Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Despre bilete si taxare la maxi-taxi

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 02:37:21    Titlul subiectului: 90522

Un avantaj la aceste dube. Datorita dimensiunii mici si faptul ca platesti la sofer, nu poti circula pe blat. Poate ca asta e si motivul de a aduce microbuze.

Eu am incercat cu midibuzele BMC si cum la alea exista aparate de autotaxare soferul isi vede de treaba lui si poti merge linistit pe blat la fel ca pe DAC-uri, MAN-uri si DAF-uri. In schimb pe microbuze nu poti sa circuli pe blat ca oricum de cum te urci soferul te si taxeaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 21/Apr/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 08:39:59    Titlul subiectului: 90527

Sunt de acord cu tine dar exista si un dezavantaj - cel putin la Bacau sunt foarte foarte aglomerate (mentionez ca pe traseele pe care circula acum microbuzele, inainte de a veni acestea circulau autobuze).
Calatorii stau inghesuiti ca sardelele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 09:29:10    Titlul subiectului: 90528

Intr-adevar calatorii stau inghesuiti insa un alt avantaj, in ciuda aglomeratiei nu si-a facut aparitia nici un hot in aceste dube, probabil sunt descurajati de dimensiunea mica si faptul ca soferul prin oglinda retrovizoare ii poate vedea cum opereaza si sa se ia de ei. Pe cand la autobuzele mari oglinzile sunt reglate astfel incat sa se vada doar exteriorul, nu si interiorul cabinei pasagerilor, probabil din acea cauza sunt si multi hoti in autobuze. Din cate am vazut la unele autobuze cabina pasagerilor ma refer la DAC-uri, MAN-uri si DAF-uri, e despartita de cea a soferului printr-un perete cu geam si am vazut ca la unele este usa intre cabina soferului si cea a pasagerilor insa la altele nu.
Iar soferul nu are treaba cu ce se intampla in spate.
La BMC-uri datorita faptului ca cabna soferului nu e despartita de cea a pasagerilor, la noi in Braila se practica platitul la sofer mai ales ca astea cam imita Maxi-taxiurile numai ca in privinta numarului de locuri ar fi duble decat o dubita. Deocamdata nui am auzit de hoti in BMC-uri dar nu ar fi exclus sa a[ara. Asta deoarece cel putin la mine in Braila aceste BMC-uri sunt cam goale. Inca nu am vazut aglomeratie in BMC nu se ocupa locurile pe scaun sau daca se ocupa in picioare sunt sub maximul de pasageri admisi in picioare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 11:27:38    Titlul subiectului: 90537

Platitul la sofer se face si la autobuze. E simplu, accesul in masina se face pe la usa 1.
Autobuzul este mult mai sigur decat duba, asta sa va fie clar. Cat despre taxeaza soferul, sa fim seriosi. Cati dintre cei care taxeaza taie si bilete? 5%?
Timpul dubelor s-a dus. Problemele de care vorbeati mai sus au solutii in transportul de mare capacitate...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 9883
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Mar 2008 19:52:07    Titlul subiectului: 90561

Intr-adevar nu se poate face blat pe microbuze si nici hoti de buzunare nu sunt, dar nu putem introduce microbuze pe traseele cu un flux foarte mare de calatori.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_andrei



Data înscrierii: 25/Mar/2008
Ultima vizita: 01/Mar/2011
Mesaje: 148
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Sâm 26 Apr 2008 13:28:47    Titlul subiectului: 92537

Sunt CATEGORIC IMPOTRIVA DUBELOR pentru ca oameni se inghesuie ca in niste conserve in ele cateodata si 50 de oameni Shocked iar al doilea lucru pe care vreau sa il subliniez este acela ca o iau inaintea autobuzelor si "fura"calatorii. Intr-un oras european si civilizat acest lucru ar trebui pedepsit cu amenzi usturatoare dupa parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 9883
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Apr 2008 19:36:08    Titlul subiectului: Despre bilete si taxare la maxi-taxi 92695

