul absolut a fost de 30 minute, cand pe sensul spre Doamna Ghica se formase o coada de vreo 5 tramvaie. Si in prezent exista niste insi la semafoarele de la paleta, zgribuliti intr-un Aro sau intr-o Dacie papuc, care pazesc semaforul. Am impresia ca, daca n-ar fi ei acolo sa mai dea cate un restart la sistem, ceea ce s-a intamplat zilele trecute s-ar putea sfarsi tragic. Ce s-a intamplat? Pai, simplu: s-au intalnit doua tramvaie pe aceeasi linie, fata in fata. Probabil ca vatmanii au dat cu banu' si astfel s-a ales cine sa dea cu spatele. Interesant este cum a fost manevrat macazul pentru ca tramvaiul sa poata intra la loc cu spatele. Penibil! Modernizare...
Eu cred ca acea paleta e definitiva. Altii zic ca e provizorie. Dar: refugiul din statia Doamna Ghica e turnat peste linie; macazele sunt facute in asa fel incat sa para definitive; reteaua de contact pe celalalt sens de mers nu a fost montata; linia de pe celalalt sens de mers se uzeaza constant, iar cea pe care circula tramvaiele se uzeaza de doua ori mai repede decat normal, fiindca suporta ambele fluxuri de circulatie; o eventuala refacere a liniei in ambele sensuri implica costuri mai mari decat modernizarea pe acea portiune. Prin urmare, cred ca paleta e definitiva. Nimic nu impiedica circulatia in ambele sensuri.
Dar, cine stie: daca se vor aloca acele costuri mai mari pentru readucerea liniei la normal, atunci paleta e provizorie.
Cred ca era mai simplu - si mai amuzant - ca linia sa fie construita numai pe un singur fir, iar pe ea sa circule un singur tramvai (maxim doua) cu orar, ca trenurile. Si cu semafoare adevarate. Tramvaiele sa fi mers in regim expres si sa nu fi oprit decat in punctele: bd. Carol I; Bucur Obor; Doamna Ghica; cartier Colentina (la avion); capat la Helitube.
Cred ca vor mai trece cel putin 3 ani pana cand 21 sa circule la parametrii la care circula inainte de "modernizare" - nici nu ma gandesc ca va circula mai bine decat atunci, fiindca n-are cum: soseaua Colentina nu va fi largita, iar linia tramvaiului nu va avea zona proprie, desi spatiu ar fi fost.
Cat suntem contribuabili, suntem buni de plata. Si de asteptat in statii sau in masini, bara la bara.
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Vin 08 Feb 2008 23:49:42 Titlul subiectului: |
88419 |
|
Asa-zisa modernizare a liniei 21 imi pare mult mai aproape ca fiind cu o "finalitate" provizorie. Era necesar sa se termine lucrarile, si cum a mers cam asta era stadiul. Probabil va mai trece ceva timp si se va reveni la normal (1-2 ani). Am dubii ca o sa se realizeze ceva cum trebuie pana atunci. Problema tine mai mult de faptul ca cei din primarie nu vor sa mai aiba de furca si cu un alt proiect nefinalizat si atunci lasa ceea ce se vede cu denumirea "terminat" (la propriu si la figurat).
Au mai ramas destule semne de intrebare privind zona Obor, doamna Ghica, pasajul Colentina. Putin probabil sa ramana linia 21 in forma actuala si mai ales cu acea portiune pe un singur fir, dar e greu de spus cand se va finaliza cu adevarat. Totusi, e posibil sa apara surprize si sa se miste ceva (nu neaparat bine dar "sa fie") avand in vedere ca 2008 este an electoral.
|
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Mie 05 Mar 2008 19:32:20 Titlul subiectului: Schimbari? |
89639 |
|
Uitandu-ma azi pe linia lui 21, intre cele doua palete, am vazut ca s-au adus amortizoare noi si ca pe aproape jumatate din distanta au fost repuse la loc sinele. Ce sa inteleg de aici, ca intr-o luna paletele dispar? Ce bine ar fi! Deci, se renunta la pasajul Doamna Ghica? Ce pacat, desi previzibil, avand in vedere spatiul ingust... Probabil ca nu au obtinut autorizatia de demolare pentru blocurile de pe colturile intersectiei, mai ales ca functioneaza cate o banca la fiecare parter.
