Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2007 19:05:24    Titlul subiectului: 83359

Iata si cateva poze cu vagonul 1003 la S ul de la Vladimirescu:


PA040008-c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.25 kb
 Vizualizat:  de 18988 ori

PA040008-c.jpg



PA040009-c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.94 kb
 Vizualizat:  de 18988 ori

PA040009-c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2007 19:54:21    Titlul subiectului: 86232

Genial, acum linia 3 Fat Frumos-Gara Aradu Nou nu mai are nici unul din capetele normale de statie Laughing
Ca sa mergi de la Fortuna pina in Aradu Nou trebuie sa stai la UTA sa astepti tramvaiul si apoi la Bou Rosu sa astepti dupa autobus, deci timpul calatoriei cel putin s-a dublat Evil or Very Mad

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2023
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2007 21:39:18    Titlul subiectului: 86235

srazvi a scris:
Genial, acum linia 3 Fat Frumos-Gara Aradu Nou nu mai are nici unul din capetele normale de statie Laughing
ca sa mergi de la Fortuna pina in Aradu Nou trebuie sa stai la UTA sa astepti tramvaiul si apoi la Bou Rosu sa astepti dupa autobus, deci timpul calatoriei cel putin s-a dublat Evil or Very Mad
Cu toate că acum, în mare parte traseul liniei 3 este suspendat, cei de la CTP Arad au fost de acord ca în continuare să circule tramvaie cu L3, alăturată fiind inscripția "Circulă până la Piața Romană". Acest lucru se datorează majorității călătorilor care așteaptă să meargă în Aradul Nou și să nu existe plângeri de forma "... că nu vine treiul ...".
După părerea mea, L1 ar fi trebuit să circule de la Piața Romană numai până la UTA, iar până la Căpitan Ignat să fi rămas L2. În situația respectivă, L3 trebuia suspendată. Călătorii sunt de cele mai multe ori încurcați când urcă într-un tramvai de L1 pentru că nu știu dacă merge sau nu până la Căpitan Ignat, motiv pentru care unele ture sunt până la UTA.
Am aflat astăzi că podul rutier dintre Micălaca și Subcetate ar fi fost proiectat și dotat cu linii de tramvai (care "zac" acum sub asfalt). Nu știu dacă este adevărat dar ceva adevăr există din moment ce stâlpii sunt pe mijloc, asemănător viaductului de la Micălaca. Dar proiectul nu a fost dus până la capăt datorită schimbărilor de după revoluția din 1989. Rolling Eyes

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2007 00:16:28    Titlul subiectului: 86243

Ar fi interesanta o linie de tramvai din Zona 300, prin Subcetate, care sa iasa la prima statie de dupa podul Traian. Ea ar fi rentabila in cazul in care traficul spre acea zona ar creste. Poate daca se mai construiesc case acolo, sau cine stie un scenariu mai mult SF pe care l-am auzit, stadion si campus studentesc. Laughing

Despre incurcatura cu liniile 1, 2 si 3, asta este...Aradenii sunt obisnuiti cu 3-ul catre Aradul Nou, asa ca renuntarea la el ar crea confuzii. Multi vatmani de pe linia 1 la intoarcerea din Piata Romana scot placuta cu linia si o lasa doar pe cea cu "se retrage in depoul UTA".Depinde si de cum si-au calculat ei turele, pentru ca pana sa inceapa scoala, pe traseul UTA-Centru circula doar linia 3, apoi au introdus linia 1 pana la depou. Eu abia astept terminarea lucrarilor pe Kogalniceanu sa vad ce solutie vor alege cei de la CTP in conditiile in care nu se va termina inca lucrarea din Vlaicu. Sincer mi-as dori un talmes-balmes astfel:
- linia 17: Podgoria-UTA-Cpt Ignat-Alfa-Piata Romana-Podgoria-Zona 300-Voinicilor -Renasterii-Miorita-Podgoria.
- linia 18: Podgoria-Piata Romana-Alfa-Cpt IgNAT-UTA-Podgoria-Zona 300-Voinicilior-Renasterii-Miorita-Podgoria,
-linia 7: Traseul lui 17 in zona Vlaicu-UTA-Alfa-Piata Romana-Podgoria, iar in Micalaca traseul normal
- linia 8, va dati voi seama. Laughing