Cum am mai spus, in ultimii ani am mers destul de des pe ruta Bucuresti (Piata Sudului)-Chirnogi via Oltenita. Cand soferii auzeau de cuvantul "decontare" imi dadeau bilete in dublu sau triplu exemplar, am facut o mica "colectie" m-am hotarat sa le prezint si aici.
Incep cu cateva bilete pe ruta Bucuresti-Oltenita. Daca in octombrie 2003 pretul unei calatorii era de 5 RON, in anul 2006 a ajuns la 6 RON, in 2007 la 7 si apoi 8 RON, in anul asta un bilet pe aceasta ruta costa dublul pretului din 2003, adica 10 RON. In 2003 principala firma care opera pe traseul Bucuresti-Oltenita era SC. NICOLAS COMPANY SRL. In prezent Nicolas-ul a ramas cu Budesti-Oltenita, iar pe Bucuresti-Oltenita sunt firmele SC Vlaciu SRL, SC COMATO 94 SRL, ALLEGRO si SC MILENIUM TRANS IMPEX SRL.
Microbuzele firmei ALLEGRO aveau doua tipuri de bilete, cel obisnuit (poza 1) dar si un bilet pe care era intiparite ora si data (microbuzele aveau un fel de aparat asemanator cu cele de pe taxiuri). Firmele opereaza cu microbuze Mercedes Sprinter, Volkswagen, dar si midibuze Isuzu. Desi exista si trasee intermediare (Bucuresti-Frumusani) sau Budesti-Oltenita, microbuzele de Bucuresti-Oltenita sunt arhipline la anumite ore, dar multi calatori coboara la statii intermediare (Budesti, Soldanu, Curcani).



Oltenita-Bucuresti (5).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.21 kb
 Vizualizat:  de 16959 ori

Oltenita-Bucuresti (5).jpg



Oltenita-Bucuresti (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.28 kb
 Vizualizat:  de 16959 ori

Oltenita-Bucuresti (2).jpg



Oltenita-Bucuresti (4).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.89 kb
 Vizualizat:  de 16959 ori

Oltenita-Bucuresti (4).jpg



Oltenita-Bucuresti (3).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.98 kb
 Vizualizat:  de 16959 ori

Oltenita-Bucuresti (3).jpg



Oltenita-Bucuresti (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.34 kb
 Vizualizat:  de 16959 ori

Oltenita-Bucuresti (1).jpg



Oltenita-Bucuresti (6).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.25 kb
 Vizualizat:  de 16959 ori

Oltenita-Bucuresti (6).jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 9883
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Apr 2008 19:52:58    Titlul subiectului: 92700

Ruta Oltenita-Chirnogi este asigurata de microbuze Ford si din acest an microbuze Volkswagen. In 2003 si 2004 un bilet costa 1 RON, incepand din 2005 un bilet a ajuns la 1,5 RON iar din 2008, 2 RON. Exista si abonamente pentru o luna.

In poza 6 si un bilet de microbuz pe ruta Bucuresti-Ciorogarla.

Astazi am avut drum in Vidra, am luat microbuzul de la Piata Sudului. As putea sa spun ca am vazut un nou record de aglomeratie. Desi microbuzul era arhiplin, soferul nu parea afectat de acest lucru si ne tot spunea sa ne strangem mai mult ca sa incapa toata lumea din statie Laughing
Asta in conditiile in care majoritatea oamenilor coborau in comuna Berceni, exista si microbuze pe ruta Piata Sudului-Berceni. Intrebarea mea este daca exista un flux de calatori destul de important pe ruta Piata Sudului-Berceni, de ce linia preoraseneasca 418 merge o data la o ora, si nu la un interval mai decent, car ar face probabil inutila existenta microbuzelor pe aceasta ruta?

Parerea mea este ca transportul preorasenesc din Bucuresti este cam la nivel de evul mediu. Nu se poate sa se stimuleze dezvoltarea localitatilor din jurul Bucurestiului, precum si incurajarea oamenilor de a renunta la deplasarea cu masina personala, daca transportul suburban este bazat pe... microbuze. Pana la trenurile suburbane mai este mult timp. Ar putea fi imbunatatit intervalul liniilor preorasenesti ale RATB...



Oltenita-Chirnogi (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.58 kb
 Vizualizat:  de 16952 ori

Oltenita-Chirnogi (1).jpg



Oltenita-Chirnogi (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.2 kb
 Vizualizat:  de 16952 ori

Oltenita-Chirnogi (2).jpg



Oltenita-Chirnogi (3).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.64 kb
 Vizualizat:  de 16952 ori

Oltenita-Chirnogi (3).jpg



Oltenita-Chirnogi (4).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.19 kb
 Vizualizat:  de 16952 ori

Oltenita-Chirnogi (4).jpg



Oltenita-Chirnogi (5).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.35 kb
 Vizualizat:  de 16952 ori

Oltenita-Chirnogi (5).jpg



Bucuresti-Ciorogarla.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.42 kb
 Vizualizat:  de 16952 ori