Lucrarile la rondul de la Obor avanseaza; greu, dar avanseaza. Sunt sceptic insa la rezistenta tavanului metroului. Acel tavan n-a fost proiectat sa reziste la solicitarea produsa de un pod cu linie de tramvai peste el. Din cate am putut vedea, la acel pod se lucreaza (ar fi singurul pod dintr-un pasaj existent in Romania), in schimb la tavanul metroului nu s-a modificat nimic. Sa fie tavanul asa de rezistent? Sa ne reamintim ca solul Bucurestiului este in mare parte nisipos si ca, pe santierul statiei Dristor 2, in 1987 au murit multi oameni. Era precum in cazul manastirii Curtea de Arges: ce construiau ziua se surpa noaptea, din cauza solului. Bineinteles, la vremea respectiva nu s-a divulgat nimic pe cale oficiala, am aflat de la mecanicii metroului. Doar atat se stia: ca noua ctitorie a epocii Ceausescu, magistrala a treia a metroului, a fost data in exploatare cu 6 zile mai devreme (17 august 1987, in loc de 23). Eu eram pionierul din vagonul care facea cea de-a doua cursa din istoria acestei magistrale (am ratat cursa inaugurala, de...).
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Mar 2008 15:41:03 Titlul subiectului: |
90202 |
|
Cum arata separatoarele de retea la intersectia dintre Calea Mosilor si Eminescu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.91 kb |
Vizualizat: |
de 16135 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 21 Mar 2008 12:08:51 Titlul subiectului: |
90400 |
|
Din nou linia 66 va fi inlocuita cu autobuzele liniei 667 in acest week-end:
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=72
Site RATB a scris: | In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact de pe Str. Sportului, in zilele de 22.03.(sambata) si 23.03.2008 (duminica), se intrerupe alimentarea cu energie electrica a retelei de troleibuze.
Din aceasta cauza, linia 66 va fi suspendata.
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 667, care va functiona de la Spitalul Fundeni, pe Str. Sportului, Sos. Colentina, Calea Mosilor, Bd. Carol I, pana la Pta Rosetti.
Abonamnentele valabile pe linia 66 vor fi valabile si pe linia 667. |
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Apr 2008 19:39:03 Titlul subiectului: |
91647 |
|
Poate ar fi fost mai bine sa nu ii dea drumul lui 21 in luna decembrie, ci undeva dupa luna mai a acestui an, cand ar fi fost finalizate lucrarile de la Obor. Care este rezultatul "grabei" din luna decembrie. Un tramvai 21 (si pentru o perioada, tramvaiul 16) mai mult blocat pe Calea Mosilor (mai ales in zona Fainari, unde am si facut pozele). Din cauza lucrarilor din intersectia de la Obor si datorita faptului ca statia de metrou a fost inchisa pentru doua luni, traficul a devenit un calvar, iar tramvaiul 21 parcurge distanta dintre Mihai Eminescu si Obor in aproximativ 15-20 de minute sau chiar mai mult. Pozele le-am facut la ora 11 si 20.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.31 kb |
Vizualizat: |
de 16053 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.45 kb |
Vizualizat: |
de 16053 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.69 kb |
Vizualizat: |
de 16053 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.58 kb |
Vizualizat: |
de 16053 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Lun 14 Apr 2008 20:35:06 Titlul subiectului: Primul retuș |
91942 |
|
Din păcate, urmează o perioadă grea pentru toți bucureștenii care au nevoie de zonele Obor, Lizeanu și Ferdinand I. Să sperăm că merită efortul închiderii acestor zone. Dacă și 34 va circula la fel de dezastruos ca 21... Chiar nu știu cine merită să devină primar al Bucureștiului.
Săptămâna trecută s-au finalizat lucrările de reasfaltare a liniei 21 în zona bisericii Sf. Dumitru. Nici măcar 6 luni n-a ținut asfaltul turnat inițial - sau au trecut totuși 6 luni? Nu mai rețin.
Pe de altă parte, oarecum legat și de linia lui 21, un alt aspect: s-a început reasfaltarea străzii Doamna Ghica, între Petricani și Colentina, adică acolo unde trebuia să fie pasajul. Până la urmă, e adevărat că nu se mai face pasajul? S-au oprit și lucrările începute la porțiunea de linie dintre palete, spre Doamna Ghica șinele au fost iarăși scoase din longrinele de beton și puse deasupra. Ce au de gând ăștia în final?
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 02 Mai 2008 18:04:08 Titlul subiectului: |
92853 |
|
Eu cred că 21 ar fi meritat să fie separat de trafic prin borduri...dacă era separat, se puteau face 20-25 minute pe semicursă...bineînțeles fără acea zonă de "paletă".
|
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Sâm 03 Mai 2008 01:42:49 Titlul subiectului: Doamna Ghica |
92875 |
|
La D-na Ghica am observat că vechea linie de tramvai nu a fost scoasă, zilnic suspensiile mașinilor sunt încercate de vechile șine. De ce s-a menținut acolo?