Practic, daca nu ar exista strada Iuliu Maniu am putea vorbi de un traseu circular. Smile In alta ordine de idei, cred ca in momentul actual avem cea mai mare proportie de retea indisponibila. In 2008 va incepe si reabilitarea strazii Renasterii, deci iar se activeaza buclele din Vama Micalaca si zona Billa. Insa asta depinde de cum se coordoneaza cu BERD-ul si cu Kogalniceanu. Lucrearea la podul Traian am inteles ca nu va dura mult, insa va incepe din ianuarie. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2008 20:51:22    Titlul subiectului: 86899

Arnold 1165 a scris:
(Scris pe alt topic) Pe linia 3, adica inspre Aradul-Nou nu va mai circula alt tip de tramvai decat TATRA solo, deoarece este cel mai usor tip de tramvai,iar podul este f.vechi. Vor circula 2 tatre unul dupa altul pe linia 3, trecand pe rand podul spre aradul nou.exact ca si cum ar fi un cuplu Tatra pe linia 3, dar mai intai va trece primul vagon podul, apoi al 2-lea,cam asa ar veni
Ar fi interesant...Insa nu pot sa nu ma gandesc la unele probleme, dintre care una foarte stringenta pentru CTP din cate stiu: rentabilitatea. Sincer nu cred ca vor trimite spre Aradul Nou vagoane cu aceeasi capacitate ca si pana acum, pentru ca ar trebui sa plateasca de vreo 2 ori mai multi vatmani. Cred ca vor suplimenta linia 1 si vor reduce numarul de curse pentru Aradul Nou. Oricum, se va crea dezordine pentru ca probabil nu vor putea "tine aproape" cei doi vatmani ce ar forma in cuplu, astfel lumea se va enerva de tramvaie putine si scurte. Dar asta s-ar remedia daca ar merge mai multe vagoane de linia 1. Sper sa nu aiba CTP-ul "stralucita" idee de a reintroduce DOAR linia 3 barat. (Piata Romana-Aradul Nou). Oare si pe 5 va circula tot o Tatra? Sau totusi se vor risca cu un GT4...

Dar calculele astea ar fi valabile doar intr-o lume ideala, adica cu lucrarile BERD+ Kogalniceanu+probabil cat de curand Piata-Romana-Kogalniceanu terminate. Asa, avem de asteptat si de obisnuit cu alte si alte combinatii de trasee. Macar de ar fi reusite. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2023
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 11 Ian 2008 22:42:08    Titlul subiectului: 86905

quiksilver a scris:
Oare si pe 5 va circula tot o Tatra? Sau totusi se vor risca cu un GT4...
Linia 5 este momentan suspendată. Nici vorbă să dea tura la UTA. Nu am văzut niciodată tramvai de la UTA pe L5. Nici măcar în situații "critice", adică atunci când au trebuit să scoată rezerva. Au trimis mai de grabă un cuplu GT4+GT4. Idem pentru L13, din punct de vedere al turelor de la Micălaca; încă și anul trecut până prin vară mai circulau Timișuri. Dar în ultimele luni au preferat GT4 pentru acea linie datorită faptului că numărul de călători s-a redus. De la UTA nu am văzut vreun vagon.
Un aspect "trăznet" în aceste zile când L5 e suspendată este că totuși, circulă tramvaie cu L5 pe un anumit sector. Vama Micălaca a rămas capătul de linie în Micălaca. Înaintea construirii pasajului de la Voinicilor, L5 avea traseul Voinicilor - Podgoria - Piața Romană - Gara Aradul Nou. În acea vreme am înțeles că întoarcerea tramvaielor în Vama Micălaca era imposibilă datorită terenelui prost care suferea posibile alunecări ( Question ) care provocau numeroase deraieri.

_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 12 Ian 2008 00:08:56    Titlul subiectului: 86908

Pei da, acum cativa ani bucla de la Vama Micalaca a fost refacuta, probabil lucrari la terasament. Linia 5 intr-adevar avea capat de linie strada Voinicilor, iar linia 8 avea capat Vama Micalaca. Pe la inceputul anilor '90, linia 5 circula cu actuala frecventa a liniei 8, cea din urma fiind folosita mai rar. Ulterior, probabil din cauza buclei de la Vama sau din cauza..renatbilitatii, linia 8 a fost introdusa pe traseul Voinicilor-Piata Romana. Cam de atunci, linia 8 a tot castigat teren fata de 5, prima data 5-ul fiind folosit doar la orele de varf, apoi dupa constuirea pasajului mai deloc. Sad Calatori pentru statia "Vama" nu sunt prea multi, deoarece acolo este cam capatul Aradului locuit, mai este Selgrosul, iar in spate de tot se contruiesc cateva blocuri. In conditiile restrictiei de pe Podul Traian nu cred ca vom vedea linia 5 prea curand sau prea des, depinzand insa de lucrarile la infrastructura care ar putea afecta linia 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2008 00:35:04    Titlul subiectului: 87048