Bucuresti-Ciorogarla.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 29 Apr 2008 20:02:17    Titlul subiectului: 92701

Cunosc foarte bine firma care opereaza pe ruta Bucuresti-Berceni-Vidra este vorba despre firma DLS TOURNING, iar faptul ca soferul v-a inghesuit pe toti in masina este ca el trebuie sa isi faca planul pe aceasta zi, care este la vreo 300 de lei pe zi, iar ce depaseste aceasta suma ramane soferului care are un salariu foarte prost. Desi firma DLS incearca sa opereze cu maxi-taxi noi, se pare ca din cauza calatorilor care circula pe aceasta linie nu se poate, din cauze complexe: scaune rupte, deteriorarea tapiteriei etc.
Referitor la linia 418 sau 419 aceste autobuze circula o data la o ora din cauza rentabilitatii, multi fiind blatisti care circula cu aceste linii ale RATB, pe cand la microbuz se schimba foaia, nu platesti nu urci!

Firma VLACIU are vreo 6 microbuze Mercedes, dintre care unul este condus sau era condus de catre patronul firmei cu acelasi nume!
De altfel pe aceasta ruta Bucuresti (Piata Sudului)-Oltenita este una din cele mai dubizate rute din tara, singura care mai foloseste autobuze pe aceatsa ruta ar fi Filaretul, dar tare imi este teama ca vor renunta si ei la autobuze in favoare microbuzelor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 29 Apr 2008 22:02:01    Titlul subiectului: 92711

Încercați să mergeți cu Simpa Trans.... apoi faceți greșeala să cereți bilet... veți primi vreo 10 bilete, din care niciunul nu e pentru banii pe care i-ați dat (adică ori de valori mai mari, ori de valori mai mici).

Iată ce am primit la coborâre pentru Onești-București (preț 39 RON, condiții proaste):



CCI00045.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  528.73 kb
 Vizualizat:  de 16932 ori

CCI00045.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
iulian_mihalache2006



Data înscrierii: 28/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 13
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 04 Mai 2008 09:16:45    Titlul subiectului: 92915

Dece sa folosim asa ceva?, cand avem autobuze, tramvaie, trolebuze, si altele. Asta e un moft! Si il detest, mai ales cand prind viteza prin oras si faci pe scaunul ala tare, parca ai fi o minge de biliard. Crying or Very sad
Asta e realitatea, cineva le-a dat voie si ei s-au extins. Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2024
Mesaje: 9883
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Mai 2008 12:39:21    Titlul subiectului: 92918

La intoarcerea de la mare, am circulat cu Simpa Trans intre Mangalia si Constanta. Din cate am vazut, cei de la Simpa au pus pe aceasta ruta niste microbuze nou-noute, Mercedes Sprinter 413 CDI. Pentru prima data de cand am circulat cu ei am vazut soferi imbracati in costum (doar pe noile microbuze). Acestia era foarte grijulii, ne tot spuneau sa fim atenti cum punem bagajele sa nu stricam microbuzele

Micorbuzul nu este neaparat un moft. Depinde de perspectiva. In unele zone desi la anumite ore exista fluxuri mari de calatori, singura alternativa de deplasare o reprezinta doar midibuzele sau microbuzele. Cei care vroiau sa ajunga din Vama Veche la gara Mangalia sa prinda rapidul de trei si un sfert, nu cred ca se imbulzeau intr-un microbuz de 15 locuri doar dintr-un moft. Dupa ce a plecat microbuzul, au venit trei midibuze BMC unul dupa altul, dar si ele au plecat tot pline inspre Mangalia.



2 mai 00068.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.98 kb
 Vizualizat:  de 16844 ori

2 mai 00068.JPG



2 mai 00069.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.87 kb
 Vizualizat:  de 16844 ori