Linia 66 se suspendă, în locul ei revine 667, din cauza lucrărilor de la Obor. Vor întrerupe curentul prin rețeaua de contact.
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 07 Mai 2008 14:12:11 Titlul subiectului: |
93030 |
|
Din nou lucrari la Cal. Mosilor cu Bd. Carol in acest weekend:
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=96
Pe scurt, in ambele zile troleele din Est intorc la Izvorul Rece, cele din Vest la Piata Rosetti, 85 se sparge in doua, 66 si 90 dispar iar doar duminica 16 anulat, 21 Colentina - Granitul.
|
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Mai 2008 13:26:24 Titlul subiectului: |
93067 |
|
Nu inteleg de ce in zona D-na Ghica se mai circula la paleta, atata timp cat linia pe ambele sensuri este finalizata ?!
_________________ R.I.P. 20 |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Mai 2008 18:50:43 Titlul subiectului: |
93084 |
|
Teoretic trebuiau sa inceapa lucrarile la pasajul de la Doamna Ghica inca de anul trecut. Nu stiu exact motivele pentru care nu au inceput lucrarile. Ramane de vazut ce se va intampla dupa alegeri. Din pacate ar fi fost bine ca "paleta" de la Doamna Ghica sa fie cea mai mare problema a liniei 21, dar nu este asa. Nebunia cea mare este la Bucur Obor (din cauza lucrarilor) si la intersectia dintre Bulevardul Carol si Mosilor. Ieri la ora 5 jumate dupa masa, tramvaiele care veneau dinspre Sfantul Gheorghe au stat mai bine de 15 minute blocate in intersectie. Singura lor sansa sa treaca de blocajul din intersectia mai sus amintita au fost tramvaiele de pe contrasens, care cand reuseau sa intre in centrul intersectiei, faceau un fel de "paravan" pentru tramvaiele de pe contrasens. Cat am stat eu in zona am vazut trecand tramvaiele cate doua o data pe ambele sensuri, dupa care iar urma o pauza de 10-15 minute, in care se adunau 3-4 tramvaie pe ambele sensuri, si iar treceau cate 1 sau 2 o data pe ambele sensuri.
In concluzie, modernizarea liniei 21 nu a adus nici o ameliorare a circulatiei acestui mijloc de transport in zonele cu probleme cum ar fi aceasta intersectie sau Bucur Obor. Nu am mai ajuns la Doamna Ghica sau intersectia dintre Colentina si Sos. Fundeni, in orele de varf sa vad cum circula 21.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mie 14 Mai 2008 10:17:01 Titlul subiectului: |
93357 |
|
Astazi am vazut ca intre trecerea de pietoni din fata "G Market"si statia de tramvai de la Bucur Obor a fost montat un gard fix intre sinele de tranvai.
_________________
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 15 Mai 2008 14:00:45 Titlul subiectului: |
93420 |
|
Din nou modificari masive in circulatia liniilor din zona datorita lucrarilor de la Bucur Obor; de data aceasta lucrarile se intind pe 3 zile, inclusiv vineri:
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=99
Site RATB a scris: | In perioada 16-18.05.2008, liniile 79, 86 si 21 vor functiona pe trasee modificate, iar liniile 66, 5 si 16 vor fi suspendate |
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Mai 2008 17:39:09 Titlul subiectului: |
93472 |
|
Pe 679 circula Rocar de Simon si autobuze Iveco. Din nou nu am vazut sa se anunte modificarea rutelor troleibuzelor 86 si 79 in statii, multa lume a fost luata din nou prin surprindere, mai ales ca azi este zi lucratoare....
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 16 Mai 2008 20:53:56 Titlul subiectului: |
93479 |
|
Pe 679 circula si DAFuri de la autobaza Ferentari, deci in total 3 autobaze au autobuze pe acest traseu!
|
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Lun 23 Iun 2008 13:37:17 Titlul subiectului: Paleta |
94922 |
|
Dintr-o sursă neoficială aflată la etajele superioare ale sediului RATB am aflat că, în anul 2008, paleta rămâne definitivă. Așa cum nici mie nu mi-a venit să cred, nici voi n-o să credeți, însă așa a fost conceput proiectul modernizării liniei 21! Numai că acest proiect prevedea și pasajul de la Doamna Ghica, pasaj care ar fi urcat șos. Colentina deasupra str. Doamna Ghica. Lucrările la pasaj au fost oprite din cauză că nu s-a aprobat (și nici nu se va aproba) demolarea celor două blocuri de pe colțul intersecției, blocuri care au la parter sediile BCR și Raiffeissen Bank, precum și magazinul Altex și alte magazinașe. În locul celor două blocuri urmau să fie amplasate bretelele de acces ale pasajului.