Daca va fi Tatra simpla sigur va fi 3 barat iar linia 3 si 5 vor ramine suspendate. Intrebarea banala e: ce va fi cu marele proiect de 2 bani vechi BERD care nu avanseaza in Vlaicu deloc. Sa zicem ca se reabiliteaza linia dar pe pod nu se poate circula, atunci cine a facut studiul pe bani grei si n-a verificat rezistenta unui pod ce va pati?
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 21 Apr 2008 14:00:08    Titlul subiectului: 92306

Dupa cum imi imaginam, traficul pe liniile 1, 2 și 3 a devenit o harababura.

Curios fiind de calitatea lucrarilor de pe Kogalniceanu, am decis sa fac o tura cu linia 2. Aprox. la ora 13:30 eram in statie la Podgoria, pandind tramvaiele care ar veni cu linia 2 din ambele sensuri. Pana la urma, am vazut un tramvai oprit la macazul de langa gardul Catedralei, si m-am dus in statia spre Centru. Tramvaiul era GT8 #1752, pe linia 3, fara validatoare. Inainte venise GT6 #34 pe linia 17, deci 1752 a trebuit sa opreasca la macaz. In urma lui 1752 (care nu avea nicio atentionare privind capetele traseului), au venit pe rand T4D-urile #1107 si "1127#, ambele pe linia 2, probabil proaspat iesite din depou. M-am urcat in 1007 si am pornit. Pana la Piata Romana, tramvaiul a mers relativ gol. Pe sensul dinspre Alfa, aproape de bucla era parcat un autobuz CTP fix pe linia de tramvai! Si cand te gandesti ca CTP-ul atentioanse aradenii sa nu isi mai parcheze acolo masinile! Ajunsi in statia autobuzului 22 (si a tramvaiului 4b cand acesta circula), am luat calatorii nedumeriti care asteptau inca autobuzul. Uitandu-ma in spate, am vazut ca o alta tatra, ca carui numar nu l-am identificat claxona dupa soferul autobuzului...

Venind spre Piata Romana, am observat ca pe tramvaiele liniei 3 care mergea spre Vlaciu, scria "circula pana la UTA". Pana la urma mi s-a confirmat, cand apare linia 2 , linai 3 nu mai are capatul Cpt Ignat ci depoul UTA. Atentie la placute asadar... Rolling Eyes

Revenind la 1107, ajungem la Cpt Ignat, trecand pe str Kogalncieanu pe care muncitorii inca mai toarna asfalt. Calitatea lucrarilor este buna, insa se vede graba cu care s-a dat drumul al tramvaie. La cpt Ignat cobor, cu gandul de a lua 2-ul in sens invers. 1127 isi schimba placuta cu linia 2 in linia 1. Vine GT 4 #555 , urmat de T4R #163 ambele pe linia 2. Urc in 555, cu gandul ca in sfarsit ma voi plimba cu un GT4 prin Alfa. Very Happy Cele 2 tramvaie au trecut pe langa noi prin centru, pe cand eu ma aflam inca in 1107.
Ajunsi la Piata Romana, vatmanul deschide usa din fata a tramvaiului in fosta statie de unde se astepta autobuzul spre aradul Nou. Multi calatori coboara. Aflam ca se retrage in depou, vatmanul intrebandu-ne pe calatorii ramasi in statie unde vrem sa coboram pentru ca el se retrage si nu opreste decat unde vrem noi. Razz Am coborat pana la urma la macazul de la Podgoria, si restul calatorilor coborand la Primarie tot pe spatiul verde...

Concluzii:

- atentie mare la numarul tramvaiului si la placute.
- exista riscul ca la cpt Ignat si la Piata Romana , tramvaiul sa isi schimbe traseul.
- linia 3 circula la cpt Ignat NUMAI CAND NU CIRCULA linia 2, adica in intervalele orare 8:30-13:30.
- rabdare si tutun, daca va aflati pe la 8:30 sau 13:30 pe traseu...