2 mai 00069.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 05 Mai 2008 10:21:39    Titlul subiectului: 92955

itb 139 a scris:
...faptul ca soferul v-a inghesuit pe toti in masina este ca el trebuie sa isi faca planul pe aceasta zi, care este la vreo 300 de lei pe zi, iar ce depaseste aceasta suma ramane soferului care are un salariu foarte prost.
Daca veti avea curiozitatea sa verificati, din constructie, aceste dube NU au prevazute locuri in picioare.
Au si un autocolant pe care scrie explicit: Numar maxim de locuri: 16 (sa zicem), Numar locuri pe scaune: 15 + 1. Atat. Nici un loc in picioare.
De altfel, legea care reglementeaza transportul public de persoane, cel putin in cazul celui interurban, prevede in mod expres ca numarul de calatori nu poate depasi numarul de locuri. Dar suntem in Romania, bisnițarii cu dubele, fie ei șoferi, fie patroni, abuzează de poziția de monopol sau se înglobează în adevărate carteluri care fac apoi legea - legea junglei - in defavoarea călătorilor, impunând prețuri (mari) și condiții (proaste), de monopol.
Atât de mult trâmbițata economie de piață este apă de ploaie în România, nu vă lăsați amăgiți că pe un traseu sunt 2 sau mai multe firme, ca acestea, fie de bunăvoie, fie prin metode mafioto-țăgănești, se asociază pentru a controla piața.
Cel mai grav este că aceste infracțiuni de natură economică se fac suspect de la "vedere", ceea ce mă face să cred că fie avem de-a face cu incompetenți, fie că piramida mafiotă a banilor luați cu japca de pe spinarea călătorilor tratați ca niște simple vite se intinde pana sus de tot in sferele politicii pe mici si bere din Romania.
O vină enormă o au și călătorii, care acceptă orice condiții, cred că ar accepta și să fie cărați cu căruțele, decât să facă scandal și să-și ceară drepturile... însă nu e numai vina bieților oameni, pentru că sunt puși în situația de a nu avea de unde alege, de multe ori așa-zisele licitații pentru trasee sunt îm așa fel "sforărite" încât fiecare firmă sau grup de firme intră pe traseul ei/lor și nu au concurență...
itb 139 a scris:
...Referitor la linia 418 sau 419 aceste autobuze circula o data la o ora din cauza rentabilitatii, multi fiind blatisti care circula cu aceste linii ale RATB, pe cand la microbuz se schimba foaia, nu platesti nu urci!
Asta cu blatismul e o mare păcăleală. Da, poate la regiile de stat se face blatul și se pierd mulți bani publici. În schimb însă, la dubari, nu se merge fără să plătești. Dar câți din acești bani sunt declarați, pentru a câta parte din ei se taie bilete?!? Oare cum e mai bine, sa ai transport urban civilizat, cu autobuze, unde apare si blatismul, ce-i drept, sau dube mizerabile, in care sa stai claie peste gramada, sa mai si platesti, iar banii sa si-i bage in buzunar cine stie ce bisnitar, care cotizeaza apoi catre "alesul" care-l tine sub aripă?
Nu, dubele astea trebuie sa dispara, platim cu toti impozite si taxe, iar mincinosii astia care acum sunt lapte si miere, doar doar vor fi votati, arunca banii nostri catre firme private, in loc sa acorde monopol regiilor locale, cu autobuze/troleibuze/tramvaie, iar incasarile sa fie folosite in interesul nostru, prin investitii in vehicule noi, imbunatatirea conditiilor samd. Dar vin alegerile, si pentru un mic si-o bere odata la 4 ani, stampilatorii fara creier se vor incolona la urne...
Dr2006 a scris:
Încercați să mergeți cu Simpa Trans.... apoi faceți greșeala să cereți bilet... veți primi vreo 10 bilete, din care niciunul nu e pentru banii pe care i-ați dat (adică ori de valori mai mari, ori de valori mai mici).
Am calatorit in acelasi microbuz cu Dragos si am coborat la Buzau. Fireste ca la urcare soferul a "omis" sa taie bilet. La coborarea in Buzau, i-am solicitat biletul. Ala a facut o moaca dezarmanta, se arata extrem de "surprins" ca a uitat sa-mi dea bilet... Dupa ce am coborat, ce constat: ca desi platisem 25RON, am primit un bilet de ... 38 RON Evil or Very Mad
Evaziunea e in floare, organele abilitate sa cerceteze aceste cazuri - si astea platite tot din banii nostri ca sa stea degeaba - stau de o parte, bisnitarii cu dubele isi bat joc de noi, nimeni nu vede, nimeni nu aude...
Nu, dubele astea trebuie sa dispara, impreuna cu bisnitarii care le opereaza si cei care le protejeaza...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 09 Mai 2008 19:29:51    Titlul subiectului: 93120

Si eu sunt impotriva dubelor, desi folosesc destul de rar acest mijloc de transport, il detest.
Microbuzele care fac legatura Cluj-Napoca-Turda sunt mereu pline oameni stau in picioare, dar partea buna e ca soferul da bilet care coasta 4-5 LEI!

_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community