O enigmă persistă în continuare: de ce nu s-a scos vechea linie de tramvai a lui 21, cea care ocolea rondul. Mai există chiar și elemente de prindere ale fostei rețele de contact! Iar dacă tot s-a străpuns rondul de către noua linie de tramvai, de ce n-a fost scos de tot și în felul ăsta să se lărgească intersecția?
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 23 Iun 2008 14:23:31 Titlul subiectului: |
94923 |
|
În blocurile alea stau sute de oameni... nu e vorba de cocioabe cu 1-2 etaje și pline cu ,,pești" ca cele de pe Orhideelor...
|
|
Sus |
|
|
ciobitud
Data înscrierii: 18/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Ian/2022 Mesaje: 1 Locație: (Belgia)
|
Trimis: Lun 23 Iun 2008 18:35:49 Titlul subiectului: |
94933 |
|
Sursa neoficiala ar trebui sa sa informeze... Noul proiect nu prevede nici o bretea de acces, este un simplu pasaj suprateran care va ridica soseaua Colentina peste intersectia de la Doamna Ghica.
De ce s-ar demola acele blocuri pentru niste bretele care nu exista in proiect?
|
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Lun 23 Iun 2008 22:33:33 Titlul subiectului: Evident! |
94949 |
|
Dr2006 a scris: | În blocurile alea stau sute de oameni... nu e vorba de cocioabe cu 1-2 etaje și pline cu ,,pești" ca cele de pe Orhideelor... | Nu prea e corect criteriul cocioabe vs. blocuri. Așa a zis și Ceaușescu atunci când a demolat cartierele Uranus, Căuzași etc.
Dacă pe Orhideelor stau "pești", trebuie umplute "acvariile" cu acid, nicidecum desființate.
Evident că nimeni nu va obține niciodată aprobarea să dea un bloc jos, chiar dacă următorul cutremur important asta va face. ciobitud a scris: | Sursa neoficiala ar trebui sa sa informeze... Noul proiect nu prevede nici o bretea de acces, este un simplu pasaj suprateran care va ridica soseaua Colentina peste intersectia de la Doamna Ghica.
De ce s-ar demola acele blocuri pentru niste bretele care nu exista in proiect? | Bineînțeles că noul proiect nu prevede bretele de acces! Fără bretele de acces, intersecția D-na Ghica devine inutilă, odată cu apariția pasajului! Evident, cum o să dăm jos niște blocuri care arată ca niște ghetouri? Lasă-le acolo! De ce să dăm o șansă câtorva sute de familii să se mute în apartamente noi, în zone mai liniștite? Să se mute șmecherii!
Dar nu asta e problema, ci linia 21. Nu se răspunde la câteva întrebări de bun simț, așa că o să le formulez din nou, cât de cât ordonat:
- când vor fi scoase vechile șine și vechii stâlpi din beton?
- când va dispărea de tot rondul din intersecția D-na Ghica, astfel încât să dispară și talciocul de mașini organizat acolo?
- când se va lua în considerare că șos. Colentina se numește și E60 + E85, adică drum expres, pe care este inadmisibil să se circule cu 50 km/h și, în consecință, când se vor elimina semafoarele de pe traseu (cele dintre intersecții)?
- când se va desființa, totuși, paleta lui 21, chiar dacă ea există conform proiectului?
- când va apărea alt executant în afară de Mari Vila SRL, care să monteze liniile de tramvai pe zone proprii și nu neapărat cu stâlpi pe mijloc și cu gard metalic între linii?
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Iun 2008 08:20:15 Titlul subiectului: |
94989 |
|
A venit caldura si s-a vazut "cat de buna" a fost calitatea lucrarilor de modernizare la linia 21. Ar trebui ca firmele astea de doi bani sa nu mai castige nici o licitatie pentru modernizarea liniilor de tramvai. Pana la urma care sunt criteriile pentru care castiga aceste firme licitatiile, din moment ce fac lucrari in bataie de joc ? Sau cei de la firmele respective nu stiu ca in Bucuresti vara sunt temperaturi mai mari de 35 de grade. Sunt curios daca in Timisoara au aparut aceste probleme la sinele modernizate...
http://tvr.ro/articol.php?id=40679&c=47
Citat: | Tramvai împotmolit în smoală
Căldura excesivă din aceste zile a afectat și circulația mijloacelor de transport în comun din Capitală.
Tramvaiele de pe linia 21 circulă încă de ieri cu dificultate în zona pieței Obor, din cauză că smoala folosită la îmbinarea căii de rulare s-a topit.
Linia tramvaiului 21 a fost de curând reabilitată de primăria generală și este în garanție.
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|