Oricum pentru o prima zi, lucrurile nu au stat asa prost... Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 25 Apr 2008 21:14:29    Titlul subiectului: 92512

"Compania de Transport Public Arad anunta publicul calator, ca incepand cu data de 21.04.2008, se reia circulatia tramvaielor pe tronsonul Capitan Ignat-Piata Romana.

In aceasta zona vor circula tramvaiele liniei 2 la un interval de 10 minute la orele de varf si 16 minute in restul programului precum si in zilele de sarbatoare.

In zilele lucratoare, intre orele 08:30-13:00 se opreste circulatia tramvaielor, acestea se inlocuiesc cu autobuze care vor circula pe actualul traseu si program;

In zilele de sambata intre orele 08:30-13:00 tramvaiele sunt inlocuite de autobuze, in restul programului se circula cu tramvaie;

Rugam pe aceasta cale cetatenii sa nu mai parcheze autovehiculele in gabaritul liniilor de tramvai pe tronsonul mai sus mentionat."


Iata si anuntul oficial privind deschiderea circulatiei tramvaielor in cartierul Alfa, asa cum apare pe siteul www.ctparad.ro.

O problema privind tramvaiele liniei 2 este faptul ca acestea nu au destule tablite cu numarul si cu traseul exact. Pe multe tramvaie am vazut tabilte cu traseul Fat Frumos-Podgoria-Pta Romana-Cpt Ignat, traseu valabil in perioada in care se repara strada Cocorilor. In perioadele in care nu se lucra la strazi, linia 2 era din ce in ce mai putin exploatata. S-a preferat folosirea liniei 4b din ratiuni economice banuiesc. (mai putine tramvaie , iar daca doreai sa ajungi in Alfa din centru trebuia sa schimbi tramaviul, deci sa folosesti 2 bilete). Adevarul este ca si acum tramvaiele liniei 2 nu sunt prea pline, cel putin in Centru unde mai exista tramvaiele liniilor 1 si 3 pe relatia Piata Romana-Piata UTA. In fine, cred ca cei de la CTP nu s-au mai obosit sa scrie tablite pentru ca oricum in cateva luni va intra in reparatie tronsonul UTA-Podgoria, iar linia 2 va fi din nou suspendata.

P.S. Pentru cititorii nearadeni, linia 2 clasica are traseul sub forma de circuit: Piata Romana-Cartier Alfa-Capitan Ignat-Piata UTA-Podgoria-Centru- Piata Romana fiind, in opinia mea, unul din traseele emblema ale Aradului datorita vechimii si specificului de circuit. Nu in ultimul rand, este si un traseu frumos, traversand centrul orasului, centrul vechi, o zona industriala veche a orasului, Piata UTA, Piata Garii, Piata Podgoria. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 05 Mai 2008 22:43:03    Titlul subiectului: 92975

Astazi iar "am patit-o" cu linia 2. Pe la ora 12:50 (ora stantata pe biletul de calatorie) urc in cuplul de tatre T4D+B4D #1126+0209 aflat pe linia 2, in vagonul motor, in statia Primarie, sensul spre Piata Romana. Ajungem la Piata Romana peste vreo 5 minute, si o luam in dreapta spre strada Condurasilor (cred) apoi in continuare pe Kogalniceanu. Tramvaiul opreste insa in statia autobuzului 22 (fosta statie a tramvaiului 4 b) , imediat dupa curba la dreapta spre cartierul Alfa. I se opresc si motoarele pentru ca este taiata alimentarea firului de contact. Am stat acolo aproximativ 20 de minute, pana cand a fost reluata alimentarea retelei si a fost posibila pornirea motoarelor tramvaiului.

In acest timp, autobuzul Ikarus #136 care "face" frecvent linia 22 era oprit undeva in statia de coborare a respectivei linii, iar alt autobuz, Renaultul #152, a trecut in viteza pe langa tramvaiul plin cu oameni care asteptau sa ajunga acasa, la servici etc. Vatmanul de pe 1126, vazand ca nu poate pleca, a sunat la dispecerat sa intrebe ce e de facut. A fost trimis sa caute un sofer dispus sa mai place intr-o cursa de linia 22, deoarece mai in fata se lucra la firul de contact! Normal ca nu a gasit un sofer, ba mai mult a venit si spunand ca"stau acolo toti soferii ca momâile, ca statuile, sa mearga numa tramvaiele. Toti stau numa banii sa le vina!". Sincer il inteleg, pentru ca am mai spus in cateva randuri aici pe forum ca soferii aradeni sunt niste...lenesi. Un vatman pe linia 2 are parte doar de o pauza de max 3 minute la Capitan Ignat (nu poate mai mult pentru ca are calatori in tramvai) pe cand soferii de pe autobuze se bucura de "pauze lungi si dese" la fiecare capat de traseu! Pe de alta parte, daca au anuntat ca circulatia pe Kogalniceanu se reia de la ora 13:30, de ce au trimis un tramvai care sa ajunga in zona pe la ora 13:05?

Dupa cum am mai zis, feriti-va de ora 13. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 06 Mai 2008 12:14:49    Titlul subiectului: 92978

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC
Linii noi autobuze
Din 28 mai, odată cu deschiderea noului complex comercial Armonia Carrefour în zona Industrială Vest ( șoseaua Arad-Nădlac), se înființează două linii noi de transport public cu autobuze:
Podgoria – UTA – Electrometal - Fortuna – Complex Armonia
18 curse pe zi (dus-întors)
Mașinile vor circula la interval de 50 minute
Prima cursă plecare ora 8:25 stația Podgoria
Ultima cursă întoarcere ora 23:00 stația complex Armonia
și
UTA – Electrometal - Fortuna – Complex Armonia
78 curse pe zi (dus-întors)
Mașinile vor circula la interval de 11 minute
Prima cursă plecare ora 8:09 de la Piața Uta
Ultima cursă întoarcere ora 22:59 stația complex Armonia

În total autobuzele care vor deservi cele două linii vor efectua 96 de curse zilnic, respectiv 1122 km.

Biroul de presă


Comunicatul CTP poate fi downloadat de pe siteul www.aradon.ro. Dupa cum ati vazut se refera la introducerea de autobuze pana la noul complex Armonia.
Nu tin minte exact distanta dintre bucla de intoarcere a tramvaiului din zona industriala si pana la viitorul compelx, insa nu cred ca este prea mult de mers. Asa ca, pe viitor, sper ca linia spre zona industiala sa isi gaseasca utilitatea, mai ales ca acolo vor mai aparea si alte malluri.
Pe de alta parte, un comentator de pe aradon.ro avea dreptate: ar trebui sa se introduca autbouze si pe rute care nu sunt dublate de linii de tramvai , cum ar fi: Centru-Marasesti-Piata Spitalului-Claea Victoriei-Piata UTA-Armonia. Deasemenea, sper ca noile rute sa aibe totusi un numar de traseu...

Admin edit: Articolul este la adresa: http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/autobuze-p226na-la-mall/cn/news-20080505-03261237
De remarcat ca a fost ilustrat cu niste autobuze MAZ din... Sibiu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 08 Mai 2008 12:55:44    Titlul subiectului: 93066

Citat:
linia 3 circula la cpt Ignat NUMAI CAND NU CIRCULA linia 2, adica in intervalele orare 8:30-13:30.
Doresc sa fac o rectificare. Se pare ca LINIA 1 circula la Capitan Ignat, nu linia 3, iar in jurul orei 13 majoritatea vagoanelor de linia 1 trec pe 2... Embarassed
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 09 Mai 2008 11:09:31    Titlul subiectului: 93100

Mai precis, linia 2 circula pina la 8:30 cind tramvaiele isi schimba pina la ora 13:30 numarul cu linia 1 Piata Romana-Capitan Ignat, apoi dupa aceea revin la linia 2 pe circuit Wink
Azi dimineata erau autobuse de la UTA pentru Capitan Ignat-Piata Romana, nu stiu ce s-a intimplat pe traseu.

_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 28 Mai 2008 14:06:41    Titlul subiectului: 93886

De azi circula autobuzele spre Complexul Armonia. Azi au fost in servici 2 autobuze MAN nearticulate ex Halle si unul Mercedes ex Essen, tot nearticulat. Au facut fata destul de bine, numai ca autobuzul spre Podgoria isi va gasi cu greu utilitatea deoarece in intervalul mare de asteptare te face sa nu-l mai astepti (azi de exemplu a ajuns in statie la Podgoria la 10 minute dupa ce ar fi trebui sa plece cf programului) si sa mergi pana la UTA , unde ai autobuz la 10 minute.

De mentioant ca pe acest autobuze SE PLATESTE BILET. Cred ca cei care calatoresc des pe busurile UTA-Fortuna s-ar putea sa o mai pateasca...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 01 Iun 2008 19:12:32    Titlul subiectului: 94051

Astazi am vazut ca traseul de autobuz Podgoria-Armonia a primit si numar, respectiv #24. Ma gandesc ca traseul UTA-Armonia a primit #23. Programul poate fi consultat pe siteul CTP.

Cel mai mare numar din traseu din Arad de care stiu este #54, pe traseul Podgoria-IAS Muresul. Nu stiu sigur daca mai circula, insa este interesant cum de s-a ajuns pana la 54. Numerele traseelor de autobuz sunt consecutive celor de tramvai si sunt urmatoarele: 19,20,21, 22 (deservit si de tramvaie si de autobuze, in functie de necesitati), 23 (poate), 24, 25, 26, 27, 31, 32 ( am prins si linia 31-32, cred ca 32 mergea in cealalta parte a cartierului Gradiste luand ca reper stra Petru Rares), 34 (am auzit ca ar fi existat pe traseul Bujac-Podgoria), 35, 36 (acum 35-36 ), 37, 39, 41, 46, 54.

Sunt curios daca "gaurile" vor fi umplute de noi trasee de bus sau chiar tramvai, avand in vedere ca exista planuri pentru extinderea retelei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Zgârcănstein



Data înscrierii: 06/Oct/2006
Ultima vizita: 06/Dec/2023
Mesaje: 169
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 02 Iun 2008 16:38:50    Titlul subiectului: 94091

quiksilver a scris:
Sunt curios daca "gaurile" vor fi umplute de noi trasee de bus sau chiar tramvai, avand in vedere ca exista planuri pentru extinderea retelei.
Îți spun eu că mai există un număr de linie, dar de această dată la tramvaie, care este cu mult peste cele amintite mai sus. E vorba despre L160 cu traseul Sere Grădiște - Podgoria - Zona II-III. Era folosită mai demult când nu se circula pe centru (cu foarte mult timp în urmă, până nu era construit pasajul de la Voinicilor). Circulau tramvaie de tip T4R. Smile Păcat că nu se mai exploatează și azi ture pe acest traseu.
_________________
Drum de fier cale ferată,
N-am să te las niciodată
Pe mâna unor călăi
Ca miniștrii răi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 02 Iun 2008 21:58:11    Titlul subiectului: 94102

Da, imi amintesc de acest traseu, era destul de inedit. A existat insa si linia 150 cu traseul Fat Frumos-UTA-Gara-Astra Vagoane Calatori, fiind deservita de vagoanele bidirectionale existente atunci in Arad: Z GT6 si ZGT8. A functionat cateva zile cand se reparau liniile din zona Palatului CFR. Cele doua linii sunt oricum linii provizorii , pentru ca altfel cred ca s-ar fi optat pentru numere consecutive. S-a dorit cred sa nu se incurce prea tare lucrurile, iar cum 15 b si 16 b deja existau, s-a optat pentru 150 si 160.

Ultima data am vazut un GT4 , cred ca 572, pe linia 160 in urma cu cativa ani. Probabil acel vatman mergea in Gradiste pentru a intra pe linia 16... Smile

S-ar putea sa vedem din nou vagoane pe 160 in momentul in care vor incepe lucrarile la calea de rulare din Centru. Problema in cazul in care ar ramane doar linia 15 ar fi ca in zona Palatului CFR nu exista decat o statie provizorie iar pentru a ajunge la legaturile catre Centru sau Micalaca calatorii din Gradiste ar trebui sa traverseze printr-un loc destul de aglomerat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 30 Iun 2008 15:17:20    Titlul subiectului: 95209

Citat:
Arădenii, în panică
ARAD - Anunțul făcut de Primăria Arad cu privire la startul lucrărilor pe centrul orașului i-a pus pe jar pe arădeni, care susțineau că nu au date exacte cu privire la modul cum vor circula tramvaiele, de pildă linia 3. Comunicat


Arădenii susțin că s-au adresat și vânzătoarelor de bilete de tramvai, care precizaseră că ele nu știu absolut nimic de schimbări, pentru că nimeni nu le-a anunțat.

Corina Drăghici, purtătorul de cuvânt al Primăriei, ne-a precizat faptul că cei care vin din Sânicolaul Mic sau Aradul Nou au două variante de a ajunge în Vlaicu: să ia tramvaiul până la Boul Roșu, de aici autobuzul până la Podgoria, iar de la Podgoria din nou tramvaiul până în Vlaicu, sau să ia tramvaiul până la Căpitan Ignat, de aici autobuzul până la UTA, iar apoi tramvaiul până în Vlaicu.

Așa cum am amintit deja, Primăria a decis ca de la 1 iulie să suspende circulația tramvaielor pe traseul UTA - Căpitan Ignat, pentru refacerea racordului la linii (până la 22 iulie) și pe traseul Podgoria - Piața Romană (până în 15 septembrie).

Transportul călătorilor va fi asigurat, în ambele cazuri, cu autobuzele, stațiile de autobuz din centru fiind și ele indicate de Primărie. Instituția nu a precizat încă care va fi modalitatea de folosire a biletelor de tramvai.
A.B
.
Sursa: www.aradon.ro

PR-ul CTP-ului era mult mai bun acum cativa ani, cand in mai toate mijloacele de transport erau lipite anunturi cu modificarile aparute in trafic. Acum se pare ca aradenii trebuie sa ghiceasca pur si simplu cu ce sa ajunga dintr-o parte in alta a orasului.

Din cate inteleg eu, modificarile vor fi urmatoarele:
- tramvaiele din depoul UTA vor iesi probabil "cu spatele" din depou si o vor lua spre Captian Ignat-Piata Romana pentru liniile 22 si 3b.
- intre UTA si Captian Ignat si Podgoria-Piata Romana vor cicrula autobuze.

Ce nu se stie, sau nu este specificat clar de catre CTP:
- va exista un singur traseu -combinatie intre 22 si 3 b- pe relatia Capitan Ignat-Piata Romana-Aradul Nou sau vor merge respectivele trasee in paralel. Unde vor fi statiile liniei 3b in bucla de la Piata Romana? Zona este destul de circulata iar statii propriu-zise ar fi doar daca tramvaiele ar merge catre Capitan Igant. Linia 22 va intoarce in bucla de la Piata Romana,sau inainte de intrarea in Piata, prin parculetul acela?
- cum vor circula tramvaiele in Gradiste? Se va infiinta linia 160 sau se va suplimenta doar 15?
- se reia circulatia in carteirul Gai (linia 6) sau catre Zona Industriala (linia 1b)? Unde anume vor intoarce respectivele vagoane? Probabil se va putea citi pe foile puse de vatmani langa numarul de traseu: "Circula la Billa"...Aradenii trebuie sa poarte ochelari de deci, plus ca vor exista cateva intelegeri pentru ca unele vagoane probabil nu vor avea traseul de semi-cerc prin cartierul Micalaca , ci vor intoarce in una din buclele Billa sau Vama Micalaca.
- liniile 9 si 11 vor inlocui 10 si 12, avand aceleasi plecari din statia Podgoria?

Data fiind "spargerea" transportului in comun pe mai multe segmente, s-ar impune neaparat extinderea sistemului de automate de bilete. Eu am sugerat acest lucru pe siteul CTP, insa nu mi s-a raspuns in niciun fel. Din pacate, calitatea serviciilor de comunicare a CTP a scazut dramatic in ultima vreme. Aceasta atitudine o pun pe seama lipsei de respect/educatie a multor angajati CTP, dar si pe baza comportamentului economic al unei intreprinderi care detine un monopol pe o piata. Desigur ca liberalizarea transportului in comun in oras ar duce la o nedorita "dubizare", insa trebuie tinut si CTP-ul sub un oarecare control de calitate.
Aceasta nepasare ma duce gu gandul la urmatoarul indemn pe care conducerea CTP ni l-ar putea adresa: "cui nu-i convine, sa mearga pe jos, cu taxiul sau cu masina personala". Dar cum tot in logica romanilor, cei care merg cu transportul in comun sunt cei care nu isi permit masina personala sau taxi, ramanem la varianta "nu-ti convine, ia "peugeotul"". Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 01 Iul 2008 16:31:21    Titlul subiectului: 95264

Iata schimbarile aparute de azi in transportul in comun aradean. Nu am gasit online afisul, asa ca voi scrie din memorie:
- liniile 1, 2, 5, 8, 10, 12, 16, 18 se suspenda. (pe langa linia 4b deja suspendata)
- liniile 7, 9, 11, 17 se suplimenteaza.
- linia 6 va avea capatul la Sere-Gradiste. De linia 1b nu se spune nimic. Nu s-a introdus 160.
- linia 3 va circula pe traseul Aradul Nou-Piata Romana-Captian Ignat.
- autobuze pe Podgoria-Piata Romana si UTA-Cpt Ignat.

Nu tin minte intervalele orare, insa din ce mi-am dat eu seama pana acum, este cam aglomeratie atat in autobuzele din centru ( mai degraba nearticulate) cat si in tramvaiele pe relatia Micalaca-Vlaicu. Au fost transferate in depoul Micalaca pe durata lucrarilor in zona depoului UTA, cateva vagoane tip GT8 printre care: 1760, 1851, 1855, 1859, 1862, 1863. In depoul UTA au ramas vagoanele TATRA si Duwag GT6, precum si cateva GT8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 02 Iul 2008 16:54:51    Titlul subiectului: 95305

Iata si cateva poze din zona respectiva. Promit sa revin cu altele cand am mai mult timp la dispozitie. Wink




_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
scorpion



Data înscrierii: 01/Mai/2007
Ultima vizita: 26/Iun/2014
Mesaje: 38
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 09:50:40    Titlul subiectului: 95421

Iata si obiectivul expeditiei din 3 iulie 2008:

Incrucisare:


Macazul automat:


Inca nu am aflat principiul pe care va functiona automatizarea, momentan acesta se schimba tot cu ranga, care se introduce in cutia ditre sine:



Tot atunci am prins un GT6 pe linia 6 schimband macazul spre Gai:



Linia propriu-zisa:



Tot cu aceasta ocazie am mers si pana la Capitan Ignat cu autobuzul, iar dupa aceea cu tramvaiul spre P-ta Romana.
Am pozat racordul de la Biserica Sarbeasca, care nu stiu inca ce rol va avea:


_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 10:52:07    Titlul subiectului: 95423

Acel racord a fost construit pentru ca in viitor, dupa finalizarea lucrarilor BERD in Piata Romana, traseele ce intorceau in Piata Romana (1,6,8,10,12,16,1Cool vor intoarce in Piata Sarbeasca. De mentionat este ca tronsonul de linie dintre Piata Sarbeasca si Piata Romana trebuie deasemena sa intre la modernizat , pentru ca altfel s-ar creea un stres imens cladirilor si oamenilor din zona, daca ar trece pe acolo atatea tramvaie.

La UTA, am asteptat vreo 25 de minute dupa autobuzul de Cpt Ignat, deoarece plecase din fata noastra si era singur pe traseu, neputand astfel atinge intervalul de 15 minute din program...Nu stiu cum gandesc cei de la CTP ce tipuri de autobuze sa trimita pe traseu, pentru ca atunci circula Renaultul #144, care nu prea facea fata. Deasemenea, astfel de disfunctionalitati apar si pe Podgoria-Piata Romana, unde in weekend am vazut 3 articulate, pe cand in timpul saptamanii 2 nearticulate+1 articulat.

Dupa cum puteti vedea, linia 3 este deservita de vagoanele ramase in depoul UTA, mai ales de catre Tatre. Noi am prins cuplul #1078+177, pe traseu regasindu-l si pe 1119+167, dar si pe GT8-ul #1860. Ma bucur ca am putut prinde un tramvai la intrarea in depoul UTA, pentru a ne proba astfel supozitiile. Laughing

In rest, mai ramane de pozat in acesta perioada depoul Micalaca, ce gazduieste temporar o serie de GT8 si GT6 apartinatoare de drept depoului UTA. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 10:59:07    Titlul subiectului: 95424

Si care ar fi rostul acestui punct de intoarcere, adica de ce s-a optat pentru aceasta schimbare? Oare pentru dezcongestionarea circulatiei din Piata Romana pentru ca stiu ca aceasta intersectie va fii reconstruita astfel cu tramvaiele prin mijlocul sensului giratoriu ca si la Podgoria? Tot ce este probabil ca vor desfiinta bucla de intoarcere din Piata Romana, ai tu mai multe informatii?

Referitor la tronsonul Biserica Sârbeasca - Piata Romana, eu stiu ca este prevazut in proiectul de reabilitare al centrului vechi, ai idee cand se vor apuca de lucrare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 1119
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 07 Iul 2008 11:43:10    Titlul subiectului: 95426

Din cate am auzit eu, se va desfiinta intr-adevar bucla de intoarcere din Piata Romana. Nu stiu sa indic exact sursa, asa ca deocamdata informatia tine de bursa zvonurilor. Am auzit si variante precum ca tramvaiele ar fi trimise toate in Aradul Nou , insa nu cred ca e bine sa se incarce podul Traian(chiar reabilitat complet) cu o asemenea incarcatura. Astfel, racordul din Piata Sarbeasca poate servi doar intoarcerii tramvaielor spre Centru , urmand sa devina opreational peste catva timp....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 2 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community